» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
291 / 1278
»»

J.McLane ::

Pri 100k $ Model S voznikih, bi pričakoval da lastniki ne bodo ravno zapravljali svojega časa na SC samo za to, da bi prihranili, kaj se lahko pričakuje od 35k $ Model 3 voznikov? Samo še slabše.

Omejitve uporabe bodo, ampak mislim da ne bodo deal braker, če imaš doma urejeno normalno polnjenje, tisti ki je pa mislil, da bo brez domačega polnejna prišel skozi se je pa močno zmotil.

WarpedGone ::

a ni zdaj osnovni model s70, ki to ma ?

Da. Bivši osnovni model S60 je imel doplačilo (IIRC) 1500 EUR pri nakupu oz 2000 EUR kadarkoli kasneje.

Lahko da bodo dodatne omejitve uporabe, sam ne pričakovat pay-per-use modela.

Če bo kej drugače kot je blo z S60, bo časnovno ali pa use-count omejitev: vnaprej plačaš možnost uporabe za recimo eno leto al pa za 100 polnjenj itd.
Časovna omejitev ma problem da še bol spodbuja uporabo, da čimbol 'izkoristiš' plačan denar.
Use-count se temu izogne in doseže osnovni namen - občasna uporaba na dolgih poteh. Paket recimo 100 polnjenj običajnim smmrtnikom lahko zadošča za mnogo let, dnevne pijavke pa to hitro scuzajo.
Cena? Če eno filanje M3 porabi 50kWh, je to za ~5 EUR elektrike, paket 100 uporab mora koštat ~500 EUR. Cifra, ki bi še lahko bila kot 'osnovna' oprema i.e. vsak prodan avto ima možnost 100 polnjenj na SC, za naprej pa je treba kupt nov 'paket'.
Zbogom in hvala za vse ribe

ZaphodBB ::

Cena? Če eno filanje M3 porabi 50kWh, je to za ~5 EUR elektrike, paket 100 uporab mora koštat ~500 EUR. Cifra, ki bi še lahko bila kot 'osnovna' oprema i.e. vsak prodan avto ima možnost 100 polnjenj na SC, za naprej pa je treba kupt nov 'paket'.

To bi bila meni daleč najljubša rešitev.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

WarpedGone ::

Tut men se kr dopade. 'Lepe' cifre za oglaševanje, jasna pravila, simpl izvedba, in doseže se namen.

Problem je kaj točno je 'use'. Včasih se filanje prekine iz X razloga, človek je štorast in prehitro kabl vn potegne itd. Ni isto al sem na SC 5 minut al 20 minut.
Takšen model ljudi spodbuja, da so na SCju čimdlje, da baterijo nafilajo na 100%, da dobijo čimveč kWh.

Mogoče bi blo bolje, da se šteje "datum uporabe" i.e. 100 različnih datumov uporabe, na isti datum lahko filam kolikor(krat) mi srce poželi. Tako se izogneš slabi volji ko je folk štorast in kurijo 'use-count' brez dejanskega filanja. Ljudi, ki v istem dnevu na SC polni več kot enrkat je dovolj malo, da se lahko zanemari. 300km traja vsaj 5 ur, teoretični max so kakšne 3 uporabe na isti datum.

Velik šans je tle, kako postavit model. Verjamem da se niti interno še niso 100% odločl kako in kaj bodo stvari zastavl.
Sigurno pa ne bo plačilo po kWh za posamezno polnjenje.
Zbogom in hvala za vse ribe

DarkSite ::

Koliko podjetji je že ali pa šele načrtuje postavitev na svojih parkiriščih polnilce v Sloveniji seveda? Se kaj dela na tem ali sploh razmišljajo ali pa samo čakajo?

WarpedGone ::

Nekega popisa ni. Niti ni centraliziranga projekta v tej smeri.
Petrol postavlja polnilnice po pumpah, pasamezni večji trgovski centri po svojih parkirnih hišah, posamezne občine na svojem terenu, posamezni energetski sistemi stvari pri sebi.

Večinoma so te polnilnice pri nas v funkciji reklame - lejte, mi smo postavl polnilnico.
Takšne reči so tipično na totalno zblojenih lokacijah (polnilnica ob elektrarni na poti proti dravogradu, kjer med polnjenjem nimaš česa počet sploh).
Predvsem pa so totalno nezanesljive - nobenga ne boli če ne delujejo, razen tebe ki si računal da boš tam lahko filal in z 'veseljem' ugotoviš da ne boš, ker ne deluje. Lahko samo kličeš vlečno službo da te odšlepajo do naslednjega kandidata, če morda deluje.
Skoraj vedno pa obsegajo en sam ali kvečjemu par priključkov. Če maš "srečo", da nisi prvi, se boš načakal.

Lepota teslinih SCjev, da so vsi zgornji problemi ustrezno reševani oz. rešeni. So aktivno nadzorovani in servisirani, na 'pametnih' lokacijah ko maš kej počet in so poleg 'migracijskih' poti, in vedno so vsaj 4je priključki, še tle pri nas v Lj in na Kozini je 6 priključkov.

Imamo pa vsaj en dokaj dober iskalnik polnilnih postaj pri nas: http://www.elektro-crpalke.si/
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

DarkSite ::

Torej se mora najti eno večje podjetje, da postavi polnilnice na svojem parkirišču in potem pokličejo medije, da se malce pohvalijo. To bi mogoče spodbudilo še druga podjetja.

Če kdo pozna kazga direktorja naj predlaga :)

Polnenje v prihodnosti ne bo tak problem, saj bodo avti sami poskrbeli, da so vedno polni. Ko bomo spali, delali bodo odpeljali na polnilno postajo, kjer jih bo nafilal avtomatični charger ala snake in se nato vrnili.

Kar me skrbi je to, da bomo sprejeli zakon, ki tega ne bo dopuščal. Tako kot razmišljajo za drone. Dejmo raje kr vse prepovedat.

Utk ::

V Sloveniji je že toliko polnilnic, da bi lahko vsak električni avto polnili dvakrat na dan. Ne pretiravat. Ni problem v polnilnicah, sploh.

WarpedGone ::

Kar me skrbi je to, da bomo sprejeli zakon, ki tega ne bo dopuščal.

Neki v tej smeri se že dogaja na nivoju evropske politike - če hočeš postavil polnilnico, mora ta nujno vključevat tut CCS priključek.

Instant kastracija z defektnim standardom.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Kaj pa če ne postavljaš polnilne postaje, ampak javno dostopno 30kw vtičnico? Pri štromu država pač ne bo mogla imet vsega pod kontrolo. Ne smemo dovolit, da bi imela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

Dobrodošel v krasni novi svet Mame Evrope, ki zahteva CCS na vsaki novi javni polnilnici z več kot 20kW.
Al pa ne dobiš dovoljenja za obratovanje.
Zbogom in hvala za vse ribe

TESKAn ::

Kakšen priključek pa naj bi zahtevali?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Zakaj bi sploh moral zahtevat obliko priključka?
Js skurim svoj lasten denar. Na meni je, al ga bom skuril za brezveze al za neki kar ima smisel.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Mogoče v Somaliji. Izvoli se preseliti.

TESKAn ::

Zato, da imaš v avtu en priključek/adapter, ne 100 in da ti ob poti v tujino ni treba razmišljat, kakšne priključke imajo tam. Kot se ne sekiram več, ali imam ali nimam polnilec za telefon, ker vem, da bo nekdo že imel en mikro USB kabel. Vtičnice recimo so že problem, če greš v UK.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Utk ::

Ampak kakšna je verjetnost, da bo EU birokrat predpisal najboljšo stvar? Kolikokrat do zdaj jim je to že uspelo? No, ko smo glih pri vtičnicah...zakaj nimajo še Angleži enakih, in zakaj vozijo po napačni strani. Naj si njih lotijo, če si upajo.

J.McLane ::

Kolikor mi je znano je pri telefonih predpisan priključek na sammem telefonu in EU ne propevudje prodaje nestandardnih polnilcev.

Isto pri avtu, lahko grejo v to da pač vsak avto v EU mora imeti med drugim tudi CCS (kar je plus za potrošnika), da pa predišejo, da mora biti vsaka polnilnica javna je pa malo bolno. Tesla nima javnih polnilic, Tesla ima polnilnice samo za svoje uporabnike, ki so stroitev plačali in ki jih postavlja samo s svojim denarjem.

Če je drugače naj pa kdo razloži.

M-XXXX ::

Utk je izjavil:

Ampak kakšna je verjetnost, da bo EU birokrat predpisal najboljšo stvar? Kolikokrat do zdaj jim je to že uspelo? No, ko smo glih pri vtičnicah...zakaj nimajo še Angleži enakih, in zakaj vozijo po napačni strani. Naj si njih lotijo, če si upajo.

Pri priključkih? USB polnilec za telefone je čista zmaga..

WarpedGone ::

Razmišljanje po analogiji je le izjemoma pravilno. Kaj točno ima USB opraviti s CCS?

CCS ni slab ker ga zahtevajo ampak je slab ker ima nezadostne tehnične sposobnosti - omejitev standarda je max 200A.
Pri 400V je to max 80kW polnenje. Pozabite, da bo standard šel kej naprej v doglednem času, če bo cela evropa prekrita s 50kW polnilnicami.
Sicer CCSu pravijo da je hiter, a s hitrostjo nima veliko skupnega.

CCS je vnaprej zastavljen tako, da EV ne more zares konkurirat bencinskemu pogonu.
V času nastanka CCS in njegove omejitve na 200A je tesla že postavljal polnilnice z max 333A.
Torej ni tehničnih razlogov, da standard nebi omogočal večjih tokov, le politični.
Tudi če je na vsakem vogalu CCS priključek, bo to še vedno pomenilo ornk dolgo čakanje da v avto natočiš za nekaj sto kilometrov dosega.

Zato pa dinozavrska industrija 'podpira' CCS, saj računa da bo s takšno kastracijo EV še dolgo časa lahko prodajala bencinske dinozavre.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Mogoče bi blo bolje, da se šteje "datum uporabe" i.e. 100 različnih datumov uporabe, na isti datum lahko filam kolikor(krat) mi srce poželi. Tako se izogneš slabi volji ko je folk štorast in kurijo 'use-count' brez dejanskega filanja. Ljudi, ki v istem dnevu na SC polni več kot enrkat je dovolj malo, da se lahko zanemari. 300km traja vsaj 5 ur, teoretični max so kakšne 3 uporabe na isti datum.

Kaj pa če enostavno zakupiš Supercharger kWh in je to to? Tesla itak ve koliko si napolnil in kdaj si polnil, zakaj bi bila to slaba rešitev? Zakupiš 1000 kWh supercharger polnjenja in ko jih porabiš enostavno zakupiš nove kar preko aplikacije na telefonu, preko računalnika ali pa kar v avtu. Ne vidim slabosti tega principa. Je enostavno, hitro, ni nepotrebne birokracije, ni dodatnih registracij, ne rabiš na silo filat do 100%...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Ni slaba, ma velik plusov.
Njen problem je sam marketing, folku ni glih jasn kako se kwh pretopijo v prevožene km. Pa morebitn negativen pr, ki bi sledil iz lastne cene tako dostavljene kwh. Ampak pod črto je to en izmed mojih favoritov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Ni slaba, ma velik plusov.
Njen problem je sam marketing, folku ni glih jasn kako se kwh pretopijo v prevožene km. Pa morebitn negativen pr, ki bi sledil iz lastne cene tako dostavljene kwh. Ampak pod črto je to en izmed mojih favoritov.

Folku tudi ni jasno, kako se download/upload številke pri telekomunikacijskih podjetjih pretvorijo v dejansko download/upload hitrost, pa vseeno vsi imamo internet. In telekomunikacije so celo rahlo bolj abstraktne od elektrike.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

M-XXXX je izjavil:

Utk je izjavil:

Ampak kakšna je verjetnost, da bo EU birokrat predpisal najboljšo stvar? Kolikokrat do zdaj jim je to že uspelo? No, ko smo glih pri vtičnicah...zakaj nimajo še Angleži enakih, in zakaj vozijo po napačni strani. Naj si njih lotijo, če si upajo.

Pri priključkih? USB polnilec za telefone je čista zmaga..

USB so predpisali ko so ga že vsi imeli.

WarpedGone ::

BMW throwing in the towel... A morm dodat še told you so"?
BMW puts EVs on the 'back burner' to focus 'i' brand on self-driving cars

"The company has changed tack after its only fully battery-powered car, the i3, failed to gain traction with the public, with only 25,000 sales last year. By contrast, Tesla has already received more than 370,000 orders for its Mode


Torej, i3 se ni prodajal v zadostni količini. Naj dvigne roko kdor je presenečen.
The company also talked about its plans for brand last month and it only mentioned the electric and autonomous iNext in 2021, new i8 in 2018 and not much in-between.


Tle mate ... nobenga resnega EV od BMW še vsaj naslednjih 5 let ne.

Medtem zaenkrat vsaj VW kaže znake razumevanja realnosti ... melje ali bi vrgu 10 milijard EUR v svojo lastno fabriko baterij al ne, in kje in kdaj in kako in zakaj.
Vsaj študirajo, kar jih v eni potezi postavi na drugo mesto kandidatov za preživetje.
Zbogom in hvala za vse ribe

avani ::

Torej sta Daimler in BMW out iz E-sveta...

J.McLane ::

Oba kratkoročno stavita na PHEV

Pro_moted ::

J.McLane je izjavil:

Oba kratkoročno stavita na PHEV


To vsakemu, ki bere tisti članek ni jasno.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Utk je izjavil:

Kaj pa če ne postavljaš polnilne postaje, ampak javno dostopno 30kw vtičnico? Pri štromu država pač ne bo mogla imet vsega pod kontrolo. Ne smemo dovolit, da bi imela.

Saj že ima...

Kaj ti ni jasno?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Nikec3 ::

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

SambaShare ::

Nikec3 je izjavil:



V intervjivu je tudi govora o Apple-u, škoda da se od tam ne ve še nič konkretnega.

fpbs ::

Kaj se dogaja z vozniki Tesel?
http://electrek.co/2016/06/06/tesla-mod...

Nikec3 ::

Mene bolj zanima, kaj je z Teslinimi avtomobili, ki naj bi imeli 90 kWh baterijo, a lastniki tega ne opažajo. 85 kWh baterije so po meritvah uporabnikiv imele okrog 75,76 kWh uporabne kapacitete. Vse lepo in prav, nekaj kWh je rezerviranih spodaj, da uporabniki ne uničijo baterije, nekaj rezerve je zgoraj, problem pa je, da lastniki 90 avtomobilov ugotavljajo povsem isto kapaciteto kot v 85 Model S-ih.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Kaj se dogaja z vozniki Tesel?

Nič, so samo ljudje.
Tudi 'noviranji' so še vedno samo mrhovinarske prostitutke.
Podobnih vozniških napak so polna parkirišča, ampak v cajtng pride samo tesla.

Mene bolj zanima, kaj je z Teslinimi avtomobili, ki naj bi imeli 90 kWh baterijo, a lastniki tega ne opažajo.

Imajo 90kWh baterijo, lastniki pa večinoma nima treh čistih kaj to pomeni in kaj sploh gledajo.

Dokler nekdo končno kupljenega novega avta novega ne pelje na nek tester in ponovi točen EPA cikel in pokaže, da je avto naredu manj kot oglaševano, mi prosim nehajte kradit čas s tem bulšitom o 'manjkajočih' kWh.
Kdor verjame svojemu bulšitu o manjkajočih kWh, verjame tudi da je oglaševan EPA doseg čista laž. Praktično vsaka država bo super vesela odškodnine zaradi takšne prevare. Zakaj ni nobene takšne tožbe? Denar leži na cesti, sam pobrat ga je treba.

Al je bol problem "nima treh čistih"?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

CNBC: Billionaire Ron Baron bets on Tesla being one of the world's biggest companies

The competition is not anywhere. They could have caught him four or five years ago. But they can't catch him now. he's too far ahead.


Ko najdem še posnetek intervjuja, ga prilimam.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Zakaj ni nobene takšne tožbe? Denar leži na cesti, sam pobrat ga je treba.

Ker smo ljudje bedaki in se pustimo nategniti vsakomur. Desetletja. Da proizvajalci lažejo pri porabi je jasno vsem, celo sami so priznali, ko so razkrili pod kakšnimi nerealnimi okoliščinami testirajo to "porabo". Ampak že desetletja nikomur nič, pa nam kradejo kar lep kupček denarja s tem nategom. Ker je Tesla prostitutka, ki naredi vse za en tweet in 5 minut dodatne slave, bi se sicer čudil, če jih nihče ne bi zares testiral, ampak ne podcenjujem neumnosti ljudi, da morda spet samo pišejo anonimno po kakšnem forumu kako jih fali kakšen KW in kako jim bencinar žre dva litra več. In tako naslednjih 20 let.

WarpedGone ::

EPA test je dovolj natančno predpisan, da mi res ni jasno zakaj noben ne proba replicirat teh cifr.
Sploh ni važno al gre za EV ali ICE pogon. Edino kar lahk direkt primerjamo medsabo so cifre dobeljene pod točno specificiranimi pogoji.

Ko primerjaš karkoli drugega, je res samo eno - pričaš bulšit.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj se dogaja z vozniki Tesel?

Nič, so samo ljudje.
Tudi 'noviranji' so še vedno samo mrhovinarske prostitutke.
Podobnih vozniških napak so polna parkirišča, ampak v cajtng pride samo tesla.

Kaj pa če je vzrok teh, kar številnih dogodkov EV, in ne voznik? Poleg tega, da imajo precejšnjo škodo na vozilu, so še obtoženi šlampaste vožnje in seveda čaka jih plačiko vseh povzročenih stroškov. Nekaj podobnega se je dogajalo v primeru s stenskimi polnilci, ko je prišlo do požara v neki garaži. Tudi tam je Tesla valila krivdo na uporabnike, vse dokler se ni vmešala NHTSA in zahtevala vpoklic cca 30000 neustreznih konektorjev.

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Zakaj ni nobene takšne tožbe? Denar leži na cesti, sam pobrat ga je treba.

Ker smo ljudje bedaki in se pustimo nategniti vsakomur. Desetletja. Da proizvajalci lažejo pri porabi je jasno vsem, celo sami so priznali, ko so razkrili pod kakšnimi nerealnimi okoliščinami testirajo to "porabo". Ampak že desetletja nikomur nič, pa nam kradejo kar lep kupček denarja s tem nategom. Ker je Tesla prostitutka, ki naredi vse za en tweet in 5 minut dodatne slave, bi se sicer čudil, če jih nihče ne bi zares testiral, ampak ne podcenjujem neumnosti ljudi, da morda spet samo pišejo anonimno po kakšnem forumu kako jih fali kakšen KW in kako jim bencinar žre dva litra več. In tako naslednjih 20 let.

EPA test je EPA test.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

DarkSite ::

fpbs je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Kaj se dogaja z vozniki Tesel?

Nič, so samo ljudje.
Tudi 'noviranji' so še vedno samo mrhovinarske prostitutke.
Podobnih vozniških napak so polna parkirišča, ampak v cajtng pride samo tesla.

Kaj pa če je vzrok teh, kar številnih dogodkov EV, in ne voznik? Poleg tega, da imajo precejšnjo škodo na vozilu, so še obtoženi šlampaste vožnje in seveda čaka jih plačiko vseh povzročenih stroškov. Nekaj podobnega se je dogajalo v primeru s stenskimi polnilci, ko je prišlo do požara v neki garaži. Tudi tam je Tesla valila krivdo na uporabnike, vse dokler se ni vmešala NHTSA in zahtevala vpoklic cca 30000 neustreznih konektorjev.


Pa sej to je bilo že rešeno. Avtopilot ni bil vklopljen. Voznik je sam kriv. Na sodišču lahko dokažejo vsako sekundo preko logov. Ne moreš si već izmišljevat, da je avto sam nekaj naredil, ti časi so mimo.

WarpedGone ::

Fud, Pure BS si lahko zmišljuje kar njemu paše.
Kdo si pa ti, da bi mu govoril kaj lahko blebeta in kakšen drek lahko okrog meče?
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Kaj je pa bilo napisano, kar ni res:

http://www.autoblog.com/2014/01/14/tesl...

Utk ::

Da proizvajalci lažejo pri porabi je jasno vsem, celo sami so priznali, ko so razkrili pod kakšnimi nerealnimi okoliščinami testirajo to "porabo". Ampak že desetletja nikomur nič, pa nam kradejo kar lep kupček denarja s tem nategom.

Kako tocno nas s tem kradejo?

WarpedGone ::

Tudi tam je Tesla valila krivdo na uporabnike, vse dokler se ni vmešala NHTSA in zahtevala vpoklic cca 30000 neustreznih konektorjev.


1. Požar v garaži ni bil posledica problematičnih štekarjev. Še vedno lažeš.
2. NHTSA ni ničesar zahteval. Še vedno lažeš.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Utk je izjavil:

Da proizvajalci lažejo pri porabi je jasno vsem, celo sami so priznali, ko so razkrili pod kakšnimi nerealnimi okoliščinami testirajo to "porabo". Ampak že desetletja nikomur nič, pa nam kradejo kar lep kupček denarja s tem nategom.

Kako tocno nas s tem kradejo?

Ja, v bistvu nas ne, ker denar itak pride iz bankomata, ane?

Utk ::

A če ti bi rekli, da tvoj avto troši 6 litrov in ne 4, bi trošil kaj manj? A to razliko med 4 in 6 litri pokasira proizvajalec avta? In če bi se odločil, da je boljše bit pošten, bi ti čez noč začel avto kurit 4 litre?
Pri porabi je pač treba gledat težo avta in ne preveliko in ne premajhno moč motorja. Ko te stvari izenačiš, med najslabšim in najboljšim motorjem ni pol litra razlike. Kako ti potem kradejo?
Če je pa nekdo kupil nek avto s porabo "3,5", in ne drugega podobnega enako težkega in zmogljivega avta s porabo kar "4,5", potem pa naj najprej toži vse učitelje kar jih je kdaj imel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Potem ni problema, če naredim svoj avto in ga oglašujem, da ima mestno porabo 2dcl/100km? Po nekem mojem testu seveda, ki z realnostjo mestne vožnje nima kaj dosti skupnega. Mislim, s strani uporabnikov res ne bo problema, ker smo navajeni, da smo tiho, ko nam lažejo in zavajajo, ampak pravno pa vseeno ne bi smelo priti skozi.
Imam nekaj angelske vode s svetlobnimi kvanti, če rabiš. Dokazano zdravi čisto vse bolezni.

Utk ::

Test je predpisan, oni ga opravijo, če goljufajo tam, jih komot tožiš. Ampak tudi brez goljufanja je poraba tam smešna, in hkrati brezvezna, ker kot pravim, izkoristki podobnih motorjev so znotraj par procentov, noben ni naredil nobenega čudeža.

Gregor P ::

Najbrž si tudi plačal nekoliko več zato, ker so ti (pretirano) lagali, da troši manj?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Evo vam še en imposibru...
Tesla knocks VW out of the top 10 car brands - now valued at $4.4 billion


Kolk let do prvega mesta?
IMHO manj kot 10, sploh ker se trenutna leaderja trudita da delat napačne stvari.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Ali ti živiš v pravljični deželi in verjameš v pravljice?
VW proizvodnja je cca 10 miljonov vozil letno, Teslina pa komaj omembe vrednih 50 000.
««
291 / 1278
»»