» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
232 / 1133
»»

ZaphodBB ::


Ja saj to ti govorim. Če okrasna plastika štrli stran, potem težko opevaš kvaliteto. Pri Kii to pride s ceno, pri Tesli ne bi smelo.

Zakaj različni vatli za podobne zadeve? Nisem jaz začel s primerjavami s Kio in klobasanjem o kvaliteti. Če kvaliteta ni problem za kupce AM, ki so precej shit - sploh v primerjavi s kaki Porschejem ali pa BMWjem/Mercedesom. Potem bodo tudi kupci Tesel potrpeli kak problemček, kaj ne?

Nisem jaz začel s temi klobasami. Vse probleme, ki jih naštevate pri Tesli lahko najdeš (v še precej večjem številu) pri klasičnih vozilih in njih proizvajalcih.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

WarpedGone ::

Potem bodo tudi kupci Tesel potrpeli kak problemček, kaj ne?

Proof is in the puding.
Razprodana proizvodnja za 4 mesece vnaprej, 20.000 naročil (polog 40.000 USD) za avto ki ga še praktično nihče ni videl v živo. BMW can't do that. U bistvu praktično nihče drug tega ne zmore. Sedaj bom seveda zvedel kako je to slabo in kako je fajn, če avti čakajo na kupce po salonih.

Glede same kvalitete proizvodnje Tesel - ja, so bili in so še prbolemi a se ti odpravljajo, proizvodnja izbolšuje, že prodani avtomobili pa rihtajo v okviru garancije brez prerekanja s servisom.

Če ne verjamete meni, vprašte ljudi ki si lastijo že nTi primerek, ker je tudi žena in mama hotla met svoj S, in imajo direktno primerjavo kako gredo stvari naprej.
Rim se ni zgradil v enem dnevu pa je kljub temu postal Rim.

Sploh pa .. stopte korak nazaj in se poglejte v ogledalo. Novo firmo, ki pred 10imi leti praktično ni obstajala pljuvate, ker po zelo nebistvenih rečeh ne dosega starih utečenih igralcev, ki so v kvaliteto vložili že nebroj denarja in truda.

Pokaže le, da drugih tehtnih očitkov sploh ni, se je treba zapikovat v smešne detajle.

Po istem kriteriju je kak BWM totalen šrot, ker je nekje v nek primerek tekla voda.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Sploh pa .. stopte korak nazaj in se poglejte v ogledalo. Novo firmo, ki pred 10imi leti praktično ni obstajala pljuvate, ker po zelo nebistvenih rečeh ne dosega starih utečenih igralcev, ki so v kvaliteto vložili že nebroj denarja in truda.

Ni tako Warped, menda bi to moral že dojeti do sedaj. Tesla je ok firma z dobrim produktom. Nihče ne pljuva (oz. če pljuva kar tako, kot je to v Apple temah, potem pač ignoriraš). Nekaterim nam gre na penis le to opevanje kvalitete, nekonkurenčnosti drugih itd., ki ne pije vode. Kvaliteta raste, se strinjam, ampak pri tako dragem avtu takih šlamparij ne bi smelo biti že v začetku. Super, da servis zamenja brez prerekanja kot morda kje drugje pri cenejši avtomobilih, ampak če bi dal 100.000€ in več za avtomobil, potem pričakujem, da mi ne bo treba zaradi štrleče plastike na servis.
O konkurenčnosti sem pa danes že trikrat napisal. Lani so naredili nekih 300 milijonov minusa, če ne bi bilo eko kuponov bi bila izguba preko pol milijarde. Odštej še subvencije (da, pri 100k 7,5k ne igra odločitvenega faktorja, se pa nabere vseeno za dobrih 250 milijonov tega samo za lani). In meni zadostuje že, da bi malo manj pljuvali po ostalih, ki delajo kar delajo s profitom, takim pravim, ne kar nekaj z nekimi imaginarnimi kuponi in nehali opevati cenovno superiornost, ki to ni. Lahko, da jim ta model uspe, čisto možno (in bi bilo super, ker več konkurence nam prinese boljše stvari), ampak prav tako je možno, da jih čas dohiti in pogorijo na celi črti (če bi delali z nulo bi še šlo, s takim velikim minusom pa sigurno ne). In veliki, ki delajo milijarde profita se pač s tem ne bodo igrali dokler ne bo čas za to razen za potrebe ecogreensolarhipster PR.

Po istem kriteriju je kak BWM totalen šrot, ker je nekje v nek primerek tekla voda.

Zato, ker si izmišljaš trditve, jih negiraš in potem postaneš car. Sem te že zgoraj opisal. Če v 100k vreden BMW teče voda, potem ni šrot (ker je najbrž, kot pri Tesli, precej stvari zelo dobrih), bi bilo pa precej neumno, da bi tak BMW koval v zvezde in opeval kvaliteto.

7982884e ::

fpbs je izjavil:

Čudne nepojasnene nesreče Tesel. Do sedaj so bili vedno krivi vozniki vozil, čeprav so vsi trdili, da niso pritiskali na "gas", ko se je to zgodilo.

http://insideevs.com/tesla-model-s-make...

Skupni standardi za polnenje so že zdavnaj izbrani. V Evropi je trenutno preko 750 CCS postaj. Teslinih, ki ne odgovarjajo nobenemu standardu nekaj čez 100.


To the best of our knowledge, none of the incidents were the fault of the car.


3 čudne nepojasnjene nesreče, za katere ti vseeno namiguješ, da so krivda avta. ker so 3, kar je pravljično število, mora že nekaj biti na tej neizmerno obsežni statistiki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

WarpedGone ::

In meni zadostuje že, da bi malo manj pljuvali po ostalih, ki delajo kar delajo s profitom, takim pravim, ne kar nekaj z nekimi imaginarnimi kuponi in nehali opevati cenovno superiornost, ki to ni.


Tebi naj verjamem bol kot FIATovem šefu?
Speaking at a conference in Washington on Wednesday, Marchionne said Tesla Motors Inc was the only company making money on electric cars and that was because of the higher price point for its Model S sedan. Decrying the federal and state mandates that push manufacturers to build electric cars, Marchionne said he hoped to sell the minimum number of 500e cars possible.
"I hope you don't buy it because every time I sell one it costs me $14,000," he said to the audience at the Brookings Institution about the 500e. "I'm honest enough to tell you that."
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Nekaj mal bol merodajnih cifer:


AESC je proizvajalec baterij v Nissanovih Leafih. LG Chem dela baterije za "vse" (nemce), panasonic pa za teslo.
Graf se konča 2 leti nazaj, v 2014Q4 panasonic dobavil ~850MWh celic.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Tebi naj verjamem bol kot FIATovem šefu?

Ah, če lažeš in zavajaš potem pač ne moreva imeti debate. Saj veš kaj sem hotel povedati Warped, sem lepo napisal. Zdaj se pa obrni na vejico, jo spremeni v klicaj in zavajaj kako kričim nate.

WarpedGone ::

Kaj? Opevaš nek "pravi profit":
... po ostalih, ki delajo kar delajo s profitom, takim pravim,


Dobiš nazaj direkt citat šefa ene največjih avtomobilskih tovarn, kjer
a) direkt prizna lastno izgubo
b) teslo imenuje za edinega "profitneža"

Nato me obtožiš laganja? Cvet inteligence, ni kej.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Delno OT ampak ne čist:
Stvari se zanimivo razvijajo tudi na dvokolesni sceni, sploh Zero Motorcycles je precej uspešen (kup denarja za razvoj ...). Nism motorist (še) ampak tele igračke so mi vseeno zanimive:


Najbol razveseljivo je, da se razvijajo in predstavljajo nove modele.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

1. Profit ICE velikanov. Sem ti v prejšnjih postih lepo napisal to.
2. Danes sem nekajkrat napisal zakaj se "propadli dinozavri" še niso spustili v ta izgubarski butični segment. Hvala, da si potrdil.
3. Zanimiva definicija profita. 300 mio minusa v lanskem letu (kljub izdatni državni pomoči vsako leto, subvencije in eko kuponi, ter začetnim spodbudam). NLB je pravzaprav textbook kako se dela velik profit. Če pustimo državne pomoči in vsakoletne izgube ob strani.

Lažeš ja. In zavajaš. Točno veš kaj sem napisal danes in prejšnjič, vedno znova so iste debate, težko verjamem, da si tako zabit, da se ne spomniš in ne razumeš nič od tega (čeprav ti moram priznati, da se zelo trudiš). Zdaj pa gremo naprej trolololol kako je Tesla profitabilna, najbolj kakovostna in nasploh nobena konkretna graja ni dovoljena, da debata ne zamre.

Čisto zaresno vprašanje: a karikature Tesle S so dovoljene ali ste šli že tako daleč?

kow ::

Ce jim denarni tok rase, potem izguba ni nujno problem. Ce so od nastanka naredili 1-2 milijarde dolarjev izgube, to ni nek problem ce pridejo do proizvodnje 500k. Lahko to izgubo hitro pokrijejo. Zaenkrat ima Tesla kar dober "track record".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

WarpedGone ::

1. Profit ICE velikanov. Sem ti v prejšnjih postih lepo napisal to

Ne bit jezn name če se še CEO FIATa ne strinja s tabo.

Lažeš ja. In zavajaš. Točno veš kaj sem napisal danes in prejšnjič, vedno znova so iste debate, težko verjamem, da si tako zabit, da se ne spomniš in ne razumeš nič od tega (čeprav ti moram priznati, da se zelo trudiš).

Zanimivo, kaj vse ti dopuščajo in odpuščajo ST moderatorji...
Maš srečo da nism več dobro zapisan med njimi in dopuščajo sranje po meni.

in nasploh nobena konkretna graja ni dovoljena, da debata ne zamre.


Izpod tvojih prstov še ni bilo nobene konkretne graje, le kupi debilnosti, laži (ja, direktnih laži) in kretenizmov, začinjeno s FUDom.
Na 233 straneh nism od tebe slišal ene same uporabne zadeve ali linka.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:

Nekaj mal bol merodajnih cifer:


AESC je proizvajalec baterij v Nissanovih Leafih. LG Chem dela baterije za "vse" (nemce), panasonic pa za teslo.
Graf se konča 2 leti nazaj, v 2014Q4 panasonic dobavil ~850MWh celic.


Battery cells for P/H/EV, torej je miljon Toyotinih HEV letno (vsak po 1,3 kWh) vključenih v ta graf ali ne, ker Toyoto tudi zalaga Panasonic.

WarpedGone ::

Enota je MWh, številka naj bi vsebovala *vse* baterije namenjene avtomobilom, ergo tudi Toyoto.
Bi si pa želel novejših cifre, te so že skoraj 2 leti stare.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

No saj, letos je Toyota do oktobra prodala 1.000.000 hibridov, ki ima vsak po 1,3 kWh baterijo (Yaris manj Lexus več). Torej letos je Panasonic samo za Toyoto dobavil za preko 1.500 MWh baterij.

Tesla je letos prodala (po ocenah) 30.000 EVjev z recimo povprečno po ~80 kWh baterijami, ali skupaj za ~2.400 MWh.

Rast glede na 2013 je ogromna, hibridov s smešno majhnimi baterijima zaradi množičnosti pa tudi ni za podcenjevati.

Nikec3 ::

Dobiš nazaj direkt citat šefa ene največjih avtomobilskih tovarn, kjer
a) direkt prizna lastno izgubo
b) teslo imenuje za edinega "profitneža"

Dejstvo je, da Tesla že vse od nastanka dela izgubo. Imeli so eno profitabilno četrtletje in to je to.

Nism motorist (še) ampak tele igračke so mi vseeno zanimive:

Jaz sem motorist in ne vidim kako bi se električni motorji prijeli. Motorji so vseeno dokaj nišna zadeva, kjer so vozniki ponavadi verniki v zvok ali pa možnost prestavljanja. Električni avtomobil bi imel takoj, medtem ko sem glede motorja zelo skeptičen.

EDIT: Bi pa po mojem dobro šli (že gredo) v prodajo kakšni električni skuterji.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

Dejstvo je, da Tesla že vse od nastanka dela izgubo. Imeli so eno profitabilno četrtletje in to je to
.
Ja, ko greš postavljat hišo, delaš izgubo.
Ampak taka izguba nekak ni problem, kajne?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Prodaja "Large Luxury Car" v ZDA v 2014:
Large Luxury Car      dec2014 dec2013 %Change 	2014    2013 %Change
Mercedes-Benz S-Class    2832    1857   52.5% 25.276  13.303   90.0%
BMW 7-Series             1096    1119   -2.1%   9744  10.932  -10.9%
BMW 6-Series              624    1078  -42.1%   8647    9762  -11.4%
Lexus LS                 1020    1064   -4.1%   8559   10727  -20.2%
Audi A7                   524     944  -44.5%   8133    8483   -4.1%
Mercedes-Benz CLS-Class   575     710  -19.0%   6981    8032  -13.1%
Audi A8                   732     718    2.0%   5904    6300   -6.3%
Porsche Panamera          320     500  -36.0%   5740    5421    5.9%
Jaguar XJ                 375     449  -16.5%   4329    5434  -20.3%


Tesla Model S v 2014 v ZDA: 16.500
Plan za 2015: +20.000 ZDA; 55.000 cel svet

Ko to primerjaš z "uspehom" električnih mizerij v njihovem cenovnem razredu je jasno, kaj je pravi električni avto kaj pa mizerija. Trg to kaže povsem jasno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Firma BMZ (Batterien Montage Zentrum) je "preluknjala tla" v Karlsteinu v nemčiji, kjer naj bi v naslednjih 5 letih zgradili največjo evropsko fabriko baterij. Končna kapaciteta naj bi bila okrog 5GWh. Nimam podatkov čemu točno bodo baterije namenjene a če bi vseh 5GWh bilo oblike baterije v MS85 to zadošča za 60k vozil letno.
Pošteno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Prodaja "Large Luxury Car" v ZDA v 2014:

Large Luxury Car dec2014 dec2013 %Change 2014 2013 %Change
Mercedes-Benz S-Class 2832 1857 52.5% 25.276 13.303 90.0%
BMW 7-Series 1096 1119 -2.1% 9744 10.932 -10.9%
BMW 6-Series 624 1078 -42.1% 8647 9762 -11.4%
Lexus LS 1020 1064 -4.1% 8559 10727 -20.2%
Audi A7 524 944 -44.5% 8133 8483 -4.1%
Mercedes-Benz CLS-Class 575 710 -19.0% 6981 8032 -13.1%
Audi A8 732 718 2.0% 5904 6300 -6.3%
Porsche Panamera 320 500 -36.0% 5740 5421 5.9%
Jaguar XJ 375 449 -16.5% 4329 5434 -20.3%


Tesla Model S v 2014 v ZDA: 16.500
Plan za 2015: +20.000 ZDA; 55.000 cel svet

Ko to primerjaš z "uspehom" električnih mizerij v njihovem cenovnem razredu je jasno, kaj je pravi električni avto kaj pa mizerija. Trg to kaže povsem jasno.


V ZDA je uspeh Model S-a povsem jasen. Problem so ostali deli sveta, kjer prodaja nikakor ne steče. Ne na Kitajskem, še manj v Nemčiji, ki je nasploh zelo konservativna do EV-jev.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Je problem z vidika prihodnje rasti in cilja prodaje šestmestnih številk letno, več let zapored. Ni problem z vidika obstoja in preživetja firme letos na kratek čas.

Nemčija ni nujno konservativna do samih EV, je le precej nacionalistična. Nacivagen al pa nič. Nemčija je zelo gosto pokrita z superchargerji, problem dosega Model S v nemčiji praktično ne obstaja več, kamorkoli lahko prideš v povsem razumnem času, tudi z divjanjem po Ubahn.
Kitajska je pa svoj političen klobčič. Tudi VW ni bil ultrauspešen že prvo leto, ko se je tam pojavil. Stvari terjajo svoj čas (in podmazovanje...).
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Jz sem zelo skeptičen, da ne bo konkretnega, pravzaprav topovskega izstrela cene litija v nebo, ob takem velikem povpraševanju.

ZaphodBB ::

vostok_1 je izjavil:

Jz sem zelo skeptičen, da ne bo konkretnega, pravzaprav topovskega izstrela cene litija v nebo, ob takem velikem povpraševanju.

Litij ni platina in ga je povsod dosti. Tale vir pravi, da pri "današnjih" cenah, cena litija predstavlja 0,1% cene baterije.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

WarpedGone ::

Rimac še živi - na YT se je pojavil posnetek testne vožnje kupca Concept One (njegov lastni je še v izdelavi):


Če kaj, potem neslišnost pri tem avtu ni problem, ker je konkretno glasen - štirje straight cut reduktorji nonstop opozarjajo nase. Zadeva je poleg mercedesovega SLS ED edina s čistotapravim 4-kolesnim torquevectoringom kjer je navor na vsem kolesu posebej digitalno nadzorovan. Audi se trudi z nečim podobnim a lahko zaradi ene mašine navor nadzoruje le preko diferenciala in zavor. Kar je recimo analogno proti digitalnem pri električnem pogonu.

Lepo videt, da živijo in kažejo pot tudi na nivoju superCar.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

O kristus... tole je glasnejše kot večina superšportnikov.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

celada ::

Kristus božji zakaj so šli z straight cut zobovjem?

vostok_1 ::

Zdi se mi, da je namenoma ustvarjen umetni zvok.

WarpedGone ::

Brez uradnega pojasnila zakaj, bom 'defaultal' na običajen razlog:
So why are straight cut gears used in race transmissions? Well, there is only one real reason, and that is because straight gears don't produce any axial loads (thrust loads). Its very easy to build strong gears that are either straight cut or helical, so that's not the problem. The problem is when you start putting a lot of torque through helical gears, the axial loads become so high that you need a very strong transmission case and shafts (axles) to contain the loads; this can add significant weight to the transmission. Straight cut gears simplifies the transmission case design and also the types of bearings used. This allows for a very light weight transmission to be designed - and we know that weight is everything in a race car. The one negative of straight cut gears, and its a big one, is that they produce a lot of noise.


Tih reduktor bi dodal nekaj teže, oz 4 * nekaj, ker so štirje.
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

TribesMan je izjavil:

O kristus... tole je glasnejše kot večina superšportnikov.
Zvok me spominja na RC avtomobilske modelčke. :D

M-XXXX ::

WarpedGone ::

The queen of press release strikes again ... with another press release.
Tesla beating? Niti po eni sami metriki zadeva ni boljša od današnje P85D. Ko se ekrat mogoče celo kak primerek dotakne asfalta bo pa še tolk manj.
Audi še vedno samo lapa.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Meanwhile in Norway:
Got my P85D in Drammen Norway this Wednesday.

My background is riding 200bhp R-bikes on road/track, tuning and owning sportscars (not supercars) and I consider myself quite the petrolhead and hobby mechanic. Being ambivalent to electric vehicles I´ve been wondering what I was doing, ordering a 100% electrical vehicle!?!

To make a long story short:

The P85D is the ****!

In snow, cold&wet tarmac, twisty roads.. it just rips!

Highway speeds, no problem, but above 70mph the power drops significantly compared to sub 60mph.
Keep it below 60mph and you´re proppelled instantly from where you are you were you where just looking.

Can´t wait to get back into the car! Work hours is torture.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Audi r8 bo imel kar 92kWh baterijo.

http://insideevs.com/official-audi-r8-e...

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Meanwhile in Norway


Odlicen prispevek k temi! A cmo zdej prosit se en milijon unih bencin fanov, da napisejo isto zadevo in jo postajo sem? Da bo debata stekla!

Brane22 ::

fpbs je izjavil:

Audi r8 bo imel kar 92kWh baterijo.

http://insideevs.com/official-audi-r8-e...


Takrat bo Tesla imel verjetno primerljivo, če ne boljšo. Že zaradi svoje proizvodnje.

Poleg tega,niti ni trbea da ima več papirnih kWh. Komot naredijo manjš, vendar z nižjo notranjjo upornostjo, ki se bo "pod gasom" obnesla bistveno bolje.

TribesMan ::

V avtu tipa R8 je bolj vprašanje koliko časa je max moč na voljo...

Če je tako kot pri Tesli, ko po pol minute priganjanja vse dol pade, potem je vseskupaj brezveze.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

fpbs ::

No malo pretiravaš. V Nurburgringu je Tesla zdržala pri polni moči cele 3 minute.

http://insideevs.com/expected-tesla-mod...

CoolBits ::

Po mojem se z novim R8 trudijo približat porschu 918 spyder, ki trenutno drži rekord na Nordschleife za cestno homologirane avte.

M-XXXX ::

Po mojem se z novim R8 trudijo približat porschu 918 spyder, ki trenutno drži rekord na Nordschleife za cestno homologirane avte.

Ne vem če ravno. Ker to je popolnoma različen razred avtomobilov. Audi nima ničeser kar bi lahko približno približno tekmovalo z 918...

dzinks63 ::

Toyota je prikazala kako poteka proizvodnja električnega modela Mirai z gorivnimi celicami. Malce presenetljivo vse skupaj, v dobi robotike je te le malo videti na posnetkih. Vse skupaj ima pridih ročne izdelave, kar se še bolj ceni, saj na takšen način nastajajo eksluzive. Cena Mirai:$58,325



Je pa tole skoraj raketna tehnologija s pridihom vodika, vse skupaj je videti zelo zahtevna in komplicirana reč, koliko je v tem prihodnosti je težko oceniti. Teslina tovarna in izdelava modela S je proti temu čisto nekaj drugega.

mitja73 ::

Zaradi trenutno zelo majhne proizvodnje se ne splača vložit v robotsko sestavo verjetno. To kaže na to da niti Toyota ne verjame prou zelo v neko večjo prodajo.

vostok_1 ::

Poglej kaj je rekel Musk glede serijske proizvodnje. Naredit par avtkov je mala malica. Se it resne serijske proizvodnje pa je a whole different ballpark.

Tega Miraia mi je prav žal. Toliko dela in dobrega namena za očiten fail. Eh well, that's life.

ZaphodBB ::

Evo serije člankov na temo zakaj so gorivne celice fail. Od človeka, ki je izdelal avto na gorivne celice.

http://ssj3gohan.tweakblogs.net/blog/11...
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

WarpedGone ::

in še drugi del: Why fuel cell cars don't work - part 2
Dobro met tole pri roki, ko se bo naslednjič nekdo usajal kako pa je vodik ful oh in sploh. Fizika je kurba.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

WarpedGone je izjavil:

in še drugi del: Why fuel cell cars don't work - part 2
Dobro met tole pri roki, ko se bo naslednjič nekdo usajal kako pa je vodik ful oh in sploh. Fizika je kurba.

Enako je potreba gledat pri EV-jih, ko se bo naslednjič nekdo usajal kako je ev ful oh in sploh. Fizika je kurba.
Magic

ZaphodBB ::

Enako je potreba gledat pri EV-jih, ko se bo naslednjič nekdo usajal kako je ev ful oh in sploh. Fizika je kurba.

Če bi ne bil ignorant, bi preletel vsaj prvi članek in ugotovil, da je vozilo na gorivno celico v bistvu električno vozilo plus dodaten izjemno kompleksen agregat, ki ima _bistveno_ nižjo učinkovitost, večje stroške in sploh cel kup nezanemarljivih (in do nadaljnega nerešljivih) tehničnih problemov, da dodatne teže in prostora, ki ga zavzema niti ne omenjamo.

Gorivne celice so približno toliko zelene kot vetrnice (ki so neto porabniki energije).
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Magic1 ::

Kot sem rekel, oboje je isti šmoren vsaka s svojimi slabostmi, a ekonomična ni nobena niti s pogledom iz aviona.
Magic

Lonsarg ::

Ni isti šmorn, če je pa baterija 90% vsega v EV vozilu, v Fuel Celih pa so namesto baterije te fuel celice, torej sta 90% različna:)

ZaphodBB ::

Lonsarg je izjavil:

Ni isti šmorn, če je pa baterija 90% vsega v EV vozilu, v Fuel Celih pa so namesto baterije te fuel celice, torej sta 90% različna:)

V resnici, v Fuel Celih ni "namesto baterjie" temveč "poleg baterije". V resnici ima Fuel Cell _vse probleme_ katere ima EV plus še cel kup svojih.

Skratka, pričakujte, da bo Toyota "kmalu" obvestila, da se ne gre več Fuel Cell vozil.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

WarpedGone ::

Ne, Toyota bo furala FuelCell zato ker to paše v njen koncept šopanja hibridov.
In FoolCell zadeva nima "vseh problemov EVjev" ampak ima probelme EVjev še potencirane plus probleme z vodikom.

Na konc so važne številke. FoolCell ima nujno manjšo baterijo kot čisti EV, manjša baterija je pa nujno slabša kot večja.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
232 / 1133
»»