» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
298 / 1189
»»

Lešinar ::

WarpedGone je izjavil:

Preber manual.
Piše.


Kupi mi teslo pa bom.

Pripni kje to piše

WarpedGone ::

Se pravi "nisam ćit'o al' osuđujem"?

Nisi edini. Rojeva se borzni masaker trolov vašega tipa.
Zbogom in hvala za vse ribe

Lešinar ::

Bo že po tvoje.

Ulice so polne propadlih bančnikov, eden več se ne bo poznal.

Tesla - delnice so vredne enako kakor dve leti in pol nazaj, inflacija je pa šla gor. No saj, do tvoje upokojitve enkrat že bo. Ali pa tudi ne.

Obstajajo bolj donosne naložbe.



Sicer pa smo še vedno pri tem, ali je pisalo v manualu, da avto ne prepozna zavijanja čez njegovo pot.

WarpedGone ::



Pismenim jasno.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Kor ma potrebo po podrobnem branju navodil: Manual.

Notri je črno na belem:
Warning: Traffic-Aware Cruise Control can not detect all objects and may not brake/decelerate for stationary vehicles, especially in situations when you are driving over 50 mph (80 km/h) and a vehicle you are following moves out of your driving path and a stationary vehicle or object, bicycle, or pedestrian is in front of you instead. Always pay attention to the road ahead and stay prepared to take immediate corrective action. Depending on Traffic-Aware Cruise Control to avoid a collision can result in serious injury or death. In addition, Traffic-Aware Cruise Control may react to vehicles or objects that either do not exist or are not in the lane of travel, causing Model S to slow
down unnecessarily or inappropriately.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:



Pismenim jasno.

Drugi proizvajalci imajo sistem nadzora držanja volana, če so vključeni asistenti za pomoč pri vožnji.
Ti si to poimenoval kot "teženje vsakih 5 sekund, če spustiš volan".
Tesla ima te stvari raje prikladno napisane nekje na dnu manuala.
Tako, da se ljudje lahko ubijejo, ker počno nekaj drugega, Tesla pa ni ničesar kriva. Ampak ker je Tesla, je to feature.

Nekaj je, kar lahko proizvajalec stori, da bodo potniki v avtu varni. Nekaj drugega pa je, kaj mora proizvajalec narediti, da ne bo za nič odgovoren.

WarpedGone ::

Nope, tut ti si se pridružu tropu metalcev dreka.

Kompjuter spremla al si še prisotn al ne, ko ni prepričan zahteva potrditev. Ni pa fiksnega intervala v katerem bo to preverjal s teženjem.

Tako, da se ljudje lahko ubijejo, ker počno nekaj drugega, Tesla pa ni ničesar kriva.

Horrorz... proizvajalci nožev dopuščajo umore!
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Računalnik nič ne more biti prepričan, tako da bi moral pri Tesli težiti zmeraj - še takrat ko zaznava roke na volanu, pa tega očitno ne počne in ne preverja.
Verjetno pa celo ve, da roke niso na volanu (kar ni skladno z navodili), pa vseeno ničesar ne stori.
Potem ni nič nenavadnega, če uporabnik spregleda tovornjak.

Horrorz... proizvajalci nožev dopuščajo umore!

Proizvajalci naredijo marsikaj, da so njihove naprave bolj varne za uporabo. Moj pralni stroj zaklene vrata, dokler ne zaključi z delovanjem, kuhalna plošča pa opozarja na visoko temperaturo. Če bi bil proizvajalec Tesla, bi na to opozorili samo v navodilih. Ampak ker je Tesla, je feature, ljudje pa nepismeni.

Tesla zapelje pod tovornjak, ker je avtopilot pomanjkljiv, mercedes pa očitno tudi včasih zapelje izven voznega pasu.
Dejstvo je, da so vsi sistemi pomanjkljivi, in Tesla ni tu nobena izjema... lahko napišejo sto opozoril, pa ne bo njihov avtopilot zato nič boljši. Upam, da se ne bodo pri vsaki nesreči izgovarjali s "tako situacijo bo avtopilot prepoznaval čez X let".

Lešinar ::

WarpedGone je izjavil:



Pismenim jasno.


Irelevantno.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Lešinar ::

WarpedGone je izjavil:

Kor ma potrebo po podrobnem branju navodil: Manual.

Notri je črno na belem:
Warning: Traffic-Aware Cruise Control can not detect all objects and may not brake/decelerate for stationary vehicles, especially in situations when you are driving over 50 mph (80 km/h) and a vehicle you are following moves out of your driving path and a stationary vehicle or object, bicycle, or pedestrian is in front of you instead. Always pay attention to the road ahead and stay prepared to take immediate corrective action. Depending on Traffic-Aware Cruise Control to avoid a collision can result in serious injury or death. In addition, Traffic-Aware Cruise Control may react to vehicles or objects that either do not exist or are not in the lane of travel, causing Model S to slow
down unnecessarily or inappropriately.



Znam brati in sem prebral. Se bom ponovil.

"We have read the account of what happened in this case. Today's collision avoidance technology, or Automatic Emergency Braking (AEB) is defined as rear-end collision avoidance, and is designed specifically for that. This incident involved a laterally crossing vehicle, which current-generation AEB systems are not designed to actuate upon. Mobileye systems will include Lateral Turn Across Path (LTAP) detection capabilities beginning in 2018, and the Euro NCAP safety ratings will include this beginning in 2020."


Zakaj opozorilo v manualu ne napiše direktno, da LTAP NE DELUJE in ga sistem NE ZAZNA. To je kritična zadeva.


May not brake je tavanje v temi.



Kako točno bo bodoči teslin uporabnik vedel, da če nekdo izvede tak manever pri njemu, avto zagotovo 100% ne bo odreagiral.

Ne da bo odreagiral prepozno ali preslabo, ne bo odreagiral SPLJOHHHH.



To je 150km/h truga na kolesih, s lane assistom in tempomatom.


Tako vozilo lahko kupi vsak z IQ nad 80. Kako točno bo tak osebek vedel nekaj, kar samo inžinerji vedo in so o tem celo modro tiho. Ne spada v marketing čuj

fpbs ::

BigWhale ::

Tole je tisto krizisce.

Po mojem je 'krivec' za nesreco kar tisti, ki je dovolil izgranjo taksne ceste s polno taksnimi krizisci. Omejitev je 65mph. Tesla prispeva svoje z marketingom karsnega se gre. Povsod na polno reklamirajo, da avtomobili 'sami vozijo'. Folk je v povprecju glup in pricakovati, da bodo vsi prebrali navodila za uporabo, jih upostevali in razumeli je vsaj glupo, al pa zlo naivno, al pa sam obracanje glave stran, vazn da je positive vibe in hype okrog avtomobila.

Vsekakor je krivec za nesreco voznik tovornjaka, ki je izsilil voznika Tesle. Vprasanje je tudi kako hitro je vozil slednji, ce je vozil precej prehitro, potem ga prvi mogoce sploh ni opazil, ker je bil ze skoraj skozi krizisce, ko je prislo do nesrece.

ZaphodBB ::

250 podobnih primerov na leto v ZDA!!!!????

Lets find a way to blame Elon Musk!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

nekikr ::

Vsak PR je dober I guess. O tem se sploh ne bi smelo govoriti dlje kot 10 sekund, ker je 1. Kriv voznik tovornjaka, 2. Teslo, ki je vozilo Teslo in očitno zaupalo avtopilotu za katerega proizvajalec (če že lastne pameti ni) pravi, da je še beta in da se ni za zanašati na njega.
Ljudje so zavedeni s tem avtopilotom, ker jim ob vsakem najmanjšem samodejnem premiku Musk servira tweet, na katerega si ga potem družno šiba vsa fanatična horda, ob sliki velikega Vodjota, potem pa dobijo občutek, da je ta avtopilot res že to, pa čeprav jim Tesla pove (tako, bolj potihom), da to ni kaj več od tempomata v trenutni izvedbi.

WarpedGone ::

Na koncu je pomembno izključno eno: ali tehnika v avtu zmanjšuje vsoto nesreč/žrtev ali jih povečuje?

Ker čisto vsak sistem v avtu tu in tam zakrivi oz. poslabša nesrečo. Tudi če deluje povsem OK se ga okrivi, da je vozniku dajal lažni občutek varnosti in je zato voznil bil manj pozoren.

Od ST inteligenzze pač ne morem več pričakovat, da bojo sposobn seštet 1 in 1.

Sm samo vesel, da nimam hčerke in tako ni nevarnosti da bi vas fasal v žlahto.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Zakaj si butthurt takoj k nekdo rece neki cez Teslo? :> Ce oglasujes pralni prasek, ki 500x bolje opere od nekega drugega pralnega praska je drugace, kot ce oglasujes, da ima tvoj avto avtopilota. Nihce ne krivi Tesle za nesreco (ok, vsaj jaz ne), niti samega sistema.

Si pa oglasevanje Tesle zasluzi vsaj privzdig obrvi, ce ze ne kaj vec.

hojnikb ::

Zakaj si butthurt takoj k nekdo rece neki cez Teslo?

Ker bo s tem potencialno manjši fond za penzion :)
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Si pa oglasevanje Tesle zasluzi vsaj privzdig obrvi, ce ze ne kaj vec.


Pripisuješ in kriviš jih za dejanja, ki jih ne počnejo.
To kar počnejo (konkrenta opozorila pred vklopom funkcije v avtomobilu, jasna navodila kaj sistem počne) pa se odpiše z levo roko kot "birokratsko skranje".

Kolk ogasov za AP si videl? Kje?
Nobenga nikjer, edina šansa da podpreš svojo tezo "teslinega oglaševanja" je da jih obtožiš hinavskega prikritega oglaševanja "skozi svoje fanboje", ki po youtube limajo posnetke, kaj so počeli z avtomobilom, razne članke kjer se primerja sposobnosti avtomobilov (in je tesla pač na vrhu) itd.

Čista definicija javnega linča, v kateri nimam najmanjšega namena sodelovat iz enostavnega dejstva da tesla počne nujno zadevo, ki ima možnost izbolšanja prihodnosti.

Če kaj, nočem bit cokla napredka. Kdor nima problem s sranjem po prihodnosti svojih lastnih otrokih, pa prosim naj še naprej meče drek.

Al pa naj verjame da dejanja kakšnega VW in podobnih peljejo v boljšo prihodnost.
Zbogom in hvala za vse ribe

Aston_11 ::

Ne vem zakaj tako zagovarjate neumnost ljudi, da jim je potrebno vse napisati (npr. megla ko je megla) in nato, čeprav piše, še naprej zagovarjate dodatno neumnost, da pa piše na dnu strani... .čeprav tudi taki, ki tesle nimamo, že vemo, da morajo biti roke na volanu, zlasti pa oči na cesti. Pizda, na koncu boste zagovarjali, da morajo biti navodila prilagojena IQ 7, in lasersko vgravirana v mrežnico. Zagovarjanje neumnosti ljudi očitno nima meja. Namesto, da bi bilo jasno in logično, da so oči na cesti (pa še zakon se ni nič spreminjal, da bi lahko v avtu po novem sanju, ne glede na to, kaj zagotovijo prodajalci). Sicer pa, dober način, da se genetski bazen spuca raznih budal...

WarpedGone ::

Tudi aston tiho predvideva da se je voznik zanašal na AP in da je zato prišlo do nesreče.

Zgoraj je bilo napisano: takšnih nesreč je v ZDA vsako leto okrog 250.
Od tega je bila letos ena v tesli z vključenim AP, kjer avtomatika iz nekega razloga ni skočila na bremzo. Šofer tudi ne. Enako kot 249 drugih šoferjev v avtomobilih brez AP.

Ameračani poznajo pojem Freak Accident. Nesreča, ki je tako obskurna, da si je zelo težko predstavljat sistem, ki bi zadevo zanesljivo preprečil in hkrati ne povzročil za nekaj velikostnih rangov več drugih problemov.

No, obstaja tak sistem, ki je absurdno enostavn: izven nivojsko križanje cest i.e. nadvoz.
Ampak iz nekega razloga se tega ne počne, raje se postavlja znake, semaforje in meče drek če radar v avtomobilu ni skoču na bremzo, ko te je izsilil šlepar s človeškim voznikom.

Kje je že tista osmrtnica za Common sense?
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Kolk ogasov za AP si videl? Kje? Nobenga nikjer




Pri osmi minuti in nekaj rece "it can do almost anything".

Ampak pustmo detajle, ker to je sam javni linch. :)

WarpedGone je izjavil:

Tudi aston tiho predvideva da se je voznik zanašal na AP in da je zato prišlo do nesreče.


Zdej smo dobil od tebe se branje misli? :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

nekikr ::

A day after we learned that the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) is investigating a fatal crash involving Tesla's Autopilot feature, more details have emerged. The Florida Highway Patrol confirmed to Reuters that a portable DVD player was found in the wreckage. The driver of the truck that was crossing the highway when it was struck by the Model S told the Associated Press that the driver was playing a Harry Potter movie at the time. He said he could he could hear it playing after the car hit a telephone pole further down the road.

Lešinar ::

That is a darwin award right there nekikr

Lešinar ::


Če kaj, nočem bit cokla napredka. Kdor nima problem s sranjem po prihodnosti svojih lastnih otrokih, pa prosim naj še naprej meče drek.

Al pa naj verjame da dejanja kakšnega VW in podobnih peljejo v boljšo prihodnost.


Oh my. Lets suspend all critical thinking because #children #betterfuture



Torej: Zafukov več kakor jih je zmožno shendlat.

1. Retardirani USA AC zakoni glede priklopov na AC
2. Retardirani USA politiki, ki niso poskrbeli za varnost trkov tovornjak-avto
3. Retardiran voznik tovornjaka
4. Retardiran voznik Tesle ki je zaupal avtopilotu
5. Retardiran voznik Tesle ki je gledal Potterja med vožnjo (če je to sploh res. 100.000USD tesla in 30$ DVD player come on)
6. Retardiran sistem zaznavanja ovir. Kako težko je narediti sistem, ki, če zazna kakršnokoli oviro 50m od avta, zabremza?


Dost je za rihtat. Harry potter fan pa sploh ni vedel, kaj ga je doletelo.

nekikr ::

6. Retardiran sistem zaznavanja ovir. Kako težko je narediti sistem, ki, če zazna kakršnokoli oviro 50m od avta, zabremza?

Se ti kdaj voziš po slovenskih cestah? 50m varnostne razdalje pomeni, da te bodo v trenutku prehiteli trije ali štirje in se ti nalimali spredaj. 10m varnostne razdalje je dovolj, da te nekdo prehiti in se ti (in v Sloveniji se definitivno ti) vrine pred nos.

BigWhale ::

Ta cesta v bistvu ni avtocesta ampak je mal pimped up magistralka. A nimajo avstrijci enake omejitve na magistralkah? 100km/h?

Torej, v evropi taksna cesta neb bla nikol proglasena za avtocesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Lešinar ::

nekikr je izjavil:

6. Retardiran sistem zaznavanja ovir. Kako težko je narediti sistem, ki, če zazna kakršnokoli oviro 50m od avta, zabremza?

Se ti kdaj voziš po slovenskih cestah? 50m varnostne razdalje pomeni, da te bodo v trenutku prehiteli trije ali štirje in se ti nalimali spredaj. 10m varnostne razdalje je dovolj, da te nekdo prehiti in se ti (in v Sloveniji se definitivno ti) vrine pred nos.


Slo AC je kaos po predpisih. Najlepši doživljaj je bil, ko sta se 2 tovornjaka iste firme prehitevala v dolžini 10km, najprej v dolino, nato po ravnini.

Samo tako ali tako nismo prišli daleč, saj sta se naprej že počila dva. 1 ura, da si prišel iz AC, pa je bilo do izvoza vsega 300m.

http://www.24ur.com/novice/slovenija/pr...

Pacientov po slovenskih AC kolikor hočeš.

nekikr ::

Samo za vmes o tej varnostni razdalji in 50 metrih, ki si jih omenil: neke tri tedne nazaj smo šli iz Krka okoli 10 zvečer. To je bil tisti dan, ko je bila kolona vozil od Kopra do Ljubljane, avtocesta je bila zaprta polovico dneva. Nekje pri Reki je bila tudi nesreča in je vse stalo cel dan, zato smo šli zvečer nazaj. Ob desetih zvečer, sredi nevihte, padalo je tako, da so brisalci komaj zmogli (posledično je bilo črno kot sredi noči, razsvetljave ob cesti ni) sem, kot precej netipičen Slovenec, peljal v koloni in si pustil nekaj varnostne razdalje. Ta nekaj nikdar ni bil večji od 10 metrov, ker če je bilo razdalje 5m, se je vrinil kakšen Punto, če jo je bilo 10, pa takoj kakšen BMW. Noč, naliv, ovinki, ampak to ne vpliva na vožnjo povprečnega Slovenca. Največja zanimivost je, da je tako nenormalno malo smrtnih žrtev, glede na to, kakšni bedaki so na cestah.

vostok_1 ::

Je pa to bila prva nesreča s smrtnim izidom v 209 milijonih kilometrih


Go home retards. (you know who you are)

PS...ja v 13k letih vožnje se lahko zgodi kaj takega.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

WarpedGone ::

Pri osmi minuti in nekaj rece "it can do almost anything".

Wow, kaka reklama! Wow, just wow!
"Retards" je preveč nežna beseda.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Ps. ups i meant 13000letih
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Pri osmi minuti in nekaj rece "it can do almost anything".

Wow, kaka reklama! Wow, just wow!
"Retards" je preveč nežna beseda.


Torej, imeli so uradno predstavitev avtopilota, sam CEO druzbe je vec kot pet minut razlagal kako awesome je stvar in kako dela in po predstavitvi so imeli polno testnih avtomobilov kjer so ljudje lahko to zadevo doziveli v zivo. A to ni reklama? Rekel si, da nobene reklame niso delali, nikjer. Aja, spodaj je screenshot s spletne strani od pet minut nazaj. Nikjer niti besede, da je stvar beta.



A to tud ni reklama?

WarpedGone ::

Ne prvo ne drugo ni reklama.
Prvo je predstavitev, drugo pa predstavitev produkta na svoji strani.
Reklama je, da ti js plačam da ti o zadevi pišeš na svoji strani.

No sej, če bi ti bil prpravljen to skapirat, bi že sam skapiral zdavnaj.

Tule se gre za metanje dreka in ne ugotavlanje faktov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

:)) W1 je zdaj pogruntal tudi novo definicijo besede reklama.

BigWhale ::

:)))) Na jok mi gre, res. :))

BigWhale ::

Tle kr lepo napisejo to kar eni govorimo:

https://www.theguardian.com/technology/...

Sicer se ne strinjam s prvim odstavkom zadnjega dela, da moral stvar izklopit pri doloceni hitrosti ampak na konc lepo povzamejo kako ljudje razmisljajo vsaj v vecini.

Okapi ::

Avtonomni avti so nekaj podobnega kot strojno prevajanje. Google Translate je dovolj dober, da lahko berem francoske ali španske članke, čeprav nimam pojma o francoščini. Ampak prevajalcev še dolgo ne bo zares ogrožal. Taksistom tudi še kar nekaj let ne bo treba skrbeti, da bi jih zamenjali robotski avti.

Pregovornih 20 let do povsem avtonomnega avta v javnem prometu je IMHO zelo optimistična napoved. Tule je en, ki je videti bolj realističen (nekateri pa bi rekli, da je hud pesimist).

'It will take at least sixty years to develop vehicles that can drive under the full range of road, traffic and weather conditions in which people drive today,' said Steven Shladover, program manager for Partners for Advanced Transportation Technology at the University of California Berkeley.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

nekikr ::

Okapi je izjavil:

:)) W1 je zdaj pogruntal tudi novo definicijo besede reklama.

Morda ne bi bilo slabo, če bi kdo zapisoval vse te njegove umotvore. Na koncu lahko pride iz tega čisto nov jezik....Tesloščina :) Mislim pa, da Warpi uporablja kvantne besede, se pravi besede, ki imajo lahko istočasno dva različna pomena, odvisno od opazovalca :)

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

'It will take at least sixty years to develop vehicles that can drive under the full range of road, traffic and weather conditions in which people drive today,' said Steven Shladover, program manager for Partners for Advanced Transportation Technology at the University of California Berkeley.


Glavni problem je predvsem to, da so ovire do popolnoma avtonomne voznje precej cloveske narave in jih je tezko vse vkalkulirat in IMO bo brez podporne infrastrukture tezko narediti popolnoma samostojno vozilo. Google se matra ampak se precej matra in je v to vlozil vec kot Tesla, pa jim se vedno ni ratalo.

En povsem banalni primer je prometni znak, ki ga je zakrilo drevo ali grm in ga avto zaradi tega ne vidi. Ali pa pranje sten v tunelih. Delo na cesti, ki ga trije delavci slabo oznacijo in se en kup taksnih stvari je.

Okapi ::

Problem je, kot se reče, večplasten.;)

Od robotov pričakujemo več kot od ljudi. Če ljudje povzročijo verižno trčenje na avtocesti, recimo zaradi megle, je to pač "človeška napaka", nič novega, gremo dalje. Slabim (utrujenim, živčnim, neizkušenim, prepotentnim ...) voznikom preprosto ne moreš kar prepovedati vožnje. Če bi verižno trčenje povzročil avtopilot, bi bila takoj na tapeti prepoved avtopilotov, pa četudi bi avtopiloti nesreče povzročali 2x manj pogosto kot ljudje. Povzročanje nesreč se bo robotom "odpustilo", ko bodo recimo 10x varnejši od ljudi, to pa seveda bistveno poveča tehnološko zahtevnost problema.

Vožnja v lepem vremenu po dobro označeni avtocesti je za robota neprimerno enostavnejša od varne vožnje v recimo gostem dežju, po slabo označenih cestah z veliko prometa. Ko je dosežena neka stopnja razvoja, ljudje pogosto precenjujejo zahtevnost napredka. Razlika med raketo, ki dostavi satelit v nizko krožnico, in raketo, ki dostavi človeško posadko na Mars (in jo varno vrne), je veliko večja, kot si nekateri predstavljajo.

Avtonomni avti, ki si jih bomo uporabniki delili, bodo opazneje načeli lastništvo avtomobilov šele, ko bodo rešeni vsi problemi (vključno z infrastrukturo). Kaj ti pomaga avtonomni avto, ki ne vozi po dežju, ker robot takrat ne vidi dobro?

RedDrake ::

Kaj ti pomaga avtonomni avto, ki ne vozi po dežju, ker robot takrat ne vidi dobro?

"Retards".
Tesla ve, da je za povsem avtonomno vožnjo dovolj en radar ki ne vidi ovire nad 1m, ena kitajska "Full HD" kamera, en komplet kitajskih UZ senzorjev in GPS sprejemnik, kar skupaj stane točno $100 ali manj. Če potem to zapakiraš v dober SW paket in prodajaš po $3000 si jasno car.
Google pa zaposljuje neskončno retardov, ki mislijo, da je za avtonomno vožnjo potreben 360° pregled z lidarjem, več kamerami in online učenjem na superračunalniku + bog ve kaj vsem še. But Musk is always right.


Pred desetimi leti sem mislil, da ne bo nikomur uspelo preseči Apple-a v hypeanju potrošnikov. Well, I was wrong, because my name is not Musk ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

BigWhale ::

No, jaz sem se pravkar registriral tule: http://www.avant2go.com/

Car sharing v Ljubljani. Na voljo so trije razlicni tipi avtomobilov. Parkirisca so meni dovolj ugodno postavljane, da se lahko pripeljem do LJ s svojim in grem potem s tem naprej. Po prvi oceni stane mal vec kot taxi, ce vzames Zoe, si pa bolj komot kot v taxiju.

Okapi ::

??? Po kakšni logiki si bolj komot kot v taksiju?

WarpedGone ::

RedDrake:
Tesla ve, da je za povsem avtonomno vožnjo dovolj en rada

Samo retardi vejo kaj tesla ve.
Pismeni znajo kej prebrat, pa razumejo kaj tesla pravi da avto zna.

Prosim za citat, kjer tesla trdi, da je trenuten Avtopilot : "povsem dovolj za avtonomno vožnjo"

Retard al baraba?
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Tvoje bolezni se je nalezel. No, bolj mile verzije, ker ti recimo veš, da Musk v bistvu ne pove tistega, kar on pove. Daj nam besedo dneva, Warpi.

Po prvi oceni stane mal vec kot taxi, ce vzames Zoe, si pa bolj komot kot v taxiju.

Tole pa tudi mene zanima. Kako je lahko kanta tipa Zoe, ki jo voziš in parkiraš sam, bolj udobna od praviloma veliko boljših taksijev, ki te sami pripeljejo na cilj?

Nikec3 ::

Tole pa tudi mene zanima. Kako je lahko kanta tipa Zoe, ki jo voziš in parkiraš sam, bolj udobna od praviloma veliko boljših taksijev, ki te sami pripeljejo na cilj?

Ne se preveč norca delat. Zoe je dejansko boljši od i3-ke.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

nekikr je izjavil:

Tvoje bolezni se je nalezel. No, bolj mile verzije, ker ti recimo veš, da Musk v bistvu ne pove tistega, kar on pove. Daj nam besedo dneva, Warpi.

Po prvi oceni stane mal vec kot taxi, ce vzames Zoe, si pa bolj komot kot v taxiju.

Tole pa tudi mene zanima. Kako je lahko kanta tipa Zoe, ki jo voziš in parkiraš sam, bolj udobna od praviloma veliko boljših taksijev, ki te sami pripeljejo na cilj?


Ker gres v BTC pa nabases not poln prtlaznik robe, pol se pa spomnis se, da bi lahko su se do bigbanga in tam kupis nov sesalec in ga tud zbases not. Pol gres pa se nekam v center na kavo in na koncu se odpeljes domov, razlozis robo in vrnes vozilo. Za taksno opravilo je prednost taksija le to, da te pride iskat in to tudi prav posteno placas.

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

RedDrake:
Tesla ve, da je za povsem avtonomno vožnjo dovolj en rada

Samo retardi vejo kaj tesla ve.
Pismeni znajo kej prebrat, pa razumejo kaj tesla pravi da avto zna.

Prosim za citat, kjer tesla trdi, da je trenuten Avtopilot : "povsem dovolj za avtonomno vožnjo"

Retard al baraba?


Meh, če ne dojameš sarkazma in cinizma, potem si že blizu dogodkovnega horizonta, kar se tiče razsodnosti ...

Jasno, da Tesla tega, kar trenutno prodaja, ne prodaja kot avtomobil sposoben avtonomne vožnje (ker je to sposoben samo v specifičnih primerih v bolj kot ne idealnih pogojih). Vsekakor smo še minimalno desetletje (verjetno pa par njih) stran od tega, da se bom jaz vsedel v avto, pred mojo bajto sredi LJ, in me bo stvar odpeljala na obisk k tastu in tašči v vas Perati.

Si pa ti napovedal, da bo M3 imel "vse te senzorje že vgrajene ampak ker zakonodaja še ne bo tam kjer bi morala bit, avto še ne bo znal vozit sam" (Link na post).
Jaz na nobeni sliki nisem opazil 360° lidarja na M3. Hkrati si tudi ti trdil, da bo par kamer in UZ senzorjev dovolj, za dovolj avtonomno vožnjo, da se bodo avtomobili lahko vozili sami in bili na licu mesta, kadar jih bo nekdo potreboval (in da bo M3 že imel ves HW potreben za to).

Never go full retard, w1 ...

Okapi ::

W1 pač slepo verjame idolu.

I really consider autonomous driving a solved problem, he said. I think we are probably less than two years away.


Čez dve leti bosta pa morala z Muskom na novo definirati izraz avtonomna vožnja.>:D Ker sem popolnoma prepričan, da še 10 let ne bo mogoče zakonito vozit avta brez vozniškega izpita.

nekikr ::

BigWhale je izjavil:

nekikr je izjavil:

Tvoje bolezni se je nalezel. No, bolj mile verzije, ker ti recimo veš, da Musk v bistvu ne pove tistega, kar on pove. Daj nam besedo dneva, Warpi.

Po prvi oceni stane mal vec kot taxi, ce vzames Zoe, si pa bolj komot kot v taxiju.

Tole pa tudi mene zanima. Kako je lahko kanta tipa Zoe, ki jo voziš in parkiraš sam, bolj udobna od praviloma veliko boljših taksijev, ki te sami pripeljejo na cilj?


Ker gres v BTC pa nabases not poln prtlaznik robe, pol se pa spomnis se, da bi lahko su se do bigbanga in tam kupis nov sesalec in ga tud zbases not. Pol gres pa se nekam v center na kavo in na koncu se odpeljes domov, razlozis robo in vrnes vozilo. Za taksno opravilo je prednost taksija le to, da te pride iskat in to tudi prav posteno placas.

Ja, v takih primerih sigurno. In takih primerov je veliko. Kljub temu me pa Warpi prepričuje, da avtonomna vozila najmanj zdesetkajo potrebo po vozilih nasploh.
««
298 / 1189
»»