Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BlaY0 ::
In kdo bo plačal zastonj vožnje? Ki jih tako nihče ne rabi?
Tisti ki se vozijo ob konicah. S tem se bi razmerje hitro začelo popravljati. Kar naenkrat bi cel kup ljudi lahko delalo od 10h do 18h. Stare mame ne bi več ob sedmih na plac hodile in delale gužvo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Magic1 ::
-if you placed an order today, your Model 3 likely won't be ready until well into 2019
In to po Teslinih preoptimitičnih napovedih, ki so se še vedno podaljšali.![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
This is it, this is the future... čez 30 let mogoče.
Zato se pa klasični industriji nikamor ne mudi. Vse elektronske novitete bodo že vključili v klasike, elekto motor in baterije bodo že stlačili v avto, ko se jim bo splačalo.
Izgleda kot moja miza, z namontiranim volanom skoraj 10 let nazaj.
In to po Teslinih preoptimitičnih napovedih, ki so se še vedno podaljšali.
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
This is it, this is the future... čez 30 let mogoče.
Zato se pa klasični industriji nikamor ne mudi. Vse elektronske novitete bodo že vključili v klasike, elekto motor in baterije bodo že stlačili v avto, ko se jim bo splačalo.
Izgleda kot moja miza, z namontiranim volanom skoraj 10 let nazaj.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BlaY0 ::
HDZ jih vabi na Hrvaško ;) prilastili so si celo Nikolo Teslo :P
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
J.McLane ::
Požrešen dizl. Povprečen dizl, če to ni 2 toni težka poslovna mangerska limuzina porabi med 3.5 in 4.5 litra.
Najdi mi tega "povprečnega dizla" za 5 oseb na vzorcu vsaj 100 uporbanikov:
http://www.spritmonitor.de/
Edino Yaris Hybrid požre za 4,3 l ekvivalent dizelskega goriva energije, ampak to nima veze ker vemo kje so cene goriv.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
energetik ::
-if you placed an order today, your Model 3 likely won't be ready until well into 2019OMG, to zgleda preprosto..grdo.
In to po Teslinih preoptimitičnih napovedih, ki so se še vedno podaljšali.
This is it, this is the future... čez 30 let mogoče.
Zato se pa klasični industriji nikamor ne mudi. Vse elektronske novitete bodo že vključili v klasike, elekto motor in baterije bodo že stlačili v avto, ko se jim bo splačalo.
Izgleda kot moja miza, z namontiranim volanom skoraj 10 let nazaj.
Itak mi je touch v avtu (razen morda za infotainment) popolnoma zgrešen. Fizični gumb (sploh vrteči) je precej bolj ergonomska rešitev, ne pa pri touchu, kjer ti med vožnjo prst skače gor/dol in sploh ne veš kaj stisneš.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
HUD, komande na volanu in touch za stvari, ki jih med vožnjo v resnici ne rabiš. S tem ni nič narobe, če se zarad tega armatura očisti navlake.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
BigWhale ::
Zato se pa klasični industriji nikamor ne mudi. Vse elektronske novitete bodo že vključili v klasike.
Katere elektronske novitete pa? Skodin "Columbus navigacijski sistem" z 800x480 ekranom obcutljivim na udarce (ker sam dotik ponavad ne deluje) Ali pa Audijev MMI z enako kvalitetnim ekranom? Parkirni senzorji random proizvajalca za 500 EUR? Mercedes sele sedaj dela prototipe kabine z malo vecjim in boljsim LCD zaslonom.
Vecina 'infotainment' sistemov v avtomobilih je taksno sranje, da groza.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Magic1 ::
Seveda, ker se jim nikamor ne mudi. Ko bo ena od večjih firem začela vse novitete standardno dajat v avte, se bodo hitro zmigali. Zaradi Tesle, katero bo folk dobil v dosti mali količini leta 2020, pač ne.
Nekdo je še primerjal Nokio in Apple in kako dinozavri umrejo. Zadeva ni niti primbližno podobna. Telefone ti komot narediš in prodajaš za poljubno maržo s zelo dobrim marketingom, EV-ja pa ne moreš, ker je že v štartu cena ogromna zaradi baterije. Stari proizvajalci avtomobilov bodo še dolgo propadal le zaradi svojih napak in ne zaradi Tesle.
Nekdo je še primerjal Nokio in Apple in kako dinozavri umrejo. Zadeva ni niti primbližno podobna. Telefone ti komot narediš in prodajaš za poljubno maržo s zelo dobrim marketingom, EV-ja pa ne moreš, ker je že v štartu cena ogromna zaradi baterije. Stari proizvajalci avtomobilov bodo še dolgo propadal le zaradi svojih napak in ne zaradi Tesle.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
RedDrake ::
@BigWhale, in zakaj bi moral biti velik (oz. bolje rečeno točkovno gost) ekran v avtu?
Če želiš kvalitetno navigacijo, potem ne uporabljaš tiste v vozilu, a ni to že sprejeto dejstvo nekaj časa?
Za radio pa še raje vidim, da ne rabim kakega 10-20" zaslona za uporabo. V jugotu sta dva gumba omogočala vse.
Danes mi pa na volanu 5 gumbov omogoča vse kar rabim od infotainmenta, za klimo pa imam velike natančne, "force feedback" knofe, s katerimi točno vem, kaj sem nastavil, brez da gledam.
V bitki UX/HX vs "because it's modern", bom vedno izbral prvo.
Če želiš kvalitetno navigacijo, potem ne uporabljaš tiste v vozilu, a ni to že sprejeto dejstvo nekaj časa?
Za radio pa še raje vidim, da ne rabim kakega 10-20" zaslona za uporabo. V jugotu sta dva gumba omogočala vse.
Danes mi pa na volanu 5 gumbov omogoča vse kar rabim od infotainmenta, za klimo pa imam velike natančne, "force feedback" knofe, s katerimi točno vem, kaj sem nastavil, brez da gledam.
V bitki UX/HX vs "because it's modern", bom vedno izbral prvo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
energetik ::
Se povsem strinjam. Gumb za temperaturo lahko zatipam in obrnem brez pogleda, pri čemer je vsak "klik" gumba pol stopinje, tako da na grobo lahko nastavim temp. brez 1 pogleda. Touch? Najprej da prideš do pogleda, ki kaže klimo, nato moraš najti tisti navidezni knof in se ga dotakniti. Brez pogleda nikakor.
Nato še prištejemo naše asfaltne kolovoze, ko ti roka zaradi udarnih jam niha z +/-5cm...
Nato še prištejemo naše asfaltne kolovoze, ko ti roka zaradi udarnih jam niha z +/-5cm...
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Hehe, devičniki razpravljajo kater kondom je bolš.
Priceles.
Priceles.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
RedDrake ::
@W1, peljal sem Model S iz Slovenije do Salzburga. Verjetno več kot ti.
@Utk: Vsak dan nastavljam, ker sem vsak dan oblečen drugače, predvsem za pogoje izven vozila. Ker avto nekak še ne ve, kako sem jaz oblečen in kak toplotni tok je možen čez moja oblačila, je pač potrebno prilagajanje na začetku, večinoma pa tudi med vožnjo samo.
@Utk: Vsak dan nastavljam, ker sem vsak dan oblečen drugače, predvsem za pogoje izven vozila. Ker avto nekak še ne ve, kako sem jaz oblečen in kak toplotni tok je možen čez moja oblačila, je pač potrebno prilagajanje na začetku, večinoma pa tudi med vožnjo samo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
energetik ::
Kolikokrat na teden pa realno spreminjaš temperaturo, če imaš avtomatsko klimo?Jaz osebno večkrat na dan, tudi po 5x na vožnjo. Tako kot je rekel RedDrake, zaenkrat avto še ne ve, kako sem oblečen in v kakšnem stanju sem.
Zjutraj ko grem na izlet v hribe mi ponavadi paše 24°, ker me pač zjutraj vedno nekaj zebe. Ko gre popoldan domov mi je zaradi fizične aktivnosti še kar vroče in mi paše 18°. Enkrat imam oblečen pulover, drugič sem v kratki majici. ITD.
Ne razumem tistih, ki imate ves čas 22.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Verjetno več kot ti.
Moja mama je lepša od tvoje...
Ljudje, ki zadevo furajo vsak dan, nimajo problema zadet komand brez da pogledajo kam tiščijo. Tko zgleda, ko nisi več devičnik ...
Na koncu ni problem al maš touchscreen al pa fizične knofe ampak kako so stvari organizirane in razporejene. Imaš obupno razporejene fizične knofe (kak Peugeot, ampera) in obupne touchscreene oz. "inteligentne GUI sisteme" (kakšno BMWjevo bruhanje od iDrive).
Lahko so pa stvari narejene OK in delujejo OK.
Devičnikom seveda nedoumljivo, da barva kondoma *je* lahko pomembna.
Evo vam fizične knofe, kr mejte jih:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BlaY0 ::
Katere elektronske novitete pa? Skodin "Columbus navigacijski sistem" z 800x480 ekranom obcutljivim na udarce (ker sam dotik ponavad ne deluje)...
To je namerno tako in dobro je da je tako. Če se ti voziš po naših cestah, ti tuchscreen ki je extra občutljiv povzroča same preglavice, saj ti roka pleše po njem zaredi tresljajev.
S knofi načeloma zelo enostavno upravljaš tudi brez pogleda na njih, saj vsebujejo konture, med njimi so presledki, spet drugi delujejo na zasuk in podobno. Pri touch screenu tega ni in je praktično nemogoče ali pa če hočeš zelo nevarno upravljati z njim med vožnjo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Invictus ::
WarpedGone je izjavil:
Devičnikom seveda nedoumljivo, da barva kondoma *je* lahko pomembna.
Samo rđavom k**cu je barva kondoma pomembna. ZA ostale je kondom pač kondom ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BlaY0 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Magic1 ::
WarpedGone je izjavil:
Verjetno več kot ti.
Moja mama je lepša od tvoje...
Ljudje, ki zadevo furajo vsak dan, nimajo problema zadet komand brez da pogledajo kam tiščijo. Tko zgleda, ko nisi več devičnik ...
Na koncu ni problem al maš touchscreen al pa fizične knofe ampak kako so stvari organizirane in razporejene. Imaš obupno razporejene fizične knofe (kak Peugeot, ampera) in obupne touchscreene oz. "inteligentne GUI sisteme" (kakšno BMWjevo bruhanje od iDrive).
Lahko so pa stvari narejene OK in delujejo OK.
Devičnikom seveda nedoumljivo, da barva kondoma *je* lahko pomembna.
Evo vam fizične knofe, kr mejte jih:
Lepo je videt čemu W1 primerja Teslo.
Magic
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Kaj ti ne paše?
Avto ma fizične knofe, ki so menda kul kr sami po sebi, ker so fizični.
Nedoumljivo?
Aja... magic1... ja, nedumljivo...
Avto ma fizične knofe, ki so menda kul kr sami po sebi, ker so fizični.
Nedoumljivo?
Aja... magic1... ja, nedumljivo...
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BlaY0 ::
WarpedGone je izjavil:
Evo vam fizične knofe, kr mejte jih:
V bistvu ne rabiš veliko knofov... na volanu dva ali tri na vsaki strani, to je vse. Display imaš pa tam kjer so celerji ali imaš pa celo HUD. To je vse kar rabiš. Tuchscreen pri tesli na sredinski konzoli je meni grdobija da glava peče. Toliko večja grdobija so semi-detached touchscreen-i (neintegrirani v armaturo) ki jih srečujemo danes v večini novih avtomobilov in štrlijo ven iz armature kot neke okončine.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Brane22 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Magic1 ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj ti ne paše?
Avto ma fizične knofe, ki so menda kul kr sami po sebi, ker so fizični.
Nedoumljivo?
Aja... magic1... ja, nedumljivo...
Wow, sam je res Tesla boljša. Le kdo še uporablja knofe:
Res moraš bit retard, da ti je to cool. Vsaj tako W1 pravi...
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
J.McLane ::
Tesla Model 3 reservations top 325,000; Tesla projects average price ~$43,000
Drugače pa, če dajo gumbe na volan in HUD, potem se jaz pritožujem samo še nad odprtino prtljažnika.
Drugače pa, če dajo gumbe na volan in HUD, potem se jaz pritožujem samo še nad odprtino prtljažnika.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BlaY0 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Res moraš bit retard, da ti je to cool. Vsaj tako W1 pravi...
Retard.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: msjr ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BlaY0 ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj ti ne paše?
Avto ma fizične knofe, ki so menda kul kr sami po sebi, ker so fizični.
Nedoumljivo?
Aja... magic1... ja, nedumljivo...
Wow, sam je res Tesla boljša. Le kdo še uporablja knofe:
Res moraš bit retard, da ti je to cool. Vsaj tako W1 pravi...
DB10 je sicer slick in sofisticiran, ampak če hočeš biti Bond, moraš pa notri montirat tole:
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Tesla Model 3 reservations top 325,000; Tesla projects average price ~$43,000
Rezervacije so še vedno odprte in kapljajo notr. In bojo kapljale notr še celo leto 2016 in 2017. Vmes se bo zgodil še drugi del predstavitve, in naslednje leto kakšni predogledi in testne vožnje kar bo dodaten bencin na ogenj. Ogromno folka še vedno ni slišalo za teslo, kar se bo počasi spreminjalo.
Če bo pred prvim dobavljenim avtomobilom manj kot 1 milijon vplačil, bo to veliko presenečenje.
Kje ste vsi pametnjakoviči, ki ste razlagal da BMW ne planira električne petke al pa trojke, ker kao ni trga?
Njegovi sedmici je tesla že odrezal jajca, sedaj so na tnalu jajca od bmwjeve petke in trojke. Aja, BMWjevem X pa grejo jajca stran letos.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Mufasa ::
http://siol.net/avtomoto/novice/francij...
Ha good luck frenchies, ker Tesla ze na kolenih prosi ce lahko gradi po celi sloveniji in bi za zemljisce tudi dal xy M$ ter cakal na gradbeno dovoljenje 4 leta.
Ha good luck frenchies, ker Tesla ze na kolenih prosi ce lahko gradi po celi sloveniji in bi za zemljisce tudi dal xy M$ ter cakal na gradbeno dovoljenje 4 leta.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Pro_moted ::
WarpedGone je izjavil:
Tesla Model 3 reservations top 325,000; Tesla projects average price ~$43,000
Rezervacije so še vedno odprte in kapljajo notr. In bojo kapljale notr še celo leto 2016 in 2017. Vmes se bo zgodil še drugi del predstavitve, in naslednje leto kakšni predogledi in testne vožnje kar bo dodaten bencin na ogenj. Ogromno folka še vedno ni slišalo za teslo, kar se bo počasi spreminjalo.
Če bo pred prvim dobavljenim avtomobilom manj kot 1 milijon vplačil, bo to veliko presenečenje.
Kje ste vsi pametnjakoviči, ki ste razlagal da BMW ne planira električne petke al pa trojke, ker kao ni trga?
Njegovi sedmici je tesla že odrezal jajca, sedaj so na tnalu jajca od bmwjeve petke in trojke. Aja, BMWjevem X pa grejo jajca stran letos.
BMW ima že sedaj en lep čas, datum lansiranja BMW i5 , sredina 2019. Tako da bodo TESLO verjetno kar prehiteli z izidom Tesle 3 , ali pa bo tam tam. Glede na to, da pri Tesli, niti še ne vedo kakšna bo končna oblika, nemogoče da proizvodnja zalaufa pred 2019.
i5 bo plug in hibrid ali čisti EV, z minimalno 400 km električnega dosega. Masa 1,5t , produkcija letna je planirana na 50.000.
TESLA bo pa 1 miljon vozil proizvajala 6-7 let. Kdo bo čakal tako dolgo na avto, mi pa tudi ni jasno.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Pa sej za i5 se ne ve še niti ali bo alternativa X-u ali trojki. Ne ve se niti če bo. Spisek želja, da malo potipaš trg, ni dovolj.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BlaY0 ::
WarpedGone je izjavil:
Rezervacije so še vedno odprte in kapljajo notr. In bojo kapljale notr še celo leto 2016 in 2017. Vmes se bo zgodil še drugi del predstavitve, in naslednje leto kakšni predogledi in testne vožnje kar bo dodaten bencin na ogenj. Ogromno folka še vedno ni slišalo za teslo, kar se bo počasi spreminjalo.
Kapljajo in bodo kapljale ampak res kapljale vedno počasneje ker bo zmanjkalo japijev. Zakaj je sploh treba dajat denar za rezervacije? A je to KickStarter projekt za nek JoJo-like gadget?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Glih zarad tega, da ne bo mogel nihče srat, da električni avti nikogar ne zanimajo, da ni trga, da ga nimaš kje polnit, da je vse pod 1000 km dosega neuporabno, itd. Kakšen izgovor ima zdaj VW, da ne naredi eGolfa? Zaresnega, ne tega tahecnega.
Če VW najde ljudi, ki dajo 21 jurjev za 110 konjskega dizel golfa, pa še brez avtomatskega menjalnika, kako zaboga ne bi prodajal električnega za 30 jurjev?
Če VW najde ljudi, ki dajo 21 jurjev za 110 konjskega dizel golfa, pa še brez avtomatskega menjalnika, kako zaboga ne bi prodajal električnega za 30 jurjev?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Pro_moted ::
Pa sej za i5 se ne ve še niti ali bo alternativa X-u ali trojki. Ne ve se niti če bo. Spisek želja, da malo potipaš trg, ni dovolj.
i5 bo crossover. In ja, ve se da bo in kdaj približno bo.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BlaY0 ::
Glih zarad tega, da ne bo mogel nihče srat, da električni avti nikogar ne zanimajo, da ni trga, da ga nimaš kje polnit, da je vse pod 1000 km dosega neuporabno, itd. Kakšen izgovor ima zdaj VW, da ne naredi eGolfa? Zaresnega, ne tega tahecnega.
Ne razumem. Zakaj ne pobirajo rezervacije brez vplačil? Če pa vsi itak vejo da bo zadeva 100% success.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Ne razumem. Zakaj ne pobirajo rezervacije brez vplačil? Če pa vsi itak vejo da bo zadeva 100% success.
Ker bi ti potem blejal, da so te rezervacije itak brezvezne in nič ne pomenijo, in da ga v resnici itak noben ne bo kupil.
i5 bo crossover. In ja, ve se da bo in kdaj približno bo.
Tolk slabše. Tega tesla že ima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BlaY0 ::
Če VW najde ljudi, ki dajo 21 jurjev za 110 konjskega dizel golfa, pa še brez avtomatskega menjalnika, kako zaboga ne bi prodajal električnega za 30 jurjev?
Zato, ker je večini teh ljudi limit 21k. Torej avto za 30k za njih ne pride v poštev. Poleg tega je to like 50% več.
Ker bi ti potem blejal, da so te rezervacije itak brezvezne in nič ne pomenijo, in da ga v resnici itak noben ne bo kupil.
Ne, jaz vem da ga bo kupilo večina japijev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Zato, ker je večini teh ljudi limit 21k. Torej Avto za 30k ne pride v poštev.
Za 110 konjskega dizla po bankah fehtarijo samo balkanci.
Poleg tega je to like 50% več.
50% več za 200% več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BlaY0 ::
Ja in? A za naše ceste rabiš kaj več konjev?
Klasičen nateg potrošnika. Ne rabim 200% več. Evo, če dobim za isti denar 1% več, ga kupim. Čez 6 let.
50% več za 200% več.
Klasičen nateg potrošnika. Ne rabim 200% več. Evo, če dobim za isti denar 1% več, ga kupim. Čez 6 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Pro_moted ::
Ne razumem. Zakaj ne pobirajo rezervacije brez vplačil? Če pa vsi itak vejo da bo zadeva 100% success.
Ker bi ti potem blejal, da so te rezervacije itak brezvezne in nič ne pomenijo, in da ga v resnici itak noben ne bo kupil.
i5 bo crossover. In ja, ve se da bo in kdaj približno bo.
Tolk slabše. Tega tesla že ima.
In kaj ima zdaj to veze ? To pomeni da če ima Tesla crossovera, je to 100% popolnost in konkurence ne rabimo ?
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Magic1 ::
35K$ je cena osnovnega modela pred obdavčitvijo. Vse dodatno je ekstra drago.
What remains is autopilot, smart air suspension, and the subzero weather package, all of which, together, total to $6,000.
Še to dodaš, malo taks in ddv pa si na 50kEUR... Subzero weather package je za doplačat!!!![8-O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_eek.gif)
Še musk je rekel, da bo: that the average option mix will probably be just $42,000.
Privabi množico na osnovni model, katera pa nujno potrebuje še kup dragih doplačil.
What remains is autopilot, smart air suspension, and the subzero weather package, all of which, together, total to $6,000.
Še to dodaš, malo taks in ddv pa si na 50kEUR... Subzero weather package je za doplačat!!!
![8-O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_eek.gif)
Še musk je rekel, da bo: that the average option mix will probably be just $42,000.
Privabi množico na osnovni model, katera pa nujno potrebuje še kup dragih doplačil.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Ja in? A za naše ceste rabiš kaj več konjev?
50% več za 200% več.
Klasičen nateg potrošnika. Ne rabim 200% več. Evo, če dobim za isti denar 1% več, ga kupim. Čez 6 let.
Ne filozofiraj. Tudi golfa dizla za 21 jurjev nihce ne rabi, ker je dost cenejsih. Jih pa ljudje hocejo. In ce so pripravljeni placat 21 pa tudi vec, bi placali tudi 30 za elektricnega. Tudi ce ne vsi, zadost sigurno, se vidi po 325000 narocilih za drazji avto.
Konkurenco rabimo, ampak tako da bo pritiskala na teslo, ne pa 5 let za teslo ponavljala stvari. Pri ice mora vsak jajc, ki pride na novo, posekat tudi najboljse ostale, ker drugace bo v dveh letih posekan sam. Da 5 let po tesli das ven nekaj podobnega, pa se zmeraj slabsega, ne koristi nikomur. Model s se zmeraj nima niti napovedanega resnega konkurenta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BlaY0 ::
Ne filozofiraj. Tudi golfa dizla za 21 jurjev nihce ne rabi, ker je dost cenejsih. Jih pa ljudje hocejo. In ce so pripravljeni placat 21 pa tudi vec, bi placali tudi 30 za elektricnega. Tudi ce ne vsi, zadost sigurno, se vidi po 325000 narocilih za drazji avto.
Ne vidim veliko novih Golfov po cestah. Starih pa. Koliko slovenskih Golfačev je torej vplačalo rezervacijo za Teslo?
Da 5 let po tesli das ven nekaj podobnega, pa se zmeraj slabsega, ne koristi nikomur.
Se pravi leta 2024. Se strinjam. Glej Utk, ne me narobe razumet. Jaz sem za električne avtomobile. Ampak tole je pa čisti hajp.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Pa kaj pol ce je? Hvala bogu. Hype je bil tudi s pametnimi telefoni, pa ga ima danes skoraj vsak, tudi ce ne ve zakaj. Tisti, ki vejo, so pa sploh srecni. Stanejo pa drobiz. Zadnji, ki se je upiral temu, je neslavno koncal, danes pa mobitele prodajajo cisto druge firme kot 10 let nazaj. Kdo bi si mislil takrat, a? Ampak vse je super, za nemsko dizel trojico je rekordno leto. Sej za nokio je blo tudi, do zadnjega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Čisto tako, za orientacijo - Tesla je doslej naredila manj avtov, kot jih Toyota ali Volkswagen v enem tednu!
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
bambam20 ::
WarpedGone je izjavil:
Evo vam fizične knofe, kr mejte jih:
Pojem uporabnosti in ergonomije je tole.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Invictus ::
Ampak vse je super, za nemsko dizel trojico je rekordno leto. Sej za nokio je blo tudi, do zadnjega.
A ste res tako butasti, da mislite, da oni nič ne delajo na tem področju? Da kar čakajo neke alternative? Nemci bodo skupaj z ostalo industrijo pač zagotovili cel paket. Očitno se danes električni avti še ne splačajo. Saj je bil tukaj polinkan članek, da nemško elektro gospodarstvo crkne, če bi zamenjali 10% avtov na električne.
Ali pa čakajo še na kako alternativo. Recimo vodik. Londonski taksiji bodo šli vsi na vodik, in za njih se tudi postavlja tovarno vodika kot goriva v bližini Londona.
Sicer pa, kaka alternativa Nemcem pri avtih sploh obstaja? Ford, Citroen, Renault ? Ne me hecat ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Sej to je jasno, da cakajo. Firme s slogani das auto, prednost je v tehniki, uzitek v voznji, cakajo, da bo nekdo nekaj izumil. Cakajo tam neki ameriski startup. A ne bi oni morali vodit te stvari? In ce ne bi blo tesle, ocitno ne bi blo nikogar, in se elektricni avti nikoli ne bi splacali, sami od sebe sigurno da ne. Kako zaboga in koga cakajo? Samo ne pol jokat ko bo sla se ta industrija americanom in kitajcem - se oni tu ne cakajo nikogar in delajo faking elektricne avtobuse.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
bambam20 ::
Požrešen dizl. Povprečen dizl, če to ni 2 toni težka poslovna mangerska limuzina porabi med 3.5 in 4.5 litra.
Najdi mi tega "povprečnega dizla" za 5 oseb na vzorcu vsaj 100 uporbanikov:
http://www.spritmonitor.de/
Edino Yaris Hybrid požre za 4,3 l ekvivalent dizelskega goriva energije, ampak to nima veze ker vemo kje so cene goriv.
Kaj bi rad dokazal? Ne vem v katerem času živiš.
Audi A3 letnik 2.0 tdi l 2015 150 konjev povprečna poraba iz prve roke 4.4 l .
Škoda Octavia 1.6 tdi 4.1 litra
Škoda Fabia 1.4 tdi 3.5 litra
Clio DCI 1.5 2012 3.6litra
BMW 318d 150 konjev 2o15 letnik med 4.4 litra