Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Okapi ::
Recimo Twingo ima tank 35 litrov. Ob nekih neugodnih pogojih (klima, klanci itd.) je vprašanje, če s polnim tankom zmore 500 km. Lučka bi svetila že pri 400. Seveda je to čez glavo, ker je to mestni avto za kratke relacije. .Predvsem je to dovolj, ker imaš v Evropi bencinske črpalke na vsakih par deset km.
Magic1 ::
Torej malo več kot 4kEUR. Upam da se zavedaš da te bo tvoja Tesla 3 z vsem skupaj stala vsaj 50kEUR. Ne ravno malo za avto, ki ga boš imel 10 let(lahko tudi več, a potem bodo že stara jajca). 500EUR na mesec v kolikor bo "tankanje" relativno brezplačno...
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Okapi ::
a potem bodo že stara jajcaKje pa, tesle so kot vino - z leti čedalje boljše.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
WarpedGone ::
Upam da se zavedaš da te bo tvoja Tesla 3 z vsem skupaj stala vsaj 50kEUR.
Nekje okrog te cifre je mentalni limit, odvisno od fičerjev in zahtevanih cen zanje.
Ne ravno malo za avto, ki ga boš imel 10 let(lahko tudi več, a potem bodo že stara jajca).
Avta ne bom imel 10 let ampak ga bom par let kasneje zamenjal za novejšega.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Ehm, avto bo čez nekaj let vreden 0?
Mal gledam na mobile.de... tri leta star Model S še vedno 60k EUR oz. okrog 2/3 nove cene leta 2013.
Če bo M3 videl podobno krivuljo, bo to pod €500/mesec.
Ko enkrat avto kupš z akumulacijo in ne na kredit, se mesečni strošek računa mal drugač... mam X denarja in še Y pričakovanega živlenja, dam 20 let rezerve in mesečni budget postane x/(y+20).
Mal gledam na mobile.de... tri leta star Model S še vedno 60k EUR oz. okrog 2/3 nove cene leta 2013.
Če bo M3 videl podobno krivuljo, bo to pod €500/mesec.
Ko enkrat avto kupš z akumulacijo in ne na kredit, se mesečni strošek računa mal drugač... mam X denarja in še Y pričakovanega živlenja, dam 20 let rezerve in mesečni budget postane x/(y+20).
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
RedDrake ::
Pa saj to je več kot old news. Vsakemu ki je naredil OŠ matematiko z več kot 2 je to jasno od napovedi množičnosti modela 3 in njegove cene.
Tipična limuzina srednjega/višjega razreda v EU naredi letno nekje okoli 30.000km. Če privzamemo, da Tesle naredijo tam nekje 4-5km na kWh, potem je to 6000kWh. V EU je na oko povprečna cena elektrike okoli 0,2 EUR/kWh. 1200 EUR letno za elektriko za 30.000km. Če bi neomejen SC stal (tako koz zdaj) 2500 EUR, potem bi to za Teslo (vsaj v EU) pomenilo eno od dveh stvari:
A) Izjemna zasedenost SC-jev*
B) Finančna izguba SC omrežja
* Trenutno se lahko v EU hkrati polni okoli 1200 Tesel. Bodimo dobrodušni, in privzemimo +50% rast do 2018, se pravi 1800 polnilnih mest čez dve leti,
Če bo do takrat v EU v uporabi 100.000 Tesel (MS, MX in M3 skupaj), kar je imho povsem realna cifra - verjetno pa bi lahko bila še višja. Pri 30.000km letno je to cca 80km na dan oz. 20kWh dnevno oz. 10 minut na SC-ju. Če se te številke vrže skupaj, dobimo, da bi bili SCji dnevno zasedeni okoli 9 ur in pol. To je že problem, ker večina ljudi hodi po opravkih v podobnih urah.
Iz tega jasno sledi, da za masovno uporabo SC omrežje ne sme biti cenejše od polnjenja doma, kar pa pri pavšalu 2500 EUR vsekakor je.
Tipična limuzina srednjega/višjega razreda v EU naredi letno nekje okoli 30.000km. Če privzamemo, da Tesle naredijo tam nekje 4-5km na kWh, potem je to 6000kWh. V EU je na oko povprečna cena elektrike okoli 0,2 EUR/kWh. 1200 EUR letno za elektriko za 30.000km. Če bi neomejen SC stal (tako koz zdaj) 2500 EUR, potem bi to za Teslo (vsaj v EU) pomenilo eno od dveh stvari:
A) Izjemna zasedenost SC-jev*
B) Finančna izguba SC omrežja
* Trenutno se lahko v EU hkrati polni okoli 1200 Tesel. Bodimo dobrodušni, in privzemimo +50% rast do 2018, se pravi 1800 polnilnih mest čez dve leti,
Če bo do takrat v EU v uporabi 100.000 Tesel (MS, MX in M3 skupaj), kar je imho povsem realna cifra - verjetno pa bi lahko bila še višja. Pri 30.000km letno je to cca 80km na dan oz. 20kWh dnevno oz. 10 minut na SC-ju. Če se te številke vrže skupaj, dobimo, da bi bili SCji dnevno zasedeni okoli 9 ur in pol. To je že problem, ker večina ljudi hodi po opravkih v podobnih urah.
Iz tega jasno sledi, da za masovno uporabo SC omrežje ne sme biti cenejše od polnjenja doma, kar pa pri pavšalu 2500 EUR vsekakor je.
Spajky ::
Zdej vam bom jest podal cca. moj dejanski izračun cene elektrike doma z vsemi davščinami državi etc. za navadni gosp.odjem: Sist.oper.: Elektro_Primorska 15€ (pancerka 35A) + Gen-I 20€ za 200kWh mesečno! (komplet mesečni račun z vsemi davščinami = 35€!) Torej kWh štroma me povprečno stane 0,10€ !!! (2-tar.števec; razmerje porabe 40% draga, 60% poceni tarifa!) ...
Torej če je pri polnjenju baterije 30% izgub in pri moči na elektromotor Tesle 80% izkoristek (boljši izkoristek imajo avti z motorji v vsakem kolesu), pomeni cca. TL izkoristek enih 60% oz. cena kWh poskoči na 0,16€ v bateriji Tesle, če bi jo "doma" polnil; posebna pesem je skok tarife sist.operaterja za povečanje pancerke!
Primerjava zame Punto bencinc: Tankam cca.10x = 500€ goriva po trenutnih cenah letno za 5kKm letno! Liter benza (ne kg!!!) da od sebe enih 7,5kWh kurilne energije praktično! To je letno enih 3kKWh oz. 0,6 kWh na km ...
Če bi imel Teslo tj.500km z enim polnenjem (10x letno bi za moj tip vožnje moral polnit doma!), bi porabil štoma (100kWh baterija prazna za napolnit) za enih 1300 kWh = 130 € oz. 0,026€/km, praktično pa zaradi montaže duplo močne pancerke bi bila cena 0,03€/km, kar je "gorivo za pot" in enih 20x cenejše kot benz za isto pot! Ampak to je samo "gorivo" za pot ... ostalo pa ...
Vzdrževanje in ekonomska amortizacija (padanje razlike med nabavno in prodajno ceno rabljenega) letno-mesečno/v času do odpada, pa je druga pesem ... Karamboli/poškodbe niso všteti, knock, knock ... Zame se električni avto ne bi izšel glede na moj trenutni in moje potrebe ... Ostali pa kakor kdo ... bencinc ima pač do 3x več izgub energije kot elektroavto ... Trajanje baterij, ki so tretjina cene avta, pa je spet svoja pesem za zamenat, ko je iztrošena ...
Torej če je pri polnjenju baterije 30% izgub in pri moči na elektromotor Tesle 80% izkoristek (boljši izkoristek imajo avti z motorji v vsakem kolesu), pomeni cca. TL izkoristek enih 60% oz. cena kWh poskoči na 0,16€ v bateriji Tesle, če bi jo "doma" polnil; posebna pesem je skok tarife sist.operaterja za povečanje pancerke!
Primerjava zame Punto bencinc: Tankam cca.10x = 500€ goriva po trenutnih cenah letno za 5kKm letno! Liter benza (ne kg!!!) da od sebe enih 7,5kWh kurilne energije praktično! To je letno enih 3kKWh oz. 0,6 kWh na km ...
Če bi imel Teslo tj.500km z enim polnenjem (10x letno bi za moj tip vožnje moral polnit doma!), bi porabil štoma (100kWh baterija prazna za napolnit) za enih 1300 kWh = 130 € oz. 0,026€/km, praktično pa zaradi montaže duplo močne pancerke bi bila cena 0,03€/km, kar je "gorivo za pot" in enih 20x cenejše kot benz za isto pot! Ampak to je samo "gorivo" za pot ... ostalo pa ...
Vzdrževanje in ekonomska amortizacija (padanje razlike med nabavno in prodajno ceno rabljenega) letno-mesečno/v času do odpada, pa je druga pesem ... Karamboli/poškodbe niso všteti, knock, knock ... Zame se električni avto ne bi izšel glede na moj trenutni in moje potrebe ... Ostali pa kakor kdo ... bencinc ima pač do 3x več izgub energije kot elektroavto ... Trajanje baterij, ki so tretjina cene avta, pa je spet svoja pesem za zamenat, ko je iztrošena ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Spajky ()
WarpedGone ::
V tesli še nihče ni zamenjal baterije, ker bi bila iztrošena.
Originalne baterije v roadsterijih iz 2008 še vedno lepo delajo.
Da je nissan v leafe vgrajeval klump od baterije pa ni problem EV ampak problem nesposobnega nissana. O takih zadevah se prepričaš predno kupiš nek avto, ne verjameš na slepo v blagovno znamko... nissan so japonci, to dela! Nope ...
Originalne baterije v roadsterijih iz 2008 še vedno lepo delajo.
Da je nissan v leafe vgrajeval klump od baterije pa ni problem EV ampak problem nesposobnega nissana. O takih zadevah se prepričaš predno kupiš nek avto, ne verjameš na slepo v blagovno znamko... nissan so japonci, to dela! Nope ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Spajky ::
Ja verjetno res, vendar vprašanje je, koliko od nominal kapacitete ima še baterija po toliko in toliko ciklih polnjenja/praznenja v real life letih.
Zato pa tesla gradi svojo tovarno baterij in vspostavlja tehniko power Wall-ov za doma; cenejši/manjši modeli bodo sestavljeni iz refurbished packov iz njihovih avtov (reciklaža) ... v stilu NNNSP ...
Glede vse tehnike in software pa so itak proizvajalci definitivno najkasneje s prelomom tisočletjam prenesli testiranje svega i svačeg na kupce-poskusne kunce-zanesenjake....To se je začelo že prej s komp tehnologijo ...
Kapitalizem (potrošništvo) v zah.svetu je v krizi z nevzdržnim modelom, pa klestijo do nezavesti stroške in non-stop mečejo ven rahlo izboljšane stvari, da jim ne upade prodaja/konkurenčnost in s tem profit. V nedogled tako ne bo šlo ...
Pol pa se dogajajo masovni vpoklici, update bugov v softverju etc. ... nič ni pošteno stestirano (časovni pritisk etc.) ... seveda je pa treba naredit atmosfero pričakovanja s PR ... ne vem zakaj, ma Tesla+E.Musk me v doglednih pogledih spominja na Apple+S.Jobs manire ... Kar ni nujno slabo seveda ... bomo videli, kaj se bo izcimilo v desetletju ali dveh, če doživimo, iz vsega skupaj ...
Zato pa tesla gradi svojo tovarno baterij in vspostavlja tehniko power Wall-ov za doma; cenejši/manjši modeli bodo sestavljeni iz refurbished packov iz njihovih avtov (reciklaža) ... v stilu NNNSP ...
Glede vse tehnike in software pa so itak proizvajalci definitivno najkasneje s prelomom tisočletjam prenesli testiranje svega i svačeg na kupce-poskusne kunce-zanesenjake....To se je začelo že prej s komp tehnologijo ...
Kapitalizem (potrošništvo) v zah.svetu je v krizi z nevzdržnim modelom, pa klestijo do nezavesti stroške in non-stop mečejo ven rahlo izboljšane stvari, da jim ne upade prodaja/konkurenčnost in s tem profit. V nedogled tako ne bo šlo ...
Pol pa se dogajajo masovni vpoklici, update bugov v softverju etc. ... nič ni pošteno stestirano (časovni pritisk etc.) ... seveda je pa treba naredit atmosfero pričakovanja s PR ... ne vem zakaj, ma Tesla+E.Musk me v doglednih pogledih spominja na Apple+S.Jobs manire ... Kar ni nujno slabo seveda ... bomo videli, kaj se bo izcimilo v desetletju ali dveh, če doživimo, iz vsega skupaj ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
V tesli še nihče ni zamenjal baterije, ker bi bila iztrošena.
Normalno da ne, ker se že prej pokvari.
nekikr ::
Primerjava zame Punto bencinc: Tankam cca.10x = 500€ goriva po trenutnih cenah letno za 5kKm letno!
Ti v bistvu niti avtomobila ne rabiš, zato je tak izračun. Če bi Slovenija imela kakšen javni prevoz bi koristil to. Naredi izračun za povprečno kilometrino t.j. 15.000km letno.
Spajky ::
Avto pač nujno moram imet silom prilika, zato pa nabavljam iz druge roke poceni in zrihtam pa zvozim do konca! Izračun je bil narejen samo za ceno "goriva" na 1 km; torej neglede koliko km se dela in je približno zelo pravilen !!! Enako za elektromobil ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Nikec3 ::
http://www.bloomberg.com/news/articles/...
Tesla rabi več denarja.
Tesla rabi več denarja.
"We will be in a far better position to convince potential investors to bet on us if the headline is not 'Tesla Loses Money Again,' but rather 'Tesla Defies All Expectations and Achieves Profitability,'" Musk wrote. "That would be amazing!"
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
RedDrake ::
A to pomeni, da čisto vse pa le ne gre po planih (no, a je pri Tesli sploh kdaj šlo)?
Vsekakor, vztrajnostni moment Tesle je že prevelik da bi propadli, vprašanje sedaj je samo, kako velik igralec bodo.
Če bo težav malo, bodo player ranga Mazda-BMW (aka top10-top20 proizvajalec).
Če bo težav veliko, bodo player ranga Jaguar (aka izven top30 proizvajalcev).
Preden se kdo obesi, vem, da Jaguar ni samostojen proizvajalec, ampak njihove cifre in segmenti nekako sovpadajo s tem kar Tesla nakazuje za l. 2017.
EV pa bo obstal, ne glede na to kaj se bo dogajalo s Teslo, kar je samo dobro
Vsekakor, vztrajnostni moment Tesle je že prevelik da bi propadli, vprašanje sedaj je samo, kako velik igralec bodo.
Če bo težav malo, bodo player ranga Mazda-BMW (aka top10-top20 proizvajalec).
Če bo težav veliko, bodo player ranga Jaguar (aka izven top30 proizvajalcev).
Preden se kdo obesi, vem, da Jaguar ni samostojen proizvajalec, ampak njihove cifre in segmenti nekako sovpadajo s tem kar Tesla nakazuje za l. 2017.
EV pa bo obstal, ne glede na to kaj se bo dogajalo s Teslo, kar je samo dobro
WarpedGone ::
Kaj pa če plani vključujejo dodaten denar za rast?
Kaj je nekaj dodatnih sto milijonov frišnega kapitala, ko gradiš firmo vrednosti ranga 1000 milijard? Imate točno enak problem kot večina stare industrije - štetje grahkov od danes na jutri, hkrati pa niste sposobni videt kam stvari peljejo. Tesla bo z nakupom SolarCity dobila v roke noro dobro fabriko sončnih celic in noro dobro pogodbo z državo NewYork, ki se je obvezala da bo plačala za njeno prihodnjo širitev.
Prosim, ne mi utrujat kako je to brezveze ker so sončne celice drage, al neki ...
Kaj je nekaj dodatnih sto milijonov frišnega kapitala, ko gradiš firmo vrednosti ranga 1000 milijard? Imate točno enak problem kot večina stare industrije - štetje grahkov od danes na jutri, hkrati pa niste sposobni videt kam stvari peljejo. Tesla bo z nakupom SolarCity dobila v roke noro dobro fabriko sončnih celic in noro dobro pogodbo z državo NewYork, ki se je obvezala da bo plačala za njeno prihodnjo širitev.
Prosim, ne mi utrujat kako je to brezveze ker so sončne celice drage, al neki ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
vostok_1 ::
Musku edino to mu mal oporekam...da nekaj nabija z libertarnimi načeli, a vseeno z veseljem pije državno mleko.
Nič intrinzično narobe ali nevredno. Namreč država je bila vedno del civilizacije in je enkrat pomagala, enkrat zavirala razvoj. Just, cut the BS and go back to what you do best. You're not doing yourself any favors.
Otherwise upam da uspe in vsaj polovico teh dinozavrov spravi v fosile.
Nič intrinzično narobe ali nevredno. Namreč država je bila vedno del civilizacije in je enkrat pomagala, enkrat zavirala razvoj. Just, cut the BS and go back to what you do best. You're not doing yourself any favors.
Otherwise upam da uspe in vsaj polovico teh dinozavrov spravi v fosile.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
nekikr ::
Pač, tip je specializiran na molzenje države na vseh koncih, s čimer pa ni nič narobe. Dokler hypa rajo in molze vse žive podpore, subvencije, olajšave bo stvar funkcionirala. Edini problem je lahko, če pri koncu molže ne bo izdelana firma ampak še vedno hypan startup. Takrat se bo samo sesedlo. Ampak so na dobri poti - bi bil pa še kdo tudi, če bi imel free pass za vse.
ZaphodBB ::
Tole lepo povzame pričujočo temo:
p.s.: Očitno nima padal -> se jih pa definitivno da inštalirat. MuskLamer.press
p.s.: Očitno nima padal -> se jih pa definitivno da inštalirat. MuskLamer.press
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
vostok_1 ::
Dude, i'm all for open source...but that pic there just killed me! lol
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Nikec3 ::
Tesla bo z nakupom SolarCity dobila v roke noro dobro fabriko sončnih celic...
SolarCity nima nobene fabrike sončnih celic.
Tesla bo z nakupom SolarCity dobila v roke noro dobro fabriko sončnih celic in noro dobro pogodbo z državo NewYork, ki se je obvezala da bo plačala za njeno prihodnjo širitev.
Hudič je, ko se človek zaljubi v delnico.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
WarpedGone ::
SolarCity nima nobene fabrike sončnih celic.
Jej jej, ljudje ...
SolarCity gigafactory brightens New York's manufacturing revival
10 Breakthrough Technologies
A $750 million solar facility in Buffalo will produce a gigawatt of high-efficiency solar panels per year and make the technology far more attractive to homeowners.
Osnove ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Sem gledal pred leti intervju, kjer sta Elon in Kimbal Musk govorila kako je bedarija tekmovati s Kitajci v tem, kdo bo naredil cenejše panele. Očitno se stvari spreminjajo.
A ta tovarna je kriva, daje Solar City bankrotiral in ga mora sedaj Tesla reševati?
WarpedGone je izjavil:
SolarCity nima nobene fabrike sončnih celic.
Jej jej, ljudje ...
SolarCity gigafactory brightens New York's manufacturing revival
10 Breakthrough Technologies
A $750 million solar facility in Buffalo will produce a gigawatt of high-efficiency solar panels per year and make the technology far more attractive to homeowners.
Osnove ...
A ta tovarna je kriva, daje Solar City bankrotiral in ga mora sedaj Tesla reševati?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
Nikec3 ::
http://www.bloomberg.com/news/articles/...
Število električnih polnilnic vztrajno narašča, padajo pa tudi rekordi v prodaji bencina.
Število električnih polnilnic vztrajno narašča, padajo pa tudi rekordi v prodaji bencina.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
nekikr ::
Povzetek:
Zdej zdej pa bo. Sam še mau.
So far, the rash of car-charging ports appears to be holding little sway at dealers. In the first six months of the year, Americans bought about 65,000 cars that required charging. Ford alone sold that many pickups, on average, every month.
Zdej zdej pa bo. Sam še mau.
Utk ::
Ford je tolk pickupov prodal vsak mesec samo zato, ker nihče ne zmore naredit tolk električnih pickupov na mesec. To je čisto drug problem kot je bil problem še predlani.
nekikr ::
Utk: S tem warpi utruja že 10 let. Se mi zdi, da bi kdo postavil tovarno za 500.000 EV vozil že prej, če bi bila potreba res tako huda. Pa tudi dvomim, da greš v trgovino in rečeš "en EV prosim. Nimate? Ojojmene, potem pa enega 5.0 pickupa prosim".
Superboyy ::
Utk ::
Utk: S tem warpi utruja že 10 let. Se mi zdi, da bi kdo postavil tovarno za 500.000 EV vozil že prej, če bi bila potreba res tako huda. Pa tudi dvomim, da greš v trgovino in rečeš "en EV prosim. Nimate? Ojojmene, potem pa enega 5.0 pickupa prosim".
Ne, ne greš tako v trgovino, ker že veš, da nimajo. Nekaj pa pač moraš kupit. Sej nihče (ali pa 90%) ne rabi 5.0 pickupa, kupijo ga, ker je kul. Ampak električni bi bil veliko bolj kul. Tudi če ne bi bil pickup.
WarpedGone ::
Se mi zdi, da bi kdo postavil tovarno za 500.000 EV vozil že prej, če bi bila potreba res tako huda
To se tebi zdi, realnost je pa takšna:
Audi's EV Chief: "I hate to admit it, but Tesla did everything right"
Večini neposvečenih smrtnikov pač ni jasna teža take izjave, ko pade iz ust takega visokega šefa velike korporacije.
Neposvečeni smrtniki še vedno govorijo o "tovarni za 500.000 EV vozil".
Takšna tovarna je no-brainer. Primernih tovarn je po celem svetu cel kup, praznih, ki čakajo da se jih usmili in v njih zopet prižge luč in začne delat hrup.
Neposvečeni smrtniki še vedno ne kapirajo, da za 500.000 EV vozil nucaš najprej fabriko za 30 GWh baterij.
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
kaj pa tole e-igraco ste ze videli? zgleda kar zabavna.
To je točno kar potrebujem. Sam čim daš japonce+dizajn, dobiš vn diarejo. Tk da, i'll pass.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
WarpedGone ::
Uuuu, moja 'mladostna' ljubezen ...
Žal zadeva ni prišlja dlje od slik, js sm pa premalo sposobn da bi jo lastnoročno postavu na cesto...
Žal zadeva ni prišlja dlje od slik, js sm pa premalo sposobn da bi jo lastnoročno postavu na cesto...
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
Neumnosti ampak ok.
Ne vem čemu morajo ustvarjati take pošasti...jasno zakaj se nič ne prodajo.
Še reliant robin ima boljši dizajn.
Ne vem čemu morajo ustvarjati take pošasti...jasno zakaj se nič ne prodajo.
Še reliant robin ima boljši dizajn.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Nikec3 ::
Utk: S tem warpi utruja že 10 let. Se mi zdi, da bi kdo postavil tovarno za 500.000 EV vozil že prej, če bi bila potreba res tako huda. Pa tudi dvomim, da greš v trgovino in rečeš "en EV prosim. Nimate? Ojojmene, potem pa enega 5.0 pickupa prosim".
Ne, ne greš tako v trgovino, ker že veš, da nimajo. Nekaj pa pač moraš kupit. Sej nihče (ali pa 90%) ne rabi 5.0 pickupa, kupijo ga, ker je kul. Ampak električni bi bil veliko bolj kul. Tudi če ne bi bil pickup.
Si prepričan, da bi klasični Arizona 5.0 pick-up redneck nabavil električnega?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
vostok_1 ::
Morda...če ga kupi tudi sestrična.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Superboyy ::
WarpedGone je izjavil:
Žal zadeva ni prišlja dlje od slik
Težko pride dlje od slik, če pa koncept ne more zavijat :D
Unknown_001 ::
Neumnosti ampak ok.
Ne vem čemu morajo ustvarjati take pošasti...jasno zakaj se nič ne prodajo.
Še reliant robin ima boljši dizajn.
Kolege, BISTVO je v praktičnosti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Utk ::
msjr ::
Uh tisti gravž od Peugeota izgleda kot kakšen Can Am, popolni fail, ne motor, ne avto oz. najslabše od obeh dveh (npr. širina in vremenski vplivi).
Back on track: tiste male Toyotice, super zadevce, v bistvu mp3 s streho. In končno zadeva, če se že gre urbano mobilnost, da ima tudi stranska stekla in vrata (za razliko od Twizzija). Idealno za celo leto v mestu, če ga kdaj kupim ga poleti share-am (takrat bo še vedno ni-ga-čez-motor).
Back on track: tiste male Toyotice, super zadevce, v bistvu mp3 s streho. In končno zadeva, če se že gre urbano mobilnost, da ima tudi stranska stekla in vrata (za razliko od Twizzija). Idealno za celo leto v mestu, če ga kdaj kupim ga poleti share-am (takrat bo še vedno ni-ga-čez-motor).
Superboyy ::
Back on track: tiste male Toyotice, super zadevce, v bistvu mp3 s streho. In končno zadeva, če se že gre urbano mobilnost, da ima tudi stranska stekla in vrata (za razliko od Twizzija). Idealno za celo leto v mestu, če ga kdaj kupim ga poleti share-am (takrat bo še vedno ni-ga-čez-motor).
http://volan.si/oddaje/oddaje-volan/581...
Vprašanje, če se jih bo kdaj dalo kupit. Vsaj nazadnje, ko sem gledal jih toyota uporablja bolj za projekt e-mobilnosti v mestih (podoben princip kot bicikeLJ).
vostok_1 ::
Dizajn je kuge vreden, ampak koncept pa je oličen za mestno/primestno vožnjo. Pa sploh ne rabi bit EV, da bi deloval dobro. Sam jebat ga, za cousin fucking seljake kot je še vedno večina slovenije, v zadevo se nihče ne upa vsest...ker kao ni avto.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
nekikr ::
Neposvečeni smrtniki še vedno ne kapirajo, da za 500.000 EV vozil nucaš najprej fabriko za 30 GWh baterij.
Kar je stvar dveh let in milijarde dolarjev. In to si lahko privošči vsak od velikih nekajkrat. Kje vidiš problem?
WarpedGone ::
Fermi's paradox: Where is everybody?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
WarpedGone ::
Mal poapdejtajte stvoje zastarele ideje:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
nekikr ::
WarpedGone je izjavil:
Fermi's paradox: Where is everybody?
Saj je bilo že tu večkrat napisano. Zgoraj imaš razlog. Ford in pickupi recimo. Pa šef Fiata, ki je rekel, da naj ljudje ne kupujejo njihovih EV, ker jim prinašajo samo izgubo. Zakaj bi postavljal gigatovarno baterij in sestavljal nekaj, kar dela izgubo. Ko bo prišel čas je pa to stvar dveh let in milijarde dolarjev. Vsak od velikih lahko (in bo, če bo potreba) postavil tako tovarno, pa se jim na računu be bo niti poznalo. Če Panasonic pač tvega to še ne pomeni, da ostali pa ne morejo. Dve leti in milijarda. Zanemarljiv drobiž.