» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
292 / 1278
»»

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

Ali ti živiš v pravljični deželi in verjameš v pravljice?
VW proizvodnja je cca 10 miljonov vozil letno, Teslina pa komaj omembe vrednih 50 000.

Jap in badge z T-jem je vreden več kot badge z VW. To ni ravno kompliment VW-ju.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Pa saj to je logično. Hipster hypane stvari so vedno "več vredne" od klasičnih, pa čeprav je klasičnih n-krat več. Lahko, da se celo prime, lahko pa ne. Novinci imajo vedno težko nalogo, ker jim cena poleti v višave, potem pa padejo na realna tla (Facebook, Twitter kot zadnja primera). Če bo Tesla čez 20 let tam kjer je zdaj ali bolje, potem je zmagala. Kje je pa danes, ko nič ne producira in živi samo od sanj, državnega denarja in tweetov Muska, pa ni preveč pomembno (če nisi ravno borzni špekulant). Evo, zastonj dobra naložbena ideja za Warpija, da ne bo vozil oskubljenega modela 3, ko in če ga dobi, lahko ima S v vseh barvah, če stoji za svojim fanatizmom.

WarpedGone ::

državnega denarja

Tole te kvalificira za osebo, ki o tesli nima treh čistih.
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

Evo vam še en imposibru...
Tesla knocks VW out of the top 10 car brands - now valued at $4.4 billion


Kolk let do prvega mesta?
IMHO manj kot 10, sploh ker se trenutna leaderja trudita da delat napačne stvari.


Upam, da se zavedaš, da tole ni vrednost podjetja, ampak vrednost same znamke...

Toyota ima market cap 177 milijard USD.

VW ima market cap 76 milijard USD.

Tesla ima market cap 35 milijard USD.

Google ima brand value 82 milijard USD in market cap 500 milijard USD.

Apple ima brand value 154 milijard USD in market cap 540 milijard USD.

WarpedGone ::

Your point?
Vemo kaj je, zanima me kaj bo čez 5al pa 10 let.
Pričakuješ enako stanje?
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

državnega denarja

Tole te kvalificira za osebo, ki o tesli nima treh čistih.

Se opravičujem. Subvencije izplačuje Zobna vila v prostem času, zastonj državna posojila pa Dedek Mraz s.p. prinese. Državna podpora pa v bistvu ni Državna ampak nastane iz vilinskega prahu, ki pride iz Eloneve riti, ko prdne.

Tesla Motors Inc., SolarCity Corp. and Space Exploration Technologies Corp., known as SpaceX, together have benefited from an estimated $4.9 billion in government support, according to data compiled by The Times. The figure underscores a common theme running through his emerging empire: a public-private financing model underpinning long-shot start-ups.

"He definitely goes where there is government money," said Dan Dolev, an analyst at Jefferies Equity Research. "That's a great strategy, but the government will cut you off one day."


Da se tako neumno sprenevedaš o tem te naredi, no, saj veš za koga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WarpedGone ::

Super stvar si nalimal. kronski cvet bullshita okrog tesle, drži tolk vode k sito brez mreže.

Sej, ob vsakem pogledu da mesečne rezultate tesle in konkurnce, je moj nasmeh večji. Ful se bom sekiral kolk opozocije od st inteligence je blo, medtem ko bom užival penzijo zasluženo s Tsla.

Vem, zdej bom zvedu, da bodo naslednje leto propadl. Don't bother.
Zbogom in hvala za vse ribe

66speeder66 ::

nekikr je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

državnega denarja

Tole te kvalificira za osebo, ki o tesli nima treh čistih.

Se opravičujem. Subvencije izplačuje Zobna vila v prostem času, zastonj državna posojila pa Dedek Mraz s.p. prinese. Državna podpora pa v bistvu ni Državna ampak nastane iz vilinskega prahu, ki pride iz Eloneve riti, ko prdne.

Tesla Motors Inc., SolarCity Corp. and Space Exploration Technologies Corp., known as SpaceX, together have benefited from an estimated $4.9 billion in government support, according to data compiled by The Times. The figure underscores a common theme running through his emerging empire: a public-private financing model underpinning long-shot start-ups.

"He definitely goes where there is government money," said Dan Dolev, an analyst at Jefferies Equity Research. "That's a great strategy, but the government will cut you off one day."


Da se tako neumno sprenevedaš o tem te naredi, no, saj veš za koga.


Če prav razumem to tvojo logiko, potem je podjetje kot je Volkswagen tudi nastalo iz božjega prdca? Se pravi brez pomoči države?

Kar se tiče Tesle je državi očitno v interesu bolj "čistejši" prevoz. In s tem tudi Muskova ideja električnega vozila. Če pa misliš, da imaš ti boljšo, pa le na plano, verjamem da boš nekoga prepričal in dobil nekje subvencijo, če je tako enostavno.
Ne moreš imeti vsega verjetno... al pa ja no, ampak... mogoče...
ne vem...
la toya

nekikr ::

Če prav razumem to tvojo logiko

Očitno ne, ker sta z Warpijem na isti, kratki, valovni. Vse kar pravim je to, da so od države dobili in dobivajo ogromno zastonj denarja. S čimer ni nič narobe, ampak najmanj kretensko je pa to zanikati. Musk je car. Ne zaradi EV, ker jih na cesti še ni, ampak ker je mojster pridobivanja državnega denarja in mojster marketinga (samo poglej kako fanatiki hodijo naokoli s trdim pri vsakem njegovem nepomembnem in prenapihnjenem tweetu, pri vsaki nepomembni PR objavi Tesle). In, spet, nič ni narobe s tem, izkoristijo priložnost in to je super, ampak ravno pametno pa ni, da se to zanika.
Super Warped, da si naložil in boš užival penzijo s TSLA. Čeprav ne vem zakaj penzijo...če bi stal za svojimi besedami, bi imel že danes kaj več kot jurja za obljubo enega osnovnega EVja.

WarpedGone ::

Kretensko je kvečjemu trditi da tesla živi od državnega denarja:

nekikr je izjavil:

Kje je pa danes, ko nič ne producira in živi samo od sanj, državnega denarja in tweetov Muska, pa ni preveč pomembno (če nisi ravno borzni špekulant).


Detajli so vidni vsakomur, ki utegne preverit fakte in ne verjet na besedo kretenov.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Saj veš, da sem zapisal tri stvari, ane?

bambam20 ::

fpbs je izjavil:

Ali ti živiš v pravljični deželi in verjameš v pravljice?
VW proizvodnja je cca 10 miljonov vozil letno, Teslina pa komaj omembe vrednih 50 000.


Danes. Tesla nima niti toliko tovarn, da bi lahko naredili toliko avtomobilov. To se bo v prihodnje spremenilo.

WarpedGone ::

Obstječa fabrika v fremontu lahko zadostuje za kak milijon letno. Se bo videlo šele, ko to nardijo.
Stvar razmer al jo bojo izkoristl do zadnga kvadratnega metra al bojo prej odprl fabriko še kje drugje, da bo manj transporta.

Saj veš, da sem zapisal tri stvari, ane?

Dovolj je, da je med tvojimi trditvami en sam kretenizem in je celota kretenizem. Sploh, ker je to tvoj klasičen stil.
Potrudi se ne metat dreka, in te ne bom označeval za drekača.
Tesla ma povsem dovolj realno izmerljivih težav. Da se jih obklada z direktnimi kretenizmi ni niti neumno, ampak zlobno neumno.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Petrol začenja z zaračunavanjem na vseh polnilnicah, ki so zmožne več kot 22 kW:
http://www.petrol.si/sites/www.petrol.s...

Akcijska cena 0,2 €/min, redna cena 0,35 €/min
6 kW polnilec: 2 €/kWh, redna: 3,5 €/kWh
11 kW polnilec: 1,1 €/kWh, redna: 1,9 €/kWh
22 kW polnilec: 0,55 €/kWh, redna: 0,96 €/kWh
44 kW polnilec: 0,27 €/kWh, redna: 0,48 €/kWh

Če izračunamo približno ceno na km:
worst case 6 kW: ~63 €/100 km
best case 44 kW: ~5 €/100 km

Nikec3 ::

63€/100 km? WTF? Še best case stane skoraj toliko kot dizel.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Potrudi se ne metat dreka, in te ne bom označeval za drekača.

Se pravi, če nalimam podatke koliko so dobili državnega denarja, s katerimi se, mimogrede, strinja tudi Musk, sem drekač, ker ti podatki ne pašejo v tvoj fanatizem? Pismo, prosim ne spreobrni se v Islam, ker takega fanatika še niso in ne bodo imeli.
In vse tri stvari, ki sem jih napisal, držijo. Vplačilo za pol milijona avtomobilov, kjer ne veš kaj točno si vplačal in kdaj bi moral dobiti so sanje in marketing. Državnega denarja je bilo in je ogromno (kar pošteno prizna tudi Musk). Ali to paše v tvoj svet ali ne je tako ali tako vseeno, važno, da si ob vsej svoji veličini vplačal jurja za nekaj, nekoč.

Utk ::

Potrudi se še poiskat koliko denarja je na tak način v 10 letih dobil VW.

RedDrake ::

63€/100 km? WTF? Še best case stane skoraj toliko kot dizel.

Kdorkoli misli, da bo na dolgi rok elektrika cenejša od dizla/bencina je drekačTM (W1 style!)

J.McLane ::

Polnjneje doma te še vedno stane samo 1,8 €/100 km, bolj pravilno je če rečeš da bo prevoz v prihodnje dražje v vsakem primeru, narobe pa je če primerjaš z bencinom in dizlom, ki bosta v prihodnje samo še dražja od elektrike, bo država poskrbela da bo tako, kljub temu da bo postopoma vedno več vzela tudi električnim vozilom.

nekikr ::

Utk je izjavil:

Potrudi se še poiskat koliko denarja je na tak način v 10 letih dobil VW.

Najbrž veliko. Morda ogromno. Kaj ima to veze? A če denar dobi tudi VW, potem Warpi lahko reče, da ga Tesla v bistvu sploh ni dobila? A mi hočeš nekaj podtakniti?

WarpedGone ::

če nalimam podatke koliko so dobili državnega denarja, s katerimi se, mimogrede, strinja tudi Musk,

Še ena čista laž. Musk se z zgornjim *NE* strinja.

Karkoli je Tesla *dobil*, je že zdavnaj vrnil. Zraven so plačal še penale zaradi predčasnega odplačila.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Musk's remarks came in response to a Times story detailing his corporate strategy of incubating high-risk, high-tech companies with government money -- estimating the total received or pledged so far at $4.9 billion, a figure Musk did not dispute.

A vse so vrnili? Za Gigafactory tudi že?
In ti drugim drekač, kreten ipd? Resno?

hojnikb ::

Put your money where your mouth is
tko pravim za vse tesla fanatike :)

Če res verjameš v TSLA, potem bi danes mel doma že fully equiped MS.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

A vse so vrnili? Za Gigafactory tudi že?
In ti drugim drekač, kreten ipd? Resno?


Ne drugim, samo drekačem in kretenom, ki serjejo take:
Kje je pa danes, ko nič ne producira in živi samo od sanj, državnega denarja in tweetov Muska,


Katera država jim je posodila karkoli za GF?
(Nevada *ne*)

Put your money where your mouth is
ž
Velja tudi za hejterje. Zaslužit je možno ne glede na katero smer bo zgodba šla, če le uganeš pravilno.
Js sm precej fejst investiran v uspeh (M3 je že plačan večkratno).
Kolk ste negativci investiran v njihov propad?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

(M3 je že plačan večkratno).


Why bother then z model 3 ?
#brezpodpisa

nekikr ::

Ne drugim, samo drekačem in kretenom, ki serjejo take:

Kakšne? A da lažejo, da Tesla ni nič dobila od Države? Ali takim, ki lažejo, da tudi Musk to pravi? A če dobijo 1,3 milijarde od Nevade davčnih olajšav se to šteje kako? Niso dobili, so pa...kaj točno? Ustvarili z magičnim etrom Njegove veličastnosti?

Kolk ste negativci investiran v njihov propad?

Tvoj problem je (eden izmed njih), da vse, ki ne molijo k Elonu, označiš z nekimi negativci, nasprotniki itd. Pa je v bistvu ravno nasprotno. Vsi vsi želimo boljših igrač, ampak smo realni in bobu rečemo bob. Pa četudi moramo priznati, da Elon, večna mu bodi slava, dobi ogromno državnega denarja. S čimer se on strinja, ti se pa v njegovem, bodi mu večno nebeško kraljestvo, imenu, ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Utk ::

nekikr je izjavil:

Utk je izjavil:

Potrudi se še poiskat koliko denarja je na tak način v 10 letih dobil VW.

Najbrž veliko. Morda ogromno. Kaj ima to veze? A če denar dobi tudi VW, potem Warpi lahko reče, da ga Tesla v bistvu sploh ni dobila? A mi hočeš nekaj podtakniti?

Dobivajo ga vsi. S tem, da ga VW in vsi drugi evropski proizvajalci dobivajo tudi za sranje kot je dizel. Še hidria je za tiste svečke dobila 5 al kolk mio, revoz vsakih par let 50 mio, pa je to samo od ene uboge Slovenije, koliko je teh milijonov še po verigi gor in dol.

nekikr ::

Preveč. Jaz sem v vsakem primeru za ukinitev subvencij za vse razen najbolj prodorne rešitve (kar EV ni). Da se subvencionira stare motorje je pa še toliko večji absurd.

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

Polnjneje doma te še vedno stane samo 1,8 €/100 km, bolj pravilno je če rečeš da bo prevoz v prihodnje dražje v vsakem primeru, narobe pa je če primerjaš z bencinom in dizlom, ki bosta v prihodnje samo še dražja od elektrike, bo država poskrbela da bo tako, kljub temu da bo postopoma vedno več vzela tudi električnim vozilom.


Problem polnjenja doma je v tem, da v gosto naseljenih obmocjih nima vsak te moznosti. V blokovskih naseljih imajo ljudje probleme z iskanjem parkirnih prostorov, kaj sele s polnilnicami.

Zdaj so se v Tesli v bistvu rekli, 'ce ne mors doma polnit, gtfo', verjetno so tko razmisljali ze prej, vendar so oglasevali povsem drugacen model. Zdej smo pa prisli do: 'ce si res mislil, da bo tko, kot so rekli, si itak debil, k je preneumen, da bi kupu tak avto'. :)

thramos ::

Ljudje iz gosto naseljenih območji so slabi potencialni kupci katerega koli osebnega avtomobila, kaj šele električnega.

WarpedGone ::

Kakšne? A da lažejo, da Tesla ni nič dobila od Države? Ali takim, ki lažejo, da tudi Musk to pravi? A če dobijo 1,3 milijarde od Nevade davčnih olajšav se to šteje kako? Niso dobili, so pa...kaj točno? Ustvarili z magičnim etrom Njegove veličastnosti?

Takšne kot si ti. Kdo je trdil da niso ničesar dobil? Ti trdiš, da živijo od države.
Kar je čista smrdljiva laž, vredna drekačev najhujše sorte.

Drugi del zgodbe se začenja:
2016 Tesla Model X driven: the SUV of the future is here
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Js sm precej fejst investiran v uspeh (M3 je že plačan večkratno).

Kje je tvoja logika? Vidim, da resnično živiš v pravljičnem svetu. M3 še narisali niso do konca.

ZaphodBB ::

Kje je tvoja logika? Vidim, da resnično živiš v pravljičnem svetu. M3 še narisali niso do konca.

Rekel je, da je z delnicame Tesle zaslužil toliko, da si bo lahko kupil M3. Če si pismen.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

nekikr ::

M3 je plačan že večkratno, vse mu je jasno, še Elonu podtika izjave....človek bi pričakoval, da se bo že zdavnaj vozil naokoli z modelom S (v vsaj treh barvah) in ne nekoč z neko oskubljeno verzijo modela 3. Nekaj ne štima. Poleg tega je pa borza zanimiva reč. Namreč koliko si zaslužil veš šele, ko denar izplačaš na račun. Do takrat je pa danes ogromno, jutri nič, potem spet ogromno.
Takšne kot si ti. Kdo je trdil da niso ničesar dobil? Ti trdiš, da živijo od države.

Zakaj spet lažeš? A te je prizadelo, da Elon govori drugače, kot mu podtikaš? Ali le ne znaš šteti do 3, kolikor razlogov sem napisal (in ti jih ponovil), pa še kar lažeš in podtikaš, ker izpostaviš le enega, da izgleda bolj prav. Daj pokliči Elona, pa se zmenita kdo ima zdaj prav, kaj je on rekel, no.

WarpedGone ::

Zakaj spet lažeš?


Jasno je izkano s citati kdo laže in kdo svoje trditve lahko podkrepi z viri.
Res me zanima, kje je elon reku, da:

nekikr:
Kje je pa danes, ko nič ne producira in živi samo od sanj, državnega denarja in tweetov Muska


Kje je elon reku, da tesla nič ne producira, živi samo od sanj, državnega denarja?

Drekač je premila oznaka....
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

če nalimam podatke koliko so dobili državnega denarja, s katerimi se, mimogrede, strinja tudi Musk,

Še ena čista laž. Musk se z zgornjim *NE* strinja.


Musk's remarks came in response to a Times story detailing his corporate strategy of incubating high-risk, high-tech companies with government money -- estimating the total received or pledged so far at $4.9 billion, a figure Musk did not dispute.

WarpedGone ::

Bulšit.
Če bi bil pismen, bi razumel da je ta cifra vsota vsega kar je smrdelo po državnem denarju, ki je šel v smeri firm v lasti Muska: SpaceX, SolarCity in Tesla.
Ne glede na to al je bil kredit al kej druzga.

Tvoja trditev je, da TESLA živi od državnega denarja.
Lepo cifre na plano, kolk TESLA dobiva (ne "je dobila in vrnila" ampak redno DOBIVA, sicer ne moreš trdit da ŽIVI).
Zbogom in hvala za vse ribe

SimplyMiha ::

Dlakocepljenje. Je Tesla dobila tiste milijarde ali jih ni?

WarpedGone ::

Ne.

Državni kredit (nizka obrestna mera), ki ga je prejela Tesla kot firma, je bilo 465M USD leta 2010, za dobo 12 let. Leta 2013 je bil kredit v celoti odplačan, skupaj s penali (!) zaradi predčasnega odplačila.

Druga zadeva so "spodbude", ki jih nudi Nevada pri izgradnji GF. Kjer so zadeve tako zastavljene, da tesla kvečjemu lažje gradi in zaposljuje, profitira (v denarju) pa država. Nobenega direktnega denarja, ki bi ga tesla dobil v žep, zato da bi pol neki naredu in kasneje vrnil z obrestmi.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Tvoja trditev je, da TESLA živi od državnega denarja.

Še kar lažeš? Imate to v družini ali si samo ti tak?

Tesla dobiva zastonj denar preko prodanih CO2 kuponov. Lahko to imenuješ kakor hočeš, ampak to je zastonj denar.
Dobi ga od Nevade za Gigafactory. Ali se jim bo povrnilo nekoč ni pomembno, dejstvo je, da bo Tesla na boljšem za toliko kot bo dobila spodbud. Kar je isto, kot če bi dobivali denar po obrokih (kar so sicer izsiljevali, 500 milijonov vreden ček upfront so zahtevali od Nevade, ampak Američani vseeno niso tako butasti).
Dobiva denar preko subvencij pri nakupu EV. Ja, ne direktno na račun.
Nizka obrestna mera ali "zastonj" posojilo je tudi dobra popotnica.
SolarCity je pa zgodba zase, ampak tudi tam se je Musk izkazal pri pridobivanju denarja in subvencij.
Nič od tega seveda ni res. Mislim, Musk pravi, da je, ampak Warpi pravi, da Musk pravi, da ni :)

WarpedGone ::

Še kar lažeš? Imate to v družini ali si samo ti tak?


Samo pismen sem.
Tvoja trditev, kar lahko preveri vsakdo s klikom na ta link, pa je:
Kje je pa danes, ko nič ne producira in živi samo od sanj, državnega denarja in tweetov Muska,


Dobi ga od Nevade za Gigafactory.

Laž.
Če js denar dobim, se to pozna na mojem TRR kot višja številka. Nobenega denarja ni dobila od Nevade, ki bi jim povišal cifro na bančnem računu.
Kakšni točno so pogoji v Nevadi, je pa najbolje da si vsak razišče sam. Nekikr mu tega ne zna pravilno razložit.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Druga zadeva so "spodbude"

Če js denar dobim, se to pozna na mojem TRR kot višja številka. Nobenega denarja ni dobila od Nevade, ki bi jim povišal cifro na bančnem računu.

Meni zaradi davčnih olajšav na koncu na TRR ostane več denarja, kot bi ga, če bi država tisti denar pobrala.
Resda mi Mramor osebno ničesar ne nakazuje na moj račun, ampak učinek je pa precej podoben.

Ti torej praviš, da zaradi "spodbud" nimajo nič več denarja, kot bi ga imeli sicer, če tega ne bi bilo.

Okapi ::

LOL, izguba ni izguba, subvencija ni subvencija - če je v igri Musk.:))

Magic1 ::

W1 itak živi v svojem svetu, on je za, ostali smo avtomatično proti po njegovem... Sivin ni zanj.
Magic

WarpedGone ::

Meni zaradi davčnih olajšav na koncu na TRR ostane več denarja, kot bi ga, če bi država tisti denar pobrala.

Seveda.
Ampak trditev je bila da "tesla živi od državnega denarja".
Živiš od državnega denarja, če ti ga država ne pobere?
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

Obstječa fabrika v fremontu lahko zadostuje za kak milijon letno. Se bo videlo šele, ko to nardijo.



Posplošuješ.

WarpedGone je izjavil:


Kakšni točno so pogoji v Nevadi, je pa najbolje da si vsak razišče sam. Nekikr mu tega ne zna pravilno razložit.



Razloži. Ker si pismen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Mufasa ::

Če kdo kej bere annual meetinge velikih delničarjev BMW, VW, Audi, Merc... vidte da so se letos pa že fajn pokakal napram pereči grožnji iz druge strani atlantika... in da glavni posojilodajalci / investitorji so zlatarji od Goldmana itd boysi.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

WarpedGone ::

Nevada deal na kratko:

$725 million for a 20-year 100 percent sales tax abatement
$332 million for a 10-year 100 percent property tax abatement
$120 million in transferable tax credits
$75 million in transferable tax credits worth $12,500 per job times 6,000 jobs).
$27 million for a 10-year, 100 percent modified business tax abatement
$8 million in discounted electricity rates for eight years

Samo popusti, nobenega direktnega denarja v žep od katerega bi lahko živel, i.e. si plačal žemljico al pa kazga delavca.
Da se spleza na ponavljanih 1,3 miljarde USD, bo treba čakat še 20 let in poslovat vsaj v predvidenih okvirjih.

Poleg zgornjega pa še:
Also part of the deal - the Governor said that Nevada would adjust its laws so that Tesla can sell cars at its company stores.

Kot stvari stojijo, v državi še prodajat niso smel. Ja, hudo jih podpirajo...

The Governor called the todays event a "monumental announcement that will change Nevada forever," while adding that he expected every dollar the state spends in aided Tesla to comeback 80 fold. "Even the most skeptical economist would conclude that this is a strong return for us."
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Mufasa je izjavil:

Če kdo kej bere annual meetinge velikih delničarjev BMW, VW, Audi, Merc... vidte da so se letos pa že fajn pokakal napram pereči grožnji iz druge strani atlantika... in da glavni posojilodajalci / investitorji so zlatarji od Goldmana itd boysi.



Seveda je grožnja. Zelo so odvisni od izvoza v ZDA. To ni skrivnost in če se ne bodo zelo hitro prilagodili bodo slabo piskali.

Nikec3 ::

Dajte mir, mamo bolj zanimivo temo. Tesla si očitno želi naredit nekaj razlike med Model S in Model X, ob tem pa še malo zaslužiti. Od zdaj naprej je od Model S-ov na voljo programsko omejena baterija 60 kWh, ki jo lahko za 9000 $ (:O) odkleneš na 75 kWh. Očitno računajo, da se jim bo tako zelo splačalo v avto vgrajevati 15 kWh baterij, za katere sploh ni nujno, da jih bo vsak odkelnil. Cena tega modela je 66 000 $.

Pri Model X ostaja opcija 75 kWh in 90 kWh.

Tak od oka bi rekel, da želijo Modela S malo "poslabšati" in s tem več kupcev spraviti iz S-a na X-a.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()
««
292 / 1278
»»