Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
VaeVictis ::
WarpedGone je izjavil:
BMW M5 pa zmore pod 8 minut, in ne gre v power reduction.
To je probalo je par ljudi v živo, ostali nimajo niti šanse probat, ostane jim, da se "vsake 15 minut pumpajo", da njihov avto zmore 8 minut na tistem dirkališču nekje v vukojebini.
2,5 v tesli lahko doživi vsak, ki si avto lasti, na prvem praznem odseku ceste.
Feel the difference?
Avto S ima zanič podvozje in je težak, ter ima slabo vodenje in ko se ga vozi hitro gre po 3 minutah v power reduction mode...
Avto 5 ima dobro podvozje in dobro vodenje, ter zmore več kot 3 minute voziti hitro...
See the difference?
ps: Nekdo, ki da 100k za avto se pa res ne sekira, če avto S porabi manj kot avto 5...
ps2: Global warming je pa itak hoax
jernejl ::
Boš razložil zakaj je točno Nurenberg nek faktor pri oceni 'performans'? In zakaj nek drug scenarij ni relevanten?
Hitrost odpeljanega kroga na cesti z zavoji je zagotovo bolj kompleten pokazatelj zmogljivosti avtomobila, kot pa ena številka na papirju. Kaj pomaga 0,2s boljši pospešek, če moraš pri prvem zavoju avto skoraj ustaviti, da ne zdrsneš v obcestni jarek?
Seveda je 2.5 nepotrebno, gre se za 'bragging rights' in privablanje tiste bogate množice ljudi, ki enostavno morajo met The gratest, zaradi ega in vsega.
Tesla je "the greatest" samo na letališki stezi. Ko pride do prvega zavoja, pa se veselje konča. Vsaj v primerjavi s polovico cenejšimi BMWji in Mercedesi.
Ne, tesla ni fabriški dirkalnik ampak limuzina namenjena za civilne ceste.
BMW tudi ni dirkalnik, pa se ga vseeno da peljati hitreje od Tesle.
2,5 v tesli lahko doživi vsak, ki si avto lasti, na prvem praznem odseku ceste.
Boljši občutek pri krmiljenju, boljšo lego na cesti in hitreje odpeljan zavoj v BMWju tudi.
Se strinjam da 2,5s sploh ni pomembno, ampak če se Tesla in njeni priskledniki s tem hvalijo in dajejo v nič zmogljivosti ostalih avtomobilov, je pač treba dati vse karte na mizo in pokazati, da Tesla zmogljivosti pol cenejših konkurentov pač še ne dosega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
TribesMan ::
10 Minut okoli Nurburgringa je neka meja ki jo je sposoben odpeljat povprečen voznik z povprečno 200 konjsko dizlsko limuzono za 30-40k€.
Tesla z 2.5s do 100, najboljšo razporeditvijo teže, s super nizkim težiščem in 400kW ni sposobna držat sveče povprečnemu dizlu za pol manj cene?
SEKRET!
Tesla z 2.5s do 100, najboljšo razporeditvijo teže, s super nizkim težiščem in 400kW ni sposobna držat sveče povprečnemu dizlu za pol manj cene?
SEKRET!
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Avto S ima zanič podvozje in je težak, ter ima slabo vodenje in ko se ga vozi hitro gre po 3 minutah v power reduction mode...
Avto 5 ima dobro podvozje in dobro vodenje, ter zmore več kot 3 minute voziti hitro...
See the difference?
Če si že zmišljuješ, si bi lahko izmislil še hujše bedarije, razlike nebi bilo nobene.
SEKRET!
Ja, BMW m5 je absolutnen sekret od avtomobila.
A boli? Sej ne bo nič bolje, ne skrbet.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
En random review from down under: Tesla Model S P85D vs BMW M5 Nighthawk comparison review
Forumski slinasti mozoljavci pa v jok in na drevo? So be it.
Verdict
Obviously neither of these two cars can be deemed a "loser".
While the Tesla is really impressive in a straight line it isn't embarrassed by the M5 in the corners. Does the Model S have the same emotional appeal as the M5 though, because after all sports sedans are about being fast, engaging and dynamic? In a word, no. It doesn't have the same kind of sensory excitement and it feels more digital in its driving character.
What it does have, however, is a very different kind of appeal, something new that we are only now able to experience thanks to modern electric cars - neck-snapping performance in peace and near silence. The Tesla packs so much punch, offers a new take on luxury and is loaded with technology it is impossible not to appreciate it as the better machine in this contest.
Ultimately though, they are two cars from two different eras: the M5 is the evolution of one species and the Model S the beginning of another.
Forumski slinasti mozoljavci pa v jok in na drevo? So be it.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Ultimately though, they are two cars from two different eras: the M5 is the evolution of one species and the Model S the beginning of another.
Tole si preberi in poizkušaj razumeti, kaj ti govorijo drugi. Vsaj za en dan ne bodi faantik, pa boš videl sivino sveta :)
J.McLane ::
HDD je čisti skret od diska, SSD je edina prava stvar.
https://www.partitionwizard.com/partiti...
Podobno bo pri avtomobilizmu, rast EV bo velika, nikakor pa ne bo pomenila čistega zatona klasičnih pogonov. EV so priložnost in marketinški stroj pač mora pisati zgodbe o 100% EV zgodbi leta 2025, zato da bodo kupci bolj navalili. Ampak realnost je da če bo 2025 20% novih prodanih vozil EV, že zelo vzpodbuden rezultat.
Na drugi strani pa nekateri klasični pogoni res drvijo v propad, dizel 48V mild hybrid (Renault) je že en kompliciran sistem, ki je obsojen na propad podobno kot PSA Hybrid4, za katerega je ravno W1 trdil da je edini smiseln "hibrid"
Prihodnost klasičnega pogona je mehanska poenostavitev + elektrika za tisti "umph", ki naj bi ga danes dala turbina, direktni vbrizg in električni supercharger (48V).
https://www.partitionwizard.com/partiti...
Podobno bo pri avtomobilizmu, rast EV bo velika, nikakor pa ne bo pomenila čistega zatona klasičnih pogonov. EV so priložnost in marketinški stroj pač mora pisati zgodbe o 100% EV zgodbi leta 2025, zato da bodo kupci bolj navalili. Ampak realnost je da če bo 2025 20% novih prodanih vozil EV, že zelo vzpodbuden rezultat.
Na drugi strani pa nekateri klasični pogoni res drvijo v propad, dizel 48V mild hybrid (Renault) je že en kompliciran sistem, ki je obsojen na propad podobno kot PSA Hybrid4, za katerega je ravno W1 trdil da je edini smiseln "hibrid"
Prihodnost klasičnega pogona je mehanska poenostavitev + elektrika za tisti "umph", ki naj bi ga danes dala turbina, direktni vbrizg in električni supercharger (48V).
jernejl ::
Verdict
Obviously neither of these two cars can be deemed a "loser".
Me veseli, da si spoznal, da si se zmotil. BMWji in Mercedesi torej niso nič manj zmogljivi od Tesle.
V tem "random review"-u je pisec Teslo proglasil za boljšega med drugim zaradi "luxury and technology", ne pa zaradi boljših zmogljivosti.
WarpedGone ::
Js nimam česa spoznat... a sta to spoznala tribes s svojim sekretom, vaevictis z njegovim spakovanjem in ti s svojim:
Kako to tvoje blejanje paše v njegov:
Mal manj svoje duševne bolečine projecirajte name in bo mogoče kdaj stvar šla naprej.
Poanta je da je M5 ikona, ikona "ultimate driving machine", ki počasi in vztrajno odhaja na smetišče zgodovine.
Že to, da se verniki v to ikono morajo zatekat na neka dirkališča in iz riti vlečt drek za obmetavanje napredka, pove ogromno o stanju stvari - Zastareli ste skupaj z vašimi ikonami.
Na čisto vsakem semaforju izprašim poljubnega serijskega BMW. Če to niso "boljše zmogljivosti" potem smo na različnih planetih.
Hitrost odpeljanega kroga na cesti z zavoji je zagotovo bolj kompleten pokazatelj zmogljivosti avtomobila, kot pa ena številka na papirju. Kaj pomaga 0,2s boljši pospešek, če moraš pri prvem zavoju avto skoraj ustaviti, da ne zdrsneš v obcestni jarek?
Kako to tvoje blejanje paše v njegov:
it isn't embarrassed by the M5 in the corners.
Mal manj svoje duševne bolečine projecirajte name in bo mogoče kdaj stvar šla naprej.
Poanta je da je M5 ikona, ikona "ultimate driving machine", ki počasi in vztrajno odhaja na smetišče zgodovine.
Že to, da se verniki v to ikono morajo zatekat na neka dirkališča in iz riti vlečt drek za obmetavanje napredka, pove ogromno o stanju stvari - Zastareli ste skupaj z vašimi ikonami.
ne pa zaradi boljših zmogljivosti.
Na čisto vsakem semaforju izprašim poljubnega serijskega BMW. Če to niso "boljše zmogljivosti" potem smo na različnih planetih.
Zbogom in hvala za vse ribe
M-XXXX ::
https://www.quora.com/How-long-can-you-...
During a YouTube of a P90D on the Nurburgring in Germany, you can see that temperature limitation kick in after 83 seconds (it's the dashed yellow line at the upper right
The car is going 159 km/h, but the Tesla has put in a ~300 kW limit on the motors. That limit is going to drop over the course of the video as things get hotter, until towards the end of the nine minute video, the driver can only get ~120 kW from the battery/motors and the car can only get up to about 155 km/h on a straightaway (despite easily gliding past 220 earlier in the run). So your time that you can run at your maximum speed would be limited by the temperature before it would be limited by the battery life.
Hah ja, avto s katerim se lahko pol nemčije prevoziš pri 300 na uro (razen tankanja) primerjaš z nečim ki gre maximalno 155.
Ja, res se je za bat M seriji
Tesla mi je odličen avto. Ima ogromno pomankljivosti in ogromno prednosti. Vendar tako slepo zagovarjanje je pa...
During a YouTube of a P90D on the Nurburgring in Germany, you can see that temperature limitation kick in after 83 seconds (it's the dashed yellow line at the upper right
The car is going 159 km/h, but the Tesla has put in a ~300 kW limit on the motors. That limit is going to drop over the course of the video as things get hotter, until towards the end of the nine minute video, the driver can only get ~120 kW from the battery/motors and the car can only get up to about 155 km/h on a straightaway (despite easily gliding past 220 earlier in the run). So your time that you can run at your maximum speed would be limited by the temperature before it would be limited by the battery life.
Hah ja, avto s katerim se lahko pol nemčije prevoziš pri 300 na uro (razen tankanja) primerjaš z nečim ki gre maximalno 155.
Ja, res se je za bat M seriji
Tesla mi je odličen avto. Ima ogromno pomankljivosti in ogromno prednosti. Vendar tako slepo zagovarjanje je pa...
WarpedGone ::
Kdor slepo pljuva drugemu očita slepo zagovarjanje?
Ko boste nehal iz riti vlečt očitne neresnice (i.e. dreke) in bom js trdil očitne neresnice (izkano s fakti in ponovljivo v praksi) boš mel case.
Zaenkrat stran, ki slepo pljuva vodi XXX : 0.
Kolk se je za bat M seriji bodo pokazale prodajne cifre.
Stvar je, da bi za bolši rezultat na nurburgringu Model S moral imet močnejši sistem aktivenga hlajenja, ki pomeni več teže, več prostora in višjo ceno.
Zaradi teh sistemov bi bil avto slabši za 'povprečneža', ki ne potrebuje dirkalnika ampak osebni avto - tak 'dirkalni Model S' bi imel bistveno manj dosega kot ga ima P varianta, ki se od 'civilne variante' razlikuje po nekaj več bakra v nekaj detajlih.
Če boste dovolj glasni z opevanjem nurburgringa se vam bo zgodilo, da bo vaš idol padel tudi tam. Kaj bo potem sveti gral?
Aja, autobahn. Ampak močnejši hladilni sistem, bo omogočal tudi 100% gas po autobahnu do izpraznitve baterije. Kaj bo potem sveti gral? 24 ur le mansa?
Samo zadeve od katerih civilen smrtnik nima nič. V vsakodnevni vožnji na vsakodnevni cesti je BMW M5 čisti sekret. Smrdi, ropota, trese, in nikamor ne gre. Dovolj fanboyevsko? Al na dodam še da zastruplja otroke in košta premoženje da se premakne par metrov. Ko bi bile to vsaj izmišjotine so pa 100% resnica ki je že tako dolgo resnica da je postala normalno stanje katerega nihče ne opazi.
Ko boste nehal iz riti vlečt očitne neresnice (i.e. dreke) in bom js trdil očitne neresnice (izkano s fakti in ponovljivo v praksi) boš mel case.
Zaenkrat stran, ki slepo pljuva vodi XXX : 0.
Kolk se je za bat M seriji bodo pokazale prodajne cifre.
Stvar je, da bi za bolši rezultat na nurburgringu Model S moral imet močnejši sistem aktivenga hlajenja, ki pomeni več teže, več prostora in višjo ceno.
Zaradi teh sistemov bi bil avto slabši za 'povprečneža', ki ne potrebuje dirkalnika ampak osebni avto - tak 'dirkalni Model S' bi imel bistveno manj dosega kot ga ima P varianta, ki se od 'civilne variante' razlikuje po nekaj več bakra v nekaj detajlih.
Če boste dovolj glasni z opevanjem nurburgringa se vam bo zgodilo, da bo vaš idol padel tudi tam. Kaj bo potem sveti gral?
Aja, autobahn. Ampak močnejši hladilni sistem, bo omogočal tudi 100% gas po autobahnu do izpraznitve baterije. Kaj bo potem sveti gral? 24 ur le mansa?
Samo zadeve od katerih civilen smrtnik nima nič. V vsakodnevni vožnji na vsakodnevni cesti je BMW M5 čisti sekret. Smrdi, ropota, trese, in nikamor ne gre. Dovolj fanboyevsko? Al na dodam še da zastruplja otroke in košta premoženje da se premakne par metrov. Ko bi bile to vsaj izmišjotine so pa 100% resnica ki je že tako dolgo resnica da je postala normalno stanje katerega nihče ne opazi.
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
Na čisto vsakem semaforju izprašim poljubnega serijskega BMW.
Serijski BMW pride na cilj prej kot najbolj zmogljiva Tesla. Če to niso "boljše zmogljivosti" potem smo na različnih planetih.
WarpedGone ::
Bullshit, v merianski jarek se skala potopi hitreje kot BMW M5.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Magic1 ()
TribesMan ::
Samo Tesla in nihče drug!
One one eleven...
One one eleven...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
EDIT: Christian Bull has pointed out in a comment -- with video proof! -- that I'm probably overestimating the heat caused by cruising as compared to racing and that the Tesla can indeed cruise at top speed for at least 10-12 minutes (and I suspect for much longer than that -- probably around 50 minutes for a P85D).
A ni že počasi preveč iz riti potegnjega dreka tipa:
Avto S ima zanič podvozje in je težak, ter ima slabo vodenje in ko se ga vozi hitro gre po 3 minutah v power reduction mode...
Samo Tesla in nihče drug!
Seveda so tudi drugi ... en "tesla killer":
Edit: link na sliko ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
thramos ::
WarpedGone je izjavil:
Če boste dovolj glasni z opevanjem nurburgringa se vam bo zgodilo, da bo vaš idol padel tudi tam. Kaj bo potem sveti gral?
Aja, autobahn. Ampak močnejši hladilni sistem, bo omogočal tudi 100% gas po autobahnu do izpraznitve baterije. Kaj bo potem sveti gral? 24 ur le mansa?
Samo zadeve od katerih civilen smrtnik nima nič.
WarpedGone je izjavil:
Seveda je 2.5 nepotrebno, gre se za 'bragging rights' in privablanje tiste bogate množice ljudi, ki enostavno morajo met The gratest, zaradi ega in vsega.
Gre se za gradnjo imiđa in blagovne znamke. Ko froc na omaro nalima sliko ferarija to naredi zarad imiđa, nek delež teh frocov bo nekoč v prihodnosti vrglo absurdno številko denarja v povsem nepotreben ferrari. .
WarpedGone ::
Jp, in zaradi tega je nurburgring začasna zgodba, ko bo proizvodnja dovolj visoka in bo potrebno iskat kupce, bo prišla tudi R izvedba Model S, ki bo BMW M5 pokazala kako zgledajo zavorne luči na dirkališču. Zaenkrat za prodajo in image zadostuje da ima avto pospeške ranga "a million dollar car", kar lahko končno občutijo tudi ljudje, ki za avto zapravijo samo sto jurjev namesto milijona.
Zbogom in hvala za vse ribe
thramos ::
Ok, s tem se strinjam, ker so pospeški električnih vozil nekaj, kar omenijo vsi, ki so jih kdaj preizkusili.
hojnikb ::
za poceni pospeške si je lahko raja že prej umislala kakšen cateram za sub 100k.
ali kakšen motor za 1/10 tega
ali kakšen motor za 1/10 tega
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Samo zadeve od katerih civilen smrtnik nima nič. V vsakodnevni vožnji na vsakodnevni cesti je BMW M5 čisti sekret. Smrdi, ropota, trese, in nikamor ne gre. Dovolj fanboyevsko? Al na dodam še da zastruplja otroke in košta premoženje da se premakne par metrov. Ko bi bile to vsaj izmišjotine so pa 100% resnica ki je že tako dolgo resnica da je postala normalno stanje katerega nihče ne opazi.
No nekdo je izgubil živce...
Avto ne smrdi (modern bencinar s katalizatorjem), ropota? shit man očitno si brez posluha, trese? od česa? A mejbi zato ker ma športno podvozje in je malo bolj trd? če bi rad udoben avto kupiš mečko, nikamor ne gre? shit stari kaj kadiš? Jst bi tut probu.
Ampak pr ceni si me pa nasmejal. Tesla je glede na denar ki ga zmečeš v nakup en navaden precenjen kup plastike. Mogoč nadpovprečno narejen ko navaden golf, ampak definitivno polom za tist denar. Je pa poseben, ja, kokr so posebni ljudje ki se navdušujejo nad njimi. Svakom svoje.
Go on, please. I want to know, how low can you get.
A ni že počasi zadosti WarpedOne-ovega trolanja?!?
In zakaj kurca tema ni preimenovana v "Zakaj je Tesla najboljša? (samo za fanatike)"
Mislim, naslov teme je čisti nateg in zavajanje. Mar ni oglaševanje v temah prepovedano? Je ta človk slučajno plačan da nabija kako oh in sploh je njegova omiljena marka?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
WarpedGone ::
ropota? shit man očitno si brez posluha,
Lol, tale je pa priceless ... in pol sm js čuden?
Ker nimam posluha za ropot eksplozijskega motorja, ker mi plini iz njegovega auspuha smrdijo?
Sej, nekater pravjo da benciski hlapi dišijo ... celo tolk da so ga nalival v flašo in inhaliral. Takšni so pravi objektivni ocenjevalci realnosti.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Moderatorji, morda je pa res že čas, da se tema zaklene in se odpreta dve novi, kjer bo v eni potekala debata o električnih avtomobilih z vsemi prednostimi IN slabostmi, v drugi se bo pa pač pogovarjalo o Tesli in serijskemu izdelovalcu čudežev. No pun intended, ampak zanimiva in dobra tema je res postala fanatična reklama za Teslo in označevanje vseh ostalih za debile.
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
ropota? shit man očitno si brez posluha,
Lol, tale je pa priceless ... in pol sm js čuden?
Ker nimam posluha za ropot eksplozijskega motorja, ker mi plini iz njegovega auspuha smrdijo?
Sej, nekater pravjo da benciski hlapi dišijo ... celo tolk da so ga nalival v flašo in inhaliral. Takšni so pravi objektivni ocenjevalci realnosti.
Stari pa ka si ti šlauf iz auspufa na nos navlečeš da ti tok smrdi al kaj hudiča ti počneš? Mejbi bi ti dal prav za 30 let star avto, ampak zdj pa res kozle streljaš.
Ropot? Ja če bi rad smrtno tišino, se da tudi dušilec zvoka dat v izpušni sistem ampak človek ki kupi avto z veliko moči pod haubo navadno ne kupi zato, da bo imel notri tiho mašo. Again, če ti avto, prilagojen za motošportne navdušence ne odgovarja in iščeš eleganco in raskoš dnevne sobe, kupiš mečko / lexus / ... kar češ.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
VaeVictis ::
Zanimivo je, da je Tesla po eni strani tipičen ameriški avtomobil, ki eno od vseh njihovih slabosti rešuje, vse ostale pa še vedno ima...
Chevrolet Corvette
Odlični pospeški? Check
Grda notranjost? Check
Slabša kvaliteta kot evropski oz. japonski avtomobil? Check
Slabša vodljivost, kot evropski oz. japonski avtomobil? Check
Visoka poraba? Check
Tesla Model S
Odlični pospeški? Check
Grda notranjost? Check
Slabša kvaliteta kot evropski oz. japonski avtomobil? Check
Slabša vodljivost, kot evropski oz. japonski avtomobil? Check
Visoka poraba? Solved, Electric Vehicle
Chevrolet Corvette
Odlični pospeški? Check
Grda notranjost? Check
Slabša kvaliteta kot evropski oz. japonski avtomobil? Check
Slabša vodljivost, kot evropski oz. japonski avtomobil? Check
Visoka poraba? Check
Tesla Model S
Odlični pospeški? Check
Grda notranjost? Check
Slabša kvaliteta kot evropski oz. japonski avtomobil? Check
Slabša vodljivost, kot evropski oz. japonski avtomobil? Check
Visoka poraba? Solved, Electric Vehicle
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
WarpedGone ::
Stari pa ka si ti šlauf iz auspufa na nos navlečeš da ti tok smrdi al kaj hudiča ti počneš? Mejbi bi ti dal prav za 30 let star avto, ampak zdj pa res kozle streljaš.
A če rečem, da so izpušni plini strupeni, bo kaj manj bolelo?
30let star avto v praksi svinja ~tolk kot ganz novi podobne teže.
Seveda ne na laboratorijskih testih, out there je pa stanje precej drugačno oz. nespremenjeno. Da se celotna mestna jedra zapirajo za ICE promet nisma s temi "novimi biseri od čistunstva" seveda nič skupnega.
Da se na tehnološkemu forumu sploh pojavi trditev v smeri da ICE motor ne smrdi (oz. ne onesnažuje) je svojevrsten izkaz porazno nizkega intelekta družbe.
Ropot? Ja če bi rad smrtno tišino, se da tudi dušilec zvoka dat v izpušni sistem ampak človek ki kupi avto z veliko moči pod haubo navadno ne kupi zato, da bo imel notri tiho mašo.
Kater album BMW motorja ti je najbol pri srcu? Katerega si vrtiš pred spanjem?
Kaj pa med romantično večerjo?
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Glede hvale tesle... kater EV drugega proizvajalca je pa za pohvalit?
leaf? i3? Spakedralo je spakedralo pa naj gor piše Tata al pa BMW.
Edini, ki ima pol smisla od neTeslinega EV je Renaultov Zoe. Če je poceni, naj bo vsaj približno poceni, ne pa da je spakedralo za absurden kup denarja oz. garažna predelava za absurden kup denarja.
Ne vem kolikokrat sm že omenu, da če bi BMW namesto od sranja od i3 dal na cesto še mal dodatno spiljen ActivE i.e. električni kupe serije 1, bi ta avto že nekaj časa bil v moji lasti. Seveda, poleg da ga da na cesto, bi ga moral tut prodajat za nek razumen denar in na naši strani alp. Ne ~60 jurjev ampak v rangu dizl variante oz. mogoče 5k zraven ie. do 40k.
leaf? i3? Spakedralo je spakedralo pa naj gor piše Tata al pa BMW.
Edini, ki ima pol smisla od neTeslinega EV je Renaultov Zoe. Če je poceni, naj bo vsaj približno poceni, ne pa da je spakedralo za absurden kup denarja oz. garažna predelava za absurden kup denarja.
Ne vem kolikokrat sm že omenu, da če bi BMW namesto od sranja od i3 dal na cesto še mal dodatno spiljen ActivE i.e. električni kupe serije 1, bi ta avto že nekaj časa bil v moji lasti. Seveda, poleg da ga da na cesto, bi ga moral tut prodajat za nek razumen denar in na naši strani alp. Ne ~60 jurjev ampak v rangu dizl variante oz. mogoče 5k zraven ie. do 40k.
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Stvar je, da bi za bolši rezultat na nurburgringu Model S moral imet močnejši sistem aktivenga hlajenja, ki pomeni več teže, več prostora in višjo ceno.
Zaradi teh sistemov bi bil avto slabši za 'povprečneža', ki ne potrebuje dirkalnika ampak osebni avto - tak 'dirkalni Model S' bi imel bistveno manj dosega kot ga ima P varianta, ki se od 'civilne variante' razlikuje po nekaj več bakra v nekaj detajlih.
Saj ni treba iskati izgovorov, zakaj je Tesla performančno slabši od konkurence, in kako bo, ko bodo naredili XY. Trenutno stanje je pač tako, da je na voljo veliko precej cenejših avtomobilov, ki pridejo na cilj hitreje od poljubne Tesle.
leaf? i3? Spakedralo je spakedralo pa naj gor piše Tata al pa BMW.
To spakedralo je recimo "As of August 2016, the BMW i3 is the most fuel efficient EPA-certified vehicle of all years regardless of fuel type, and the i3 REx is the most efficient EPA-certified current year vehicle with a gasoline engine." (wikipedia in fueleeconomy)
Performanse i3 pa so več kot dovolj dobre za potrebe velike večine voznikov.
Da se na tehnološkemu forumu sploh pojavi trditev v smeri da ICE motor ne smrdi (oz. ne onesnažuje) je svojevrsten izkaz porazno nizkega intelekta družbe.
BMWjevo spakedralo v Šoštanju pokuri manj premoga od Tesle. Ali je i3 zate prečist, da tako zagovarjaš onesnaževanje, ki ga povzroča Tesla?
J.McLane ::
Ha,ha dokler ne pride Prius Prime s 133MPGe, res da samo prvih 25 milj, ampak kot kaže je tudi pri EV še nekaj rezerve v učinkovitosti. Kje bo Tesla z Model 3? Ja nabašmo baterije not pa je poraba na vtičnici irelevantna.
DarkSite ::
Unknown_001 je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
ropota? shit man očitno si brez posluha,
Lol, tale je pa priceless ... in pol sm js čuden?
Ker nimam posluha za ropot eksplozijskega motorja, ker mi plini iz njegovega auspuha smrdijo?
Sej, nekater pravjo da benciski hlapi dišijo ... celo tolk da so ga nalival v flašo in inhaliral. Takšni so pravi objektivni ocenjevalci realnosti.
Stari pa ka si ti šlauf iz auspufa na nos navlečeš da ti tok smrdi al kaj hudiča ti počneš? Mejbi bi ti dal prav za 30 let star avto, ampak zdj pa res kozle streljaš.
Ropot? Ja če bi rad smrtno tišino, se da tudi dušilec zvoka dat v izpušni sistem ampak človek ki kupi avto z veliko moči pod haubo navadno ne kupi zato, da bo imel notri tiho mašo. Again, če ti avto, prilagojen za motošportne navdušence ne odgovarja in iščeš eleganco in raskoš dnevne sobe, kupiš mečko / lexus / ... kar češ.
Zapelji se kako jutro s kolesom ob kaki glavni vpadnici v mesto in boš videl kolone avtomobilov, ki stojijo ali se pa pomikajo po povžje. Tam boš oz bodo tvoja pljuča hitro začutila smrdečo pekočo razliko.
Nikec3 ::
Na čisto vsakem semaforju izprašim poljubnega serijskega BMW.
Serijski BMW pride na cilj prej kot najbolj zmogljiva Tesla. Če to niso "boljše zmogljivosti" potem smo na različnih planetih.
Sej vem da je ta tema vedno bila predvsem o merjenju kur*, ampak zdaj pa res padajo rekordi.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
To spakedralo je recimo "As of August 2016, the BMW i3 is the most fuel efficient EPA-certified vehicle of all years regardless of fuel type, and the i3 REx is the most efficient EPA-certified current year vehicle with a gasoline engine." (wikipedia in fueleeconomy)
Performanse i3 pa so več kot dovolj dobre za potrebe velike večine voznikov.
Če daš v Teslo namesto 100 kWh baterij samo 10 kWh baterij, bo pa Tesla najbolj učinkovita. Ta primerjava je brezvezna.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
ropota? shit man očitno si brez posluha,
Lol, tale je pa priceless ... in pol sm js čuden?
Ker nimam posluha za ropot eksplozijskega motorja, ker mi plini iz njegovega auspuha smrdijo?
Sej, nekater pravjo da benciski hlapi dišijo ... celo tolk da so ga nalival v flašo in inhaliral. Takšni so pravi objektivni ocenjevalci realnosti.
Stari pa ka si ti šlauf iz auspufa na nos navlečeš da ti tok smrdi al kaj hudiča ti počneš? Mejbi bi ti dal prav za 30 let star avto, ampak zdj pa res kozle streljaš.
Ropot? Ja če bi rad smrtno tišino, se da tudi dušilec zvoka dat v izpušni sistem ampak človek ki kupi avto z veliko moči pod haubo navadno ne kupi zato, da bo imel notri tiho mašo. Again, če ti avto, prilagojen za motošportne navdušence ne odgovarja in iščeš eleganco in raskoš dnevne sobe, kupiš mečko / lexus / ... kar češ.
Zapelji se kako jutro s kolesom ob kaki glavni vpadnici v mesto in boš videl kolone avtomobilov, ki stojijo ali se pa pomikajo po povžje. Tam boš oz bodo tvoja pljuča hitro začutila smrdečo pekočo razliko.
Eh kje pa ti mislš da sem trenutno? Sploh ni tko hudo, nit ne voha se neki. Mogoč če ker podkadi preveč pol ja, drgač pa ne tko zelo. Razen če res kot Wraped1 dobesedno nos vlečeš na izpuh sam to je pol s tabo neki narobe da se nastavljaš. En korak stran ni nič za zavohat, tko de... razn če si astmatik, pol te razumem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Utk ::
Jaz nimam astme niti mi ni treba zivet med zabarji, pa vseeno od obvoznice naprej zavoham ta smrad. Ti si pac navajen in vec ne opazis. Tvoja pljuca, kri in srce pa vseeno, brez skrbi.
Ce se vozis po kakem Sarajevu, kjer ima katalizator vsak peti avto, je pa stvar samo se hujsa.
Ce se vozis po kakem Sarajevu, kjer ima katalizator vsak peti avto, je pa stvar samo se hujsa.
7982884e ::
od kje vam 10 minut na nurburgringu?
ce bi avto bil delan kot sportni avto - in ni, ne glede na to da je mocan ko pes - bi lahko profesionalen voznik sel gladko pod 8 minut.
ce bi avto bil delan kot sportni avto - in ni, ne glede na to da je mocan ko pes - bi lahko profesionalen voznik sel gladko pod 8 minut.
Unknown_001 ::
Jaz nimam astme niti mi ni treba zivet med zabarji, pa vseeno od obvoznice naprej zavoham ta smrad. Ti si pac navajen in vec ne opazis. Tvoja pljuca, kri in srce pa vseeno, brez skrbi.
Ce se vozis po kakem Sarajevu, kjer ima katalizator vsak peti avto, je pa stvar samo se hujsa.
Stari jst sem s kmetov doma. In vajen frišnga zraka. Ljubljana ma generalno zrak slabši in čutim ratzliko. Me pa močan vonj verjetn ne mot tok. Vem kako jedko zna dizl smrdet ob vžigu na mrzlo, dokler izpuh (vlaga) še ni suh in motor zagret. Ko je enkrat to durh je povsem znosno. Ja vem, vlaga plus izpuh je enako smog. Očitno so Đabarji tok razvajen da je treba z avtom po mest rinit za vsak drek ker se jim ne da na trolo. Ajd razumem če je kaj večjega za pretovorit sam kurc ka iz spalnih naselij do šihta morjo z avtom rint.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
7982884e ::
Zanimivo je, da je Tesla po eni strani tipičen ameriški avtomobil, ki eno od vseh njihovih slabosti rešuje, vse ostale pa še vedno ima...
Chevrolet Corvette
Odlični pospeški? Check
Grda notranjost? Check
Slabša kvaliteta kot evropski oz. japonski avtomobil? Check
Slabša vodljivost, kot evropski oz. japonski avtomobil? Check
Visoka poraba? Check
Tesla Model S
Odlični pospeški? Check
Grda notranjost? Check
Slabša kvaliteta kot evropski oz. japonski avtomobil? Check
Slabša vodljivost, kot evropski oz. japonski avtomobil? Check
Visoka poraba? Solved, Electric Vehicle
slabsa vodljivost? kaj ti kadis?
teslo hvalijo vsi ravno po tem, da se dobro vozi.
ce bi korveta imela slabo vodljivost, ne bi mela cajt na nurburgringu 7:19.
Unknown_001 ::
od kje vam 10 minut na nurburgringu?
ce bi avto bil delan kot sportni avto - in ni, ne glede na to da je mocan ko pes - bi lahko profesionalen voznik sel gladko pod 8 minut.
cca 3 leta nazaj:
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jernejl ::
To spakedralo je recimo "As of August 2016, the BMW i3 is the most fuel efficient EPA-certified vehicle of all years regardless of fuel type, and the i3 REx is the most efficient EPA-certified current year vehicle with a gasoline engine." (wikipedia in fueleeconomy)
Performanse i3 pa so več kot dovolj dobre za potrebe velike večine voznikov.
Če daš v Teslo namesto 100 kWh baterij samo 10 kWh baterij, bo pa Tesla najbolj učinkovita. Ta primerjava je brezvezna.
Če daš v Teslo 200 kWh baterij, bo imela pa doseg približno tak, kot ICE vozila, onesnaževala pa bo tudi podobno, da o ceni ne govorimo.
Imaš prav, primerjava z nekimi fiktivnimi avtomobili s fiktivnimi baterijami in ugibanjem o njihovi porabi je brezvezna.
Trenutno dejstvo pač je, da Tesla onesnažuje bolj od BMW i3. Ampak ljubitelji čistega zraka in Muska si bodo že namislili razlog, zakaj je i3 zanič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
7982884e ::
Unknown_001 je izjavil:
cca 3 leta nazaj:
nimam pojma, kaj hoces s tem povedat.
kvecjemu slaba reklama za avto, katerega elektricna verzija je pocasnejsa od ne-elektricne.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
cca 3 leta nazaj:
nimam pojma, kaj hoces s tem povedat.
kvecjemu slaba reklama za avto, katerega elektricna verzija je pocasnejsa od ne-elektricne.
iber smešni ste. V vsaki stvari znate neki slabega najdt.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
WarpedGone ::
Če daš v Teslo 200 kWh baterij, bo imela pa doseg približno tak, kot ICE vozila, onesnaževala pa bo tudi podobno, da o ceni ne govorimo.
Evoga ... long-tail-pipe-argument, o katerem par strani nazaj niste nič vedeli, ko ste (mi) razlagal da sončne celice na strehi hiše za namen filanja avtomobila so itak brezveze (takoj potem, ko se ne splačajo).
Šizofrenik je proti vam biser koncentracije.
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
Mesta se bodo počasi zaprla za ICEje, pa če naredi pod 8min ali ne. To be fair, center mesta, bi moral bit prepovedan za vse avtomobile.
(Dovoljeno le za javna transportna sredstva, enotirna vozila oz. vozila ožja od tistih 0,5m, vozila javnega dobra, hendikepirancev, onemoglih in drugih storitev takega značaja. In other words, če si običen Joe Average ali nekdo, kateremu ne pripada posebno dovoljenje, moraš za vstop občutno plačat.)
Sledila bo še prepoved dizlov IMO. ICEji, imajo svoje mesto in prihodnost, ampak to ni furat po centru LJ s praznim avtom for no real reason.
(Dovoljeno le za javna transportna sredstva, enotirna vozila oz. vozila ožja od tistih 0,5m, vozila javnega dobra, hendikepirancev, onemoglih in drugih storitev takega značaja. In other words, če si običen Joe Average ali nekdo, kateremu ne pripada posebno dovoljenje, moraš za vstop občutno plačat.)
Sledila bo še prepoved dizlov IMO. ICEji, imajo svoje mesto in prihodnost, ampak to ni furat po centru LJ s praznim avtom for no real reason.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
lukass ::
Ma W1 ti pa pretiravas, ne me zezat, M5 zastrupla otroke? Iz kje si ti prletu dj mi povej? Ajde v Šoštanj vohat smrad k se proizvaja za tvojo kl*ncevo Teslo, pol govor ti o onesnazevanju OK! Pa ne mi zdj slucajn omenjat soncnih celic in baterij, ker pod crto za enako kolicino pridobljenih kw avtomobila v celoti so soncne celice in EV tak onesnazevalec da dol pades. Aja pa še to, upam da veš da za določene izdelke EV ne gre izdelati brez vsaj kaplice nafte.... Tolk o tej zeleni energiji. Tko da ne mi govorr pa pisat da je EV prijazno do okolja...
Utk ::
Namesto tes6 bi komot naredili jek2, samo pol bi gor spet jokali, da rudarji nimajo kaj delat. Odlocte se al bi delali elektriko al ne. Ce je kdo hoce porabit, je za tes6 to samo dobro. In za vse druge TE.
Telbanc ::
Jaz sredi zime, na vrhniškem klancu, raje obstanem v koloni z mojim dizlom, kot kakim električnim sranjem.
Polnenje traja cele ure, skoz maš vtičnico v rokah, avtonomija 300 kilometrov.....je za 18 stoletje, ko so poznali konske vprege...LOL.
Elektrika bo za lokalce, za Ljubljano, tle se bo prijela, z to avtonomijo. In besnimi subvencijami.
Omenil sem zadevo kolegu, je bil pred kratkim v Chamonixu, se mi je samo prizanesljivo nasmehnil...češ, v eno stran je 900 km...
Občasno grem v Prago, Budimpešto, ne vem, kak bi tja prišel z el. avtkom za otroke. Naredim tako do 1100 km v enem dnevu.
Polnenje traja cele ure, skoz maš vtičnico v rokah, avtonomija 300 kilometrov.....je za 18 stoletje, ko so poznali konske vprege...LOL.
Elektrika bo za lokalce, za Ljubljano, tle se bo prijela, z to avtonomijo. In besnimi subvencijami.
Omenil sem zadevo kolegu, je bil pred kratkim v Chamonixu, se mi je samo prizanesljivo nasmehnil...češ, v eno stran je 900 km...
Občasno grem v Prago, Budimpešto, ne vem, kak bi tja prišel z el. avtkom za otroke. Naredim tako do 1100 km v enem dnevu.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
Unknown_001 ::
Jst še zmer navijam za to da bi bil štrom manj subvencioniran...
Kje ste zdej ekološko ozaveščeni.
Kje ste zdej ekološko ozaveščeni.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Telbanc ::
Ok, s tem se strinjam, ker so pospeški električnih vozil nekaj, kar omenijo vsi, ki so jih kdaj preizkusili.
Kaj ti bojo pospeški, če je avtonomija katastrofa. Jaz ne potrebujem pospeškov, jaz potrebujem avto, s katerim bom lah naredu 1000 km v enem dnevu, ne pa da me 50km prbija na zic, pol pa 25 ur visi na šuko vtičnici...kira jajca, jezus.
http://avto.finance.si/8836016
"Nazaj sva se peljala bistveno bolj počasi kot na Bled, klimatsko napravo sva izklopila za vsak primer, da ne bi ostala brez energije do Ljubljane. Kako sem se počutil? Frajer? Niti ne, nekako tako sem se počutil kot takrat, ko sem si po zadnjem mobilcu, trpežni finski nokiji kupil prvi pametni telefon. Staro nokio sem uporabljal brez razmišljanja, baterija je mirno zdržala pet do sedem dni, pri pametnem telefonu pa sem zgolj za osnovno uporabo moral v vsakem hipu vedeti, kje imam polnilec."
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
WarpedGone ::
Kaj je zdaj to, no? Pa ne morš bmwja kritizirat kaj je s tabo, čist zgubu kompas?
Splošno uporabni EV se prično pri ~40kWh, raje ~60kWh in z dobro aerodinamiko.
Karkoli manj dela ideji EV samo škodo.
Splošno uporabni EV se prično pri ~40kWh, raje ~60kWh in z dobro aerodinamiko.
Karkoli manj dela ideji EV samo škodo.
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Splošno uporabni EV se prično pri ~40kWh, raje ~60kWh in z dobro aerodinamiko.
Karkoli manj dela ideji EV samo škodo.
Zgrešeno. BMW i3 ima 33kWh baterijo, Tesla za isto razdaljo potrebuje 40 - 50kWh.
Kar kupce zanima, je doseg, ne pa kilovat ure.
Pa seveda cena/strošek. Večina prodanih novih avtov stane manj kot 30.000EUR (v razvitih državah). Splošno uporabni EVji se pri tej ceni zaključijo. Tesla za veliko večino zemljanov ni uporaben, ker je bistveno predrag.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()