» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
274 / 1224
»»

WarpedGone ::

@gregorp:
Odvisno kaj misliš s prehodom:
Netherlands Moves To Only Allow EV Sales By 2025 - End Of Gas, Petrol

In a majority vote, the lower house of Dutch parliament supported a motion to no longer allow new sales of petrol or diesel cars from 2025.


Politična igra še ni končana, je pa reč splezala čez začetno stopnico.
Osebno sm totalno proti takšnim birokratskim posegom zato ne men oponašat mame države.
Zbogom in hvala za vse ribe

BlaY0 ::

WarpedGone je izjavil:

Nafta nima lastne cene...

In to je problem. Zato ker nafta in ostale smeti nimajo cene smo _vsi_ tako lahkomiselni. Če bi nafto in smeti ovrednotili, bi že zdavnaj prešaltali na elektriko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Okapi ::

BlaY0 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:


Ko je avto sposobn sam pridit na željeni naslov je tole no-brainer.
Seveda se ponudi vnaprejšnje letne naročnine z nekim smiselnim obsegom uporabe, ki je že vključen v naročnino.

To vse že funkcionira (vključno s parimi različnimi tarifami glede na dinamiko _izposojanja_), edino kar še čakam je to, da dejansko avto pride do mene, ne da ga grem jaz iskat.
A pri vas taksiji ne delajo? Jaz pokličem, avto pride, me odpelje, kamor hočem, in potem gre naprej po svoje. Taksisti (in Uberjevci) delajo za minimalca in če misliš, da bo avto z robotom kaj bistveno cenejši, se IMHO motiš.

Gregor P ::

Vse kar to pomeni je le, da nekega dne taksistov (ljudi, voznikov) ne bo več oz. bodo kmalu postali ogrožena vrsta (službe).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Okapi ::

Ja, ampak cene za uporabnike pa zaradi tega ne bodo dosti nižje.

ZaphodBB ::

Ja, ampak cene za uporabnike pa zaradi tega ne bodo dosti nižje.

Bodo, ker plača je skoraj enaka amortizaciji. Hkrati pa bo utilizacija vozil lahko precej višja - uberjevci si ne delijo vozil, taksisti pa pri nas tudi ne.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Okapi ::

Brez skrbi, da dosti nižje ne bodo. In taksisti si pri nas (nekateri) delijo taksije.

J.McLane ::

Me zanima ko bo nek kmet v Davči poklical tak samovozeč avto, koliko časa bo nanj čakal.

Avto pred hišo je luksuz katerega se marsikdo noče in se ga ne bo hotel odreči. Ni vedno tako, da veš vsaj pol ure prej kdaj moraš kam iti, nujni dogodki so sicer redki ampak takrat razpoložljiv avto pred hišo je še vedno neprecenljiv.

WarpedGone ::

a ni zanimivo da majo avti s tempomati še vedno gas pedal? How come?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Ni vedno tako, da veš vsaj pol ure prej kdaj moraš kam iti, nujni dogodki so sicer redki ampak takrat razpoložljiv avto pred hišo je še vedno neprecenljiv.
Ključna besede je "neprecenljiv" - in povsem napačna. Razkošje, da imaš pred hišo parkiran lasten avto, ima svojo ceno, ki je odvisna od tega, kako/koliko uporabljaš avto in koliko si lahko privoščiš. Če si dovolj bogat, imaš lahko tudi pet avtov, in v vsakem svojega šoferja, ves čas v pripravljenosti (za res nujne primere pa še helikopter). Če nisi dovolj bogat, boš pa mirno počakal tiste pol ure, in si s privarčevanim denarjem namesto lastnega avta raje kupil kaj drugega.

O.

Utk ::

Pa si kdo res želi odreči temu luksuzu? Hočeš vnuku razlagat, da včasih je pa imel vsak svoj avto? V velikih mestih, kjer ti je v resnici samo v nadlego, prav. Če imaš prostor, potem pa bi se blo škoda temu odreč.

Okapi ::

Kot rečeno - vse je odvisno od konkretnih okoliščin. Eno je, če živiš na gorski kmetiji in rabiš dobrega terenca, da sploh zvoziš zadnji klanec do bajte, nekaj zelo drugega pa, če živiš v centru velemesta. Vmes je pa še sto drugih odtenkov.

In ni vse samo v prostoru - dokler nimaš zelo veliko denarja, je tudi stvar stroškov in prioritet. Mogoče ti lasten avto pomeni več od počitnic na Maldivih, mogoče pa ne. In če nimaš dovolj denarja za oboje, se boš odločil za tisto, kar ti več pomeni. Eni za avto, drugi za Maldive.

Nikec3 ::

Nemci gredo v tole ...

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/...
http://www.gizmag.com/audi-creates-e-di...
http://money.cnn.com/2015/04/28/technol...

Kar se tiče gorivnih celic, so eni bolj uspešnih. Bolj od Američanov. Poglej si njihove podmornice Type 212/214 ... Bi človek rekel da so precejšen uspeh ... Skoraj kot Tesla pri avtih ...

Hahahahaha, tako se že pa dolgo nisem nasmejal. To se bere kot kakšna Severnokorejska propaganda. Če so Nemci glede tega resni, potem se jim ne piše nič dobrega.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Menim, da bodo obnovljivi viri že prej prevzeli primat. Najbolj ironično bo, ko bodo ZDA v naslednjih 10 letih postale najbolj zelena dežela na svetu.

In to z precej manj subvencij kot EU.

Utk je izjavil:

Pa si kdo res želi odreči temu luksuzu? Hočeš vnuku razlagat, da včasih je pa imel vsak svoj avto? V velikih mestih, kjer ti je v resnici samo v nadlego, prav. Če imaš prostor, potem pa bi se blo škoda temu odreč.

Napačno razmišljaš. V isto kategorijo gre tudi dejstvo, da je največji delež lastniških stanovanj v EU-ju v Romuniji. Kaj pa tam govorijo vnukom? Kako so si Nemci bogi, ker nima vsak za svoje stanovanje, v Romuniji pa imajo?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Utk ::

Danes imaš lahko avto tudi z zelo nizkimi stroški. Pa ne spet tako strašno slab avto. Vsak s 600 evri plače si ga lahko (in si ga tudi v resnici) privošči. In če se ga bi znebil, zarad tega ne bi glih vsako leto peljal družino na Maldive. V glavnem, če nekoč ne bomo imeli tega jurja viška (niti javni prevoz ne bo zastonj) na leto za ta luksuz, bomo imeli probleme.

In če bi Romun prodal tisto podrtijo in jo vzel nazaj v najem, ne bi avtomatsko začel dobivat 3 jurje plače kot Nemec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Se strinjam, z vzdrževanim rabljenim avtom in 15.000km/leto lahko prideš skozi s 200€/mesec vključno z gorivom, registracijo, servisi in amortizacijo avta.
Težko da bi s kakršnim koli najemom/robotskim taksistom prišel blizu temu. Pri tem, da te tak avto čaka pred bajto _vedno_ in to v še takih rovtah.

thramos ::

Tisti, ki avtomobila praktično ne potrebujejo, ga itak ne dojemajo kot luksuz, ampak zgolj kot nepotreben strošek za orodje. Če kolo, javni prevoz + občasen najem povsem zadovoljijo potrebe. Avtomobil že sedaj v Ljubljani vsaj po mojih opažanjih že zdavnaj nima več kul faktorja oz. statusnega simbola.

BlaY0 ::

Okapi je izjavil:

A pri vas taksiji ne delajo? Jaz pokličem, avto pride, me odpelje, kamor hočem, in potem gre naprej po svoje. Taksisti (in Uberjevci) delajo za minimalca in če misliš, da bo avto z robotom kaj bistveno cenejši, se IMHO motiš.

Delajo, samo je zadeva prilično draga, čeprav sem zgoraj omenil da se za letno ceno vzdrževanja drugega avtomobila lahko pol leta v službo in nazaj vozim s taksijem...
Car sharing je tu kjer živim (preračunano) prilično cenejši od taksija.

Okapi je izjavil:

Ja, ampak cene za uporabnike pa zaradi tega ne bodo dosti nižje.

Zame bodo. Sem preračunal.

Utk je izjavil:

Pa si kdo res želi odreči temu luksuzu? Hočeš vnuku razlagat, da včasih je pa imel vsak svoj avto? V velikih mestih, kjer ti je v resnici samo v nadlego, prav. Če imaš prostor, potem pa bi se blo škoda temu odreč.

Avto in večino prevoznih sredstev bo verjetno nekoč obsolete. Verjetno se ne boš več rabil voziti v službo... v glavi boš imel en čip prek katerega se boš povezal v _nevronsko_ mrežo... in boš _delal_, se učil. Ko boš imel zadosti, se boš odklopil, se usedel na kolo in se malo zapeljal naokoli...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

Utk je izjavil:

Danes imaš lahko avto tudi z zelo nizkimi stroški.

Niti ne. Sem vsi vse preračunal. Če si kupim en jajček za 2.500 EUR, bom imel z njim leno stroškov za pol leta vožnje v službo in nazaj s taksijem. S tem da moram predpostaviti, da z njim ne bom imel kakšnih nepredvidenih težav.

energetik je izjavil:

Se strinjam, z vzdrževanim rabljenim avtom in 15.000km/leto lahko prideš skozi s 200€/mesec

Evo, to je veliko, Za tak denar se jaz pol meseca v službo in nazaj vozim s taksijem po redni tarifi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Magic1 ::

200€ na mesec je lahko veliko, lahko pa tudi malo. Vse odvisno od avta. Če dobiš kakšen lepo ohranjen stari avto z malo konji, lahko komot prideš skozi pod 100€, s tem da je 50€ od tega bencin. Seveda lahko pa kupiš staro kripo s 150kW+ višjega razreda in te bodo sam stroški prišli čez 200€.
Magic

energetik ::

Sicer to je povsem realna ocena. Redno si zapisujem _vse_ stroške za avto. Od kar sem ga kupil 4 leta starega (sedaj je 8 let) za dobrih 6kEUR, sem delal 9000km/leto. Če ga bom imel do 14 leta in bo na koncu vreden 0EUR, je stroškov vključno z nabavno ceno 220EUR na mesec. S tem da sem štartal z ubijalskim 14 zav. razredom in polnim kaskom.

Če računamo da stane taxi cca. 1EUR/km, je to denarja za 2600km/leto oz. 3-4x manj. Jaz dvomim, da bi bil robotski EV cenejši od taxija zdaj.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Magic1 je izjavil:

200€ na mesec je lahko veliko, lahko pa tudi malo. Vse odvisno od avta. Če dobiš kakšen lepo ohranjen stari avto z malo konji, lahko komot prideš skozi pod 100€, s tem da je 50€ od tega bencin. Seveda lahko pa kupiš staro kripo s 150kW+ višjega razreda in te bodo sam stroški prišli čez 200€.

Si prištel zavarovanja, registracije, zimske gume na vsakih par let, letne gume na vsakih par let? Menjave gum, servise? Kripa s 150kW+ te pride 400 na mesec, pa upaš da ne bo nič narobe z njo...

Utk ::

BlaY0 je izjavil:

Utk je izjavil:

Danes imaš lahko avto tudi z zelo nizkimi stroški.

Niti ne. Sem vsi vse preračunal. Če si kupim en jajček za 2.500 EUR, bom imel z njim leno stroškov za pol leta vožnje v službo in nazaj s taksijem. S tem da moram predpostaviti, da z njim ne bom imel kakšnih nepredvidenih težav.

energetik je izjavil:

Se strinjam, z vzdrževanim rabljenim avtom in 15.000km/leto lahko prideš skozi s 200€/mesec

Evo, to je veliko, Za tak denar se jaz pol meseca v službo in nazaj vozim s taksijem po redni tarifi.

No, pa kateri matematiki se ti potem avto ne splača? Pol leta boš hodil v službo s taxijem, potem pa kaj? Kaj pa še ostale poti?

BlaY0 ::

Ostalo pa delam od doma. Kdaj pa kdaj grem z avtobusom ali vlakom. Poleti 2 meseca s kolesom...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

bambam20 ::

vožnja s taksijem 0,85 centa na km? To je ob normlani kilometraži 1000 km na mesec 850€.. Res huda logika.. Taksi je predrag in res nujno zlo, ki se ga človek posložuje.

Nekdo, ki bi si danes omislil za taxi vozilo teslo S si jo v enem letu odplača.

BlaY0 ::

bambam20 je izjavil:


Nekdo, ki bi si danes omislil za taxi vozilo teslo S si jo v enem letu odplača.

Se pravi naj bi bili taksisti prvi early adopterji? Ne vidim tega trenda.

Utk ::

BlaY0 je izjavil:

Ostalo pa delam od doma. Kdaj pa kdaj grem z avtobusom ali vlakom. Poleti 2 meseca s kolesom...

Kup komplikacij za kaj...samo da boš na istem s stroški kot če bi imel svoj avto. Pa še kakšno babo bi lahko vanj naložil.
In potem je problem avtonomija pri električnih avtih.

bambam20 ::

BlaY0 je izjavil:

Ostalo pa delam od doma...



Ti si ena izjema. Večina ljudi ne dela do doma.

BlaY0 ::

Utk je izjavil:


Kup komplikacij za kaj...samo da boš na istem s stroški kot če bi imel svoj avto. Pa še kakšno babo bi lahko vanj naložil.
In potem je problem avtonomija pri električnih avtih.

Vsakemu svoje. Jaz uživam v vožnji s kolesom. Ti uživaš v vožnji z avtomobilom...

bambam20 je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Ostalo pa delam od doma...



Ti si ena izjema. Večina ljudi ne dela do doma.

Čez 10 let bo marsikdo delal samo še od doma. Mogoče tudi ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

bambam20 ::



par Tesla taxijev v Ljubljani bi naredilo veliko dobrega...

Magic1 ::

Haha, V Ljubljani kar nekaj deset tisoč ljudi dnevno vozi. Kaj bo par Tesel naredilo? Daleč največ naredi hiter mestni avtobus.
Magic

_dice7 ::

BlaY0 je izjavil:

Čez 10 let bo marsikdo delal samo še od doma.


Stopi kdaj malo ven na zrak, izven kleti tvoje mamice.

Utk ::

V Sloveniji kakih 120,000 ljudi dela doma. Pa še ti imajo avto. Čez 10 let pa si ga niti tisti, ki bojo res delali, ne bojo mogli privoščit? Ne verjamem.

Brane22 ::

energetik je izjavil:

Sicer to je povsem realna ocena. Redno si zapisujem _vse_ stroške za avto. Od kar sem ga kupil 4 leta starega (sedaj je 8 let) za dobrih 6kEUR, sem delal 9000km/leto. Če ga bom imel do 14 leta in bo na koncu vreden 0EUR, je stroškov vključno z nabavno ceno 220EUR na mesec. S tem da sem štartal z ubijalskim 14 zav. razredom in polnim kaskom.

Če računamo da stane taxi cca. 1EUR/km, je to denarja za 2600km/leto oz. 3-4x manj. Jaz dvomim, da bi bil robotski EV cenejši od taxija zdaj.


Čisto tako čez palec - nek papirni primer:

- recimo da imaš furo s taksijem, ki traja uro in je sestavljena večinoma iz mestnega prometa in da v tem času prepotuješ 40km. Taksi te stane torej v rangu €40. Pa recimo da zažge vozilo ob tem goriva za €5. Kilometrina, se obračunava nekako 3x benz, torej €15 in ta naj bi zajela približno vse stroške vozila. Torej je €25 za voznika, kar zajema bruto, torej vse povezane stroške z njim in podjetjem, za katerega dela.

Elektroavto prevozi teh 40 km za bistveno manjše stroške goriva. Če povzamemo recimo Teslo, je to 15kWh, torej malo manj ko €2, pa verjetno veliko manj kot to, ker gre za počasno vožnjo in kreni-stani.

Stroški vozila so za elektroavto lahko bistveno nižji, ker vzdrževanja ob dobrem vozilu skorajda ni. NI menjalnika, maljonov sklepov in prenosov, ICE motorja itd itd. Sploh, ko bo tehnologijoa resno zagrabila to problematiko, bodo glavni stroški obnove opreme v kabini ( prevlake zicev, filtri, tepihi itd) ne pa motorja.
Dobro, tu so še baterije, ampak te ob zmernih ciklih in nešportni vožnji morajo zdržati kar veliko.
KOmot torej za začetek upoštevaš recimo faktor 3 tudi tu in prideš na elektro-kilometrino nekje €5.

Stroški voznika pa odpadejo, vsaj v največjem delu. Tako prideš z 1€/km na nekje 1/8 €/km.

BlaY0 ::

_dice7 je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Čez 10 let bo marsikdo delal samo še od doma.


Stopi kdaj malo ven na zrak, izven kleti tvoje mamice.
Če bi bral vse moje poste ne samo selekcije, bi uvidel da sem na zraku precej več kot ti...

Nikec3 ::

Nekateri še vedno ne razmišljate dovolj široko. Ko bomo enkrat imeli dovolj solidno avtomatizirano vožnjo, se bo promet močno pocenil, vaše primerjave s ceno taxija so pa smešne. Avto mora v vsakem primeru nekdo plačat, povprečen avtomobil pa je izkoriščen verjetno manj kot 10% dneva. Avtomatizirana vožnja pomeni, da se kup avtomobilov CEL čas vozi okrog in so lahko teoretično izkoriščeni 100% dneva. Se vi sploh zavedate kako to zniža fiksne stroške avtomobila? Not je potrebno spravit ceno avtomobila + variabilne stroške. Fiksna cena na uporabnika se lahko povsem realno zniža tudi za faktor 5X, variabilni stroški kot so gume in vzdrževanje recimo da ostanejo isti, z avtomatizacijo ne rabiš več plačevati voznike, pa tudi "tankanje" električnih avtomobilov je za nekaj faktorjev cenejše.

Mi lahko sedaj nekdo razloži, zakaj ob elektrifikaciji in avtomatizaciji vožnje ne bi bilo povsem realno, da se strošek mobilnosti na povprečnega posameznika zniža za nekajkrat?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Dobro, tu so še baterije, ampak te ob zmernih ciklih in nešportni vožnji morajo zdržati kar veliko.
Za najnovejše cene ne vem, ampak še nedavno so stale približno toliko, kot bi vnaprej plačal ves bencin, ki ga boš porabil.

Recimo, da stanejo 15k evrov. Če imaš dizla, ki kuri v povprečji 6 litrov na 100 km, to pomeni pri enem evru za liter 250.000 km.

bambam20 ::

Okapi je izjavil:



Recimo, da stanejo 15k evrov. Če imaš dizla, ki kuri v povprečji 6 litrov na 100 km, to pomeni pri enem evru za liter 250.000 km.



Požrešen dizl. Povprečen dizl, če to ni 2 toni težka poslovna mangerska limuzina porabi med 3.5 in 4.5 litra.

Okapi ::

Še toliko bolje. Za ceno enega kompleta akumulatorjev lahko narediš 350.000 kilometrov na dizel.

Invictus ::

Nikec3 je izjavil:


Mi lahko sedaj nekdo razloži, zakaj ob elektrifikaciji in avtomatizaciji vožnje ne bi bilo povsem realno, da se strošek mobilnosti na povprečnega posameznika zniža za nekajkrat?

Zato ker potrebe po prevozu niso enakomerno porazdeljene čez dan ...

Za prevoz 200k ljudi v Ljubljano še vedno rabiš enako avtov, potem ti pa od pol devetih do petih naredijo preostalih 5% dnevnih voženj ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Nikec3 ::

Invictus je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


Mi lahko sedaj nekdo razloži, zakaj ob elektrifikaciji in avtomatizaciji vožnje ne bi bilo povsem realno, da se strošek mobilnosti na povprečnega posameznika zniža za nekajkrat?

Zato ker potrebe po prevozu niso enakomerno porazdeljene čez dan ...

Za prevoz 200k ljudi v Ljubljano še vedno rabiš enako avtov, potem ti pa od pol devetih do petih naredijo preostalih 5% dnevnih voženj ...

Ja seveda niso, bo pa potem vožnja med delovnim časom "zastonj". Lahko komot uvedemo borzo prevozov, kjer cene nihajo enako kot na finančnih trgih ali pri letalskih prevoznikih. Še vedno bo dejstvo, da bo avtomobil veliko bolj izkoriščen, kar pomeni da se bodo prevozi pocenili.

+ trendi na vseh področjih gredo v smeri večje fleksibilnosti, kar se počasi že pozna tudi na službah. Pozabite na fiksen delovni čas. Čez 10 let ga bo veliko manj kot danes.

Btw, število rezerviranih Modelov 3 je že na 325 000
http://www.bloomberg.com/news/articles/...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

BlaY0 ::

Invictus je izjavil:


Za prevoz 200k ljudi v Ljubljano še vedno rabiš enako avtov, potem ti pa od pol devetih do petih naredijo preostalih 5% dnevnih voženj ...

To se vse da zoptimizirat... v mesto te (+ še dva poberete po poti) pelje avtonomno vozilo, ki ne parkira v mestu ampak se odpelje nazaj na obrobje, vmes še kako staro mamo nazaj s placa pelje. Tako je v mestu dovolj placa za druge aplikacije namesto parkirnih mest ki ustvarijo višjo dodano vrednost iz katere se subvencionira del elektrike (recimo) ki jo ti avtomobili porabijo.

Nikec3 ::

Za prevoz 200k ljudi v Ljubljano še vedno rabiš enako avtov, potem ti pa od pol devetih do petih naredijo preostalih 5% dnevnih voženj ...

Teh 200 000 ljudi tudi po današnjih nefleksibilnih standardih začne službo zagotovo v razponu dveh ur, kar pomeni da lahko že takoj to številko prepoloviš. Pa sploh še nisem štel, da se jih lahko več pelje v enem avtu.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Invictus ::

Nikec3 je izjavil:


Ja seveda niso, bo pa potem vožnja med delovnim časom "zastonj". Lahko komot uvedemo borzo prevozov, kjer cene nihajo enako kot na finančnih trgih ali pri letalskih prevoznikih. Še vedno bo dejstvo, da bo avtomobil veliko bolj izkoriščen, kar pomeni da se bodo prevozi pocenili.

In kdo bo plačal zastonj vožnje? Ki jih tako nihče ne rabi?

Zakaj bi bil avto bolj izkoriščen kot danes?

Nikec3 je izjavil:


Teh 200 000 ljudi tudi po današnjih nefleksibilnih standardih začne službo zagotovo v razponu dveh ur, kar pomeni da lahko že takoj to številko prepoloviš. Pa sploh še nisem štel, da se jih lahko več pelje v enem avtu.

To se lahko že danes, pa car sharing ne deluje najbolje ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Gregor P ::

Zakaj pa ne bi imeli avtonomnih e-avtobusov, e-kombijev ipd. ki pač pokrivajo te dnevne konice in te do njih (glavnih postaj) sproti vozijo še avtonomni e-avtomobili? Pač nek algoritem ti izračuna najboljšo pot in vozila, ki jih potrebuješ do cilja.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Invictus je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


Ja seveda niso, bo pa potem vožnja med delovnim časom "zastonj". Lahko komot uvedemo borzo prevozov, kjer cene nihajo enako kot na finančnih trgih ali pri letalskih prevoznikih. Še vedno bo dejstvo, da bo avtomobil veliko bolj izkoriščen, kar pomeni da se bodo prevozi pocenili.

In kdo bo plačal zastonj vožnje? Ki jih tako nihče ne rabi?

Zakaj bi bil avto bolj izkoriščen kot danes?

Nikec3 je izjavil:


Teh 200 000 ljudi tudi po današnjih nefleksibilnih standardih začne službo zagotovo v razponu dveh ur, kar pomeni da lahko že takoj to številko prepoloviš. Pa sploh še nisem štel, da se jih lahko več pelje v enem avtu.

To se lahko že danes, pa car sharing ne deluje najbolje ...

Kako ne razumeš, da avtonomna vožnja drastično spremeni zadeve?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Invictus ::

Nikec3 je izjavil:


Kako ne razumeš, da avtonomna vožnja drastično spremeni zadeve?

Kako ne razumeš da se ljudje ne spreminjajo?

Sploh pa ne svojih udobnih navad ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BigWhale ::

Invictus je izjavil:

Za prevoz 200k ljudi v Ljubljano še vedno rabiš enako avtov, potem ti pa od pol devetih do petih naredijo preostalih 5% dnevnih voženj ...


Casi, ko je bila guzva v LJ samo ob jutranji in popoldanski konici so mimo. Kakih 20 let nazaj je se bilo tako, danes pa ne vec.

Sedaj je pa v LJ samo se guzva in malo manjsa guzva.

BigWhale ::

Do 'P+R parkirisc' bodo pripeljali vlaki/avtobusi/hyperloopi/... od tam naprej bo pa na voljo shuttle service. Najverjetneje bo v obliki vec razlicnih vozil. Od avtomatskih avtobusov, do avtomatskih avtov. :)

vostok_1 ::

BigWhale je izjavil:

Do 'P+R parkirisc' bodo pripeljali vlaki/avtobusi/hyperloopi/... od tam naprej bo pa na voljo shuttle service. Najverjetneje bo v obliki vec razlicnih vozil. Od avtomatskih avtobusov, do avtomatskih avtov. :)


Končno nekdo, ki razmišlja vsaj malenkost out of the box.
««
274 / 1224
»»