Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Invictus ::
Za jadrnice so električni pogon veliko bolj naštudirali da je uporaben na dajše razdalje...
http://www.torqeedo.com/en/products/hyb...
http://www.torqeedo.com/en/products/hyb...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Magic1 ::
Tudi jaz imam TČ 11kW, pa se do sedaj še nikoli ni vklopila na nočno nastavljeno temperaturo, edino za gretje sanitarne vode.
Glede omrežja, bi bilo pa potrebno najprej omejit nočno razsvetljavo, ki v 90% služi za razsvetljavo vesolja.
Če kdo oddaja 90% neumnosti, si to ti in ne nočna razvetljava.
Za jadrnice so električni pogon veliko bolj naštudirali da je uporaben na dajše razdalje...
http://www.torqeedo.com/en/products/hyb...
Kam pa boš dal sončne celice na jadrnici, da ti bo vsaj pol kW moči ven dal na motor? Tisto, kar je na youtube posnetku, je ravno za telefon pa še kakšno stvar polnit.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Invictus ::
Za jadrnice so električni pogon veliko bolj naštudirali da je uporaben na dajše razdalje...
http://www.torqeedo.com/en/products/hyb...
Kam pa boš dal sončne celice na jadrnici, da ti bo vsaj pol kW moči ven dal na motor? Tisto, kar je na youtube posnetku, je ravno za telefon pa še kakšno stvar polnit.
Očitno slalbovidnost vpliva ba zaznavo dizel generatorja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
Seveda ni problem, samo stalo te bo (verjetno ne malo) in včasih ne bo baterija zadosti napolnjena zjutraj in se boš na šihtu jahal s priklapljanjem na štrom.
Ali te bo stalo (last time i checked, niti bencin ni zastonj), ali boš pa tvegal, da boš kdaj ostal na suhem (kot danes če tankaš stalno za 10 evrov). Zastonj in ziher pa ne obstaja. Samo preračunaj si koliko denarja zmečemo za milijon avtov za gorivo, in kaj bi s takim denarjem naredile elektro firme (tudi če ga bi pol pokradle kot danes).
Magic1 ::
75% zmečemo pri nabavi bencina za delovanje države.
Ne spremeni dejstva, da je cel koncept joke in so tiste celice zgolj za napajat fancy zaslonov na jadrnici.
Za jadrnice so električni pogon veliko bolj naštudirali da je uporaben na dajše razdalje...
http://www.torqeedo.com/en/products/hyb...
Kam pa boš dal sončne celice na jadrnici, da ti bo vsaj pol kW moči ven dal na motor? Tisto, kar je na youtube posnetku, je ravno za telefon pa še kakšno stvar polnit.
Očitno slalbovidnost vpliva ba zaznavo dizel generatorja...
Ne spremeni dejstva, da je cel koncept joke in so tiste celice zgolj za napajat fancy zaslonov na jadrnici.
Magic
Gregor P ::
Celotna EV zgodba je zaenkrat ena fancy scena ... a morda nekega dne ne bo več.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Tudi 25% (pa je vseeno več) od tega denarja, je nekje v rangu tega, kar dobijo danes elektro firme od gospodinjstev, ker tudi tam država pobere večino.
LuiIII ::
TČ sploh niso problem ker ne delujejo neprenehoma, razen ko je seveda mrzlo in bog ne daj morajo še odtajevati izmenjevalni del sistema. A ko TČ deluje še vedno porabi tisti kW, dva, tri, ki jih seveda potem ne moremo uporabiti za polnenje EV.
OK pa poglejmo Tesline specifikacije. Z 15A polnilnega toka, nafilamo za 7 milj/uro, z 20A pa 11 milj/uro,... To je vzeto s Teslinih podatkov in so glede na njihove forume precej optimistične. Preprost izračun pa pokaže, da bi za polnjenje 100k EV vozil z 20A istočasno porabili približno malo več kot celoten slovenski del NEK. Brez izgub omrežja,... Samo za orientacijo o čem govorimo. Trenutno polnenje EV sploh ni problem, oz. je s stališča porabe električne energije pravzaprav dobrodošlo, saj odpravlja problem morebitne prevelike kapacitete nočne pasovne energije. Kaj se bo zgodilo, ko število EV zraste čez to mejo? Nočna tarifa bo dražja kot dnevna, cena elektrike bo šla seveda tudi strmo gor,...
Skratka, če se želimo voziti z EV, in želeli se bomo, ko bo vsako jutro baterija lahko polna, če želimo se ogrevati s TČ, moramo vlagati v proizvodnjo električne energije, zmanjševanje izgub transporta le te, v dobro izolacijo stavb in v zmogljivejše ter pametno elektro omrežje.
OK pa poglejmo Tesline specifikacije. Z 15A polnilnega toka, nafilamo za 7 milj/uro, z 20A pa 11 milj/uro,... To je vzeto s Teslinih podatkov in so glede na njihove forume precej optimistične. Preprost izračun pa pokaže, da bi za polnjenje 100k EV vozil z 20A istočasno porabili približno malo več kot celoten slovenski del NEK. Brez izgub omrežja,... Samo za orientacijo o čem govorimo. Trenutno polnenje EV sploh ni problem, oz. je s stališča porabe električne energije pravzaprav dobrodošlo, saj odpravlja problem morebitne prevelike kapacitete nočne pasovne energije. Kaj se bo zgodilo, ko število EV zraste čez to mejo? Nočna tarifa bo dražja kot dnevna, cena elektrike bo šla seveda tudi strmo gor,...
Skratka, če se želimo voziti z EV, in želeli se bomo, ko bo vsako jutro baterija lahko polna, če želimo se ogrevati s TČ, moramo vlagati v proizvodnjo električne energije, zmanjševanje izgub transporta le te, v dobro izolacijo stavb in v zmogljivejše ter pametno elektro omrežje.
WarpedGone ::
Magic1:
Če imaš mizerijo, pol je to problem (mizerija == ena polna baterija zadošča kvečjemu za eno dnevno pot, okrog 100km).
Ornk EV ima baterijo, kjer zlahka več dni zapored (tudi več tednov) sploh ne filaš, redko sploh filaš nad 90%.
Vsako jutro polna baterija? Čemu? Ker vsak dan delam 500km?
Flota EVjev *je že* pametno električno omrežje.
Seveda ni problem, samo stalo te bo (verjetno ne malo) in včasih ne bo baterija zadosti napolnjena zjutraj in se boš na šihtu jahal s priklapljanjem na štrom.
Če imaš mizerijo, pol je to problem (mizerija == ena polna baterija zadošča kvečjemu za eno dnevno pot, okrog 100km).
Ornk EV ima baterijo, kjer zlahka več dni zapored (tudi več tednov) sploh ne filaš, redko sploh filaš nad 90%.
Skratka, če se želimo voziti z EV, in želeli se bomo, ko bo vsako jutro baterija lahko polna, če želimo se ogrevati s TČ, moramo vlagati v proizvodnjo električne energije, zmanjševanje izgub transporta le te, v dobro izolacijo stavb in v zmogljivejše ter pametno elektro omrežje
Vsako jutro polna baterija? Čemu? Ker vsak dan delam 500km?
v zmogljivejše ter pametno elektro omrežje.
Flota EVjev *je že* pametno električno omrežje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Sej hvala bogu, če boš želel imeti vsako jutro polno baterijo. Pomeni, da boš polnil samo kakih 10-20% te vsako noč. Teh 20% v 8 urah se bo pa že napolnilo.
Sej da rabimo NEK2 ni neka skrivnost. Potem imamo čez dan takoj za 300k EV kapacitet, če odpikamo Hrvate, 600k, in to za avte, ki vsak dan polnijo za "80 milj", ali 40,000 km letno, teh pa ni prav veliko, če je povprečje 15. Se pravi, en ubogi NEK2 reši komot vse probleme. Pa malo debelejše žice.
Preprost izračun pa pokaže, da bi za polnjenje 100k EV vozil z 20A istočasno porabili približno malo več kot celoten slovenski del NEK.
Sej da rabimo NEK2 ni neka skrivnost. Potem imamo čez dan takoj za 300k EV kapacitet, če odpikamo Hrvate, 600k, in to za avte, ki vsak dan polnijo za "80 milj", ali 40,000 km letno, teh pa ni prav veliko, če je povprečje 15. Se pravi, en ubogi NEK2 reši komot vse probleme. Pa malo debelejše žice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
VaeVictis ::
Čaki mal, a ni bilo v točno tej temi izračunano, da bi omrežje z lahkoto preneslo, če smo vsi Slovenci na EV!?
IMHO sta pri EV še vedno bistvena dva problema:
1.) cena EV
2.) kje bo večina ljudi polnila svoje EV (tisti, ki živijo v bloku ali pa imajo avtomobile parkirane pred hišami na parkiriščih imajo velik problem, da boš pa pustil avto na nekem petrol/superchareger-ju pol ure, pa nekak ne vidim, ker sedaj, ko je vozil zelo malo je situacija odlična, ko bo večina ljudi zamenjala svoj ICE za EV pa obupna, v samih blokih kjer je en priključek za cel blok v garaži bodo pa ljudje skregani že, ko bo prvi pustil svoj EV na skupnem priključku celo noč)...
ps: Razumem, da je ideja, da bo v prihodnosti car sharing (avtonomna vozila, Uber, itd.), a še vedno večina ljudi potrebuje avtomobil, ko se vozi v službo in iz nje in ko gre na počitnice (večina ljudi še vedno dopustuje na Hrvaškem poleti) in ne verjamem, da bo takrat car sharing odlično deloval (premalo vozil za preveč ljudi)...
IMHO sta pri EV še vedno bistvena dva problema:
1.) cena EV
2.) kje bo večina ljudi polnila svoje EV (tisti, ki živijo v bloku ali pa imajo avtomobile parkirane pred hišami na parkiriščih imajo velik problem, da boš pa pustil avto na nekem petrol/superchareger-ju pol ure, pa nekak ne vidim, ker sedaj, ko je vozil zelo malo je situacija odlična, ko bo večina ljudi zamenjala svoj ICE za EV pa obupna, v samih blokih kjer je en priključek za cel blok v garaži bodo pa ljudje skregani že, ko bo prvi pustil svoj EV na skupnem priključku celo noč)...
ps: Razumem, da je ideja, da bo v prihodnosti car sharing (avtonomna vozila, Uber, itd.), a še vedno večina ljudi potrebuje avtomobil, ko se vozi v službo in iz nje in ko gre na počitnice (večina ljudi še vedno dopustuje na Hrvaškem poleti) in ne verjamem, da bo takrat car sharing odlično deloval (premalo vozil za preveč ljudi)...
Gregor P ::
Tukaj se izgleda vsi strinjamo, da bi bilo potrebno že konkretno razmišljat o NEK2.
Najbrž res ...
Zato sam predlagam, da se že danes začrta projekt za nove nuklearke v Sloveniji (recimo, da bi jih lahko imeli na koncu štiri), ki jih seveda popolnoma podpiram (tisti dodatni blok, ki ga načrtujejo v NEK je že nek začetek).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Invictus ::
Ne spremeni dejstva, da je cel koncept joke in so tiste celice zgolj za napajat fancy zaslonov na jadrnici.
Se strinjam. Sam jih ne bi montiral. Preveč placa požrejo.
Je že bolje imeti kak vertni generator. Za ostalo, ne motor...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
J.McLane ::
Seveda ni problem, samo stalo te bo (verjetno ne malo) in včasih ne bo baterija zadosti napolnjena zjutraj in se boš na šihtu jahal s priklapljanjem na štrom.
Ali te bo stalo (last time i checked, niti bencin ni zastonj), ali boš pa tvegal, da boš kdaj ostal na suhem (kot danes če tankaš stalno za 10 evrov). Zastonj in ziher pa ne obstaja. Samo preračunaj si koliko denarja zmečemo za milijon avtov za gorivo, in kaj bi s takim denarjem naredile elektro firme (tudi če ga bi pol pokradle kot danes).
Falil si ker EV boš tankal VSAK DAN, torej če bi klasičen avto vsak dan tankal za 10€ bi mi tekel bencin po tleh, ne pa da bi mi ga zmanjkalo.
TČ sploh niso problem ker ne delujejo neprenehoma, razen ko je seveda mrzlo in bog ne daj morajo še odtajevati izmenjevalni del sistema. A ko TČ deluje še vedno porabi tisti kW, dva, tri, ki jih seveda potem ne moremo uporabiti za polnenje EV.
Problem TČ je da ko je mraz je mraz po celi Sloveniji in vse TČ v Slo delajo ob istem času z večjo zmogljivostjo, poleti pa ne delajo nič. Poraba par tisoč EV bi se veliko lepše porazdelalila v porabo. Saj tudi EV lahko polneš s samo 2 kW samo 8h ponoči, to je dovolj za 36.000 km letno, samo dovolj veliko baterijo potrebuješ da ti kakšno daljše zaporedje daljših voženj znese skozi.
Invictus ::
Tukaj se izgleda vsi strinjamo, da bi bilo potrebno že konkretno razmišljat o NEK2.
Že od pamtiveka .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
LuiIII ::
Ja točno nova NEK2 je bil moj point. Nikakor pa nisem proti EV, samo zaenkrat je to fancy (in daleč od luksuza) opcija in ni za vsakega Janeza in Micko.
Kebo ::
Zakaj pa NEK2, sedaj pošiljamo 50% energije iz NEK na Hrvaško, samo spogajat bi se morali, da pošiljamo manjši delež energije na Hrvaško, sigurno bo to ceneje kot delat novo elektrarno.
Utk ::
Falil si ker EV boš tankal VSAK DAN, torej če bi klasičen avto vsak dan tankal za 10€ bi mi tekel bencin po tleh, ne pa da bi mi ga zmanjkalo.
Če boš hotel, boš tankal vsak dan, če ne, pa ne. Če delaš vsak dan 100 km, kar je že debelo nad povprečjem, in tankal 8 ur, ne boš pri tem kuril strašnega toka.
Zakaj pa NEK2, sedaj pošiljamo 50% energije iz NEK na Hrvaško, samo spogajat bi se morali, da pošiljamo manjši delež energije na Hrvaško, sigurno bo to ceneje kot delat novo elektrarno.
Ja komot. Samo plačat bi treba Hrvatom tolk, da bi si s tem denarjem lahko enako elektrike kupili na trgu, pa še malo bi morali zaslužit. Samo zakaj potem tega ne bi naredili še mi in se nam ni treba z njimi pogajat?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
J.McLane ::
Falil si ker EV boš tankal VSAK DAN, torej če bi klasičen avto vsak dan tankal za 10€ bi mi tekel bencin po tleh, ne pa da bi mi ga zmanjkalo.
Če boš hotel, boš tankal vsak dan, če ne, pa ne. Če delaš vsak dan 100 km, kar je že debelo nad povprečjem, in tankal 8 ur, ne boš pri tem kuril strašnega toka.
"tankanje" 8ur z 2 kW vsak dan JE ziher in poceni, če imaš dovolj veliko baterijo.
J.McLane ::
Kako stari AP zaznava rob ceste ko je sneg:
Bo novi hardware sposoben zaznati? Aja saj res to bo rešila NVidia
Bo novi hardware sposoben zaznati? Aja saj res to bo rešila NVidia
WarpedGone ::
Prejšnji teden je bil GM in njihovih -2000 delovnih mest, ta teden je VW in njihovih -23.000 delovnih mest...
Volkswagen will in Deutschland bis zu 23 000 Stellen abbauen
Svetli časi ...
Volkswagen will in Deutschland bis zu 23 000 Stellen abbauen
Svetli časi ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
... in to predvsem zato, kjer so goljufali s programsko opremo
Ta boljši del novice je v bistvu:
... kar pomeni, da so se zmenili skupaj s predstavniki delavcev (nadalje, da bodo naredili ustrezen socialni načrt odpuščanja itd. jih ne bodo kar zmetali "na cesto" - pri nas bi se to verjetno zgodilo kar nenadoma in potem bi sindikati, ki so povsem zgrešili njihov pomen obstoja, demonstrirali pred vlado, da naj poskrbi za te delavce sedaj).
Ta boljši del novice je v bistvu:
Volkswagen will sparen und baut zehntausende Stellen ab. Darauf haben sich Betriebsrat und Management geeinigt.
... kar pomeni, da so se zmenili skupaj s predstavniki delavcev (nadalje, da bodo naredili ustrezen socialni načrt odpuščanja itd. jih ne bodo kar zmetali "na cesto" - pri nas bi se to verjetno zgodilo kar nenadoma in potem bi sindikati, ki so povsem zgrešili njihov pomen obstoja, demonstrirali pred vlado, da naj poskrbi za te delavce sedaj).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Prejšnji teden je bil GM in njihovih -2000 delovnih mest, ta teden je VW in njihovih -23.000 delovnih mest...
Volkswagen will in Deutschland bis zu 23 000 Stellen abbauen
Svetli časi ...
http://www.greencarcongress.com/2016/11...
gensi ::
Gregor P ::
1:300 (ali kolikor že je avtorjev v tej temi)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Quantum_ ::
Elon Musk je spet vrgel novo bombo. https://electrek.co/2016/11/17/tesla-so...
Elektrika ponoči je cenejša, kr so ponoč presežki na trgu. Shranjevat elektrike v večjih količinah še ne moremo, vsj ne ekonomsko. Če imaš električni avto ter ga polniš ponoči samo bolje izkoristiš obstoječe kapacitete. Z razvojem ter vlaganjem v baterije, kot to počnene g. Musk bo energetski trg veliko bolj učinkovit. Panika o energetskih problemih, če gremo z nafte na elektriko je po mojem odveč ter je bolj kot ne delovanje naftnega lobija.
No pol je pa tle bedak Trump, ki bi premog kuril pa ukinil okoljevarstveno agencijo,....
Elektrika ponoči je cenejša, kr so ponoč presežki na trgu. Shranjevat elektrike v večjih količinah še ne moremo, vsj ne ekonomsko. Če imaš električni avto ter ga polniš ponoči samo bolje izkoristiš obstoječe kapacitete. Z razvojem ter vlaganjem v baterije, kot to počnene g. Musk bo energetski trg veliko bolj učinkovit. Panika o energetskih problemih, če gremo z nafte na elektriko je po mojem odveč ter je bolj kot ne delovanje naftnega lobija.
No pol je pa tle bedak Trump, ki bi premog kuril pa ukinil okoljevarstveno agencijo,....
mailer ::
Kako stari AP zaznava rob ceste ko je sneg:Pa tip se je znajdu! Vsi mislijo, da gre na počitnice on pa ima prikolico samo za to, da naloži dodatno tono pa pol akumulatorjev.
Bo novi hardware sposoben zaznati? Aja saj res to bo rešila NVidia
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
vostok_1 ::
Elon Musk je spet vrgel novo bombo. https://electrek.co/2016/11/17/tesla-so...
Elektrika ponoči je cenejša, kr so ponoč presežki na trgu. Shranjevat elektrike v večjih količinah še ne moremo, vsj ne ekonomsko. Če imaš električni avto ter ga polniš ponoči samo bolje izkoristiš obstoječe kapacitete. Z razvojem ter vlaganjem v baterije, kot to počnene g. Musk bo energetski trg veliko bolj učinkovit. Panika o energetskih problemih, če gremo z nafte na elektriko je po mojem odveč ter je bolj kot ne delovanje naftnega lobija.
No pol je pa tle bedak Trump, ki bi premog kuril pa ukinil okoljevarstveno agencijo,....
1. Musk bro, i totally respect you, but that is bullshit. Že vhodni material je dražji, za formiranje je potrebno več energije. Plus še celice, ki so komplet svoja beštja.
I won't believe it till it's pissing in my face.
2. Pač ja. Prihodnost grida bo IMO res drugačna. Mogoče bodo pri blokih obvezni prostori za akumulatorje, ki blažijo neravnovesja itd.
PS. Kljub temu jih ne bi montiral, ker sama inštalacija je zagotovo težavnejša, tko kot vzdrževanje.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
BigWhale ::
To, da stvar zgleda bolje kot navadna streha je subjektivna stvar, da zraven generira elektriko, je vsekakor plus. Ampak, da je pa vse skupaj cenejse kot navadna streha je pa po mojem bullshit.
Opecnati stresniki so precej poceni, nekje od 10 EUR naprej za kvadratni meter (se jih dobi tudi ceneje). Solar panels gredo sicer na kilovat ampak z mal preracunavanja te pridejo okrog 100 EUR na kvadratni meter. In to je samo celica, kje je se instalacija in vse ostalo, da lahko stvar sploh postane uporabna.
In other news, ce bi si kdo zazelel S 60, naj pohiti z nakupom, ker se bo podrazil za $2000. :)
Opecnati stresniki so precej poceni, nekje od 10 EUR naprej za kvadratni meter (se jih dobi tudi ceneje). Solar panels gredo sicer na kilovat ampak z mal preracunavanja te pridejo okrog 100 EUR na kvadratni meter. In to je samo celica, kje je se instalacija in vse ostalo, da lahko stvar sploh postane uporabna.
In other news, ce bi si kdo zazelel S 60, naj pohiti z nakupom, ker se bo podrazil za $2000. :)
Gregor P ::
RTVS: Slovenec, ki skrbi, da bodo audiji po cesti vozili sami
Avtonomna vožnja je razdeljena na pet stopenj - prvi dve stopnji, gre za napredne sisteme za pomoč vozniku, poznamo že danes, leta 2018 bo Audi predstavil tretjo stopnjo, ko bo voznik lahko med vožnjo počival, v četrti se bo volan pomaknil v armaturno ploščo, zadnja stopnja razvoja avtonomnih vozil volana ne predvideva več. O samovoznih avtomobilih smo se pogovarjali z vodjem razvoja konceptnih vozil pri Audiju Matjažem Kormanom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
7982884e ::
RTVS: Slovenec, ki skrbi, da bodo audiji po cesti vozili sami
Avtonomna vožnja je razdeljena na pet stopenj - prvi dve stopnji, gre za napredne sisteme za pomoč vozniku, poznamo že danes, leta 2018 bo Audi predstavil tretjo stopnjo, ko bo voznik lahko med vožnjo počival, v četrti se bo volan pomaknil v armaturno ploščo, zadnja stopnja razvoja avtonomnih vozil volana ne predvideva več. O samovoznih avtomobilih smo se pogovarjali z vodjem razvoja konceptnih vozil pri Audiju Matjažem Kormanom.
zanimivo, da so tele trditve prakticno tako visokoletece kot muskove. torej da za 2017 napovedujejo prakticno popolnoma samodejno vozec avto. pa se nobeden ne obrega ob to, ceprav vsi vemo, da ta to ne bo.
nekikr ::
Ker vemo, da to niti slučajno ni izvedljivo in ni niti omembe vredno. Tesla fanatiki pa ob Muskovih twitih orgazmirajo in posiljujejo ostale s takimi novicami, nakar se jim nazaj reče, da naj se malo umirijo, ker je to navaden PR BS, nato pa se sproži sveta vojna.
WarpedGone ::
nekikr:
You know shit. Za čisto vsako posamezno stvar ste 'vi vedeli', da niti slučajno ni izvedljiva in niti omembe vredna. Ko se ta vseeno uresniči, vi že veste da naslednja napovedana stvar niti slučjano ni izvedljiva niti omembe vredna.
Še osel gre samo enkrat na led, ST inteligenza pa ve da led ne drsi, in niti ni mrzel.
Ker vemo, da to niti slučajno ni izvedljivo in ni niti omembe vredno.
You know shit. Za čisto vsako posamezno stvar ste 'vi vedeli', da niti slučajno ni izvedljiva in niti omembe vredna. Ko se ta vseeno uresniči, vi že veste da naslednja napovedana stvar niti slučjano ni izvedljiva niti omembe vredna.
Še osel gre samo enkrat na led, ST inteligenza pa ve da led ne drsi, in niti ni mrzel.
Zbogom in hvala za vse ribe
lufthammer ::
Pri Audiju veliko govorijo, Tesla demonstrira:
https://www.tesla.com/videos/autopilot-...
00:55 je točno tisto, kar govorim. Na ful po bremzi, ko zagleda dve peški, ki hodita lepo ob robu ceste.
Zakaj se ne vozi po mestnih ulicah? Ker je za zjokat trzajoča vožnja, če ob vsakem pešcu na bremzo stopi in tega raje ne pokažejo.
WarpedGone ::
GM officially gives up on nationwide launch of the Chevy Bolt EV, now commits to 'slow' ramp up in 2017
Kaj pa je sedaj to? ST inteligenza je ja vedela, da bo GM te bolte štancal ko žemljice že letos, da ni nobenega problema z dobavo baterij in ostalih komponent, da je Model 3 mrtev, ker bo Bolt jadajadajada... Do konca 2017 bo tesla izdelal in dostavil nekajkrat več M3 kot pa bo uspel GM sestavit svojih Boltov.
... GM has now made it clear that only California and Oregon will get the Bolt in 2016, and the rest of the US will see a "slow flow" throughout 2017.
Kaj pa je sedaj to? ST inteligenza je ja vedela, da bo GM te bolte štancal ko žemljice že letos, da ni nobenega problema z dobavo baterij in ostalih komponent, da je Model 3 mrtev, ker bo Bolt jadajadajada... Do konca 2017 bo tesla izdelal in dostavil nekajkrat več M3 kot pa bo uspel GM sestavit svojih Boltov.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
GM officially gives up on nationwide launch of the Chevy Bolt EV, now commits to 'slow' ramp up in 2017
... GM has now made it clear that only California and Oregon will get the Bolt in 2016, and the rest of the US will see a "slow flow" throughout 2017.
Kaj pa je sedaj to? ST inteligenza je ja vedela, da bo GM te bolte štancal ko žemljice že letos, da ni nobenega problema z dobavo baterij in ostalih komponent, da je Model 3 mrtev, ker bo Bolt jadajadajada... Do konca 2017 bo tesla izdelal in dostavil nekajkrat več M3 kot pa bo uspel GM sestavit svojih Boltov.
Pomir se pa dihaj. Da ne boš v šok padel od hiperventilacije pri tvojih izpadih.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
WarpedGone ::
Bi mogoče komentiral vsebino?
Nič razočaran da vas je GM zopet na suho nategnil?
Al mate že abonma na vazelin?
Nič razočaran da vas je GM zopet na suho nategnil?
Al mate že abonma na vazelin?
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Drugi demonstracijski video Tesla Vision:
HW v že vseh avtomobilih, ki se trenutno sestavljajo in bo v vseh prihodnjih, vključno z Model 3. A bo peklo če rećem 'imel sem prav'?
HW v že vseh avtomobilih, ki se trenutno sestavljajo in bo v vseh prihodnjih, vključno z Model 3. A bo peklo če rećem 'imel sem prav'?
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
To, da stvar zgleda bolje kot navadna streha je subjektivna stvar, da zraven generira elektriko, je vsekakor plus. Ampak, da je pa vse skupaj cenejse kot navadna streha je pa po mojem bullshit.
Opecnati stresniki so precej poceni, nekje od 10 EUR naprej za kvadratni meter (se jih dobi tudi ceneje). Solar panels gredo sicer na kilovat ampak z mal preracunavanja te pridejo okrog 100 EUR na kvadratni meter. In to je samo celica, kje je se instalacija in vse ostalo, da lahko stvar sploh postane uporabna.
In other news, ce bi si kdo zazelel S 60, naj pohiti z nakupom, ker se bo podrazil za $2000. :)
Pa ne samo to.
Sej pravim, da nas malo bullšita.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Bi mogoče komentiral vsebino?
Nič razočaran da vas je GM zopet na suho nategnil?
Al mate že abonma na vazelin?
Ka je pa tukaj za komentirat? Kdo je koga nategnil? Saj nisem ničesar kupil od GM.
Ne vem kaj si ti domišljaš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
7982884e ::
lufthammer je izjavil:
Pri Audiju veliko govorijo, Tesla demonstrira:
https://www.tesla.com/videos/autopilot-...
00:55 je točno tisto, kar govorim. Na ful po bremzi, ko zagleda dve peški, ki hodita lepo ob robu ceste.
Zakaj se ne vozi po mestnih ulicah? Ker je za zjokat trzajoča vožnja, če ob vsakem pešcu na bremzo stopi in tega raje ne pokažejo.
video je precej pohitren, tako da tisto nikakor ni bilo "na ful po bremzi". point je, da sta tekacici bili zaznani in rob ceste prav tako, kar pomeni da je samo stvar kalibracije avta, da dolocijo mere, do katerih mora avto ob takih dogodkih reagirati.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj pa je sedaj to? ST inteligenza je ja vedela, da bo GM te bolte štancal ko žemljice že letos, da ni nobenega problema z dobavo baterij in ostalih komponent, da je Model 3 mrtev, ker bo Bolt jadajadajada...
Eh? Kdo je pa to rekel? Eni Bolta sploh komentiral nismo.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
A bo peklo če rećem 'imel sem prav'?
V cem si pa imel prav, in a ti je sploh kdo rekel, da nimas prav? Se mi je pa zdel, da je to prakticno edino kar steje. :> A ti kaksno plaketo nardimo?
Bezno se pa spomnim, da si omenjal, da je HW v Teslah ze dovolj dober za popolnega avtopilota in da ne rabijo nic drugega. Sam se mi ne da iskat... :)
WarpedGone ::
Moja napoved je bila enostavna: HW v M3 bo zadstoval za samostojno vožnjo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Moja napoved je bila enostavna: HW v M3 bo zadstoval za samostojno vožnjo.
V vseh vremenskih pogojih? Tudi ko bo sneg senzorje zapacal?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
vostok_1 ::
Unknown_001 je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Moja napoved je bila enostavna: HW v M3 bo zadstoval za samostojno vožnjo.
V vseh vremenskih pogojih? Tudi ko bo sneg senzorje zapacal?
A če se ti jata golobov poserje na vetrobransko steklo...boš še lahko zanesljivo vozil?
(no...you'd drive very shitty)
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
llc ::
Ne, ustavu bom in spucu, ne vem pa kako bo to prazen avto (ki se pelje po otroka v šolo) naredu...