» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
317 / 1184
»»

Utk ::

Kodak bi lahko svoje digitalne aparate ven dal v dveh mesecih. Kupil kitajce in gor napisal Kodak. V pol leta pa resno razvil svojega. Nihče ne bi nič posumil niti imel kaj proti.

Dve leti pomeni tudi, da bojo ostali začeli tam nekje leta 2020 reševat probleme, ki jih je Tesla rešila že zdavnaj.V prehodu, ki bo trajal morda 10 let, in ki bo prinesel nove velike igralce, je nujno, da bo od starih velikih večina imela velike probleme. Sploh tisti, ki bojo predolgo verjeli, da imajo še čas.

WarpedGone ::

pri kodaku je ironija še hujša in pravi problem še bol očiten. kodak je prvi razvil digitalni fotoaparat ampak je stvar ppstavil na stranski tir češ ni še čas, zakaj bi jemali kupce proizvodnji filmov in razvijanju. ker tega niso hotl sami so to naredil drugi.

stbar se zreducira na kulturo. in bajne cifre denarja, ki dokler stari model še špila zgledajo izvedljivo a neumno ker stari zakaj bi si ukinjali lasten profit. ko star model neha špilat pa te cifre postanejo nemogoče, ker virov ni več.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Utk je izjavil:


Dve leti pomeni tudi, da bojo ostali začeli tam nekje leta 2020 reševat probleme, ki jih je Tesla rešila že zdavnaj.V prehodu, ki bo trajal morda 10 let, in ki bo prinesel nove velike igralce, je nujno, da bo od starih velikih večina imela velike probleme.

"V prehodu, ki bo trajal morda 10 let", je bolj pametno gradit imanjše fabrike za trenutne potrebe, ker se bo tehnologija in proizvodnja baterij še močno spremenila.

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

Je reku kodak?

Pa Nokia. Še tretjega najdi, da boš imel prav. Ker več kot tri ali štiri firme pa itak na svetu ne obstajajo. Še dobro. Če bi bilo na svetu nekaj deset firm recimo, bi tvoj ego že trpel, ker ne bi imel prav.

WarpedGone ::

Ne, na svetu ne obstajajo več kot tri ali štiri firme ki so prestale 'disrupcijo osnovne tehnologije'. Obstaja kup firm, ki bazirajo na istem know-howu.

Kolk super proizvajalcev kočij je postalo super proizvajalec avtomobilov.
Kolk proizvajalcev trdih diskov je postalo super proizvajalec SSDjev?
Kolk proizvajalcev foto-filmov je postalo proizvajalec baterij?
Kolk prozivajalcev super, ... mini računalnikov je preživelo prihod PCja?
Kolk proizvajalcev CRTjev je postalo proizvajalec LCD zaslonov?
Seznam takih vprašanj je neskončno dolg, in vsakič znova je odgovor enak: skoraj noben.

Nekikr ima točno tak pogled kot šefeti teh velikih firm. Lahko čemo... nima smisla, ... bomo ko bo treba.. bomo počas in po malo ..

BMW si trenutno praska glavo kako da so lani prodali samo 25.000 i3.
Po njihovo je to dokaz, da trg 'še ni pripravljen' in bodo še čakal, da se prodaja i3 dvigne. Da so trgu ponudli sramoto, jim ne kapne.

BMW's management board is skipping the Paris Motor Show to hold talks aimed at breaking a deadlock over whether to produce new electric cars, including a battery-powered Mini, sources familiar with the matter told Reuters.


"...BMW has been torn about whether to accelerate development of new electric cars, given its expensive early investments into the area which resulted in only lackluster sales of its i3, which saw only 25,000 deliveries last year. Norbert Reithofer championed the i3 project while CEO of the carmaker and, in his new role as chairman, is keeping up pressure on new CEO Harald Krueger and BMW management to expand the company's electric program. But some other senior executives are unwilling to plow more resources into electric cars until i3 sales improve and there is a clearer business case for such investment..."


Ko bo "case clear", bo že zdavnaj prepozno, da bi imeli šanse preživet. Case bo clear ko jim bo ice prodaja že strmoglavila. Od kje bodo takrat potegnili še dodatne desetine milijard, ICE sam po sebi bo že v rdečih milijardah.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Utk je izjavil:

Kodak bi lahko svoje digitalne aparate ven dal v dveh mesecih. Kupil kitajce in gor napisal Kodak. V pol leta pa resno razvil svojega. Nihče ne bi nič posumil niti imel kaj proti.
Kodakov glavni posel niso bili fotoaparati, ampak film. Film je izumrl in s podjetjem je bilo konec. Ni bilo sploh nobene druge možnosti. Preživeli bi lahko, če bi začeli delati kaj čisto drugega. Ampak kemične tovarne ne moreš kar spremeniti v tovarno elektronike. Tudi ne moreš pričakovati, da bi Kodak pred Applom naredil kPhone in postal to, kar je Apple danes (se pravi ostal veliko uspešno podjetje). Takih reči se ne da kar načrtovati, oziroma narediti na ukaz.

Večine velikih proizvajalcev fotoaparatov (Canon, Nikon, Pentax ...) prehod na digitalno fotografijo ni prizadel. Nasprotno, prodali so precej več digitalnih fotoaparatov, kot so prej analognih. Jih je pa 10 let kasneje prizadel prihod pametnih telefonov. In kaj lahko storijo? Lahko začno delati pametne telefone, ampak tega se ne moreš kar lotiti in upati, da ti bo uspelo.

Avtomobilska industrija se zaradi električnih avtov ne bo spremenila v taki meri, kot se je fotografska. Skbi lahko kvečjemu Petrol, OMV in ostale, ki delajo posel z gorivom.

Okapi ::

Proizvajalcev kočij prihod avtov ni prizadel. Začeli so delati karoserije, avtomobilske sedeže in podobne zadeve. Prihod avtov je prizadel rejce konj. Kako naj se rejec konj kar prekvalificira v proizvajalca motorjev?

Televizorje LCD izdelujejo ista podjetja, ki so pred tem delala katodne televizorje. Evropske in ameriške proizvajalce televizorjev je prizadela selitev proizvodnje v Azijo in tamkajšnja cenejša delovna sila (in to se je zgodilo že pred LCD).

Okapi ::

V sodobnem kapitalizmu je treba upoštevati tudi razliko med podjetjem in njegovimi lastniki. Delničarji niso vezani na podjetje in njegove proizvode, ampak na dobiček. Delničar gre lahko v minuti iz kemične v električno industrijo, podjetje pa ne. Zakaj bi se delničar Kodaka trudil s preobrazbo Kodaka, če lahko preprosto proda Kodakove delnice in kupi Applove?

Na drugi strani pa tisti, ki uspešno vodijo kemično tovarno, ne morejo kar presedlati v elektronski posel, ker ga pač ne obvladajo.

All companies die, just like people do. And like people, for most companies it's very hard to accept this inevitability. Company founder George Eastman committed suicide at age 77, leaving a note saying, "To my friends, my work is done. Why wait?" If only the company had done the same years ago, more value would have been created for stakeholders
http://www.forbes.com/sites/sydneyfinke...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

Televizorje LCD izdelujejo ista podjetja, ki so pred tem delala katodne televizorje.


Ok, sm bil premalo natančen - s CRT sem mislil na bistvo zadeve - katodno cev i.e "koliko proizvajalcev katodnih cevi se je prekvalificiralo na LCD panele" Noben?

Začeli so delati karoserije, avtomobilske sedeže in podobne zadeve.

V kakšnem deležu? 90, 50, ali 10% njih?

Tle je točno enak problem: avtomobilska imena so v svojem jedru proizvajalci ICE motorjev, vse ostalo dobijo od podizvajalcev.

Kaj, a se naj proizvajalec super ICE mašin kr prelevi v izdelovalca baterij in elektromotorjev?

Če želi preživeti še kako desetletje, ja. Ampak potem pride tvoj drug stavek:
Zakaj bi se delničar Kodaka trudil s preobrazbo Kodaka, če lahko preprosto proda Kodakove delnice in kupi Applove?


Zakaj bi torej delničar VW, BMW, pristal na nekaj let izostanka dividend (ki bi se investirale v vso potrebno znanje in kapacitete), ko pa jih lahko še črpa do tik pred bridkim koncem ICE zgodbe, jih proda in oddide drugam?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Poglej enkrat kakšno sliko tovarne avtomobilov. A boš videl ulivanje bloka motorja? Najpogosteje ne, videl boš "tekoči trak", kje ljudje in roboti sestavljajo avto, varijo dele karoserije ...

In vse to se dela tudi pri električnih avtih. BMW ne bo prizadelo, če bo poleg ostalih sestavnih delov za svoje avte kupoval tudi elektromotorje.

WarpedGone ::

In se od francozov,italijanov in kitajcev, ki bodo delali isto, razlikoval v čem?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

V čem se pa zdaj?

WarpedGone ::

Ok, Q.E.D.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Se bojim, da ne razumeš najbolje latinskih kratic.;)

nekikr ::

Pa si me prehitel :)
Morda je pa spremenil pomen, ne bi bilo prvič (ali drugič, tretjič...) :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WarpedGone ::

Združena v porazu, se sploh ne zavedata da si v stališčih nasprotujeta.

Izkazana je bila okapijeva odvojenost od osnovih mehanizmov proizvodnje in prodaje avtomobilov.

Tip izjavi da med BMWji in Francozi ni razlike.
Kakršen koli up na uporaben pogled od takega tipa je utopija.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

Zakaj bi torej delničar VW, BMW, pristal na nekaj let izostanka dividend (ki bi se investirale v vso potrebno znanje in kapacitete), ko pa jih lahko še črpa do tik pred bridkim koncem ICE zgodbe, jih proda in oddide drugam?

Kdo bi pa potem kupil take delnice tik pred bridkim koncem po visoki ceni? Ti?

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Televizorje LCD izdelujejo ista podjetja, ki so pred tem delala katodne televizorje.

Ok, sm bil premalo natančen - s CRT sem mislil na bistvo zadeve - katodno cev i.e "koliko proizvajalcev katodnih cevi se je prekvalificiralo na LCD panele" Noben?

Skoraj vsi: Philips, Samsung, Sony, Hitachi, Goldstar, ki se je preimenoval v LG. ....

nekikr ::

Tip izjavi da med BMWji in Francozi ni razlike.

Saj ni. Oboji imajo tovarno v kateri sestavljajo avtomobile. Eni boljše, drugi slabše, kar pa zavisi od uporabljenih delov in strategije. Danes so ti deli, med drugim, ICE motorji, jutri bodo pa baterije, če se bo pokazalo, da je potreba. Če že, mora bolj skrbeti Ruse, Savdijce in podobne. Ampak to je tako daleč v prihodnost, da imamo jaz, ti in kamen enake možnosti napovedovanja dogodkov.

TESKAn ::

Kaj, a se naj proizvajalec super ICE mašin kr prelevi v izdelovalca baterij in elektromotorjev?

Zakaj bi torej delničar VW, BMW, pristal na nekaj let izostanka dividend (ki bi se investirale v vso potrebno znanje in kapacitete), ko pa jih lahko še črpa do tik pred bridkim koncem ICE zgodbe, jih proda in oddide drugam?

Na YT imaš video proizvodnje BMWja i3. Oglej si in presenečeno ugotovi, da BMW že proizvaja elektromotorje.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

fpbs ::

Elektromotor je v primerjavi z ICE motorjem tako preprost, da se ga lahko izdela v vsaki malo bolje opremljeni obrtniški delavnici.

hojnikb ::

nekikr je izjavil:

Pa si me prehitel :)
Morda je pa spremenil pomen, ne bi bilo prvič (ali drugič, tretjič...) :)

"quite easily done" ;)
#brezpodpisa

Utk ::

Razmerje med filmom, analognim in digitalnom fotoaparatom je kar podobno kot pri ice in električnih avtih. Če znaš naredit dober ice avto, je to kvečjemu ovira, če hočeš naredit dober električni avto.
Tesla ima zdaj še neko podobo avta, samo zato, ker so ljudje na to navajeni, drugače bi pa električni avto lahko zgledal popolnoma drugače. Avtonomni avto s tako obliko bi bila pa totalna neumnost.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

drugače bi pa električni avto lahko zgledal popolnoma drugače.
... a npr. tako kot BMW i38-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TESKAn ::

Če znaš naredit dober ice avto, je to kvečjemu ovira, če hočeš naredit dober električni avto.

Zakaj? Zamenja se pogonski sklop, drugo ostane.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

fpbs ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

drugače bi pa električni avto lahko zgledal popolnoma drugače.
... a npr. tako kot BMW i38-)

Ali kot naprimer ta:
https://www.google.si/search?q=vw+ev&lr...

Okapi ::

Utk je izjavil:

Razmerje med filmom, analognim in digitalnom fotoaparatom je kar podobno kot pri ice in električnih avtih. Če znaš naredit dober ice avto, je to kvečjemu ovira, če hočeš naredit dober električni avto.
Tesla ima zdaj še neko podobo avta, samo zato, ker so ljudje na to navajeni, drugače bi pa električni avto lahko zgledal popolnoma drugače. Avtonomni avto s tako obliko bi bila pa totalna neumnost.

Kot prvo, avtonomni (robotski) avto nima v bistvu nič skupnega z električnim, kar se tehnologije tiče. Avtonomen je lahko tudi bencinski avto, ali na vodik ali karkoli.

Kot drugo, razmerje med filmom in digitalnim fotoaparatom je popolnoma drugačno kot med bencinskim in električnim avtom. Razmerje med analognim in digitalnim fotoaparatom je takšno, kot med bencinskim in električnim avtom - in kdo bi si mislil, večina proizvajalcev digitalnih fotoaparatov je pred tem delala analogne (Canon, Nikon, Pentax, Olympus, Fuji, Leica, Hasselblad ...).

Za Kodak je bila proizvodnja fotoaparatov postranskega pomena - živeli so od kemije (filmi in razvijanje fotografij). Z digitalno fotografijo je bilo tega konec. Včasih so filmi in razvijanje fotk za uporabnike predstavljali večji delež stroškov, povezanih s fotografijo. Danes je ta strošek praktično 0. Kodak bi lahko v fotografskem poslu preživel, če bi izumili Flickr ali Facebook. Od neke (katerekoli) firme pričakovati, da bo naredila kaj takšnega, je seveda utopično, ker se takih stvari ne da vnaprej načrtovati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

Sej danes pa veliki proizvajlci v resnici živijo od servisiranja in rezervnih delov. S prodajo avta zaslužijo par 100 evrov, nekateri še tolk ne. Ko kupiš original senzor za 300 evrov namesto "kopije" za 100, imajo še za pol avta profita not. To pri električnih pač odpade, no, pri rezervnih delih bojo seveda še zmeraj mastno kasirali, samo da jih ne boš kaj dost potreboval, niti jih ne boš redno menjal.

Kot prvo, avtonomni (robotski) avto nima v bistvu nič skupnega z električnim, kar se tehnologije tiče. Avtonomen je lahko tudi bencinski avto, ali na vodik ali karkoli.

Je, lahko je, samo ne bo.

Kodak bi lahko v fotografskem poslu preživel, če bi izumili Flickr ali Facebook.

Kodak je veliko tega in podobnega izumil, samo vseeno se je držal profita pri filmu.

lufthammer ::

Sej danes pa veliki proizvajlci v resnici živijo od servisiranja in rezervnih delov. S prodajo avta zaslužijo par 100 evrov, nekateri še tolk ne. Ko kupiš original senzor za 300 evrov namesto "kopije" za 100, imajo še za pol avta profita not. To pri električnih pač odpade, no, pri rezervnih delih bojo seveda še zmeraj mastno kasirali, samo da jih ne boš kaj dost potreboval, niti jih ne boš redno menjal.


Ravno takih delov običajno ne dela npr. MB ali pa Fiat sam. Kaj pa blatniki, vrata, pragovi,.... tega pri Tesli ne moreš zbit? Kupiš kopijo pri Kitajcu? Malo si poglej cenik kleparskih del za Teslo, tam je šele zaslužek. Nič pri električnih ne odpade. Svečke ja, ki pa jih spet noben od velikih ne dela sam. No, sej tudi Tesla ne dela vsega sam.

Utk ::

Vseeno kdo naredi, mercedes kupi od kitajcev, da gor svoj štempelj in prodava za 500% več.
Tesel je pač še premalo, da bi obstajale kopije rezervnih delov. Bog pomagaj.
Pri električnih ne odpade nič razen skoraj vseh gibljivih delov, ki jih je v navadnem avtu par 10 tisoč, pa seveda večina olj, maziv in filtrov.

Sicer imajo pa veliki proizvajalci še en problem, ki ni niti povezan z elektriko, razen tolk, da bo elektrika prinesla par novih velikih igralcev. V 10 letih odkar obstajajo pametni telefoni in internet povsod, so končno uspeli, pa še ne vsi, povezat te telefone z avtom tolk da si gor predvajaš muziko, pa morda še fejsbuk pogledaš. Vse to v 10 letih, in za ceno x10 normalne. To bi pričakoval v največ letu po izidu iphona, če so že nokio in blackberry zanemarjali.
Koliko let bojo potrebovali za sprotno posodabljanje in učenje raznih sistemov povezanih z avtonomno vožnjo, kar tesla že ima? 50?

Nikec3 ::

https://www.tesla.com/de_DE/blog/upgrad...

Autopilot dobiva upgrade.

Na kratko: Autopilot bo boljši, bolj tečen in manj "autopilot".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Kako točno bo bolj tečen?
V čem točno bo manj "autopilot"?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

In zlobno podvprašanje: na kakšen način namerava Mercedes izboljšat svoj DrivePilot v že prodanih avtomobilih?
Ob naslednjem obisku servisa?

Ne pozabit da ta izboljšava pride v vse avtomobile ki so že 2 leti na cesti.

"One Tesla, driving one stretch of road, one time benefits all other cars in fleet. Scale that across over 100K cars traveling over 3M mi/day."
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Kako točno bo bolj tečen?
V čem točno bo manj "autopilot"?

A sem se kaj zmotil? Točno tako bo, kot sem rekel. Več opozoril (za katera si na začetku tudi ti pravil, da so tečna in nepotrebna), Autopilot pa bo tudi veliko bolj previden, kar je v bistvu korak nazaj v tem koliko lahko autopilot prevozi sam. Njegovo delovanje bo posledično varneje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Citate prosim.
V meni znanih zapisih ne najdem stvari ki podpirajo tvoj zakljček, prej kontra.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Apple Co-Founder Steve Wozniak Is Talking About Trading His Tesla For A Chevy Bolt :
http://jalopnik.com/apple-co-founder-st...

When asked on Facebook about why he's considering the Bolt, Woz answered

It gets down to my product ideas of balance and getting the most from the least. Try to make things simple and affordable but very adequate. This car hits my sweet spot but I won't give it an A+ until I have one and drive it a while.
He also compares it to the upcoming Tesla Model 3:

Gary, after seeing the insides and the UI, Tesla will have a difficult time selling me a Model 3. A lot of things wrong with the Tesla model S are done correctly (my opinion) in this car. But it's still missing a place to put your sunglasses, ha ha.
Really? I thought everything had a place for sunglasses now. Even the new Smart has that.

When asked if the Bolt would live alongside the Tesla or replace it, Woz dropped the hammer:

Knowing myself, it may replace the Tesla. A lot of complaints about the Tesla that my wife and I have are solved in this car. It's not just some name where you have to take a side. The user conveniences are well thought out and the functionality is great. I tell everyone that the most valuable, useful car of my life was the Prius that I drove for 10 years. I don't need top-of-the-line luxury. We have a Tesla but there is no other EV choice that's good for road trips. The Bolt will need some personal testing by Janet and myself to find out how it is on road trips. Otherwise, it's what we want. Extra features aren't the big picture, or we'd have skipped the Tesla for a Mercedes.

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Citate prosim.
V meni znanih zapisih ne najdem stvari ki podpirajo tvoj zakljček, prej kontra.

OK, lepo po vrsti. Najprej delajo z radarjem to, za kar bi drugače potrebovali LIDAR. Kar je super in izboljšuje varnost, s tem ko računalnik dela z več podatki.
The first part of solving that problem is having a more detailed point cloud. Software 8.0 unlocks access to six times as many radar objects with the same hardware with a lot more information per object.

This is where fleet learning comes in handy. Initially, the vehicle fleet will take no action except to note the position of road signs, bridges and other stationary objects, mapping the world according to radar. The car computer will then silently compare when it would have braked to the driver action and upload that to the Tesla database. If several cars drive safely past a given radar object, whether Autopilot is turned on or off, then that object is added to the geocoded whitelist.


Z updateom postaja autopilot bolj tečen:
Interface alerts are much more prominent, including flashing white border on instrument panel

Car will not allow reengagement of Autosteer until parked if user ignores repeated warnings

In manual mode, alerts driver if about to leave the road and no torque on steering wheel has been detected since Autosteer was deactivated


Innnn, mogoče so bile moje izjave o manj autopilota pretirane.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Najprej delajo z radarjem to, za kar bi drugače potrebovali LIDAR.

Nope. Z radarjem delajo to, česar z LIDARjem sploh ni možno - ZANESLJIV point-cloud, ki se ne zmede zaradi vremenskih pogojev in pogled dlje od vozila pred tabo z ustreznim upoštevanjem odbojev.

Zakaj takšna fascinacija z LIDARjem, ki se v praksi izkaže obupno?

Z updateom postaja autopilot bolj tečen:

Dodatne vizualna opozorila niso bol tečna reč.
Dejanska razlika bo izklop AP, če stvar konstantno ignoriraš celo uro skupaj. Tle se človek vpraša al je res treba celo uro počakat predno se ignorantu ukine AP.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

BMW pravi, da bodo stopili na gas ... Gas. :>

https://techcrunch.com/2016/09/11/bmw-s...

Bomo videli kako mocno.

WarpedGone ::

Najprej bomo videli če sploh ... sm dal link mal višje:
But some other senior executives are unwilling to plow more resources into electric cars until i3 sales improve and there is a clearer business case for such investment, according to one of the four sources, who declined to be named because of the confidential nature of the discussions.


Vrhovne bwane se pripravljajo na zasedanje kjer se bodo preštel kolk jih je za in kolk jih je proti.

The cumbersome process of getting things approved was one of the key frustrations, Breitfeld said, adding that at Future Mobility he can get 10 people in the room who handle all the key areas and immediately make a decision.

"The same thing in a big corporation takes half a year because it's not 10 people you have to talk to, it's 500 people."
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

fpbs je izjavil:

Elektromotor je v primerjavi z ICE motorjem tako preprost, da se ga lahko izdela v vsaki malo bolje opremljeni obrtniški delavnici.


Eh, če maš doma rezkar pa stružnico lahko tud enga spodobnega zweitakterja skup spraviš, je pa res treba malo več vedet o mehaniki in kinematiki.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

7982884e ::

WarpedGone je izjavil:

Najprej delajo z radarjem to, za kar bi drugače potrebovali LIDAR.

Nope. Z radarjem delajo to, česar z LIDARjem sploh ni možno - ZANESLJIV point-cloud, ki se ne zmede zaradi vremenskih pogojev in pogled dlje od vozila pred tabo z ustreznim upoštevanjem odbojev.

Zakaj takšna fascinacija z LIDARjem, ki se v praksi izkaže obupno?

si videl vizualizacijo point clouda lidarja v googlovih avtih? nismo je sicer videli v mocnem dezju ali snezenju, ampak tisto ti z eno komponento da vse podatke, ki jih rabis. narobe postavljena plocevinka ga ne more zmest. prepozna lahko kretnje prometnega policaja. pac ultimativen senzor za avtonomne avtomobile.
z navadnim radarjem ne mores met take natancnosti ker je to pac radar. itak pa je lidar namenjen proofingu tehnologije, glih zato da startas iz mesta, ko ze imas vse potrebne podatke, da se ne zajebavas na zacetku ze s tem, ko sploh nimas zadost podatkov, da bi se sel pol naprej neke odlocitve. scasoma bodo itak vse nadomestile kamere in par long range radarjev.

WarpedGone ::

Lidar ne prepozna ničesar, samo izmeri oddaljenost prve 'fiksne' ovire v posamezni smeri in kotu. SW ta odtis procesira in se na podlagi njega odloča. S tem da nima pojma kaj je vzrok da se je svetloba odbila nazaj. Morda je avto, morda dežna kapljica. Kolk je lidar prava smer razvoja bo povedal google, kjer so ravno kapituliral glavni šefi razvoja. Iz navdušenja nad uspehom ali česa druzga?

Problem samodejne vožnje je bistveno večji od odločitve al radar/lidar/kamera/sonar/shraneni GPS podatki/neki tretjega. Problem je pravilno prepoznavanje in pravilna interpretacija tega kar ti senzorji govorijo. Čimbolj zanesljivo in čimceneje.
Zbogom in hvala za vse ribe

7982884e ::

isto velja za radar. samo da lidar ima resolucijo point clouda tako ogromno, da komot sfiltriras dezne kapljice in ostali sum. vsaj glede na tisto, kar smo videli pri googlu. namigovati, da so doloceni ljudje zapustili projekt zaradi uspesnosti/neuspesnosti njega je pa kar hud zakljucek ob popolni odsotnosti informacij o cemerkoli s tem povezanem.

Problem samodejne vožnje je bistveno večji od odločitve al radar/lidar/kamera/sonar/shraneni GPS podatki/neki tretjega. Problem je pravilno prepoznavanje in pravilna interpretacija tega kar ti senzorji govorijo. Čimbolj zanesljivo in čimceneje.
seveda da je bistveno vecji, vendar je tudi sestavljen iz verige korakov, kjer cela stvar niti pod razno ne more solidno delat, ce zacetni koraki niso v nulo spedenani. zaznavanje vsega, kar pride v postev, je prvi korak. zato dajejo firme za svoje prototipe gor lidarje, da si poenostavijo ta prvi korak. vmes tece vzporedno (tudi pri drugih igralcih po celotni industriji) tudi napredek pri uporabi drugih senzorjev, vkljucno s tem teslinim "radar point cloudom" in razni raketni znanosti prepoznavanja objektov na video feedih iz kamer. ampak ce dajo gor lidarje, jim je sploh omogoceno, da delajo na nadaljnjih korakih. tezko bos testiral, ce se ti bo naslednjic avto zabil v tovornjak nebu podobne barve, ce mas problem s tem, da je nebu podobne barve in nisi sploh ziher, ali bo sploh zaznan.

Mufasa ::

Neb blo švoh 3er pa 5er v elektro izvedbi z 60-100kwh baterijo...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

fpbs ::

Chevrolet Bolt EV Rated: 238 Miles Of All-Electric Range, Arrives This Year:
http://insideevs.com/chevrolet-bolt-ev-...

Mufasa ::

= Opel Ampera E, leta 2017 na EU Cestah bojda...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

fpbs ::

Mufasa je izjavil:

= Opel Ampera E, leta 2017 na EU Cestah bojda...

Ja kdo bo še čakal na model 3.

hojnikb ::

Warpy.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Pravo vprašanje je, kdo bo še kupu BMW i3, Nissan Leaf in podobna skropucala.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
317 / 1184
»»