Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
No ja, je še vse kaj drugega. Ampak če posplošiš je nekako tako, da padejo na velik grd zaslon sredi armature in ludikrs pospeške, ki jih ne uporabljajo. Vsakomur svoje sicer, ampak za ta denar vseeno pričakuješ neko udobje in kvaliteto.
Kako sploh definiraš to udobje? Kako udobni so sedeži? Koliko grelcev riti ima avto v sedežih? Kako se prestavna ročica prilega tvoji roki?
Meni se zdi Teslin autopilot zelo udobna zadeva.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nekikr ::
Enostavno ga definiraš tako, da se vseden v enega in drugega. Kvaliteto izdelave pa tako, da pogledaš kje kaj stran štrli recimo. Avtopilot zna biti zanimiv ja, škoda, ker boš to udobje dočakal šele čez desetletje ali več, dobre sedeže in kvaliteto pa lahko kupiš že danes.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Kdo pa drug kot fpbs.
Ampak ne it gledat videa niti brat komentarjev.
Ker pol boste vidl da je še vedno poln bulshita, tko kot naslov videa.
Ampak ne it gledat videa niti brat komentarjev.
Ker pol boste vidl da je še vedno poln bulshita, tko kot naslov videa.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Kdo pa drug kot fpbs.
Ampak ne it gledat videa niti brat komentarjev.
Ker pol boste vidl da je še vedno poln bulshita, tko kot naslov videa.
Tesla owners are complaining that the new autopilot feature is accidentally steering them off highwayshttp: //www.techinsider.io/tesla-owners-complai...
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Povsem tvojemu nicku primerno. Fud, pure bulshit, fpbs.
Če koga iskreno zanima kaj je na stvari, naj pogleda teslamotrosclub.com.
Če koga iskreno zanima kaj je na stvari, naj pogleda teslamotrosclub.com.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: BigWhale ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
TribesMan ::
Well... vklapljanje funkcij v "beta" stanju testiranja v avtomotive industriji...
Vsekakor so pogumni.
Vsekakor so pogumni.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Tudi ta očitek je v osnovi potegnjen iz riti. "Beta stanje" ni oblika al pa faza ki mine sama od sebe ampak odločitev kako se zadevi reče.
Avtopilot je bil v internem razvoju in testiranju vsaj eno leto. Leto nazaj so izid napovedal v parih mesecih, pa se je reč zavlekla. Ja, zaradi testiranj in flikanj.
To kar je danes zunaj je tako že dodobra stestirano, fora je da gre za dinamičen sistem, ki bazira na samodejnem učenju. 1000 avtomobilov v enem letu pač ne bo prevozilo toliko različnih cest kot 50.000 avtomobilov v enem tednu. Status Beta tako bol opozoraja na to, da se bo baza znanja še povečevala, kot pa na to da bi bilo s samo avtomatiko še kej narobe al pa neznano al pa neki. To opažajo vozniki v praksi: ko so prvič peljlali skozi nek ovinek so dobili opozorilo, da je samozavest AP padla in naj pazijo. Naslednič opozorila ni bilo več, le volan je mal trznil, v tretje pa je avto ovinek odpeljal že povsem gladko.
Pri celi stvari sta dve jasni opozorili:
- stvar je namenjena vožnji po avtocestah in ne razvejanih regionalnih cestah
- vedno moraš met avto pod kontrolo - hands in wheel
Folk seveda oboje gladko ignorira in jamra kako je avto hotel zapeljat na kontra pas, in podobna debilna jokcanja.
Podobne reči so že vgrajene v nekatere mercedese, BMWje itd, tesla se od njih razlikuje:
- Avto ne teži, če spustiš volan. Ves čas ocenjuje ali ima dovolj podatkov o cesti pred sabo in stanju okrog sebe da lahko zanesljivo pelje. Ko oceni da podatki niso več zanesljivi zahteva da kontrolo prevzame voznik. Zato se zadevi tut reče avtopilot in ne samovozeči avtomobil. Vprašte pilote v kakšnih pogoji znajo avtopiloti pilotirat avijon. KO je vse titipi topi in se leti naravnost. Ko pride zanimiva situacija, kontrolo prevzame pilot. Tle je povsem isto.
- GLavna prednost teslinega sistema je povezanost vseh avtomobilov s centralno bazo podatkov. Komplet flota avtomobilov opremljenih z AP sistemom se nonstop uči, kako prevozit neko cesto. Hkrati beleži točke, kjer je voznik posegel v vožnjo da se preveri če je morda AP ravnal napačno in se poflika še taka situacija.
Naziv Beta je opomnik, da gre za novost in naj bodo ljudje previdni. Ni problem sistem sam ampak ljudje, ki ga bodo narobe uporalbjal. Se je že najdu tip, ki se je peljal na sovoznikovem sedežu ...
Se še kdo spomni prihoda tempomata? Če ne stisneš bremze al pa ga pravočasno izklopiš, se boš zaletel onemu pred sabo v rit. Pa ni slišat jokcanja kako me je tempomat probal ubit. Gre le še za en sistem pomoči pri vožnji in nič več. Do samodejne vožnje je še daleč.
Avtopilot je bil v internem razvoju in testiranju vsaj eno leto. Leto nazaj so izid napovedal v parih mesecih, pa se je reč zavlekla. Ja, zaradi testiranj in flikanj.
To kar je danes zunaj je tako že dodobra stestirano, fora je da gre za dinamičen sistem, ki bazira na samodejnem učenju. 1000 avtomobilov v enem letu pač ne bo prevozilo toliko različnih cest kot 50.000 avtomobilov v enem tednu. Status Beta tako bol opozoraja na to, da se bo baza znanja še povečevala, kot pa na to da bi bilo s samo avtomatiko še kej narobe al pa neznano al pa neki. To opažajo vozniki v praksi: ko so prvič peljlali skozi nek ovinek so dobili opozorilo, da je samozavest AP padla in naj pazijo. Naslednič opozorila ni bilo več, le volan je mal trznil, v tretje pa je avto ovinek odpeljal že povsem gladko.
Pri celi stvari sta dve jasni opozorili:
- stvar je namenjena vožnji po avtocestah in ne razvejanih regionalnih cestah
- vedno moraš met avto pod kontrolo - hands in wheel
Folk seveda oboje gladko ignorira in jamra kako je avto hotel zapeljat na kontra pas, in podobna debilna jokcanja.
Podobne reči so že vgrajene v nekatere mercedese, BMWje itd, tesla se od njih razlikuje:
- Avto ne teži, če spustiš volan. Ves čas ocenjuje ali ima dovolj podatkov o cesti pred sabo in stanju okrog sebe da lahko zanesljivo pelje. Ko oceni da podatki niso več zanesljivi zahteva da kontrolo prevzame voznik. Zato se zadevi tut reče avtopilot in ne samovozeči avtomobil. Vprašte pilote v kakšnih pogoji znajo avtopiloti pilotirat avijon. KO je vse titipi topi in se leti naravnost. Ko pride zanimiva situacija, kontrolo prevzame pilot. Tle je povsem isto.
- GLavna prednost teslinega sistema je povezanost vseh avtomobilov s centralno bazo podatkov. Komplet flota avtomobilov opremljenih z AP sistemom se nonstop uči, kako prevozit neko cesto. Hkrati beleži točke, kjer je voznik posegel v vožnjo da se preveri če je morda AP ravnal napačno in se poflika še taka situacija.
Naziv Beta je opomnik, da gre za novost in naj bodo ljudje previdni. Ni problem sistem sam ampak ljudje, ki ga bodo narobe uporalbjal. Se je že najdu tip, ki se je peljal na sovoznikovem sedežu ...
Se še kdo spomni prihoda tempomata? Če ne stisneš bremze al pa ga pravočasno izklopiš, se boš zaletel onemu pred sabo v rit. Pa ni slišat jokcanja kako me je tempomat probal ubit. Gre le še za en sistem pomoči pri vožnji in nič več. Do samodejne vožnje je še daleč.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
Eno vprašanje. Torej, sistem se uči in posodablja. Kje so vsi parametri vseh cest, ki so jih Model S-i že prevozili? Očitno na teslinih strežnikih. Kako potem to učenje deluje, ko nimaš povezave s spletom? Ker eno so algoritmi, ki jih autopilot uporablja - to je očitno na diskih posameznega avtomobila, medtem ko podatki o vseh cestah tam zagotovo niso. Ampak ja, dokler je zadeva omejena na avtoceste ni problematično.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Avto ma vgrajenga neki lastnega spomina, kjer hrani določeno količino podatkov. Med vožnjo se uči in to bazo nadgrajuje.
V intervalih nove podatke pošilja domov in od tam dobiva osvežitve. Če nekaj časa povezave domov ni, pač oseveženje čaka. Takrat imaš samo znanje, ki si ga zbral sam, nimaš frišnega znanja, ki so ga zbrali drugi.
Ampak avto ma LTE povezavo, ki večinoma časa deluje.
V intervalih nove podatke pošilja domov in od tam dobiva osvežitve. Če nekaj časa povezave domov ni, pač oseveženje čaka. Takrat imaš samo znanje, ki si ga zbral sam, nimaš frišnega znanja, ki so ga zbrali drugi.
Ampak avto ma LTE povezavo, ki večinoma časa deluje.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Naziv Beta je opomnik, da gre za novost in naj bodo ljudje previdni. Ni problem sistem sam ampak ljudje, ki ga bodo narobe uporalbjal. Se je že najdu tip, ki se je peljal na sovoznikovem sedežu ...
Sej se strinjam z ostalim napisanim, samo dejmo ne izumljat novega pomena izraza 'beta software'? Dobro vemo kaj je beta software in kaksno sporocilo nosi ta oznaka.
"Neki mamo ze skor dobr narjen, lahk vas ubije ampak, dejte vseen mau probat."
Karikirano ampak lahko bi drugace poimenovali.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
pegasus ::
Ubistvu me tle najbolj zanima, kako so pravnoformalno rešili stvar, da dajo ljudem v roke nekaj, kar jih res lahko ubije ...
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Avtopilot te lahko ubije točno tolk, kot te lahko ubije servovolan. Voznik je še vedno odgovoren za varno upravljanje avtomobila.
Ni pa naloga proizvajalca avtomobilov da vozniku preprečuje umikanje rok iz volana. Kolk avtomobilov ima vgrajen tak sistem?
Tesla vsaj v primeru, ko vidi da ima premalo inf o okolici, voznik se pa ne odziva na pozive da naj prime volan, samodejno upočasni in ustavi kolikor varno pač lahko.
Dejmo uporabit mal common sense in point-of-vju prosim.
Zato ker je avtopilot sposoben mal več avtomatike, še ne pomeni da je voznik kej manj odgovoren.
Ni pa naloga proizvajalca avtomobilov da vozniku preprečuje umikanje rok iz volana. Kolk avtomobilov ima vgrajen tak sistem?
Tesla vsaj v primeru, ko vidi da ima premalo inf o okolici, voznik se pa ne odziva na pozive da naj prime volan, samodejno upočasni in ustavi kolikor varno pač lahko.
Dejmo uporabit mal common sense in point-of-vju prosim.
Zato ker je avtopilot sposoben mal več avtomatike, še ne pomeni da je voznik kej manj odgovoren.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
V tem našem svetu je tako.
" Europe and Asia are pending regulatory approval "
Mama država je prikimala.
" Europe and Asia are pending regulatory approval "
UK website has been updated this morning. It now shows the V7 autopilot features just like the US site.
Same in Switzerland, and the rest of Europe. In Asia/Pacific, only China has been updated! HK, Taiwan, Japan and Australia are still showing the old page!
Mama država je prikimala.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
spirit ::
To je pač malo naprednejša različica radarskega tempomata, če ta zataji in se zaletiš si kriv ti in ne avto, ko bo Tesla sam zapeljal na drug pas, v ograjo, stavbo... bo kriv vozik, hkrati ap bo to na Teslo vrglo en velik spot light, ki ne bo pozitiven. Kot je že bilo napisano je za vse še vedno odgovoren voznik, ker se ta sistem ne vklopi sam, ker je označen kot testni in ker narekuje pozornost voznika.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Tesla requires drivers to remain engaged and aware when Autosteer is enabled. Drivers must keep their hands on the steering wheel
Tesla sam zapelje na drug pas točno enako kot vsak drug avto sam zapelje na drug pas, ko spustiš volan.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fpbs ::
TrueDelta: Tesla Is Least Reliable Automotive Brand - Model S Repair Frequency Is 2 To 3 Times Worse Than Average:
http://insideevs.com/truedelta-tesla-le...
http://insideevs.com/truedelta-tesla-le...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
Repair trips: 88 per 100 cars.
Če je to res, je šokantno in katastrofa. Z leti se zadeve celo slabšajo.
Če je to res, je šokantno in katastrofa. Z leti se zadeve celo slabšajo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Če je to res
Laž, večja laž, statistika.
Edino kar zares šteje, je "buy again" rating.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
In other words, Tesla Model S was never a reliable car (by the standard we use for other brands), but it does have high customer satisfaction.
Summary: Fewer fanboys/early adopters are buying the car, and more normal people are getting the car, so fewer owners are withholding reliability data as more normal people are starting to drive the car and aren't cutting Tesla as much slack. But there is no actual decrease in reliability or quality.
#brezpodpisa
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nekikr ::
WarpedGone je izjavil:
Če je to res
Laž, večja laž, statistika.
Edino kar zares šteje, je "buy again" rating.
Tole sem hotel komentirati, pa so me prehiteli. Samo toliko in toliko ljudi lahko navdušiš do te mere, da ti odpustijo vse možne napake in šlamparijo. če hočeš imeti pa proizvodnjo v milijonih, kot velike firme, potem boš imel pa tudi kupce povprečne in ne samo Tesla navdušencev. Buy again ima toliko veze kot buy again rating prvih 5000 kupcev Apple Watch. Nobenega.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
7982884e ::
gre se za prvo novo avtomobilsko znamko v ameriki v 50 letih. in model s je prvi avto, ki so ga začel proizvajat v malo višjih cifrah. normalno, da majo na začetku več kot povprečno napak in nepravilnosti. važno je, da za nobeno ne komplicirajo, da za vsako brez questions asked avto zrihtajo, in da so vsako tud sposobni zrihtat. v par letih lahko vse te probleme rešijo, v primeru da ni možen "hotfix" (tako kot takrat, ko so dal spodaj kevlarsko plato, s katerim lahko povoziš litoželezen objekt, pa ti ne bo predrlo podvozja).
to je tud šlamparija na cesti. verjetno tle ni dvoumno, da je take vrste izvoz, brez kakršnih koli oznak, izvoz, in ne "naravnost"
Tesla owners are complaining that the new autopilot feature is accidentally steering them off highwayshttp: //www.techinsider.io/tesla-owners-complai...
to je tud šlamparija na cesti. verjetno tle ni dvoumno, da je take vrste izvoz, brez kakršnih koli oznak, izvoz, in ne "naravnost"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 7982884e ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
gre se za prvo novo avtomobilsko znamko v ameriki v 50 letih. in model s je prvi avto, ki so ga začel proizvajat v malo višjih cifrah. normalno, da majo na začetku več kot povprečno napak in nepravilnosti.
Ja vse res in prav. Problem je v tem, da je statistika za leto 2015 slabša kot za leto 2013.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
so fewer owners are withholding reliability data
Fino širjenje FUDa, ki lepo razkrije kaj je namen 'študije': pljuvanje in škodovanje.
Okvare so problem le tolk, kot se ljudje zaradi njih sekirajo. Kolk se bodo o okvarah sekirali bodoči kupci, je kjevečjemu problem tesle in njihovih planov za prihodnost. Ni videt da bi mel kakšne resne probleme.
Kaj mi nuca avto, ki se ne kvari, me pa ubije drevo ki se podre nanj?
Tole je včeraj krožilo po twiterju... nekje na norveškem je avto zasul zemleljski plaz ter eno precej hefty drevo. Voznica in otrok sta preživela:
Woman and child saved by the Model S in a landslide
Evo vam varnost v praksi in kaj pomeni, če se zlomi mašina za testiranje trdnosti strehe.
Problem je v tem, da je statistika za leto 2015 slabša kot za leto 2013.
Edine prave podatke imajo servisi. Tele 'statistike' so metanje dreka v principu, neki se bo že prijelo. Glejte fpbsja, sploh ne brani dreka ki se je odbil, enostavno vrže novo kepo.
Žalosten svet.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
7982884e ::
gre se za prvo novo avtomobilsko znamko v ameriki v 50 letih. in model s je prvi avto, ki so ga začel proizvajat v malo višjih cifrah. normalno, da majo na začetku več kot povprečno napak in nepravilnosti.
Ja vse res in prav. Problem je v tem, da je statistika za leto 2015 slabša kot za leto 2013.
sej je nekdo že zgoraj dal odgovor na to. letos je bilo prodano mnogo več avtomobilov kot 2013, ko so jih kupovali res največji navdušenci. povsem na mestu je sklepanje, da ti navdušenci niso tako pogosto prijavljali ne-kritičnih napak kot jih uporabniki letos, ki jih je že toliko, da jim lahko rečeš širša javnost
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Magic1 ::
Torej je realna slika še slabša, kot je bila do sedaj. Ne najbolje za 80kEUR avto. Jaz bi znorel, da me avto pusti na cesti dvakrat na leto, neglede na odzivnost servisa.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
TribesMan ::
Naziv Beta je opomnik, da gre za novost in naj bodo ljudje previdni. Ni problem sistem sam ampak ljudje, ki ga bodo narobe uporalbjal. Se je že najdu tip, ki se je peljal na sovoznikovem sedežu ...
Se še kdo spomni prihoda tempomata? Če ne stisneš bremze al pa ga pravočasno izklopiš, se boš zaletel onemu pred sabo v rit. Pa ni slišat jokcanja kako me je tempomat probal ubit. Gre le še za en sistem pomoči pri vožnji in nič več. Do samodejne vožnje je še daleč.
Zadeva še NI 100% in zato je to Beta. In zato je tam "opomnik".
Primerjava s tempomatom je privlečena za lase. Tempomat dela vedno enako, ponovljivo. Če pritisneš bremzo ali sklopko neha delat VEDNO. Če ne pritisneš bremze je to nekaj drugega.
Tist video gor ko avto malo po svoje zavije dol z AC... Tisto pač ni ponovljivo. Si upam stavit da greš lahko še 10x probat pa se bo to mogoče ponovilo v enem ali dveh primerih. Zato je to beta.
Ali je smiselno dajat take funkcije uporabnikom "na test" je drugo vprašanje.
Ni problem v tistih ki se zavedajo kaj ta funkcija pomeni in kako jo uporabljat. Problem je ker 90% uporabnikov je idiotov.
Seveda se bo zgodilo slej ko prej da bo nekdo naredil bedarijo, kot video ki je bil objavljen malo prej, kjer nekdo uporablja funkcijo izven AC... , in potem bo spet jok in stok po netu.
Seveda tukaj avtopilot ni nič kriv, ker ni mišljen za to. Ampak zgodilo se bo sigurno.
In glede na to kako je Tesla na vse možne načine povezana z "bazo podatkov" nevem kaj je tak problem onemogočit avtopilota ko se ne vozi po avtocesti?
Ali pa recimo vsaj omejit uporabo na nizke hitrosti, za primer ko bi avtopilota uporabljal v zgoščene prometu.
Druga stvar je recimo senzor na sedežu voznika, ki spremlja prisotnost osebe za volanom.
Pa recimo občasni "testi" pozornosti, da sistem preverja, ali voznik spremlja vožnjo.
To bi bilo treba vse implementirati, da bo zadeva "varna za vsakega vaškega idiota".
In ko to zrihtaš potem daš tako funkcijo v uporabo splošni javnosti.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Kolk avtomobilov zmore mal pametnega obnašanja ko spustiš volan?
Kolk avtomobilov to izvede bolje kot to trenutno počne tesla?
*noben*
Q.E.D.
Kolk avtomobilov to izvede bolje kot to trenutno počne tesla?
*noben*
Q.E.D.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
7982884e ::
Tist video gor ko avto malo po svoje zavije dol z AC... Tisto pač ni ponovljivo. Si upam stavit da greš lahko še 10x probat pa se bo to mogoče ponovilo v enem ali dveh primerih. Zato je to beta.
am, ne. bo kar ponovljivo. avto vidi 3d teren in črte in iz tega dojema, kako gre cesta. tle je pač videl pas naravnost, ki se je razcepil na levo in tako bo videl vsakič, ko bo šel tam mimo. ponovljivo ne bi bilo v primeru, da ne bi bilo nobene vizualne ločnice med cesto in obcestnim jarkom, pa recimo če bi padal sneg.
take primere bodo pofiksal ko se bodo zmenil, kakšna mora bit logika, ko pride do take situacije.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
Woman and child saved by the Model S in a landslide
Hahahahha, lol in ti praviš, da so študija "neresnične", "narejene z namenom itd..."?
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
Fanboyi grejo pač predaleč.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Your point?
Na avto sta fasala kup skalovja in debelo drevo in preživela.
Nobene statistike, študije in podobnega sranja ampak goli fakt.
Na avto sta fasala kup skalovja in debelo drevo in preživela.
Nobene statistike, študije in podobnega sranja ampak goli fakt.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
TESKAn ::
(those hating on the new Autopilot feature will have already made up their minds, but unfortunately for them, it is not available in Europe yet)
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Navadli ste se že, da so tiskani cajtngi vsaj en dan za časom, a novičarski portali pa niso nič kaj boljši. Povzemajo povzetke povzetkov.
250Mb x 10.000 avtomobilov v evropi = 2.500 TB ... ne bodo ravno v eni uri vsi fertig.
V7 News.... this time from Switzerland:
1- A Tesla owner has just received his car from the service center in Zürich with V7.0 Software!
2- A guy from another service center in Switzerland just informed me that they don't have V7 yet, but they are expecting it sometime next week.
I believe the file download is about 250Mb so shouldn't take too long to download. Happens I'm the background then once downloaded you get the notification that an update is available. The install then takes about 1h 40m as per other comments.
250Mb x 10.000 avtomobilov v evropi = 2.500 TB ... ne bodo ravno v eni uri vsi fertig.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
7982884e ::
Ta je izbral bližnjico:
http://www.autoevolution.com/news/does-...
LOL
noben avtopilot ni sposoben tega. za tak podvig zadostuje zgolj človeška neumnost.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Kolk avtomobilov zmore mal pametnega obnašanja ko spustiš volan?
Kolk avtomobilov to izvede bolje kot to trenutno počne tesla?
*noben*
Q.E.D.
Errr QED? Cemu? Saj ni nihce trdil, da to kateri avto pocne bolje? Daj izstopi ven iz svoje virtualnega modela S in poglej na stvar objektivno.
V avto so dali nek kos tehnologije za katerega se niso prepricani kako bo deloval. Primerjava s tempomatom je butasta, ti je ze Tribes povedal zakaj. Ko stopis na bremzo bo tempomat nehal delat. Tesla pa pravi "nas avto bo sam zavijal in bremzal. mogoce. zlo verjetno. sam ni nujno. stari, beta je." in v tem je problem.
Tvoj kontra argument je pa "pr drugih mors volan drzat, da to sploh dela".
WarpedGone je izjavil:
Your point?
Na avto sta fasala kup skalovja in debelo drevo in preživela.
Nobene statistike, študije in podobnega sranja ampak goli fakt.
Resno?
Na svetu je na milijone vozil v katerih so ljudje preziveli ob nesreci. A cmo kr vsacga omenit? :) A je tale nesreca kako posebna, da se jo splaca omenjati? Al je sam trenutno Tesla avto z 'najtrso' streho? Ker pet let nazaj je bil en drug avto, se pet let nazaj pa spet en drug, se mal nazaj pa en tretji.
Torej kaj, vsi dejmo kupit Tesle, ce slucjano drevo pade na streho? Vcasih si ze prav smesen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Smešno je imbecilno podtikanje izjav in pljuvanje zaradi pljuvanja samega.
Imbecilno je tudi pljuvanje, ker avto sam ne pelje čist tako kot bi peljal voznik. Ne, ne pelje niti še dolgo ne bo, to ni avtonomna vožnja ampak pomoč pri vožnji.
Čisto vsi še vedno slepo ignorirate osnovno navodilo: nikoli ne spusti volana. Če spustiš volan (ker si pač kreten, ki spušča volan), in avto vseeno sledi cesti, super. Če pa ne, pa še vedno ni kriv avto, ampak kreten, ki je spustu volan.
Jasno?
Imbecilno je tudi pljuvanje, ker avto sam ne pelje čist tako kot bi peljal voznik. Ne, ne pelje niti še dolgo ne bo, to ni avtonomna vožnja ampak pomoč pri vožnji.
Čisto vsi še vedno slepo ignorirate osnovno navodilo: nikoli ne spusti volana. Če spustiš volan (ker si pač kreten, ki spušča volan), in avto vseeno sledi cesti, super. Če pa ne, pa še vedno ni kriv avto, ampak kreten, ki je spustu volan.
Jasno?
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nekikr ::
Ne razumeš ali pa nočeš razumeti, kaj ti hoče povedati. Morda pa po vsem tem pranju sploh ne moreš...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
TribesMan ::
Še en dokaz do so električna vozila nevarna:
:D
:D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Kdo hebe statistiko, ko maš enkrat takle sloves:
The above is a fairly common sight in CA. Owners of Toyota RAV4 EV are proud of the fact they have a Tesla powertrain and put an aftermarket sticker on their cars to advertise the fact.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
Po tem kriteriju ima Akrapovič večji sloves od Tesle.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nekikr ::
Koliko bo stala električna energija na slovenskih avtocestnih bencinskih servisih?
Strošek enega polnjenja bi lahko dosegel tudi ceno štiri ali pet evrov.Strošek enega polnjenja bi lahko dosegel tudi ceno štiri ali pet evrov.
Ob slovenskih avtocestah mora državno podjetje SODO skupaj s svojimi partnerji do konca leta postaviti 26 hitrih polnilnic za električna vozila. Energija na njih je za zdaj še brezplačna, saj cenovni model še ni bil sprejet. Posamezna 50-kilovatna hitra polnilnica po podatkih Petrola stane okrog 30 tisoč evrov, zato energija na njih kajpak ne bo ostala brezplačna.
Pri Društvu za električna vozila Slovenije (DEVS) so tako po koncu testnega brezplačnega obdobja omenili možnost cene polnjenja električnega vozila za 2,5 evra, pozneje pa bi se lahko ta cena povečala tudi na pet evrov za polnjenje. Predvidoma torej strošek ne bo odvisen od kilovatnih ur, ki jih bo uporabnik pretočil v svoje vozilo, ampak bo šlo za pavšalno oceno.
Torej, če imaš povprečen EV s povprečnim dosegom, potem ne bo kaj dosti ceneje kot ICE. Ja, bo, ampak v zameno dobiš tretjerazredni avtomobil...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
msjr ::
WarpedGone je izjavil:
Kolk avtomobilov zmore mal pametnega obnašanja ko spustiš volan?
Kolk avtomobilov to izvede bolje kot to trenutno počne tesla?
*noben*
Q.E.D.
2014 Mercedes S Class to počne že vsaj eno leto. Glede na to, da ni bilo škandalov, se zdi da le počne bolje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
7982884e ::
povej še cifro ljudi, ki fura te mercedeze. in dejstvo, da ti avti nočejo furat, če nimaš rok na volanu.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fpbs ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
vostok_1 ::
Razmišljam o tem avtopilotu. IMO je v trenutni obliki precej useless, ker še vedno moraš praktično posvečat njemu pozornost, vozit pa ne rabiš, kar naredi vožnjo še bolj dolgočasno. Kar je res najbolj uporabno so varnostne funkcije...torej naleti, menjava pasu itd.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
Pomojem je autopilot še najbolj uporaben v kakšnih avtocestnih kolonah.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
SambaShare ::
Za AC zgleda uporaben, za ostalo pa bo treba še malo počakati. Predvsem je interval od "vse je v redu" do "FUBAR - prevzemi volan" prekratek. V videotih avto začne opozarjati praktično moment preden pride do neobvladljive situacije npr. križišče. Ko bi vsaj opozoril nekaj sekund prej, takole moraš biti res ves čas na preži.