» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
238 / 1194
»»

vostok_1 ::

http://www.solarpanelsplus.com/solar-ba...

S-20 List Price $1276 per module.


Meh. Ne more se primerjat s powerwallom.

fpbs ::

LG Chem inks battery deal with Great Wall:

http://www.koreaherald.com/view.php?ud=...

telexdell ::

vostok_1 je izjavil:

http://www.solarpanelsplus.com/solar-ba...

S-20 List Price $1276 per module.


Meh. Ne more se primerjat s powerwallom.


Svinčev akumulator 100 Ah ima pri 12 V 1,2 kWh energije. Torej potrebujem tam 9 svinčevih akumulatorjev za 10 kWh energije. En tak akumulator stane tam 100 €.

Zakaj bi plačal 3500€ za nekaj, kar lahko dobim za 1000€?

PS- če imam akumulatorje doma teža ni problem. Pa še požarno sem manj ogrožen, kot z litijevimi baterijami.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

Zakaj bi plačal 3500€ za nekaj, kar lahko dobim za 1000€?

Tvoje razumevanje zadev pušča vodo kot raztrgana mreža.
Če te iskreno zanima zakaj, lahko napišem par osnovnih težav in razlogov. Če si le še en pametnjakovič, ne bom zapravljal časa.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

telexdell je izjavil:

- če imam akumulatorje doma teža ni problem. Pa še požarno sem manj ogrožen, kot z litijevimi baterijami.

Točno tako. Dobrodošle v ta namen so pa litijeve baterije, ki so v EVejih že odslužile, samo ne za ceno novih.

telexdell ::

WarpedGone je izjavil:

Zakaj bi plačal 3500€ za nekaj, kar lahko dobim za 1000€?

Tvoje razumevanje zadev pušča vodo kot raztrgana mreža.
Če te iskreno zanima zakaj, lahko napišem par osnovnih težav in razlogov. Če si le še en pametnjakovič, ne bom zapravljal časa.

Kolikor spremljam temo, je Musk zgradil super mega tovarno litijevih baterij. Trenutno povpraševanje v električnih avtomobilih ne dosega proizvodnje, zato bi naj višek proizvodnje prodajal za domačo uporabo v blokih 10 kWh za ceno tam 3500 €. Enako energijo pa dobim iz tam 12 V 900 Ah svinčeve baterije za bistveno nižjo ceno. Če vem, da mi doma prostor in teža nista problem, v čem je torej odločilna prednost litijevih baterij, da bi zanje plačal toliko več kot za energijski ekvivalent kakšne druge baterije?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

J.McLane ::

Običen avtomobilski svinčev aku ti bo zdržal koliko ciklov?
Dražji svinčevi GEL ali AGM akumulatorji (100 Ah ca. 240 €) naj bi preživeli 800 ciklov, če ga sprazneš le do 50%

Torej da narediš nekaj uporabnega podobne kapacitete boš potreboval x2 kapacitete in x2 cene kolikor si ti računal, pa bo vseeno življenska doba verjetno nekje na polovici tistega kar ponuja Musk.

telexdell ::

V mobilnem telefonu mi je litijeva baterija po dveh letih fuč, v avtomobilu pa mi je svinčev akumulator zdržal 12 let. Raba baterije doma pa bi bila podobna kot v avtomobilu. Večinoma bi bila priključena na polnjenje, občasno bi malo pomagala rezati konice (=zagon motorja) in redko omogočala napajanje celotnega objekta (=stojimo z ugasnjenim avtom in imamo vklopljene luči, radio...). Četudi zdržijo le 800 ciklov ( a po mojih podatkih krepko čez 1500) jih v 10 letih ne bom dosegel.

PS- V podjetju imamo precej stare viličarje, pa še na nobenem nismo menjali svinčeve baterije, pa se vsak dan praznijo in polnijo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

nekikr ::

PS- V podjetju imamo precej stare viličarje, pa še na nobenem nismo menjali svinčeve baterije, pa se vsak dan praznijo in polnijo.

Zdržijo pa 15 minut na enem polnjenju...

Nikec3 ::

telexdell je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Zakaj bi plačal 3500EUR za nekaj, kar lahko dobim za 1000EUR?

Tvoje razumevanje zadev pušča vodo kot raztrgana mreža.
Če te iskreno zanima zakaj, lahko napišem par osnovnih težav in razlogov. Če si le še en pametnjakovič, ne bom zapravljal časa.

Kolikor spremljam temo, je Musk zgradil super mega tovarno litijevih baterij. Trenutno povpraševanje v električnih avtomobilih ne dosega proizvodnje, zato bi naj višek proizvodnje prodajal za domačo uporabo v blokih 10 kWh za ceno tam 3500 EUR. Enako energijo pa dobim iz tam 12 V 900 Ah svinčeve baterije za bistveno nižjo ceno. Če vem, da mi doma prostor in teža nista problem, v čem je torej odločilna prednost litijevih baterij, da bi zanje plačal toliko več kot za energijski ekvivalent kakšne druge baterije?

1. Svinčenih ti ne prodaja Musk.
2. Svinčene nimajo fency dizajna s T-jem na sprednji strani.

In to sta edina dva razloga, zakaj ljudje kupujejo to in ne konkurence. Me nič ne moti, čestitam Tesli Motors.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

In to sta edina dva razloga, zakaj ljudje kupujejo to in ne konkurence.

Tesla še ni na tej stopnji, da bi imela blagovna znamka že toliko slepega zaupanja v javnosti. Je pa na dobri poti, da se to dejansko zgodi.
Konkurenca pa v jok in na drevo.

Se vam parkiranje na električnih polnilnih mestih ne zdi nič posebno spornega?
Zakaj je potem sporno tole: BEV-ing a gas station
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:


...
Se vam parkiranje na električnih polnilnih mestih ne zdi nič posebno spornega?
Zakaj je potem sporno tole: BEV-ing a gas station


Hehe, naj kaj takega poskusijo na petrolu na bivsem mejnem prehodu Rozna Dolina pri Gorici (za info, tam tankajo 99,99% Italijani, ves cas je cakalna vrsta, verbalno zlorabljanje je obicajno, fizicno obracunavanje pa obcasno). Bojo mel za par 100k EUR skode takoj.

Drugace, osebno resno dvomim da kdo parkira na EV "crpalkah" (a-la Tesla SC), mozno pa je da kdo uporabi parkirno mesto z EV polnilnim priklopom. Kar imho ni crpalka.

energetik ::

RedDrake je izjavil:

Drugace, osebno resno dvomim da kdo parkira na EV "crpalkah" (a-la Tesla SC), mozno pa je da kdo uporabi parkirno mesto z EV polnilnim priklopom. Kar imho ni crpalka.

Nima veze ali je P ali črpalka, ponavadi je tam znak, da je dovoljeno samo za EV.
Ampak itak, pri nas zaparkirajo še prostore za invalide, kaj ne bi potem placa za EV.

Gavran ::

WarpedGone je izjavil:




Se vam parkiranje na električnih polnilnih mestih ne zdi nič posebno spornega?
Zakaj je potem sporno tole: BEV-ing a gas station


Klasične črpalke imajo mesta za točenje IN mesto za parkiranje, za električne pa so uporabili kar nekaj od (že tako premalo) običajnih parkirnih mest. Kot za invalide, le da imajo invalidi upravičeno prednost, EV pa? Naj se za polnjenje EV uredijo novi prostori, ne pa da se krade že tako premalo klasičnih parkingov. Na mestih, ki so dejansko na novo urejena za EV, pa je seveda treba uveljaviti red.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Truga ::

Bomo podrl crpalke pa tam nardil parkplace, problem solved.

SimplyMiha ::

Ukinimo avtomobilski promet. Evo, ni več problema s prezasedenimi parkirišči.

Kam še vas bo ta fovšija pripeljala?

TribesMan ::

IMO je krivo neumno pozicioniranje polnilnih mest, ki jih vsi rinejo v prvo vrsto direkt pred vhod...

Naj dajo polnilna mesta nekam na rob, pa ne bo težav z zasedanjem parkirnih mest.

Ob vhodih naj bo prostor za invalide.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Nikec3 ::

Pred našim faksom sta 2 polnilnici in 3 parkirna mesta za električne avtomobile. Da bi kdo drug parkiral na ta mesta je izjemno redko, oziroma se to skoraj nikoli ne zgodi.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla še ni na tej stopnji, da bi imela blagovna znamka že toliko slepega zaupanja v javnosti. Je pa na dobri poti, da se to dejansko zgodi.
Konkurenca pa v jok in na drevo.

http://www.hybridcars.com/faulty-door-h...

WarpedGone ::

tesle so tako zelo dobre, da ko na enem avtu nekje crkne kljuka, o tem pišejo cajtngi, fudsterji pa to okrog talajo kot The news.

Me zanima kaj delajo na servisih vseh drugih znamk, da o tem ne pišejo po cajtngih. A špilajo tarok od dolgcajta in so za to plačani?

Debilnost ne pozna meja.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Ja pri Tesli stalno skrbijo za brezplačno reklamo:

http://www.teslamotorsclub.com/showthre...

Šlamparuja ne pozna meja pri Tesli.

fpbs ::

Nissan Leaf, ki ga uporabljajo taksisti podjetja C&C Taxis iz Cornwalla v Veliki Britaniji, je dosegel prav poseben rekord:
http://plugin-magazine.si/vozim/elektri...

Nikec3 ::

Pa dobro fpbs, od kod ti lepiš te članke?
Odkar je julija 2013 nastopil službo, je namreč "Wizzy", kot so ga ljubkovalno poimenovali njegovi vozniki, na števcu milj zabeležil številko 100.000 milj, kar je enako 160.934 kilometrom. Kapaciteta baterij se mu ob tem presenetljivo ni zmanjšala niti za eno črtico na prikazovalniku napolnjenosti.

Hahahahha, to je gold! Še tega prosim. ;((
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Ars review od P85D. Izdelava na nivoju Cliota, ne premium vozila, ampak swoosh in zoom and it's gone :)

Matev ::

Naj dajo polnilna mesta nekam na rob, pa ne bo težav z zasedanjem parkirnih mest.


če ne parkiraš na njihovem mestu
že sedaj ni problemov

fpbs ::

Samo za Warpija. Nekaj se omenja, da jutri ob 11h, ko bo start Tesla rejlija pride tudi tvoj idol Elon.

http://www.nikolateslaevrally.com.hr/

TribesMan ::

Heh, se mi je zdelo da mora bit nekaj, ker se je Pečjak prevažal po Ljubljani zjutraj s svojimi stvaritvami.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Ford Opens Portfolio of Patented Technologies to Competitors to Accelerate Industry-Wide Electrified Vehicle Development
- Ford is opening its portfolio of electrified vehicle technology patents to competitive automakers to accelerate industry-wide research and development of electrified vehicles
- In 2014, Ford filed for 400-plus electrified vehicle patents - more than 20 percent of the total patents the company applied for last year
- Ford is set to hire an additional 200 electrified vehicle engineers this year as the team moves into a newly dedicated facility - Ford Engineering Laboratories - home to Henry Ford's first laboratories


Pomeni to, da bo še v tem desetletju na cesti Ford EV s 500km dosega?
Žal ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Report: 2016 Nissan LEAF To Get 25% Larger Battery/More Range, New Colors:

http://insideevs.com/2016-nissan-leaf-g...

fpbs ::

LG Chem to offer 80 to 120 kWh batteries:

http://www.electric-vehiclenews.com/201...

WarpedGone ::

Ena sama megla. Ker iz celic v mizeriji od leafa pa res ne morš sestavit 120kWh paketa. 1x10 = 10, 12x10 = 120.

Je pa to vsaj signal, da si LGChem sam po sebi želi 'dolgoprogaških' EVjev. Kdo bo prvi v vrsti 'za te nove baterije'? VW leta 2025?
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Baterije lahko itak komot vtaknejo kamorkoli, po verjetnosti bodo cenejši od Panasonicovih in jih bodo kar pograbil. Na kocu bodo kupci teh avtov isti kot za Teslo, ali hipsterji, ali pa tisti ki ne znajo računat. V glavnem drobiž še zelo dolgo časa.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Ena sama megla. Ker iz celic v mizeriji od leafa pa res ne morš sestavit 120kWh paketa. 1x10 = 10, 12x10 = 120.
Je pa to vsaj signal, da si LGChem sam po sebi želi 'dolgoprogaških' EVjev. Kdo bo prvi v vrsti 'za te nove baterije'? VW leta 2025?

Glede celic od Leafa:
http://www.electric-vehiclenews.com/201...
Ne vem, zakaj omenjaš LG Chem z Leafom, ki nimata nič skupnega.

WarpedGone ::

Me ne čudi, da ne kapiraš. Se ne spomnim, da bi ti kej skapiral že.

Samo številka 120kWh ne pomeni nič. Iz kakršnih koli celic lahko sestaviš kakršnokoli baterijo. Vzem en tanker celic iz ročnih ur in boš mel xkWh baterijo.

Pomembno se še ostale cifre,ki se zram šlepajo: teža, volumen, moč, cena, obnašanje skozi čas... O teh pa ne duha ne sluha. Dokler ni avtomobila s to baterijo, ni ničesar.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Ne skrbi, če nebi bile tudi ostale karakteristike v redu, nebi LG Chem postal svetovni dobavitelj številka 1 za: Daimler, Volkswagen, Ford, Kia, GM, Hyundai, Renault, Smart, Audi, Chevrolet, in kitajci: Changan Automobile, China FAW Group, Shanghai Automotive, Great Wall...
Kar je pa najbolj pomembno, LG Chem je lastnik skoraj polovice vseh pomembnih patentov za baterije.

WarpedGone ::

Ko ni kvalitete, preostane kvantiteta.
Kdo od naštetih je predstavu vsaj kaj podobnega avtomobilu? Noben. Tekmujejo, komu bo uspelo na cesto dat bol grdo spako.

LGChem bo z NMC pršu na kakih 80% tega kar je mel panasonic leta 2012. In panasonic ne stoji na mestu. Še tiste fabrike ki so jih postavl (LGChem) povečini samevajo, ker ni resnih planov z resnimi EVji. Edini ki je na upal javno pokazat karkoli napol resnega je GM z boltom. Vsi ostali sanjajo meglo in govorijo o 5+ letih. Ergo pred 2020 od njih ne more bit nič druzga kot hibridi, ki nimajo kam vtaknit za 120kWh celic.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Ena neuradna analiza s par številkami in konkretnimi viri:

...As a result, LG can talk about 120 kWh batteries, but that means likely a battery pack weighing 925 kg or 2,000+ lbs with cooling and pack structure using chemistry they are shipping in 2016 or 2017.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

To za mene ni nobena analiza, ampak je samo neko brezvezno računanje. Dokler nimaš točnih tehničnih podatkov o teh baterijah, ne moreš delati analize.
Sicer mi pa ni jasno, zakaj mi deluješ tako zaskrbljeno, ko nekdo, ki ni Tesla, objavi neko vzpodbudno novico.

WarpedGone ::

Sure, whatever rocks your boats...

Medtem v Gradcu (avstrijski Graz) poteka gradnja superchargerjev, ki bodo omogočili simpl in poceni potovanje Lj - Dunaj (in naprej).
SCji na hravški sledijo nasledje leto.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Med tem, ko poteka gradnja enega Teslinega superchargerja, se zgradi cca 10 CCS superchargerjev. Trenutno razmerje 150 Teslinih in 989 CCS.

7982884e ::

989 in žal nobeden ne premore nafilat energije za 200 km vožnje v 20 minutah

WarpedGone ::

Kje pa se gradi teh 10 CCS? Kolk časa že? Kdaj bodo on-line? Kakšna bo politika uporabe?
Hudič je vedno v detajlih. V primeru CCS sploh.

Še malo trivie:
Then there is the fact that CHAdeMO and CCS currently are limited to 200 amp fast charging. A new standard, including a new connector would have to be established since the pins in the current standards won't be big enough to go to 300+ amps. Tesla is already at 333 amps.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Kje pa se gradi teh 10 CCS? Kolk časa že? Kdaj bodo on-line? Kakšna bo politika uporabe?
Hudič je vedno v detajlih. V primeru CCS sploh.

Tu si lahko pogledaš, kdaj je katera začela z delovanjem.
http://ccs-map.eu/updates/
Od včeraj na danes sta dve novi, torej stanje 991. Naslednji teden jih bo čez 1000. Tudi za vse ostalo, ki te zanima boš našel na tej strani.

WarpedGone ::

Oh, really?
Hudiči, ki se skrivajo v detajlih:
CCS Plugs: 1

In slepo morm zaupat, da bo zadevadelujoča ko se bom do nje priplazil z zadnjimi Wh v bateriji.
Nobenega podatka o protokolu plačila i.e. politiki uporabe.
Slovenija: 0 postaj.

Sploh pa kaj mi nuca CCS, če ne obstaja niti en EV, ki je sposoben z njimidosegat neko nemizerno povprečno hitro polnjenje.
Komot je seštevat, težje je razumet številke.

Na koncu bo podobno kot s prvimi Chademo postajami, ki so sposobne futrat Leafe, ko se gor priklopi Model S pa polnilna postaja čez 10 minut spusti dušo, ker se pregreje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Ne toliko izven teme...
Povzetek:
By the Los Angeles Times' reckoning, Elon Musk's Tesla Motors, SolarCity, and SpaceX together have benefited from an estimated $4.9 billion in government support. The figure compiled by The Times, explains reporter Jerry Hirsch, comprises a variety of government incentives, including grants, tax breaks, factory construction, discounted loans and environmental credits that Tesla can sell. It also includes tax credits and rebates to buyers of solar panels and electric cars. "He definitely goes where there is government money," said an equity research analyst. "Musk and his companies' investors enjoy most of the financial upside of the government support, while taxpayers shoulder the cost," Hirsch adds. "The payoff for the public would come in the form of major pollution reductions, but only if solar panels and electric cars break through as viable mass-market products. For now, both remain niche products for mostly well-heeled customers." And as Musk moves into a new industry -- battery-based home energy storage -- Hirsch notes Tesla has already secured a commitment of $126 million in California subsidies to companies developing energy storage technology.

ZaphodBB ::

SpaceX denar dobi zato ker je daleč najcenejši prevoznik v vesolje.

SolarCity je denar dobil v sklopu širšega programa stimulacij proizvodnje energije iz zelenih virov.

Tesla denar in stimulacije dobiva isto kot GM ali Ford.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

vostok_1 ::

Kot vse druge tehnologije.

Nafta, jedrska, hidro...

V 50 letih ko so se pojavili prvi (C)NC stroji, jih noben privatnik ni kupoval. Šele ko je ameriški NAVY nabavil več stojev in jih porazdelil podjetjem, ki so delali zanjo, so se prijeli..

PS. Danes brez CNCjev lahko pol civilizacije kar ukinemo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

c00L3r ::

ZaphodBB je izjavil:

SpaceX denar dobi zato ker je daleč najcenejši prevoznik v vesolje.

SolarCity je denar dobil v sklopu širšega programa stimulacij proizvodnje energije iz zelenih virov.

Tesla denar in stimulacije dobiva isto kot GM ali Ford.

Za razliko od GM in Ford, je Tesla že vrnil državno posojilo.
http://www.businessinsider.com/tesla-re...

fpbs ::

fpbs je izjavil:

Ne skrbi, če nebi bile tudi ostale karakteristike v redu, nebi LG Chem postal svetovni dobavitelj številka 1 za: Daimler, Volkswagen, Ford, Kia, GM, Hyundai, Renault, Smart, Audi, Chevrolet, in kitajci: Changan Automobile, China FAW Group, Shanghai Automotive, Great Wall...
Kar je pa najbolj pomembno, LG Chem je lastnik skoraj polovice vseh pomembnih patentov za baterije.

LG je podpisal še dva dogovora o dobavi baterij:
http://www.electric-vehiclenews.com/201...

WarpedGone ::

Dva kitajska proizvajalca avtobusov? Splendid. Audi tudi še vedno kaže slikce o SUVih s 500km, ki jih naj bi nekoč mogoče res sestavili. Papir prenese vse.

In other news... Mate Rimac še vedno miga. Med sestavljanjem posameznih ConceptOne ima čas za igračkanje. Vzel so štiri motorje, baterijo dal čez pol, nekaj cevi za šasijo, par koles in nekaj 'bodypanels' ter sestavili mašinco za letošnji napad na PikesPeak.
Zanimiva trivia je, da so reduktorje iz ConceptOne, ki precej očitno nimajo željenih prestavnih razmerij, zamenjali z 'navadnimi' verižnimi prenosniki, kjer je bistveno enostavneje iskat optimalno prenosno razmerje. Pa še teže je možno znižat za kak dekagram.

2015 Tajima Rimac E-Runner Concept_One


Številke so kr zanimive: ~1500 HP, 2.2s od 0-100, 5.4s za 0-200. Vsako kolo svoj motor, kar pomaga pri obračanju vozila i.e. torque vectoring. Vsako kolo posebej se odloča kolk bo poganjalo naprej oz. kolk bo (regenerativno) zaviralo.

Šofer bo slavni ata Tajima Nobuhiro - Monster.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()
««
238 / 1194
»»