» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
255 / 1132
»»

WarpedGone ::

Je pa tole še en 'skriti fičer' EVjev. Ker v nosu nimaš mašine, je več prostora in za takšen filter.
Probi takle filter zmontirat v klasičen FWD avto. No go.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mufasa ::

Grem stavit daj to killer fićr za Tuhaote na Kitajskem :)

X6 goodbye.. :)
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Nikec3 ::

66speeder66 je izjavil:

En let nazaj se je govoril o 200 miljah, zdaj eni celo spekulirajo tudi o 300-miljah: http://www.greencarreports.com/news/109...

Ne vem, bomo videli, lahko se še spremeni.

300 milj za 35k se še nekaj časa ne bo dalo. Če malo razdelam cene in logiko, ki jo pričakujem od Tesle:

Trenutno imajo na trgu:

- Model S 70 kWh od 70 000 $ naprej
- Model S 90 kWh vse do 132 000 $
- Model X 70 kWh (pride verjetno drugo leto) okrog 80 000 $
- Model X 90 kWh cena gre do okrog 140 000 $.

Glede modela 3 lahko ugibamo, da ne bo boljši in dražji od Modela S in da ne bo cenejši od 35 000 $.

Zato ugibam nekako tako:

- Osnovni Model 3 50 kWh od 35 000 $ naprej, zna biti da bo ta Model precej "striped down" z fičerji, da bodo dosegli svojih 35k $, ki jih omenjajo že več let.
- Zgornja cena za Model 3 70 kWh bo verjetno okrog 60 000 $, ker ne vidim smisla, da bi silili v zelje Modelu S.

S 50 kWh lahko Tesla ob svojih dobrih motorjih, nizkem drag coeficientu z lahkoto doseže 200 milj dosega po EPA standardu. 70 kWh višja različica se mi zdi edino logična iz vidika, da lahko uporabijo isto baterijo za Model 3 in Model S. Možno je, da ista baterija ne bo mogoča, ker bo Model 3 manjši. Z 70 kWh baterijo pri Modelu 3 pričakujem vsaj 250 milj dosega. Sicer pa je to vse ugibanje, sem pa glede cene med 35 000 $ in 60 000 $ precej prepričan.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Osnovni znani fičerji Model 3 so:
- cena 35k USD
- 200milj 'realnega' dosega (~240 EPA)
- karoserijska oblika in dimenzije primerljive z BMW serija 3 (najverjetneje bo zadnja havba vključevala zadnje steklo i.e. 5 vrat)
- pogon na zadnji osi
- proizvodnja v šestmestnih letnih cifrah
- baterije proizvedene v GF
- dokler zgornji fičerji ne bodo izvedljivi, Model 3 ne bo zapeljal na cesto
- cca 20% manjši od Model S (brez detajlov kako točno zgleda ta redukcija velikosti)

Tle se seznam sigrunih zadev konča. Časovni okviri niso sigurni, trenutna napoved je, da prototip pokažejo marca 2016, proizvodnja pa štarta konec 2017.

Kolk kWh bo potrebnih za 240m EPA dosega je stvar detajlov ampak 50kWh sigurno ne bo zadostovalo. Model S je s 60kWh naredu 208 EPA milj. Samo 50kWh za 240 zahteva 38% višjo učinkovitost kot jo ma MS60 in 15% višjo učinkovitost kot jo dosega Leaf in le 10% nižjo kot jo ma i3. No go za tak avto.

Baterija bo sigurno fizično manjša od baterije v Model S, ker bo medosna razdalja manjša in avto ožji. Osebno pričakujem 70kWh, če cena ne bo šla skozi pa nekje 60 do 65.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

V glavnem vsi čakamo po kolikšni ceni bo uspel GF izdelat 60kW baterijo. Če bo ta cifra nad 15k$, se modelu 3 slabo piše.
Magic

WarpedGone ::

Nekako tako, ja. Ampak $15k za 60kWh pomeni $250/kWh. Trenutno Tesla Panasonicu že plačuje manj, tko da kej hud problem to nebi smel bit.

Navigant estimates the cost of materials going into a battery at the Tesla Gigafactory on a processed chemical basis (not the raw ore) is $69/kWh [this metric is per kW per hour of operation].
The cost of the battery is only ~10-20% higher than the bill of materials - suggesting a potential long-term competitive price for Lithium Ion batteries could approach ~$100 per kWh.


In glavni šoker:
Tesla currently pays Panasonic $180/kW for their batteries, although conventional systems still selling for $500-700/kWh.

Napisal so sicer kW ampak kontekst govori o kapaciteti tko da lahk sklepamo da je napaka. GF naj bi to trenutno cifro spustil za tretjino, v rang 130. To so cene samih celic, sestavljena baterija s hlajenjem/gretjem, elektroniko košta seveda nekaj več ampak ni dvakratnik cene celic.
In cena ki jo plača kupec avtomobila bo cca 1/5 višja, marža pač.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Roadkill ::

Kakšno ima Tesla menjalno razmerje $ -> €?

Je to tako kot apple, torej $100:100€+ddv, ali kaj bolj evropejcem prijaznega?

Torej, kakšno ceno bi bilo za pričakovat v Sloveniji, če rečemo, da bo Model 3 točno 35k USD v ZDA?

Treba začet šparat :)
Ü

TribesMan ::

50k€ :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

hojnikb ::

treba še davke upoštevat.
#brezpodpisa

Roadkill ::

Simpl računica je: 35k+ddv(22%) = 50k.
Pretvorba v EUR pride pol 45k EUR.
Na koncu recimo še 5k subvencije in si na 40kEUR....

Je kak DMV na električne avtomobile?
Ü

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Roadkill ()

Magic1 ::

W1, ali mi lahko razložiš zakaj so potem Tesle tako drage, če plačujejo le 180$ Panasonicu za kWh baterij? Torej jih najdražji material za 70kWh različico baterije stane le 12k$. Glede na to da jo trenutno vrednotijo na koncu za 40k$, mora potem nekaj še zelo konkretno drago bit. In to ne bo GW odpravil...
Magic

Nikec3 ::

Leta 2018 (upoštevam eno leto zamude zaradi Muskovega časovnega pasa), Tesla ne bo prodajala avtomobila z baterijo 70 kWh za 35 000 $. Pa me lahko citirate čez 3 leta.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Kristalna kugla mi ne dela, tko da se ne bom kregal s tistimi, katerim ta kugla dela kakšna bo cena na kateri datum. Mam svoje ocene, nekatere bol druge manj trdne.

Kakšno ima Tesla menjalno razmerje $ -> €?

Cifre visijo na netu, na www.teslamotors.com.

Navaden S70 pride v ameriki 70.000 USD (brez davka). Preračunano v EUR je danes to 62.500 EUR. V avstriji S70 košta 64.100 EUR (plus davki in dajatve).
Pribitek je ~1.600 EUR oz. ~2,5%.

P90D je v ameriki 105.000 USD (brez davka). Preračunano v EUR je danes to 93.750 EUR. V avstriji P90D košta 96.500 EUR (plus davki in dajatve). Pribitek je ~2.750 EUR oz. ~2,9%.

Evropska varianta ni povsem enaka ameriški, drugačen je šteker za polnjenje ( združljiv s 7 polnim Menekees Type 2), drugačen polnilec v avtomobilu (~10% močnejši kot ameriški) plus avto je treba z ladjo pripeljat v evropo. Te stvari koštajo nek svoj drobiž.
Ampak pod črto, "surove" cene avtomobilov so enake po celem svetu, razliko naredi cena države.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

P90D je v ameriki 105.000 USD (brez davka).

Popravek: P85D je v ameriki 105.000 USD (brez davka).
P90D ma 3000 USD dodatka (3300 EUR skupaj z davkom).
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

Je pa Musk vsaj pokazal ostalim da se v 21 stoletju lahko prodaja tudi brez pooblascenih dealershipov. Pr nas bi vecina avtov bila vsaj 5k cenej ce bi se kupovalo direkt brez posrednikov.

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

V konkurenci osem tisoč inovacij zmaga za Toyotin avtomobil s pogonom na gorivne celice (vodik)
Mirai bo v kratkem na prodaj v Veliki Britaniji, Nemčiji in na Nizozemskem.Mirai bo v kratkem na prodaj v Veliki Britaniji, Nemčiji in na Nizozemskem.
Izbor za najodmevnejše inovacije v avtomobilski industriji pri CEM je tokrat potekal četrtič in v kategoriji najboljših inovacij desetletja so med stotimi inovacijami na prvo mesto postavili Toyotin mirai, na drugem mestu je električni pogon avtomobila tesla S, na tretjem toyota prius PHEV (priključni hibrid), na četrtem Daimlerjev sistem distronic plus za vodenje v gneči in na petem Volkswagnov XL1.

-valvoline- ::

J.McLane ::

Čakaj, pol tega članka ne razumem, samo a sem prav prebral, da je potrebno zlato? Koliko?

Mufasa ::

Če rešijo problem platine v Hydrogen avtih in pocenijo FC engine reč za faktor X... se zna prevagat tehtnica v smer FCVja.

http://goo.gl/cbyB6o
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

vostok_1 ::

Jz sem malo za kamnjem...ampak, zakaj že so uporabne gorivne celice v avtih...ker manj onesnažujejo ali performanse? Če ta prvo, a se vseeno ne splača naredit ICE avtomobil na alkohol/vodik/metanol/...? Če ta drugo...gorivne celice so itak krš kar se performans tiče.
Proizvajanje vodika je pravzaprav še vedno umazano delo, razen če nimaš hidroelektrarne ali geotermalne elektrarne zravn.

WarpedGone ::

Zakaj? Ker se sexy sliši. Space technology!

Ko greš gledat specifikacije, te smrdijo v čisto vsaki točki. Obupno nizka moč, obupno visoka cena, obupno nizka življenska doba, obupno velik volumn, obupna varnost hranilnikov vodika, obupno dragi ... In zraven nuca še baterijo, da mu odnaša rit (pulzi moči).

Folk tiho in naivno pričakuje da bo z avtom na vodik lahko živel enako kot z avtom na bencin: enkrat na dva tedna se bo ustavil na petrolu, v treh minutah natankal za 800km vodika, plačal nekaj deset eur in se odpeljal naprej.

Skratka, vodik se šverca na odporu ljudi do spremembe navad. Njegov plus je, da ne moreš tankat doma ampak se moraš furat na posebne pumpe. Ker je folk tega navajen pri bencinu, na to gleda kot na prednost.

Vodik je še en politično birokratski nateg za prelivanje javnega denarja v privatne žepe, folk pa se ob tem dobro počuti.
Vodik je čist, baterije so pa fuj, mkey!
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Njegov plus je, da ne moreš tankat doma ampak se moraš furat na posebne pumpe.
Že 100ič ampak vseeno: če to pomeni, da ni treba priklapljati kabla vsak dan in polniti cele dneve in noči, ampak se zgolj na 14 dni za 4 minute ustaviš na Petrolu, špica, takoj zamenjam. Ker je to boljše, ne zaradi navade.

Vodik je čist, baterije so pa fuj, mkey!

Vodiku manjka še precej, če sploh bo kdaj uporaben, ampak tudi baterije so daleč od svetega grala. Pol avtomobila baterij in maljavžnt elektronike, redno polnenje ob vsaki priložnostin, zato, da prideš do trgovine in na morje, ja kakšen napredek pa je to?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WarpedGone ::

da ni treba priklapljati kabla vsak dan

Ja, to je fuj. Pa se mi folk posmehuje ko zagovarjam brezžično polnjenje.

in polniti cele dneve in noči, a

Čisto nič ni narobe z avtomatskim brezžičnim polnjenjem vsako noč. Čisto nič.

Pol avtomobila baterij in maljavžnt elektronike, redno polnenje ob vsaki priložnostin, zato, da prideš do trgovine in na morje, ja kakšen napredek pa je to?

Takšen:
 Toyota Mirai

Toyota Mirai


 Model S85

Model S85

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Ja, to je fuj. Pa se mi folk posmehuje ko zagovarjam brezžično polnjenje.

Čisto nič ni narobe z avtomatskim brezžičnim polnjenjem vsako noč. Čisto nič.

Kaj pa tisti brez garaže? Predpostavimo, da so reveži in ko jih jebe? Ali pač naslovimo prošnjo Jankoviću, da uredi brezžične polnilnice po vseh parkiriščih in, še pomembneje, pločnikih? Ker "alternativa" je precej bolj udobna in priročna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Roadkill ::

Vsak nov izum mora biti nujno primeren za vse, drugače je braz smisla...?

Boli nas kurac, če tebi električen avto ne odgovarja.

Pa hvala za prispevke.
Ü

nekikr ::

Ah, še en funkcionalno nepismen.

Čisto nič ni narobe z avtomatskim brezžičnim polnjenjem vsako noč. Čisto nič.

Na tole sem odgovarjal, če nisi dojel slučajno. Z obveznim, brezžičnim polnjenjem vsako noč je narobe precej stvari. In naslov teme je "Zakaj so električni avtomobili prava stvar". Hitro pojdi spat, da boš šel jutri v šolo knjige brati.

WarpedGone ::

Kaj pa tisti brez garaže? Predpostavimo, da so reveži in ko jih jebe? Ali pač naslovimo prošnjo Jankoviću, da uredi brezžične polnilnice po vseh parkiriščih in, še pomembneje, pločnikih? Ker "alternativa" je precej bolj udobna in priročna.

Kaj pa tisti brez avta? Danes? Zakaj jim ga država ne časti?
Kaj pa tisti brez hiše, jahte? Bicikla? Ladje? Ženske?

Nikoli ne bo nič za čisto vse.
Še nekaj časa bom za vsakega, ki za avto vrže čez 30k EUR in ga potem pušča pod zvezdnim nebom, da mu po njemu serjejo golobi in vrane, se frocovje okrog njega prevrača s kolesi, ob njega meče žoge itd,
in hkrati nima 5 jurjev za neko skromno garažo, pač reku, da nima poštimanih prioritet. Neki je če maš kanto za 500 EUR, pol je investicija v garažo mogoče mal nesmiselna. Če si vrgu nekaj 10 jurjev za avto, bi js v vlogi zavarovalnice zavrnil zavarovanje parkirišča. Prioritete in common sense.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Kaj pa tisti brez garaže? Predpostavimo, da so reveži in ko jih jebe? Ali pač naslovimo prošnjo Jankoviću, da uredi brezžične polnilnice po vseh parkiriščih in, še pomembneje, pločnikih? Ker "alternativa" je precej bolj udobna in priročna.

Boli nas kurac, če tebi električen avto ne odgovarja.

Pa hvala za prispevke.

Kot prvo bi se lahko zmenili, če se pogovarjamo o tem, kdaj bodo električni avtomobili postali primat svetu, ali se pogovarjamo o tem, kdaj bo @Warpi kupil Teslo. Ker argumenti za prvo in drugo niso enaki.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Kaj pa tisti brez avta? Danes? Zakaj jim ga država ne časti?

Vem, da nisi butast, čeprav se resnično trudiš, da bi dokazal nasprotno. Avto imajo praktično vsi, garaže in/ali infrastrukture za obvezno vsakodnevno brezžično polnjenje pa pač ne. In stvar ni tako preprosta, kot jo hočeš prikazati. Če se ne strinjaš, potem pa daj predlog na tebi njabližje večje mesto, da naj uredijo prostorski načrt tako, da bosta vsakemu blokovskemu stanovanju pripadali dve garaži s pripadajočo infrastrukturo. Že v Ljubljani je to neizvedljivo, pa je ena velika vas. Naredi to v Amsterdamu, Kopenhagnu...no go. Ni cel svet Slovenija, kjer je prostora neomejeno.

telexdell ::

nekikr je izjavil:

Kaj pa tisti brez avta? Danes? Zakaj jim ga država ne časti?

Vem, da nisi butast, čeprav se resnično trudiš, da bi dokazal nasprotno. Avto imajo praktično vsi, garaže in/ali infrastrukture za obvezno vsakodnevno brezžično polnjenje pa pač ne. In stvar ni tako preprosta, kot jo hočeš prikazati. Če se ne strinjaš, potem pa daj predlog na tebi njabližje večje mesto, da naj uredijo prostorski načrt tako, da bosta vsakemu blokovskemu stanovanju pripadali dve garaži s pripadajočo infrastrukturo. Že v Ljubljani je to neizvedljivo, pa je ena velika vas. Naredi to v Amsterdamu, Kopenhagnu...no go. Ni cel svet Slovenija, kjer je prostora neomejeno.

Marsikje imajo že sedaj omejitev nakupa avtomobila, če nima zagotovljenega lastnega parkirnega mesta. Danes ne dobiš gradbenega dovoljenja, če ni zagotovljenih dovolj parkirnih mest... In teh omejitev bo vedno več, ne glede na vrsto pogona avtomobila.
V mestih bodo v bodočnosti lahko imeli avtomobil le tisti, kateri bodo imeli zagotovljeno parkirno mesto. Ta parkirna mesta opremiti z brezžičnim polnjenjem in mogoče dodati takšna polnjenja npr. v trgovskih centrih, pred semaforji, v križiščih... pa ni nek nerešljiv tehnični problem.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

SambaShare ::

nekikr je izjavil:

Kaj pa tisti brez avta? Danes? Zakaj jim ga država ne časti?

Avto imajo praktično vsi, garaže in/ali infrastrukture za obvezno vsakodnevno brezžično polnjenje pa pač ne. In stvar ni tako preprosta, kot jo hočeš prikazati. Če se ne strinjaš, potem pa daj predlog na tebi njabližje večje mesto, da naj uredijo prostorski načrt tako, da bosta vsakemu blokovskemu stanovanju pripadali dve garaži s pripadajočo infrastrukturo. Že v Ljubljani je to neizvedljivo, pa je ena velika vas. Naredi to v Amsterdamu, Kopenhagnu...no go. Ni cel svet Slovenija, kjer je prostora neomejeno.


Taki boste enostavno počakali na električni avto na neke vrste gorivne celice. Ni pa to deal braker za električni avto na baterije.

WarpedGone ::

Prej se bo zgodil avto na flow baterije.
Sam ne me vprašat kdo bo plačal izgradnjo proizvodnje in distribucijo elektrolitov.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Obstajajo tut bol poskočne zadeve kot je P85D, recimo P90D
Zbogom in hvala za vse ribe

Roadkill ::

@TribesMan
Tale video je po objektivnosti še ene dva nivoja pod Top Gearom.
6 minut videa pa jim ne uspe dirke pokazati v enem kompletnem kadru.
Ü

vostok_1 ::

Glede mest...z električnimi avtomobili ne bo nič drugače kot z navadnimi. Večji motorni promet nima kaj delat v mestih, izven specifičnih nalog. Električni avti bodo za tiste, ki so na obrobju, in če govorimo o sloveniji, lahko tudi za vse ostale. Za mesta se bo bodisi kolesarilo, javni promet ali nekakšne sorte električnih motornih koles.

Gregor P ::

Veliko bi že bilo v pomoč, da če ne že polne avtomatike oz. avtonomne vožnje, da na obrobju mesta nadzor nad vozilom prevzame računalnik (v povezavi z mestnim centralnim računalnikom) in te hitro vodi do najbližjega mesta želene destinacije ter nato parkira vozilo v najbližjo garažo (kjer je vozilo v pripravljenosti, da pride po tebe, ko si konec z opravki).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Nekaj mal bolj razdelanega in utemeljenega razmišljanja v tej smeri: Elon Musk's sleight of hand:
If I'm correct -- and I think I am -- the future for Model X owners won't involve them being the only drivers of their own cars. It will involve them renting out their cars to everyone else for a price -- with Tesla taking a cut -- and the car driving itself. As Musk so often says, cars spend most of their productive lives sitting unused in people's driveways. Which is crazy for such an expensive piece of hardware.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Uber avtonomnih avtomobilov. Nič šokantnega, vsi trendi gredo v smeri najema, oziroma izkoriščanja produktov kolikor je le možno. Pri takšni filozofiji, se lastništvo posameznikov počasi končuje. Prednosti bo ogromno. Cena/km vožnje pa bo padla za faktor do 10x, okolje bo manj obremenjeno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Članek, ki malo spregovori v tej smeri.

http://www.bloombergview.com/articles/2...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

lufthammer ::

WarpedGone je izjavil:

Obstajajo tut bol poskočne zadeve kot je P85D, recimo P90D

Kaj če bi nehal s takimi primerjavami? Kaj točno pokažejo? Da je Tesla sposoben odpeljat 24 urni LeMans? Pospešek je super, končna tudi, zmanjka ga pa po eni uri teranja.

Dober avto, takele primerjave z drugimi- magari v istem cenovnem razredu, so pa neumne.

fpbs ::

lufthammer je izjavil:

Kaj točno pokažejo? Da je Tesla sposoben odpeljat 24 urni LeMans? Pospešek je super, končna tudi, zmanjka ga pa po eni uri teranja.

....zmanjka ga pa po 15 minut teranja.

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

lufthammer je izjavil:

Kaj točno pokažejo? Da je Tesla sposoben odpeljat 24 urni LeMans? Pospešek je super, končna tudi, zmanjka ga pa po eni uri teranja.

....zmanjka ga pa po 15 minut teranja.

Sej tudi 50 l tank, pri Lamborghinijih sprazniš po 15 minutah teranja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

lufthammer ::

Sej tudi 50 l tank, pri Lamborghinijih sprazniš po 15 minutah teranja.

Ah, ko bi vsaj poguglal prej ko nakladaš:
npr.:
AVENTADOR CAPACITIES
Fuel tank capacity:
90 l (23.8 gal.)
24,8 l/ 100 km.
torej cca 360 km, če že daješ Lamborghinija za primerjavo.
Natankaš ga v 10 min in greš naprej.

Fino je primerjati primerljivo, ostalo so bučke.

WarpedGone ::

LeMan je merjenje k*rc*.
Js vem da dirkališča od blizu ne bom vidu, niti kakršnega koli drugega dirkališča, kaj šele da bi se tam vozil z avtomobilom v lastni režiji.

Tko da razni "na dirkališču ga zmanjka v 2 krogih" je čisti bulšit.
Ja, zmanjka ga. Ker ni narejne za dirkališče sploh.
Tut M3 pade v prepad ko kamen, ker pač ni narejen za letenje po zraku.

Dobro jutro. Tesla je civilen avto za civilen promet kjer v civilni vožnji stara mama poseka praktično vse profije v ICE mašinah, ki znajo fejst ropotat, se fejst trest in fejst smrdet. Le hitro premaknit se majo hude probleme.

Fino je primerjati primerljivo, ostalo so bučke.

Pozabi na 24L porabe, ko boš zadevo *tiščal*. To je poraba ko zadevo samo od daleč gledaš.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Dobro jutro. Tesla je civilen avto za civilen promet kjer v civilni vožnji stara mama poseka praktično vse profije v ICE mašinah, ki znajo fejst ropotat, se fejst trest in fejst smrdet. Le hitro premaknit se majo hude probleme.

Vse res ampak zakaj pa potem vedno s trdim limaš linke do pospeškov, primerjav pospeškov itd.?

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Dobro jutro. Tesla je civilen avto za civilen promet kjer v civilni vožnji stara mama poseka praktično vse profije v ICE mašinah, ki znajo fejst ropotat, se fejst trest in fejst smrdet. Le hitro premaknit se majo hude probleme.

Vse res ampak zakaj pa potem vedno s trdim limaš linke do pospeškov, primerjav pospeškov itd.?

Ker pospeški niso enako kot dirkanje na 24 ur Le Mansa. Btw, če želiš v 15 minutah sprazniti 90 kWh baterijo, moraš voziti s povprečno močjo 360 kW. Dosti sreče pri tem poskusu. Na koncu še vedno velja, da za hitro premikanje potrebuješ veliko energije, pa je vseeno ali je ICE ali pa električni. Razlika pa je predvsem v tem, da ICE zaradi slabšega izkoristka za enako hitro premikanje kot EV porabi približno 3x več energije.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Baterija tle niti ni problem. 2x večja kapaciteta bo zadoščala za 2x večjo povprečno porabo/doseg etc.
Problem je hlajenje motorja, ki tudi pri 90% učinkovistosti pri "povrečni" 200kW porabi oddaja lepih 20kW, kar je moč povprečne peči za centralno kurjavo ki lepo ogreva celo hišo. In teh 20kW segreva kos železa velikosti listrske konzerve. Tehnični problem je, kako to reč učinkovito hladit i.e. odvajat 20kW toplote. S čim in kako?

Resno me zanima kako se hladijo motorji v Formuli E oz. kakšne probleme imajo s segrevanjem. Če se o tem na široko ne govori, še ne pomeni da problemov ni. Če tista reč tam zdrži eno uro, še ne pomeni da bo zdržala tudi 10 let ali 'doživljensko' i.e. milijone kilometrov. Etc.
Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

Tko da razni "na dirkališču ga zmanjka v 2 krogih" je čisti bulšit.
Ja, zmanjka ga. Ker ni narejne za dirkališče sploh.

Nič ni bulšit. Niti enega kliota ne zmanjka po dveh krogih, pa ravnotako ni narejen za dirkališče. Saj zato pravim, zakaj te primerjave, če ni primerljivo? A pospešek je treba upoštevat, porabo goriva tudi, ostalo pa ni važno.
Limate pa filmčke ala "Tesla Model S v Holden V8 Supercar", nikjer pa podatka, kolikokrat zaporedoma lahko brez pavze to ponovita.

TribesMan ::

Like this?

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
««
255 / 1132
»»