» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
331 / 1182
»»

thramos ::

Telbanc je izjavil:


Omenil sem zadevo kolegu, je bil pred kratkim v Chamonixu, se mi je samo prizanesljivo nasmehnil...češ, v eno stran je 900 km...


Občasno grem v Prago, Budimpešto, ne vem, kak bi tja prišel z el. avtkom za otroke. Naredim tako do 1100 km v enem dnevu.


Zakaj tak mazohizem, ko obstaja prevozno sredstvo, s katerim si tam v uri ali dveh? Če tam potrebuješ avto pa ga najameš na letališču.

nekikr ::

Zato, da imaš kaj povedati. Ker tudi Tesla S ali pa BMW 5 sta navadni jajci. Z njima ne morem prepeljati 5 palet robe naenkrat.

J.McLane ::

Nov cenik za Zoe s 40 kWh, sedaj končno tudi pri nas možen nakup z baterijo:
https://www.cdn.renault.com/content/dam...

9k € več za nakup baterije, imajo pa pri najemu sedaj za neomejeno km isto ceno kot za 20k km (119 €)

BigWhale ::

Primerljiv Clio je 10.000 EUR cenejsi. Sem se malo potrudil naklikati dve podobni konfiguraciji za Cliota Intense in Zoe Intense (z nakupom baterije). Ce bi za elektriko placal 5.000 EUR vec, potem bi verjetno vec ljudi razmislilo o elektriki. Pri Cliotu je bilo potrebno se nekaj vec dodatne opreme, da je bila konfiguracija podobna, z diesel motorjem in avtomatskim menjalnikom.

Je pa teh 370km dosega ze nekaj kar bi v teoriji omogocalo brezskrbno voznjo lj-mb brez polnjenja. Ceprav polnilnice v LJ se kar mnozijo. Na Kongresnem trgu je parkiranje za elekricna vozila brezplacno in hkrati dobis se moznost polnjenja.

Unknown_001 ::

Še vedno čakam da se zmanjša subvencija elektrike. Za okolje bi storili bistveno več kot z elektro avtomobili. Logično bi hitro ljudje sami iskali načine kako DEJANSKO prihraniti pri energiji. To je prvi korak, potem se lahko šele štosi začno.

Pač lejte fakti so taki, da s tem kar mi plačamo ne pokrijemo 50% stroškov proizvodnje Električne energija katero bi morali dojemati kot DOBRINO in ne nekaj samoumevnega. To kar se danes počne s štromom je absurdno razmetavanje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

lukass ::

Na financah je danes dober clanek z naslovom električni vs. Bencinski avto: kateri zmaga?. Preberite?

J.McLane ::

Ja res dober članek, kjer za Clio TCE90 računajo, da pokuri 4,7 l/100 km :))

EV cenejši ne bo, sem že večkrat to napisal, je pa lahko boljši avto in če je folk pripravljen plačat tisočake za brezvezno dodatno opremo bo marsikdo pripravljen doplačat zato da bo avto električen.

Utk ::

"Samo" 10 jurjev več je že zelo blizu rentabilnosti. Pri cliotu še ne, pri golfu, passatu, bi pa najbrž že bilo. Če upoštevaš še stroške vzdrževanja itd. Recimo v načrtu vzdrževanja za zoe imaš en kup "checkov" in menjavo filtra klime (kar lahko tudi sam) ter zavorne tekočine (kar itak nihče ne dela na manj kot 2-4 leta), pa še to na 30,000 km, če se ne motim. Sej tudi tisto preverjanje boš plačal, ne bojo se pa po petih letih začeli servisi po 400 evrov kot se z navadnimi clioti.

hojnikb ::

sepravi malo čez 24k za električnega kliota z 370km dosega je pa že kr spodobno. Čeprav vprašanje kako se potem obnese takšna baterija na daljši rok, če jo kupiš takoj.
#brezpodpisa

J.McLane ::

Unknown_001 je izjavil:

Še vedno čakam da se zmanjša subvencija elektrike. Za okolje bi storili bistveno več kot z elektro avtomobili. Logično bi hitro ljudje sami iskali načine kako DEJANSKO prihraniti pri energiji. To je prvi korak, potem se lahko šele štosi začno.

Pač lejte fakti so taki, da s tem kar mi plačamo ne pokrijemo 50% stroškov proizvodnje Električne energija katero bi morali dojemati kot DOBRINO in ne nekaj samoumevnega. To kar se danes počne s štromom je absurdno razmetavanje.


O kakšni subvenciji elektrike ti to? Povečanje davkov na elektriko niso enako subvencija. Koliko je cena električne energije na prostem trgu kjer jo elektro podjetja kupujejo je pa jasno znana in mi ni jasno zakaj bi bila le ta pod proizvodno ceno. Veš kaj več o tem?

WarpedGone ::

EV cenejši ne bo, sem že večkrat to napisal,

Zaradi tega ni to nič bol res.
Ko boš razložil kako je današnja cena baterije sestavljena in zakaj točno posamezni kosi cene ne morejo biti sploh nič manjši, boš mogoče imel case.
Kot stvari stojijo je trenutno proizvodna veriga baterija tako absurdno obtežena z neoptimalnostjo da glava boli. Posamezni materiali po dvakrat ali trikrat obkrožijo zemljo predno pridejo do kupca ipd.

Zgrešeno. BMW i3 ima 33kWh baterijo, Tesla za isto razdaljo potrebuje 40 - 50kWh.
Kar kupce zanima, je doseg, ne pa kilovat ure. Pa seveda cena/strošek. Večina prodanih novih avtov stane manj kot 30.000EUR (v razvitih državah). Splošno uporabni EVji se pri tej ceni zaključijo. Tesla za veliko večino zemljanov ni uporaben, ker je bistveno predrag.


V teoriji seveda vse zanima doseg ampak v praksi so preveč neumni da bili sposodni razumet da je doseg krivulja in ne ena cifra.
Zakaj si spustil cifro kolk dosega ima i3? Vem zakaj - ker katerokoli cifro bi napisal, bi bila napačna. Tudi če je po NEDC, tudi če je po EPA, tudi če je japonski cikel, tudi če je samo 10km.
Fizikalna realnost zahteva da se z isto količino shrnjene energije lahko v različnih razmerah prevozi različno razdaljo. "Običajen" doseg ne obstaja v obliki zanesljive cifre. Izmerjene cifre se lahko med sabo razlikujejo tudi za faktor 4 ali 5. Enakomerno cijazenje s 40 enkrat spomladi v primerjavi s tiščanjem fulgas z mrzlo baterijo 140 (al pa 250 če je avto tega sposoben) po AC pač ne bo rezultiralo v enakem dosegu obljubljenem z eno cifro.
To se v praksi ne bo spremenilo, ker pač fizika.
Zato je najbolši približek za doseg avtomobila opisan z eno cifro lepo zaloga energije. To ignorira porabo na prevožen km ampak le ta se med različni avtomobili mogoče razlikuje za ~40%, ne razlikuje se za 400% kot se lahko doseg z enako količino energije.
Tudi si morda opazu da nism napisal 41,42kWh ampak sem zaokrožu na desetice kWh in zraven pripopal še tildo, ki označuje "približnost".

Iz zaloge enrgije si lahko sam naračunaš pričakovan doseg z enostavnim množenjem s ciframi 3 do 7:
- najslabši scenarij - faktor 3: 40 x 3 = ~120km dosega s polno baterijo v mrazu,snegu,dreku in hitro
...
- najbol optimistični scenarij - faktor 7: 4x7 = ~280km dosega s polno baterijo pri ~20 stopinjah lagano sportski brez divjanja, pogostega pospeševaja v hrib ipd.
Različni faktorji med 3 in 7 so pa uporabni za različne 'vsakodnevne' scenarije.
Opaziš lahko da oglaševanih 330km za 41kWh varianto pomeni faktor 8, kar ti direkt pove da je to hudo optimistična cifra na katero ne gre računat brez skrbnih priprav. Hkrati pa ti recimo uporaba faktorja 5 vrže 200km in pove, da bi moralo bit ene 200km dosega enostavno dosečt tudi v neoptimalnih razmerah.

Čeprav vprašanje kako se potem obnese takšna baterija na daljši rok, če jo kupiš takoj.

Vprašanje? Se pravi da nimaš odgovora? Kaj pravi google kako se stara baterija v Zoe? Ne širi FUD ampak bodi uporaben, išči odgovore.
Zbogom in hvala za vse ribe

hmm ::

Fizikalna realnost zahteva da se z isto količino shrnjene energije lahko v različnih razmerah prevozi različno razdaljo. "Običajen" doseg ne obstaja v obliki zanesljive cifre. Izmerjene cifre se lahko med sabo razlikujejo tudi za faktor 4 ali 5. Enakomerno cijazenje s 40 enkrat spomladi v primerjavi s tiščanjem fulgas z mrzlo baterijo 140 (al pa 250 če je avto tega sposoben) po AC pač ne bo rezultiralo v enakem dosegu obljubljenem z eno cifro.


A se to toliko razlikuje od ICE-jev, da noben standardni cikel ni uporaben? Je pri EV-jih režim vožnje (oz. zunanji pogoji) toliko bolj bistven, da poraba (doseg) veliko bolj niha kot pri ICE-jih? Tudi pri ICE bo enakomerno cijazenje s 40 km/h veliko bolj varčno kot tiščanje ful gas, tudi za faktor recimo 3 ali 4. Pa so standardi porabe za ICE-je čisto uporabni, seveda pa ne natančni. Imamo mestno/izven/kombinirano porabo, kar je nek uporaben približek. Zanima nas neka "real-world" poraba oz. doseg, ki vključuje neke normalne življenjske situacije v ustreznih deležih. Kolikor spremljam, je EPA čisto uporaben standard (celo nekoliko preveč pesimističen).

J.McLane ::

Res je trenutno pomemben samo doseg, v bližnji prihodnosti bo pa tudi učinkovitost merjena na vtičnici.

EPA test je dober pokazatelj povprečne dolgoročne porabe, jasno pa ni za vse posamezne scenarije. In po EPA najboljša Tesla Model S pokuri 20 kWh/100 km, najslabša pa 24 kWh/100 km, najboljši EV (ki to sploh ni) pa 16 kW/100 km.

Tesla te tako v Nemčiji stane od 4,8 do 5,8 €/100 km, najvarčnejši EV pa 3,8 €/100 km.
Tesla na mixu slovenske elektrike posredno izpusti 108-130 g CO2, najvarčnejši EV pa 86 g.

WarpedGone ::

A se to toliko razlikuje od ICE-jev, da noben standardni cikel ni uporaben?

V teoriji ne ampak stvar se od ICE vseeno mal razlikuje v par faktorjih.
Začne se s tem da današji EVji še nimajo dosega +1000km ampak pogosteje samo ~100km.
Precej lažje i.e. bol 'normalno' je narest 100km v enem šusu kot 1000km. Čist normalen scenarij uporabe je da greš 100km po AC, narest jurja v enem šusu po AC s polno hitrostjo brez počasnejših stintov je teoretična grozljivka, ki v praksi ni noben faktor. Za 100km po AC z AC hitrostjo pa nucaš EV z ~250km oglaševanega (i.e. pri nas NEDC) dosega. Posledično so vse te fore okrog takšne in drugačne porabe tolk bol pomembne pri EV, oglaševan doseg opisan z eno cifro pa tolk večja bedarija.

Če maš teslo z 100kWh baterijo, rata tut avtocestni doseg daljši od običajnih poti in "pričakovan delež porabe pri visokih hitrostih" tako upade pod polovico ali četrtino, posledično napovedan doseg postane 'pogosteje opazovan', ker povprečna poraba avtomobila 'čez cel tank' ne niha tako zelo.
EV postane podoben ICE z vidika dosega, ko je energijska zaloga večja od pričakovane dnevne porabe pri vožnji po AC. Kje je ta cifra, si zračunajte sami. 100kWh je blizu, ni pa še direktne paritete z ICE v vseh pogojih. Zadostuje za kake 4 ure AC hitrosti.

Smo pa tle čist zanemaril možnost pravega hitrega polnjenja med dalšimi potmi. 50kW ni niti H od hitro tko da ne dvigat megle s to mizerijo.
Teslno 120kW polnjenje skupaj z 300km AC dosega je primer praktično uporabne rešitve. Seveda bi 200kW filanje bilo še boljše ampak bi prišparalo samo polovico časa oz ~10 minut, iz 20 na 10. Super, a bistveno manj praktičnega profita kot razlika med celo uro in 20 minutam.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:


Smo pa tle čist zanemaril možnost pravega hitrega polnjenja med dalšimi potmi. 50kW ni niti H od hitro tko da ne dvigat megle s to mizerijo.
Teslno 120kW polnjenje skupaj z 300km AC dosega je primer praktično uporabne rešitve. Seveda bi 200kW filanje bilo še boljše ampak bi prišparalo samo polovico časa oz ~10 minut, iz 20 na 10. Super, a bistveno manj praktičnega profita kot razlika med celo uro in 20 minutam.

Wait, what?
20 min za 300km AC dosega?
Aja, ne, 20 min za 40kWh, kar je pri AC hitrosti 140-150 dobro za ~200km, ce ni glih zima al pa 30°C (pol je 150km ali manj).
120kW je se vedno mizerija. Polnjena bodo morali biti blizu MW, da bo vse skupaj vsaj priblizno ekvivalentno ICE vozilom.

WarpedGone ::

Moč za vzdrževanje konstantne hitrosti:



BMW i3:



Tesla Roadster:



Model S ima nekaj bolšo aerodinamiko kot prius ampak recimo, da potrebuje enakih 35kW za konstantnih 130km/h.
Filanje na 100% nima smisla zato recimo da se na SCjih nafila vsake 2 uri dodatnih 70kWh, ki nato zadostuje za naslednji 2 uri in 260 kilometrov.
Filanje iz 10% na 80% že vidi nekaj 'tapperinga', ko hitrost upade zato čas filanja teh 70kWh traja cca 40 minut. Filanje z 50kW traja 84 minut oz. uro in pol.

Kot rečeno, hitro filanje še ima nekaj prostora za izbolšanje, 50kW pa ni niti hitro še.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

Primerljiv Clio je 10.000 EUR cenejsi.

Super. Ta znesek je dovolj za kakih 100.000 km goriva.

Ampak to je verjetno osnovna cena, pri kateri se najbrž lahko dobi še 7.500 eur subvencije ekosklada (ali je ta subvencija v ceni že upoštevana)?
Pri 2.500 eur razlike bi se nakup verjetno že lahko izplačal.

"Samo" 10 jurjev več je že zelo blizu rentabilnosti. Pri cliotu še ne, pri golfu, passatu, bi pa najbrž že bilo. Če upoštevaš še stroške vzdrževanja itd. Recimo v načrtu vzdrževanja za zoe imaš en kup "checkov" in menjavo filtra klime (kar lahko tudi sam) ter zavorne tekočine (kar itak nihče ne dela na manj kot 2-4 leta), pa še to na 30,000 km, če se ne motim. Sej tudi tisto preverjanje boš plačal, ne bojo se pa po petih letih začeli servisi po 400 evrov kot se z navadnimi clioti.

Morda bodo servisi malo cenejši, imaš pa na drugi strani dražje kasko zavarovanje in iztrošenost baterije, ki jo bo nekoč treba zamenjati. Če zdrži samo 10 let, je to 1.000 eur letno.

pegasus ::

Ravno opazil nemške ideje ... Meni so všeč. Pa vam?

hojnikb ::

superca, uvoženi avti bodo še cenej :)
#brezpodpisa

Nikec3 ::

Deutsche Post je VW-ju pokazal sredinca:

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...

Sami so naredili električno vozilo za dostavo pošiljk.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Cene Cliotev: Neka srednja verzija z 90KM, kupom dodatkov in full park assist s kamero je 12,5kEUR.
Verzija z avtomatskim menjalnikom in 120KM je pa 15,5kEUR

Zoe z veliko baterijo je okoli 33.8kEUR(+700EUR za quick charge). Če odšteješ eko subvencijo je 27kEUR. Nima park assist, kot tudi kamere ne sploh. Za doplačat so senzorji.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

fpbs ::

pegasus je izjavil:

Ravno opazil nemške ideje ... Meni so všeč. Pa vam?

Da bi stari dizli šli čimprej na odpad, bi jih morali združiti s francoskimi:
http://www.autoevolution.com/news/frenc...

Magic1 ::

Prepoved ICE kar po čez, oziroma močno obdavčitev (kot da ni bencin že 3x bolj obdavčen, kot v ameriki)?!? To bo privedlo do velikega zmanjšanja avtomobilov v EU. Ne vem, kako bo močno zmanjšano proizvodnjo avtomobilov sprejela Nemška industrija.
Magic

WarpedGone ::

Stvar je še 14 let daleč. Karkoli bodo letos sprejel, bodo naslednjih 14 let blažili, vrtali luknje in umikali.
Ko bo nastopil 2030 te prepovedi ne bo.
Bo le kup obubožanih proizvajalcev avtomobilov, ki bi jih prepoved direkt ubila čez noč.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

jernejl je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Primerljiv Clio je 10.000 EUR cenejsi.

Super. Ta znesek je dovolj za kakih 100.000 km goriva.

Ampak to je verjetno osnovna cena, pri kateri se najbrž lahko dobi še 7.500 eur subvencije ekosklada (ali je ta subvencija v ceni že upoštevana)?
Pri 2.500 eur razlike bi se nakup verjetno že lahko izplačal.


Ne, to je cena s subvencijo. :)

Magic1 je izjavil:

Zoe z veliko baterijo je okoli 33.8kEUR(+700EUR za quick charge). Če odšteješ eko subvencijo je 27kEUR. Nima park assist, kot tudi kamere ne sploh. Za doplačat so senzorji.


Hm, jaz sem prisel na cca 27k s subvencijo in z vsemi moznimi senzorji in kamero. Je pa res, da je tisti konfigurator tko grozn, da bolj ne bi mogel bit. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Mufasa ::

Naroču?
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

hojnikb ::

Ne, to je cena s subvencijo. :)

wait, sepravi oglašujejo cene z subvencijo ? ni to mal, khm, zavajajoče ?
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Stalna praksa.
Nekje v manjšem fontu piše, da je subvencija že vključena.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

gledam za hec cenik pa nikjer nobene omembe kake subvencije...
#brezpodpisa

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:


Model S ima nekaj bolšo aerodinamiko kot prius ampak recimo, da potrebuje enakih 35kW za konstantnih 130km/h.
Filanje na 100% nima smisla zato recimo da se na SCjih nafila vsake 2 uri dodatnih 70kWh, ki nato zadostuje za naslednji 2 uri in 260 kilometrov.
Filanje iz 10% na 80% že vidi nekaj 'tapperinga', ko hitrost upade zato čas filanja teh 70kWh traja cca 40 minut. Filanje z 50kW traja 84 minut oz. uro in pol.

Kot rečeno, hitro filanje še ima nekaj prostora za izbolšanje, 50kW pa ni niti hitro še.

Z drugimi besedami, pri vožnji po omejitvi je efektivna hitrost malce pod 100km/h?


Pa še nekaj. Al majo teli EV-ji nikakve izkoristke in slabe koeficiente upora, al' je pa tisti graf poln iz riti potegnjenih številk.
Od mame Hyundai i10 z 47kW mašino, ki realno na kolesa da še kak kilovat manj gre b.p. po GPS-u 150km/h po ravnini (oz. še celo malce v klanec -> Gorenjska AC proti Kranju).
Sodeč po grafu, rabi Prius 50kW za 144km/h ...

J.McLane ::

Tisto so bullshit grafi, za Priusa prve generacije se dobi tudi tale graf:



47 HP (34 kW) za 144 kmh, za zadnjo generacijo je številka še nekoliko nižja.

Sicer pa ima EPA točne "rolldown coeficent", če se da komu zajebavat naj si izračuna.

No tule je model dejansko šel računat iz EPA podatkov za Volt in Prius:
https://priuschat.com/threads/64-of-pri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

RedDrake ::

Se mi je zdelo ja (ker vem da je Prius, pa tudi drugi EV-ji izjemno optimiziran na tem področju).

WarpedGone ::

Od mame Hyundai i10 z 47kW mašino, ki realno na kolesa da še kak kilovat manj gre b.p. po GPS-u 150km/h po ravnini

150 km/h je 92 mph, i10 je čez prst aerodinamočno podona katastrofa kot i3, ki pri 92 mph kuri ~40kW.
Kaj ti ne gre skup?
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

J.McLane je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Še vedno čakam da se zmanjša subvencija elektrike. Za okolje bi storili bistveno več kot z elektro avtomobili. Logično bi hitro ljudje sami iskali načine kako DEJANSKO prihraniti pri energiji. To je prvi korak, potem se lahko šele štosi začno.

Pač lejte fakti so taki, da s tem kar mi plačamo ne pokrijemo 50% stroškov proizvodnje Električne energija katero bi morali dojemati kot DOBRINO in ne nekaj samoumevnega. To kar se danes počne s štromom je absurdno razmetavanje.


O kakšni subvenciji elektrike ti to? Povečanje davkov na elektriko niso enako subvencija. Koliko je cena električne energije na prostem trgu kjer jo elektro podjetja kupujejo je pa jasno znana in mi ni jasno zakaj bi bila le ta pod proizvodno ceno. Veš kaj več o tem?


Gospodinjski štrom je subvencioniran. Kot sem že omenil zanj plačaš manj kot recimo gospodarstveniki ki do te subvencije po meni znanih podatkih niso upravičeni.

Malo poglej pri dobaviteljih. Tam imaš cene za gospodinjsko elektriko na prvi strani objavljeno, če se boš malo poglobil boš prišel do enakega spoznanja da se gospodinjska elektrika prodaja pod tržno ceno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Tisto so bullshit grafi, za Priusa prve generacije se dobi tudi tale graf:

Tale graf je "w/o fixed" i.e. brez "interne" porabe raznih sistemov, kar pomeni da je naračunan.
Za 92mph pravi da nuca 47 HP oz 35 kW. Bogsigavedi kaj vse so zanemarl.

Ampak tle se ne gre sploh al nuca 36,5 ali 37,1 kW za 150km/h.
Gre se za to, da pri 50km/h avtomobil nuca 10 manj moči kot pri 150km/h. Pomeni da bo tudi doseg pri 50km/h 10x večji kot pri 150km/h. Če nekak uspeš izklopit vso interno porabo, česar pa ne moreš zato razlika ni tako zelo drastična, namesto 10x razlike maš tja do 5x razliko. Kar je pri oglaševanem 200km dosega še vedno ogromen razpon, saj lahk čez 50km ostaneš brez energije, če so pogoji dost strušeni ti pa dovolj glup.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Če je poraba pri 150 kmh 10 večja ne bo doseg 10x večji pri 50 kmh, ker se pri 150 kmh hitreje premikaš in boš v istem času prišel 3x dlje.

Saj govorimo o uporu, ki ga avto mora premagat in ne o tem koliko mora mašina dajat od sebe.

Tule je en zanimiv kalkulatorček, ki bi se ga z majhnim trikom dalo uporabit tudi za kWh/100 km:
http://ecomodder.com/forum/tool-aero-ro...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Če je poraba pri 150 kmh 10 večja ne bo doseg 10x večji pri 50 kmh, ker se pri 150 kmh hitreje premikaš in boš v istem času prišel 3x dlje.

Drži.
A poanta se ne spremeni: doseg pri 150 je nekajkrat manjši kot pri 50km/h, ne le nekaj deset % amapk nekajkrat.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Mufasa je izjavil:

Naroču?


Ne :)

To je bla cena iz online konfiguratorja. Ci bi sel s tem do prodajalca in se mal tezil, bi verjetno se kaksnega jurja znal izsilit. Sam je se vseen kr razlike. Tolk, da se ljudje se ne bodo masovno odlocali. Sploh ne tisti, ki kupijo novega Cliota za max 12 jurjev. :)

In takrat, ko se bodo zaceli o EV resno razmisljati tisti, ki kupujejo za 12k avtomobile, takrat bomo pa lahko rekli, da so EVji mainstream in niso vec buticna preserancija, tko k zdaj. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Mufasa ::

Kukrkol pogledas so ocitno kameltrajbarji fuxxxd...se prav se vec migracij upstream...jupi :)
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

BigWhale ::

I think you just went full retard.

WarpedGone ::

Umrl še v drugo: The e-tron Is Gone: Audi Pulls the Plug on Its Electric R8

A je kdo presenečen?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

DarkSite je izjavil:

Torej, če malce ugibamo kaj bo 17 predstavljeno.
Moja ugibanja:
1) AP 2.0
2) Y


Stvari se nagibajo v upgradan "sensor-suit", ki naj bi temeljil na nvidia-ini tehniki:
Tesla is about to increase its lead in semi-autonomous driving w/ ‘Tesla Vision’: computer vision based on NVIDIA’s parallel computing
Glavni indikator da gre neki novga v samih vozilih je, da so spraznili "cevovod" naročenih vozil, fabrika pa se je prvi teden oktobra ustavila zaradi večjih nadgradenj proizvodnje. Da so zbrcal mobileye v rit je že stara zgodba, enter nVidia.

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hawkwood ::

Super, bo avto ponoči še BitCoine minal :)

WarpedGone ::

Inconvinient truth... nekaj mesecev nazaj je Audi zapustil njihov šef proizvodnje in se priklučil tesli kot vodja proizvodnje.
Tesla's new VP of Vehicle Production is impressed: 'they are about seven years beyond everything I've seen before'

He recently gave his first interview since taking over the role and he admits to being very impressed by what Tesla has accomplished so far. He describes the company's vehicles as being "about seven years beyond everything I've seen before".


Lako ćemo!
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

A ni blo vcasih govora o tem, da je to kar imajo zdaj kot 'senzorski paket' good enough in da je vse skupi bolj odvisno od SWja? In kaj to pomeni za obstojeco kolicino prevozenih km na avtopilotu? Novi senzorji pomenijo en kup novega software-a in reset testnega cikla.

SimplyMiha ::

Še slepi vidijo prihodnost v samovozečih avtih: The Blind Have High Hopes for Self-Driving Cars

Nikec3 ::

Tesla ima v ZDA med luksuznimi vozili v Q3 2016 32% prodajni delež:

https://www.bloomberg.com/news/articles...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Nikec3 je izjavil:

Tesla ima v ZDA med luksuznimi vozili v Q3 2016 32% prodajni delež:

https://www.bloomberg.com/news/articles...

Nisem vedel da so med luksuznimi vozili le evropski avti in Tesla:| Čudno da niso vzeli primerjavo prodajo luksuznih indijskih avtomobilov in Tesle v Ameriki. Bi bile številke še bolj impresivne.
To pove vse:
Source: Tesla internal sales data and competitor information compiled by the automaker.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

vostok_1 ::

Cel svet se pomika naprej, nekateri pa še vedno drkajo na bi-turbo V6 mašine iz 80'. No saj, jz tudi, ampak in private. V resnici pa bo ICE obstal le še za posebne namene. Od stare avtoindustrije pa bodo le agilni ostali. Dinozavri se poslavljajo. In prav tako. It's how the world works.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Nisem vedel da so med luksuznimi vozili le evropski avti in Tesla

Naštej kdo manka (~price range) in kakšna je prodaja.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
331 / 1182
»»