Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Ta status trenutno priznavata kr sama. Mercedes pravi da je 5 let za teslo, BmW pa 6.
Baje konec 2018 vendarle pride električni i5, podalšan i3.
Edini ki vsaj govori o resni produkciji baterij je še vedno le VW.
Letošnja prodaja njihovih top produktov bo pa še večja rdečica kot lani.
Baje konec 2018 vendarle pride električni i5, podalšan i3.
Edini ki vsaj govori o resni produkciji baterij je še vedno le VW.
Letošnja prodaja njihovih top produktov bo pa še večja rdečica kot lani.
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
fpbs ::
Porsche to build electric car-charging network with Tesla compatibility
http://www.ibtimes.co.uk/porsche-build-...
Že sam naslov članka je smešen. Normalno, da se bo lahko priključila tudi Tesla z ADAPTERJEM.
Nikec3 ::
Prodaja EV-jev v ZDA lepo raste, enako se dogaja tudi po svetu:
http://insideevs.com/monthly-plug-in-sa...
http://insideevs.com/monthly-plug-in-sa...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Invictus ::
Rast je velika, količine so pa butične .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WarpedGone ::
Naj spomnim na tole lansko stanje:
Letos je tesla že na cifri 21k za MS, linearno do konec leta je to 28k vozil, proti lanskim 26k. Če se upošteva še dvig proizvodnje/prodaje tekom leta za cca 50%, bi končna cifra morala preseči 30k MS. Zraven se bo prodalo še cca 7000 MX.
Nagrado vprašanje: bo ICE konkurenca v zelenem al podobno rdečem kot lani? Lani so se zgovarjali, da prodaja limuzin pada, da so all-the-rage SUVi.
Enter the X.
Letos je tesla že na cifri 21k za MS, linearno do konec leta je to 28k vozil, proti lanskim 26k. Če se upošteva še dvig proizvodnje/prodaje tekom leta za cca 50%, bi končna cifra morala preseči 30k MS. Zraven se bo prodalo še cca 7000 MX.
Nagrado vprašanje: bo ICE konkurenca v zelenem al podobno rdečem kot lani? Lani so se zgovarjali, da prodaja limuzin pada, da so all-the-rage SUVi.
Enter the X.
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Nagrado vprašanje: bo ICE konkurenca v zelenem al podobno rdečem kot lani? Lani so se zgovarjali, da prodaja limuzin pada, da so all-the-rage SUVi.
Enter the X.
Pravzaprav je vseeno, ker magicne krogle, ki bi povedala a ICE prodaja pada zaradi EV ali zaradi cesa drugega, nimamo. Vse kar lahko vidimo je to, da EV limuzinam narasca prodaja in da se top end limuzine slabse prodajajo. Za kaksno bolj jasno povezavo bo pa treba pocakati se nekaj let. :)
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Nagrado vprašanje: bo ICE konkurenca v zelenem al podobno rdečem kot lani? Lani so se zgovarjali, da prodaja limuzin pada, da so all-the-rage SUVi.
Enter the X.
Pravzaprav je vseeno, ker magicne krogle, ki bi povedala a ICE prodaja pada zaradi EV ali zaradi cesa drugega, nimamo. Vse kar lahko vidimo je to, da EV limuzinam narasca prodaja in da se top end limuzine slabse prodajajo. Za kaksno bolj jasno povezavo bo pa treba pocakati se nekaj let. :)
Čez nekaj let novih ICE-jev več ne bo, takrat boš najbrž prepričan...
Btw, sicer rahlo stara informacija, ampak vseeno:
http://insideevs.com/tesla-model-s-p100...
According to the EPA, the Model S P100D gets a city range rating of 305.9 miles, a highway range rating of 346.9 miles and a combined rating of 315 miles.
As one might notice, those two numbers (city/highway) are too high to achieve a combined 315 miles estimated range. So, what gives?
That combined figure has been voluntarily reduced by Tesla to 315 miles. We’re not sure why, but we’ve seen this in the past with Tesla ratings.
Tesla je prostovoljno znižala EPA doseg svojega Modela S P100D.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Ta status trenutno priznavata kr sama. Mercedes pravi da je 5 let za teslo, BmW pa 6.
Baje konec 2018 vendarle pride električni i5, podalšan i3.
Edini ki vsaj govori o resni produkciji baterij je še vedno le VW.
Letošnja prodaja njihovih top produktov bo pa še večja rdečica kot lani.
Vi se sedaj tako pogovarjate kot da bi govorili o cenovno dostopnih vozilih za vse ljudi ... tisti, ki smo hoteli EV od Mercedesa smo ga že dobili, tu seveda cene ne igrajo prav nobene vloge ... in najbrž je tako tudi pri ostalih prestižnih proizvajalcih
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
::
WarpedGone je izjavil:
Ta status trenutno priznavata kr sama. Mercedes pravi da je 5 let za teslo, BmW pa 6.
Baje konec 2018 vendarle pride električni i5, podalšan i3.
Edini ki vsaj govori o resni produkciji baterij je še vedno le VW.
Letošnja prodaja njihovih top produktov bo pa še večja rdečica kot lani.
Mogoče omenjena trenutno še nimata EV vozila, ki bi bil primerljiv s Teslo, ampak ko ga bosta pa enkrat imela, se bo pa Tesla kaj kmalu znašla v rangu današnjih Lexusov ali nižje. O Tesli se sicer veliko govor, ker je prva oz. edina s takim avtomobilom. Tisti, ki smo jo pa imeli možnost preizkušati več časa pa vemo, da to ni rang avtomobila, ki bi bil primerljiv s top znamkama, kot sta BMW in Mercedez.
WarpedGone ::
Resno misliš da Tesla ne izbolšuje svojega izdelka?
Resno misliš da je lažje izboljšat baterijo, kontroler, motor, polnilno omrežje, optimizirat dobavo in izdelavo kot pa izboljšat notranjost avtomobila?
Resno misliš da bo Tesla naslednjih 5 let prodajal točno enak avtomobil?
Resno misliš da je tesla par nepomebnih kekcev? Tesla je firma kamor se gre delat, če res obvladaš stvar. In tam ostanejo le ljudje, ki dejansko obvladajo stvari.
Trenuto stanje je, da ICE proizvajalci za leto 2020 napovedujejo svoj EV, ki v bistvu ne bo niti na nivoju Model S iz leta 2012.
Brez vsaj 120kW DC polnjenja tak EV ni primerljiv z Model S.
Leta 2020 bo Tesla svoje EV štancal v cca milijonski nakladi, portfolio bo pa vsaj 4 modeli - limuzina, SUV, cenejša lumuzina, cenejši SUV, morda že tudi pickup.
ICE proizvajalci bodo morda na petmestni cifri z enim modelom.
Ti lahko čakaš da boš videl letne cifre, top vodstvo BMW je pa v panic mode what to do. Še par mesecev nazaj so bili v "EVs are not the thing", danes so "EV are the thing". Panika in zmeda še nikoli nista bila dober obet za stabilno prihodnost.
Poleg tega mora BMW na novo sestavit ekipo ljudi, ki bo nardila i5. Ljudje, ki so rodili i3, so ga že zapustili.
Kaj to pomeni za BMWjev know-how okrog EV? Nič dobrega.
Resno misliš da je lažje izboljšat baterijo, kontroler, motor, polnilno omrežje, optimizirat dobavo in izdelavo kot pa izboljšat notranjost avtomobila?
Resno misliš da bo Tesla naslednjih 5 let prodajal točno enak avtomobil?
Resno misliš da je tesla par nepomebnih kekcev? Tesla je firma kamor se gre delat, če res obvladaš stvar. In tam ostanejo le ljudje, ki dejansko obvladajo stvari.
Trenuto stanje je, da ICE proizvajalci za leto 2020 napovedujejo svoj EV, ki v bistvu ne bo niti na nivoju Model S iz leta 2012.
Brez vsaj 120kW DC polnjenja tak EV ni primerljiv z Model S.
Leta 2020 bo Tesla svoje EV štancal v cca milijonski nakladi, portfolio bo pa vsaj 4 modeli - limuzina, SUV, cenejša lumuzina, cenejši SUV, morda že tudi pickup.
ICE proizvajalci bodo morda na petmestni cifri z enim modelom.
Za kaksno bolj jasno povezavo bo pa treba pocakati se nekaj let. :)
Ti lahko čakaš da boš videl letne cifre, top vodstvo BMW je pa v panic mode what to do. Še par mesecev nazaj so bili v "EVs are not the thing", danes so "EV are the thing". Panika in zmeda še nikoli nista bila dober obet za stabilno prihodnost.
Poleg tega mora BMW na novo sestavit ekipo ljudi, ki bo nardila i5. Ljudje, ki so rodili i3, so ga že zapustili.
Kaj to pomeni za BMWjev know-how okrog EV? Nič dobrega.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
WarpedGone je izjavil:
Nagrado vprašanje: bo ICE konkurenca v zelenem al podobno rdečem kot lani? Lani so se zgovarjali, da prodaja limuzin pada, da so all-the-rage SUVi.
Enter the X.
Pravzaprav je vseeno, ker magicne krogle, ki bi povedala a ICE prodaja pada zaradi EV ali zaradi cesa drugega, nimamo. Vse kar lahko vidimo je to, da EV limuzinam narasca prodaja in da se top end limuzine slabse prodajajo. Za kaksno bolj jasno povezavo bo pa treba pocakati se nekaj let. :)
Čez nekaj let novih ICE-jev več ne bo, takrat boš najbrž prepričan...
Ha, ha dober si s tole napovedjo, ICE ne bo tako hitro mrtev kot nekateri tule mislite.
- polnjenje doma je in bo za veliko ljudi nemogoče že v civilizirani družbi, kaj šele drugje po svetu
- javna polnilna infrastruktura ne bo nikoli mogla pokriti takih, ki ne polnijo doma
Dizel ICE v osebnih vozilih bo mrtev čez nekaj let, druge oblike ICE (bencin, plin, sintetično gorivo) bodo pa ostale z vsaj 60% tržnim deležem čez 20-30 let.
::
Eno je, kar veliki proizvajalci govorijo, drugo je pa to, kar delajo. Z EV avtomobili si dejansko pljuvajo v lastno skledo, saj jim s tem odpade velik del poprodajnih prihodkov. EV pa je ta trenutek ekskluziva, za katero so mnogi pripravljeni plačati premium ceno. In take primere vsaj BMW ker dobro pokriva z modeloma i8 in i3. Po drugi strani je pa čisto logično, da bodo zavlačevali kolikor časa bo mogoče.
Invictus ::
Ko bo dovolj velika količina EV, bo tudi cena elektrike višja, vsaj za uporabo v avtih.
Zakonodaja bo že poskrbela za to.
Zakonodaja bo že poskrbela za to.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Naj spomnim na tole lansko stanje:
Letos je tesla že na cifri 21k za MS, linearno do konec leta je to 28k vozil, proti lanskim 26k. Če se upošteva še dvig proizvodnje/prodaje tekom leta za cca 50%, bi končna cifra morala preseči 30k MS. Zraven se bo prodalo še cca 7000 MX.
Nagrado vprašanje: bo ICE konkurenca v zelenem al podobno rdečem kot lani?
Smo tudi že razložili in naj ponovno spomnim, da trend padanja prodaje ni nič neobičajnega, dokler se ne menja model. Ne bodi no tako ozkogled in poglej, kako recimo kaže s prodajo BMW 7 letos, preden trobiš, kako je vse rdeče.
Lani so se zgovarjali, da prodaja limuzin pada, da so all-the-rage SUVi.
Enter the X.
Za koliko je torej padla prodaja SUV? Koliko manj X5 je BMW prodal v letu 2015 v primerjavi z 2014?
jernejl ::
Nagrado vprašanje: bo ICE konkurenca v zelenem al podobno rdečem kot lani?
Bom malo pomagal in razširil tvojo tabelo za USA.
BMW 7:
2016 (jan-avg): 8038
2015 (jan-avg): 6229
Sprememba: 29%
WarpedGone ::
To je BMW 7 ... če dobro vidim, je v zgornjem seznamu skupaj 9 rdečih.
Maš cifre za ostalih 8 kako jim gre letos?
A7, A8, BMW 6, XJ, LS, CLS, MB S, Panamera?
Električni SUV je ornk na sceno stolpil šele sedaj, pravi udarec bo naredu naslednje leto, tako da si še dobro leto "varen"... All is good, no panic.
(Hitro pokliči BMW šefe naj se nehajo za brezveze sekirat)
Sebe vikaš?
Maš cifre za ostalih 8 kako jim gre letos?
A7, A8, BMW 6, XJ, LS, CLS, MB S, Panamera?
Za koliko je torej padla prodaja SUV? Koliko manj X5 je BMW prodal v letu 2015 v primerjavi z 2014?
Električni SUV je ornk na sceno stolpil šele sedaj, pravi udarec bo naredu naslednje leto, tako da si še dobro leto "varen"... All is good, no panic.
(Hitro pokliči BMW šefe naj se nehajo za brezveze sekirat)
Smo tudi že razložili
Sebe vikaš?
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
To je BMW 7 ... če dobro vidim, je v zgornjem seznamu skupaj 9 rdečih.
Očitno ne razumeš, da modelno leto v tem razredu traja ~ 7 let. Povsem logično je, da prodaja v enem letu zraste, potem pa več let pada, ergo "rdečih" celic je nekajkrat več kot zelenih. Pričakovano.
Je pa super za manipulacijo - prikažimo tabelo z rdečimi celicami in zraven trobimo, kako bo vse šlo v maloro.
Mercedes je recimo svoj novi razred S začel prodajati tam nekje leta 2014 - prodaja za USA:
2013: 13303
2014: 25276
Ampak te 90% rasti tvoja tabela prikladno ne prikaže. Prikaže samo 13% padec leto kasneje, ti pa jih hitiš označevati za "rdeče".
Spajky ::
Ko bo zmanjkalo nafte, tudi električnih avtov ne bo kaj dosti, čeprav jih bo procentualno takrat veliko ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
WarpedGone ::
Očitno ne razumeš, da modelno leto v tem razredu traja ~ 7 let.
A bi prosim lepo odgovoril na vprašanje, brez mutenja in dviganja megle?
Postavil sem enostavno vprašanje:
To je BMW 7 ... če dobro vidim, je v zgornjem seznamu skupaj 9 rdečih.
Maš cifre za ostalih 8 kako jim gre letos?
A7, A8, BMW 6, XJ, LS, CLS, MB S, Panamera?
Tvoje mutenje z modelnim letom in blah blah blah pri tem nima nobene zveze.
Kako gre ostalim modelom na zgornjem seznamu letos? Če cifer nimaš, potem lepo povej da nimaš cifer.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
Nikec3 ::
Očitno ne razumeš, da modelno leto v tem razredu traja ~ 7 let. Povsem logično je, da prodaja v enem letu zraste, potem pa več let pada, ergo "rdečih" celic je nekajkrat več kot zelenih. Pričakovano.
Poskusimo drugače. Model S je nadomestek za neko drugo vozilo. Po tvojem Model S ni nadomestek za tistih 8 kandidatov v tabeli? Za kateri avtomobil pa potem sploh je nadomestek?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
jernejl ::
Tvoje mutenje z modelnim letom in blah blah blah pri tem nima nobene zveze.
Ti je zmanjkalo argumentov?
Ravno tvoja tabela izbranih modelov za neko izbrano leto je dvigovanje megle.
Sem ti že povedal za BMW 7. Mercedes svoj razred S prav tako prodaja precej bolje kot leta 2013.
Čeprav je vmes prišla Tesla.
Prodaja ZDA:
Tesla model S 2013: ~18,650
Tesla model S 2015: 25,202
sprememba: +35%
Mercedes S 2013: 13,303
Mercedes S 2015: 21,934
sprememba: +65%
Torej nehaj manipulirati, ker sem s svojo tabelo dokazal, da mercedes bolj povečuje prodajo v tem segmentu.
Tvoje rdeče in zelene celice niso merodajne.
Po tvojem Model S ni nadomestek za tistih 8 kandidatov v tabeli?
Tega nisem nikoli trdil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
WarpedGone ::
Sem ti že povedal za BMW 7. Mercedes svoj razred S prav tako prodaja precej bolje kot leta 2013.
Čeprav je vmes prišla Tesla.
To sta dva modela iz seznama, na njem je skupno 10 modelov, ki tvorijo glavnino "premium" segmenta.
Evo letošnja prodaja plus linearna projekcija za vse modele zgornjega seznama v USA:
- BMW 6 do vključno september '16: 2.971, projekcija za 2016: 3.961, kar je -51% glede na 2015
- Lexus LS do vključno september '16: 4.113, projekcija za 2016: 5.484, kar je -23% glede na 2015
- Audi A8 do vključno september '16: 2.951, projekcija za 2016: 3934, kar je -21% glede na 2015
- Audi A7 do vključno september '16: 4.588, projekcija za 2016: 6.117, kar je -20% glede na 2015
- MB S do vključno avgust '16: 11.974, projekcija za 2016: 18.000, kar je -18% glede na 2015
- Panamera do vključno septembra '16: 3.885, projekcija za 2016: 5.180, kar je -10% glede na 2015
- Jaguar XJ do vključno september '16: ????
- Tesla Model S do vključno september '16: 21.715, projekcija za 2016: 28.953, kar je +9%
- MB CLS do vključno avgust '16: 5,069, projekcija za 2016: 7.603, kar je +23%
- BMW 7 do vključno september '16: 9.239, projekcija za 2016: 12.319, kar je +33% glede na 2015
6 lanskih rdečih je še vedno močno rdečih, jaguar noče povedat cifre za XJ, dva ICE modela sta v plusu.
Ocena z Model S je konzervativna zaradi rasti proizvodnje ampak ignorirajmo ta detajl.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Kaj točno bi pa rad povedal s tem prepucavanjem? Da si že milijonar ali spet nabijaš v tri dni, ker si vplačal jurja?
Nikec3 ::
Kaj točno bi pa rad povedal s tem prepucavanjem? Da si že milijonar ali spet nabijaš v tri dni, ker si vplačal jurja?
Želi povedati samo to, da Tesli prodaja narašča, veliki večini ostalih pa prodaja pada.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
... ko rečeš Tesla misliš najbrž vsa vozila Tesle in ko rečeš Mercedes najbrž misliš vsa vozila Mercedesa
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jernejl ::
Želi povedati samo to, da Tesli prodaja narašča, veliki večini ostalih pa prodaja pada.
Mi pa želimo povedati, da je zatem, ko se predstavi novi model in prodaja precej naraste, trend padanja prodaje normalen. To se je dogajalo tudi pred Teslo in se prav tako dogaja v tistih kategorijah vozil, kjer Tesle ni zraven.
To, da šestim od osmih v nekem letu pade prodaja, je pričakovano, ker vsako leto vsak proizvajalec ne osveži vseh svojih modelov vozil.
Seveda je tudi prodaja Tesle delno vplivala na prodajo ostalih konkurentov, ampak nikakor tako tragično, kot se želi predstaviti.
Kot že omenjeno, mercedes je kljub rasti prodaje Tesle S na trgu uspel skoraj podvojiti prodajo svojega razreda S v ZDA, ko je predstavil novi model.
Padanje prodaje je tako posledica staranja modelov, razmer na trgu (v ZDA je bilo leto 2015 rekordno in ne moremo pričakovati, da bo odslej vsako leto postavljalo nove rekorde), vedno več različnih modelov in novih kategorij vozil.
Globalno gledano prodaja še zmeraj raste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
WarpedGone ::
Kot že omenjeno, mercedes je kljub rasti prodaje Tesle S na trgu uspel skoraj podvojiti prodajo svojega razreda S v ZDA, ko je predstavil novi model.
- MB S do vključno avgust '16: 11.974, projekcija za 2016: 18.000, kar je -18% glede na 2015
Wake up and smell the coffie.
Zbogom in hvala za vse ribe
bambam20 ::
"Musku na Twitterju sledi petkrat več ljudi (5,1 milijona), kot jih bo oz. jih je letos obiskalo pariški (ali katerikoli) avtomobilski salon"
Ne. Samo Mercedes S klasa.
... ko rečeš Tesla misliš najbrž vsa vozila Tesle in ko rečeš Mercedes najbrž misliš vsa vozila Mercedesa
Ne. Samo Mercedes S klasa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
mihagr ::
Vedno bolj zanimiva debata!
WarpedOne nekaj napiše, ostali odgovorijo, potem pa Nikec3 in rupsi31 odgovorita
namesto WarpedOne kot dva advokata.
Kot da bi imel še dva prijavna imena.
WarpedOne nekaj napiše, ostali odgovorijo, potem pa Nikec3 in rupsi31 odgovorita
namesto WarpedOne kot dva advokata.
Kot da bi imel še dva prijavna imena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mihagr ()
nekikr ::
WarpedGone je izjavil:
Kot že omenjeno, mercedes je kljub rasti prodaje Tesle S na trgu uspel skoraj podvojiti prodajo svojega razreda S v ZDA, ko je predstavil novi model.
- MB S do vključno avgust '16: 11.974, projekcija za 2016: 18.000, kar je -18% glede na 2015
Wake up and smell the coffie.
Si shortal potem MB? Na kakšen vzvod pa, če ni skrivnost? Pričakuješ, da propadejo še letos ali do Marca naslednje leto? Ali samo praviš, da je osnovno pravilo vesolja, da nič ni večno, pravilno in da je zato vsaka izjava, da bodo ostali propadli, resnična?
WarpedGone ::
Tudi Aston Martin ne zmore več ignorirat Tesle: Aston Martin CEO: Forget Tesla, we'll lead with ultra-luxury electric vehicles
Njihov plan je, da bodo kitajce fehtal, da elektrificirajo njihov Rapid v dveh letih in 2018 dajo na cesto Tesla-kilerja. Al neki.
Put up or shut up.
Njihov plan je, da bodo kitajce fehtal, da elektrificirajo njihov Rapid v dveh letih in 2018 dajo na cesto Tesla-kilerja. Al neki.
Put up or shut up.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
"I would argue that Tesla fits in the premium market, competing with the likes of BMW and Mercedes. Aston sits above that."
Zbogom in hvala za vse ribe
bambam20 ::
Vedno bolj zanimiva debata!
WarpedOne nekaj napiše, ostali odgovorijo, potem pa Nikec3 in rupsi31 odgovorita
namesto WarpedOne kot dva advokata.
Kot da bi imel še dva prijavna imena.
Prosim lepo. pač občasno pogledam v to temo in sem pač prilepil en del iz Siolovega članka, ker se mi je zdelo zanimivo.
Ne skrivam navdušenja nad TesloS. če bi bil denar bi si jo že zdavnaj omislil.
Invictus ::
je izjavil:
Tudi sam sem navdušen nad električnimi avtomobili, vendar ga trenutno še ne bi kupoval, saj po današnjih izračunih z njim še ne prihraniš.
Najbolj prišpašraš, če uporabljaš bus.
Mislim, kaj kadite. Da z avtom šparaš...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
::
je izjavil:
Tudi sam sem navdušen nad električnimi avtomobili, vendar ga trenutno še ne bi kupoval, saj po današnjih izračunih z njim še ne prihraniš.
Najbolj prišpašraš, če uporabljaš bus.
Mislim, kaj kadite. Da z avtom šparaš...
V našo vas pride avtobus samo enkrat na dan, tako da z njim dejansko mnogo prihraniš.
telexdell ::
je izjavil:
Tudi sam sem navdušen nad električnimi avtomobili, vendar ga trenutno še ne bi kupoval, saj po današnjih izračunih z njim še ne prihraniš.
Najbolj prišpašraš, če uporabljaš bus.
Mislim, kaj kadite. Da z avtom šparaš...
Imaš 10 k €€ gotovine in greš kupovati avto. Ko najdeš avtomobile, kateri ti ustrezajo po obliki, moči motorja in namenu potem povprečen kupec običajno pogleda na vrsto in porabo goriva, stroški rednega vzdrževanja, ceno rezevrnih delov... in med dvema enakovrednima vzame tistega, kateri porabi manj. Torej je z nakupom avtomobila šparal. Obstajajo pa redke izjeme- entuziasti,zbiratelji, fanatiki... kateri želijo ravno tisti avtomobil pa naj stane kolikor hoče.
In slednji se potem čudijo, kako lahko nekdo z avtomobilom špara.
PS- podobno pa je z vozili, katera za pogon poganja elektrika. Za povprečnega kupca je kljub nespornim prednostim nabava takšnega avta za enkrat še potratna. Ko pa bodo nabavna cena in stroški vožnje električnega avta v rangu zneska, katerega je povprečen kupec danes pripravljen dati za klasično vozilo in njegovo vzdrževanje se bo pa lahko začelo šparanje tudi pri električnih avtih.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Gregor P ::
Sam sem tudi mnenja, da za povprečnega državljana, povprečen avto ne bi smel stati več kot 10.000 evrov (in to mislim novo vozilo). Tako da živimo še v časih, ko potrošniki še vedno vlečemo kratko pri osebnih vozilih glede na ponudbo (+ da nam, če se le da, drago prodajajo staro tehnologijo, tudi recimo pri notranji avdio/navi opremi - vse predpotopno). Seveda je super, da imamo vedno možnost dražje izbire, ampak ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
Kaj pa je to avto?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
msjr ::
Evo, inteligenzza je imela čast vsesti se v model x. Na zunaj je ogromna žvau, lepo oblikovan, a z odprtimi zadnjimi vrati ne zgleda nič bolje kot kakšna mazda 5. Sicer imajo "falcon wings" vrata senzor in zelo zanimiv način odpiranja, tako da tudi v nizki garaži naj ne bi bil problem priti ven. Veliko tehnologije za prazen nič.
Moram pohvalit veliki ekran, ki se ga dobro vidi tudi ob močni svetlobi, ne glede na to, da je dokaj izpostavljen. Grajam pa slabe zadnje sedeže - ozki so in premalo je prostora za noge. Popolnoma neuporabna je tudi tretja vrsta sedežev. Nima nobenega smisla, razen če imaš 5 otrok, a zato potrebuješ večji avto (pustimo zdaj ob strani ceno in to). Na zadnji strani prednjih sedežev je samo bleščeča plastika, na kateri se lepo poznajo prstni odtisi, potnikom zadaj pa ne privoščijo niti poličke.
Imam občutek, da so se notranji oblikovalci osredotočili predvsem na voznika, potem pa je zmanjkalo idej in časa. Takole na prvi vtis je notranjost slabša kot v novem Picassu. Avto daje občutek, kot sa so zmašili nekaj skupaj za čas med modelom S in trojko, niti ne vem kdo je sploh ciljna skupina. Za luksuz je preveč družinski, za družine odločno predrag.
Moram pohvalit veliki ekran, ki se ga dobro vidi tudi ob močni svetlobi, ne glede na to, da je dokaj izpostavljen. Grajam pa slabe zadnje sedeže - ozki so in premalo je prostora za noge. Popolnoma neuporabna je tudi tretja vrsta sedežev. Nima nobenega smisla, razen če imaš 5 otrok, a zato potrebuješ večji avto (pustimo zdaj ob strani ceno in to). Na zadnji strani prednjih sedežev je samo bleščeča plastika, na kateri se lepo poznajo prstni odtisi, potnikom zadaj pa ne privoščijo niti poličke.
Imam občutek, da so se notranji oblikovalci osredotočili predvsem na voznika, potem pa je zmanjkalo idej in časa. Takole na prvi vtis je notranjost slabša kot v novem Picassu. Avto daje občutek, kot sa so zmašili nekaj skupaj za čas med modelom S in trojko, niti ne vem kdo je sploh ciljna skupina. Za luksuz je preveč družinski, za družine odločno predrag.
fpbs ::
Fisker is coming back, he says, with 400-mile electric car using graphene cells (updated):
"We have the [battery] technology that nobody else has," Fisker said in the interview. "And there is nobody even close to what we are doing out there."
Jack Kavanaugh, who heads Fisker Nanotech, says that the new battery technology comes from research conducted at the University of California at Los Angeles.
[UPDATE: Fisker said the new battery technology uses graphene to reduce charging time and extend both its range and operating life, according to a later update from Reuters.]
http://www.greencarreports.com/news/110...
"We have the [battery] technology that nobody else has," Fisker said in the interview. "And there is nobody even close to what we are doing out there."
Jack Kavanaugh, who heads Fisker Nanotech, says that the new battery technology comes from research conducted at the University of California at Los Angeles.
[UPDATE: Fisker said the new battery technology uses graphene to reduce charging time and extend both its range and operating life, according to a later update from Reuters.]
http://www.greencarreports.com/news/110...
Nikec3 ::
Fisker is coming back, he says, with 400-mile electric car using graphene cells (updated):
"We have the [battery] technology that nobody else has," Fisker said in the interview. "And there is nobody even close to what we are doing out there."
Jack Kavanaugh, who heads Fisker Nanotech, says that the new battery technology comes from research conducted at the University of California at Los Angeles.
[UPDATE: Fisker said the new battery technology uses graphene to reduce charging time and extend both its range and operating life, according to a later update from Reuters.]
http://www.greencarreports.com/news/110...
Vseeno me zanima kako bodo delali 100 kWh+ battery packe s konkurenčno ceno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
vostok_1 ::
Evo, inteligenzza je imela čast vsesti se v model x. Na zunaj je ogromna žvau, lepo oblikovan, a z odprtimi zadnjimi vrati ne zgleda nič bolje kot kakšna mazda 5. Sicer imajo "falcon wings" vrata senzor in zelo zanimiv način odpiranja, tako da tudi v nizki garaži naj ne bi bil problem priti ven. Veliko tehnologije za prazen nič.
Moram pohvalit veliki ekran, ki se ga dobro vidi tudi ob močni svetlobi, ne glede na to, da je dokaj izpostavljen. Grajam pa slabe zadnje sedeže - ozki so in premalo je prostora za noge. Popolnoma neuporabna je tudi tretja vrsta sedežev. Nima nobenega smisla, razen če imaš 5 otrok, a zato potrebuješ večji avto (pustimo zdaj ob strani ceno in to). Na zadnji strani prednjih sedežev je samo bleščeča plastika, na kateri se lepo poznajo prstni odtisi, potnikom zadaj pa ne privoščijo niti poličke.
Imam občutek, da so se notranji oblikovalci osredotočili predvsem na voznika, potem pa je zmanjkalo idej in časa. Takole na prvi vtis je notranjost slabša kot v novem Picassu. Avto daje občutek, kot sa so zmašili nekaj skupaj za čas med modelom S in trojko, niti ne vem kdo je sploh ciljna skupina. Za luksuz je preveč družinski, za družine odločno predrag.
X, je itak fail.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
nekikr ::
A so bili sprednji sedeži pomaknjeni čisto nazaj ali je res tako malo prostora za zadnje potnike?
msjr ::
WarpedGone je izjavil:
Nekdo je igral klavir z gumbi za nastavitev sedežev
Nope, na tvojem videu so prednji sedeži ODLOČNO preveč naprej. S sedeži nazaj, kot so na moji fotki sem s svojimi maloveč kot 170 cm lepo segel do volana. Vem ker nisem gledal yutuba, ampak sem bil tam in sedel not.