» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
231 / 1139
»»

WarpedGone ::

Ampak zakaj potem Musk grozi in odpušča kitajske managerje?

Ker ne dosegajo zadanih ciljev. Musk je faca ampak kot šef je absolutni fašist. V deželi tisočerih miljarderjev prodat samo 120 avtomobilov pomeni, da je neki zelo narobe. Bi bil kriv avto če se na kakih drugih trgih nebi prodajal bistveno bolje. Tako pa je prvi fokus na odgovornosti ljudi - niso dorasli izzivu, pa naj bo ta kakršen koli pač že je.

Za ilustracijo: lani odstopljena šefica Tesla China se je šla "Tesla Dealership" na lastno roko: i.e. kupla je avtomobile od tesle in jih preprodajala. Musk je to zvedu od noviranjev, ki so ga spraševali zakaj tako. Par dni kasneje je ni bilo več. Kitajska zna bi zelo drugačen svet.

Glede širitve - muskov cilj je ~50% letna rast naslednjih 10 let. To v grobem pomeni:
2014: 35k vozil
2015: 55k vozil
2016: 90k vozil
2017: 140k vozil
2018: 200k vozil
2019: 300k vozil
2020: 450k vozil
2021: 600k vozil
2022: 900k vozil
2023 1,3M vozil
2024: 2M vozil
2025: 3M vozil

Številke so "željena" letna proizvodnja/prodaja. Svetovna letna proizvodnja danes je 35M vozil. Musk želi biti velik in dosegati dvomestni delež v svetovni proizvodnji. Kdorkoli od hefetov ne bo direktno pospeševal te rasti je avtomatsko ovira. Poleg kitajske je vn pršu tut interni memo naj lokalni hefeti še enkrat premislijo ali res potrebujejo tolk zaposlenih za podporo lokalni prodaji. Primer je nemčija: majo nebroj superchargerjev a nacionalnega ponosa še niso premagal.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Zato, ker bi si rad zagotovil trg za naprej, to je menda očitno.

Ni tako enostavno. Lahko te udari nazaj, ker si se hotel širiti brez izdelkov. Fructal in Amerika recimo je tak primer izpred let. Pa vsa slovenska vina, ki so hotela priti kam v svet. Četudi je dobro te zadane nazaj v fris, če nateguješ predolgo z nekimi količinami, ki jih ni. Razmišljanje pač, na podlagi nekaj podobnih primerov.

In hitreje se lahko širiš.

Saj to je problem, ne morejo se, ker ni kapacitet, preden bodo, bo pa že čas za kakšen nov model in je spet vprašanje, koliko časa lahko nateguješ kitajce z nekaj deset vozili in upaš, da ne zagrabijo tvojega blefa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Brane22 ::

Ah, krneki.

Vendo je nekaj ozko grlo, če ni proizvodnja, je povpraševanje.

Če lahko izbiram, raje vidim ozko grlo v proizvodnji. Rast je ponavadi manj boleča od odmiranja.

In ja, kratkoročno ne more narediti več, ampak novi trgi odpirajo nove poti in nove pritiske, ki lahko moćčneje porinejo proizvodnjo naprej na srednji in dolgi rok.

7982884e ::

Even as his stock was blowing up CEO Elon Musk was tweeting about a Space X rocket launch.

ob najzahtevnejši izstrelitvi spacexa si musk drzne tvitnit o tej izstrelitvi! nezaslišano!

vostok_1 ::

Bog ne dej, da bi se moral ukvarjat s svojimi posli in ne obsesijami plebstva.

Buggy ::

Brane22 je izjavil:

Ah, krneki.

Vendo je nekaj ozko grlo, če ni proizvodnja, je povpraševanje.

Če lahko izbiram, raje vidim ozko grlo v proizvodnji. Rast je ponavadi manj boleča od odmiranja.

In ja, kratkoročno ne more narediti več, ampak novi trgi odpirajo nove poti in nove pritiske, ki lahko moćčneje porinejo proizvodnjo naprej na srednji in dolgi rok.


tole...je pa res, da so za vse te stvari na globalnem nivoju v rokah lobijev in posredno politikov. Kaksen je pa njihov interes pa lahko samo ugibamo in pametujemo. Jah neke smernice so nam vrgli, to je pa tudi vse.

Kaj in kdaj se bo iz tega kaj izrodilo pa lahko samo cakamo. Konec koncev LPG se vedno ni subvencioniran kot nadgradnja ali pa ob nakupu, pa je dosti bolj ECO kot vsi superduper napisi na avtomobiskih ritkah s katerimi se tako radi kitijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

fpbs ::

Vzrok slabe prodaje Tesel na kitajskem, je povečanje svoje lastne proizvodnje:

http://insideevs.com/china-association-...

7982884e ::

aja? nisem vedel da so kitajci naredili model s ekvivalenten avto, ki je cenejši in mu je zato vzel trg.

DarkSite ::

-valvoline- ::

7982884e je izjavil:

aja? nisem vedel da so kitajci naredili model s ekvivalenten avto, ki je cenejši in mu je zato vzel trg.

Z taksno ceno na Kitajskem nima kaj pocet. Modeli vseh priznanih znack so na Kitajskem vsaj pol cenejsi k tle v EU in v ZDA. Aja, pa subvencij tudi ni, Kitajska se solarnih panelov nikoli ni subvencionirala, niso neumni. zato pa majo 5x cenejso elektriko k mi.

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

7982884e je izjavil:

aja? nisem vedel da so kitajci naredili model s ekvivalenten avto, ki je cenejši in mu je zato vzel trg.

Brez skrbi, ko se bodo kitajci spustili v tekmo s Teslo, bo ta boljši od Tesle, in za polovično ceno.

fpbs ::

China Internet Company Seeks License to Make Electric Car:

http://www.bloomberg.com/news/articles/...

Mufasa ::

fpbs je izjavil:

China Internet Company Seeks License to Make Electric Car:

http://www.bloomberg.com/news/articles/...


Pri kitajcih je samo še vprašanje časa. Povpraševanje zaradi rasti takoalitako raste in vsak ki je kadarkoli bil tam v katerem od velikih mest je jasno da se čaka samo še tipping point...to je da bo kupna moč dovoljšna in tehnologija dovolj poceni da se bodo vsi vozili z svojimi smart like električnimi kantami na šiht...za take kante je pa tudi na zahodu hitro dovolj povpraševanja...90-100kmh, range več kot 200km, prevoz za 4 osebe za cca 1x k€...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Brane22 ::

Nisem ziher. Ko bo šla kakovost na kitajskem gor, bodo šle tudi cene.

Saj nemci prodajo na kitajsko veliko. Zakaj, če so kitajci toliko cenejši ?

Očitno ne za isto kakovost.

Mufasa ::

Glede EV vozil (razni skuterji ipd jetra ) bi skoraj upal reči da jih več sami proizvedejo, kot uvozijo.

Hočem rečt da je proizvodnja EV avtomobilov lahko čisto drug razred problema kot otto engine avtomobili. Tough nut to crack... Recimo primerljivo kot proizvajalci kočij in prvih avtomobilov (Ford ipd)...na zunaj podobna embalaža, gonilo povsem drugačne sorte (ekonomsko/tehnološki/vzdrževalni) problem
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

Mufasa ::

Tudi zavalovalniška/healthcare "industrija" Kitajske bo ogromno profitirala od tega...

Takole izgleda tam najuporabnejši app



"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

TribesMan ::

Brane22 je izjavil:

Saj nemci prodajo na kitajsko veliko. Zakaj, če so kitajci toliko cenejši ?


Večina "nemških avtov" ki se prodajo na kitajskem je narejenih na kitajskem.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

7982884e ::

fpbs je izjavil:

7982884e je izjavil:

aja? nisem vedel da so kitajci naredili model s ekvivalenten avto, ki je cenejši in mu je zato vzel trg.

Brez skrbi, ko se bodo kitajci spustili v tekmo s Teslo, bo ta boljši od Tesle, in za polovično ceno.

zakaj potem ne naredijo polovične tesle za četrtinsko ceno in požejo velik uspeh po svetu?

kow ::

Ne znajo. Trenutno nihce ne zna. Niti Nemci ali Japonci.

Magic1 ::

kow je izjavil:

Ne znajo. Trenutno nihce ne zna. Niti Nemci ali Japonci.

Seveda zna, sam se ne da. Vrednost Tesline beterije je 40k$ in je še nekaj časa nihče ne bo naredil dosti cenejše. To je pač realen problem EV-jev, ki preprečuje da bi se v kratkem kaj konkretneje rezširili.
Magic

7982884e ::

Ne znajo. Trenutno nihce ne zna. Niti Nemci ali Japonci.

hja, pomojem je bolj problem v drugačnih prioritetah.
je pa res, da so kitajci iz svojih razlogov še najbolj planili na električna vozila. električnih skuterjev je afaik nekaj sto milijonov na kitajskem, pa o tem sploh nič ne slišiš. v prihodnjem desetletju bi znala kitajska zelo hitro pridobivati na procentu all-electric avtov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

Brane22 ::

Magic1 je izjavil:

kow je izjavil:

Ne znajo. Trenutno nihce ne zna. Niti Nemci ali Japonci.

Seveda zna, sam se ne da. Vrednost Tesline beterije je 40k$ in je še nekaj časa nihče ne bo naredil dosti cenejše. To je pač realen problem EV-jev, ki preprečuje da bi se v kratkem kaj konkretneje rezširili.



Kako da ne ? Tesla uporablja 18650 celice. In AliBaba in razbojniki so vodilni dobavitelji 5000 mAh celic in večjih , ki jih nikjer drugje ne dobiš. :))

Magic1 ::

Ne da se naredit trikrat ceneje Tesle;), drugače se jo itak da.
Magic

kow ::

Daj ne trapajte. Se za isto ceno, noben razen Tesle (trenutno), ne zna ponuditi enako kvalitetnega izdelka. Za manjso ceno pa sploh ne.

nekikr ::

Tudi Tesla ne, če si čisto pošten. Brez eko kuponov in subvencij bi bil minus še večji kot je.

kow ::

Drzi. Ceprav ne vidim povezave, ker subvencionirani so tudi ostali elektricni avtomobili.

nekikr ::

So, seveda. Pravim samo, da tudi Tesla ne more za tak denar ponuditi avtomobila kot ga ponuja. Z vsemi kuponi, zastonj denarjem in subvencijami skupaj ne.

fpbs ::

kow je izjavil:

Daj ne trapajte. Se za isto ceno, noben razen Tesle (trenutno), ne zna ponuditi enako kvalitetnega izdelka. Za manjso ceno pa sploh ne.

Ne , da ne zna, ampak noče katerakoli priznana avtofirma blamirati svojega imena. Ko bodo pa baterije nudile vsaj še enkrat večjo energijsko gostoto od dosedanjih, pa ne bo nobene priznane firme, ki nebi nudila tudi EV.

ZaphodBB ::

Ne , da ne zna, ampak noče katerakoli priznana avtofirma blamirati svojega imena. Ko bodo pa baterije nudile vsaj še enkrat večjo energijsko gostoto od dosedanjih, pa ne bo nobene priznane firme, ki nebi nudila tudi EV.

Aja? Zato se priznane avtofirme blamirajo z izdelki, ki zgledajo kot gajbice za krompir in imajo celih 100km dometa - v najboljših pogojih.

Zamorc prosim.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

fpbs ::

Priznane avtofirme, razen nekaj izjem, želijo čim dalj časa zadržati klasično ICE proizvodnjo. Z EVeji se ukvarjajo samo toliko, da pokažejo, kao da nekaj delajo na tem.

ZaphodBB ::

fpbs je izjavil:

Priznane avtofirme, razen nekaj izjem, želijo čim dalj časa zadržati klasično ICE proizvodnjo. Z EVeji se ukvarjajo samo toliko, da pokažejo, kao da nekaj delajo na tem.

In prodajajo vozila, ki so strahotno inferiorna petstokilski gorili v sobi... In te temu praviš "izogibanje blamaži"?

Fanboys be fanboys.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

nekikr ::

Prodajajo vozila, ki prinašajo dobiček. Vozila, ki se prodajajo v milijonih in vsako leto več. Zakaj bi delali izgubo (razen za PR, kar pa že počnejo) pa ne vem...najbrž si v ekonomiji bolj podkovan in jim lahko svetuješ.

ZaphodBB ::

nekikr je izjavil:

Prodajajo vozila, ki prinašajo dobiček. Vozila, ki se prodajajo v milijonih in vsako leto več. Zakaj bi delali izgubo (razen za PR, kar pa že počnejo) pa ne vem...najbrž si v ekonomiji bolj podkovan in jim lahko svetuješ.

Odličen PR - kupite naš električni avto! Stane ravno toliko kot najboljši a ima trikrat manj dometa! Pa še nikjer ga ne morete napolnit! Fantastična priložnost!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

nekikr ::

PR v smislu, da so tudi oni ekogreenhipsterbiosolarni. A prodajo kaj ali ne je pa vseeno, z EV ni dobičkov (še). Ko bodo, bodo pa dinozavri tudi skočili na vlak.
Pa i8 bi imel veliko raje kot Teslo. Recimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

ZaphodBB ::

Seveda, ker si brand fanboy. Pa nič narobe s tem. Samo ne ga srat s tem, da ima kdorkoli konkurenčen kaj šele boljši izdelek kot Tesla.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

fpbs ::

Kar se tiče konkurence je praktično vsak EV konkurenca Tesli. Kar se tiče odličnosti Tesle: Tričetrt tone baterij, posledično menjava gum na 10000 milj, popravilo najmanjše praske od 8000$ dalje, zaradi šlampaste izdelave prepih v avtu, crkavanje kontaktorjev, obvezna letna menjava 12V akomulatorja....
In daleč od tega, da je Tesla v kakšni prednosti od konkurence. Ponujenih Teslinih ničvrednih patentov nihče niti ne povoha.

ZaphodBB ::

fpbs je izjavil:

Kar se tiče konkurence je praktično vsak EV konkurenca Tesli. Kar se tiče odličnosti Tesle: Tričetrt tone baterij, posledično menjava gum na 10000 milj, popravilo najmanjše praske od 8000$ dalje, zaradi šlampaste izdelave prepih v avtu, crkavanje kontaktorjev, obvezna letna menjava 12V akomulatorja....
In daleč od tega, da je Tesla v kakšni prednosti od konkurence. Ponujenih Teslinih ničvrednih patentov nihče niti ne povoha.

A ni žalostno, da kljub temu da je Tesla čisto v buli nihče ni sposoben izgotovit boljšega produkta?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

nekikr ::

ZaphodBB je izjavil:

Seveda, ker si brand fanboy. Pa nič narobe s tem. Samo ne ga srat s tem, da ima kdorkoli konkurenčen kaj šele boljši izdelek kot Tesla.

Dajva tole malo razčlenit.
1. Brand fanboy? Torej meni, ki ne zagovarjam nobene znamke, praviš ti, ki vneto kuješ v nebo Teslo, fanboy? A si malo zamenjal vrsti red miško?
2. Kje točno sem rekel, da ima kdo konkurenčen ali boljši izdelek od Tesle? Daj malo mati povprašaj, zakaj te ni naučila, da lagati ni lepo. To bi morala biti osnova na tvoji življenki poti.

Konkurenčnega ni, ker ga še sami nimajo (glej zgoraj o ceni). Boljši je pa relativen pojem. V EV performancu ne, v EV dometu ne, v kvaliteti izdelave recimo je pa precej veliko boljših. Ko bo stvar zanimiva, takrat bo pa tudi konkrence dovolj. Do takrat pa vsak pokaže da je hispterecogreen, vmes pa štanca milijarde _realnih_ dobičkov.

ZaphodBB ::

nekikr je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Seveda, ker si brand fanboy. Pa nič narobe s tem. Samo ne ga srat s tem, da ima kdorkoli konkurenčen kaj šele boljši izdelek kot Tesla.

Dajva tole malo razčlenit.
1. Brand fanboy? Torej meni, ki ne zagovarjam nobene znamke, praviš ti, ki vneto kuješ v nebo Teslo, fanboy? A si malo zamenjal vrsti red miško?
2. Kje točno sem rekel, da ima kdo konkurenčen ali boljši izdelek od Tesle? Daj malo mati povprašaj, zakaj te ni naučila, da lagati ni lepo. To bi morala biti osnova na tvoji življenki poti.

Konkurenčnega ni, ker ga še sami nimajo (glej zgoraj o ceni). Boljši je pa relativen pojem. V EV performancu ne, v EV dometu ne, v kvaliteti izdelave recimo je pa precej veliko boljših. Ko bo stvar zanimiva, takrat bo pa tudi konkrence dovolj. Do takrat pa vsak pokaže da je hispterecogreen, vmes pa štanca milijarde _realnih_ dobičkov.

Edini razlog, da bi človek rajši imel i8 kot Teslo je v tem, da je prvi BMW. Oziroma ljudje i8 kupujejo zato ker je BMW, ne zato ker je vrhunski električni avto. Edit: In s tem ni nič narobe.

Miško.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

-valvoline- ::

ZaphodBB je izjavil:

fpbs je izjavil:

Kar se tiče konkurence je praktično vsak EV konkurenca Tesli. Kar se tiče odličnosti Tesle: Tričetrt tone baterij, posledično menjava gum na 10000 milj, popravilo najmanjše praske od 8000$ dalje, zaradi šlampaste izdelave prepih v avtu, crkavanje kontaktorjev, obvezna letna menjava 12V akomulatorja....
In daleč od tega, da je Tesla v kakšni prednosti od konkurence. Ponujenih Teslinih ničvrednih patentov nihče niti ne povoha.

A ni žalostno, da kljub temu da je Tesla čisto v buli nihče ni sposoben izgotovit boljšega produkta?

Ker se ne da in se trenutno ne splaca. Ne mores mimo dejstva da spodoben battery pack stane najmanj 30-40kusd. Vseeno made in china ali us.

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Edini razlog, da bi človek rajši imel i8 kot Teslo je v tem, da je prvi BMW.

In ti potem o fanboyih? Neverjeten si poba ;)

ZaphodBB ::

In ti potem o fanboyih? Neverjeten si poba ;)

Tudi če sem fanboy, imam lahko prav ali ne? Prav imam lahko samo če sem hejter?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

fpbs ::

Free Tesla Patents? GM's Global Battery Systems Director Says No Thanks:

http://www.hybridcars.com/free-tesla-pa...

ZaphodBB ::


Ker se ne da in se trenutno ne splaca. Ne mores mimo dejstva da spodoben battery pack stane najmanj 30-40kusd. Vseeno made in china ali us.

A se ti ne zdi ta izjava absurdna, v luči dokazov o nasprotnem.

Free Tesla Patents? GM's Global Battery Systems Director Says No Thanks:

Ker GM je poznan po izvrstnih strateških odločitvah?

Ne glede na to ali si fan ali sovražnik Tesle, iskanje skupnih standardov vsaj za polnilne sisteme je v interesu vseh playerjev na trgu, še posebaj potrošnikov.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

nekikr ::

ZaphodBB je izjavil:

In ti potem o fanboyih? Neverjeten si poba ;)

Tudi če sem fanboy, imam lahko prav ali ne? Prav imam lahko samo če sem hejter?

Seveda imaš lahko prav, zakaj pa ne? Dokler je argument tehten si lahko največji fanboy pa s tem ni nič narobe. Ampak trditi, da bi imel nekdo i8 samo zaradi znamke, je hudo bedasto (ker tiste druge osebe ne poznaš).
Kot drugo so tudi haterji bedasti. Recimo Warped včasih, ko je govora o čemerkoli drugem kot Tesli. Pa tudi ti. Če imaš tehten argument ok, če ga nimaš, potem je pa neumno. In trditi, da je Tesla ne vem kako kvalitetna je precej trapasto, ko pa imaš na internetih precej dokazov o šlamparijah (ki se jih lahko poslužuje Kia za 15.000€ ne pa nek premium brand za 100k€). Tudi o konkurenčnosti težko govoriš, če že Tesla ni profitabilna ob vseh zunanjih financah (ki sem jih že prilimal). Je pa dober avto, tu ni kaj, to sploh ni sporno. Moti me bolj, da se superiornost Tesle dokazuje z odsotnostjo neke konkurence, ki se ji v take butične izdelke pač ne splača investirati preveč truda trenutno, ker z ostalim prodajnim segmentom ustvarijo dovolj profita.

fpbs ::

Čudne nepojasnene nesreče Tesel. Do sedaj so bili vedno krivi vozniki vozil, čeprav so vsi trdili, da niso pritiskali na "gas", ko se je to zgodilo.

http://insideevs.com/tesla-model-s-make...

Skupni standardi za polnenje so že zdavnaj izbrani. V Evropi je trenutno preko 750 CCS postaj. Teslinih, ki ne odgovarjajo nobenemu standardu nekaj čez 100.

ZaphodBB ::

nekikr je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

In ti potem o fanboyih? Neverjeten si poba ;)

Tudi če sem fanboy, imam lahko prav ali ne? Prav imam lahko samo če sem hejter?

Seveda imaš lahko prav, zakaj pa ne? Dokler je argument tehten si lahko največji fanboy pa s tem ni nič narobe. Ampak trditi, da bi imel nekdo i8 samo zaradi znamke, je hudo bedasto (ker tiste druge osebe ne poznaš).
Kot drugo so tudi haterji bedasti. Recimo Warped včasih, ko je govora o čemerkoli drugem kot Tesli. Pa tudi ti. Če imaš tehten argument ok, če ga nimaš, potem je pa neumno. In trditi, da je Tesla ne vem kako kvalitetna je precej trapasto, ko pa imaš na internetih precej dokazov o šlamparijah (ki se jih lahko poslužuje Kia za 15.000€ ne pa nek premium brand za 100k€). Tudi o konkurenčnosti težko govoriš, če že Tesla ni profitabilna ob vseh zunanjih financah (ki sem jih že prilimal). Je pa dober avto, tu ni kaj, to sploh ni sporno. Moti me bolj, da se superiornost Tesle dokazuje z odsotnostjo neke konkurence, ki se ji v take butične izdelke pač ne splača investirati preveč truda trenutno, ker z ostalim prodajnim segmentom ustvarijo dovolj profita.

Ko ravno razpravljava o kvaliteti. So recimo Aston Martini totalne smeti z svojimi smešno kratkimi servisnimi intervali? Zakaj ravno AM? Zato ker je model S po performancah hudičevo blizu. In zdi se, da nič kaj manj zanesljiv.

Primerjava luksuznega vozila kot je Model S z Kio za 15.000€ je pa trapasta no. Potemtakem so bedaki vsi ki kupijo karkoli durgega kot najmanšega jajčka za 8k€ - ker ga nič ne preseže po price/performance, niti prek amortizacije. Skratka untouchable. Si slišat kot jype.

fpbs je izjavil:

Čudne nepojasnene nesreče Tesel. Do sedaj so bili vedno krivi vozniki vozil, čeprav so vsi trdili, da niso pritiskali na "gas", ko se je to zgodilo.

Ne izzivaj.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

dzinks63 ::

Kia je vse boljša in npr. Kia-sportspace bo podrla vse stereotipe o tej znamki. Drugače pa trenutno je zatišje pred nevihto, čaka se na začetek proizvodnje gigafactory baterij in potem bo eksplozija električnih modelov in količine le teh.

ZaphodBB ::

dzinks63 je izjavil:

Kia je vse boljša in npr. Kia-sportspace bo podrla vse stereotipe o tej znamki. Drugače pa trenutno je zatišje pred nevihto, čaka se na začetek proizvodnje gigafactory baterij in potem bo eksplozija električnih modelov in količine le teh.

Seveda, se strinjam. Osebno nimam blage veze zakaj bi kdorkoli kupil Mercedesa za 100k€, če pa lahko dobiš amazing Kio za 15-20k€.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

nekikr ::

o ravno razpravljava o kvaliteti. So recimo Aston Martini totalne smeti z svojimi smešno kratkimi servisnimi intervali?

Ne, superšportnik ima pač take servisne zahteve. Če imaš za AM, potem imaš tudi za servis. Sicer nima veze z ničemer...posebej pa ne bi rekel da je smet.

Primerjava luksuznega vozila kot je Model S z Kio za 15.000€ je pa trapasta no.

Ja saj to ti govorim. Če okrasna plastika štrli stran, potem težko opevaš kvaliteto. Pri Kii to pride s ceno, pri Tesli ne bi smelo.

Potemtakem so bedaki vsi ki kupijo karkoli durgega kot najmanšega jajčka za 8k€ - ker ga nič ne preseže po price/performance, niti prek amortizacije.

A? A to iz riti potegneš eno laž (resno, doma povprašaj mamo kje je falila), jo sam zanikaš in potem v tvoji glavi izpade kot da imaš prav in si car?

eveda, se strinjam. Osebno nimam blage veze zakaj bi kdorkoli kupil Mercedesa za 100k€, če pa lahko dobiš amazing Kio za 15-20k€.

Ker trolaš na polno in izkrivljaš druge izjave, da sedejo v tvoj kontekst, potem jih pa lahko z nekim slabim sarkazmom negiraš (svojo laž). Bravo.
««
231 / 1139
»»