Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
fpbs ::
Ne zgleda resno tole, saj niti leta proizvodnje niso dali ven. Najbrž je vse kar imajo ta 3d print.
According to sources cited by the Wall Street Journal and Detroit News, GM plans to launch a new EV called the Chevrolet Bolt, with a range of over 200 miles and a price tag of $30,000, to hit the market by 2017 (just in time to scoop Tesla’s Model 3).
Matev ::
to hit the market by 2017
vse kar se reče da pride več čez več kot eno leto
je bs
in nevredno reklame
matejm1994 ::
Me zanima kaj poreče W1 na to :) Ko tesla ni več edini v 200 miles 35k $ avto tekmi :) A bo še vedno mizerja, samo zati ker ima Chevrolet značko gor...
fpbs ::
matejm1994 je izjavil:
Me zanima kaj poreče W1 na to :) Ko tesla ni več edini v 200 miles 35k $ avto tekmi :) A bo še vedno mizerja, samo zati ker ima Chevrolet značko gor...
Nič se ne oglasi, verjetno ga je malo prizadelo.
Nikec3 ::
matejm1994 je izjavil:
Me zanima kaj poreče W1 na to :) Ko tesla ni več edini v 200 miles 35k $ avto tekmi :) A bo še vedno mizerja, samo zati ker ima Chevrolet značko gor...
Če bo Chevrolet do leta 2017 spacal skupaj EV-ja z preko 200 milj dosega po EPA ciklu za 30 000 $, častim vsakemu v tej temi eno gajbo.
Bodite malo resno no. Chevrolet ima eno navadno animacijo. Kot tiste nasine animacije pristajanja na Marsu. Nekje isti rang.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
matejm1994 ::
Hehe :) ja glej, prototip imajo, in zelo verjetno da jim bo uspelo. Vsaj delajo na tem.
WarpedGone ::
Me zanima kaj poreče W1 na to :) Ko tesla ni več edini v 200 miles 35k $ avto tekmi :) A bo še vedno mizerja, samo zati ker ima Chevrolet značko gor...
Kaj porečem? Porečem KONČNO. Sicer to ni niti prototip ampak le koncept.
Ampak ta koncept je vsaj podoben normalnemu avtomobilu.
En HiFive dobi za domiselno izboljšavo aerodinamike platišč brez da gre izgled u maloro.
Stvar postane sumljiva, ko stopiš korak nazaj in pretehtaš celoto, kaj dobiš za teh 37k. Bolt bi z ICE mašino koštal mogoče 15k. Več kot podvojitev cene za EV-only. Bodo super vozne lastnosti, ogromno placa ali kaki drugi bonbončk, ki mal odtehatjo pribitek k ceni? Niti ne. Dosegljivost hitrega polnjenja? Sumljiva tišina. Način prodaje, servisev, ...? Po starem preko dielerjev, ki o prodaji EV nimajo pojma?
Glavna kislica pri celi stvari je tišina o letni proizvodnji in njenem dejanskem začetku - 2017 je že čez 2 leti, volt je nucal 4 leta da je iz koncepta pripeljal na cesto. GM ne obljublja svoje fabrike baterij, LG Chem tudi ne, vsaj takšne, ki bi omogočala proizvodnjo tega avtomobila v rangu nad 50k vozil letno ne.
Zaenkrat se nagibam na stran To Good To Be True. Če že in ko že, bo to precej omejen avtomobil, ponujan le v nekaterih državah USA. Pa tudi če iz tega Bolta ne bo čisto nič, je tole en velik pokazatelj, da vsaj (del?) GM kapira kam piha veter:
"If you are a slave to monthly sales, you will give up your long-term vision of what you think the future will be," he said. "And we did that [with the EV1]. We had the first electric car. And we didn't follow it up. Think of where we would be today if we hadn't done that.
"And I remind people who weren't in the company or are younger. I say, we are not going to make that mistake again."
Skratka... GM, thumbs up!
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
WarpedGone ::
Glede dostopnosti v 2017:
V 2017 bomo zvedl šele detajle, kak ta avto sploh bo - sigurno precej drugačen kot sedaj. Začetek proizvodnje morda 2018, raje 2019.
Kar avtu da običajnih (še vedno precej kratkih ) 4 leta od prve predstavitve do prodaje.
Battery pack is a skateboard design under the floor as in the Model S. The production vehicle will have 5 seats unlike the 4 in the concept car. It will have a long wheelbase relative to total size to accommodate the pack. The body will use materials similar to the Cadillac CT6 (aluminum, carbon fiber, etc) for weight reduction. Production design details in 12 to 18 months so maybe at next year's Detroit show.
V 2017 bomo zvedl šele detajle, kak ta avto sploh bo - sigurno precej drugačen kot sedaj. Začetek proizvodnje morda 2018, raje 2019.
Kar avtu da običajnih (še vedno precej kratkih ) 4 leta od prve predstavitve do prodaje.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Samsung SDI Shows Of EV Batteries and High-tech Materials in Detroit:
http://electriccarsreport.com/2015/01/s...
http://electriccarsreport.com/2015/01/s...
WarpedGone ::
Za občutek, kaj manjka 'konkurenci', da sploh bo konkurenca:
GF so večinoma še načrti, tako dabi zadostovali tudi načrti konkurence.
Kakšni so načrti za proizvodnjo Boltovih baterij?
GF so večinoma še načrti, tako dabi zadostovali tudi načrti konkurence.
Kakšni so načrti za proizvodnjo Boltovih baterij?
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
WarpedGone je izjavil:
Za občutek, kaj manjka 'konkurenci', da sploh bo konkurenca:
GF so večinoma še načrti, tako dabi zadostovali tudi načrti konkurence.
Kakšni so načrti za proizvodnjo Boltovih baterij?
Konkurenca caka na gotov produkt in resitev da ga potem poceni kupi.
Hint: Fiatov common rail sistem za dizle.
Ko se bo pojavilo kaj pametnega na podrocju EV se posebej baterij si ga bodo velki volci takoj *prisvojili*.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
7982884e ::
uf, to pa nisem vedel, da naj bi gigafactory bil tako velika zadeva.
se pravi, še večje kot to:
se pravi, še večje kot to:
vir: Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
hojnikb ::
hmm, me zanima če bodo panasonic celice kej cenejše, ko bo enkrat tale fabrika aktivna..
pač v tem smislu, da jih lahko jst nabavim..
pač v tem smislu, da jih lahko jst nabavim..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
fpbs ::
-valvoline- je izjavil:
Ko se bo pojavilo kaj pametnega na podrocju EV se posebej baterij si ga bodo velki volci takoj *prisvojili*.
Bolj kot velike zgradbe so pomembni patenti. Korejske firme LG, Samsung, in Hyundai imaja kar 41% patentov v vezi z baterijami. Tesla jih ima samo 1,5%, pa še ti so nepomembni.
WarpedGone ::
Update, Jan. 12, 2015, 4:55 p.m.: At a media briefing Monday afternoon in Detroit, Nissan said it too will aim for a 200-mile range on the next generation of its Leaf electric car, which is also due out in 2017. "We want to be competitive" with the Bolt, CEO Carlos Ghosn said, according to the Detroit News. "It may have even more range."
Domine?
Zbogom in hvala za vse ribe
matejm1994 ::
WarpedGone je izjavil:
Update, Jan. 12, 2015, 4:55 p.m.: At a media briefing Monday afternoon in Detroit, Nissan said it too will aim for a 200-mile range on the next generation of its Leaf electric car, which is also due out in 2017. "We want to be competitive" with the Bolt, CEO Carlos Ghosn said, according to the Detroit News. "It may have even more range."
Domine?
Super :) Bo še zanimivo :)
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Kakšni so načrti za proizvodnjo Boltovih baterij?
LG Chem ima v Michiganu že od leta 2011 zgrajene proizvodnje hale. Kar dve leti zaradi pomanjkanja potrošnje baterij proizvodnja ni stekla, in je bilo ceneje baterije proizvajat v matični firmi v Koreji. Sedaj že nekaj časa poteka samo 20% proizvodnja in to iz razlogov, da ne plačajo visokih kazni, če firma nebi delovala. Skratka, opekli so se pri načrtovanju proizvodnje. Zato tudi ne pričakuj, da se bodo pri LGeju lotili neke "gigafactory", ker jih je to do sedaj dosti izučilo. Se pa to zna zgoditi Tesli.
fpbs ::
BMW i3 called 'most revolutionary car' since Ford Model T:
http://www.autoblog.com/2015/01/16/bmw-...
http://www.autoblog.com/2015/01/16/bmw-...
fpbs ::
hojnikb ::
sj odstranič celotn bencinski pogonski sklop in že profitiraš neki. In pač ne naloudaš gor tolk baterij, pa je...
#brezpodpisa
Nikec3 ::
Rahlo offtopic:
http://www.businessweek.com/articles/20...
Musk očitno misli resno s temi sateliti in internetom:
http://www.businessweek.com/articles/20...
Musk očitno misli resno s temi sateliti in internetom:
The Space Internet venture, to which Musk hasn't yet given a name, would be hugely ambitious. Hundreds of satellites would orbit about 750 miles above earth, much closer than traditional communications satellites in geosynchronous orbit at altitudes of up to 22,000 miles. The lower satellites would make for a speedier Internet service, with less distance for electromagnetic signals to travel.
In Musk's vision, Internet data packets going from, say, Los Angeles to Johannesburg would no longer have to go through dozens of routers and terrestrial networks. Instead, the packets would go to space, bouncing from satellite to satellite until they reach the one nearest their destination, then return to an antenna on earth. "The speed of light is 40 percent faster in the vacuum of space than it is for fiber," Musk says. "The long-term potential is to be the primary means of long-distance Internet traffic and to serve people in sparsely populated areas."
This project, he says, will be based in the Seattle office. (Musk has yet to determine the location of the satellite factory.) The office will start with about 60 people and may grow to 1,000 within three to four years.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
nekikr ::
....to pa je avto.
Samo, potem nebi bil več, ko bi bil natovorjen s tričetrt tone baterij.
Morda bi bil počasnejši/imel manj dosega, ja. Ampak vsaj izgledal bi ceni primerno. Notri in zunaj. Za cca. 135.000€ dobiš Luksuz in ne samo enega velikega zaslona za rajo. iBuy.
vostok_1 ::
Rahlo offtopic:
http://www.businessweek.com/articles/20...
Musk očitno misli resno s temi sateliti in internetom:
The Space Internet venture, to which Musk hasn't yet given a name, would be hugely ambitious. Hundreds of satellites would orbit about 750 miles above earth, much closer than traditional communications satellites in geosynchronous orbit at altitudes of up to 22,000 miles. The lower satellites would make for a speedier Internet service, with less distance for electromagnetic signals to travel.
In Musk's vision, Internet data packets going from, say, Los Angeles to Johannesburg would no longer have to go through dozens of routers and terrestrial networks. Instead, the packets would go to space, bouncing from satellite to satellite until they reach the one nearest their destination, then return to an antenna on earth. "The speed of light is 40 percent faster in the vacuum of space than it is for fiber," Musk says. "The long-term potential is to be the primary means of long-distance Internet traffic and to serve people in sparsely populated areas."
This project, he says, will be based in the Seattle office. (Musk has yet to determine the location of the satellite factory.) The office will start with about 60 people and may grow to 1,000 within three to four years.
Se spomnem ko je en razlagal, med drugim, zakaj je težko najti nezemeljska bitja preko EM valovanja. Dal je primer Zemlje, kjer se je komunikacija skozi leta preselila iz brezžičnih anten na kable in s tem zmanjšala sevanje v vesolje.
Fuck that, says Musk.
WarpedGone ::
Koristijo pa komu točno?
Ko grem iz celja na morje, ne ker so prešvoh.
Ko se furam po ljubljani tudi ne, ker si avto nafilam že doma.
Torej?
Ko grem iz celja na morje, ne ker so prešvoh.
Ko se furam po ljubljani tudi ne, ker si avto nafilam že doma.
Torej?
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Koristijo pa komu točno?
Ko grem iz celja na morje, ne ker so prešvoh.
Ko se furam po ljubljani tudi ne, ker si avto nafilam že doma.
Torej?
Torej Warpi, najprej se moraš vprašat, komu razen tistim parim lastnikom Tesel, služi ljubljanska Teslina polnilna postaja. Tudi ti si avto lahko nafilajo že doma, in prevozijo Slovenijo po dolgem in počez. Edino, če so toliko zdrgnjeni, da jim je škoda filat doma.
CCS postaje bo pa lahko koristil vsak, celo lastniki Tesel, če bodo pripravljeni dokupit močno zasoljen adapter od Elona. Drži pa, da bo polnenje Tesel na teh postajah
vzelo cca 10 min. več časa.
WarpedGone ::
Torej Warpi, najprej se moraš vprašat, komu razen tistim parim lastnikom Tesel, služi ljubljanska Teslina polnilna postaja. Tudi ti si avto lahko nafilajo že doma, in prevozijo Slovenijo po dolgem in počez. Edino, če so toliko zdrgnjeni, da jim je škoda filat doma.
Ljubljanski SC ni zaradi par deset slovenskih ampak zaradi nekaj deset tisoč evropskih lastnikov model S, ki se z Model S furajo po celi Evropi in ne le do najbljižje trgovine in nazaj. Ljubljanski SC omogoča pot recimo iz trsta do dunaja, od salzburga do zagreba/splita.
Vsakič ko se ustavim pri Monsu, je tam vsaj en Model S, s tujo registracijo.
Teh 700 CCS postaj je pratkično useless, ker:
- so locirane tam kjer se jih tipično ne potrebuje (znotraj mest)
- so prešvoh (cela ura za nekaj 10km dosega)
- tipično smotana politika polnjenja (zahtevnao članstvo v pravilnem klubu itd)
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
- tipično smotana politika polnjenja (zahtevnao članstvo v pravilnem klubu itd)
No ja... večina lastnikov električnih avtov verjetno reče isto za Teslnine superchargerje. S to razliko, da je vstopnina za ta klub veliko dražja. :)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Ne razumeš - v teslin klub se včlaniš enkrat in to velja za *vse* SC na zemlji. Pri nakupu ne 60kWh variante, je članarina direkt avtomatska brez vprašanja.
CCSi pa so pod nadzorom lokalnih oblasti, na javnih zemljevidih postaj pa tipično ni označeno član točko katerega kluba moraš bit, da bo kartica tam prijela.
Stvar je dost tečna, da so recimo v kaliforniji sprejeli zakon, ki tako politiko prepoveduje i.e. direkt zahteva možnost plačila s splošnosprejetim plačilnim sredstovm i.e. plačilno kartico. Kar je pa spet smotano, ker s tem praktično prepove brezplačno polnjenje. V praksi cela štala.
CCSi pa so pod nadzorom lokalnih oblasti, na javnih zemljevidih postaj pa tipično ni označeno član točko katerega kluba moraš bit, da bo kartica tam prijela.
Stvar je dost tečna, da so recimo v kaliforniji sprejeli zakon, ki tako politiko prepoveduje i.e. direkt zahteva možnost plačila s splošnosprejetim plačilnim sredstovm i.e. plačilno kartico. Kar je pa spet smotano, ker s tem praktično prepove brezplačno polnjenje. V praksi cela štala.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
CCSi pa so pod nadzorom lokalnih oblasti, na javnih zemljevidih postaj pa tipično ni označeno član točko katerega kluba moraš bit, da bo kartica tam prijela.
Stvar je dost tečna, da so recimo v kaliforniji sprejeli zakon, ki tako politiko prepoveduje i.e. direkt zahteva možnost plačila s splošnosprejetim plačilnim sredstovm i.e. plačilno kartico. Kar je pa spet smotano, ker s tem praktično prepove brezplačno polnjenje. V praksi cela štala.
Bodi smešen, kakšnih lokalnih oblasti?, kakšnih klubov?. Sploh pa nas ne zanima Kalifornija, mi smo v Evropi. Letos pričakuj cca 26 CCS polnilnih postaj v Sloveniji.
WarpedGone ::
Bodi smešen, kakšnih lokalnih oblasti?
Ti meni povej, kdo je lastnik obstoječih postaj, kdo jih je plačal in kakšni so pogoji, da se na posamezni postaji lahko prikopim in filam.
Ne znaš povedat? Točno v tem je problem.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Za demonstracijo: na elektro-crpalke.si je super pregled/iskalnik polnih postaj.
Desno zgoraj pa najdeš:
Pojasnilo ob kliku pravi:
Kaj si o tem misli kak avstrijec, ki zaide na našo stran alp?
In obratno, ko kak celjan s svojim Leafom zaluta v avstrijo in se mora znajt v njihovem sistemu fočkanja in aktivacije polnilnjenja?
Če seveda na konkretem polnilcu, do katerega si pricijazil z zadnjimi Wh v bateriji, ne najdeš papirja "Ne deluje", kot je bil v zadnjem tednu decembra na polnilni postaji v europarku v Mb. Variante, da si brez GSMa pa itak odpadejo.
In na koncu vsa ta hebada za nekaj mizernih kW polnilne moči.
Desno zgoraj pa najdeš:
Pojasnilo ob kliku pravi:
Uporabniki elektro črpalk, ki želite polnite svoja električna vozila, se morate pred prvo uporabo registrirati. Po potrditvi registracije boste lahko iz številke mobilnega telefona, ki ga boste navedli v registracijskem postopku, aktivirali polnjenje vašega vozila.
Podrobnosti si lahko preberete v navodilih za uporabo elektro črpalk.
Kaj si o tem misli kak avstrijec, ki zaide na našo stran alp?
In obratno, ko kak celjan s svojim Leafom zaluta v avstrijo in se mora znajt v njihovem sistemu fočkanja in aktivacije polnilnjenja?
Če seveda na konkretem polnilcu, do katerega si pricijazil z zadnjimi Wh v bateriji, ne najdeš papirja "Ne deluje", kot je bil v zadnjem tednu decembra na polnilni postaji v europarku v Mb. Variante, da si brez GSMa pa itak odpadejo.
In na koncu vsa ta hebada za nekaj mizernih kW polnilne moči.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Saj to sploh ni pomembno, ali je to Petrol, Elektro, OMW ali kdor koli, niti ne pričakujem zastonj "tankanja", sploh pa ne v takem smislu, kot nudi Tesla "kao zaston" tankanje.
WarpedGone ::
Ni problem v samem dejstvu al je treba plačat al ne, stvar poslovnega modela. Na koncu se plača čisto vse, na tak al drugačen način.
Problem je, če se nekaj oglašuje kot javno in prosto in za vse, ko pa pridem tja pa zahtevajo od mene:
- predhodno registracijo in/ali
- ustrezno člansko izkaznico v denarnici in/ali
- GSM in/ali
- xyz
Na eni postaji tako, na tisti 3km naprej pa čist drugače. Da nezanesljivost in zaparkiranost sploh ne načenjam.
Še najbolš model, ki se zadnječase uveljavla po svetu, pri nas še ne, je simpl: polnilno mesto je enostavno plačiljiv parking, kjer ti ne začaunajo kWh ampak čas, ko je avto tam stal. Plačaš pa z običajnim veljavnim plačilnim sredstvom i.e. kovanci, BA kartica. Tarifa je seveda nekaj višja kot parking na "nepolnilnih" mestih.
Problem je, če se nekaj oglašuje kot javno in prosto in za vse, ko pa pridem tja pa zahtevajo od mene:
- predhodno registracijo in/ali
- ustrezno člansko izkaznico v denarnici in/ali
- GSM in/ali
- xyz
Na eni postaji tako, na tisti 3km naprej pa čist drugače. Da nezanesljivost in zaparkiranost sploh ne načenjam.
Še najbolš model, ki se zadnječase uveljavla po svetu, pri nas še ne, je simpl: polnilno mesto je enostavno plačiljiv parking, kjer ti ne začaunajo kWh ampak čas, ko je avto tam stal. Plačaš pa z običajnim veljavnim plačilnim sredstvom i.e. kovanci, BA kartica. Tarifa je seveda nekaj višja kot parking na "nepolnilnih" mestih.
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
Ko bodo EV nek statistično zaznavni del voznega parka, bodo te težave s plačevanjem in fočkanjem urejene. Do takrat se pa ne sekirat preveč, sploh ker še vsi kurite nafto...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Nadaljujem demonstracijo:
Kot rečeno elektro-crpalke.si zgledajo super. Gor so tudi navodila za uporabo, kjer je opisan postopek registracije in spodaj tudi seznam polnilnih postaj.
Čak mal, kaj pa polnila postaja v europarku v Mariboru?
Na tem seznamu Maribora ni, očitno ni od elektro ljubljane in mi člansko v klubu elektro ljubljana nič ne pomaga, se morm včlanit tudi v mariborski klub? Najprej morm sploh pogruntat kdo je lastnik tiste polnile postaje in kakšna pravila veljajo tam.
Na elektrocrpalke.si o tej postaji vedo povedat le:
Če sm recimo iz obale in grem po enih opravikih v Mb in vem da bom mogu filat svojo električni mizerijo s 100km dosega, mi to zgornje koristi glih tolk, da ne vem al bom lahk v mb filal al ne.
Kot rečeno elektro-crpalke.si zgledajo super. Gor so tudi navodila za uporabo, kjer je opisan postopek registracije in spodaj tudi seznam polnilnih postaj.
Čak mal, kaj pa polnila postaja v europarku v Mariboru?
Na tem seznamu Maribora ni, očitno ni od elektro ljubljane in mi člansko v klubu elektro ljubljana nič ne pomaga, se morm včlanit tudi v mariborski klub? Najprej morm sploh pogruntat kdo je lastnik tiste polnile postaje in kakšna pravila veljajo tam.
Na elektrocrpalke.si o tej postaji vedo povedat le:
PP Europark 2
Država: Slovenija
Naslov: Podbreška cesta 18, 2000 Maribor
Odprto: PON 09:00 - 02:00
TOR 09:00 - 21:00
SRE 09:00 - 21:00
ČET 09:00 - 21:00
PET 09:00 - 21:00
SOB 08:00 - 21:00
NED 09:00 - 15:00
Lastnik Ni podatka
Če sm recimo iz obale in grem po enih opravikih v Mb in vem da bom mogu filat svojo električni mizerijo s 100km dosega, mi to zgornje koristi glih tolk, da ne vem al bom lahk v mb filal al ne.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Ko bodo EV nek statistično zaznavni del voznega parka, bodo te težave s plačevanjem in fočkanjem urejene. Do takrat se pa ne sekirat preveč, sploh ker še vsi kurite nafto...
Točno tako, samo Warpi hoče prikazat, kako brezhibno deluje "brezplačno" tankanje pri Tesli in na kako ogromne, nepremagljive težave naletiš na CCS postajah. Celo registrirat se moraš.
nekikr ::
Ima prav, je težavno, ker ni jasno kdo pije in kdo plača pri vseh teh polnilnicah. Seveda pa pretirava, ker v bistvu to sploh ni pomembno, dokler je skoraj več polnilnic kot pa EV. Ko bo EVjev več kot za vzorec tudi teh problemov ne bo več.
WarpedGone ::
Z vidika statistike smo vsi mrtvi.
Čisto nič ti ne nuca, da je v sosednjem mestu (al pa 1km stran) še ena polnilnica, če je tista do katere si komaj priplezal, iz nekega (butastega) razloga zate neuporabna. Halo, avtovleka.
Problem ima konkretna oseba, ki si lasti (mizeren) EV in ga želi uporabljat kot avto. Hitro ugotovi da nuca N članarin in okrog vratu zajčjo tačko, da bo konkretna polnilnica, točno takrat kot jo potrebuje, tudi res delala in se politika od zadnjič ko je bil tam, še ni spremenila.
Čisto nič ti ne nuca, da je v sosednjem mestu (al pa 1km stran) še ena polnilnica, če je tista do katere si komaj priplezal, iz nekega (butastega) razloga zate neuporabna. Halo, avtovleka.
Problem ima konkretna oseba, ki si lasti (mizeren) EV in ga želi uporabljat kot avto. Hitro ugotovi da nuca N članarin in okrog vratu zajčjo tačko, da bo konkretna polnilnica, točno takrat kot jo potrebuje, tudi res delala in se politika od zadnjič ko je bil tam, še ni spremenila.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Spet: ko bo EVjev več kot za vzorec bo ta problem rešen. Do takrat je pa prav vseeno. In ne, zaradi tega ne bo prodanih manj EV, ker pri takih malih dosegih ljudje pač ne računajo na dolga potovanja in ne kupijo EV zaradi nabijanja kilometrine. South Park ima super del na to temo.
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Nadaljujem demonstracijo:
Kot rečeno elektro-crpalke.si zgledajo super. Gor so tudi navodila za uporabo, kjer je opisan postopek registracije in spodaj tudi seznam polnilnih postaj.
Čak mal, kaj pa polnila postaja v europarku v Mariboru?
Na tem seznamu Maribora ni, očitno ni od elektro ljubljane in mi člansko v klubu elektro ljubljana nič ne pomaga, se morm včlanit tudi v mariborski klub? Najprej morm sploh pogruntat kdo je lastnik tiste polnile postaje in kakšna pravila veljajo tam.
Na elektrocrpalke.si o tej postaji vedo povedat le:
Če sm recimo iz obale in grem po enih opravikih v Mb in vem da bom mogu filat svojo električni mizerijo s 100km dosega, mi to zgornje koristi glih tolk, da ne vem al bom lahk v mb filal al ne.
S tem tvojim prispevkom mi je postalo jasno, da ti mešaš te, že obstoječe, eksperimentalne polnilne postaje, ki ne odgovarjajo nobenemu standardu s CCS. Kar me zelo čudi, ker sem pričakoval, da vseeno zadevo malo bolje poznaš. V Sloveniji zaenkrat nimamo še nobene CCS postaje, se jih pa letos pričakuje 26.
J.McLane ::
In zakaj EVjev ni več? Eden izmed razlogov je verjetno tudi zahojena polnilna infrastruktura.
Na drugih slovenskih forumih imaš opise dejanskih takih problemov, v avtu pa cela družina, TO JE PROBLEM DANES ni opravičila da je EVjev malo.
Na drugih slovenskih forumih imaš opise dejanskih takih problemov, v avtu pa cela družina, TO JE PROBLEM DANES ni opravičila da je EVjev malo.
J.McLane ::
fpbs, sedaj pa povej ali bi se hipotetično upal pelajti v Milano, kjer je očitno na tej mapi označeno da je CCS polnilnica. Podatki o njen pa pravijo tole:
http://www.openchargemap.org/site/poi/d...
Torej BMW salon avtomobilov.
Ali pa malo južneje:
http://www.openchargemap.org/site/poi/d...
"Membership Required"
http://www.openchargemap.org/site/poi/d...
Torej BMW salon avtomobilov.
Ali pa malo južneje:
http://www.openchargemap.org/site/poi/d...
"Membership Required"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()