» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
360 / 1133
»»

thramos ::

nekikr je izjavil:

V praksi je pa tako, da bogati ne živijo v blokih oz. živijo v blokih, če tudi za Trumpa rečemo, da živi v bloku. Urejen blok za bogate in uspešne? Nehaj no.


Seveda, 3k na mesec je za reveže. Na sploh so centri mest veliko cenejši kot vasi. :))

nekikr ::

thramos je izjavil:

nekikr je izjavil:

V praksi je pa tako, da bogati ne živijo v blokih oz. živijo v blokih, če tudi za Trumpa rečemo, da živi v bloku. Urejen blok za bogate in uspešne? Nehaj no.


Seveda, 3k na mesec je za reveže. Na sploh so centri mest veliko cenejši kot vasi. :))

A zdaj ti najdem hišo izven mesta za milijon in sem zmagal internet?

thramos ::

Ni treba, jaz čisto verjamem, da nekateri bogati živijo v hiši na vasi za milijon.

Ti pa do sedaj nisi, da nekateri bogati in uspešni v blokih.

BigWhale ::

thramos je izjavil:

Glede na to, da je trend urbanizacije jasen in da se v mesta brez avtomobilov selijo mladi, bogati in uspešni, bi rekel, da je to zelo dober indic, da gre za prostovoljne odločitve.


Katera pa so ta mesta?

Utk ::

thramos je izjavil:

Ni treba, jaz čisto verjamem, da nekateri bogati živijo v hiši na vasi za milijon.

Ti pa do sedaj nisi, da nekateri bogati in uspešni v blokih.

Bogati in uspesni zivijo kjerkoli zelijo, revezi pa morajo v mestih, ker hlapcev nihce vec ne rabi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

thramos ::

BigWhale je izjavil:

Katera pa so ta mesta?


Pred časom sem postal članek, ki ugotavlja, da je v mestih, kjer je infrastruktura prilagojena življenju brez avtomobilov, več takšnih. Vsekakor pa vprašanje, kaj je vzrok in kaj posledica.

Utk je izjavil:

Bogati in uspesni zivijo kjerkoli zelijo, revezi pa morajo v mestih, ker hlapcev nihce vec ne rabi.


Seveda, zato v mestih ni bogatih in uspešnih, revežev pa na vasi.

A imata z nekikr kakšen klub?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Utk ::

Ne razumes. Revezi iz vasi morajo it v mesto, ali pa ostanejo revezi. Zate to pomeni, da zato ker si zelijo v petih minutah prit do drame, kar pa ni niti priblizno res. Starejsi seveda ne grejo itak nikamor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

vostok_1 ::

Noben seveda ne pomisli na infrastrukturo do vsake vasi. Mislite da je poceni? Večina se šverca še na infrastrukturi iz socialističnih časov.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Utk ::

Dej ne mesaj zdaj vsega not. V sloveniji je ljubljana pogojno mesto, vse drugo je pa podezelje. Pa zato se ni vas na samem.

vostok_1 ::

Slovenija je pač en textbook primer razpršene poselitve.
Zato pa plačujemo visoko ceno za substandardne storitve.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Okapi ::

Povsod je podobno, in marsikje še precej slabše (kar se javnega prevoza tiče), še zlasti v bolj razvitih državah, kjer avtobusne proge ukinjajo, ker se vsi vozijo z avti. Poskusi kdaj brez avta kam priti kje na Škotskem, recimo, izven Edinburgha in Glasgowa.

V velikih mestih je pa tudi problem, ker ponoči (ob treh, štirih zjutrah), komaj kaj vozi, razen taksijev. V Ljubljani lahko peš prideš iz centra do predmestja v eni uri, v Parizu ne moreš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

fpbs ::

Magic1 je izjavil:

. Jaz bi želel, da bolj pritisnejo na starejše smrdljive dizle, katerim že dolgo filtri ne funkcionirajo in na kurjavo, v kateri nekateri kurijo dobesedno vse.

Francozi so to rešili z dodatno subvencijo za lastnike 10 let starih dizlov ob nakupu EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fpbs ()

nekikr ::

vostok_1 je izjavil:

Noben seveda ne pomisli na infrastrukturo do vsake vasi. Mislite da je poceni? Večina se šverca še na infrastrukturi iz socialističnih časov.

Problem je, ker si na eni strani predstavljate utopično Star Trek mesto, kar Ljubljana ni, niti ni nobeno drugo mesto, na drugi strani pa maksimalno slabšalno pojmujete vas. Torej zabačena vas, za devetimi gorami, devetimi vodami, brez elektrike, vode, sonca.
Resnica je pa taka, da Star Trek mesta ne obstajajo (zato razumite že enkrat kaj vam Okapi govori o tej priljubljenosti urbanizacije, ki je spot-on in velik vidik), vas, ki jo tako zaničujete, pa ne obstaja samo v takem slabem pomenu, kot sem ga napisal zgoraj.

thramos ::

Utk je izjavil:

Ne razumes. Revezi iz vasi morajo it v mesto, ali pa ostanejo revezi. Zate to pomeni, da zato ker si zelijo v petih minutah prit do drame, kar pa ni niti priblizno res. Starejsi seveda ne grejo itak nikamor.


Ti ne razumeš, oziroma nočeš verjet, da obstajajo ljudje, ki želijo v petih minutah priti do Drame.

SimplyMiha ::

Ampak v te "zabašene" vasice silijo milijonarji...

thramos ::

Okapi je izjavil:

V velikih mestih je pa tudi problem, ker ponoči (ob treh, štirih zjutrah), komaj kaj vozi, razen taksijev. V Ljubljani lahko peš prideš iz centra do predmestja v eni uri, v Parizu ne moreš.


London je pred kratkim uvedel The Night Tube. Poleg tega je ta problem povsem oziroma še hujši na vasi.

thramos ::

nekikr je izjavil:

Problem je, ker si na eni strani predstavljate utopično Star Trek mesto, kar Ljubljana ni, niti ni nobeno drugo mesto, na drugi strani pa maksimalno slabšalno pojmujete vas. Torej zabačena vas, za devetimi gorami, devetimi vodami, brez elektrike, vode, sonca.
Resnica je pa taka, da Star Trek mesta ne obstajajo (zato razumite že enkrat kaj vam Okapi govori o tej priljubljenosti urbanizacije, ki je spot-on in velik vidik), vas, ki jo tako zaničujete, pa ne obstaja samo v takem slabem pomenu, kot sem ga napisal zgoraj.


Misliš rečt, da si predstavljamo vasi brez galerij, muzejev, večjih koncertov, knjižnic, nočnega življenja, množice športnih aktivnosti ... ? Nisem videl, da bi kdo govoril o tem, o čemer pišeš ti.

Na drugi strani pa se redno predstavlja mestno življenje kot 30 kvadratov veliko luknjo v Fužinah.

Star Trek mesta res ne obstajajo, so pa (nekatera) mesta dovolj privlačna, da vlečejo ljudi in celo v večjem deležu izobražene in bogatejše.

Hkrati pa nekateri iz prve roke vemo, kakšne so možnosti urbanega življenja že v zabačeni postsocialistični Ljubljani.

Utk ::

thramos je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne razumes. Revezi iz vasi morajo it v mesto, ali pa ostanejo revezi. Zate to pomeni, da zato ker si zelijo v petih minutah prit do drame, kar pa ni niti priblizno res. Starejsi seveda ne grejo itak nikamor.


Ti ne razumeš, oziroma nočeš verjet, da obstajajo ljudje, ki želijo v petih minutah priti do Drame.

Jaz to razumem in verjamem, samo ne verjamem, da gre vsako leto toliko ljudi v ljubljano zarad drame in muzejev. Ce bi bilo to res, bi treba se sedem dram zgradit. Tako pa not snemajo reality showe.
Ljudje zivijo kjer zivijo, nek mali procent se seli gor pa dol zarad raznih vzrokov, velika vecina je pa v to prisiljena. Da gre vsako leto par 1000 ljudi v lj zarad drame (in podobnega) je enako butasto kot bi rekel, da se ljudje vozijo eno uro na siht, ker se radi vozijo. Kje kdo ze, vecina pa pac poskusi potegnit kaj pozitivnega iz takega sranja.

Enako je bilo vcasih pri vpisu na faks. Razumem da koga zanima ekonomija, ne verjamem pa da vsakega petega. Vecina pac ne zna kaj bi in nekam grejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

lufthammer ::

obstajajo ljudje, ki želijo v petih minutah priti do Drame.

Če hočeš to, moraš stanovat npr v Ferentu, tam pa ni služb, nikakor. A v službo pa z LPP za Bežigrad? (vsaj pol ure, če Bog da).
Sploh pa, kolikokrat na dan moraš v Dramo, da mora bit na pet minut?

Kar se življenja tiče, sem preizkusil stanovanje v stolpnici, vrstno hišo za Bežigradom, stanovanje v BS3 in lastno hišo 15 km iz Ljubljane. Zadnjega ne zamenjam za noben Penthouse v mestu. Srebanje piva na balkonu s pogledom na sosednji blok aii pa sredi zelenja na lastnem vrtu, verjemi, da je razlika. Do službe imam v vsakem primeru pol ure in ja, uživam v vožnji in to kadarkoli. Ko sem bil v BS3, služba pa v Stegnah, sem z javnim prevozom porabil tudi uro!! Neuporabno, če ni nujno.

V januarju se mi obeta testna vožnja Tesle, komaj čakam...

nekikr ::

Misliš rečt, da si predstavljamo vasi brez galerij, muzejev, večjih koncertov, knjižnic, nočnega življenja, množice športnih aktivnosti ... ? Nisem videl, da bi kdo govoril o tem, o čemer pišeš ti.

Ne? Preberi malo svoje izjave, boš videl, kako vzvišeno pišeš, ko pride do vasi.

Na drugi strani pa se redno predstavlja mestno življenje kot 30 kvadratov veliko luknjo v Fužinah.

Ne, ne 30. 60. In kot lufthammer sem bil tudi jaz v bloku, sedaj pa v lastni hiši na 270m z veliko zemlje okoli, 10km iz Ljubljane. To je luksuz. Tak, za tiste, ki so kaj pametnega naredili. Ostali pa morajo v mesto, kot ti je Okapi že 10x povedal, pa ne prebereš.

vostok_1 ::

Jaz pa sem živel na taki lokaciji v lj, ki je ne bi zamenjal za nobeno zabačeno vas.
Priznam pa da ni bila ravno za reveže.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

thramos ::

lufthammer je izjavil:


Če hočeš to, moraš stanovat npr v Ferentu, tam pa ni služb, nikakor. A v službo pa z LPP za Bežigrad? (vsaj pol ure, če Bog da).
Sploh pa, kolikokrat na dan moraš v Dramo, da mora bit na pet minut?


Drama je prispodoba za mestno življenje.

lufthammer je izjavil:

Kar se življenja tiče, sem preizkusil stanovanje v stolpnici, vrstno hišo za Bežigradom, stanovanje v BS3 in lastno hišo 15 km iz Ljubljane. Zadnjega ne zamenjam za noben Penthouse v mestu. Srebanje piva na balkonu s pogledom na sosednji blok aii pa sredi zelenja na lastnem vrtu, verjemi, da je razlika.


Super, lepo da si zadovoljen.

nekikr je izjavil:

Ne? Preberi malo svoje izjave, boš videl, kako vzvišeno pišeš, ko pride do vasi.


Slabo bereš.

nekikr je izjavil:

Ne, ne 30. 60. In kot lufthammer sem bil tudi jaz v bloku, sedaj pa v lastni hiši na 270m z veliko zemlje okoli, 10km iz Ljubljane. To je luksuz. Tak, za tiste, ki so kaj pametnega naredili. Ostali pa morajo v mesto, kot ti je Okapi že 10x povedal, pa ne prebereš.


Super tudi zate. Ne vem pa, če si svojimi fetiši na vožnjo do severa Nemčije relevanten.

vostok_1 je izjavil:

Jaz pa sem živel na taki lokaciji v lj, ki je ne bi zamenjal za nobeno zabačeno vas.
Priznam pa da ni bila ravno za reveže.


Jep, če ni socialistična soseska, je Ljubljana zelo draga.

Pa še malo za hec, kaj so razlogi za življenje v mestu:

http://urbansome.com/what-is-the-main-r...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

nekikr ::

Super tudi zate. Ne vem pa, če si svojimi fetiši na vožnjo do severa Nemčije relevanten.

Fetiš je, če se zapeljem do severa Nemčije kadar je pač potreba po tem? Ok, če mi ta fetiš prinese standard, kot mi ga, pa naj bo imenovan fetiš. Ti se pa le brez fetišev stiskaj v luknji ;)

Pa še malo za hec, kaj so razlogi za življenje v mestu:

Galerije, muzeji, juhej, juhu, to je res najbolj pomembno. Ampak, no, saj veš, saj so že zgoraj povedali...vse to sameva? Izobrazba, zdravstvo? Ljudje, ki živijo 15km stran umrejo brez izobrazbe pri dvajsetih? Koliko teh razlogov je resničnih in koliko navideznih, ker navidezno izboljšajo status, ki je sicer beden?

thramos ::

Kulturno življenje v Ljubljani je mrtvo? Pridi kdaj pogledat.

Skratka, ljudje, ki živijo v mestih, kjer so nepremičnine dražje, si lažejo, da to počnejo radi (in to tudi drago plačajo). Vaščanom pa gre verjeti, da tam, kjer so nepremičnine in življenje cenejše, res uživajo. Po besedah random neznanca s slo-techa.

Tej logiki res težko oporekam. :))

Magic1 ::

Odvisno kaj je za nekoga "kultura". Če je sprehajanje po Ljubljani in kofetkanje "kultura", potem je tega ogromno.
Vostok pa izgleda živi v nekem svojem svetu in on bi svoje "visoke" norme kar vsiljeval vsem. Redki si lahko privoščijo vilo pod Rožnikom ali Prulah.
Magic

Utk ::

Skratka, ljudje, ki živijo v mestih, kjer so nepremičnine dražje, si lažejo, da to počnejo radi (in to tudi drago plačajo). Vaščanom pa gre verjeti, da tam, kjer so nepremičnine in življenje cenejše, res uživajo.

Stanovanja v Ljubljani so draga samo na kvadratni meter. Vzami tistih 80-120 jurjev kolk stane neko povprečno stanovanje pa si postavi hišo na vasi. Ti bojo sosedi še streho zastonj postavli, ker bojo mislili, da si socialni problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

SambaShare ::

thramos je izjavil:

Pa še malo za hec, kaj so razlogi za življenje v mestu:

http://urbansome.com/what-is-the-main-r...


Hudič ko kar nočeš sprejeti da so nam večini ti razlogi brezvezni. Muzeji pa drame? Fino parkrat letno. Nočni bari? Mogoče najstniki/zgodnja 20-ta. Je v življenju mnogo bolj zadovoljujočega, kot te puhlice ki jih propagirata vidva z vostokom.

Pa tudi če bi hotel konzumirati vso to vsebino, obstajajo zato bolj udobni načini kot gužvanje v mestih.

thramos ::

Postavi ti blok sredi Ljubljane. :))

Če hočeš primerjat, primerjaj primerljivo.

Cena povprečnega, RABLJENEGA, stanovanja v centru je cca 160.000. Že če pogledaš za rabljenimi stanovanji v okolici so manj kot 110.000.

Povprečna RABLJENA hiša v okolici Ljubljane, pa se proda za 155.000 jurjev.

thramos ::

SambaShare je izjavil:


Hudič ko kar nočeš sprejeti da so nam večini ti razlogi brezvezni. Muzeji pa drame? Fino parkrat letno. Nočni bari? Mogoče najstniki/zgodnja 20-ta. Je v življenju mnogo bolj zadovoljujočega, kot te puhlice ki jih propagirata vidva z vostokom.

Pa tudi če bi hotel konzumirati vso to vsebino, obstajajo zato bolj udobni načini kot gužvanje v mestih.


Pa a vas kdo sili? Pač imate drugačen življenski slog. Razumem, da so vam razlogi brezvezni. Kot sem napisal že parkrat, kdor uživa v hiši ob gozdu, naj, vesel sem zanj.

Ampak vsi pač nis(m)o takšni, kar je eno od gonil pospešene urbanizacije.

In v kontekstu teme tudi razlaga padec opravljenih kilometrov z lastim prevoznim sredstvom v razvitem svetu.

SambaShare ::

thramos je izjavil:

Ampak vsi pač nis(m)o takšni, kar je eno od gonil pospešene urbanizacije.


Glavno gonilo urbanizacije so ekonomski razlogi.

thramos ::

Zelo verjetno res.

Takoj za njimi pa ostali. Verjetno so rezultati ankete iz zgornjega linka zelo blizu resnici.

Če le ne gre za stockholmski sindrom meščanov. :))

SambaShare ::

Kakorkoli, moje mnenje ostaja nespremenjeno. Urbanizacija se bo ustavila oz. celo obrnila, ko pride do UTD oz. neke podobno kritične spremembe. Kar je neizbežno.

Prevožena kilometrina bo pa seveda padla, ker bo služb vedno manj, avtonomni avtomobili pa bojo tudi naredili svoje. Da bo na "drami" v LJ neka gneča pa tudi ni bojazni.

vostok_1 ::

Zakaj za vraga bi se urbanizacija z UTDjem zmanjšala?

Kolk pa misliš da bo utd?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

thramos ::

Je že. Probej peljat ženo recimo v petek gledat La Traviato.

Utk ::

thramos je izjavil:

Postavi ti blok sredi Ljubljane. :))

Če hočeš primerjat, primerjaj primerljivo.

Cena povprečnega, RABLJENEGA, stanovanja v centru je cca 160.000. Že če pogledaš za rabljenimi stanovanji v okolici so manj kot 110.000.

Povprečna RABLJENA hiša v okolici Ljubljane, pa se proda za 155.000 jurjev.

Pomembno je za kakšno ceno te tvoji mali uspešneži res kupijo stanovanja, ne pa za kolk jih kupijo njihovi šefi. No, ti mladi uspešneži so večinoma itak v najemu še s tremi cimri...ko kaj kupijo, pa kupijo v okolici, ali pa najmanj v Črnučah.

thramos ::

Ja, tako je. :))

Smo pa vsaj razčistili, da so nepremičnine na vasi cenejše, mar ne?

Utk ::

To ni neka skrivnost. Predvsem zato, ker je prostor neomejen, samo nekateri mislite, da ni.

lufthammer ::

Pa kdo pravi, da nekdo iz okolice Lj ne more pokonzumirati vse te umetnosti, glasbe, Traviate ali pa Rigoleta, Drame in žurov, do zgodnjih ur, ki jih menda mrgoli v Ljubljani? Pripelješ se v Tivoli, parkiraš in imaš še lep sprehod do strogega centra. Po končanem "karkoliježeblo" imaš spet en lep sprehod do avta si zbistriš glavo in se odpelješ domov. Verjetno pridem prej do hiše, kot nek meščan do svojega stanovanja na Rakovniku, ker avtobus LPP ne vozi več. Edino če misliš, da bi vsi lahko živeli v strogem centru??

Pa še to, če mi najdeš spodobno 140 - 160 m2 stanovanje v centru za 150 jurjev, ga takoj kupim - in ti ga oddajam za "povprečno" najemnino za stanovanja v centru.
50 ali pa 60 m2 stanovanje v Celovških dvorih zame ni spodobno in to dobiš za tvojih 160 jurjev.

Zgodovina sprememb…

Cervantes ::

Ups. Šit.
Sem mislil, da je to tema o električnih avtomobilih.
Jebemti te search engine od SloTech.
Se opravičujem, menjam lokal.

Gregor P ::

hammock je izjavil:

Izgleda da Tesla Autopilot dela tudi kaj drugega kot samo ubija ljudi.

... vprašanje sedaj, kaj je avtopilot zares predvidel oz. "napovedal"; najbrž je zaznal razliko v hitrosti med prvim avtomobilom pred seboj in kar naekrat (vsaj delom) drugega, ki pa je imel manjšo hitrost in je temu primerno prilagodil hitrost oz. zaviral, potem pa ko se je nekaj trenutkov kasneje zgodila nesreča pa na polno odreagiral na nenadno oviro pred seboj (to vse logično hitreje kot človek).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

Gregor P je izjavil:

hammock je izjavil:

Izgleda da Tesla Autopilot dela tudi kaj drugega kot samo ubija ljudi.

... vprašanje sedaj, kaj je avtopilot zares predvidel oz. "napovedal"; najbrž je zaznal razliko v hitrosti med prvim avtomobilom pred seboj in kar naekrat (vsaj delom) drugega, ki pa je imel manjšo hitrost in je temu primerno prilagodil hitrost oz. zaviral, potem pa ko se je nekaj trenutkov kasneje zgodila nesreča pa na polno odreagiral na nenadno oviro pred seboj (to vse logično hitreje kot človek).


Pretty much ja.

Zaznal je sunkovito zaviranje avtomobila pred seboj, morda celo izračunal, da "it couldn't make it" ali "da je tako zaviranje začetek trka". Point being, je rešil familjo pred potencialno zelo neprijetnim dogodkom.
That is the future, and more.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Alec999 ::

Cervantes je izjavil:

Ups. Šit.
Sem mislil, da je to tema o električnih avtomobilih.
Jebemti te search engine od SloTech.
Se opravičujem, menjam lokal.


+1

thramos ::

lufthammer je izjavil:

Pa kdo pravi, da nekdo iz okolice Lj ne more pokonzumirati vse te umetnosti, glasbe, Traviate ali pa Rigoleta, Drame in žurov, do zgodnjih ur, ki jih menda mrgoli v Ljubljani?


Kolikor berem, nihče ne trdi kaj takšnega. Ponavadi pa vzame več logistike, časa in denarja. Glede na to, koliko časa nekateri izgubijo za volanom, mi je povsem jasno, da se jim to ne zdi nič posebnega. Nekaterim pa se zdi in zato svoje življenje živijo drugače.

lufthammer je izjavil:


Pa še to, če mi najdeš spodobno 140 - 160 m2 stanovanje v centru za 150 jurjev, ga takoj kupim - in ti ga oddajam za "povprečno" najemnino za stanovanja v centru.
50 ali pa 60 m2 stanovanje v Celovških dvorih zame ni spodobno in to dobiš za tvojih 160 jurjev.


160 jurjev je bila leta 2015 povprečna cena za povprečno stanovanje v _centru_ Ljubljane - cca 70 m2. Ker so cene tam bistveno višje, je jasno, da je kvadratura v povprečju manjša kot na vasi.

Zato, če visoko ceniš veliko bivalne površine in nizko priročnost mestnega jedra, je povsem jasno, da se ne boš odločil za življenje v centru.

A še enkrat, vsi nis(m)o takšni.

RedDrake ::

vostok_1 je izjavil:

hammock je izjavil:

Izgleda da Tesla Autopilot dela tudi kaj drugega kot samo ubija ljudi.


That is some serious shit right there!

Poglejte neavtonomne avte ob njemu, kako zakasnijo z reakcijo in končajo izven ceste.


Zato vam pravim, bodo prej banali ljudi za volanom, kot pa naredit nek ultra delux autopilot, ki je idiot proof. Je ceneje, je bolj učinkovito in bolj varno varno.


Miracle!
Kvantna tehnologija predvideva prihodnost!
We are all saved!
Thank our Lord and Saviour, Elon Musk!

Pozoren, nepristranski, opazovalec pa opazi:
1) pred SUV-om je stoječa kolona
2) mali avto je ne vidi, Tesla je ne vidi (še)
3) SUV se malo premakne, in Tesla zazna kolono
4) ker obstaja nevarnost naleta izda "Forward Collision Warning"
5) SUV začne zavirati pred kolono
6) mali avto se je očitno spravil prehitevat po desni, in verjetno gleda v desno vzvratno ogledalo (ker se bremze sploh dotaknil ni), poleg tega itak ne bi videl skozi SUV, + varnostno ima nekje tam kot tipični slo-tech forumski nabijač.

Tale video, by the potka, je textbook primer, zakaj je potrebno imeti varnostno razdaljo, in zakaj se po desni ne prehiteva.

Utk ::

Filozofiraj kolk češ, avto brez avtopilota se je zabil, avtopilot se je zaustavil. Človek pač ni sposoben gledat naprej in v ogledalo in še zavirat, pa ne preveč, da se bo lahko umaknil desno.

RedDrake ::

Nič ne filozofiram.
Tesla, četudi bi šlo za navadnega fičota s kakšnim povprečnim voznikom, bi se zelo težko zaletel v tej situaciji. Ja ustavil bi se bližje "akciji", ampak zaletel bi se pa samo moron. Po drugi strani se je tisti mali rdeč Opel skantal izključno zato, ker a) ni videl kolone zaradi SUV-a in b) je kršil najpomembnejši pravili na AC, ne prehitevaj po desni in drži varnostno razdaljo!.
Samovozeč avto se v takšno situacijo ne bi spravil, hvala bogu, ampak tudi tisti, ki imamo IQ nad 100 se ne.
Za ostalo poskrbi evolucija.

VaeVictis ::

Utk ::

RedDrake je izjavil:

Nič ne filozofiram.
Tesla, četudi bi šlo za navadnega fičota s kakšnim povprečnim voznikom, bi se zelo težko zaletel v tej situaciji. Ja ustavil bi se bližje "akciji", ampak zaletel bi se pa samo moron. Po drugi strani se je tisti mali rdeč Opel skantal izključno zato, ker a) ni videl kolone zaradi SUV-a in b) je kršil najpomembnejši pravili na AC, ne prehitevaj po desni in drži varnostno razdaljo!.
Samovozeč avto se v takšno situacijo ne bi spravil, hvala bogu, ampak tudi tisti, ki imamo IQ nad 100 se ne.
Za ostalo poskrbi evolucija.

Zdaj si ugotovil, da popolni ljudje ne delajo napak. Nobel ti ne uide.

SambaShare ::

RedDrake je izjavil:


Samovozeč avto se v takšno situacijo ne bi spravil, hvala bogu, ampak tudi tisti, ki imamo IQ nad 100 se ne.
Za ostalo poskrbi evolucija.


Ko se bo vate zaletel tak moron, ti bo tvoj IQ nad 100 prišel zelo prav. Evolucija ane.

RedDrake ::

In ko se bo vate skantal tak moron, ti bo tvoj EV za 120k prišel zelo prav.
Ravno tisti z nizkim IQ bodo zadnji imeli "pameten" avto iz več razlogov (finančni je vsekakor najbolj pomemeben).
Kje je torej prednost?
Še več, ker je Tesla vozilo očitno zaviralo hitreje, kot bi povrprečnež, je možnost da te tisti zadaj nasadi še toliko večja (sploh recimo v SLO, kjer je varnostna razdalja reda 5-10m pri 110 nekaj običajnega).
Jaz, prva stvar, ki jo naredim, če moram bremzo pohodit, pogledam v vzvratno ogledalo, ker tisto spredaj je itak brezpredmetno gledat, ker pri bremzi do konca in ABS, itak ni veliko za storiti.
Morda Tesla tudi gleda nazaj? Ne vem, honest question.

Utk, lahko proti-argumentiraš, ne pa da delaš fallacy za fallacy-em, samo zato, ker nekdo izpostavi, da nekaj ni ravno čudež, ampak je normalna reakcija, ki se tudi od povprečnega voznika pričakuje, le za nekaj desetink sekunde hitrejša (logično).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()
««
360 / 1133
»»