Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Js, in stojim za tem. Še vedno je treba parkirat v pravilni smeri (naprej/nazaj). Da ne omenjam cene in zanesljivosti.
... ampak saj to bi te lahko računalnik usmerjal, če ne že kar sam pravilno parkiral, ali ne?!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

7982884e ::
ja. takrat ko bo wireless charging avtov v lastni garaži realna stvar, bo tudi samodejno parkiranje avtov (oz. bi rekel da bo slednje še par let prej).

2CrazyFish ::
ja. takrat ko bo wireless charging avtov v lastni garaži realna stvar, bo tudi samodejno parkiranje avtov (oz. bi rekel da bo slednje še par let prej).
Zakaj? Navaden wallbox v Slo stane 1500€, wireless charger za Leafa pa v ZDA 1500$
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=8&t=110
The Big Boss @ http://EVSVET.eu

CoolBits ::
WarpedGone je izjavil:
Js, in stojim za tem. Še vedno je treba parkirat v pravilni smeri (naprej/nazaj). Da ne omenjam cene in zanesljivosti.
... ampak saj to bi te lahko računalnik usmerjal, če ne že kar sam pravilno parkiral, ali ne?!
Računalnik že sam parkira, sam ne pri tesli.
Pri tesli se ukvarjajo s tem trenutno:
http://www.wired.com/2015/08/researcher...

Magic1 ::
Še vedno trosite neumosti s wireless chargingom? V časih kjer ima že avto srednjega razreda lahko samodejno parkiranje, se vi sekirate če bo avto preveč narobe parkiran?? Najbolje da še ostale močne poarabnike naredimo wireless, da ne bo slabega izgleda zaradi kabla, sej eletriko serjemo...
Magic

WarpedGone ::
Autopilot Parking
Model S helps you find a parking spot and automatically parks in it. In the city, it will notify you when it finds a parallel parking spot, then control steering, acceleration and deceleration to back smoothly into it. When approaching a Supercharger station, Model S automatically parks in an open stall. Model S will even park itself in your garage at home.
With calendar syncing enabled, Model S checks current traffic conditions to determine how much time is needed to make your first meeting of the day. At the right time, it turns on the climate control and opens the garage door. On private property, Model S will even pull out of the garage and meet you at the curb.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::
Autopilota trenutno še ni in ga ne bo še nekaj mesecev. Delnice so včeraj z razlogom padle 10%, zamikajo se jim vse stvari. Sicer pa ne razumem, zakaj bi kdo želel wireless charging, če lahko za enak denar dobi avtomatsko parkiranje in robotski kabel.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Za enak denar? Do tell, wirelss je 1500 usd.
Da ne omenjamo hitrosti polnjenja...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::
100km/noč
Komur ne zadošča, ma hitrejše variante kjer se mora bol pomatrat.
Resno ne razumem odpora do izbire.
Komur ne zadošča, ma hitrejše variante kjer se mora bol pomatrat.
Resno ne razumem odpora do izbire.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::
Kdo je ze rekel, da je wireless charging edina prava zadeva, vse druge resitve so pa bedne? :>
Še ena bolša
:)
#brezpodpisa

vostok_1 ::
WarpedGone je izjavil:
100km/noč
Komur ne zadošča, ma hitrejše variante kjer se mora bol pomatrat.
Resno ne razumem odpora do izbire.
Still shit. A nismo nekje govorili da je učinkovitost porazna?
Avtomatika je kul, but still...don't push it.

WarpedGone ::
Napalamudili ste marsikaj. Fakti so:
1 kWh štroma bo nameso 10 centov koštal 11 centov. Enkrat na 10 filanj greš po zastonj štrom na SC in si kvit. Tudi če 3 x lažejo in gre pol u luft.. pa kaj? Še vedno bo kWh koštala samo 20 centov.
240V30A je filanje s cca 20km/h. Če avto stoji samo 12h v garaži, je to 200km na noč. Komur/ko je to premalo, pač všteka. Al pa se stegne po 2x močnejšo enoto.
Košta pa od $1260 v varianti za Volt do $1950 v varianti za ELR.
Cel vaš problem je, da se niste sposobni odtrgat iz mindseta tankanja na petrolu. Ko se omeni filanje, mate v glavi mentalno sliko kolk časa bo treba čakat da se prazna baterija nafila na 100%. In iz tiste cifre pol naprej študirate. Kar je čisti nonsense.
Plugless is ~12% less efficient than corded L2 30amp 240V charging systems
1 kWh štroma bo nameso 10 centov koštal 11 centov. Enkrat na 10 filanj greš po zastonj štrom na SC in si kvit. Tudi če 3 x lažejo in gre pol u luft.. pa kaj? Še vedno bo kWh koštala samo 20 centov.
240V30A je filanje s cca 20km/h. Če avto stoji samo 12h v garaži, je to 200km na noč. Komur/ko je to premalo, pač všteka. Al pa se stegne po 2x močnejšo enoto.
Košta pa od $1260 v varianti za Volt do $1950 v varianti za ELR.
Cel vaš problem je, da se niste sposobni odtrgat iz mindseta tankanja na petrolu. Ko se omeni filanje, mate v glavi mentalno sliko kolk časa bo treba čakat da se prazna baterija nafila na 100%. In iz tiste cifre pol naprej študirate. Kar je čisti nonsense.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::
To ne bi smelo bit namenjeno meni, ker se strinjam s teboj glede filanja na črpalki.
Mučilo me je predvsem ta craze z wireless filanjem. Ampak ja, če praviš, da so izgube zgolj tolko manjše. Šure, i can digg it. Meni osebno ni problem vtaknit kabel čez noč, ampak ok. If you can afford it, in da zraven si ne skuhaš jajc...be my guest.
Mučilo me je predvsem ta craze z wireless filanjem. Ampak ja, če praviš, da so izgube zgolj tolko manjše. Šure, i can digg it. Meni osebno ni problem vtaknit kabel čez noč, ampak ok. If you can afford it, in da zraven si ne skuhaš jajc...be my guest.

WarpedGone ::
vsakomur svoje ampak dan za dnem vtkavat tist kabl not in ven, pa ahtat da se ob njega ne sptakneš... Zgleda mal iz prejšnjega stoletja. v tem stoletju še avta ni treba več odklepat, zaklepat niti ključa rinit v razne luknje. še plačilne kartice bodo brezkontaktne, itd. Brezžično polnjenje je enostavno naravna smer razvoja. Avtomatizacija kabla z sf robotom je ko futranje konja s čilijem da bol dirja danes je že brezščno polnjenje dovol razvito da pokrije scenarij domačega vsalodnevnega dopolnjevanja brez da o tem sploh študiraš. A bo kdaj stvar splezala na 200kw je povsem ločen in ne pretirano pomemben problem.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::
Insight: Tesla burns cash, loses more than $4,000 on every car sold
Operating loss, da se ne bo kdo, kmh, warpi, khm, na investicije in ne vem kaj spotaknil
Operating loss, da se ne bo kdo, kmh, warpi, khm, na investicije in ne vem kaj spotaknil

Nikec3 ::
V Q1 2015 bi naj bili baje + cash flow. Bomo videli, Tesla je trenutno podjetje, ki z izgubo enostavno posluje, ker si to lahko privoščijo. Je pa delnica za 10% padla zaradi zamud na vseh frontah in ne zaradi izgube, ki je bila celo manjša od predvidevanj analitikov. Mene je malo tudi začudil padec marže na prodan Model S.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

gensi ::
V Q1 2015 bi naj bili baje + cash flow. Bomo videli, Tesla je trenutno podjetje, ki z izgubo enostavno posluje, ker si to lahko privoščijo. Je pa delnica za 10% padla zaradi zamud na vseh frontah in ne zaradi izgube, ki je bila celo manjša od predvidevanj analitikov. Mene je malo tudi začudil padec marže na prodan Model S.
Verjetno so v ZDA trenutno goriva zelo poceni. Posledično pada zanimanje za EV.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gensi ()

fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
@fpbs:
When stupid talks, stupid listen.
Na kaj se pa to nanaša? Ali se ti je zapisalo kar avtomatsko?

WarpedGone ::
Mene je malo tudi začudil padec marže na prodan Model S.
Nujna posledica modela 70D. S60 je predstavljal manj kot 5% prodanih vozil, IIRC S70 predstavlja ~četrtino.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Mene je malo tudi začudil padec marže na prodan Model S.
Nujna posledica modela 70D. S60 je predstavljal manj kot 5% prodanih vozil, IIRC S70 predstavlja ~četrtino.
No ja, ni tako zelo pričakovano. Tesla je z P85D in sedaj z Ludicrous mode ponudila tudi vozilo, ki ima višjo maržo, do sedaj pa tista cenejša niso šla preveč v prodajo. Je pa res, da je S70 za 70 000 USD zelo simpatična ponudba za odlično vozilo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::
BTW... v evropi se bodo avtomobili podražili. Euro pač pada v primerjavi z USD.
Če kdo razmišja o naročilu, bo zdele dobr čas da prišpara par jurjev. Naročila oddana pred dvigom cene, bodo še po trenutnih cenah.
I just got confirmation from independent source. +3% 18.8.15.
Če kdo razmišja o naročilu, bo zdele dobr čas da prišpara par jurjev. Naročila oddana pred dvigom cene, bodo še po trenutnih cenah.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::
WarpedGone je izjavil:
BTW... v evropi se bodo avtomobili podražili. Euro pač pada v primerjavi z USD.
I just got confirmation from independent source. +3% 18.8.15.
Če kdo razmišja o naročilu, bo zdele dobr čas da prišpara par jurjev. Naročila oddana pred dvigom cene, bodo še po trenutnih cenah.
Zraven pa še en muscle car, zakaj ne bi kar dvakrat prišparal!
Magic

J.McLane ::
Ista zgodba se je dogajala s Priusom na začetku:
Te ocene ponavadi nastanejo tako, da se celotne razvojen stroške in vlaganja deli s trenutno proizvodnjo, me res zanima kaj se bo iz tega razpletlo. Razplet je zelo močno odvisen od zaupanja investitorjev (cena delnice), če se verjame v zgodbo se bo tudi denar dobil, če ne bo šlo hitro vse k vragu.
Rivals and analysts estimated that the first generation Prius cost as much as US$32,000 to produce, meaning that each NHW10 model was sold at a loss.
Te ocene ponavadi nastanejo tako, da se celotne razvojen stroške in vlaganja deli s trenutno proizvodnjo, me res zanima kaj se bo iz tega razpletlo. Razplet je zelo močno odvisen od zaupanja investitorjev (cena delnice), če se verjame v zgodbo se bo tudi denar dobil, če ne bo šlo hitro vse k vragu.

nekikr ::
Jaz sem to prilimal, ti inteligentnež ;) In Reuters ima vseeno malo več kredibilnosti kot pa tvoja zasanjana rit. Lahko pa seveda spišeš en članek in demantiraš kar so povedali? Ali boš raje malo žalil in pometel pod preprogo?

ZaphodBB ::
Poanta je v tem, da bi komot dvignil ceno za 4000$ in bili breakeven, pa bi naročniki še vedno stali v vrstah.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

ZaphodBB ::
Tudi to.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

nekikr ::
In zakaj tega potem ne naredijo? Mislim, saj deloma se strinjam, ampak zakaj ne naredijo tega?

ZaphodBB ::
To pa verjetno ve samo Musk in ožji krog okrog njega.
Verjamem, da imajo zelo dober razlog. Po mojem zato, ker računajo da bodo stroški strmo padali v prihodnjih letih - pa ne želijo spreminjati cen.
Glej tudi PS3, ki je ob začetku prodaje tolkel veliko izgubo (100-200$ na kos), proti koncu življenjskega cikla, pa je bil zelo profitabilen.
Verjamem, da imajo zelo dober razlog. Po mojem zato, ker računajo da bodo stroški strmo padali v prihodnjih letih - pa ne želijo spreminjati cen.
Glej tudi PS3, ki je ob začetku prodaje tolkel veliko izgubo (100-200$ na kos), proti koncu življenjskega cikla, pa je bil zelo profitabilen.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

hojnikb ::
> Glej tudi PS3, ki je ob začetku prodaje tolkel veliko izgubo (100-200$ na kos), proti koncu življenjskega cikla, pa je bil zelo profitabilen.
Profitabilen je ratu predvsem zato, ker so ga precej oklestil.
Kr poglej ohišje in pcb prvega fatty-a in zdajšen superslim 12G
Profitabilen je ratu predvsem zato, ker so ga precej oklestil.
Kr poglej ohišje in pcb prvega fatty-a in zdajšen superslim 12G
#brezpodpisa

ZaphodBB ::
Ergo, stroški so šli dol.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

hojnikb ::
Hec je, ker model S (ali katerkoli drug avto takega ranga) nemorš oklestit v tej meri, kot so lahk ps3.
#brezpodpisa

ZaphodBB ::
Ti si kar zmišljuješ nekaj. A sem rekel, da bodo avto pocenili na 1/3 začetne cene? Ni pa nora ideja, da ga bodo pocenili za 10% ali pa 30%.
Res ste carji eni, vse sorte norosti vam pridejo na pamet, samo to ne da Elon Musk vsaj približno ve kaj dela.
Res ste carji eni, vse sorte norosti vam pridejo na pamet, samo to ne da Elon Musk vsaj približno ve kaj dela.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

hojnikb ::
Samo izpostavljam tvojo butasto primerjavo.
PS3 danes ni to, kar je bil leta 2006. Je še vedno konzola, to je pa tudi to.
Medtem bo pa model s v svoji življenski dobi verjetno cel čas model s, ne pa nekaj na 4 kolesih z baterijo.
PS3 danes ni to, kar je bil leta 2006. Je še vedno konzola, to je pa tudi to.
Medtem bo pa model s v svoji življenski dobi verjetno cel čas model s, ne pa nekaj na 4 kolesih z baterijo.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()

ZaphodBB ::
Bralcem je čisto jasno kdo je butast.
ps.: Mod naj prebere hojnikovo izjavo, preden me kdo obtoži žalitev ali pa slaboumnosti.
ps.: Mod naj prebere hojnikovo izjavo, preden me kdo obtoži žalitev ali pa slaboumnosti.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()

hojnikb ::
>samo to ne da Elon Musk vsaj približno ve kaj dela.
Sj tega nihče ne zanika.
Sj tega nihče ne zanika.
#brezpodpisa

Nikec3 ::
Poanta je v tem, da bi komot dvignil ceno za 4000$ in bili breakeven, pa bi naročniki še vedno stali v vrstah.
Ne vem zakaj ga ne podražijo takoj za 50 tisoč. Profita še preveč!
Ne klestite bedarij prosim, stvari niso tako enostavne. Kaj pomeni izguba je pa jasno. Tesla ne dela izgube s posamezno proizvodnjo Modela S, ta izguba na avtomobil je preprosto izračunana izguba/št. prodanih avtomobilov. In v to izgubo na avtomobil so vštete vse investicije Tesle motors. Mene bolj kot izguba skrbi, da po zadnjih govoricah v letu 2015 sploh ne bomo videli masovne proizvodnje Model X.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

ZaphodBB ::
Daj link?
Ali pa za kadžiljon biljon dollars!
Ne vem zakaj ga ne podražijo takoj za 50 tisoč. Profita še preveč!
Ali pa za kadžiljon biljon dollars!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()

Nikec3 ::
http://www.teslarati.com/model-x-expect...
To seveda ni dokaz, ampak glede na to kako zanje čase zamujajo njihove stvari + Musk ni na Q2 konferenci povedal nič specifičnega (Model X remains on track to start deliveries in late Q3... blablabla) + še vedno ni design studia na spletni strani. Nekako pridemo do tega, da bo resna produkcija komaj v Q1 2015.
To seveda ni dokaz, ampak glede na to kako zanje čase zamujajo njihove stvari + Musk ni na Q2 konferenci povedal nič specifičnega (Model X remains on track to start deliveries in late Q3... blablabla) + še vedno ni design studia na spletni strani. Nekako pridemo do tega, da bo resna produkcija komaj v Q1 2015.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

ZaphodBB ::
Čisto verjetno je, da Model X ne bo letos na voljo.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()

Nikec3 ::
http://www.bloomberg.com/news/articles/...
+ Izdali bodo nove delnice. Sem skoraj prepričan, da računajo, da bodo letos še precej padle, pa bi Musk rad malo pohitel, dokler ga še pustijo relativno pri miru zaradi zamud z Model X.
Tesla Motors Raises Offering to About 2.7 Million Shares
+ Izdali bodo nove delnice. Sem skoraj prepričan, da računajo, da bodo letos še precej padle, pa bi Musk rad malo pohitel, dokler ga še pustijo relativno pri miru zaradi zamud z Model X.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::
To pa verjetno ve samo Musk in ožji krog okrog njega.
Verjamem, da imajo zelo dober razlog. Po mojem zato, ker računajo da bodo stroški strmo padali v prihodnjih letih - pa ne želijo spreminjati cen.
Glej tudi PS3, ki je ob začetku prodaje tolkel veliko izgubo (100-200$ na kos), proti koncu življenjskega cikla, pa je bil zelo profitabilen.
Najbrž še vedno postrani veliko služi zaradi CO2 kuponov in ostalega, ampak še vseeno,... Dolgo najbrž tako ne bo šlo. Sploh pa, če se bojo CO2 kuponi kaj pocenili v prihodnosti. Je riziko.
Primerjava s PS3 tukaj ni na mestu -> tam se služi s procenti ob vsaki prodani igri, kot da bi Tesla zaklenila polnjenje samo na njihove postaje in ti potem polnjenje zaračunala.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ZaphodBB ::
A sem rekel, da je Tesla Model S jebena konzola za v dnevno?
PS3 je bil uporabljen kot primer produkta, kjer ga na začetku prodajaš pod proizvodno ceno v vedenju, da se ti bo to obrestovalo v prihodnosti. Toliko daleč je bil namen uporabe te analogije.
Vsa vaša vlečenja izven konteksta so sama sebi namen in zgolj dokazujejo vašo topoumnost.
PS3 je bil uporabljen kot primer produkta, kjer ga na začetku prodajaš pod proizvodno ceno v vedenju, da se ti bo to obrestovalo v prihodnosti. Toliko daleč je bil namen uporabe te analogije.
Vsa vaša vlečenja izven konteksta so sama sebi namen in zgolj dokazujejo vašo topoumnost.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

fpbs ::
Primerjava s PS3 tukaj ni na mestu -> tam se služi s procenti ob vsaki prodani igri, kot da bi Tesla zaklenila polnjenje samo na njihove postaje in ti potem polnjenje zaračunala.
Pa Tesla ti zaračuna polnenje že ob nakupu vozila ne glede, ali boš to koristil, ali ne.
Tesla Sends Out Supercharger Abuse Emails – Many Model S Owners Not Impressed:
http://insideevs.com/tesla-sends-out-su...

ZaphodBB ::
tam se služi s procenti ob vsaki prodani igri, kot da bi Tesla zaklenila polnjenje samo na njihove postaje in ti potem polnjenje zaračunala.
PS3 hardver in Xbox360 hardver sta bila oba profitabilna sama po sebi - mislim da po dveh ali treh letih. Daj se malo poduči in ne klamfaj naučenih neumnosti. Hvala.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

WarpedGone ::
Čisto verjetno je, da Model X ne bo letos na voljo.
Bo v nekaj sto kosih.
Kaj je magičnega v proizvodnji 1000 vozil tedensko že decembra '15 namesto šele januarja '16? Stvari so fertig šele ko so fertig. Mesec kasneje ni nobene posebne škode (razen novinarskega nabijanja).
Design studia ni zunaj ker ni nobene potrebe po njem. Imajo že 20.000 vplačil po $5000, kar je za pol leta proizvodnje. Biznis 101.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::
> PS3 hardver in Xbox360 hardver sta bila oba profitabilna sama po sebi - mislim da po dveh ali treh letih. Daj se malo poduči in ne klamfaj naučenih neumnosti. Hvala.
PS3 je bil komaj kaj profitabilen šele po 4 letih. In glede na cene, ki se včasih prodaja po ameriki, dvomim, da še danes naredijo profit z vsako prodano konzolo.
Itk, ko že omenjeno, ni čar konzolo, da služijo na hardware-u, ampak pri storitvah/softwareu.
Zato je primerjava z teslo dost debilna.
PS3 je bil komaj kaj profitabilen šele po 4 letih. In glede na cene, ki se včasih prodaja po ameriki, dvomim, da še danes naredijo profit z vsako prodano konzolo.
Itk, ko že omenjeno, ni čar konzolo, da služijo na hardware-u, ampak pri storitvah/softwareu.
Zato je primerjava z teslo dost debilna.
#brezpodpisa

Zheegec ::
tam se služi s procenti ob vsaki prodani igri, kot da bi Tesla zaklenila polnjenje samo na njihove postaje in ti potem polnjenje zaračunala.
PS3 hardver in Xbox360 hardver sta bila oba profitabilna sama po sebi - mislim da po dveh ali treh letih. Daj se malo poduči in ne klamfaj naučenih neumnosti. Hvala.
Da, zgoraj je bil podan kot primer, ko se produkt na začetku prodaja pod ceno, zato da ima večji tržni delež in to pozitivno vpliva v prihodnosti. Ampak primerjava ni na mestu, ker ni isti poslovni model, s služenjem od procenta iger, ki so narejene za to konzolo. Nisem jaz začel s to primerjavo.
In da, vem da sta bila profitabilna sama po sebi nekaj let po prodaji (po nekaj 100mio prodanih kosov), komentiral sem tolo izjavo:
Glej tudi PS3, ki je ob začetku prodaje tolkel veliko izgubo (100-200$ na kos), proti koncu življenjskega cikla, pa je bil zelo profitabilen.
Kot rečeno, ne gre se za isti poslovni model, tako da primerjava ni na mestu. Sicer je res, da Tesla služi na servisih in popravilih izven garancije (karamboli recimo), ampak ne moreš s tem podpirati modela PS3, ko zadevo prodajaš pod ceno, ker računaš na to, da potem ZAGOTOVO prodaš še določeno število iger, kjer dobivaš procente od drugih založnikov, brez da bi pri tem imel stroške.
PS3 profitable after 4 years
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()