» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
358 / 1141
»»

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

ali nekoč bodo, verjetno

Vidiš, sej se strinjamo. Kaj je torej problem?

zaenkrat IMHO še določeni nismo/niso pripravljeni na to!

Aja, to je problem. Rešitev je enostavna: testna vožnja.
Niti pod razno ne boš več razmišljal o novem ICE avtomobilu, mogoče o kakšnem rabljenem (hibridu) da ti premosti čas do takrat ko si boš lahko tudi ti privoščil novega pravega EV.

Pol teme je bajanje o tem koliko časa bo poteklo da bo ta "nekoč" postal "danes". Najnižja inteligenca ni sposobna druzga kot pogledat skozi okno in preštet treh kliotov in nato razlagat da očitno EVji še niso to. Višja inteligenca vidi dlje.


Sem probal i3, Priusa, Zoe, Leaf in od teh mi je bil edino i3 delno všeč, vsaj nekako izgleda.

Prisus je menjalnik obupen, Zoe je precenjen Clio, Leaf je pa skropucalo.

Pa še vsi so omejeni, če se ne motim, na 150 km/h.

Tesla Model S še nisem probal, tako da tega glede vožnje ne morem komentirati, samo videl sem notranjost, ki je relativno zanič glede na klaso avtomobila oz. ceno avtomobila.

Problem vse teh EV avtomobilov je, da razen pospeškov niso praktično nič boljši od cenovno primerljivega ICE avtomobila.

No, pa cene vožnje, ki pri cca. 40k EUR i3 ni ravno omembe vredni faktor.

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

In kateri EV mi nudi komfort tega, kar imam sedaj?

Vsi od prvega do zadnjega nudijo več konforta kot katerikola ICE tresoča smrdljiva ropotula.

In v splošnem imajo vsi nižje stroške vzdrževanja kot katerakoli ICE tresoča smrdljiva ropotula, katere rok trajanja by design je kvečjemu dve leti oz. 30k km s prijateljskim priporočilom da pogosteje popravlaj stvari, ki se serijsko kvarijo.

Ampak vem da s 'konfortom' ne misliš na odsostnot treslajev, ropota in smradu ampak na neke druge lastne fetiše, kjer ti žal ne morm pomagat.
Boš mogu sam raziskat kater leder ti prijetno smrdi ... ahm diši.

Še malo me zmerjaj s kakšno inteligenzzo no, pa ja ne boš samo pri tem klasičnem nabijanju ostal? Ne razočaraj me in lepo citiraj tole, pa dopolni, da bo ustrezno tvojemu egu.

fpbs ::

nekikr je izjavil:

In kateri EV mi nudi komfort tega, kar imam sedaj?

Zaenkrat ga še ni. Če si navajen na nekoliko večji bolj udoben avto, potem vsi ti malčki, Leaf, i3, Clio oz. Zoe odpadejo, da ne omenjam Tesline šlamparije. Zgleda, da se bom moral še kar nekaj let prevažat s tem mojim starim dizelnom.

WarpedGone ::

Vsak ma svoje fetiše, nekaterim je tut vrečka z benciom in/ali neostikom top šit luksus...
Consumer Reports' Annual Owner Satisfaction Survey gives insight into the carmakers people love and the ones they are less thrilled with

Other brands that fell in the rankings include BMW (from sixth to 14th place) and Volkswagen (from 16th to a dismal 24th).
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

VaeVictis je izjavil:

Točno tole je bistveni razlog, ki ga hočemo določeni povedati.

Nismo vsi ljudje enaki in nimamo vsi enakih potreb.

Zakaj nas potem silite in nam trdite, da je edina prava pot že sedaj: EV, avtonomno vozilo, javni promet, Uber, kolo, ...

Zaenkrat to še niso alternative, ali nekoč bodo, verjetno, samo to še verjetno kar nekaj časa ne.

Sprementi se bo morala celotna miselnost populacije in zaenkrat IMHO še določeni nismo/niso pripravljeni na to!


Ker se švercate na račun tistih, ki plačujejo ceste ampak jih ne trošijo in ker smetite mesta s karcinogenimi snovmi.

Pa še vsi so omejeni, če se ne motim, na 150 km/h.


You realize the fail in this?

Jz v lajfu nisem rabil redno prekoračit najvišjo hitrostno omejitev v državi. What's your excuse?


@BW

Kot je okapi rekel. Drugače si reorganiziraš lajf, ali preselise bližje. Gradnja ceste do tiste vasi kjer na črno gradiš 300m2 hišo pač ni učinkovito, in ne vem zakaj bi morala ti država sofinancirati večji del.
Naj raje naredijo neprofitna stanovanja s tem denarjem.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

thramos ::

BigWhale je izjavil:

Se vedno ni nihce komentiral tega, vostok_1 se je spretno izognil odgovoru. V bistvu pa tudi mene zanima kako zgleda kak tak dan, ko imas polno opravkov po mestu in s sabo tovoris en kup robe. Najbrz najames avto za cel dan? Avant2Go s svojim car sharingom stvari kar ok pokriva.


Seveda sem komentiral - če imaš lifestyle vaščana in hkrati kao hudega biznismena, ki pa škrto gleda na vsak cent (a sklepa hude nepričakovane biznise na severu Nemčije) potem itak ne moreš brez, da bi bil sam svoj taksist.

V mestu pa je življenje drugačno, povsem enako lahko opišem svoj dan, v katerem tipično ne zgubljam niti minute časa za volanom. Ljudje smo si različni, a kot sem spet že parkrat omenil, govorimo o globalnem trendu - urbanizaciji. Mesta s svojimi prednostmi privlačijo ljudi in s tem se potreba po lastnem avtomobilu zmanjšuje.

Magic1 ::

Meščan my ass. Dober zdravnik/zobar/okulist... ziher ni najbližji, z avtom imaš 15min taksiranja, z busom takoj 30min+. Do hipermarketa imaš lahko manj kot 10min peš pa mi ne pade na pamet, da bi robo na roke vlekel domov. Večino športov tudi nimaš zraven. Da potreb otrok in službe niti ne omenjam. Seveda se da vse prilagodit, a nisem tak revež da bom življenje prilagajal obstoju brez avta, namesto da z avtom prilagajam slog življenja svojim potrebam.
Trenutno lahko imaš soliden ICE avto za dobesedno drobiž, ki ti omogoča vse. Sam eni se zdaj greste neke crusade proti ICE, zato ker trenutno ne potrebujete avta. Ali pa še to ne, ga vsak dan uporabljate, samo je fajn bit pameten na internetu. Ima sploh kdo EV na tem forumu??? Pa že 10 let je prava stvar... Nekoč mogoče bo, vendar bodo hibridi še vedno prevladovali, če ne bo revolucije na strani baterij.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

thramos ::

K sreči k zravniku/zobarju/okulistu ne hodim vsak dan. Če ti to počneš dnevno, razumem, brez avtomobila ne gre. Iz trgovine brez težav robo prinesem "na roke", da ne bi tudi svojih dnevnih migracij (tudi na šport) izkoristil kot rekreacijo, pa bi bila svojevrstna neumnost.

No, tudi jaz k sreči nisem takšen revež in sem si lahko lokacijo bivanja priredil tako, da mi ni potrebno izgubljati ogromno časa za volanom, ker sem dovolj blizu stvarem, ki jih rad počnem.

Vsakemu svoje.

Prednost mest je ravno ta, da si meščani lahko minimizirajo popolnoma izgubljen čas špilanja taksista.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Magic1 ::

Sej zminizirati si poskušamo vsi, a če ukineš avto , kar na enkrat zgubiš ogromno časa za že najosnovnejše migracije, pa še marsičemu se bo treba marsikdaj odpovedat. K zdravniku na srečo ne hodim osebno skoraj nikoli, vendar pri upoštevanju veččlanske družine, si po teh ustanovah kar velikokrat. Samski so seveda v osnovi veliko bolj prilagodljivi, ker je vse odvisno le od ene osebe.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Utk ::

Prednost mest je ravno ta, da si meščani lahko minimizirajo popolnoma izgubljen čas špilanja taksista.

Ja, manj časa se sami vozijo, porabijo pa več časa za praktično vse drugo, če smo realni. Dokler pride nekdo iz 10. štuka do avtobusne postaje, jaz "na vasi" v hoferju že mečem stvari v košarco, tudi če se zapeljem tam z avtom, kaj šele, če grem lahko peš. Bi šel pa tam raje in lažje z EV kot roposmradom.
V mestu prepešačih v 10 minutah realno kakšnih 500-700 metrov, je treba še semaforje upoštevat. Če greš na bus ali karkoli, se 10 minut obrne takoj. Izven mest v 10 minutah narediš 10 km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

thramos ::

Magic1 je izjavil:

Sej zminizirati si poskušamo vsi, a če ukineš avto , kar na enkrat zgubiš ogromno časa za že najosnovnejše migracije, pa še marsičemu se bo treba marsikdaj odpovedat. K zdravniku na srečo ne hodim osebno skoraj nikoli, vendar pri upoštevanju veččlanske družine, si po teh ustanovah kar velikokrat. Samski so seveda v osnovi veliko bolj prilagodljivi, ker je vse odvisno le od ene osebe.


Ok, če smo pri zdravstvenem domu - do njega je 5 minut peš, parkirnega mesta pa ni skoraj nikoli. Več časa zgubiš z avtomobilom. In tako je še pri celemu kupu zadev.

Pri nekaterih je avtomobil seveda boljša izbira - zato ne govorimo o ukinitvi avtomobila, ampak o deljenju oz. najemanju (taksista).

jernejl ::

Pa saj lastniki avtomobilov že sedaj občasno najemamo taksi, kadar nam to bolj ustreza. Ali pa uporabimo drugo obliko transferja.
V bližnjo trgovino grem lahko peš, če ne bom veliko nakupil. Na letališče lahko grem s kombijem ali vlakom, če bi moral za avto plačati drag letališki parking za 14 dni. K zdravniku lahko grem z avtobusom, če vem, da nikjer v bližini ne bom mogel parkirati. V Pariz lahko grem z letalom, če je to ceneje in udobneje.

Ampak v določenih primerih pa je uporaba lastnega avta pač boljša rešitev in ne vidim razloga, zakaj bi se moral temu odpovedati.
Morda bi z najemanjem prišel skozi ceneje, ampak večini ljudi vseeno ne gre tako zelo slabo, da bi se morali odpovedati eni možnosti prevoza več.
Lastništvo avtomobila še ne pomeni, da ostale možnosti prevoza postanejo nedostopne ali prepovedane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

BigWhale ::

Jaz lahko primerjam deset let zivljenja v manjsem kraju in deset let zivljenja v LJ (od centra do obrobja). Ne glede na lokacijo si brez avta bolj omejen in odvisen od drugih. Se avto vedno splaca? Ne. Je bolj komot kot vse ostalo? V vecini primerov ja. Ze sam obisk BTCja s familijo je z lastnim avtomobilom bolj komot. Hkrati je pa sprehod do centra in po centru precej zabavna izkusnja pri kateri pustis avto doma.

Je drago imeti avto? Da. Je prakticno imeti avto? Da. Bi bilo lepse, ce bi imeli avtonomni EV, ki je vedno samo pet minut vstran? Absolutno.

Ampak dokler ga nimamo, se bo vsak znasel tako kot najbolje zmore. Tisti, ki lahko, bo kupil kolo in s kolesom vozil otroka v vrtec, tisti, ki pa ne more, bo pa to pocel z avtomobilom. In zaradi tega ne bo noben nic boljsi.

thramos ::

Dokler eden od njiju zastruplja okolico z izpušnimi plini, hrupom in vsake toliko nekoga poškoduje oz. ubije, hkrati pa je zanj potrebna bistveno dražja cestna infrastruktura, lahko z precej objektivnih vidikov rečemo, kdo je boljši in kdo slabši.

hammock ::

thramos je izjavil:

Dokler eden od njiju zastruplja okolico z izpušnimi plini, hrupom in vsake toliko nekoga poškoduje oz. ubije, hkrati pa je zanj potrebna bistveno dražja cestna infrastruktura, lahko z precej objektivnih vidikov rečemo, kdo je boljši in kdo slabši.

Torej je elektricni samovozni avto resitev, da bo seljak spet isto kul kot mestna srajca ;)

Aston_11 ::

thramos je izjavil:

Dokler eden od njiju zastruplja okolico z izpušnimi plini, hrupom in vsake toliko nekoga poškoduje oz. ubije, hkrati pa je zanj potrebna bistveno dražja cestna infrastruktura, lahko z precej objektivnih vidikov rečemo, kdo je boljši in kdo slabši.
Ste mi smešni en oziroma predvsem pristranski. Greste se eko terorizem, saj ne upoštevate vse svinjarije, ki jo drugi spustijo v zrak, zato da vam dostavijo robo do ta bližnje trgovine, kjer potem kričite, da ste tja prišli peš. Pejte se kmete, naredite elektro fabriko in svojo eko elektrarno. To pa ne. Svoj delež svinjarije imate na vesti, pa obrnite, kakor hočete. Je pa dejstvo, da jo imamo malenkost več na vesti tisti, ki uporabljamo avto, vendar vas izenačimo s svojo solato, za katero kamion ni spustil čezmerne količine svinjarije, da jo je spravil do vaše bližnje trgovine. Amen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

SimplyMiha ::

Brb, grem kričat na pošto, ker mi dostavljajo s smrdljivim mopedkom.

thramos ::

Aston_11 je izjavil:

Ste mi smešni en oziroma predvsem pristranski. Greste se eko terorizem, saj ne upoštevate vse svinjarije, ki jo drugi spustijo v zrak, zato da vam dostavijo robo do ta bližnje trgovine, kjer potem kričite, da ste tja prišli peš. Pejte se kmete, naredite elektro fabriko in svojo eko elektrarno. To pa ne. Svoj delež svinjarije imate na vesti, pa obrnite, kakor hočete. Je pa dejstvo, da jo imamo malenkost več na vesti tisti, ki uporabljamo avto, vendar vas izenačimo s svojo solato, za katero kamion ni spustil čezmerne količine svinjarije, da jo je spravil do vaše bližnje trgovine. Amen.


Kdo pravi, da tudi pešec ne nosi svojega deleža? Vsekakor ga, ampak je po mojem mnenju za velikostni razred manjši kot prostovoljni taksist.

Poleg tega si izpostavil le enega od kriterijev, priročno pa si ignoriral vse ostale.

hammock je izjavil:

Torej je elektricni samovozni avto resitev, da bo seljak spet isto kul kot mestna srajca ;)


En velik del problemov (varnost, izpuhi, verjetno bo tudi infrastrukturo lažje zgradit in vzdrževat) bo vsekakor lažje obvladljivih.

SimplyMiha je izjavil:

Brb, grem kričat na pošto, ker mi dostavljajo s smrdljivim mopedkom.


Le daj, pri nas se že zdavnaj vozijo s kolesi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Magic1 ::

Pri nas so se tudi do letos vozili s kolesi(znotraj Lj obroča!). Sedaj pa so si mopede nabavili, verjetno bodo kmalu tudi pri tebi.
Magic

SambaShare ::

hammock je izjavil:

thramos je izjavil:

Dokler eden od njiju zastruplja okolico z izpušnimi plini, hrupom in vsake toliko nekoga poškoduje oz. ubije, hkrati pa je zanj potrebna bistveno dražja cestna infrastruktura, lahko z precej objektivnih vidikov rečemo, kdo je boljši in kdo slabši.

Torej je elektricni samovozni avto resitev, da bo seljak spet isto kul kot mestna srajca ;)


Ah lepo prosim, tej zmesi eko teroristov/hipster/"splača se fašistom" to seveda ne bo dovolj. Pomisli koliko več oni prispevajo za infrastrukturo!!!11111 (kar je seveda prvovrstna bedarija, skozi trošarine in ddv na gorivo se nabere bistveno več kot s cestnino).

thramos ::

Ja, ko zmanjka argumentov, se začne z žaljivkami in jypeizmi tipa xxxfašist. Nič novega.

Magic1 ::

Sploh pa infrastrukturo najbolj uničuje tovorni promet... Če se hočte it nek eko terorizem, pejte v Kočevje in bodite samozadostni za začetek. Avtomobil je daleč od večinskega problema, v veliki meri pa poganja trenutno ekonomsko stanje.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

jernejl ::

Dokler eden od njiju zastruplja okolico z izpušnimi plini, hrupom in vsake toliko nekoga poškoduje oz. ubije, hkrati pa je zanj potrebna bistveno dražja cestna infrastruktura, lahko z precej objektivnih vidikov rečemo, kdo je boljši in kdo slabši.

Treba je upoštevati, da bi samovozeči EV opravljali daljše poti, ker bodo vsak dan (ali tri) dni iskali polnilna mesta, da se bodo lahko napolnili. Če si jih bodo ljudje delili, pa bodo nastale še dodatne poti od enega naročnika k drugemu (ergo nekaj dodatne gneče na cestah in nekaj več porabljene energije in več onesnaževanja). Vse to sedaj odpade.
Lahko pa se zgradijo polnilna mesta na vsakem koraku... pa si bom sposodil tvoj izraz: to pomeni "bistveno dražjo infrastrukturo", kot jo imamo sedaj.
Vsaka palica ima dva konca.

En velik del problemov (varnost, izpuhi, verjetno bo tudi infrastrukturo lažje zgradit in vzdrževat) bo vsekakor lažje obvladljivih.

Varnost (ne le v prometu) v gosto poseljenih območjih je precej bolj problematična kot drugje.

thramos ::

jernejl je izjavil:

Treba je upoštevati, da bi samovozeči EV opravljali daljše poti, ker bodo vsak dan (ali tri) dni iskali polnilna mesta, da se bodo lahko napolnili. Če si jih bodo ljudje delili, pa bodo nastale še dodatne poti od enega naročnika k drugemu (ergo nekaj dodatne gneče na cestah in nekaj več porabljene energije in več onesnaževanja). Vse to sedaj odpade.
Lahko pa se zgradijo polnilna mesta na vsakem koraku... pa si bom sposodil tvoj izraz: to pomeni "bistveno dražjo infrastrukturo", kot jo imamo sedaj.
Vsaka palica ima dva konca.


Ja, se strinjam. Si pa težko predstavljam, da trenutne situacije, ko je množica zmotljivih "taksistov" prisiljena v dnevno upravljanje 1+ tonskih smrdul skupaj z pešci in kolesarji, ne bo bistveno izboljšalo. Vsekakor pa bo prineslo svoje izzive.

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Ze sam obisk BTCja s familijo je z lastnim avtomobilom bolj komot.
Kar je kvečjemu minus. Ker je v nakupovalna središča bolje iti manjkrat kot večkrat>:D

Ampak ja, k okuženosti s potrošniško miselnostjo spada tudi prepričanje, da je lasten avto boljši, ker ti olajša obiskovanje krajev, katerih osnovni namen je nepotrebno zapravljanje denarja.

Magic1 ::

Kam pa pridemo brez potrošniške miselnosti? Kaj bi pa folk sploh delal? Za živet bi bilo zadost soba z 10m2 za familijo. Še dosti bolj okrnjena socialistična varjanta bi zadostovala, kot je bila pol stoletja nazaj?
Fora je v razvoju novih tehnologij, ki so boljše v vseh pogledih od obstoječih, ne v ukinjanju z odpovedovanjem.
Magic

Gambino ::

Kot prvo bi bilo potrebno prepovedat dizle v mestih cez cas pa se bencinarje. Nabit davke na goriva, ter davke na motorje z notranjim izgorevanjem. Sploh pa bi bilo potrebno nabit davek na uvozena rabljena vozila. To kar dohamo mescani vecjih mest ni vec zrak temvec sranje. Seveda bi bilo potrebno urediti tudi kurjavo v mestih.

Ukinitev potnih stroskov bi bila tudi ena od dobrih stvari, saj se tako ljudje enostavno ne bi vozili v vecja mesta, delo bi si nasli nekje blizje domu, ne pa da za njihovo ekonomsko prezivetje onesnazujejo pol Slovenije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

Gregor P ::

thramos je izjavil:

Ok, če smo pri zdravstvenem domu - do njega je 5 minut peš, parkirnega mesta pa ni skoraj nikoli. Več časa zgubiš z avtomobilom. In tako je še pri celemu kupu zadev
... ker plačljiva parkirišča oz garažne hiše ne obstajajo, ali kako? :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

VaeVictis ::

Gambino je izjavil:

Kot prvo bi bilo potrebno prepovedat dizle v mestih cez cas pa se bencinarje. Nabit davke na goriva, ter davke na motorje z notranjim izgorevanjem. Sploh pa bi bilo potrebno nabit davek na uvozena rabljena vozila. To kar dohamo mescani vecjih mest ni vec zrak temvec sranje. Seveda bi bilo potrebno urediti tudi kurjavo v mestih.

Ukinitev potnih stroskov bi bila tudi ena od dobrih stvari, saj se tako ljudje enostavno ne bi vozili v vecja mesta, delo bi si nasli nekje blizje domu, ne pa da za njihovo ekonomsko prezivetje onesnazujejo pol Slovenije.


Tale del je zelo zanimiv btw, vsak dan smo bolj ekološki, ogrevamo se na toplotne črpalke, plin, ..., avtomobili imajo katalizatorje, čedalje več je EV, vsaka tovarna mora imeti čistilno napravo, a zrak naj bi bil čedalje bolj onesnažen?

Včasih, ko se je vsak ogreval na drva oz. premog, katalizatorjev ni bilo, čistilne naprave so bile španska vas, pa je bil zrak čistejši?

8-O8-O

thramos ::

Gregor P je izjavil:

... ker plačljiva parkirišča oz garažne hiše ne obstajajo, ali kako? :|


Ne, zraven marsikaterega zdravstvenega doma ne.

Gambino je izjavil:

Ukinitev potnih stroskov bi bila tudi ena od dobrih stvari, saj se tako ljudje enostavno ne bi vozili v vecja mesta, delo bi si nasli nekje blizje domu, ne pa da za njihovo ekonomsko prezivetje onesnazujejo pol Slovenije.


Jep. Pripomorejo k centralizaciji služb ter decentralizaciji bivanja in zato neposredno spodbujajo dnevne migracije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Gregor P ::

thramos je izjavil:

Gregor P je izjavil:

... ker plačljiva parkirišča oz garažne hiše ne obstajajo, ali kako? :|


Ne, zraven marsikaterega zdravstvenega doma ne.
... kateri zdravstveni dom v bližini nima vsaj neke možnosti plačljivega parkirišča?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Magic1 ::

Kakšni štosi, vsi v mesta razen kmetov:)) Vsem v mestu pa razpolovit stanovanje, da bo lahko več folka na istem mestu pa še poraba bo manjša. Maribor kar podrimo, da bo res vse samo v Lj, popolna centralizacija. Vse to samo zato da kompjuter warriorji ne bodo rabil trpet prometa. Sej drugače se v mestu ukinja promet in vedno bolj se bo, samo nekatri bi kar povsod ukinili...
Magic

jernejl ::

Jep. Pripomorejo k centralizaciji služb ter decentralizaciji bivanja in zato neposredno spodbujajo dnevne migracije.

Pa avtoceste bi bilo tudi treba razriti in napraviti kolovoze, ker spodbujajo migracije in onesnaževanje.

Gregor P ::

V bistvu bi se to lepo prevedlo v drastično je treba posodobiti železnice.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BigWhale ::

thramos je izjavil:

Dokler eden od njiju zastruplja okolico z izpušnimi plini, hrupom in vsake toliko nekoga poškoduje oz. ubije, hkrati pa je zanj potrebna bistveno dražja cestna infrastruktura, lahko z precej objektivnih vidikov rečemo, kdo je boljši in kdo slabši.


Morda je tako v tvojem vesolju. V nasem, zal, se ni tako. EVji, ki bi lahko nadomestili ICE vozila so redkost in redki so tisti, ki si jih lahko morda celo privoscijo. Hkrati pa imajo vozniki EV prav toliko moznosti, da koga ubijejo ali poskodujejo. Cestna infrastruktura je popolnoma enaka za oba tipa vozil. Infrastruktura za dobavljanje energentov za motor je pa za EVje prav mizerna in marginalna. Jasno, da je cenejsa.

Ampak ja, lahko smo pa komot bolj papeski od papeza in se delamo, da smo nekaj vec od drugih. :)

Okapi je izjavil:

Ampak ja, k okuženosti s potrošniško miselnostjo spada tudi prepričanje, da je lasten avto boljši, ker ti olajša obiskovanje krajev, katerih osnovni namen je nepotrebno zapravljanje denarja.


No sej, lahko pa odpeljes mulce v naravoslovni muzej ali pa na izlet v dolino Soce. :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

thramos ::

BigWhale je izjavil:

Morda je tako v tvojem vesolju. V nasem, zal, se ni tako.


Trdil si, da sta "enako dobra" tisti, ki vozi otroka s kolesom in tisti, ki ga vozi z avtomobilom.

In jaz sem ti pokazal, da je med njima glede vpliva na okolico ogromna razlika.

Zakaj si potem nabluzil kar si, pa veš le ti.

jernejl je izjavil:

Pa avtoceste bi bilo tudi treba razriti in napraviti kolovoze, ker spodbujajo migracije in onesnaževanje.


Od kje takšne ideje? Iz mojega pisanja ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

nekikr ::

In other news, juhej. Ne vem sicer kako bi recimo 600KW res delovalo pri osebnih avtomobilih s kapacitetami tam nekje kot jih imajo zdaj, ampak vsaj premika se. Že 350KW bi bilo načeloma dovolj, da se pozabi zgodbe o hibridih, vse, kar je več, je pa samo še bonus.

WarpedGone ::

Tole je lep primer navdušenja, ki fehta razočaranje.

Bom verjel v 600kW SC ko ga doživim v praksi. Zaenkrat ni kakih jasnih znakov, da bi se obetale baterije ki so sposobne 4x močnejšega polnjenja pri cca enaki kapaciteti.

Filanje avtobusa s 600kW ni nobena posebnost danes, ker so v njih "masivne" (ala +500kWh) baterije. 150kWh v avtu bo morda sposobno absorbirat kakih 200kW prvih nekaj minut potem pa gre moč dol.

It is called Lithium plating.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Po drugi strani že danes v modelarstvu filamo lipote na 5-10C ... preživijo nekih 100 ciklov oz. eno sezono, potem pa itak sveže vzameš ;)

jernejl ::

Odvisno kakšni tokovi pri tem nastajajo.
Pri 400V in 600kW polnjenju bi to pomenilo 1500A tok. To je pa kabel velikostnega reda ~ 1000 mm^2.

vostok_1 ::

BigWhale je izjavil:

thramos je izjavil:

Dokler eden od njiju zastruplja okolico z izpušnimi plini, hrupom in vsake toliko nekoga poškoduje oz. ubije, hkrati pa je zanj potrebna bistveno dražja cestna infrastruktura, lahko z precej objektivnih vidikov rečemo, kdo je boljši in kdo slabši.


Morda je tako v tvojem vesolju. V nasem, zal, se ni tako. EVji, ki bi lahko nadomestili ICE vozila so redkost in redki so tisti, ki si jih lahko morda celo privoscijo. Hkrati pa imajo vozniki EV prav toliko moznosti, da koga ubijejo ali poskodujejo. Cestna infrastruktura je popolnoma enaka za oba tipa vozil. Infrastruktura za dobavljanje energentov za motor je pa za EVje prav mizerna in marginalna. Jasno, da je cenejsa.

Ampak ja, lahko smo pa komot bolj papeski od papeza in se delamo, da smo nekaj vec od drugih. :)

Okapi je izjavil:

Ampak ja, k okuženosti s potrošniško miselnostjo spada tudi prepričanje, da je lasten avto boljši, ker ti olajša obiskovanje krajev, katerih osnovni namen je nepotrebno zapravljanje denarja.


No sej, lahko pa odpeljes mulce v naravoslovni muzej ali pa na izlet v dolino Soce. :>


Đizs krajst.

Predvsem se ne da spremenit, zato ker trmasto kot bik vstrajaš da ni mogoče.
Ne moreš, ne upaš, nočeš it vn iz svojega comfort zone-a. Pol pa bluziš, da ni mogoče nič spremenit.

Kaka cvetka. Infrastruktura za EV je marginalna?
A ti bi bil tudi tisti z kočijo, ki bi 1900 trdil, kako infrastruktura za ICE mašine je mizerna. Konji pa imajo slamo in vodo na vsakem vogalu?

Listen to yourself man.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

fpbs ::

nekikr je izjavil:

In other news, juhej. Ne vem sicer kako bi recimo 600KW res delovalo pri osebnih avtomobilih s kapacitetami tam nekje kot jih imajo zdaj, ampak vsaj premika se. Že 350KW bi bilo načeloma dovolj, da se pozabi zgodbe o hibridih, vse, kar je več, je pa samo še bonus.

Tukaj gre samo za užaljen odgovor Elona, na začetek postavitve 400 CCS polnilnic moči 350KW po Evropi. Zgleda, da je pozabil, da je letos spomladi naskrivoma pristopil v članstvo CCS.

nekikr ::

Njega moraš vzeti 5% resno. Če mu ne bo nekdo dal denarja za njegova sanjarjenja, potem iz tega itak nič ne bo. Če kje nafehta denar, potem pa bo, ampak z vsaj 5 letno zamudo. Kar pa ne spremeni dejstva, da je super že to, da se govori o tem in da se preskoči govor o hibridih in se gre takoj na naslednjo stvar.

Ne moreš, ne upaš, nočeš it vn iz svojega comfort zone-a. Pol pa bluziš, da ni mogoče nič spremenit.

Čemu bi nekdo hotel manj komforta? Napredek je v tem, da imaš komforta vedno več, uspešen si, če imaš komforta kolikor ga hočeš.

fpbs ::

Spodobilo bi se, da kot član CCS združenja, če že nič ne prispeva k skupnosti, vsaj ne daje trapastih izjav o otroških igračah.

vostok_1 ::

nekikr je izjavil:

Njega moraš vzeti 5% resno. Če mu ne bo nekdo dal denarja za njegova sanjarjenja, potem iz tega itak nič ne bo. Če kje nafehta denar, potem pa bo, ampak z vsaj 5 letno zamudo. Kar pa ne spremeni dejstva, da je super že to, da se govori o tem in da se preskoči govor o hibridih in se gre takoj na naslednjo stvar.

Ne moreš, ne upaš, nočeš it vn iz svojega comfort zone-a. Pol pa bluziš, da ni mogoče nič spremenit.

Čemu bi nekdo hotel manj komforta? Napredek je v tem, da imaš komforta vedno več, uspešen si, če imaš komforta kolikor ga hočeš.


Life is great when the whole world revolves around you, isn't it?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

Predvsem se ne da spremenit, zato ker trmasto kot bik vstrajaš da ni mogoče.
Ne moreš, ne upaš, nočeš it vn iz svojega comfort zone-a. Pol pa bluziš, da ni mogoče nič spremenit.


Kako to mislis, da ne upam iz svojega comfort zone-a? O cem sploh ti govoris? O tem, da trenutno nimamo affordable EVja, ki bi bil namenjen vecji mnozici ljudi? Ne, nimamo ga. Ne da nocem iz svojega comfort zone-a, ne mores si privoscit, da bi sel ven. Nimam 100 jurjev viska za EV. :) Ali govoris o tem, da bi lahko bil brez avta, pa nocem, ker sem komot?

Ja, res sem. Trikrat do petkrat na teden se vozim na trening 20km v eno smer. Na kaksne 14 dni se peljem v LJ po opravkih in takrat postorim kup stvari po razlicnih lokacijah v LJ. Takrat si privoscim Avant2Go car sharing, ker se mi ne ljubi ukvarjati s parkiranjem po LJ. Javni prevoz do LJ je porazen. 2.5h - 3h na vlaku. :) Ce bi zivel v centru LJ bi bil sistem brez avta mogoce se opcija. Tako pa ni. Zal. Tle ne gre za noben comfort zone.

vostok_1 je izjavil:


Kaka cvetka. Infrastruktura za EV je marginalna?
A ti bi bil tudi tisti z kočijo, ki bi 1900 trdil, kako infrastruktura za ICE mašine je mizerna. Konji pa imajo slamo in vodo na vsakem vogalu?

Listen to yourself man.


No, ti se pa nauci brati in razumeti to kar je napisano. :) Govorilo se je o tem, da je infrastuktura za EVje cenejsa kot za ICEje. To vsekakor je, vendar predvsem zaradi tega, ker te infrastrukture prakticno ni. Kaksna bo pa cena infrastrukture cez X let, ko bo vec EVjev, pa se ne vemo. :)

vostok_1 ::

I give you that, zaenkrat še ni affordable EVjev. Predvsem, ker so ljudje tko skeptični in moraš bit res norec ranga Muska, da upaš it v to industrijo.
Kot drugo, razmisli, če res potrebuješ avtomobil takih dimenzij. Kot tretje, razmisli, da bi mogoče ti ali tvoj naraščaj se preselil bližje mestu in bližje javnemu prevozu ali enostavnejšim individualnim transportnim sredstvom.

Infrastruktura se bo prilagodila tako kot mora. Ekonomsko in tehnično. Eventuelno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Gregor P ::

Torej ti bi sedaj od nas, da naj se kar preselimo v neko drugo državo?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

SambaShare ::

Saj je čisto enostavno. V tejle temi sta dve skupini ljudi.

Prva bi s tehnološkim napredkom bistveno olajšala in pocenila mobilnost, ker mobilnost je kul in nekaj kar si večina želi. Tudi Ljubljančani, ki čez vikend okupirajo podeželje. EV-ji so pravi korak, avtonomna vozila sploh.

Druga ima neke vrste fašistične težnje in bi vse preselila v mesta, ker se baje to splača. Za naravo gre!
««
358 / 1141
»»