» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
247 / 1139
»»

WarpedGone ::

Hkrati je tudi povsem neumna.
Od teslinih stroškov odštej R&D in voila, profit per car sold.

Does Tesla lose $4,000 on each Model S? No
Komot je vzet dve cifri in ju odštet.
Mal več razumevanja je potrebnega, da razumeš rezultat.
Prezahtevno za reuters in kup drugih trobil ter fudsterjev.

Kdor resno verjame v teslin propad ima ogromno priložnost za super zaslužek. Danes je delnica 240. Naj recimo stavi da bo čez eno leto samo še 120, na polovici in debelo zasluži.

Če res verjame v to, kar blebeta.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Kot razumem novico, so vzeli rezultat Tesle in delili s številom VSEH prodanih produktov. Če niso notri všteti VSI prodani produkti (recimo CO2 kuponi, zaslužek servisa itd.), potem je novica zavajujoča, drugače pa ne. Saj R&D je isto strošek podjetja. AMD bi bil tudi v profitu, če ne bi šteli stroškov R&D. Bi imel zaslužek na vsak prodani procesor/grafično, tako ima pa izgubo :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BigWhale ::

Zheegec je izjavil:

Primerjava s PS3 tukaj ni na mestu -> tam se služi s procenti ob vsaki prodani igri, kot da bi Tesla zaklenila polnjenje samo na njihove postaje in ti potem polnjenje zaračunala.


A vam je res treba narisat to analogijo? PS3 se je na zacetku prodajal z izgubo, potem pa ne, so uspeli znizati ceno same konzole. Kje so sluzili je pa pravzaprav vseeno.


WarpedGone je izjavil:

Kaj je magičnega v proizvodnji 1000 vozil tedensko že decembra '15 namesto šele januarja '16? Stvari so fertig šele ko so fertig. Mesec kasneje ni nobene posebne škode (razen novinarskega nabijanja).


Magicno je to, da je reklamirat 'availability in 2015', v resnici bo pa stvar available samo nekaterim izbranim, marketinsko nabijanje. S kateregakoli zornega kota pogledas. Availability pomeni, da gres lahko v trgovino in ga kupis in ne samo, da oddas prednarocilo. Plus, nikjer ni nobene garancije, da bo redna proizvodnja stekla ze januarja.

ZaphodBB ::

Kot razumem novico, so vzeli rezultat Tesle in delili s številom VSEH prodanih produktov. Če niso notri všteti VSI prodani produkti (recimo CO2 kuponi, zaslužek servisa itd.), potem je novica zavajujoča, drugače pa ne. Saj R&D je isto strošek podjetja. AMD bi bil tudi v profitu, če ne bi šteli stroškov R&D. Bi imel zaslužek na vsak prodani procesor/grafično, tako ima pa izgubo

Vidim da nimaš pojma o financah. Zelo pomemben podatek je tudi način amortiziranja investicije. Verjamem, pa da je koncept amortizacije zate že čisto prezahteven.



Magicno je to, da je reklamirat 'availability in 2015', v resnici bo pa stvar available samo nekaterim izbranim, marketinsko nabijanje. S kateregakoli zornega kota pogledas. Availability pomeni, da gres lahko v trgovino in ga kupis in ne samo, da oddas prednarocilo. Plus, nikjer ni nobene garancije, da bo redna proizvodnja stekla ze januarja.

Po tvoji definiciji Tesle sploh ne obstajajo.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

BigWhale ::

ZaphodBB je izjavil:

Po tvoji definiciji Tesle sploh ne obstajajo.


To si najbrz nalasc narobe prebral, al res nisi razumel al se pa sam delas neumnega?

"Available in 2015" in potem nardijo 'pet' avtomobilov je v priblizno isti kategoriji kot Simobilov neskoncni paket.

ZaphodBB ::

Availability pomeni, da gres lahko v trgovino in ga kupis in ne samo, da oddas prednarocilo.

A si napisal to al nisi?

Sicer se strinjam, da gre za marketing. Ampak jaz še nisem videl firme, ki ne bi tega delala.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Nikec3 ::

Design studia ni zunaj ker ni nobene potrebe po njem. Imajo že 20.000 vplačil po $5000, kar je za pol leta proizvodnje. Biznis 101.

Kaj pa design studio za tiste, ki so rezervirali?

Does Tesla lose $4,000 on each Model S? No
Komot je vzet dve cifri in ju odštet.
Mal več razumevanja je potrebnega, da razumeš rezultat.
Prezahtevno za reuters in kup drugih trobil ter fudsterjev.

Kdor resno verjame v teslin propad ima ogromno priložnost za super zaslužek. Danes je delnica 240. Naj recimo stavi da bo čez eno leto samo še 120, na polovici in debelo zasluži.

Če res verjame v to, kar blebeta.

Podtikanje, podtikanje in še enkrat podtikanje. Vsi vemo, da je 4000 $ na avtomobil izguba/število prodanih avtomobilov. + nihče ni rekel, da bo Tesla propadla. Obstajala bo tako dolgo, dokler bodo delničarji verjeli, da bo enkrat v prihodnosti sposobna delati dobiček. Živijo pa itak od tega, da prodajajo lastne delnice/izdajajo nove delnice, ter od kreditov, ki jih na koncu dobijo zaradi vrednosti podjetja.

Vsekakor se bo moral Musk precej potrudit, da bo prepričal delničarje, ker dobička še nakaj časa ne bo. Jaz samo verjamem, da bo delnica ob koncu leta pod 220 $. Bomo videli.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

7982884e ::

nisi ti prebiral novic, kaj? musk je teden nazaj rekel, da bodo začeli prodajat septembra. če ne bi bil precej prepričan v to, tega pač ne bi rekel zgolj en mesec prej.

Nikec3 ::

Musk je rekel tudi, da se bo proizvodnja Modela X začela konec leta 2013...
Bomo videli, ampak septembra ne bodo naredili še nobene production verzije Modela X.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Pri tem zaslužku je treba vzeti v zakup tudi CO2 kupone in zgodbe okoli tega. Pustimo, da so že v osnovi zgrešeni, če se poračuna pa še to na nek non-GAAP rezultat, ki ga dajejo, potem je pa sploh juhej hojladri vse skupaj. Če je kdo že pozabil, določeni fanboyi pa še videli niso.

WarpedGone ::

Jaz samo verjamem, da bo delnica ob koncu leta pod 220 $.

Kolk to zares verjameš, boš sam sebi dokazal z vloženimi evri. Komot je verjet na suho, mal drugače je če to svojo vero podkrepiš recimo z 15.000 EUR.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Vsi vemo, da je 4000 $ na avtomobil izguba/število prodanih avtomobilov.

A veste tudi ali bi bila ta izguba ob dodatnih 1000 prodanih avtomobilih večja ali manjša?
Vse skup je hot air, pretepanje oslove sence, bedarija. Južni bratje temu pravijo "mekom k*rc* svaka dlaka smeta".

Sploh je 'zanimiva' ideja da je trenuten RD nekako nujen za štancanje S-ov in da brez njega tega nebi šlo. Je pa vseeno dobro brat, da folk na netu v splošnem zadeve šteka.
Bistveno bolje kot inteligenza tle okrog.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Jaz samo verjamem, da bo delnica ob koncu leta pod 220 $.

Kolk to zares verjameš, boš sam sebi dokazal z vloženimi evri. Komot je verjet na suho, mal drugače je če to svojo vero podkrepiš recimo z 15.000 EUR.

Glede nato, da stavim na padec delnice, ne vem kaj bi naj vlagal. Do konca leta vsekakor ne.

Sploh je 'zanimiva' ideja da je trenuten RD nekako nujen za štancanje S-ov in da brez njega tega nebi šlo. Je pa vseeno dobro brat, da folk na netu v splošnem zadeve šteka.
Bistveno bolje kot inteligenza tle okrog.

Spet lažeš in zavajaš. Nihče ni napisal, da je RD za Model X nujen za štancanje Modelov S. In nihče ni rekel, da štancanje enega Modela S stane več, kot od njega dobijo s prodajo.
In že x krat smo omenili, da Tesli dobiček trenutno niti ni prioriteta. Musk je že zdavnaj rekel, da do 2020 ne bo dobička in delničarji se tega zelo dobro zavedajo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

Glede nato, da stavim na padec delnice, ne vem kaj bi naj vlagal.

Ehja... shorting:
In finance, short selling (also known as shorting or going short) is the practice of selling securities or other financial instruments that are not currently owned, and subsequently repurchasing them ("covering"). In the event of an interim price decline, the short seller will profit, since the cost of (re)purchase will be less than the proceeds which were received upon the initial (short) sale.


Spet lažeš in zavajaš. Nihče ni napisal, da je RD za Model X nujen za štancanje Modelov S
.
A res?
Če niso notri všteti VSI prodani produkti (recimo CO2 kuponi, zaslužek servisa itd.), potem je novica zavajujoča, drugače pa ne. Saj R&D je isto strošek podjetja. AMD bi bil tudi v profitu, če ne bi šteli stroškov R&D. Bi imel zaslužek na vsak prodani procesor/grafično, tako ima pa izgubo :)


Slabo poznaš finančne zadeve, slabo bereš ST, kaj še?

In že x krat smo omenili, da Tesli dobiček trenutno niti ni prioriteta.

Aha, o sebi govoriš v množini. Od kje potreba po temu? Če resno verjameš v svojo idejo, nimaš potrebe po skrivanju v množini.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

A res?
Če niso notri všteti VSI prodani produkti (recimo CO2 kuponi, zaslužek servisa itd.), potem je novica zavajujoča, drugače pa ne. Saj R&D je isto strošek podjetja. AMD bi bil tudi v profitu, če ne bi šteli stroškov R&D. Bi imel zaslužek na vsak prodani procesor/grafično, tako ima pa izgubo
:)
In kje ti iz tega razbereš, da je nekdo rekel, da je R&D za Model X nujen za štancanje Model S? Zgornji citat je povsem pravilen? Če šteješ vse prilive in odlive je jasno, da delajo izgubo, če pa gledaš samo stroške proizvodnje posameznega modela in njegove prodaje, pa imajo seveda neko pozitivno maržo. In kaj je s tem narobe?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Zguba časa.
Zbogom in hvala za vse ribe

7982884e ::

Nikec3 je izjavil:

Musk je rekel tudi, da se bo proizvodnja Modela X začela konec leta 2013...
Bomo videli, ampak septembra ne bodo naredili še nobene production verzije Modela X.

tistega verjetno tudi ni rekel decembra 2012.

vostok_1 ::

fpbs je izjavil:

Zheegec je izjavil:


Primerjava s PS3 tukaj ni na mestu -> tam se služi s procenti ob vsaki prodani igri, kot da bi Tesla zaklenila polnjenje samo na njihove postaje in ti potem polnjenje zaračunala.

Pa Tesla ti zaračuna polnenje že ob nakupu vozila ne glede, ali boš to koristil, ali ne.
Tesla Sends Out Supercharger Abuse Emails – Many Model S Owners Not Impressed:

http://insideevs.com/tesla-sends-out-su...


Ta mi je res zanimiva. Sem vedel, da bo do tega prišlo. Ker enostavnoso ljudje, ki jim daš prst in zagrabijo celo roko. Oni so vkalkulirali tistih 2k$, da pa ja ne bodo porabili. Ampak človeški pohlep nima meja.
Jz kot dorektor tega ne bi naredil. Daš free (upt to x amount per month). Tko kot recimo mobilni operaterji. Ti dajo tistih 1000min for free, katere normalen uporabnik res ne porabi. Človek si itak redko misli, da bo porabil in mu ponudba vseeno diši kot "free". Volk sit, koza cela.

J.McLane ::

3x povečanje svetovne proizvodnje baterij do 2020:
http://www.visualcapitalist.com/the-lit...


Po grafu se vidi kje bo Tesla, ampka drugi vseeno niso tako grozno zadaj, da bi rekel da so zanemarljivi.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Magic1 ::

Sploh pa lahko Kitajčki hitro podvojijo proizvodnjo. Sam ni problem v problem v pomanjkanju baterij, Musk bolj hoče poplaviti trg, da zbije ceno. Tako da tukaj tudi ne bo dobička, če hoče to dosežt.
Magic

WarpedGone ::

Z vidika avtomobilov, drugi niti ne obstajajo.
A kdo resno pričakuje, da bo 'ugledna evropska avtomobilska firma' srce svojega avtomobila prepustila kitajcem?
Še Nissan se je skujal nad lastno proizvodnjo in šel v naročje LG-Chema.

Stvar bo postala resna, ko BMW začne gradit svojo 50GWh fabriko.
Teslinih 35kWh je že zastarelih, stvar ki jo gradijo je že večja, kot je bila sprva načrtovana (35GWh celic, 50GWh sestavljenih baterij)

Musk bolj hoče poplaviti trg, da zbije ceno.

Musk hoče predvsem proivzajat resne EVje v šestmesnih cifrah letno. Zanašanje, da bodo kitajčki dovolj hitro podvojili proizvodnjo, da bo to lahko počel ni po njegovem. Se pa na to zanašajo praktično vsi ostali.

Tesla Gigafactory Could Be Over Twice Initially Planned Size
Tesla's Gigafactory To Be Even Bigger Than Expected? (w/video)
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

Magic1 je izjavil:

Sploh pa lahko Kitajčki hitro podvojijo proizvodnjo. Sam ni problem v problem v pomanjkanju baterij, Musk bolj hoče poplaviti trg, da zbije ceno. Tako da tukaj tudi ne bo dobička, če hoče to dosežt.

To bomo še videli kdo bo zbijal ceno.

https://www.koreatimes.co.kr/www/news/t...

WarpedGone ::

Audi?

Powerful battery in Audi electric car with cell modules from LG and Samsung
Audi will develop the battery for a purely electrically powered sport utility vehicle on the basis of powerful cell modules from the South Korean suppliers LG Chem and Samsung SDI. The two Audi partners plan to invest in the cell technology in Europe and will supply the Ingolstadt-based car producer from their European plants. The new technology will give drivers of the Audi sport utility vehicle a range of more than 500 kilometers.


Will, plan, will, ... Lepe obljube od najbolšega prodajalca obljub.
Je pa lepo slišat, da naj bi LG celice izdeloval tudi v evropi.

Gerüchte um Q6: Audi Elektro-SUV kommt in drei Varianten mit bis zu 700 PS

Despite a "courageous material mixes" to the series-Q6 weigh almost 2.5 tons. 400 kg more than Tesla's Model S.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

WarpedGone ::

En velik WOMBAT, waste of money, brain and time.

Brezžično poljnjenje (kar tole je), je menda prešvoh in ima preveč izgub.
Pustmo izgube, kolk je močno? 3kW? To pomeni, da takšna cesta omogoča vožnjo s povprečno močjo 3kW, kar je ene 20kmh.
Če pelješ hitreje, je poraba večja in bo baterija prazna, kljub vožnji po takem pasu. Če greš 30km/h si recimo podvojil doseg, če greš 50, si ga podalšal za četrtino, 120 namesto 100 km.
En velik fejl in en še en praktičen prikaz kako birokrati uničujejo javni denar. Nimajo treh čistih.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Če dolgo stojiš v koloni se splača 8-)
Btw, kje si dobil podatke za moč? Ali je to samo ugibanje?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

telexdell ::

WarpedGone je izjavil:

E
Pustmo izgube, kolk je močno? 3kW? To pomeni, da takšna cesta omogoča vožnjo s povprečno močjo 3kW, kar je ene 20kmh.

Prvi avtomobil je imel okoli 1,5 kW in je že tam 1884 lahko peljal več kot 15 km/h. Danes dobrih 130 let kasneje bi se s 3kW zagotovo dalo peljati nekajkrat več.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

Btw, kje si dobil podatke za moč? Ali je to samo ugibanje?

Polnilec za v garažo ma tolk, pa nima problemov s poravnanostjo magnetnih polj, oddaljenostjo tuljav in gužvanjem večih vozil na istem sistemu.
Na cesti maš slabšo poravnanost, večjo oddaljenost tuljav in gužvanje večih vozil na istih oddajnikih, itd. Ergo ista tehnologija bo v garaži nujno dosegala večjo moč in boljše izkoristke kot na cesti.

Prvi avtomobil je imel okoli 1,5 kW in je že tam 1884 lahko peljal več kot 15 km/h. Danes dobrih 130 let kasneje bi se s 3kW zagotovo dalo peljati nekajkrat več.

Nope, za 45kmh nuca današnji 1.3 tonski avtomobil kakih 10kW. 3kW mu morda zadostujejo za ~30kmh.
Kotlani in zračni upor današjih vozil je precej drugačen kot 1884. Večji.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

- V Koreji se že vozijo busi na tak način, tam se polni s 100 kW in 85% učinkovitostjo:
http://www.wired.com/2013/08/induction-...

- Limuzina z nekimi normalnimi gumami (ne Tesla size) in kolikor toliko dobro aerodinamiko za 45 kmh ne potrebije več kot 3 kW moči:
http://ecomodder.com/forum/tool-aero-ro...

ZaphodBB ::

100kW za en avtobus... Težko si predstavljam kakšne energije in infrastruktura so potrebne za eno regionalko ali pa avtocesto.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

J.McLane ::

Kakšna infrastruktura je pa potrebna za električno železnico? Zanimiv je podatek, da ima TGV moč tam nekje pri 10,000 kW.

ZaphodBB ::

J.McLane je izjavil:

Kakšna infrastruktura je pa potrebna za električno železnico? Zanimiv je podatek, da ima TGV moč tam nekje pri 10,000 kW.

Lol, 10,000kW
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

J.McLane ::

British Rail Class 373 @ Wikipedia
Each set draws up to 16MW with 12 MW (16,000 hp) of traction power

ZaphodBB ::

No zdaj pa začni razmišljat o Gigawattih.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

J.McLane ::

Ne zdaj, morda čez 20 let, zdaj (za naslednjih 20 let) je pa razmišljanje o megawatih dovolj.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

En velik WOMBAT, waste of money, brain and time.
Brezžično poljnjenje (kar tole je), je menda prešvoh in ima preveč izgub.
Pustmo izgube, kolk je močno? 3kW? To pomeni, da takšna cesta omogoča vožnjo s povprečno močjo 3kW, kar je ene 20kmh.
Če pelješ hitreje, je poraba večja in bo baterija prazna, kljub vožnji po takem pasu. Če greš 30km/h si recimo podvojil doseg, če greš 50, si ga podalšal za četrtino, 120 namesto 100 km. En velik fejl in en še en praktičen prikaz kako birokrati uničujejo javni denar. Nimajo treh čistih.

Tako kot pluvaš po vsemu temu,in butasto računaš moč polnenja s hitrostjo vožnje, bi na vso moč hvalil, če bi to počel Musk.
To je odlična zadeva v nadaljnem razvoju EV.

ZaphodBB ::

Tako kot pluvaš po vsemu temu,in butasto računaš moč polnenja s hitrostjo vožnje, bi na vso moč hvalil, če bi to počel Musk.
To je odlična zadeva v nadaljnem razvoju EV.

Zato ker Musk je znan po tem, da opravi domačo nalogo preden začne kaj prodajat?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

En velik WOMBAT, waste of money, brain and time.

Brezžično poljnjenje (kar tole je), je menda prešvoh in ima preveč izgub.
Pustmo izgube, kolk je močno? 3kW? To pomeni, da takšna cesta omogoča vožnjo s povprečno močjo 3kW, kar je ene 20kmh.
Če pelješ hitreje, je poraba večja in bo baterija prazna, kljub vožnji po takem pasu. Če greš 30km/h si recimo podvojil doseg, če greš 50, si ga podalšal za četrtino, 120 namesto 100 km.
En velik fejl in en še en praktičen prikaz kako birokrati uničujejo javni denar. Nimajo treh čistih.

Heh, ce ne druga ce bo zmanjkal đusa ne bos obstal, ampak peles dalje z 20kmh.
:D

msjr ::

fpbs je izjavil:

To je odlična zadeva v nadaljnem razvoju EV.


Točno tako, zdi se zanimivo, sej ni nujno da fila vse kar je porabljeno, tudi če za 50% poveča range avtomobila bo to ob hkratnih izboljšavah baterij samo voda na mlin ev. Sicer je velika investicija, ampak vseeno, naj probajo, pa da vidimo. Sej železnic tudi niso čez noč elektrificirali. Tudi se zdi odlična zadeva za uravnavanje prometa, recimo v konicah bi prepovedali vožnjo drugim vozilom po tem pasu in podobno.

WarpedGone ::

Stupid approves what stupid does.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: msjr ()

Nikec3 ::

Če se to splača/ne splača ni tako težko izračunat. Predvidevam, da bi v tem primeru, vsi avtomobili uporabljali manjše baterije (20 kWh), ki bi bile sposobne oddati precej moči. Sedaj pa je potrebno izračunat, koliko denarja se privarčuje na račun tega, da lahko imaš manjšo baterijo, ter koliko EV-jev bi se po taki cesti vozilo. Glede na trenutno ceno EV-jev bi lahko rekli, da bi zagotovo lahko šlo za ta projekt 10 000 EUR na avtomobil, pa je zadeva finančno smiselna. Sedaj pa moramo vedeti koliko ta stvar stane, potem pa lahko izračunamo koliko EV-jev se mora po tem voziti, da je to ekonomsko upravičeno.

Je pa res, da ima ta projekt prednost dokler so baterije drage. Ko bodo baterije cenejše, se bo ta projekt vedno manj izplačal.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

M-XXXX ::

Hm, ekonomsko smiselno praviš?

Kupit dizla.

Pa se ne zajebavam, ne moreš se pri solarnih bedarijah, pa pri wireless charging, pa pri elektro avtomobilih sploh karkoli pogovarjat o smiselnosti. Vprašanje je le koliko denarja imaš na voljo, da ga vržeš stran.

Nikec3 ::

M-XXXX je izjavil:

Hm, ekonomsko smiselno praviš?

Kupit dizla.

Pa se ne zajebavam, ne moreš se pri solarnih bedarijah, pa pri wireless charging, pa pri elektro avtomobilih sploh karkoli pogovarjat o smiselnosti. Vprašanje je le koliko denarja imaš na voljo, da ga vržeš stran.

Jaz sem hipotetično primerjal klasičen način EV prevoza in to varianto.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Nissan LEAF Ranked Among Top 10 Most Reliable Cars Of 2015:

http://insideevs.com/nissan-leaf-ranked...

Nikec3 ::

Impresivne številke. Na Norveškem je vsak peti prodan avtomobil plug-in. Največ se proda e-Golfov, to leto že preko 5000. Če gledamo prodajo od začetka leta, je Tesla na drugem mestu z 2900 registriranimi avtomobili.

http://insideevs.com/plug-car-sales-nor...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Sploh ni impresivno, če pogledaš koliko tam stane klasični avto (plus zavarovanje, cestnina, bencin itd.). To je edina država na svetu kjer je to mogoče trenutno.

WarpedGone ::

Byornu je blo mal dolgčas, pa se je odločil da se gre vozit dokler ne bo baterija prazna, čim dlje in čim dlje časa.
Na rit je nalimal velik napis SLOW in TEST in šel na mirno ravno cesto. Stvar je bila končana, ko je avto reku da bi blo dobro it filat.
Rezultat je 728 prevoženih km v švoh 19ih urah.



Predno se osmešite z blebetanjem kako na AC nikamor ne prideš... od lastnika:
... as all 85kWh versions can do 400km in highway speeds. I regularly drive long distances and get about 430km doing 100-110km/h.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

V tehniko ne dvomim več. Sam čakam, da cena dramatično pade.

TribesMan ::

40km/h po popolnoma ravnih cestah... kaj točno naj bi to dokazalo?

Rezultat pa je precej slab TBH za take "laboratorijske" razmere.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

7982884e ::

TribesMan je izjavil:

40km/h po popolnoma ravnih cestah... kaj točno naj bi to dokazalo?

Rezultat pa je precej slab TBH za take "laboratorijske" razmere.

lol, a ko je tisti slovenec s prenaloženo mazdo le pripeljal 726 km, za kar je porabil 96 kWh pri povprečni hitrosti 66km/h, je bilo pa posmehovanja tesli vredno?
««
247 / 1139
»»