Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
driver_x ::
Sicer ko pomisliš na glavno baterijo pod 400V in močjo, ki jo je sposobna dati od sebe, je nekako logično, da je ta krog ločen od ostalih.
pegasus ::
Ko je ze glih taka tema: A se komu sanja zakaj avti se niso vsi dizl-elektrik? Meni se zdi da bi to precej popravilo izkoristek v mestu, ker lahko motor skos laufa na optimalnih obratih, pa ne zmeces polovice bencina v speljevanje/prestave?
Ravno danes zjutraj na poti v službo sem fantaziral, da bi bil dizl/elektrika avtodom super zadeva ...
Evo tržne niše, kdo bo prvi na trgu? :)
J.McLane ::
Avtodom bi bil idealen LPG/elektrika, ker plin se v avtodomu uporablja za praktično vse (hladilnik, gretje, kuhanje)
vostok_1 ::
Zanimivo...dejansko kot mikro država imamo relativno priviligiran položaj s superchargerji.
Nikec3 ::
@WarpedOne eno vprašanje. Kaj se dogaja z Model X? Spremljam že 2 leti vsa prestavljanja, in mnenja analitikov, in "strokovnjakov". Nekaj intervjujev na to temo je bilo tudi na Bloombergu, Elon Musk je o X-u tiho, Tesla se dela, kot da sploh ne obstaja...
Mislim da je bil prestavljen že 4x, ter da tudi proizvodnja v začetku Q2 2015 ne bo stekla. Kje so problemi?
Mislim da je bil prestavljen že 4x, ter da tudi proizvodnja v začetku Q2 2015 ne bo stekla. Kje so problemi?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Problem je enostaven odgovor na vprašanje Zakaj sploh se matrat.
Teslin glavni problem je obvladovanje množične proizvodnje in razpoložljivost virov, z vseh možnih aspektov. Kmalu po predstavitvi D variante so skenslal 60D in RWD Performance. Pa dveh barv ni več možno naročt. Režejo vse male vejice kjer ni dovolj interesa da bi upravičil vložek resorsev in končen profit.
X je čisti šov, zgodil se bo ker je 'enostavno prav da se'. Bo dražji od S in s tem ne bo k dosegljivosti EVjev dodal skorajda nič, povečal bo le ugled ideje. Zaradi njega bo kak S manj prodan. Kar ni škode, kakšnega hudega profita, ki bi upravičil 'hitenje' pa tudi ne. Glavno delo pri tesli je na stabilizaciji in proizvodnji S ter dizajn trojke ter postavitev fabrike baterij. Na Xu se dela pretežno 'uzput', kot je pač razpoložljivih virov, ki v danem trenutku nimajo pomemnejšega dela. Je enostavno low priority projekt, kjer je po definiciji težko povedat, kdaj bo stvar res fertig. AWD platformo so vmes dost spilili, da so jo predstavili v S, dihtunge v vratih so menda že tut spravl pod kontrolo, s čim se še ubadajo trenutno pa niso razkrili. Komot čist kakšen dolgcat.
Glavni fokus je zdele na Gigafactory in E, kjer se še vedno omenja '17 kot leto začetka proizvodnje. Gigafactory pa naj bi prve celice vn pljunila že konec '16.
Teslin glavni problem je obvladovanje množične proizvodnje in razpoložljivost virov, z vseh možnih aspektov. Kmalu po predstavitvi D variante so skenslal 60D in RWD Performance. Pa dveh barv ni več možno naročt. Režejo vse male vejice kjer ni dovolj interesa da bi upravičil vložek resorsev in končen profit.
X je čisti šov, zgodil se bo ker je 'enostavno prav da se'. Bo dražji od S in s tem ne bo k dosegljivosti EVjev dodal skorajda nič, povečal bo le ugled ideje. Zaradi njega bo kak S manj prodan. Kar ni škode, kakšnega hudega profita, ki bi upravičil 'hitenje' pa tudi ne. Glavno delo pri tesli je na stabilizaciji in proizvodnji S ter dizajn trojke ter postavitev fabrike baterij. Na Xu se dela pretežno 'uzput', kot je pač razpoložljivih virov, ki v danem trenutku nimajo pomemnejšega dela. Je enostavno low priority projekt, kjer je po definiciji težko povedat, kdaj bo stvar res fertig. AWD platformo so vmes dost spilili, da so jo predstavili v S, dihtunge v vratih so menda že tut spravl pod kontrolo, s čim se še ubadajo trenutno pa niso razkrili. Komot čist kakšen dolgcat.
Glavni fokus je zdele na Gigafactory in E, kjer se še vedno omenja '17 kot leto začetka proizvodnje. Gigafactory pa naj bi prve celice vn pljunila že konec '16.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
P.S. osebno si kot glavni razlog prestavljanja X razlagam s čakanjem na naslednjo 'generacijo' baterij. X bo z istimi 85kWh naredu ~10% manj kot S, kar je mal kislo. Upam stavit neko manjšo vsoto, da bodo skupaj z Xom ponudili tudi baterijo v rangu 110kWh, ki bo v Xu imela več dosega kot 85 v Su. V dokaz nimam ponudit nič druzga kot dvoje bajanj:
a) Baterije napredujejo ~8% letno. 85kWh baterija v Su je na nivoju tehnike leta 2011. V treh, štirih letih je stvar šla dovolj, da naslednji 'nov' model lahko ponudijo z večjim dosegom, kot ga je imel obstoječi model. To je možno le z večjo baterijo. Ta bo seveda na voljo tudi v S.
b) Musk je izjavil da S kakšno leto ne bo dobil nobenih nadgradnenj HW, kar so mislili spremenit, so spremenili. Naslednji upgrade pa čez kako leto. Čez kako leto naj bi začeli dobavljati X. Slučaj? IMHO ne.
a) Baterije napredujejo ~8% letno. 85kWh baterija v Su je na nivoju tehnike leta 2011. V treh, štirih letih je stvar šla dovolj, da naslednji 'nov' model lahko ponudijo z večjim dosegom, kot ga je imel obstoječi model. To je možno le z večjo baterijo. Ta bo seveda na voljo tudi v S.
b) Musk je izjavil da S kakšno leto ne bo dobil nobenih nadgradnenj HW, kar so mislili spremenit, so spremenili. Naslednji upgrade pa čez kako leto. Čez kako leto naj bi začeli dobavljati X. Slučaj? IMHO ne.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Vseeno bodo X-a morali slej kot prej spraviti v proizvodnjo. Sicer pa bo ta SUV bolj namenjen za ameriški trg, pa tudi maržo bodo skoraj zagotovo imeli večjo, ker bo itak že v vsakem primeru dražji. Tudi če recimo predpostavimo, da bodo baterije ostale enake, lahko spravijo v avto več baterij in s tem obdržijo enak delež, ki ga v avtomobilu predstavljajo baterije (X bo težji). Če bo X prišel z novo generacijo baterij, bo skoraj zagotovo tudi Model S dobil nadgrajene baterije, ne vem če vidim ravno logiko v čakanju, da bo doseg novega modela večji od starega, ker bodo istočasno zagotovo nadgradili tudi S-a.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Perception is everything.
Edino kar je sigurno je, da ne bodo spreminjali fizičnega formata baterije i.e. nov modul v Xu bo pasal tudi v obsteče Se, ki so že na cesti.
Večja baterija bo zato 'uporabljala' enako število celic (7104) z višjo kapaciteto - sedaj so to ~3400mAh. Hkrati se bo nadgradila tudi 'tamala' baterija, ki bo namesto 60 hranila okrog 75kWh. Stara 60kWh pa bo izginila iz ponudbe.
Edino kar je sigurno je, da ne bodo spreminjali fizičnega formata baterije i.e. nov modul v Xu bo pasal tudi v obsteče Se, ki so že na cesti.
Večja baterija bo zato 'uporabljala' enako število celic (7104) z višjo kapaciteto - sedaj so to ~3400mAh. Hkrati se bo nadgradila tudi 'tamala' baterija, ki bo namesto 60 hranila okrog 75kWh. Stara 60kWh pa bo izginila iz ponudbe.
Zbogom in hvala za vse ribe
Oldi ::
A potem Teslo res poganjajo baterije od mobilnih telefonov? Nekje so se s tem hvalili češ, da imajo te baterije boljše parametre kot klasične avtomobilske. Samo kaj ko gre v mreži 7104 baterij ena v kratek stik?
Pa 400V mi je čisto mimo, se sploh zavedate kaj je 400V DC, kako hitro pride do obloka in kako težko ga je ustaviti. Že za 48V se v kontaktorjih uporabljajo posebni triki za ugašanje obloka oziroma plamena ob izklopu.
Pa 400V mi je čisto mimo, se sploh zavedate kaj je 400V DC, kako hitro pride do obloka in kako težko ga je ustaviti. Že za 48V se v kontaktorjih uporabljajo posebni triki za ugašanje obloka oziroma plamena ob izklopu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Oldi ()
telexdell ::
Pa 400V mi je čisto mimo, se sploh zavedate kaj je 400V DC, kako hitro pride do obloka in kako težko ga je ustaviti. Že za 48V se v kontaktorjih uporabljajo posebni triki za ugašanje obloka oziroma plamena ob izklopu.
Pač ne uporabljaš kontaktorjev simpl that.
Drugače pa je električna moč definirana kot produkt toka in napetosti. izgube (segrevanje) pa raste kvadratom toka. Torej nižja kot je napetost večji mora biti tok da dobimo potrebno moč. Da preprečimo pregravanje moramo uporabiti debelejše vodnike, kar pomeni več prostora, večjo težo, višjo ceno...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
TribesMan ::
Ne dramatizirajte. :D
Brez skrbi da so poskrbeli da je zadeva fail-safe...
Brez skrbi da so poskrbeli da je zadeva fail-safe...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
fpbs ::
A potem Teslo res poganjajo baterije od mobilnih telefonov? Nekje so se s tem hvalili češ, da imajo te baterije boljše parametre kot klasične avtomobilske. Samo kaj ko gre v mreži 7104 baterij ena v kratek stik?
Pa 400V mi je čisto mimo, se sploh zavedate kaj je 400V DC, kako hitro pride do obloka in kako težko ga je ustaviti. Že za 48V se v kontaktorjih uporabljajo posebni triki za ugašanje obloka oziroma plamena ob izklopu.
Problem je v tem , da je potrebno vse te 7104 baterije imeti pod nadzorom, in če za vsako potrebuješ samo nakaj mA, to pomeni kar precejšnje praznenje tudi v primeru, ko baterija ni obremenjena. Zato je tudi iz tega pogleda veliko bolje imeti vgrajenih manj baterij z višjo kapaciteto.
pegasus ::
Kar je nepomembna malenkost v primerjavi z dejstvom, da je pri manj večjih baterijah veliko težje (če ne celo nemogoče) zagotoviti odpornost na verižno reakcijo v primeru pregrevanja.
Dajte nehat bit pametni, pri tesli so do sedaj dokazali, da vejo, kako je treba baterije skup sestavljat.
Dajte nehat bit pametni, pri tesli so do sedaj dokazali, da vejo, kako je treba baterije skup sestavljat.
fpbs ::
Kar je nepomembna malenkost v primerjavi z dejstvom, da je pri manj večjih baterijah veliko težje (če ne celo nemogoče) zagotoviti odpornost na verižno reakcijo v primeru pregrevanja.
Dajte nehat bit pametni, pri tesli so do sedaj dokazali, da vejo, kako je treba baterije skup sestavljat.
Tako tekočinsko hlajenje, kot uporaba teh mini baterijic je prehodnega značaja in bo zelo hitro postalo zgodovina.
TribesMan ::
Sami dohtarji znanosti :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
J.McLane ::
Problem je v tem , da je potrebno vse te 7104 baterije imeti pod nadzorom, in če za vsako potrebuješ samo nakaj mA, to pomeni kar precejšnje praznenje tudi v primeru, ko baterija ni obremenjena. Zato je tudi iz tega pogleda veliko bolje imeti vgrajenih manj baterij z višjo kapaciteto.
Kolikor ve moj primitiven um moraš nadzirati samo tiste sklope celic, ki so vezani vzporedno, torej nekih 100 blokov zaporedno vezanih celic.
Oldi ::
Zame je 400V Li aku takih kapacitet kot jih ima Tesla hudo nevarna zadeva, daleč bolj kot plinska jeklenka. Če telefone raznese z eno celico, kaj bo šele pri taki mreži baterij, (64 vej s po 111 zaporedno vezanih) in potem gre ena v stik in pride do neravnovesja med vejami , polnjenje dotične veje je precej večje kot ostalih... Vzporedna vezava toliko posameznih baterij je pa itak samomorilsko. No verjetno imajo vsako vejo kontrolirano (zato 64, kar je 2^6) in jo lahko ob neravnovesju izklopijo ampak ne s kakimi kontaktorji, ampak s FETi ali IGBTji, koneckoncev so tokovi tam okrog ampera.
Nočem se delat pametnega, samo razmišljam pred kakimi izzivi so in kako hudo bi bilo, če se toliko energije sprosti v enem obloku, ali če tak pak baterij raznese.
Nočem se delat pametnega, samo razmišljam pred kakimi izzivi so in kako hudo bi bilo, če se toliko energije sprosti v enem obloku, ali če tak pak baterij raznese.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Oldi ()
WarpedGone ::
Odgovor na tvoje skrbi je enostaven: mercedes in toyota sta baterije kupovala pri tesli. Raje, kot da bi pesnili svoje sisteme iz nule.
Ja, stvari same po sebi so lahko problem, zato je treba v samo zgradbo vgradit primerne varnostne mehanizme ki stvari preprečijo ali vsaj omilijo. Ni isto al stvar explodira v momentu al sam zagori. Ni isto al zagori na hitro al počasi. Ni isto al zagori takoj al čez pet minut. Na koncu koncev je pa na cesti že 50k tesel, od katerih se jih je že mnogo mnogo razkantal ko kante. Od tega sta se vžgali točno 2. Tretja je zgorela v garaži kjer je bil vzrok izven avtomobila. Še vedno ni v nesreči umrl noben lastnik tega avtomobila. Umrl je en lopov, ki je avto uspel prelomt na dva dela. Ki pa vseno ni zagorel, tip je pa umrl kasneje v bolnici.
Bistevo bolj se morš bat plastičnega bencinskega tanka.
Ja, stvari same po sebi so lahko problem, zato je treba v samo zgradbo vgradit primerne varnostne mehanizme ki stvari preprečijo ali vsaj omilijo. Ni isto al stvar explodira v momentu al sam zagori. Ni isto al zagori na hitro al počasi. Ni isto al zagori takoj al čez pet minut. Na koncu koncev je pa na cesti že 50k tesel, od katerih se jih je že mnogo mnogo razkantal ko kante. Od tega sta se vžgali točno 2. Tretja je zgorela v garaži kjer je bil vzrok izven avtomobila. Še vedno ni v nesreči umrl noben lastnik tega avtomobila. Umrl je en lopov, ki je avto uspel prelomt na dva dela. Ki pa vseno ni zagorel, tip je pa umrl kasneje v bolnici.
Bistevo bolj se morš bat plastičnega bencinskega tanka.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
U.S. Air Force Unveils Fleet of 42 Electric Vehicles, Nissan Leafs Included, For V2G Tests:
http://www.greencarreports.com/news/109...
http://www.greencarreports.com/news/109...
sajko ::
Vsaka baterija v Tesli ima svojo varovalko (tanka zicka ki se verjetno ukloni ze pri malce povisanem toku), poleg je pa se par glavnih za posamezne veje:
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
vostok_1 ::
A bomo rabli nov thread?
Sicer pa 68k$? Fail toyota. To je direkten tekmec Tesli. In če ga ne outperforma, bo tudi fail izdelek.
trololo2 ::
Hja s 130HP bo težko outperformal Teslo. Ne najdem podatka o self-dischargu H2 rezervarja, je bil zadnje čase tu kakšen napredek?
vostok_1 ::
Sicer so mi fuel cell simpatični, ampak mam občutek, da to ne bo vzletelo. Če bi bila prvotna cena okol 30-40k, maybe. Tko pa...
Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
J.McLane ::
Toyota se pač gre oglaševalsko kampanjo, z nekaj primerki za katere v Kaliforniji in na Japonskem dobijo nekaj državnega denarja, da to ni predrago. Izdelali pa bodo točno toliko vozil, da zadostijo tem pogojem in niti enega več.
Tako kor Chevrolet Spark EV, Fiat 500e, Honda Fit EV, Toyota RAV4 EV ...
Tako kor Chevrolet Spark EV, Fiat 500e, Honda Fit EV, Toyota RAV4 EV ...
Oldi ::
Po sliki sodeč so baterije vezane vzporedno, kar je čisto fajna varianta, če ima vsaka baterija varovalko in ker se na prekinjeni žički pojavi 3V, ni nevarnosti za oblok in gre za zlo simpel in varno rešitev - bi rekel.
WarpedGone ::
Dear Model X reservation holders,
Thank you for your continued patience in the Model X reservation process. We are making steady progress towards delivering a phenomenal car that defies comparison.
With Model S, we made a point of delivering a product that was even better than the show car, and we are extending that philosophy to Model X. In fact, every element of Model X - from the interior to the falcon wing doors - either lives up to or surpasses the prototype we initially unveiled.
In October, we announced dual motor all-wheel drive and Autopilot. These were important leaps forward for Model S, but we're pleased to confirm that they will also be central to Model X. The dual motor propulsion system of Model S 85D will be the same system that powers Model X, delivering uncompromised range and control of traction. But this is not simply a scaled-up Model S - every detail of this car has been optimized for the unique mission of Model X.
Model X demand has been intense and orders are continuing to come in at a rapid rate. We'll be spending much of 2015 building and testing production-intent prototypes before delivering the first cars to customers in North America in the third quarter. While we'll be working through all orders as fast as possible, anyone ordering the car today should not expect delivery until well into 2016.
In the meantime, we are building beta vehicles in the factory right now, and we'll be using them for crash testing in the near future. We've tested the car's aerodynamic qualities in the wind tunnel and have achieved an unprecedented level of aerodynamic efficiency for any car of this size and carrying capacity, allowing us to maximize range potential.
We can also reveal that Model X will be the first electric vehicle with towing capability. The optional tow hitch will support accessories and racks to transport skis and bikes with the minimum effect on aerodynamics. We're also working with the best rack and accessory companies in the world to have elegant carrying solutions ready for Model X customers next year.
Thank you once again for your continued support and confidence. You are helping to accelerate the world's transition to sustainable transport, and you will love your Model X.
Tesla Motors
Vplačil po 5jurjev za X naj bi bilo že čez 15.000. Za avto, ki bo še dražji od S.
Trg je glasen, dinozavri pa gluhi, nemi in butasti:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
vostok_1 ::
Pač ja, meteorit se prebližuje oni pa še vedno tisto listje žvečijo.
Za moje potrebe bi bile fuel cell res odveč. Dnevno naredim pod 100km, za kar bi bil S65 vrhi glave. Za daljša potovanja pa se skušam izogibat avta, sicer pa po videih od Nylanda niti ni tako grozno slabo. Nekej pol ure treba počakat na superchargerju, kar ni tako hudo če recimo greš v nemčijo. Da bi fuel cell resnično bil konkurenca, bi morala biti cena DRASTIČNO nižja. Tko pa...precej fail.
Ampak tko je...everything has its golden age and then it dies.
Za moje potrebe bi bile fuel cell res odveč. Dnevno naredim pod 100km, za kar bi bil S65 vrhi glave. Za daljša potovanja pa se skušam izogibat avta, sicer pa po videih od Nylanda niti ni tako grozno slabo. Nekej pol ure treba počakat na superchargerju, kar ni tako hudo če recimo greš v nemčijo. Da bi fuel cell resnično bil konkurenca, bi morala biti cena DRASTIČNO nižja. Tko pa...precej fail.
Ampak tko je...everything has its golden age and then it dies.
vostok_1 ::
Toyota said its fuel-cell car would have the equivalent of 134 horsepower and could get from zero to 60 mph in about 10 seconds.
Read more: http://www.benzinga.com/news/14/06/4670...
7982884e ::
Toyota said its fuel-cell car would have the equivalent of 134 horsepower and could get from zero to 60 mph in about 10 seconds.
Read more: http://www.benzinga.com/news/14/06/4670...
meh.
kaj je sploh fora vodika, da se jim splača zdaj razvijat to tehnologijo, v luči vedno sposobnejših električnih avtov?
WarpedGone ::
Molzenje glupih politikov, ki še vedno onanirajo na 'družbo vodika'.
Vse (ja, čisto vse) stare/velike firme, ki (med drugim) proizvajajo tudi avtomobile imajo en zelo konkreten cilj: profit letos, profit naslednje leto, profit ob koncu mojega mandata kot CxO. Noben CxO ni nagrajen, ker bo njegova politika firmi čez 15 let prinesla dobrobit. Niti kaznovan, ker če ne bo. Bodo pa direkt plačan za profit letos, naslednje leto, par let.
Nič lažjega kot s tujim kxrcxm mahat po koprivih in molzti državni denar.
Žleht vprašanje: kdo je/bo plačal polnilnice vodika?
Vse (ja, čisto vse) stare/velike firme, ki (med drugim) proizvajajo tudi avtomobile imajo en zelo konkreten cilj: profit letos, profit naslednje leto, profit ob koncu mojega mandata kot CxO. Noben CxO ni nagrajen, ker bo njegova politika firmi čez 15 let prinesla dobrobit. Niti kaznovan, ker če ne bo. Bodo pa direkt plačan za profit letos, naslednje leto, par let.
Nič lažjega kot s tujim kxrcxm mahat po koprivih in molzti državni denar.
Žleht vprašanje: kdo je/bo plačal polnilnice vodika?
Zbogom in hvala za vse ribe
Oldi ::
Kdo bo plačal električne polnilnice + tumač elektrike zanje?
Tisti reveži, ki bomo vozili bencinarje.
Tisti reveži, ki bomo vozili bencinarje.
7982884e ::
Kdo bo plačal električne polnilnice + tumač elektrike zanje?
Tisti reveži, ki bomo vozili bencinarje.
koliko "revežev" vas pa bo, procentualno?
ker če gre cela slovenija na avte na štrom, bo, kot je bilo v tej temi že večkrat na uč preračunano, skupna poraba na letni ravni manjša, kot jo bi bil sposoben proizvajat morebitni drugi blok (~900MW) JEK.
če bo do takrat, ko bo 90%+ slovenije na avtih na štrom, glavni problem to, da imamo še vedno isto energetsko infrastrukturo, pol smo pa res ena slolvenija in bi bilo boljše, če raje konje zaprežemo.
WarpedGone ::
Kdo bo plačal električne polnilnice + tumač elektrike zanje?
Superchargerje so v celoti plačali kupci avtomobilov, ki se na njih lahko polnijo. Enako velja za tisto elektriko.
Toyota še ni postavila niti ene javne pumpe vodika s svojim lastnim denarjem. Drk*jo politike, da jim jih ti postavijo z 'javnim' denarjem.
Kogar skrbi cena elektrike za njegov EV, ima širok spekter lastne električne proizvodnje. Med drugim tudi kurjenje lesa in poganjanje generatorja s paro. Če že sončnih celic ne marate. Samo ne skovikat, da se to ne splača. Če bo štrom dovolj drag, se bo splačalo.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Toyota je naredila FCEV zgolj in samo zaradi marketinga, tak marketing jo pa ne bo niti stal nekih velikih vsot. Zakaj FCEV, zato ker se o tem veliko piše in je bila novica v praktično vseh medijih. Če bi naredili nek povprečen EV tako kot Kia, Fiat, BMW, praktično nebi bili deležni nobene publicitete.
Razvoj in izkušnje, ki so jih pridobili pa tudi niso zanemarljive in bodo koristne pri klasičnih hibridih katerih proda več kot miljon na leto.
Razvoj in izkušnje, ki so jih pridobili pa tudi niso zanemarljive in bodo koristne pri klasičnih hibridih katerih proda več kot miljon na leto.
-valvoline- ::
Bencin 95:
15.11.2014 Prodajna cena brez dajatev 55c, z dajatvami 1.45. Torej 0.9e na liter pobere drzava. Kolko prispeva EV ob tem da je se mocno subvencioniran pri nakupu? S cem bo drzava filala proracun ce bi vsi fural EVje?
15.11.2014 Prodajna cena brez dajatev 55c, z dajatvami 1.45. Torej 0.9e na liter pobere drzava. Kolko prispeva EV ob tem da je se mocno subvencioniran pri nakupu? S cem bo drzava filala proracun ce bi vsi fural EVje?
WarpedGone ::
Razvoj in izkušnje, ki so jih pridobili pa tudi niso zanemarljive in bodo koristne pri klasičnih hibridih katerih proda več kot miljon na leto.
Hja, vprašanje kolk bo uporabno/koristno. Sigurno je pa to dobra 'vaja v obvladovanju kompleksnosti', ker v Miraju 'ful dogaja':
Kolkr je EV mehansko enostavnješi od ICE mašine, je vodik še tolk bol kompliciran kot ICE sam po sebi.
Mirai ima enako dosega kot teslin Model S (~300 milj). Fila se lahko le na posebnih postajah, ki same po sebi koštajo 10x več kot supercharger. In nekateri so še vedno navdušeni ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
J.McLane ::
-valvoline- je izjavil:
Bencin 95:
15.11.2014 Prodajna cena brez dajatev 55c, z dajatvami 1.45. Torej 0.9e na liter pobere drzava. Kolko prispeva EV ob tem da je se mocno subvencioniran pri nakupu? S cem bo drzava filala proracun ce bi vsi fural EVje?
Pa daj si dopovedat da se prehod nikoli ne bo zgodil čez noč, sanje o "zastonj" vožnji si pa že enkrat za vselej izbijte iz glave, z nobenim avtom ni mogoče priti pod 10 €/100 km, ko vkalkuliraš še vse ostale stroške poleg goriva. Država ima vse mehanizme da kontrolira svoj delež davkov in s tem hitrost prodaje EV. Najprej se zmanjšuje subvencije za nakup, potem se dodaja letno dajatev, šele potem rahel dvig celotne elektrike (ja tudi gospodinjstva) na račun EV.
Če bi pa res rad izračun pa EV, ki pokuri 20 kWh/100 km v proračun prispeva ca. 0,5 €/100 km (trošarina + DDV), brez omrežnine, da ne bo kdo sedaj spet glasen.
vostok_1 ::
Kolikor poznam SLO, bo država terjala davek če polniš svoj avto prek svojih sončnih celic.
Utk ::
Jaz sem proti vsem nacionalnim interesom, omejitvam uvoza in podobnim, pa vseeno je to gorivo ena taka stvar, ki bi nam verjetno zelo koristila, če bi gorivo pridelovali v Sloveniji, in ne da gre, čeprav "samo", 50 centov nekim šejkom, ki s tem denarjem ne naredijo nič kaj več koristnega kot bi Slovenija.
J.McLane ::
In ko eden najavi FCEV kar naenkrat postanejo vsi glasni, VAG je pokazal A7 h-tron, Golf in Passat HyMotion koncepta:
http://www.greencarcongress.com/2014/11...
S tem da VW ne bo šel v tako drago reklamo kot Toyota, da bi oznanil produkcijo
http://www.greencarcongress.com/2014/11...
S tem da VW ne bo šel v tako drago reklamo kot Toyota, da bi oznanil produkcijo
In 2009, we forecast that a breakthrough in hydrogen fuel cells could not be expected before the year 2020. We are still convinced of this. The fuel cell is and will remain an important an important supplement to our electrification strategy. We wanted to show you that we will be ready to launch when all of the issues related to hydrogen infrastructure have been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
vostok_1 ::
Skratka Tesla bo vse povozil. Bodo pa definitivno pritiskali na zakonodajo, da nastavijo bodice.
vostok_1 ::
http://www.theverge.com/2014/11/21/7252...
Edini način, da bi ta koncept poletel je, če Toyota zraven razvije še raketo.
...oh wait, somebody has already done that. Nevermind then.
Edini način, da bi ta koncept poletel je, če Toyota zraven razvije še raketo.
...oh wait, somebody has already done that. Nevermind then.