» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
259 / 1139
»»

fpbs ::

Kako naj bi izgledal avtopilot pri Nissanu:

fpbs ::

Saj vem, da vas ne zanima, ker to ni Tesla, pa vseeno:

SambaShare ::

Pride pa to ven kdaj? Never ever?

nekikr ::

fpbs je izjavil:

Kako naj bi izgledal avtopilot pri Nissanu:

Kako? Tako, da se nekaj Korejcev smeji? Ker dosti drugega tule ni...

WarpedGone ::

I'm treating AP as a tool to look after keeping the car centered in the lane and help me keep track of other cars around me, both in front and beside. I'm driving with it on AND with my hands on the wheel. If and when it does something unexpected, I'm able to catch it before the car has tracked more than a foot or two off my desired line. AP looks after fine-tuning my driving and letting me not concentrate *quite* as hard. Not go to sleep or catch up on my emails.


Kdor ni sposoben videt križišča kateremu se približuje več kot par sekund prej pa... kaj hudiča počne za valanom in kater kreten mu je izdal vozniško dovoljenje??!?!?

AP *ni* samovozeč avtomobil. Na tem dela google in je še vedno daaaaaaleč.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Utk ::

Če je GM drugi najbolj resen v tem biznisu, potem je vse jasno.

nekikr ::

Jasno je v bistvu to, kar nekateri že od začetka govorimo:

During a recent tour of the cell production lines in LG Chem's Holland facility, plant manager Nick Kassanos declined to go into specifics regarding the plant's total production capacity, except to say that "We are equipped to meet the demand." The configuration of the plant with highly automated electrode coating, pressing, drying, and assembly equipment is such that additional modules can be added to scale up capacity as needed. The existing building has room for additional growth, and the property has sufficient space for at least two more similarly sized buildings that may be added in the future as demand warrants.


Ko bo povpraševanje, bodo tudi veliki skoraj čez noč naredili, kar bo treba. Saj niso od včeraj.

LuiIII ::

No zbudite me, ko bom lahko na vožnji (sem sam v avtu) od doma pa do npr. Munchna zaspal za kako uro ali dve. Karkoli drugega je na daljših relacijah nevarno uspavanje voznika.

Nikec3 ::

http://m.motortrend.com/roadtests/sedan...

Na Motor Trendu pravijo, da je čas 0-60 2,6 s. Pravtako trdijo, da ima P90D po EPA testu enak doseg kot P85D.

Torej, ali Tesla laže glede baterije, ali pa so na test poslali kar P85D?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Članek izpred treh mesecev:
BREAKING: Tesla Model S 90D & P90D Receive Official EPA Range Ratings

According to the EPA, there is no range advantage for the 90kWh option. However, as we've seen before with the Chevrolet Volt, it's likely that Tesla didn't submit the 90D or P90D for EPA testing, thus it's stuck with same exact official figures as the 85 kWh version.
Zbogom in hvala za vse ribe

hmm ::

Primer uporabnosti avtopilota: LINK

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hmm ()

Gaius ::

vostok_1 ::

hmm je izjavil:

Primer uporabnosti avtopilota: LINK


To ni autopilot, ampak zgolj varnostni mehanizem proti naletu, kar IMO bi moralo biti serijsko vgrajeno v vsak novodobni avtomobil.

Teslin avtopilot zahteva pa, da imaš roke na volanu, gledaš naprej ampak ne voziš. Uporabno morda če kaj klicariš ali ješ sendvič. No morda v kaki koloni, če deluje, bi znalo bit uporabno. Drugače pa nismo še tam.
V vsakem primeru pa vsa jim čast, da so praktično brcnli naprej vso avtomobilsko industrijo. Tesla je textbook example free market/monopolne dinamike. Stari prdci malo po malo vsako leto dodajajo, pol pa pride tesla in vsem pokaže fakiča. Gotta respect that.

WarpedGone ::

V zgornem primeru je zadevo rešil 'enostavni' emergency braking.

V spodnjem primeru pa je avto avtomatsko odrajdal, ko ga je kreten iz desne izsilil. Šofer je bil medtem povsem zatoplen v druzga idiota, ki ga je izsilil par sekund prej iz leve:

Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Ni ga avtopilota, ki bi manevriral ruske (vzhodno evropejske) ceste. In nikoli ga ne bo bilo. Balkan bi spravil na kolena še pravo AI.

ZaphodBB ::

To ni autopilot, ampak zgolj varnostni mehanizem proti naletu,

Ti si pogosto stvari predstavljaš drugače kot v resnici so.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

fpbs ::

Ali so LGejeve baterije boljše od Panasonikovih?
https://chargedevs.com/newswire/lg-chem...

dzinks63 ::

Trenutna lestvica hibridnih in elektro avtomobilov: Elektroautos und ihre Reichweite: Ranking

fpbs ::

Renault-Nissan Alliance Sold More Than 274,000 EVs

http://insideevs.com/renault-nissan-all...

WarpedGone ::

Batteries - September 2015
Skupna proizvodnja/prodaja:
2014: 7.167 MWh
2015 (do sept): 7.615 MWh
2015 (ocena): 10.153 MWh

5 največjih: (MWh 2015 (do Sep), MWh 2014, Delež '15, Delež '14), (ocena 2015)
1 Panasonic: 2.875, 2.726, 38%, 38%, (3.833 MWh)
2 AESC: 1.023, 1.620, 13%, 23%, (1.364 MWh)
3 LG Chem: 916, 886, 12%, 12%, (1221 MWh)
4 BYD: 902, 461, 12%, 6%, (1202 MWh)
5 Samsung 359, 314, 5%, 4%, (478 MWh)

Očiten je 'močan' padec proizvodnje baterij za nissanove leafe (AESC) in močna rast panasonica (v MWh).
LG drži enak delež trga, pospešuje BYD a je po absolutnih cifrah še vedno 7x manjši od panasonica.
Samsung pa 8 manjši in počasi raste.

Tolk v oceno kakšne proizvodnje cifre se lahko pričakuje od raznih firm, ki bodo kupovale te baterije. EV s 500km dosega nuca ~100kWh baterijo.
Samsungova komplet proizvodnja tako zadostuje za 5k takih EVjev letno. Komplet proizvodnja LGja pa za 15k takih avtomobilov na leto.
Če si zadovoljen z 250km dosega, je to 30k avtomobilov. Skupno za vse firme ki hočjo met te baterije.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Bolj pomembno je, kakšna je zmogljivost tovarne, ne proizvodnja/prodaja. Ker običajno teh reči ne delajo na zalogo, ampak naredijo toliko, kot je pač naročil.

WarpedGone ::

Ker fabrike so seveda tako kot morja, neomejene količine ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Aja, ker morje je neomejeno? V tvojem domišljijskem svetu morda, v tem našem ne. Lahko zguglaš, koliko litrov ima.;((

Tovarna lahko dela s 30% zmogljivostjo. Ali 50%. Ali 105%. Za napovedovanje prihodnosti je pomembna zmogljivost tovarne, ne trenutna zasedenost.

O.

WarpedGone ::

Številke na plano, ne pa mešanja megle.
GF je znano, ostalo pa?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Številke boš ti povedal, ne? Oziroma povedal, da jih ne poznaš, in ugotovil, da ni mogoče vedeti, koliko električnih avtov lahko največ naredijo ob obstoječih tovarnah akumulatorjev.

O.

WarpedGone ::

In ti se boš usajal, da js ne poznam pravih cifer...
GTFO.

P.S: Fermi te grdo gleda.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Matev ::

Skupna proizvodnja/prodaja:
2014: 7.167 MWh
2015 (do sept): 7.615 MWh
2015 (ocena): 10.153 MWh


to pove vse

nekaj deset odstotna letna rast

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Aja, ker morje je neomejeno? V tvojem domišljijskem svetu morda, v tem našem ne. Lahko zguglaš, koliko litrov ima.;((

Tovarna lahko dela s 30% zmogljivostjo. Ali 50%. Ali 105%. Za napovedovanje prihodnosti je pomembna zmogljivost tovarne, ne trenutna zasedenost.

O.

Pomembno je samo koliko baterij bodo lahko prodali. Vse ostalo so bučke in je povsem nepomembno. In gonilo rasti proizvodnje so predvsem EV-ji. Fabrike bodo postavljene, če bo potreba po njih.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Who the fuck cares, i want my cheap Li-pos

nekikr ::

Nikec3 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Aja, ker morje je neomejeno? V tvojem domišljijskem svetu morda, v tem našem ne. Lahko zguglaš, koliko litrov ima.;((

Tovarna lahko dela s 30% zmogljivostjo. Ali 50%. Ali 105%. Za napovedovanje prihodnosti je pomembna zmogljivost tovarne, ne trenutna zasedenost.

O.

Pomembno je samo koliko baterij bodo lahko prodali. Vse ostalo so bučke in je povsem nepomembno. In gonilo rasti proizvodnje so predvsem EV-ji. Fabrike bodo postavljene, če bo potreba po njih.

Saj točno to je napisal ;)

Tule se prodaja zgodba, da je Tesla oh in sploh, ker samo oni lahko naredijo baterije v zadostni količini. Ampak dejstvo je, da jih tudi ostali že tukaj in sedaj lahko naredijo precej več ampak jih nimajo kam dati. Če bo prišel nekdo in rekel: "Čez dve leti bomo zagnali proizvodnjo novega superduper EV, rabimo 20.000 packov baterij mesečno", bodo trenutni v tem času brezproblema dvignili proizvodnjo. Čez noč pa ne nastane noben tak projekt.

WarpedGone ::

Fabrike bodo postavljene, če bo potreba po njih.

Seveda, tesla postavlja svojo lastno fabriko ravno zato, ker sploh ni bil problem pri obstoječih proizvajalcih dobit zadostno količino kWh. Sam rečt je treba, in že spesnijo fabrike, zvrtajo nove rudnike za surovine in znižajo ceno. Samo omenit je treba, seveda.

Uzdaj se u se i u svoje kljuse.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Fabrike bodo postavljene, če bo potreba po njih.

Seveda, tesla postavlja svojo lastno fabriko ravno zato, ker sploh ni bil problem pri obstoječih proizvajalcih dobit zadostno količino kWh. Sam rečt je treba, in že spesnijo fabrike, zvrtajo nove rudnike za surovine in znižajo ceno. Samo omenit je treba, seveda.

Uzdaj se u se i u svoje kljuse.

Še enkrat. Tesla postavlja fabriko, ker je potreba po njej. Sem kaj narobe povedal? Manjko fabrik pa nikjer v kapitalizmu ni obstoječ problem. Če bi temu dejansko bilo tako bi cena baterijam rasla, ne pa da jim zelo zanesljivo pada.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

Ne, tesla postavlja lastno fabriko, ker pri obstoječih proizvajalcih baterij niso mogl dobit garancije, da jim bodo ti v naslednjih n letih lahko dobavljali željeno količino baterij oz. rastli enako hitro kot oni - ~50% letno.

GF je le prva v vrsti.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Ne, tesla postavlja lastno fabriko, ker pri obstoječih proizvajalcih baterij niso mogl dobit garancije, da jim bodo ti v naslednjih n letih lahko dobavljali željeno količino baterij oz. rastli enako hitro kot oni - ~50% letno.

GF je le prva v vrsti.

Ja sej. Če je potreba po fabrikah, se postavljajo nove. To se tudi dogaja. Ni pa pomanjkanje fabrik razlog, da Tesla letos ne bo prodala 100 000 avtomobilov. Kot tudi ni pomanjkanje fabrik za baterijami razlog, da bo Tesla letos prodala manj od začetno načrtovanih avtomobilov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Če ponovim zgornje cifre:
1 Panasonic: 2.875, 2.726, 38%, 38%, (3.833 MWh)
2 AESC: 1.023, 1.620, 13%, 23%, (1.364 MWh)
3 LG Chem: 916, 886, 12%, 12%, (1221 MWh)
4 BYD: 902, 461, 12%, 6%, (1202 MWh)
5 Samsung 359, 314, 5%, 4%, (478 MWh)


Tesla danes pokuri praktično komplet Panasonicovo proizvodnjo, ki je skoraj osem-krat večja kot komplet samsungova proizvodnja in trikrat večja kot prvi zasledovalec - nissan.

To je letos. Naslednje leto pričakujte Panasonic pri ~5.500 MWh, čez dve leti pa okrog 8000 MWh. Take fabrike ne padejo iz neba čez noč, so pa nuja za večjo količino EVje na cesti.

Ni pa pomanjkanje fabrik razlog, da Tesla letos ne bo prodala 100 000 avtomobilov.

Seveda ne, ker v salonih 50.000 avtomobilov čaka kupce ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Lonsarg ::

Itak da bi poskrbel trg da se veča proizvodnja baterij, tle ni dileme. Dilema je edino to, če bi trg to naredil z kako leto zamude, ozirom bolj natančneje, če bi cene padale z zakasnitvijo 1 leto ali več in če v tem letu slučajno konkurenca dobi zalet.

Tesla ima momentum, eno leto zakasnitve lahko firmo zdesetka. Konkurenca kot parazit čaka na zadosti poceni baterije, da v cenovni razred masovne proizvodnje (10k -20k) vrže ponudbo. Tesla jih je prehitel pri luksuznih, če hoče postati velikan jih mora tudi pri masovnem cenovnem rangu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Magic1 ::

Tesla je naredil tovarno zgolj zato, da bo probal zbiti ceno baterijam, saj po trenutnih potekih zadeva še desetletja ne bo konkurenčna. Zdaj je le vprašanje, če je v tehnologiji zadosti prostora za napredek, ker če ni, potem bo šel EV nazaj spat, kot je že šel parkrat.
Magic

7982884e ::

EV tokrat ne bo vec "sel spat", brez skrbi. kepa se ze vali po bregu in je zadost velika.

Magic1 ::

Naj ti povem eno štorijo o Boingu v začetku sedemdesetih, oziramo še v šesdesetih. Na kup so zmetali največje strokovnjake in jih poslali delat njihovo verzijo konkorda, za katerega so menili, da bo to prihodnost. Kar je ostalo od "manj" perspektivnih inžinirjev, so poslali delat 747 za vmesno obdobje. Prihodnost letalstva je bila takrat svetla in vsi so predidevali da se bi mogli že vsaj dvajset let nazaj voziti naokoli v vesoljskih ladjah. A potem je udarila fizika in danes lahko primerjate obliko letala iz pedesetih in danes...

vir: Wikipedia

Magic

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Invictus ::

Magic1 je izjavil:

Naj ti povem eno štorijo o Boingu v začetku sedemdesetih, oziramo še v šesdesetih. Na kup so zmetali največje strokovnjake in jih poslali delat njihovo verzijo konkorda, za katerega so menili, da bo to prihodnost. Kar je ostalo od "manj" perspektivnih inžinirjev, so poslali delat 747 za vmesno obdobje. Prihodnost letalstva je bila takrat svetla in vsi so predidevali da se bi mogli že vsaj dvajset let nazaj voziti naokoli v vesoljskih ladjah. A potem je udarila fizika in danes lahko primerjate obliko letala iz pedesetih in danes...

/offtopic

Tukaj je udarila ameriška in evropska uprava za letenje, ker je prepovedala nadzvočne lete nad kopnim zaradi očitnih razlogov.

To je uničilo trg nadzvočnih potniških letal, ne tehnika in znanje ter finančna upravičenost ...

Concorde je imel cirka 100 naročil, preden so sprejeli to prepoved. Po prepovedi seveda ni bilo več interesa ...

/ontopic

Kar se tiče EV, bi bila prihodnost v hibridu. Bencinski motor je v bistvu generator za elektriko, pogon pa električen. Z nekaj baterijami da generator ne teče non stop. Zakaj se ta koncept ni uveljavil? Kak članek/hint? Nisem nič našel ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Magic1 ::

*offtopic, ki nakazuje podobnosti
Concorde je imel 100 naročil skoraj 30 let po prvem... Wow, res ga je ubila agencija za letalstvo! Že v sedemdesetih so ugotovili, da iz te moke ne bo dobičkonosnega kruha, bil je bolj imiđ. Zraven so tako kot tesla upali na nove tehnologije, ki bi zadeve izboljšale. A fizika se ni dala in potreben je bil le majhen incident in so jih prepovedal. Včasih rata, včasih ne, lahko le upamo, da bo pri baterijah kaj bolje, a trenutno še ne izgleda. Vandar baterije potrebujemo povsod in tehnologije se bo koristno uporabilo drugje, če slučajno EV ne uspe. Tako da naj Musk kar pumpa denar v to smer.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

a trenutno še ne izgleda.
A da ne?
Kosila res še ne znajo skuhat, za pogon avtoobilov so pa že povsem dovolj dobre.
Mal so še dražje kot bi si želel, sam to.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Invictus je izjavil:


Kar se tiče EV, bi bila prihodnost v hibridu. Bencinski motor je v bistvu generator za elektriko, pogon pa električen. Z nekaj baterijami da generator ne teče non stop. Zakaj se ta koncept ni uveljavil? Kak članek/hint? Nisem nič našel ...


- umetno poceni dizel v EU
- poceni bencin v US
- v hibridnem načinu je očitno samo Toyoti uspelo bistveno znižati porabo in ceno izdelave

Zdaj se pojavlja veliko PHEV različnih proizvajacev, ki bi radi iz očitnih razlogov preskočili HEV (ni pomembna poraba v hibridnem načinu), ampak jih še vedno tepe cena izdelave - trenutno pri ca. 38k €.

BigWhale ::

Invictus je izjavil:

Kar se tiče EV, bi bila prihodnost v hibridu. Bencinski motor je v bistvu generator za elektriko, pogon pa električen. Z nekaj baterijami da generator ne teče non stop. Zakaj se ta koncept ni uveljavil? Kak članek/hint? Nisem nič našel ...


Tako delajo diesel-electric vlaki. Za lokomotive je to recimo, da ok. Pri avtomobilu imas pa kup ene pretvorbe za katero rabis masinerijo, ki jo moras ves cas vozit s sabo. Pa na koncu se ti ne splaca, je ceneje dat v avto samo bencinski motor.

bMozart ::

Magic1: "A potem je udarila fizika in danes lahko primerjate obliko letala iz pedesetih in danes..."

In ravno to je glavni razlog, da bodo električni avtomobili na koncu zmagali.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

7982884e ::

Pa na koncu se ti ne splaca, je ceneje dat v avto samo bencinski motor.
in kot je vidno na primeru tesle, je v njihovem primeru tudi zgolj EV boljši. vržeš stran vso nepotrebno navlako, sploh pa v prihodnosti električni avti ne bodo rabili pogonske gredi in še kupa drugih stvari. pa naenkrat tista baterija ne bo izgledala več tako draga.

vostok_1 ::

Čak...torej vi mi pravite, da vas ele avto za tam 20k, s specifikacijami nekje tam kot jih ima sedaj model P85, ne bi zanimal?
Zanimivo.


Jaz vem, da bi tak avto pokril 99,9999% vseh mojih potreb po motoriziranem transportu. Zato pa bi bil zadovoljen že s polovičnim dosegom in temu primerno ceno.
Ne vidim nepremostljivih ovir, da bi tak avto padel na kakih 15k. Če se bo model 3 prodajal za 30k, polovična baterija bo torej pol manj. Dodajmo še napredek k razvoju itd. Pa postanejo cifre dokaj realne.

Nimam mednarodnih obveznosti tako pogosto, da si ne bi moral privoščit v par daljših postankov za refilat. Nasploh pa mi potovanje z avtom v oddaljene kraje ne diši preveč.

Če bi teoretično cena lahko za tak avto padla na 10k nov, 7k rabljen...it's a steal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Magic1 ::

Čist konkreten avto s vso navlako stane lahko le 10kEUR, to vklučuje vse državne dajatve,ki niso ravno zanemarljive. A kljub vsemu kompleten znesek ne preseže čertino vrednosti konktetne baterije. Kaj je zdaj zanemarljivo?? Pamet mogoče?
Cena baterij mora pasti na vsaj tretjino današnje, da bo zadeva vsaj iz aviona konkurenčna.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

vostok_1 ::

Magic1 je izjavil:

Čist konkreten avto s vso navlako stane lahko le 10k€, to vklučuje vse državne dajatve,ki niso ravno zanemarljive. A kljub vsemu kompleten znesek ne preseže čertino vrednosti konktetne baterije. Kaj je zdaj zanemarljivo?? Pamet mogoče?


Sem ti rekel. Model tri po mojih info je planiran za 30k. Jz ne rabim 600km dosega. Tud 300km v 80% ne.

Glede državnih dajatev. Dobro to se strinjam...mafija lahko uniči še tako dober biznis.
««
259 / 1139
»»