» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
242 / 1230
»»

nekikr ::

To kar audi danes ponuja (komplet linija) ne maram niti zastonj.

In s čim se danes voziš?

-valvoline- ::

nekikr je izjavil:

To kar audi danes ponuja (komplet linija) ne maram niti zastonj.

In s čim se danes voziš?

Z dizelskim smrduhom (tako so vcasih men napadal) :D

Truga ::

Men je tok hecno ko se valvoline obnasa kot da ICE niso glih tok, ce ne se bolj, subvencjonirani.

-valvoline- ::

Truga je izjavil:

Men je tok hecno ko se valvoline obnasa kot da ICE niso glih tok, ce ne se bolj, subvencjonirani.

Do explain plz, to bo zanimivo.

Truga ::

WarpedGone ::

Tudi če ne priznavaš eksternih stroškov za subvencijo, imaš recimo iraško vojno, kjer je glavni point nafta, plačuje se jo pa iz vojaških proračunov in ne direktno iz prodajne cene nafte. Povsem ustreza valvolajnovi definiciji subvencije.

Ta moj dizlski smrduh nima ročne ročne, ne zahteva vtikanja in obračanja ključa za zagon (niti odpiranja vrat), ima parkiriščno okretnost cliota in AC stabilnost A8. V slalomu poseka porshejevega boksterja. Tko da bi od daleč kak dizlski smrduh od A5 za 2-kratnik cene in TCOja po seznamu fičerjev morda prišel blizu. Ampak za dvakratnik cene dobim MS, ki ne smrdi in ropota sploh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Truga je izjavil:

http://www.theguardian.com/environment/...

Heh, jaz sem mislu da bos nekaj konstruktivnega povedal. Ekofasisti lahko probajo zamenjat recimo kmetijsko mehanizacijo z teslinimi vozili. Da vidimo kako se bo obneslo.

nekikr ::

The vast sum is largely due to polluters not paying the costs imposed on governments by the burning of coal, oil and gas. These include the harm caused to local populations by air pollution as well as to people across the globe affected by the floods, droughts and storms being driven by climate change.

Ne vem od kje jim ta številka. Jaz mislim, da je cena vsaj v rangu 64.998.235.543.342.342.678.543.456 dolarjev in to na leto. Moraš upoštevati še relokacijo na drug planet vsakega živega bitja tu, poleg tega kar je že napisano.

Baterije med tem, kot je vsem znano, rastejo na drevesih in po koncu uporabe *puf* izginejo.

Ta moj dizlski smrduh

Kateri?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Truga ::

Sram te bilo, ce ne locis med izpuscanjem raka in adisa v zrak sredi mesta, ali pa v kontroliranem okolju v industrijskem obratu.

-valvoline- ::

Hehe, vcasih so se cigani tepli za izrabljene svincene akuje, upajmo da bo z ev baterijami trend podoben.
:D

nekikr ::

Truga je izjavil:

Sram te bilo, ce ne locis med izpuscanjem raka in adisa v zrak sredi mesta, ali pa v kontroliranem okolju v industrijskem obratu.

Adisa? In koliko točno je pravilna cena za te izpuste? Toliko kot ti trenutno paše, ali je zadaj vsaj kakšna matematika?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

-valvoline- ::

Truga je izjavil:

Sram te bilo, ce ne locis med izpuscanjem raka in adisa v zrak sredi mesta, ali pa v kontroliranem okolju v industrijskem obratu.

Kljub temu se nihce ne pritozuje in vsi rinejo v vecjih mestih, vasi pa izginjajo. Mazohisti.

Zgodovina sprememb…

Truga ::

nekikr je izjavil:

In koliko točno je pravilna cena za te izpuste?

Beri clanek, vse pise.

nekikr ::

Ne, ne piše. Nek izmišljen PR o klimatskih spremembah in podobnem ima dopisano neko izmišljeno številko, kjer ni jasno, kako do nje pridejo. In kakšen adis se spušča v zrak?

The direct subsidising of fuel for consumers, by government discounts on diesel and other fuels, account for just 6% of the IMF’s total. Other local factors, such as reduced sales taxes on fossil fuels and the cost of traffic congestion and accidents, make up the rest. The IMF says traffic costs are included because increased fuel prices would be the most direct way to reduce them.

Se pravi 6% izmišljene subvencije na stvar, kjer država pobere daaaaleč največji odstotek davka? Ostali del odstavka je pa priliman samo za to, da se vidi, kakšne bedarije linkaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Truga ::

Lej, meni je zelo zal ce ne razumes zakaj je stevilka tako visoka, ampak takle mamo. Ne bi se cudil ce je ta ocena celo konzervativna.

Dalec dalec najvecje sranje ki ga povzrocajo fosilna goriva je povezanih z zdravjem, in zdravje ni poceni. 1 dan v bolnici kosta ohoho, 1 dan bolniske prav tako ni poceni, drzava pa to meni nic tebi nic subvencjonira.

Ce bi te reci placeval direktno z nakupom becnina bi zdele liter kostal 20e, ne pa 1 pa drobiz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

-valvoline- ::

Truga je izjavil:

Lej, meni je zelo zal ce ne razumes zakaj je stevilka tako visoka, ampak takle mamo. Ne bi se cudil ce je ta ocena celo konzervativna.

Dalec dalec najvecje sranje ki ga povzrocajo fosilna goriva je povezanih z zdravjem, in zdravje ni poceni. 1 dan v bolnici kosta ohoho, 1 dan bolniske prav tako ni poceni, drzava pa to meni nic tebi nic subvencjonira.

Ce bi te reci placeval direktno z nakupom becnina bi zdele liter kostal 20e, ne pa 1 pa drobiz.

Nedokazane ekofasisticne blodnje.
Itak najvecji onesnazevalci so transportna vozila,gradbena in kmetiska mehanizacija in podobno. Me prav zanima kako si ekofasisti predstavljajo svet brez njih.

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

drzava pa to meni nic tebi nic subvencjonira.

A boš odgovoril že kakšen Adis se spušča v zrak? Država pa to sicer subvencionira s pobranim davkom pri goviru.

Ce bi te reci placeval direktno z nakupom becnina bi zdele liter kostal 20e, ne pa 1 pa drobiz.

Narobe. Ne bi plačal 20€ za liter ampak vsaj 5.400€. Ali pa 8.750€. Celo 2 milijona evrov. Odvisno pač kaj vse šteješ, da je številka čim bolj izmišljena (dober povzetek močnega pretiravanja si sicer že prilimal zgoraj).

-valvoline- ::

Ko bo ves prevoz 100% EV, takrat bodo vse bolezni tega sveta cudezno izginile in bodo-mo vsi docakal svojih 100+ let starosti.... Muhaha..
;((

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

New York City Can Carry On with "Taxi of Tomorrow" Program Based on Nissan NV200 EVs:

http://www.autoevolution.com/news/new-y...

Nikec3 ::

Komplet profit, ki so ga naredili z roadsterji so investirali v fabriko in proizvodnjo Model S. Komplet profit, ki ga naredijo z Model S investirajo v vzpostavitev naslednika - MOdel 3.

Ne vem kako točno se Tesla financira, ampak s profitom vsekakor ne. Od svojega obstoja naprej so imeli namreč samo eno profitabilno četrtletje. Predvidevam da Tesla dobi kredite, ki jih krije z vrednostjo firme. Ker ne vem kako drugače.

Ja, resno, zadnji par vrat bo takešn kot na sliki - dvižna vrata. Doseg bo primerljiv dosegu Model S i.e. še vedno tja do 500km. Bo pa v njem še več prostora 7 odraslih. In še kup bonbončkov, ki jih v Model S še ni.
Stvar bo seveda dražja od Model S.

O bateriji se že kaj ve? 85 kWh ali kaj več?

Ni nobenega profita, subvencije,subvencije in se enkrat subvencije. kljub vseh subvencij neto izguba, ki jo pokrivajo spet z davkoplacevalskim denarjem (spaceX) in od neumnih investitorjev.

Pišeš bedarije. SpaceX je privat firma in noben ne ve kako posluje. SpaceX ne dobiva denarja kar tako, ampak NASA od njega zahteva konkretne usluge. Zaenkrat 12 tovornih misij na ISS, kasneje prevažanje astronavtov. Tudi če NASA ne kupi nobene SpaceX rakete več, lahko komot obstajajo samo v komercialnem segmentu izstrelitev.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

-valvoline- ::

Nikec3 je izjavil:

Komplet profit, ki so ga naredili z roadsterji so investirali v fabriko in proizvodnjo Model S. Komplet profit, ki ga naredijo z Model S investirajo v vzpostavitev naslednika - MOdel 3.

Ne vem kako točno se Tesla financira, ampak s profitom vsekakor ne. Od svojega obstoja naprej so imeli namreč samo eno profitabilno četrtletje. Predvidevam da Tesla dobi kredite, ki jih krije z vrednostjo firme. Ker ne vem kako drugače.

Ja, resno, zadnji par vrat bo takešn kot na sliki - dvižna vrata. Doseg bo primerljiv dosegu Model S i.e. še vedno tja do 500km. Bo pa v njem še več prostora 7 odraslih. In še kup bonbončkov, ki jih v Model S še ni.
Stvar bo seveda dražja od Model S.

O bateriji se že kaj ve? 85 kWh ali kaj več?

Ni nobenega profita, subvencije,subvencije in se enkrat subvencije. kljub vseh subvencij neto izguba, ki jo pokrivajo spet z davkoplacevalskim denarjem (spaceX) in od neumnih investitorjev.

Pišeš bedarije. SpaceX je privat firma in noben ne ve kako posluje. SpaceX ne dobiva denarja kar tako, ampak NASA od njega zahteva konkretne usluge. Zaenkrat 12 tovornih misij na ISS, kasneje prevažanje astronavtov. Tudi če NASA ne kupi nobene SpaceX rakete več, lahko komot obstajajo samo v komercialnem segmentu izstrelitev.

Lopov par exelence:
http://rt.com/usa/264065-musk-tesla-gov...

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Ne vem kako točno se Tesla financira, ampak s profitom vsekakor ne. Od svojega obstoja naprej so imeli namreč samo eno profitabilno četrtletje. Predvidevam da Tesla dobi kredite, ki jih krije z vrednostjo firme. Ker ne vem kako drugače.

Pa ne da te je valvoline prepričal, da je investicija v novo fabriko izguba?
Preberi si finančno poročilo, pa ti bodo stvari bol jasne.

O bateriji se že kaj ve? 85 kWh ali kaj več?

Nič uradnega niti oprijemljivo neuradnega. Je pa lep kup hintov, ki kažejo da zna biti več.

Najmanjši hint je, da je tesla iz strani za Model X umaknil omembe velikosti baterij. Včasih je gor viselo 60 in 85, že nekaj časa ni nič o velikosti baterije.

Drugi hint je obstoj 70D, kjer ni videt tehnične nuje zakaj 60kWh baterija nebi bila dovolj dobra za dvomotorno varianto. Teorija je, da so to novejše celice, iz katerih se lahko zgradi 100kW hpack. 70/60 ~= 1,16. Isto povečanje 85kWh packa rezultira v ~100KWh bateriji. Da so novejše celice dali najprej v manjšo baterijo se razloži z bistveno manjšim povpraševanjem po manjši varianti. Ko pride nova reč, je vedno obseg proizvodnje manjši od obsega proizvodnja starejših celic. Stare zaloge it, katere je treba porabit. Ko bo starih celic zmanjkalo, lahko iz njih sestavijo tudi 85kWh pack tako da 'enostavno' ponucaj manj celilc, kasneje pa ko pride politika do tega, isto število celic in več kWh.

Vir tretjega hinta je Muskov brat Kimbal, ki sedi v nadzornem svetu. Par mesecev nazaj je izjavil, da bo doseg Model X "similar" dosegu Model S. Ali je besedo "similar" zelo zelo nategnu al pa bojo v X vgradili večjo baterijo za "similar" doseg.
Audi A7 z 200kW 3.0 TDI ima porabo 6.0/4.7/5.2, Audi Q7 z enakim motorjem pa 6.2/5.4/5.7. Poraba pri SUVu je višja za 3%/15%/10% pri raličnih režimih vožnje. Še največja razlika je izven mesta ko na račun pride zračni upor. X bo fasal isti problem in ne vidim s kakšno magijo bi lahko Tesla to skenslal oz. spravil na raven limuzine. Čelni presek tle kraljuje in ta bo pri Xu enostavno večji. Ampak če bo baterija za 16% večja pa zna doseg bit tam tam ali celo mal večji od S85. Seveda, dokler ista baterija ne pride tudi v S, kar zagotovo bi.

Četrti hint je Musk, februraja 2014: "There is potential for bigger battery packs in the future but it will probably be maybe next year or something like that."

Peti, švoh, hint je to, da bi naj GigaFactory začela producirat celice že naslednje leto. Kemija celic je že znan in skuhana, le še mašine in proizvodno linijo morjo postavit. Za to pa skrbi panasonic. In ni nemogoče, da ni panasonic že postavil vzorčno linijo za proizvodnjo teh novih celic. Kemija celic iz GF naj bi imela ~15% višjo energetsko gostoto, GF naj bi proizvedel za 35GWh celic, za 15GWh naj bi jih dobavil še panasonic sam, ergo bo tudi panasonic v svojih obstoječih fabrikah proizovajal enako kemijo. Morda pa jo že v nekih manjših cifrah, ki ne zadoščajo za 3.000 85kWh baterij vsak mesec, zadoščajo pa recimo za 500 70kWh?

Šesti hint je enostavno čas in razvoj. 85kWh baterija je na cesto zapeljala pred tremi leti in pol. Napovedana je bila leta 2009. Kakšno sporočilo javnosti je, će se tolk let kasneje za pomemben nov model uporabi točno enako velika baterija? Upravičeno bi se vprašali, kje je napredek baterij. Statistika govori o ~7% izboljšanju, v dobrih treh letih bi se kakih 15% moralo nakapljati skupaj. Kar se zopet poklopi z obstojem 70kWh variante.
Žal še nihče ni odprl 70kWh baterije da bi videli kakšne celice dejansko so v njej. Znano je enako napetost kot 60kWh baterija - 350V, to pomeni da je še vedno 14 serijskih modulov. 70kWh je možno sestavit tudi iz 'starih' celic, le da ni videt pametnega odgovora na vprašanje "zakaj se matrat" in podražit najcenejšo varianto.



Tule je podroben seznam raznih hintov o baterijah prihodnosti.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Če bo veljala ta časovnica:
My Prediction:
Sep 2016: When Gigafactory starts production, Tesla will switch from 18650 to 20700 cells that have 12% higher energy density. They will still make an 85 kWh pack but it will be lighter.
Feb 2017: Tesla will make a 95 kWh pack.

Bo razočaranje precej veliko. Vem da je konkurenca precej zadaj, a baterije izboljšujejo pogosteje kot Tesla.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

-valvoline- ::

..........On the earnings side, Tesla's losses widened from $16 million to $108 million for the quarter. Revenues were up 55 percent from the same period last year to $957 million, but for 2014 Tesla's net loss grew from $74 million to $294 million............
Kak doug se bomo vidl. Huje kot Grske stevilke.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

@nikec:
True ampak se zavedaj da so kwh v rangu konjskih moči. Niso absolutna mera za doseg, tako kot moč ni absolutna mera za performanse. Pri obeh se zram pletejo še drugi faktorji.
MS60 je bil le slabih 100 kg lažji od ms85, pa je mel mel cca 5% boljšo učnkovitost. Tako da lahk le 10% več kwh pri hkratni nižji teži zaradi recimo 15% višje energijske gostote vseeno pomeni več kot 10% več dosega, hkrati pa še za dlako bolše vozne lastnosti zaradi nižje teže.

@valvoline: to kopiraš iz bojkotTesla.com? Razumeš angleško, dojemaš pa ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

http://jalopnik.com/tesla-has-almost-20...
Neka random strana, ampak tle hvalijo teslinih vozil, torej niso anti. Stevilke so taksne kot so.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Jalopnik je en navaden clickbaiter, plačan od obiska strani.
Finančna poročila so javna stvar, zakaj se jim izogibaš?
Misliš da so polna laži? Potem bi bili že zdavnaj v arestu zaradi nategovanja delničarjev.
Če jih ne najdeš, ti jih bom nalimal, lejtr.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

http://www.autoblog.com/2015/05/06/2016...

Mirai on the way.
BTW porocila vsepovsod kazejo da je tesla prakticno ze pokopana.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Nikec3 ::

Warpi ne laži. Sem bral finančna poročila, in podatki o neto izgubi so pravi. Še Elon Musk sam prizna, da Tesla še nekaj let ne bo profitabilna, sej to ni neka skrivnost.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Lažem? Huda obtožba.

Ves čas ponavljam, da se vse presežke vlaga v izgradnjo novih proizvodnih kapacitet.
Najprej fabrika v Fremontu in sedaj Gigafactory. Vmes se še v fremontu postavlja dodatne proizvodnje kapacitete. In razvija nove modele avtomobilov in dodatne produkte. GF sam po sebi je ocenjen na 5 milijard. Večino prispeva tesla, nekaj prispeva panasonic. Ja, pod črto ni dividend za delničarje, ker je ves ta denar bil vložen v dodatne robote, v GF, itd. Vmes tudi za PREDČASNO ODPLAČILO kredita

Če temu rečeš izguba, prav. Ampak pol ti bom pač rekel bedak, ki ne zapopade pojma investicija, niti kakšni so denarni tokovi v podjetju, ki misli še nekaj časa preživet. Komot bi tesla ne postavil GFja, niti dodatnih proizvodnih linij, niti razvil Model X in še nekaj naslednih let prodajal Model S. V teh letih bi beležil lep profit ampak slej ko prej bi se to končalo. Trg bi se nasitil, konkurenca bi se zbudila itd. Kaj pa potem?

Danes bi valvoline vseeno jokal o subvencijah, še bol bi ga bolelo, ker bi bile izplačane dividende, ampak deliničarji bi čez N let imeli bankrotirano firmo.

Počas kapiram, zakaj je bil predmet ekonomika poslovanja tako osovražen predmet na tehničnih faksih. Dirt simpl ampak hudo nedoumljiv za nekatere 'tehnične tipe', ki morajo nujno vse zreducirat na eno samo cifro.

Komot je seštevat, težje je razumet kaj rezultat sploh pomeni.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Če temu rečeš izguba, prav. Ampak pol ti bom pač rekel bedak, ki ne zapopade pojma investicija, niti kakšni so denarni tokovi v podjetju, ki misli še nekaj časa preživet. Komot bi tesla ne postavil GFja, niti dodatnih proizvodnih linij, niti razvil Model X in še nekaj naslednih let prodajal Model S. V teh letih bi beležil lep profit ampak slej ko prej bi se to končalo. Trg bi se nasitil, konkurenca bi se zbudila itd. Kaj pa potem?

Warpi jaz zelo dobro razumem, da bi Tesla lahko imela kratkoročni profit, če bi to na vsak način želela. Ampak dejstvo je, da so imeli v vsej svoji zgodovini eno profitabilno četrtletje, ostalo pa so pridelali minus. In to je defacto izguba. Kako ti temu rečeš pa ne vem.

Izgubo bodo delali še nekaj let, ker si to enostavno lahko privoščijo. Delničarji so se s tem sprijaznili, zato ni nobenega razloga, da bi na silo želeli profit, ter se omejevali pri širjenju in rasti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Warpi ne laži. Sem bral finančna poročila, in podatki o neto izgubi so pravi. Še Elon Musk sam prizna, da Tesla še nekaj let ne bo profitabilna, sej to ni neka skrivnost.

Saj Warpi ne laže. On samo gradi svojo domišljijo na hintih.

Nikec3 ::

1. Je izguba
2. Nisem jaz tisti, ki pravi da je to problem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Boš razkril vir?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

SmeskoSnezak ::

Mnja, kar ogromno tehnicnega folka ne razume posla. Ni vsaka izguba izguba. In ni vsak dobicek al profit profit. :) Ce bi razumeli, jih ne bi blo tu gor al pa bi pametnejse stvari objavljali.
@ Pusti soncu v srce... @

mailer ::

Če bi ljudje, ki imajo šiht oddaljen do 10 kilometrov v eno smer samo ob suhih dnevih uporabili alternativne prevoze (kolo, e-kolo, e-skuter, e-skiro pa bi prihranili ogromno), treba je začet z eletrifikacijo malih razdalj, za večje se mi pa kljub elektriki zdi veliko boljša rešitev vodik. Samo dobro je treba vse preverit, posebej pri crash testih, da se vidi kako se 100 in več barov posoda obnaša pri trkih in kolikšna je varnost le teh.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

WarpedGone ::

za večje se mi pa kljub elektriki zdi veliko boljša rešitev vodi

To je zato, ker tiho predpostavljaš da lahko vodik direktno zamenja bencin in bo mel avto direkt podobne lastnosti in podoben način uporabe.
Nisi edini, večini folka se to zdi, firme pa na to računajo in niti ne opozarjajo da je praksa bistveno drugačna.

Toyotin mirai ima le za dlako več dosega kot teslin Model S, polni se podobno počasi, teža avta je podobna, prostora je bistveno manj, dejanska cena je bistveno na model S, vzdžljivost sitema pa slabša od baterij. Vozne lastnosti so en sam zeh, izgled in uporabnost pa tudi. Da se varnosti sploh ne dotaknem. In neobstoječega distribucijskega omrežja in problemov, ki jih mora rešit sploh ne primerjamo z obstoječim električnim distribucijskih omrežjem.

Vodik je pač Dead On Arrival. Firme vohajo političen denar in ga pumpajo, dokler se bo dalo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Glede transporta na elektriko se mi zdi smešno že ko pogledam vlak, kljub dokaj enostavni električni infrastrukturi še kar vztrajajo lokomotive na dizel, a ni to že malo smešno?

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

za večje se mi pa kljub elektriki zdi veliko boljša rešitev vodi

To je zato, ker tiho predpostavljaš da lahko vodik direktno zamenja bencin in bo mel avto direkt podobne lastnosti in podoben način uporabe.
Nisi edini, večini folka se to zdi, firme pa na to računajo in niti ne opozarjajo da je praksa bistveno drugačna.

Toyotin mirai ima le za dlako več dosega kot teslin Model S, polni se podobno počasi, teža avta je podobna, prostora je bistveno manj, dejanska cena je bistveno na model S, vzdžljivost sitema pa slabša od baterij. Vozne lastnosti so en sam zeh, izgled in uporabnost pa tudi. Da se varnosti sploh ne dotaknem. In neobstoječega distribucijskega omrežja in problemov, ki jih mora rešit sploh ne primerjamo z obstoječim električnim distribucijskih omrežjem.

Vodik je pač Dead On Arrival. Firme vohajo političen denar in ga pumpajo, dokler se bo dalo.

What?
Za povn tank h2=500km rabis 5 minut. Kok cajta potrebuje tesla?
Podobna teza? LOOOL!! Muhaha.
300 milj ima doseg tesla 85 ki pa stane.....?
Ce bo na hitro postavljeno vodikovo omrezje-polnilnice Musk je gotov.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Ko smo pri vodiku, VW ze dlje casa razvija prototip passata na vodik z dometom cez 500km, cena pri mass production naj bi bila podobna dizelskem bratu. Po mojem caka se na omrezje in bo tehnologija na vodik najvecji boom v avtoindustriji doslej.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Po mojem caka se na omrezje

Subvencijo torej?
Zbogom in hvala za vse ribe

7982884e ::

-valvoline- je izjavil:


What?
Za povn tank h2=500km rabis 5 minut. Kok cajta potrebuje tesla?
Podobna teza? LOOOL!! Muhaha.
300 milj ima doseg tesla 85 ki pa stane.....?
Ce bo na hitro postavljeno vodikovo omrezje-polnilnice Musk je gotov.

wtf, a se ti zavedas, kaksen fail je vodik?
zakaj bi kdo hotel furat vodik namesto bencina? se zavedas, da nima nobene konkretne prednosti? fora stroma je, da ima cel kup prednosti. ena izmed njih je tudi ta, da ga lahko nafilas napol zastonj doma in zastonj na superchargerju. druga je v performancnih zmogljivostih avta. vodik je over-engineered nesmisel ki ne prinasa nic od tega. ok, nafilas ga v 5 minutah, na vsakih 300 km kjer ti je uspelo najt polnilnico. in kaj si dosegel s tem? placal bos lih toliko kot za bencin, performanse so crap, okolja ne bos nic vec prihranil kot s teslo.

da ste se tesla haterji zdaj zarad hejtanja spravil bit fanboyi vodika mi je res super smesno, lol

-valvoline- ::

Jaz sem za masovno uporabo CNGja, ampak vodik tudi ni slab, saj bi bila cena pol nizja kot benza ali nafte, pa se lahko proizvaja doma. BEV in FCEV v bistu so elektricni avti, podobne performance razlika je zgolj v shranjevanju energije.
Toyota,Honda,Hyundai,BMW, Mercedes itn vsi stavijo na vodik. Ze vedo zakaj in prav da je tako.
V primeru preboja H2 vozil sem preprican da bodo scasoma naredil tudi poceni mini garazne polnilnice za domaco uporabo. Ni nek bav bav, vodo razbijes z elektriko, pa rabis se ksen visokotlacen kompresorcek za filanje in to je to. seveda filalo bo pocasneje kot pri bencinski, ampak podobno evju in navadna vticnica.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

7982884e je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


What?
Za povn tank h2=500km rabis 5 minut. Kok cajta potrebuje tesla?
Podobna teza? LOOOL!! Muhaha.
300 milj ima doseg tesla 85 ki pa stane.....?
Ce bo na hitro postavljeno vodikovo omrezje-polnilnice Musk je gotov.


da ste se tesla haterji zdaj zarad hejtanja spravil bit fanboyi vodika mi je res super smesno, lol

Da ne bo pomote, nisem tesla hejter kot pravis, ampak sem subvencija hejter.Ce bo subvencioniran tidi H2, bo blacklistan na mojem seznamu. Musk je navadni blefer in lopov,ameriski Bavcar.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Kje pa ti živiš, H2 je močno subvencioniran, če gledaš na prodan avto še mnogo bolj kot EV.

-valvoline- ::

J.McLane je izjavil:

Kje pa ti živiš, H2 je močno subvencioniran, če gledaš na prodan avto še mnogo bolj kot EV.

H2 vozil se ni naprodaj, oz so bolj pri prototip varijantah. ko bo malo vec tega, bomo vidl kako in kaj.
Najvecja prednost FCEV je to da tehnologija ima ogromno maneverskega prostora za pocenitev in povecanje zmogljivosti celic, pri baterijah je konec.

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

Kolikor sem se v življenju igral z vodikom, in spoznal njegovo eksplozivnost, tudi, če bi dobil 30000$ subvencije, se nebi odločil za nakup avta na vodik:

http://www.autoblog.com/2014/07/29/tota...

7982884e ::

naj nekdo prilima tisti clanek, kjer je nekdo razlagal, kaj vse rabis za avte na vodik in zakaj sirsa infrastruktura sploh mozna ni, kaj sele prakticna (med vsemi problemi je bila tudi vzpostavitev dolgega vodikovoda, saj bi ti ga na 100km iz kvalitetnih cevi usla nezanemarljiva kolicina). mislim da se je avtor ukvarjal z izdelavo nekih gokartov na vodik.

ce je kaj prihodnost avtomobilskega pogona, potem je to elektrika in definitivno ne vodik. pa za zagon nekatere stvari rabijo subvencije. in ob vsem bullshitu, ki je subvencioniran/placan iz javnega denarja, res ne vem zakaj se obesate na elektricne avte, katerim subvencija dejansko pospesuje razvoj. razvoj, od katerega bomo vsi nekaj imeli cez 20 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

vostok_1 ::

-valvoline- je izjavil:

Ko smo pri vodiku, VW ze dlje casa razvija prototip passata na vodik z dometom cez 500km, cena pri mass production naj bi bila podobna dizelskem bratu. Po mojem caka se na omrezje in bo tehnologija na vodik najvecji boom v avtoindustriji doslej.


-valvoline- je izjavil:

Jaz sem za masovno uporabo CNGja, ampak vodik tudi ni slab, saj bi bila cena pol nizja kot benza ali nafte, pa se lahko proizvaja doma. BEV in FCEV v bistu so elektricni avti, podobne performance razlika je zgolj v shranjevanju energije.
Toyota,Honda,Hyundai,BMW, Mercedes itn vsi stavijo na vodik. Ze vedo zakaj in prav da je tako.
V primeru preboja H2 vozil sem preprican da bodo scasoma naredil tudi poceni mini garazne polnilnice za domaco uporabo. Ni nek bav bav, vodo razbijes z elektriko, pa rabis se ksen visokotlacen kompresorcek za filanje in to je to. seveda filalo bo pocasneje kot pri bencinski, ampak podobno evju in navadna vticnica.


Are you serial?

A ti veš kolk zapletena tehnologija je to?
Avto se vozi kot karjola z napol praznim kolesom. Infrastruktura je insanely draga in težavna za vzpostavit. Forget about it. Se bo bolj splačalo imet tovornjake polne baterij, da uletijo v kakih kriznih razmerah do bodisi avta bodisi polnilnice kot pa se jebat z vodikom.
Čeprav priznam, da se sliši super in sem bil močen pripadnik te tehnologije. Ampak forget about it.

PS. Ravno danes sem šel mimo superchargerja. Luškana in zlo diskretna zadeva. Je pa res, da vseh tistih osem al kolk že vtičnic filat istočasno...2,4kA. OMG.
««
242 / 1230
»»