Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Gregor P ::
Dinozavri se poslavljajo.ICE oz. MNZ vozila so vozila in EV so vozila, ne razumem, zakaj proizvajalci vozil tudi v prihodnje ne bi izdelovali vozil?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
vostok_1 ::
Dinozavri se poslavljajo.ICE oz. MNZ vozila so vozila in EV so vozila, ne razumem, zakaj proizvajalci vozil tudi v prihodnje ne bi izdelovali vozil?
Ker preden se osiveli možje tam gor na vrhu _________________ (izberi poljubnega tradicionalnega proizvajalca) odločijo kaj bolj konkretno spremenit, jih manjše firme že povozijo. Njihov imiž pa postane to kar je bila Škoda preden jo je kupil VW.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
BigWhale ::
Cel svet se pomika naprej, nekateri pa še vedno drkajo na bi-turbo V6 mašine iz 80'. No saj, jz tudi, ampak in private. V resnici pa bo ICE obstal le še za posebne namene. Od stare avtoindustrije pa bodo le agilni ostali. Dinozavri se poslavljajo. In prav tako. It's how the world works.
Poslovila se bosta motor in pogonski sklop v nekaj desetletjih, sigurno tudi kak proizvajalec, morda celo precejsenj del proizvajalcev. Pojavilo se bo najbrz tudi nekaj novih. Ampak razlogov zakaj se nekateri ne bi mogli prilagotiti pa pravzaprav ni. Sej vem, zdej se bo nekdo nasel, ki bo omenil fabriko in baterije in kaj vem kaj se vse.
Prilagajanje industrije in novim trgom ni nic novega.
vostok_1 ::
Ob vsaki "revoluciji" vedno tudi nekaj velikih pade. Seveda se lahko prilagodijo. Ampak za to rabiš drzne in mlade ljudi na položajih who call the shots.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
BigWhale ::
Ker preden se osiveli možje tam gor na vrhu _________________ (izberi poljubnega tradicionalnega proizvajalca) odločijo kaj bolj konkretno spremenit, jih manjše firme že povozijo. Njihov imiž pa postane to kar je bila Škoda preden jo je kupil VW.
Nevem no. Dobava elektricnih vozil je ze sedaj podhranjena. Ce se kar naenkrat odloci en kup ljudi, da hocejo elektricno vozilo ne bo nihce nikogar povozil, ker teh vozil enostavno ne bo na voljo. Deset let je dolga doba in v tem casu se lahko zgodi se marsikaj. Kar tako napovedovati propad vseh po vrsti je rahlo naivno.
Unknown_001 ::
Ob vsaki "revoluciji" vedno tudi nekaj velikih pade. Seveda se lahko prilagodijo. Ampak za to rabiš drzne in mlade ljudi na položajih who call the shots.
Eh... revolucionarji so out. Zamudil ste vlak za... kaj pa jst vem, najmanj 100 let?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Utk ::
Ker preden se osiveli možje tam gor na vrhu _________________ (izberi poljubnega tradicionalnega proizvajalca) odločijo kaj bolj konkretno spremenit, jih manjše firme že povozijo. Njihov imiž pa postane to kar je bila Škoda preden jo je kupil VW.
Nevem no. Dobava elektricnih vozil je ze sedaj podhranjena. Ce se kar naenkrat odloci en kup ljudi, da hocejo elektricno vozilo ne bo nihce nikogar povozil, ker teh vozil enostavno ne bo na voljo. Deset let je dolga doba in v tem casu se lahko zgodi se marsikaj. Kar tako napovedovati propad vseh po vrsti je rahlo naivno.
Zarad tega problem ni nič manjši. Tisti, ki kupujejo nove avte na zahodu, komot počakajo s "starim" 3-4-5 let, če ne dobijo danes električnega. Ga bojo pač prodali po osmih letih, ne pri petih. Mislim, nekdo, ki cilja na električnega za normalen denar v naslednjih petih letih, verjetno ne bo šel jutri kupit novega bmw dizla. Ali bo vozil kar ima ali pa kupil neko kanto tolk da je. In takih najbrž ni malo.
BigWhale ::
Ob vsaki "revoluciji" vedno tudi nekaj velikih pade. Seveda se lahko prilagodijo. Ampak za to rabiš drzne in mlade ljudi na položajih who call the shots.
Ah, lepo te prosim. Opel je vcasih izdeloval sivalne stroje in bicikle. Tle ne gre za nobeno drznost in mlade ljudi, tle gre predvsem za to, da se naredi switch pravi cas, o tem pa odlocajo delnicarji. Noben ni tolk glup, da bi zdaj na silo opustil tech, ki mu bo se kako desetletje prinasal denar, zaradi techa, ki se desetletje ne bo 'mainstream'.
Mainstream pa ne bo dokler ne bo najcenejsi EV mal drazji od Cliota, se bo lahko peljal mal vec kot 150km v enem kosu in ga bos lahko odpeljal iz salona takoj, ko ti banka odobri kredit na poloznice. Trenutno smo mogoce na tretjini poti do te tocke.
Unknown_001 ::
Ob vsaki "revoluciji" vedno tudi nekaj velikih pade. Seveda se lahko prilagodijo. Ampak za to rabiš drzne in mlade ljudi na položajih who call the shots.
Ah, lepo te prosim. Opel je vcasih izdeloval sivalne stroje in bicikle. Tle ne gre za nobeno drznost in mlade ljudi, tle gre predvsem za to, da se naredi switch pravi cas, o tem pa odlocajo delnicarji. Noben ni tolk glup, da bi zdaj na silo opustil tech, ki mu bo se kako desetletje prinasal denar, zaradi techa, ki se desetletje ne bo 'mainstream'.
Mainstream pa ne bo dokler ne bo najcenejsi EV mal drazji od Cliota, se bo lahko peljal mal vec kot 150km v enem kosu in ga bos lahko odpeljal iz salona takoj, ko ti banka odobri kredit na poloznice. Trenutno smo mogoce na tretjini poti do te tocke.
Podpišem
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
BigWhale ::
Zarad tega problem ni nič manjši. Tisti, ki kupujejo nove avte na zahodu, komot počakajo s "starim" 3-4-5 let, če ne dobijo danes električnega. Ga bojo pač prodali po osmih letih, ne pri petih. Mislim, nekdo, ki cilja na električnega za normalen denar v naslednjih petih letih, verjetno ne bo šel jutri kupit novega bmw dizla. Ali bo vozil kar ima ali pa kupil neko kanto tolk da je. In takih najbrž ni malo.
Koliko je taksnih ljudi v resnici je tezko reci. Vprasanje, ce jih je kaj dosti vec kot pol milijona. Tisti, ki so pac oddali narocilo za Model 3. Kompaktnih avtomobilov v ZDA prodajo cez dva milijona letno. Od teh jih verjetno precej malo razmislja o tem, da bi presli na EV, ker do nedavnega sploh ni bilo neke konkretne ponudbe.
WarpedGone ::
So rekli šefi nokie leta 2003 ... nihče ni bol slep kot tisti, ki zna samo brati napisane cifre.
Recimo, da se iz slike EVji povse črta.
Resno mislite da bo avtomobilski trg čez 10 let imel podoben obseg in cenovno strukturo, kot danes?
Ljudje ne kupujejo avtomobile ampak možnost transporta od A do B na čimcenejši/čimboludoben način. Avtomobilski trg ni velik 80 milijonov vozil ampak XYZ prevoženih km na leto.
Recimo, da se iz slike EVji povse črta.
Resno mislite da bo avtomobilski trg čez 10 let imel podoben obseg in cenovno strukturo, kot danes?
Ljudje ne kupujejo avtomobile ampak možnost transporta od A do B na čimcenejši/čimboludoben način. Avtomobilski trg ni velik 80 milijonov vozil ampak XYZ prevoženih km na leto.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Utk ::
Jaz nisem čakal v vrsti za teslo 3, ampak zdaj ne bi menjal avta dokler ne vidim razpleta z električnimi. Čist možno, da čez leto ali dve nabavim bolta. Sploh ko mu model 3 zruši ceno. Ali pa zoe za drugi avto.
In ja, ne moreš vedet kolk je takih, se bo pa videlo sproti. Zdaj je še malo prerano, dokler ni bolta in trojke v salonih in vsaj nekaj tudi na cesti.
Je pa pomembno že to, da so (vsaj meni) električni avti ubili željo po nekih dizlih in bencinarjih, pa naj so novi še tako high-tech. Če mi danes namesto moje kante ponudiš novega passata dizla, bi rekel samo "zeh"...če bi ga že vzel, ga bi takoj prodal.
In ja, ne moreš vedet kolk je takih, se bo pa videlo sproti. Zdaj je še malo prerano, dokler ni bolta in trojke v salonih in vsaj nekaj tudi na cesti.
Je pa pomembno že to, da so (vsaj meni) električni avti ubili željo po nekih dizlih in bencinarjih, pa naj so novi še tako high-tech. Če mi danes namesto moje kante ponudiš novega passata dizla, bi rekel samo "zeh"...če bi ga že vzel, ga bi takoj prodal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
so rekli šefi nokie leta 2003... Nihče ni bol slep kot tisti, ki zna samo brati napisane cifre.
In kaj potem? Nokia je samo ena. Napovedovati propad kr vseh je naivno. Zakaj pa samsung ni propadel? Takisto so delali telefone in ob prihodu smartphonov se je zgodilo kaj? Ali pa lg? Ju je povozil apple?
WarpedGone je izjavil:
resno mislite da bo avtomobilski trg čez 10 let imel podoben obseg in cenovno strukturo, kot danes?
Ljudje ne kupujejo avtomobile ampak možnost transporta od a do b na čimcenejši/čimboludoben način. Avtomobilski trg ni velik 80 milijonov vozil ampak xyz prevoženih km na leto.
To mogoce pocneva midva, ljudje pa se vedno kupujejo avtomobile. Zaenkrat ni strahu, da avto ne bi ostal se vsaj nadaljnih deset let statusni simbol. Konec koncev je ze model s sam po sebi statusni simbol. :) ce bi ljudje kupovali samo transport, bi vsi vozili poceni peglajzne. Tako pa ljudje gledajo se na cel kup ostalih stvari.
Bi si upal trditi, da ljudje gledajo predvsem na vse ostalo, kot na transport. Transport avto ze sam po sebi opravi, ljudje pogledajo porabo, potem se pa moznosti okrog transporta drasticno znizajo. Vsake tolk casa se kdo pogleda ali bo dal lahko v prtljaznik tri gajbe piva, otroski vozicek ali pa kosilnico in ce lahko dobi prtljaznik za smuci.
PS: Samsung ima trenutno precej vecji delez telefonov na trziscu kot Apple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Lahko sanjaš svoje kilometre, kolikor hočeš, dejstvo ostaja, da se stvari, ki jih potrebujemo oziroma uporabljamo vsak dan, načeloma bolj splača imeti kot najemati. Če nihče drug, bodo proizvajalci avtov za to poskrbeli, ker niso tako neumni, da bi pljuvali v lastno skledo (in prodali en avto namesto treh).
Ljudje ne kupujejo avtomobile ampak možnost transporta od A do B na čimcenejši/čimboludoben način. Avtomobilski trg ni velik 80 milijonov vozil ampak XYZ prevoženih km na leto.
Možnosti imajo več in mogoče avta sploh ne boš mogel več kupiti, ampak ga boš lahko samo še najel (od proizvajalca avtomobilov), za ceno, ki bo na koncu najmanj enaka ali najverjetneje celo višja od enkratnega nakupa. Podobno recimo, kot je to čedalje bolj pogosto pri programski opremi.
Tudi vsi po vrsti pozabljate, da je na svetu še 6 milijard ljudi, ki bi radi imeli tak avtomobilski standarad, kot ga ima bogatejša milijarda in pol. Recimo da je en tak spodoben standard 500 avtov na 1000 prebivalca (Slovenija ima malce boljšega). Indijska milijarda in nekaj sto milijonov ljudi ima 18 avtov na 1000 prebivalcev! Kitajska milijarda in nekaj sto milijonov ima 128 avtov na 1000 prebivalcev. Trga za (poceni) bencinske avte je še ogromno.
Magic1 ::
Jaz nisem čakal v vrsti za teslo 3, ampak zdaj ne bi menjal avta dokler ne vidim razpleta z električnimi. Čist možno, da čez leto ali dve nabavim bolta. Sploh ko mu model 3 zruši ceno. Ali pa zoe za drugi avto.
In ja, ne moreš vedet kolk je takih, se bo pa videlo sproti. Zdaj je še malo prerano, dokler ni bolta in trojke v salonih in vsaj nekaj tudi na cesti.
Je pa pomembno že to, da so (vsaj meni) električni avti ubili željo po nekih dizlih in bencinarjih, pa naj so novi še tako high-tech. Če mi danes namesto moje kante ponudiš novega passata dizla, bi rekel samo "zeh"...če bi ga že vzel, ga bi takoj prodal.
Tudi jaz bi šenkanega novega Passata/BMW/Teslo takoj prodal in kupil nekaj spodobnega za 15k€, ostalo pa porabil za kaj koristnejšega.
Magic
BigWhale ::
The numbers are in. Model S se je v ZDA prodajal bolje kot Mercedes in BMW skupaj. Zgubil sem vir.
Kar je v bistvu precej dobro, ker kakrsenkoli upad prodaje bi pomenil smrt za Teslo.
Kar je v bistvu precej dobro, ker kakrsenkoli upad prodaje bi pomenil smrt za Teslo.
Unknown_001 ::
The numbers are in. Model S se je v ZDA prodajal bolje kot Mercedes in BMW skupaj. Zgubil sem vir.
Kar je v bistvu precej dobro, ker kakrsenkoli upad prodaje bi pomenil smrt za Teslo.
Ker pač Murica... V ameriki je garant da bo bolje uspela kot evropejc. Šokantno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Utk ::
To ni šokantno, to je pričakovano, šokantno bo, ko bo s konkurenco pometala trojka. Teslina mislim, ker baje da tudi bmw dela neko trojko.
vostok_1 ::
A sploh še kdo gleda na BMW in Mercedes kot "THE" car? Men se zdi, da so sedaj bolj na "sej ni slab avto, sam meh, nič preveč vznemirljivega"
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
BigWhale ::
Nikec3 ::
A sploh še kdo gleda na BMW in Mercedes kot "THE" car? Men se zdi, da so sedaj bolj na "sej ni slab avto, sam meh, nič preveč vznemirljivega"
Hej! V Sloveniji se na koncert Jasmina Stavrosa ne pripelješ s Francozom, Korejcem ali Teslo. Pripelješ se z bemfo!
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
nekikr ::
hojnikb ::
za špon pospeške lahko kupiš ///M3 (BMWjov that is)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
jernejl ::
In niso enaki kot pri EV.
Odvisno iz katere smeri gledaš. Bočni pospeški so v kakšnem M3 boljši kot pri Tesli.
Pa tudi na ravnini ne bi EV kar tako zlahka proglasili za zmagovalca. Če pustimo ob strani zelo omejene serije, je recimo 911 Turbo S pri pospeških 0-100 enak najzmogljivejši Tesli S, na razdalji 1/4 milje pa malenkost hitrejši. Tudi Audi R8 je zelo podoben Tesli.
List of fastest production cars by acceleration @ Wikipedia
vostok_1 ::
Od kadar sodelujem v temi, so se mi klasični ročni ICEji tako zagabili. Počutim se kot tisti prešvican, ves od govna umazan kmet leta 1870, ko gleda soseda, ki je dobil nov parni traktor, ki tako zlahka zora celo njivo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Mufasa ::
Ja no, kar je men recmo pr ICEjih "bad" je da šele tam nekje od motorja ranga GTI/GTD naprej postanejo zanimivi za vozit...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
Gregor P ::
Sam nimam nobenih takšnih čustvenih navezav na te škatle na štiri kolesa; mora me prepeljati varno in udobno od točke A do B in to je to; za ostalo imam javni prevoz&co.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Unknown_001 ::
Od kadar sodelujem v temi, so se mi klasični ročni ICEji tako zagabili. Počutim se kot tisti prešvican, ves od govna umazan kmet leta 1870, ko gleda soseda, ki je dobil nov parni traktor, ki tako zlahka zora celo njivo.
Prosim poišči strokovno pomoč. Da te taka stvar tako čustveno obremenjuje je prav zaskrbljujoče. Kaj, to je stroj, al boš uporabljal ali ne, na koncu je itak važno, da opravi svoje delo.
BTW tist traktor je bilo tudi treba kaj poštimat pa delat z njim. Ni sam to da kupiš in te odreši dela. Sicer pa primerjava sploh ni na mestu. Produktivnost je z vozilom z MNZ še vedno večja, če bi bila računica z elektro... hja...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
BigWhale ::
Od kadar sodelujem v temi, so se mi klasični ročni ICEji tako zagabili. Počutim se kot tisti prešvican, ves od govna umazan kmet leta 1870, ko gleda soseda, ki je dobil nov parni traktor, ki tako zlahka zora celo njivo.
A samo od sodelovanja v temi? Kaj bo sele, ko bos probal EV? :>
vostok_1 ::
Zaenkrat sem si ga zgolj ogledoval iz neposredne bližine. Never been in one, let alone drive. Govorim o tesli. Vem pa da je to zadeva zame. Ker en dan bo ta pofukan menjalnik in motor končal tko kot tisti printer v office space.
Saj konji so lušni tko za vsake toliko pobožat, pa it mal jahat. Da pa bi moral govno vsak dan za njim pobirat pa me ni volje.
Meni dnevni avto ni užitek, ampak mukotrpno dejanje za čimprej in čimbolj varno prit iz točke a do b. Ajde, kakšenkrat paše malo tiste long road meditacije, ampak to nima veze z ICE mašino.
Saj konji so lušni tko za vsake toliko pobožat, pa it mal jahat. Da pa bi moral govno vsak dan za njim pobirat pa me ni volje.
Meni dnevni avto ni užitek, ampak mukotrpno dejanje za čimprej in čimbolj varno prit iz točke a do b. Ajde, kakšenkrat paše malo tiste long road meditacije, ampak to nima veze z ICE mašino.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
BigWhale ::
Razen nekaj vec tisine, ki je po dnevi niti ne opazis tako zelo, ni neke blazne razlike med EV in navadnim avtomobilom, sploh ce ima avtomatski menjalnik in stop/start pri semaforjih. :)
nekikr ::
Ravno včeraj sem vozil i3. Je glasnejši od mojega A6 (ja, malo dražji je, ampak za primerjavo, ker ga pač imam), ker je slabše izoliran. Pri mojem se motorja praktično ne sliši, če ni ravno -15°C, proti zunanjem zvoku je dobro izoliran, pri i3 se pa motorja res ne sliši, ampak pa slišiš toliko več zračnega upora že pri nizkih hitrostih, da je A6 enostavno tišji. Avtomatski menjalnik v A6 je tako dober, da neke razlike ni. Ima pa i3 boljše pospeške, to je pa res. Če padeš na to, super. Za vse ostalo pa ni nekega argumenta.
nekikr ::
Pri 50km/h je glasnejši od A6. Zračni upor, celotni hrup okoli. Ne bi trdil, če ne bi probal včeraj.
Utk ::
I3 in vsi drugi razen tesle so kante v rangu dacije. S tem primerjaj. Elekctricni avto bo cez cas pol metra in vec krajsi za isto prostornost, pa se cenejsi za isto udobje in opremo. A6 na elektriko bi imel lahko vsaj pol metra krajso haubo pa bi kabina ostala enaka. Avtomatski menjalnik brez vzdrzevanja in tisino brez izolacije masine, pa brez strasno naprednih nosilcev in vztrajnikov da se avto ne trese kot traktor.
fpbs ::
Germany warns Tesla drivers that Autopilot is not an autopilot:
http://www.autoblog.com/2016/10/14/germ...
http://www.autoblog.com/2016/10/14/germ...
jernejl ::
I3 in vsi drugi razen tesle so kante v rangu dacije. S tem primerjaj. Elekctricni avto bo cez cas pol metra in vec krajsi za isto prostornost, ... A6 na elektriko bi imel lahko vsaj pol metra krajso haubo pa bi kabina ostala enaka.
Pri i3 so to že naredili - sprednji del je precej kratek.
Tesla je druga skrajnost. Model S ima daljši prednji previs od večjega BMW 7 in krajšo medosno razdaljo od manjšega BMW 5.
tt1024 ::
Pri 50km/h je glasnejši od A6. Zračni upor, celotni hrup okoli. Ne bi trdil, če ne bi probal včeraj.
Tale stran te demantira: http://www.auto-decibel-db.com
nekikr ::
I3 in vsi drugi razen tesle so kante v rangu dacije. S tem primerjaj. Elekctricni avto bo cez cas pol metra in vec krajsi za isto prostornost, pa se cenejsi za isto udobje in opremo. A6 na elektriko bi imel lahko vsaj pol metra krajso haubo pa bi kabina ostala enaka. Avtomatski menjalnik brez vzdrzevanja in tisino brez izolacije masine, pa brez strasno naprednih nosilcev in vztrajnikov da se avto ne trese kot traktor.
Nehaj no, i3 je zelo spodoben avtomobil. Če bi si lastil nekaj povprečnega in šel na testno vožnjo z i3 bi bil navdušen.
Pri 50km/h je glasnejši od A6. Zračni upor, celotni hrup okoli. Ne bi trdil, če ne bi probal včeraj.
Tale stran te demantira: http://www.auto-decibel-db.com
Ja in ne. 2db razlike je v korist i3, čeprav naj bi bili EV neslišni in so ICE tako grozni, da jih nekaj tule že izgublja voljo do življenja, ker morajo poslušati grozno mašino v ICE. Je pa izmerjene razlike očitno tako zelo malo, da te drugačen zvok pretenta in ti da občutek, da precej bolj ropota (da je i3 glasnejši od a6 sva se strinjala oba potnika). Kje je torej ta neslišnost EV?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
Unknown_001 ::
Nekdo je omenjal parne motorje... prejle
https://abrahambenjudea.wordpress.com/2...
https://abrahambenjudea.wordpress.com/2...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
BigWhale ::
I3 in vsi drugi razen tesle so kante v rangu dacije. S tem primerjaj.
Eh? Tako BMW i3, kot Renault Zoe sta povsem spodobna avtomobila za svoj razred. Ajd, BMW se nekaterim zdi grd, ampak men je cisto sprejemljiv. Zoe je pac Clio k se mu rece Zoe. Nic mu ne manjka. i3 ima pa bebav 'menjalnik', ki je za volanom tezko dosegljiv.
Utk ::
In in drug sta "poceni", dalec od kakega premiuma. Da sta vseeno dobra, s cimer se cisto strinjam, gre zasluga samo elektriki. Daj not dizla pa se ju nihce ne bo niti z 10 metrsko palico dotaknil.
nekikr ::
A to zdaj misliš povedati, ker si tako namignil že zgoraj, da Tesla S je pa premium? Miško, si prepričan, da si že kdaj sedel v premium avtomobilu? Ker model S to zagotovo ni.
Unknown_001 ::
A to zdaj misliš povedati, ker si tako namignil že zgoraj, da Tesla S je pa premium? Miško, si prepričan, da si že kdaj sedel v premium avtomobilu? Ker model S to zagotovo ni.
Nedolgo časa nazaj sem imel "čast" sesti v Teslo... sej tko bom povedal. Po občutku je neka križanc med povprečno švabo in amerikancem z malo bolj bogato opremo. Če primerjam z dejanskim premiumom v katerem sem že sedel, ali celo vozil... Mercedes W126(1986), Bmw gt5 (nov), Porsce Cayenne turbo S(2008), Mercedes Sl 500 AMG (2006), VW Touareg (2005 polna oprema), Audi RS6 (2005), Audi SQ5 (2014), ... ja mal mam razvajeno rt, vozm se pa v malem kombiju za everyday...
Ok da preudem k bistvu, Tesla ni niti P od premiuma. Ima samo ceno za dol past... Nikakor pa ni po udobju niti izdelavi notranjosti konkurenčna smetani katero ponujajo ostali. Je pa res boljš kot folklorni golf, ki ima po novem slabo in kvazi fensi plastiko na armaturi. Kerkol debil se je spomnil tistih idiotskih obvolanskih ročk je za deportirat, še kombi ima bol narejene. Pa še ena malenkost ki me sicer blazno moti pri VSEH, ki jo imajo, je nagravžna piano plastika.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Utk ::
A to zdaj misliš povedati, ker si tako namignil že zgoraj, da Tesla S je pa premium? Miško, si prepričan, da si že kdaj sedel v premium avtomobilu? Ker model S to zagotovo ni.
Nisem nic takega namignil. Namignil sem da ima recimo zoe materiale bolj v rangu dacie kot megana. Tesla je pa pac normalen ameriski avto. Oni imajo druge prioritete. Ce bi bilo to pomembno, bi vec dali na to, to je najmanjsi problem.
TribesMan ::
Ja in ne. 2db razlike je v korist i3, čeprav naj bi bili EV neslišni in so ICE tako grozni, da jih nekaj tule že izgublja voljo do življenja, ker morajo poslušati grozno mašino v ICE. Je pa izmerjene razlike očitno tako zelo malo, da te drugačen zvok pretenta in ti da občutek, da precej bolj ropota (da je i3 glasnejši od a6 sva se strinjala oba potnika). Kje je torej ta neslišnost EV?
+3dB pomeni 2x glasneje. 2dB je konkretna razlika.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Unknown_001 ::
Ja in ne. 2db razlike je v korist i3, čeprav naj bi bili EV neslišni in so ICE tako grozni, da jih nekaj tule že izgublja voljo do življenja, ker morajo poslušati grozno mašino v ICE. Je pa izmerjene razlike očitno tako zelo malo, da te drugačen zvok pretenta in ti da občutek, da precej bolj ropota (da je i3 glasnejši od a6 sva se strinjala oba potnika). Kje je torej ta neslišnost EV?
+3dB pomeni 2x glasneje. 2dB je konkretna razlika.
A ni 5dB ?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt