» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
359 / 1139
»»

vostok_1 ::

SambaShare je izjavil:

Saj je čisto enostavno. V tejle temi sta dve skupini ljudi.

Prva bi s tehnološkim napredkom bistveno olajšala in pocenila mobilnost, ker mobilnost je kul in nekaj kar si večina želi. Tudi Ljubljančani, ki čez vikend okupirajo podeželje. EV-ji so pravi korak, avtonomna vozila sploh.

Druga ima neke vrste fašistične težnje in bi vse preselila v mesta, ker se baje to splača. Za naravo gre!


Lepo si prikril resnico, but it's not that hard to see it.

Eni bi kar cigansko posmetili vse na okoli, ker se jim jebe za soljudi.

Tvoje navade so od nekje prišle. In od tam kjer so prišle, niso bile vedno iste. Zato se to da spremenit.

If you know there's gonna be a draft, it's better if you enlist first.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

jernejl ::

razmisli, da bi mogoče ti ali tvoj naraščaj se preselil bližje mestu in bližje javnemu prevozu

Če te motijo gost promet, nesreče, umazan zrak in megla, razmisli, ali bi se mogoče ti ali tvoj naraščaj preselil izven mesta.

Gregor P ::

Mene najprej predvsem zanima o kakšnem javnem prevozu sanjate nekateri tu?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

jernejl je izjavil:

razmisli, da bi mogoče ti ali tvoj naraščaj se preselil bližje mestu in bližje javnemu prevozu

Če te motijo gost promet, nesreče, umazan zrak in megla, razmisli, ali bi se mogoče ti ali tvoj naraščaj preselil izven mesta.


The sweet, sweet irony.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jernejl ::

vostok_1 je izjavil:

jernejl je izjavil:

razmisli, da bi mogoče ti ali tvoj naraščaj se preselil bližje mestu in bližje javnemu prevozu

Če te motijo gost promet, nesreče, umazan zrak in megla, razmisli, ali bi se mogoče ti ali tvoj naraščaj preselil izven mesta.


The sweet, sweet irony.

Če boš prodal stanovanje v Ljubljani in se preselil na periferijo v podobno stanovanje, ti bo ostalo dovolj za en EV. Morda celo za Teslo.
Zakaj ne začneš pri sebi in se znebiš ICE avtomobila, ki tako onesnažuje mestni zrak? Zakaj svetuješ tistim iz periferije, da pridejo v mesto, če je to zanje ekonomsko precej težje izvedljivo?
Je težko zapustiti svojo komfortno cono, kajne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

vostok_1 ::

Sovražim, to da moram uporabljat avto. In ja...gledam, premišljujem in čakam na alternative.

Jaz razumem, da so okoliščine take, da ni vedno možno izbrati najboljšo pot. Fair enough. Butasto, pa se mi zdi iskat 1001 izgovor za svoje grde navade. Come clean. You'll get much more respect that way.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

thramos ::

Saj ni treba nikogar v nič silit. Že če pogledamo BW, že tako izgubi za volanom kakšno uro na dan. Če bi avto rabil še za 20 km v službo, hodil pa še na koncerte, v galerije idp., njegovi otroci pa na svoje aktivnosti, bi na cesti izgubljal ogromno časa.

Ok, vsi res nismo racionalni (eni se radi vozijo na sever Nemčije), ampak večina ljudi, si bo v takšnih primerih ali drugače organizirala življenje ali pa zamenjala lokacijo bivanja. Kar potrjujejo tudi trendi urbanizacije.

Ki se jih da spodbuditi, s korenčkom - gradnjo ustrezne infrastrukture in palico - tako, da dejansko plačajo za negativne posledice njihovih navad na okolico. Oboje pa je zelo težko izvest.

Gregor P ::

Ker do sedaj že ne plačujejo(mo) dovolj?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

thramos ::

Ne vem.

Koliko pa sedaj plačaš za hrup, smrad, škodljive delce in prometne nesreče, ki jih povzročaš na in ob mestnih vpadnicah? Vse našteto je zelo težko ovrednotit.

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

Sovražim, to da moram uporabljat avto. In ja...gledam, premišljujem in čakam na alternative.

Jaz razumem, da so okoliščine take, da ni vedno možno izbrati najboljšo pot. Fair enough. Butasto, pa se mi zdi iskat 1001 izgovor za svoje grde navade. Come clean. You'll get much more respect that way.


Ti resno govoris o spostovanju v isti sapi, ko dajes ljudem nasvete naj se preselijo v mesta, da bodo lahko brez avtomobila? Zraven pa poves se to, da tudi ti uporabljas avtomobil? Cestitke! :)))))

vostok_1 je izjavil:

jernejl je izjavil:

razmisli, da bi mogoče ti ali tvoj naraščaj se preselil bližje mestu in bližje javnemu prevozu

Če te motijo gost promet, nesreče, umazan zrak in megla, razmisli, ali bi se mogoče ti ali tvoj naraščaj preselil izven mesta.


The sweet, sweet irony.


To ni ironija. Ironija bi bila, ce bi ti celo zivljenje hodil pes in bil gorec nasprotnik avtomobilov in bi te eno lepo nedeljsko jutri pred trznico do smrti povozil avto. To bi bila ironija. :)

vostok_1 je izjavil:

Kot tretje, razmisli, da bi mogoče ti ali tvoj naraščaj se preselil bližje mestu in bližje javnemu prevozu ali enostavnejšim individualnim transportnim sredstvom.


Odlicna ideja! Prodam hiso, spakiram mulce, zeno in dva konja in pridem v LJ. :> Sem se pa malo nasmejal ob frazi 'blizje javnemu prevozu'. Javni prevoz v LJ si bo mogoce zasluzil uporabo cez kakih 10-15 let, ko se malo posodobi, ce se.

S taksnimi predlogi in z neko utopicno predstavo o realnem stanju po mojem vec ljudi odvrnete od tega, da bi razmisljali o EVjih. Se men greste na jetra, pa sem preprican, da bo moj naslednji avto EV. :)

Utk ::

Tolk časa kot ti gre v nič v Ljubljani pri premikanju naokoli, ti ne bi šlo niti če bi živel srede kočevskih gozdov. Pa je čisto vseeno, če greš z javnim prevozom, peš, ali z avtom.

celada ::

Utk je izjavil:

Tolk časa kot ti gre v nič v Ljubljani pri premikanju naokoli, ti ne bi šlo niti če bi živel srede kočevskih gozdov. Pa je čisto vseeno, če greš z javnim prevozom, peš, ali z avtom.


16 km imam do strogega centra Lj in če grem z javnim prevozom v službo v BTC mi vzame minimalno uro in pol. Avto je pa od vrat do vrat 25-30 min. Potem se pa ti vozi s takim javnim prevozom...

RedDrake ::

celada je izjavil:


16 km imam do strogega centra Lj in če grem z javnim prevozom v službo v BTC mi vzame minimalno uro in pol. Avto je pa od vrat do vrat 25-30 min. Potem se pa ti vozi s takim javnim prevozom...

Bumbar!

Prodaj hišo, kupi eno luknjo tam 40-50m2 v novih jaršah nasproti BTC-ja, pa boš lahko živel povsem brez prevoza!
Because muh nature, and muh economy.
/s off
Vsem ekofašistom priporočam, da se čimprej odselijo v tujino, kjer gradijo stanovanjske komplekse, ki imajo vse kar potrebuješ v isti stavbi (službo, vse storitve, trgovino, ipd ...). Potem se sploh ne rabiš obuti, da greš po opravkih. Think of all the savings then!!!111!!oneoneunoena

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

thramos ::

Sej se selijo. Mesta, kjer je odpravljena potreba po avtomobilih, privlačijo mlade, bogate in uspešne.

nekikr ::

In za to trditev si prilepil en članek, tako da sigurno velja kar za cel svet.

thramos ::

Seveda. Takih člankov najdeš cel kup. http://www.economist.com/node/21563280

Vaška miselnost, ki vidi vrhunec napredka in svobode v tem, da četrt svojega "prostega" časa porabi za volanom, mestno življenje pa kot 30 kvadratov luknje v socialističnih Novih Jaršah, sicer težko razume, kaj se dogaja po svetu.

Gregor P ::

Poglejte fantje in dekleta, mi le živimo v Sloveniji, poskusite vsaj za sekundo razmišljati o primernih (ter realnih!) rešitvah za našo državo in mesta, ne pa kar takoj preskočiti na fantaziranje o urejanju kolonije na Marsu leta 2250:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

thramos ::

Še enkrat - sem mislil, da govorimo o globalnih trendih.

V Sloveniji, državi socialistične miselnosti in infrastrukture, nas razen centra Ljubljane (in v nekaterih primerih do obvoznice) čaka še kar nekaj dela. Predvsem v glavah ljudi.

Utk ::

A kje piše, da so globalni trendi to kar želimo? So po katerih raziskavah tisti ljudje bolj srečni, ali so pa prisiljeni živet brez avta s 3 cimri iz celega sveta? A ti zgledamo kot da je to to kar si mi želimo? Če si pa oni, si pa kar naj. V članku je to vse super, dokler ne prideš pogledat kako to res zgleda, kaj delajo, kje delajo, kaj jejo in kdaj, itd. Hudič je v detajlih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Magic1 ::

Pa dejte nehat sanjat, Slovenci smo za volanom ziher manj v povprečju, kot v večini razvitejših držav. Večina v tujini razlaga, kako je popolnoma normalno, da se voziš 45min v službo. Najlepše je brat pravljice po internetu, kjer je vse možno in seveda popolno. Sploh živeti v čebelnjaku, kjer greš po vse v copatih, mora bit pa sploh fajn:|. Lahko delaš kar 14h na dan...
Fak, meni se lahko sprdne kadarkoli, da grem v center, na jezero, hrib, goro, morje, smučanje, kolesarjenje, 100 različnih otroških igrišč,... Za vse rabim manj kot 45min in sedaj naj se vsemu odpovem in grem v čebelnjak živet, da ne bom rabil avta?!? (ne naredim 10kkm na leto, da ne bo kdo mislil, da sem sam furam okoli)
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

thramos ::

Glede na to, da je trend urbanizacije jasen in da se v mesta brez avtomobilov selijo mladi, bogati in uspešni, bi rekel, da je to zelo dober indic, da gre za prostovoljne odločitve. Da bi se s tem odpovedali jezerom, hribom ipd. je seveda popolnoma napačno mišljenje.

Čisto iz osebnega vidika - če za 10 min podaljšam svojo pot v "hribe" enkrat na teden, za nekajkrat 10 min pa skrajšam svoje vsakodnevne migracije, je odločitev jasna.

Kako to delajo pri sosedih - Strojarska Business Center @ Wikipedia. Kar nekaj zaposlenih v uspešnih podjetjih, ki so se preselila v nove poslovne stavbe, je kupilo stanovanja v istem kompleksu.

Ne vem, zakaj se počutite ogrožene? Nihče vas v nič ne sili - uživajte še naprej v svojem načinu življenja.

Utk ::

Glede na to, da je trend urbanizacije jasen in da se v mesta brez avtomobilov selijo mladi, bogati in uspešni, bi rekel, da je to zelo dober indic, da gre za prostovoljne odločitve.

Ja sej krave grejo tudi z lastnimi nogami v klavnico. In dobro si to napisal, predvsem mladi...kaj pa ko si star, 30, 40, 50? Boš še zmeraj hotel živet dva štuka nad šefovo pisarno?

thramos ::

Odgovor se najde v ureditvi odnosa služba - zaposleni in ne razdalji do delovnega mesta.

Utk ::

Službo je treba ločit od ostalega življenja, stokrat dokazano, da to pozitivno vpliva na zdravje in počutje. Podjetja bi seveda rada ravno obratno...da vsakih 5 minut ko ne bi imel kaj delat, skočiš dol v pisarno, ali pa vsaj na remote. Ja, ko si 20 let star, ti je morda to fino, pa še zaslužiš, prav dolgo pa ne gre.
Še mož in žena se vsake tolk časa skregata, v službi boš pa par let imel vse rad in se smejčkal. Ko pridem domov, ali grem proti domu, sigurno nočem it na ista vrata kot v službo. Sej to je živa groza. Pa če je ne vem kako dobra služba.

Okapi ::

Thramos je jasno pomešal par stvari. Mladi gredo v mesta, ker so tam bolje plačane službe. In nočejo zapravljati časa z vožnjo, da lahko delajo 12-14 ur na dan (ker se bojijo, da drugače ne bodo konkurenčni). Eni si še ure za normalno kosilo ne upajo vzeti, ampak na delovnem mestu pijejo soylent (se kdo še spomni tega hypa?).

Ampak - zakaj to počno? Da bodo čimprej zaslužili dovolj, da jim ne bo več treba delati 12-14 ur na dan, in si bodo lahko kupili lepo hišo na podeželju, oziroma v prestižnem predmestnem naselju (po možnosti ograjenem, z varnostniki). Pred hišo pa bodo imeli dva avta, limuzino in terenca.>:D

thramos ::

Utk je izjavil:

Službo je treba ločit od ostalega življenja, stokrat dokazano, da to pozitivno vpliva na zdravje in počutje. Podjetja bi seveda rada ravno obratno...da vsakih 5 minut ko ne bi imel kaj delat, skočiš dol v pisarno, ali pa vsaj na remote. .


Seveda. In ravno zato pravim, da je rešitev te težave v ureditvi odnosa služba - zaposleni in ne večanju oddaljenosti od delovnega mesta. Zaradi remota, te to itak ne reši.

Okapi je izjavil:

Thramos je jasno pomešal par stvari. Mladi gredo v mesta, ker so tam bolje plačane službe.


Mladi gredo v mesta, zato da lahko uživajo prednosti urbanega življenja. Eno od njih je seveda tudi bližina delovnega mesta, kaj so ostale prednosti in zakaj so jim (nam) pomembne, pa sem v tej temi napisal že nekajkrat.

Soylent - a se ni nekaj ljudi pred kratkim zastrupilo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Utk ::

Odnos med službo in zaposlenim najlažje urediš tako, da ob 3h-4h spokaš domov. Ne glede na vse. Če spokaš domov v copatih, se bo ta odnos slej ko prej pokvaril.
Bližina službe je relativna. Če nisi ravno v isti stolpnici, je precej vseeno ali si v mestu ali 20 km izven. Zna bit, da izven mesta hitreje narediš 20 km kot v mestu 2.
Ostale prednosti si morda res naštel, samo se v glavnem ne strinjamo z njimi.

SambaShare ::

Tole thramosovo prodajanje me spomni na en članek v financah slabo leto nazaj. V bistvu je šlo za plačan oglas, kjer so navajali neko raziskavo kako "uspešni mladi" nimajo več pogodb za nedoločen čas, so super mobilni in fleksibilni ipd. in kako kul je baje to. Čisto transparentna reklama, kjer naivno mladino hočeš prepričati da sprejme slabše pogoje.

Pa saj časi se mogoče res spreminjajo, samo ne nam prodajati bučk kako je živeti v natrpanem bloku, po možnosti še v isti stavbi kot je delodajalec super stvar.

Kako živijo res uspešni in bogati je pa napisal že Okapi. Vila nekje na samem in čimbolj udobna mobilnost do kamorkoli. To so sanje večine.

thramos ::

Utk je izjavil:

Odnos med službo in zaposlenim najlažje urediš tako, da ob 3h-4h spokaš domov. Ne glede na vse.


Takšno je tudi moje mnenje.

Utk je izjavil:

Če spokaš domov v copatih, se bo ta odnos slej ko prej pokvaril.


Ne, se ne bo. Šef pač ni tašča. ;) Če pa se res skvari, je po mojem mnenju čas, da zamenjaš službo, ne pa kraja, kjer (rad) živiš.

Utk je izjavil:

Ostale prednosti si morda res naštel, samo se v glavnem ne strinjamo z njimi.


Saj se ni treba strinjat z njimi. Da višje ceniš prednosti hiše na vasi in s tem povezanimi slabostmi, kot prednosti mesta je popolnoma tvoja odločitev. A trendi urbanizacije jasno kažejo, da veliko število ljudi ni istega mnenja.

Utk ::

Če pa se res skvari, je po mojem mnenju čas, da zamenjaš službo, ne pa kraja, kjer (rad) živiš.

Kako, če moraš živet v isti bajti kot šef.

A trendi urbanizacije jasno kažejo, da veliko število ljudi ni istega mnenja.

Trendi kažejo, da ljudje pač nimajo izbire.

thramos ::

SambaShare je izjavil:

Pa saj časi se mogoče res spreminjajo, samo ne nam prodajati bučk kako je živeti v natrpanem bloku, po možnosti še v isti stavbi kot je delodajalec super stvar.

Kako živijo res uspešni in bogati je pa napisal že Okapi. Vila nekje na samem in čimbolj udobna mobilnost do kamorkoli. To so sanje večine.


Ne mešat prenatrpanih socialističnih spalnih naselij z sodobnimi urbanimi soseskami (samo ne jih preveč iskat v Sloveniji).

Tisti uspešni in bogati, ki si želijo mestega življenja, pa že sedaj živijo v recimo Vili Urbani.

Utk ::

Ko so ljudje v penzionu, se pravi prosti, in z denarjem, se iz Londona selijo na špansko obalo, ali pa Prekmurje. Ne pa iz predmestja Londona v center Londona.

thramos ::

Utk je izjavil:

Trendi kažejo, da ljudje pač nimajo izbire.


Ker so sredstva (in predvsem bivalne površine) omejene, se sklepajo kompromisi. Tudi tisti na vasi jih morajo. A očitno večji delež ljudi višje ceni mesto.

Okapi ::

Trendi urbanizacije bolj kažejo, v kaj so ljudje prisiljeni, ne v to, kaj si dejansko želijo. Če hočeš dobiti dobro plačano službo, jo boš v Ljubljani našel 100x lažje, kot v Tolminu. Ampak če imaš na banki 10 milijonov, si boš pa verjetno raje kupil vilo na Drobočniku, s pogledom na Sočo, kot stanovanje v Celovških dvorih.
http://www.thinkslovenia.com/accom-drob...

Utk ::

Tako je. Mladi uspešni in bogati v mestu...v resnici s 3 cimri, brez dopusta in bolniške, brez resnega partnerja, otrok pa če se jim ponesreči pri 40 letih. Great. Vsak zabit kmetavzar v zadnji vasi Haloz (ne mislim nič slabega s tem) živi bolje.

thramos ::

Jah lej, takšni so podatki in dejstva. Naj ti ne povzročajo preveč težav pri zacementiranem mnenju in nesposobnisti sprejemanja možnosti, da niso vsi tvojega mnenja.

Okapi je izjavil:

Trendi urbanizacije bolj kažejo, v kaj so ljudje prisiljeni, ne v to, kaj si dejansko želijo. Če hočeš dobiti dobro plačano službo, jo boš v Ljubljani našel 100x lažje, kot v Tolminu. Ampak če imaš na banki 10 milijonov, si boš pa verjetno raje kupil vilo na Drobočniku, s pogledom na Sočo, kot stanovanje v Celovških dvorih.
http://www.thinkslovenia.com/accom-drob...


Glede na to, da so v mestih, kjer je zgrajena spodobna infrastruktura cene praviloma višje v mestnih jedrih (oziroma blizu dogajanja), vprašanje če je to res. Ekstremi - reveži, ki živijo res le tam, ki lahko in bogataši, ki si lahko privoščijo svojega šoferja, so slabi primeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Utk ::

Dejstva so kakšna so, samo iterpretiramo jih lahko drugače. Dejstvo je tudi, da si večina ljudi kupi cliota, ali pa golfa, na dizel, pa to ne pomeni, da ni električna tesla boljša, ali da je ljudje nočejo.

thramos ::

Ja - zaradi cene. Podobno, kot je cena kvadratnega metra bivalne površine z razlogom veliko višja v centru mesta kot na podeželju. Lep del meščanov bi si za bistveno nižjo ceno lahko na vasi brez privoščil tisti del udobja, ki ga v mestu manjka, a ne želijo tega odplačevati obročno z vsakodnevim izgubljanjem časa na cesti.

Čisto nič ni narobe, da visoko ceniš svojo hišo ob robu gozda, ne maraš socialističnih blokovskih monstrumov in te ne motijo izgubljene ure za volanom, poizkusi pa razumet, da marsikdo visoko ceni svojih pet minut peš do Drame, ga ne moti življenje v urejenem bloku, vaško življenje pa se mu zdi na smrt dolgočasno.

hammock ::

jernejl ::

Lep del meščanov bi si za bistveno nižjo ceno lahko na vasi brez privoščil tisti del udobja, ki ga v mestu manjka, a ne želijo tega odplačevati obročno z vsakodnevim izgubljanjem časa na cesti.

Marsikdo z vasi pa se raje vozi z avtom v mesto, kot da bi si na glavo nakopal 100.000 eur kredita za stanovanje v centru.
Poznam primere mladih, ki so se sicer statistično preselili v prestolnico, vendar nekam na obrobje, kjer še vedno zgubljajo ure (oz. vsaj pol ure v eno smer) na podzemni za premike znotraj mesta. Vse, kar je manj kot pol ure oddaljeno od središča oz. pomembnejših lokacij, je predrago.
Iz Celja do Ljubljane z avtom rabiš ravno toliko časa. Ni torej neka časovna optimizacija živeti v velikem mestu.

Ki se jih da spodbuditi, s korenčkom - gradnjo ustrezne infrastrukture in palico - tako, da dejansko plačajo za negativne posledice njihovih navad na okolico. Oboje pa je zelo težko izvest.

Večinoma ljudje ne "komjutajo" zato, ker bi to počeli iz navade ali ker bi radi zgubljali čas na cesti, ampak ker je tak njihov ekonomski položaj. Lokacije, kjer je vse pred nosom, so omejene in drage. Zakaj bi jih za to še dodatno kaznoval?
Kaj pa če bi raje kaznoval tiste meščane, ki (pre)drago prodajajo in oddajajo nepremičnine na top lokacijah, da si jih ljudje ne morejo privoščiti? Kdo je torej kriv, da se ljudje dnevno zgrinjajo v mesta in povzročajo negativne posledice za okolje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

thramos ::

jernejl je izjavil:

Marsikdo z vasi pa se raje vozi z avtom v mesto, kot da bi si na glavo nakopal 100.000 eur kredita za stanovanje v centru.


Vsekakor. Kot sem že napisal, pa plačuje z bencinom in predvsem časom. Če ne bi država spodbujala dnevnih migracij v obliki neobdavčenega dela prihodka, bi se v marsikaterem primeru višja cena prevoza v mestu izplačala že zelo hitro, tudi če ne šteješ izgubljenega časa. Ampak odločitev je še vedno od vsakega posameznika.

jernejl je izjavil:

Ni torej neka časovna optimizacija živeti v velikem mestu.


Seveda je. A ne v vseh primerih.

Za tiste primere, ko ni (recimo, če delaš ob Ljubljanski obvoznici in vsakodnevno ne koristiš mestnih kulturnih ipd. storitev) je smiselnost bivanja v mestu zelo vprašljiva.

Izjave "od .. do lj. rabiš xx min" pa so itak vprašljive. Mogoče do obvoznice, a v času konic rabiš pol ure že samo po mestnih vpadnicah od obvoznice do centra.

Magic1 ::

Torej si sam prišel do zaključka, da dnevne migracije bodo, če hočemo ali ne. Ne moremo in niti nočemo sanjat o neki ultra soseski, v kateri imaš "vse" na dosegu copat. Rešitev je drugje, kot pa ukinjanje avtomobilov. Sej razvoj gre dalje, tehnologije se izboljšujejo, stanje prav tako. Ne moreš rečt, da so v jugi živeli v čistejšem okolju. Jaz bi želel, da bolj pritisnejo na starejše smrdljive dizle, katerim že dolgo filtri ne funkcionirajo in na kurjavo, v kateri nekateri kurijo dobesedno vse.
Magic

VaeVictis ::

Saj to veste, da vsi v Ljubljani ne živijo v blokih?

Ampak, da določeni živijo tudi v centru Ljubljane v svoji hiši z zelenim vrtom in pogledom na park, pa imajo še vedno dovolj denarja za svoj ICE avtomobil, ki ga potrebujejo oz. imajo za svoj užitek?

Drugače pa saj je čisto enostavno. V tejle temi sta dve skupini ljudi.

Prva skupina, ki trdi, da moramo vsi živeti v StarTrek komunistični prihodnosti, kjer je cilj ein Tesla, ein mench, ein Musk Führer.

Druga skupina, ki pa trdi, da smo si ljudje različni in da ni ena rešitev najboljša za vse.

thramos ::

Magic1 je izjavil:

Torej si sam prišel do zaključka, da dnevne migracije bodo, če hočemo ali ne. Ne moremo in niti nočemo sanjat o neki ultra soseski, v kateri imaš "vse" na dosegu copat.


Od kje ideja, da dnevnih migracij ne bo? Takšne soseske pa že nastajajo in vedno več jih bo. Počasi tudi v Sloveniji.

nekikr ::

Da bo bolj on topic, s temle si zadel bistvo:
Jaz bi želel, da bolj pritisnejo na starejše smrdljive dizle, katerim že dolgo filtri ne funkcionirajo in na kurjavo, v kateri nekateri kurijo dobesedno vse.

Vmes se pa razvijejo EV in čez 20 let bo stanje boljše. Jebiga, čez noč pač ne gre.

Utk ::

Ja - zaradi cene. Podobno, kot je cena kvadratnega metra bivalne površine z razlogom veliko višja v centru mesta kot na podeželju. Lep del meščanov bi si za bistveno nižjo ceno lahko na vasi brez privoščil tisti del udobja, ki ga v mestu manjka, a ne želijo tega odplačevati obročno z vsakodnevim izgubljanjem časa na cesti.

Sej nikjer ne piše, da moraš bit v službi v centru mesta. Če si mlad, uspešen in bogat, boš tak tudi v rovtah. Če pa v rovtah ne moreš preživet, boš šel pa v center mesta, jasno. V vožnji tudi jaz ne vidim smisla. Ampak to ne pomeni, da bo tvojo življenje v mestu boljše kot bi blo izven, ampak da izven sploh nisi našel službe.

marsikdo visoko ceni svojih pet minut peš do Drame, ga ne moti življenje v urejenem bloku, vaško življenje pa se mu zdi na smrt dolgočasno.
Ja to se lepo sliši v teoriji, v praksi pa...ni tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

V praksi je pa tako, da bogati ne živijo v blokih oz. živijo v blokih, če tudi za Trumpa rečemo, da živi v bloku. Urejen blok za bogate in uspešne? Nehaj no.

vostok_1 ::

BigWhale je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Sovražim, to da moram uporabljat avto. In ja...gledam, premišljujem in čakam na alternative.

Jaz razumem, da so okoliščine take, da ni vedno možno izbrati najboljšo pot. Fair enough. Butasto, pa se mi zdi iskat 1001 izgovor za svoje grde navade. Come clean. You'll get much more respect that way.


Ti resno govoris o spostovanju v isti sapi, ko dajes ljudem nasvete naj se preselijo v mesta, da bodo lahko brez avtomobila? Zraven pa poves se to, da tudi ti uporabljas avtomobil? Cestitke! :)))))

vostok_1 je izjavil:

jernejl je izjavil:

razmisli, da bi mogoče ti ali tvoj naraščaj se preselil bližje mestu in bližje javnemu prevozu

Če te motijo gost promet, nesreče, umazan zrak in megla, razmisli, ali bi se mogoče ti ali tvoj naraščaj preselil izven mesta.


The sweet, sweet irony.


To ni ironija. Ironija bi bila, ce bi ti celo zivljenje hodil pes in bil gorec nasprotnik avtomobilov in bi te eno lepo nedeljsko jutri pred trznico do smrti povozil avto. To bi bila ironija. :)

vostok_1 je izjavil:

Kot tretje, razmisli, da bi mogoče ti ali tvoj naraščaj se preselil bližje mestu in bližje javnemu prevozu ali enostavnejšim individualnim transportnim sredstvom.


Odlicna ideja! Prodam hiso, spakiram mulce, zeno in dva konja in pridem v LJ. :> Sem se pa malo nasmejal ob frazi 'blizje javnemu prevozu'. Javni prevoz v LJ si bo mogoce zasluzil uporabo cez kakih 10-15 let, ko se malo posodobi, ce se.

S taksnimi predlogi in z neko utopicno predstavo o realnem stanju po mojem vec ljudi odvrnete od tega, da bi razmisljali o EVjih. Se men greste na jetra, pa sem preprican, da bo moj naslednji avto EV. :)


Razlika, je da jaz želim spremenit zadeve čimprej kot je možno. Tebi pa je všeč status quo.
Jaz sporočam potencialnim proizvajalcem EV in drugih transportnih sredstev, da they can count on me. Ti pa jim zbijaš vso motivacijo.

Zame je ironično. V isti sapi govorit o smradu avtomobilov v mestih in ob tem sam smrdeti po cestah.

In ne. Jaz ne želim nobenih fašističnih prijemov. Tko kot so vas prepričali da je suburbia najboljši stil, tko se vas da prepričat da mogoče ni.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

thramos ::

Utk je izjavil:

marsikdo visoko ceni svojih pet minut peš do Drame, ga ne moti življenje v urejenem bloku, vaško življenje pa se mu zdi na smrt dolgočasno.
Ja to se lepo sliši v teoriji, v praksi pa...ni tako.


Ja, je.

vostok_1 ::

hammock je izjavil:

Izgleda da Tesla Autopilot dela tudi kaj drugega kot samo ubija ljudi.


That is some serious shit right there!

Poglejte neavtonomne avte ob njemu, kako zakasnijo z reakcijo in končajo izven ceste.


Zato vam pravim, bodo prej banali ljudi za volanom, kot pa naredit nek ultra delux autopilot, ki je idiot proof. Je ceneje, je bolj učinkovito in bolj varno varno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
««
359 / 1139
»»