Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Ja, 'le' 5 let zamude.
Za avto z nekaj manj dosega (450km po NEDC, tesla je po NEDC čez 500) in celo generacijo zadaj - leta 2017 pride Gen3.
Sicer pa bolje kot nič, če bo le podoben avtu in vsaj napol normaln (doseg 300km +).
Bol so zanimive špekulacije o povezavi tesle in BMW. Debatirajo o možnosti izmenjave tehnologij - uporaba karbonskih vlaken od BMW pri tesli, uporaba teslinih baterij, pogonskega sklopa, superchargejev pri BMW. Stvari so še v zraku, kakih konkretnih dogovorov ni.
Za avto z nekaj manj dosega (450km po NEDC, tesla je po NEDC čez 500) in celo generacijo zadaj - leta 2017 pride Gen3.
Sicer pa bolje kot nič, če bo le podoben avtu in vsaj napol normaln (doseg 300km +).
Bol so zanimive špekulacije o povezavi tesle in BMW. Debatirajo o možnosti izmenjave tehnologij - uporaba karbonskih vlaken od BMW pri tesli, uporaba teslinih baterij, pogonskega sklopa, superchargejev pri BMW. Stvari so še v zraku, kakih konkretnih dogovorov ni.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
Skratka Tesla bo vse povozil. Bodo pa definitivno pritiskali na zakonodajo, da nastavijo bodice.
trenutno ima po zakonodaji Tesla prednosti - poleg možnosti prodaje CO2 kuponov (ki so neumnost) imajo v določenih državah tudi pravico direktne prodaje brez distributerjev, kar drugi nimajo.
Sicer je to, da proizvajalci ne morejo prodajati direktno velika neumnost, ampak ni pa za vse enako.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Nikec3 ::
imajo v določenih državah tudi pravico direktne prodaje brez distributerjev, kar drugi nimajo.
Kje si pa to prebral?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
hojnikb ::
Bol so zanimive špekulacije o povezavi tesle in BMW. Debatirajo o možnosti izmenjave tehnologij - uporaba karbonskih vlaken od BMW pri tesli, uporaba teslinih baterij, pogonskega sklopa, superchargejev pri BMW. Stvari so še v zraku, kakih konkretnih dogovorov ni.
hmm, bi bla kr kul, če bi bmwjovci s to tehnologijo naredil vizalno neokrnjeno serijo 2 ali 3, a z teslinim električnim sklopom
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
WarpedGone ::
Dvojka odpade, trojka je na meji, petka je doable.
Dvoja bi bil še en i3 spaček. Trojka bi znala met 'nesorazmerno' ceno, petka bi bla pa zelo spodoben avto a bi verjetno preveč zarezala v profit ICE petk.
Ampak: if you don't cannibalize yourself, others will.
Dvoja bi bil še en i3 spaček. Trojka bi znala met 'nesorazmerno' ceno, petka bi bla pa zelo spodoben avto a bi verjetno preveč zarezala v profit ICE petk.
Ampak: if you don't cannibalize yourself, others will.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Bol so zanimive špekulacije o povezavi tesle in BMW. Debatirajo o možnosti izmenjave tehnologij - uporaba karbonskih vlaken od BMW pri tesli, uporaba teslinih baterij, pogonskega sklopa, superchargejev pri BMW.
hmm, bi bla kr kul, če bi bmwjovci s to tehnologijo naredil vizalno neokrnjeno serijo 2 ali 3, a z teslinim električnim sklopom
Šlo je samo za priložnostni pogovor:
"The conversation between Elon Musk and BMW has been a casual conversation, and not about a formal cooperation," spokeswoman Kathrin Schira said.
fpbs ::
Good Housekeeping Selects 2014 Nissan LEAF As Top "Roomy Electric" Car:
http://insideevs.com/good-housekeeping-...
http://insideevs.com/good-housekeeping-...
WarpedGone ::
In še vedno ta mizerija nuca cel dan za Portorož - Koper. GTFO.
Relevantno za BEV in 'alternativne vire energije':
How battery storage costs could plunge below $100/kWh
Model S: $180/kWh * 85kWh = $15k, avto košta $75k. Gross margin cca 25%, 'lastna' cena ~60k. Cena baterije ~1/4 'lastne' cene avtomobila.
Model 3: $120/kWh * 60kWh = $8k, avto košta %35k, 10% profita -> 'lastna cena' $32k, cena baterije ~1/4 lastne cene avtomobila.
Ne zgleda nemogoče da bo 2018 možno kupit električni avto s 400km dosega za 35k EUR.
Relevantno za BEV in 'alternativne vire energije':
How battery storage costs could plunge below $100/kWh
avigant estimates the cost of materials going into a battery at the Tesla Gigafactory on a processed chemical basis (not the raw ore) is $69/kWh [this metric is per kW per hour of operation].
Tesla currently pays Panasonic $180/kW for their batteries, although conventional systems still selling for $500-700/kWh. But Navigant says that the broader market place will reach the levels Tesla is paying in the next two to three
years.
Model S: $180/kWh * 85kWh = $15k, avto košta $75k. Gross margin cca 25%, 'lastna' cena ~60k. Cena baterije ~1/4 'lastne' cene avtomobila.
Model 3: $120/kWh * 60kWh = $8k, avto košta %35k, 10% profita -> 'lastna cena' $32k, cena baterije ~1/4 lastne cene avtomobila.
Ne zgleda nemogoče da bo 2018 možno kupit električni avto s 400km dosega za 35k EUR.
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Ja, 'le' 5 let zamude.
Za avto z nekaj manj dosega (450km po NEDC, tesla je po NEDC čez 500) in celo generacijo zadaj - leta 2017 pride Gen3.
In? Tesla bo spredaj morda nekaj let. Trenutno je top of the class. Morda se uspe celo obdrzati na prestolu kako desetletje. Fordu je uspelo biti prvi manj kot desetletje, pa je imel precejsnjo prednost pred ostalimi. :)
Nehajte ze malikovati tole Teslo. ;>
WarpedGone ::
Nehajte že obljubljat tisto kar še ne obstaja. Karkoli obstaja je boljše od tistega, kar ne.
Tesla je kot svoj prvi električni avto na cesto postavil Roadster-ja, pred 7imi leti že. Doseg v štartu 240 milj.
BMW je lani predstavil skropucalo od i3, Nissan pa pred dvemi leti skropucalo od Leafa. Doseg 80 milj.
Ford letos garažno skropucalo od Focusa, VW garažno skropucalo od Up-a, Toyota pa garažno skropucalo od RAV4. Toyota edina ki pogleda čez 100 milj.
Avto mam zato da se nekam pripeljem, ne zato ker je električen.
Malikoval bom magari Renault, če/ko bo resno prodajal resni EV.
Cena lahko pade le tako, da neki delaš in prodajaš. Načrtom v predalu cena ne pada.
Tesla je kot svoj prvi električni avto na cesto postavil Roadster-ja, pred 7imi leti že. Doseg v štartu 240 milj.
BMW je lani predstavil skropucalo od i3, Nissan pa pred dvemi leti skropucalo od Leafa. Doseg 80 milj.
Ford letos garažno skropucalo od Focusa, VW garažno skropucalo od Up-a, Toyota pa garažno skropucalo od RAV4. Toyota edina ki pogleda čez 100 milj.
Avto mam zato da se nekam pripeljem, ne zato ker je električen.
Malikoval bom magari Renault, če/ko bo resno prodajal resni EV.
Cena lahko pade le tako, da neki delaš in prodajaš. Načrtom v predalu cena ne pada.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Ne zgleda nemogoče da bo 2018 možno kupit električni avto s 400km dosega za 35k EUR.
Samo dvomim, da bo to Tesla s takimi lastnostmi:
http://insideevs.com/tesla-replace-defe...
http://www.greencarreports.com/news/109...
TribesMan ::
http://www.greencarreports.com/news/109...
Haha... ta tip je prav smešen. Kaj je pogruntal da je cena vzdrževanja avta višja od cene goriva? Brejking njuz!
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Tip je enostavno ugotovil da je elektrika 'smešno' poceni.
FPBS iz istega članka zaključi, da so gumbe blazno drage. Nepismenost pa to.
FPBS iz istega članka zaključi, da so gumbe blazno drage. Nepismenost pa to.
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
Folk se še kar ne zaveda da bencin ni glavni strošek avta. Redno vzdrževanje in izguba vrednosti avtomobila pokurita mnogo več...
In tudi če boš namesto 8c/km, plačal 1c/km, za "gorivo" ti še vedno ostane 20+c/km ostalih stroškov.
Sploh pri avtu katerega nakupna vrednost je 100k€.
Sej kako že gre una, spending dollars for saving cents.
In tudi če boš namesto 8c/km, plačal 1c/km, za "gorivo" ti še vedno ostane 20+c/km ostalih stroškov.
Sploh pri avtu katerega nakupna vrednost je 100k€.
Sej kako že gre una, spending dollars for saving cents.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Penny wise, pound foolish.
Računica je pri različnih zadevah pač različna.
Model S sodi v rang avtomobilov, kjer je ena 'nič posebnega' guma par sto EUR. Zaradi moči in teže te gume ne zdržijo nujno veliko km. Če maš še težko nogo, je strošek gum še večji. Vse skup pa s samo električno naravo avtomobila nima nič skupnega.
Računica je pri različnih zadevah pač različna.
Model S sodi v rang avtomobilov, kjer je ena 'nič posebnega' guma par sto EUR. Zaradi moči in teže te gume ne zdržijo nujno veliko km. Če maš še težko nogo, je strošek gum še večji. Vse skup pa s samo električno naravo avtomobila nima nič skupnega.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Bol so zanimive špekulacije o povezavi tesle in BMW. Debatirajo o možnosti izmenjave tehnologij - uporaba karbonskih vlaken od BMW pri tesli, uporaba teslinih baterij, pogonskega sklopa, superchargejev pri BMW. Stvari so še v zraku, kakih konkretnih dogovorov ni.
http://www.wiwo.de/unternehmen/auto/ele...
To sem tudi pričakoval.
Nikec3 ::
Europe EV October sales:
http://evobsession.com/europe-ev-sales-...
Več prodanih i8 kot Model S?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Statistični nonsense.
Za dlako več smisla ma YTD cifra pa še ta je obremenjena z zgornjim problemom, le v manjši meri.
Pod črto ma neko težo le komplet proizvodnja nekega modela v nekem cenovnem razredu.
Mal je brezveze direkt primerjat prodajne števike mizerije za 30k z avti za 100k.
Normalna razlika med prodajnimi ciframi bi morala bit vsaj 10-kratna.
Kolk lestvic ste videli, kjer direkt primerjajo prodajne številje BVMWjeve trojke in sedmice in tiho sugerirajo da je sedmica 'neuspeh' ker se troj proda tolk več?
You might notice that the Tesla Model S was way down the list, but this is presumably because of Tesla’s odd delivery schedule, which sees cars shipped to North American customers one month, European customers another month, and Asian customers yet another month. It is part of being a small manufacturer and one that is supply constrained, and it’s why Tesla isn’t eager to release monthly sales figures by country (the media would spin all kinds of distracting disco music out of that).
Za dlako več smisla ma YTD cifra pa še ta je obremenjena z zgornjim problemom, le v manjši meri.
Pod črto ma neko težo le komplet proizvodnja nekega modela v nekem cenovnem razredu.
Mal je brezveze direkt primerjat prodajne števike mizerije za 30k z avti za 100k.
Normalna razlika med prodajnimi ciframi bi morala bit vsaj 10-kratna.
Kolk lestvic ste videli, kjer direkt primerjajo prodajne številje BVMWjeve trojke in sedmice in tiho sugerirajo da je sedmica 'neuspeh' ker se troj proda tolk več?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
fpbs ::
Pričakoval sem, da iz septemberskega 10 mesta zdrsi na 11 mesto, ne pa kar na dvanajsto. Verjetno je k temu pripomogel tudi recall 1100 vozil na Norveškem.
WarpedGone ::
Sigurno je recal v novembru povzročil nižjo "prodajo" v oktobru. Sploh ker je ta "prodaja v oktobru" le dostava, sama prodaja oz. naročilo pa se je zgodilo vsaj tri mesece prej, sredi poletja.
Fucked up mind is capable of everything.
Fucked up mind is capable of everything.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
WarpedGone ::
Konkurenca pridno dokazuje, da imajo svojo glavo krepko in globoko zarinjeno v lastno rit:
BMW Plans Tesla Motors Inc Like Charging Network
Sliši se super, kje je catch?
Catch je, da so ti BMWjevi "fast cargerji" le 24 (štiriindvajset) kW naprave.
To pomeni polnjenje z "neverjetnimi" 100 km/h. To hkrati pomeni, da BMW niti pod razno ne namerava ponuditi Tesli enakovrednega avtomobila z več sto km dosega.
100kWh baterija se z 24kW polni debele 4 ure. Z 135kW (tesla) pa je taista baterija v 20 minutah nafilana z 200km dodatnega dosega.
BMW, GTFO.
Komentar pod linkanim člankom lepo povzame:
BMW Plans Tesla Motors Inc Like Charging Network
Sliši se super, kje je catch?
Catch je, da so ti BMWjevi "fast cargerji" le 24 (štiriindvajset) kW naprave.
To pomeni polnjenje z "neverjetnimi" 100 km/h. To hkrati pomeni, da BMW niti pod razno ne namerava ponuditi Tesli enakovrednega avtomobila z več sto km dosega.
100kWh baterija se z 24kW polni debele 4 ure. Z 135kW (tesla) pa je taista baterija v 20 minutah nafilana z 200km dodatnega dosega.
BMW, GTFO.
Komentar pod linkanim člankom lepo povzame:
Here's the real information we can learn from this news: BMW doesn't intend to offer a long-distance (battery-only) EV. Their 24 kW charger would take 2.5 hours to add 200 miles of range, a task that Tesla's 135 kW SuperChargers can accomplish in about 30 minutes. Bottom line for investors: BMW is ceding the long-distance EV space to Tesla.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Pro_moted ::
WarpedGone je izjavil:
Konkurenca pridno dokazuje, da imajo svojo glavo krepko in globoko zarinjeno v lastno rit:
BMW Plans Tesla Motors Inc Like Charging Network
Sliši se super, kje je catch?
Catch je, da so ti BMWjevi "fast cargerji" le 24 (štiriindvajset) kW naprave.
To pomeni polnjenje z "neverjetnimi" 100 km/h. To hkrati pomeni, da BMW niti pod razno ne namerava ponuditi Tesli enakovrednega avtomobila z več sto km dosega.
100kWh baterija se z 24kW polni debele 4 ure. Z 135kW (tesla) pa je taista baterija v 20 minutah nafilana z 200km dodatnega dosega.
BMW, GTFO.
Komentar pod linkanim člankom lepo povzame:
Here's the real information we can learn from this news: BMW doesn't intend to offer a long-distance (battery-only) EV. Their 24 kW charger would take 2.5 hours to add 200 miles of range, a task that Tesla's 135 kW SuperChargers can accomplish in about 30 minutes. Bottom line for investors: BMW is ceding the long-distance EV space to Tesla.
Aha in to si ti zaključil iz treh Tesla fan komentarjev spodaj ?
In ja, BMW ne namerava delat električnega avtomobila z več kot 200 km pogona na baterije.Še dolgo časa bodo izdajali hibride, tako kot večina ostalih in še dolgo časa bodo prodajali miljon avtov na leto, Tesla pa 20.000 + - in še dolgo bodo Tesla fani jokali po forumih kako je Tesla oh in sploh in edina prava smer. Tudi tedaj, ko Tesle več nebo na avtomobilskem zemljevidu.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
7982884e ::
ja iz tega da je švoh charger lahko komot to razbereš.
to, da bodo drugi še dolgo bili dinozavri, torej delal avte z manj kot 200km dosega, pa ne gre skupaj s tem, da tesle ne bo na avtomobilskem zemljevidu.
ne vem od kje ti sploh to. tesla bi bila izrinjena, če bi se kdo izmed dinozavrov odločil narest konkurenčen all-electric avto. ker tega očitno še lep čas ne bo, bodo lahko brezskrbno delali naprej na svojem roadmapu. katerega cilj je iti precej preko 20k prodanih avtov na leto.
to, da bodo drugi še dolgo bili dinozavri, torej delal avte z manj kot 200km dosega, pa ne gre skupaj s tem, da tesle ne bo na avtomobilskem zemljevidu.
ne vem od kje ti sploh to. tesla bi bila izrinjena, če bi se kdo izmed dinozavrov odločil narest konkurenčen all-electric avto. ker tega očitno še lep čas ne bo, bodo lahko brezskrbno delali naprej na svojem roadmapu. katerega cilj je iti precej preko 20k prodanih avtov na leto.
Pro_moted ::
20.000, 30.000 ni dovolj. No, razen če mislijo dat nov modela avta vsakih 10 let. To je jasno vsakemu, ki si je kdaj pogledal stroške razvoja in marketinga vozil. Z raznimi olajšavami in prodajo brez posrednikov še to gre. Ko bodo pa ostala podjetja dosegla , da bodo morali prodajati tako kot vsi ostali, s posredniki, bo pa druga zgodba.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Nikec3 ::
20.000, 30.000 ni dovolj. No, razen če mislijo dat nov modela avta vsakih 10 let. To je jasno vsakemu, ki si je kdaj pogledal stroške razvoja in marketinga vozil. Z raznimi olajšavami in prodajo brez posrednikov še to gre. Ko bodo pa ostala podjetja dosegla , da bodo morali prodajati tako kot vsi ostali, s posredniki, bo pa druga zgodba.
Lani 20 000, letos 35 000, drugo leto 50 000.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
-valvoline- ::
Kaj pravite na to:
http://www.cnet.com/news/miracle-tech-t...
http://www.trueactivist.com/german-comp...
http://www.cnet.com/news/miracle-tech-t...
http://www.trueactivist.com/german-comp...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
TribesMan ::
To je tko nekak kot pridobivanje vodika iz vode...
Senzacionalistični cajtungi bodo napisal "energija iz vode!!!!1111oneoneeleven"... v resnici gre pa samo za jako neučinkovito pretvorbo električne energije v vodik (oziroma v tem primeru z nekaj dodatnih korakov v plin ali kak drug ogljiko-vodik).
Senzacionalistični cajtungi bodo napisal "energija iz vode!!!!1111oneoneeleven"... v resnici gre pa samo za jako neučinkovito pretvorbo električne energije v vodik (oziroma v tem primeru z nekaj dodatnih korakov v plin ali kak drug ogljiko-vodik).
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
-valvoline- ::
Ce bi se omenjena tehnologija dovolj pocenila za domaco uporabo in seveda ce bi blo izdelano gorivo cenovno in kakovostno konkurencno tistemu z bencinskih crpalk (1.4e+ za liter) ne vidim razloga zakaj se ne bi prejelo.
Domaci moonshine bencin in nafta :)
Zanimivo tudi iz ekoloskega vidika, direktna reciklaza CO2.
Domaci moonshine bencin in nafta :)
Zanimivo tudi iz ekoloskega vidika, direktna reciklaza CO2.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
J.McLane ::
Čakaj, čakaj, je kje v novici dejansko omenjeno da so te BMW postaje samo 24 kW? Kolikor vidim je omenjeno samo da se i3 nafila na 80% v 30 minutah, je kdo pomislil, da je bottleneck avto in ne polnilnica?
WarpedGone ::
Ta detajl je v točno tem članku direkt zamolčan. Je pa obelodanjen v kupu drugih, recimo v BMW Launches New Low Cost DC Fast Chargers From $6,458.
Da gre za isto reč je očitno iz cene in dimenzij.
Da gre za isto reč je očitno iz cene in dimenzij.
Zbogom in hvala za vse ribe
M-XXXX ::
WarpedGone je izjavil:
Ta detajl je v točno tem članku direkt zamolčan. Je pa obelodanjen v kupu drugih, recimo v BMW Launches New Low Cost DC Fast Chargers From $6,458.
Da gre za isto reč je očitno iz cene in dimenzij.
Hm, koliko pa je polnilnica za Teslo? Ker 6k$ če pride z dovoljenji pa to potem je to kar OK cena. Če je toliko sam škatla za v bajto je pa druga zgodba.
WarpedGone ::
Ni direkt primerljivo ampak:
- Tesla ma po defaultu en OnBoard charger ki potegne do 10kW iz 240V AC.
- lahko doplačaš 1500 USD za še enega - avto se tako lahko fila z do 20kW iz 240V AC vira
- za v garažo si lahko v USA za 750 USD omisliš HighPowerWall charger, kar ti omogoča 20kW polnjenje v lastni garaži. Skupno doplačilo za tak šport je 2250 USD.
Seveda je treba najerjetnejo nadgradit hišni električni priključek ampak to je treba tudi pri BWMjevi 'hitri' polnilni postaji.
Teslini SuperChargerji filajo z do ~120kW. Cena komada je okrog 150k USD, plača, lasti in vzdržuje jih Tesla Motors. Pristopnina za uporabo polnenja je 2000 USD pri 60kWh modelu in brezplačna oz. del osnovne opreme 85kWh modela.
Ampak kW so tle akademska enota, bol oprijemljiva je km/h.
24kW (minus izgube pri pretvorbi) pomenijo polnjenje s cca 100km/h. 120kW pa 5x hitreje: 500 km/h. Kolk časa baterija sprejema takšno hitrost polnjenja je odvisno od njene kapacitete. Večja kot je, dlje časa se lahko fila s takšno hitrostjo.
- Tesla ma po defaultu en OnBoard charger ki potegne do 10kW iz 240V AC.
- lahko doplačaš 1500 USD za še enega - avto se tako lahko fila z do 20kW iz 240V AC vira
- za v garažo si lahko v USA za 750 USD omisliš HighPowerWall charger, kar ti omogoča 20kW polnjenje v lastni garaži. Skupno doplačilo za tak šport je 2250 USD.
Seveda je treba najerjetnejo nadgradit hišni električni priključek ampak to je treba tudi pri BWMjevi 'hitri' polnilni postaji.
Teslini SuperChargerji filajo z do ~120kW. Cena komada je okrog 150k USD, plača, lasti in vzdržuje jih Tesla Motors. Pristopnina za uporabo polnenja je 2000 USD pri 60kWh modelu in brezplačna oz. del osnovne opreme 85kWh modela.
Ampak kW so tle akademska enota, bol oprijemljiva je km/h.
24kW (minus izgube pri pretvorbi) pomenijo polnjenje s cca 100km/h. 120kW pa 5x hitreje: 500 km/h. Kolk časa baterija sprejema takšno hitrost polnjenja je odvisno od njene kapacitete. Večja kot je, dlje časa se lahko fila s takšno hitrostjo.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Danes bi moral ljude začeti prejemat P85D ampak majo en hickup tko da še kak teden dostav ne bo.
Acceleration: Insane
BMW, eat your heart out.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Malo se umiri. BMW bo pač lepo mesečno naredil 200.000 avtomobilov, letos že več kot 1,5 milijona. Njih precej BK za Teslo in njihovo mizerno prodajo. Je ne zamenjajo za svojo nikdar in nikoli, ker spada bolj v zaokrožitveno napako.
WarpedGone ::
Njih precej BK za Teslo
Tolk zelo jih BK, da morajo 'uradno demantirat' tesline izjave, da jih v svojih najavah direkt omenjajo ("I don't think [Tesla is] going to be happy with how quickly these things roll out.") in da najavljajo Tesla-Killerje, ki niso niti prototip kaj šele kej več.
MW se zelo očitno zelo sekira. Izgubili so primat najbol zaželjene športne limuzine.
Niso več The One To Beat ampak so se le še en izmed vseh ostali, ki se trudijo premagat Teslo.
Glede 200.000 prodanih avtomobilov ... koliko od njih stane več kot 80.000 EUR?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
nekikr ::
Prodaja Tesle ni niti zaokrožitvena napaka enega BMWja. Ne količinsko, ne vrednostno. Kaj bo čez 15 let pa ti veš točno toliko kot povprečni naključni kamen ob cesti.
Glede na to, da jim prodaja vsako leto raste, se nimajo česa bati, sploh pa ne butičnega izdelka ;)
Glede na to, da jim prodaja vsako leto raste, se nimajo česa bati, sploh pa ne butičnega izdelka ;)
WarpedGone ::
Glede na to, da jim prodaja vsako leto raste, se nimajo česa bati, sploh pa ne butičnega izdelka ;)
- Tesli prodaja in proizvodnja rasteta hitreje kot BMWju
- Tesla gradi osnovo za podeseteritev proizvodnje in prodaje
- BMW postavlja osnovo za prodajo ~20kWh električnih mizerij
- BMW planira težke, zapletene in posledično drage hibride
BMW propadel ne bo, je dovolj 'dober' da bo preživel tektonske spremembe. Bo pa iz vrha prestola napredne avtomobilske tehnike postal le še en penzionist, ki životari in prodaja mizerijo. Nekoč so izdelovali le drage limuzine, nato je prišla serija 1 in serija 2. Nekoč je bil le zadnji pogon, sedaj delajo modele s pogonom spredaj.
Njihova smer je očitna. Tesla za 80k se prodaja bolje kot BMW za 80k.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Konkurenca pridno dokazuje, da imajo svojo glavo krepko in globoko zarinjeno v lastno rit:
BMW Plans Tesla Motors Inc Like Charging Network
Za nas evropejce je popolnoma nepomembno, kakšne chargerje montira BMW po Ameriki. Pred kratkim je bila V Muenchenu od Evropske komisije sklicana konferenca o "Fast Charging Europe Conference", pa Tesla ni bila povabljena niti kot opazovalec, kar dovolj pove o Teslini pomembnosti. Medtem, ko se vsak mesec montira po Evropi cca 100 CCS polnilnic, se montira 5-6 Teslinih.
Glede Elonovih izmišljenih, da ne rečem klovnovskih izjav v vezi sodelovanja v prihodnosti z BMWejem pa tole:
Based on some rather prickly statements from the German automaker, Elon Musk might have even burnt some bridges in Bavaria with his latest proclamations.
http://www.autoblog.com/2014/12/02/bmw-...
WarpedGone ::
Za pričakovat je še enega praktično povsem novega proizvajalca EVjev, ki bo predstavil nekaj kar vsaj približno direkt konkurečno Tesli. Stari dinozavri tega zelo očitno niso sposobni (nočejo, ne znajo, jim ni treba, ... Ganz Egal). Prišel bo iz vzhoda (kitajska).
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
"Fast Charging Europe Conference", pa Tesla ni bila povabljena niti kot opazovalec, kar dovolj pove o Teslini pomembnosti
Politiki imajo svojo glavo podobno trdno in globoko v riti kot BMW, VW in drugi dinozavri.Šteje to, kar se dogaja v praksi: Norveška je že povsem pokrita s SCji i.e. prideš kamorkoli. Osrednja evropa tuditudi - luknja je le še na skrajnem severu nemčije. Precej prazna je francija in španija.
Medtem, ko se vsak mesec montira po Evropi cca 100 CCS polnilnic
Avto z uporabnim dosegom 80km potrebuje vsaj 25x več polnilnih postaj, kot avto z uporabnim dosegom 400km, da bo vsaj približno enako uporaben.
Če Tesla mesečno postavi 5 polnilnih lokacij je to po rasti pokritosti ekvivalent 125im CCS postajam. Pa jih je le kao 100 mesečno in so poleg tega še:
- mnogokrat v okvari
- dostopne le z včlanitvijo v lokalni klub
- dostopne le med delovnim časom
Tiste, ki pa slučajno delajo in si v pravem klubu, pa lahko polnijo tudi Model S. Počasi a bolje kot nič.
Svetovna pokritost s SuperChargerji: http://supercharge.info//
V Avstriji sta trenutno dve lokaciji, dve pa v izgradnji (Villach in Amstetten). Še kak Gradec in bo Avstrija povsem pokrita.
Ne pozabit da se tesla lahko fila praktično na kakršni koli polnilni postaji. Razlika je le v hitrosti oz. čakanju.
Precej drugače je z ostalimi mizerijami od avtov, ki so precej bol izbrični glede priključkov, pa še tam kjer se lahko filajo, se filajo obupno počasi (pod 100km na uro polnjenja).
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Pokritost Evrope s SuperChargerji, december 2014. To je 'luksuzna pokritost', ki omogoča polnjenje z +500km/h.
Prazne cone zahtevajo počasnejše polnjenje na javnih polnilnih postajah, ki so tipično pod 100km/h.
Prazne cone zahtevajo počasnejše polnjenje na javnih polnilnih postajah, ki so tipično pod 100km/h.
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
WarpedGone je izjavil:
Glede na to, da jim prodaja vsako leto raste, se nimajo česa bati, sploh pa ne butičnega izdelka ;)
- Tesli prodaja in proizvodnja rasteta hitreje kot BMWju
- Tesla gradi osnovo za podeseteritev proizvodnje in prodaje
- BMW postavlja osnovo za prodajo ~20kWh električnih mizerij
- BMW planira težke, zapletene in posledično drage hibride
BMW propadel ne bo, je dovolj 'dober' da bo preživel tektonske spremembe. Bo pa iz vrha prestola napredne avtomobilske tehnike postal le še en penzionist, ki životari in prodaja mizerijo. Nekoč so izdelovali le drage limuzine, nato je prišla serija 1 in serija 2. Nekoč je bil le zadnji pogon, sedaj delajo modele s pogonom spredaj.
Njihova smer je očitna. Tesla za 80k se prodaja bolje kot BMW za 80k.
Vsako delovno mesto v megatovarni baterij bo ameriske davkoplacevalce stalo 200.000 usd in se dodatnih 10.000usd letno. Vsi selijo proizvodnjo na vzhod, Uncle Sam pa subvencionira eko parazite. Hm, se sreca da lahko tiskajo 24/7 zaenkrat se brez posledic. Ce bi sesteli vse subvencije ki jih Tesla prejema in jih bo v prihodnje povprecen model S bi ziher stal vec k 5x prodajne cifre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()