» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
218 / 1197
»»

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Drugače, kje boš hitro polnil če ti crkne sredi vožnje

Opravilno nesposobne osebe nimajo izpita.
Opravilno sposobne pa znajo predvidet kako ukrepat.

Le kako vam uspe najt pot iz spalnice do WC? Se ne izgubite?


It can happen, še posebno če imaš nepredvidljiv vozni plan in rang 100km (in ne 400km od tesle).

J.McLane je izjavil:

Manjši 2 kW generatorji tehtajo ca. 30 kg + gorivo, s tem da takega verjetno ne moreš vtaknit v avto ker je vprašljiv izpuh torej dodaj zraven še katalizator. Potem imaš samo 2 kW kar pomeni da se bo tvoj EV premikal nekje z 20 kmh (ob predpostavki 10 kWh/100 km), ali pa boš čakal par ur da se boš lahko normalno peljal 50 km.


Pretty shitty then. Za 30kg dobiš z ustrezno ICE tehnologijo tudi krepko čez 20kW. Ampak najbrž ni tak sistem še impelmentiran.

WarpedGone ::

It can happen, še posebno če imaš nepredvidljiv vozni plan in rang 100km (in ne 400km od tesle).

Če si nabaviš avto z dosegom 100km je za tvoje probleme še vedno kriva tvoja nesposobnost (razmišljanja) in ne avto sam po sebi.
Veš kaj si kupu - deluj temu ustrezno, kar vključuje tudi predhodni premislek kakšen avto sploh nucaš.
Za oranje njive si kupim traktor in ne SUV, čeprav je mogoče od BMW in čeprav ima mogoče celo 4-kolesni pogon.

Za 30kg dobiš z ustrezno ICE tehnologijo tudi krepko čez 20kW. Ampak najbrž ni tak sistem še impelmentiran.

So razlogi, zakaj še ni. Neki je 'dobiš', neki čist druzga pa 'deluje OK v končnem produktu v rokah oseb iz prve točke'.
Teža postane omembe vreden problem, ko preseže 100 kg kar je danes tam nad 7% teže avtomobila. Razlika med 20 in 30kg je opazna, ko stvar držiš v roki, ko je zmontirana v avto, razlike ne opaziš. Opaziš pa razliko če zadeve sploh ni - po obilici prostora, ki nenadoma ni več zaseden z železjem in cevmi in filtri in ...
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

100km je že vredu, ampak ne moreš predvidet vse scenarije. Fanj je imet neko možnost, da se lahko vsaj varno odstraniš iz ceste, če imaš slab dan in vsaj še dovolj energije za prit do ene polnilne postaje, pa da ne rabiš lih prvo bližnjo hišo žicat za vtičnico.
No saj, isti mehanizem lahko nadomesti "rezervna" baterija. Sam se mi zdi, da bi ICE bil bolj zanesljiv.

WarpedGone ::

Fanj je imet neko možnost, da se lahko vsaj varno odstraniš iz ceste,

?
Ćisto vsak avto ima nek indikator, kolk energijje še ostaja v bateriji.
Stvar ni super zanesljiva v smislu, da če priše da maš še za 96km da boš res prišel 95km daleč, je pa dost zanesljiva, da ko ti reče, da bo stvar vsak čas prazna, zato se spokaj filat, to res storiš. Takoj in ne šele čez 10 km. Maš pa dost da se varno odstraniš iz ceste, mogoče tut dovolj da se pricijaziš do prve 220V vtičnice kjer nafilaš tolk da lahko prideš do prve naslednje ornk polnine postaje.

Z dosegom se najbol ubadajo ljudje, ki EVja nimajo. Oni ki ga imajo, se z dosegom tipično ne ubadajo več.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Kwa pa če seksaš sredi gozda z vpaljenim gretjem po službi, kjer so ti zaparkirali polnilno postajo?

"Draga, nč ne bo danes. Baterije mam prazne!"

jype ::

vostok_1> Kwa pa če seksaš sredi gozda z vpaljenim gretjem po službi, kjer so ti zaparkirali polnilno postajo?

Kwa pa k ti benza zmanka, v službi pa itak nikol nisi mogu tankat?

WarpedGone ::

"Draga, nč ne bo danes. Baterije mam prazne!"

Povsem legitimen razlog za ločitev: Moj mož je idiot.
Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

vostok_1 je izjavil:

Kwa pa če seksaš sredi gozda z vpaljenim gretjem po službi, kjer so ti zaparkirali polnilno postajo?

"Draga, nč ne bo danes. Baterije mam prazne!"

Le zakaj bi človek ob dobrem seksu potreboval še dodatno gretje>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

vostok_1 ::

jype je izjavil:

vostok_1> Kwa pa če seksaš sredi gozda z vpaljenim gretjem po službi, kjer so ti zaparkirali polnilno postajo?

Kwa pa k ti benza zmanka, v službi pa itak nikol nisi mogu tankat?


Pešačiš do bližnje pumpe po bencin.

telexdell je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Kwa pa če seksaš sredi gozda z vpaljenim gretjem po službi, kjer so ti zaparkirali polnilno postajo?

"Draga, nč ne bo danes. Baterije mam prazne!"

Le zakaj bi človek ob dobrem seksu potreboval še dodatno gretje>:D


Predigra.

7982884e ::

We're pleased to announce that the Tesla Model S has received a maximum-possible 5-star safety rating from the European New Car Assessment Programme (Euro NCAP).

Model S is one of just a few cars to have ever achieved a 5-star safety rating from both Euro NCAP and the U.S. National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA). Additionally, Model S is the only car this year to have achieved both a 5-star Euro NCAP rating and 5 stars in every NHTSA subcategory, including frontal impact, side impact, and rollover. Only two other cars have earned the same recognition since 2011 (when NHTSA introduced its latest rating scheme).


še pomnite, ko so nekateri govorili, kako je NHTSA crap in bo avto popušil na Euro NCAP?

WarpedGone ::

Ne skrbi, hitro bodo našli kej druzga za pljuvat.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Oldi ::

Mercedes-Benz has a new concept car powered by its paint job
Saj se hecajo, barva kot fotocelice in izkoriščanje statične elektrike

WarpedGone ::

Supercharger v praksi - direktna primerjava hitrosti polnjenja večje in manjše baterije:





5min 10min 15min 20min 25min 30min 35min 40min 45min
50 km 95 km 140 km 170 km 200 km 230 km 255 km 275 km 295 km
35 km 60 km 85 km 100 km 125 km 145 km 165 km 180 km 200 km


Večja baterija poleg večjega dosega v osnovi omogoča tudi hitrejše polnjenje, ko se izprazni. Če je le na razpolago dovoljmočna polnilna postaja.
3/4 ure za 300 ali 10 minut za 100km.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

To je actually kar cool. Iz roba slovenije do ljubljane brez postanka, tam pa filanje 20 min. Solidno.

Truga ::

Ja, za slovenijo in podobne drzave so EVji idealna zadeva.

TribesMan ::

Dokler stanejo 100k€ ne glih...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

hojnikb ::

TribesMan je izjavil:

Dokler stanejo 100k€ ne glih...

In dokler je razmišljanje v stilu VAG uber alles...
#brezpodpisa

Matev ::

Dokler stanejo 100k€ ne glih...


dva izmed najbogatejših slovencev imata točno ta avto - tesla S

Truga ::

TribesMan je izjavil:

Dokler stanejo 100k€ ne glih...


To je samo vprasanje casa. 20 let nazaj si dal za decent kompjutr 2000 mark. Dans das za telefon k je neprimerno boljsi v cisto vseh pogledih 50 ojrov? Z EVji bo isto, edin mal dlje zna trajat.

WarpedGone ::

Prejšnji mesec je bil v LJ registrirana ena Performance izvedba bele barve.
Skupno ima naše tablice že 19 Model S-ov.

In 13 Nissanovih Leafov, 3 VW e-UPi, 2 e-Golfa, 3 mitshubishijeve iMiEVji.
Dve Porsche Panamera S eHybrid.
Precej očitno za kakšen avto je folk pripravljen plačat.
Zbogom in hvala za vse ribe

celada ::

WarpedGone je izjavil:

Prejšnji mesec je bil v LJ registrirana ena Performance izvedba bele barve.
Skupno ima naše tablice že 19 Model S-ov.

In 13 Nissanovih Leafov, 3 VW e-UPi, 2 e-Golfa, 3 mitshubishijeve iMiEVji.
Dve Porsche Panamera S eHybrid.
Precej očitno za kakšen avto je folk pripravljen plačat.


Ja za pou miljona cliotov ali koliko jih že imamo je folk prpravljen plačat ;)

nekikr ::

Warped: ja, ne-električni ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

J.McLane ::

Truga je izjavil:

TribesMan je izjavil:

Dokler stanejo 100k€ ne glih...


To je samo vprasanje casa. 20 let nazaj si dal za decent kompjutr 2000 mark. Dans das za telefon k je neprimerno boljsi v cisto vseh pogledih 50 ojrov? Z EVji bo isto, edin mal dlje zna trajat.


Nekje je to res nekje pač ne, pred 50 leti so tudi mislili, da se bomo danes vozili kar po zraku ala Jetsons. Količina dražjih materialov, ki je potrebna za EV bo po mojem mnenju glavna omejitev pri ceni, rezerve v razvoju in množični produkciji je zelo težko toliko, da bo cena izdelave EV kadarkoli na nivoju klasičnega avta. Mislim da bo nivo cene EV kar ostal tam kjer je danes s tem da bo nek Leaf čez nekaj let dejansko postal uporaben.

Aston_11 ::

WarpedGone je izjavil:

3 VW e-UPi, 2 e-Golfa
Koliko je cena za te dve stvari, če jih že prodajajo pri nas, ker v Nemčiji so kar dragi v primerjavi s katerimkoli zelo dobrim neEgolfom.

-valvoline- ::

Naj idiotski EU birokrati subvencionirajo uporabo metana, al pa vsaj malo spodbudit postavitev metanskih polnilnic. Ne da samo posten folk subvencionira-mo predragih in neumnih elektricnih igrac takozvanim lopovskim tajkunom.
V italiji je subvencionirana predelava na CNG in LPG, tam je na tisoce in tisoce vozil predelanih na plin in CNG.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Koliko je cena za te dve stvari, če jih že prodajajo pri nas, ker v Nemčiji so kar dragi v primerjavi s katerimkoli zelo dobrim neEgolfom.

Kdor kupuce najcenejše zadeve, (naj) gre stran od EV. EV kupi, kdor ga hoče met. Najbol zanesljivo ceno boš dobil pri www.volkswagen.si.

Količina dražjih materialov, ki je potrebna za EV bo po mojem mnenju glavna omejitev pri ceni,

Neki resnice je v tem ampak precej folka zna tut mal računat in si zna zračunat tut kolk denarja je avto požrl po nakupu.
100k prevoženih km košta 10k EUR v nafti, 12k v bencinu x EUR v elektriki, kjer je x nekje med 0 in 2000 EUR. Točne cifre ni mogoč dat, je pa profit cca 10k EUR.
10k EUR kupi danes baterijo v rangu 25kWh. Čez 10 let bo kupilo 50kWh.
Danes se z EV ne špara ampak se z EV dobi boljši avto (če vzameš prvega).
Čez ~15let se bo z EV lahko tut šparalo.
Zbogom in hvala za vse ribe

driver_x ::

vostok_1 je izjavil:

To je actually kar cool. Iz roba slovenije do ljubljane brez postanka, tam pa filanje 20 min. Solidno.


Ampak moraš upoštevati tudi to, da oglaševane razdalje veljajo le v idealnih pogojih. V praksi pa sem videl Teslo S, ki je v cca. 11 kilometrih ceste porabila za več kot 100km energije. S temi obljubljenimi kilometri je enako kot z oglaševano porabo.

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

Koliko je cena za te dve stvari, če jih že prodajajo pri nas, ker v Nemčiji so kar dragi v primerjavi s katerimkoli zelo dobrim neEgolfom.

Kdor kupuce najcenejše zadeve, (naj) gre stran od EV. EV kupi, kdor ga hoče met. Najbol zanesljivo ceno boš dobil pri www.volkswagen.si.

Količina dražjih materialov, ki je potrebna za EV bo po mojem mnenju glavna omejitev pri ceni,

Neki resnice je v tem ampak precej folka zna tut mal računat in si zna zračunat tut kolk denarja je avto požrl po nakupu.
100k prevoženih km košta 10k EUR v nafti, 12k v bencinu x EUR v elektriki, kjer je x nekje med 0 in 2000 EUR. Točne cifre ni mogoč dat, je pa profit cca 10k EUR.
10k EUR kupi danes baterijo v rangu 25kWh. Čez 10 let bo kupilo 50kWh.
Danes se z EV ne špara ampak se z EV dobi boljši avto (če vzameš prvega).
Čez ~15let se bo z EV lahko tut šparalo.

70% teh zneskov je davscin in trosarin.

WarpedGone ::

V praksi pa sem videl Teslo S, ki je v cca. 11 kilometrih ceste porabila za več kot 100km energije. S temi obljubljenimi kilometri je enako kot z oglaševano porabo.

Energija se meri v kWh in ne v km. "Za 100km energije" je bedarija - ko ti bo to jasno, ti bo jasno tudi kaj se je z avtomobilom dogajalo.
Zbogom in hvala za vse ribe

matejm1994 ::

driver_x je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

To je actually kar cool. Iz roba slovenije do ljubljane brez postanka, tam pa filanje 20 min. Solidno.


Ampak moraš upoštevati tudi to, da oglaševane razdalje veljajo le v idealnih pogojih. V praksi pa sem videl Teslo S, ki je v cca. 11 kilometrih ceste porabila za več kot 100km energije. S temi obljubljenimi kilometri je enako kot z oglaševano porabo.


Problem? Tudi jaz lahko moj avto "tiščim", pa bo pil 15 namesto 6.. In ne bom jezen, ker so mi ob nakupu rekli da pije med 5.5 in 6.5 l/100km. Seveda, ob normalni vožnji ta podatek drži. In ugotovi kako se ljudje največ vozimo...

Okapi ::

Za popestritev, naključni prizor iz Bruslja, pred dvema dnevoma.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

matejm1994 ::

A to je električni smart?

Okapi ::

Ja.

O.

WarpedGone ::

Električni smart (oznaka ED) v nemčiji košta cca €30k EUR, z njihovimi olajšavami pa cca €25k.
Z 15kWh, kar zadošča za ~100km dosega. V takšnem avtu to niti ni hud absurd.
Uradni zastopnik za Smart pri nas variante ED ne prodaja.
Zbogom in hvala za vse ribe

driver_x ::

WarpedGone je izjavil:

V praksi pa sem videl Teslo S, ki je v cca. 11 kilometrih ceste porabila za več kot 100km energije. S temi obljubljenimi kilometri je enako kot z oglaševano porabo.

Energija se meri v kWh in ne v km. "Za 100km energije" je bedarija - ko ti bo to jasno, ti bo jasno tudi kaj se je z avtomobilom dogajalo.


Uporabljam terminologijo prikazovalnika v avtu, ki preostanek energije v akumulatorjih prikazuje v kilometrih.

matejm1994 je izjavil:


Problem? Tudi jaz lahko moj avto "tiščim", pa bo pil 15 namesto 6.. In ne bom jezen, ker so mi ob nakupu rekli da pije med 5.5 in 6.5 l/100km. Seveda, ob normalni vožnji ta podatek drži. In ugotovi kako se ljudje največ vozimo...


Podatek o navedeni porabi ne drži ob normalni uporabi, ampak le v posebnih testnih pogojih, ko preizkušajo avto brez alternatorja in brez vse opreme znotraj kabine, polepljenimi špranjami v karoseriji za boljši pretok zraka in podobno. Prav tako je podatek o dometu EV nerealen in tudi velja le v ozko določenih pogojih, ki jih v praksi nikoli ne dosežeš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

Nikec3 ::

Podatek o navedeni porabi ne drži ob normalni uporabi, ampak le v posebnih testnih pogojih, ko preizkušajo avto brez alternatorja in brez vse opreme znotraj kabine, polepljenimi špranjami v karoseriji za boljši pretok zraka in podobno. Prav tako je podatek o dometu EV nerealen in tudi velja le v ozko določenih pogojih, ki jih v praksi nikoli ne dosežeš.

EPA tega ne počne. Tesla pa svojih podatkov o dosegu sploh ne uporablja, vedno navedejo doseg, ki ga je izmerila EPA.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Uporabljam terminologijo prikazovalnika v avtu, ki preostanek energije v akumulatorjih prikazuje v kilometrih.

Kar cele zadeve ne spremeni niti za piko - širiš FUD.
Kaj je nek avto v nekem konkretnem primeru porabil, je relevanto izključno le za tisti primer in čisto nič druzga.
Tipičen električni avto naredi z 1 kwh med 3 in 7 km. Manj kot 3 km je že huda umetnost, več kot 7km pa tudi, pričakovano povprečje je okrog 4.5km/kWh.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Uporabljam terminologijo prikazovalnika v avtu, ki preostanek energije v akumulatorjih prikazuje v kilometrih.

Kar cele zadeve ne spremeni niti za piko - širiš FUD.


Potem FUD siri tudi Tesla, ki prikazuje za koliko km imas se baterije? Al je tist drgac?

WarpedGone ::

Še en opravilno nesposoben tip?
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Nissan LEAF Still #1 In Norway, Tesla Model S just ranks 10t:

http://evobsession.com/nissan-leaf-stil...

vostok_1 ::

Mene v ta avto ne spraviš mrtvega.

fpbs ::

vostok_1 je izjavil:

Mene v ta avto ne spraviš mrtvega.

Večina ni takega mnenja. Glede zadovoljstva z njim: 95% Of LEAF Owners Willing To Recommend Car To Friends

http://insideevs.com/nissan-95-leaf-own...

Martin Krpan ::

Kot je že zgoraj napisal valvoline predstavlja 70 % cene bencina in nafte davki in trošarine. Če jih ukinemo bo gorivo 70% cenejše pa ne bo nobenih potreb po električnih avtih:D.
Ali pa na elektriko za pogon avtov nabijmo 70% davkov in trošarin:D.
Ker država se ne bo odppvedala svojemu deležu kolača , pa četudi bo avtomobile poganjal Aveti Duh:)).

Tu pa nekateri naivneži računate z brezplačno elektriko. Ki dejansko sploh ne bo brezplačna ampak bo še kako plačana iz proračuna.
In potem je električni avto res konkurenčen klasičnemu.8-O

Jaz sem tudi konkurenčen Useinu Boltu , če ima ta zvezane noge:D.

vostok_1 ::

V bistvu ja. Država lahko še najboljšo zadevo naredi popolnoma nekonkurenčno.

J.McLane ::

S 70% ste malo skrenili iz poti.

60% cene bencina predstavljajo davščine, to pomeni da je efektivno bencin obdavčen s 150%. Če električno energijo in omrežnino obdavčiš in "otrošariniš" z istimi 150% dobiš ceno za nižjo tarifo pri 0,16 €/kWh za višjo tarifo pa 0,26 €/kWh. Pri porabi 20 kwh/100 km to pomeni strošek 3,2 €/100 km, ker itak v 90% polneš samo ponoči.

Matev ::

Če električno energijo in omrežnino obdavčiš in "otrošariniš" z istimi 150% dobiš ceno za nižjo tarifo pri 0,16 €/kWh za višjo tarifo pa 0,26 €/kWh.


eh
matematično neopravilno razmišljanje

pšoglej: drćava potrebuje toliko in toliko milijonov za ceste

in sedaj ta denar pobere pri ceni bencina...
če bo pa v prihodnje hotela pobrati enako pri elektriki - bo pa ta imela verjetno še višjo ceno od bencina

J.McLane ::

Ah, migracija na EV bo trajala dlje kot bomo mi živeli (če sploh kdaj bo popolna), zato je neko pametovanje čisto brezpredmetno.

7982884e ::

torej vsaj 60, 70, 80 let? kakšna je podlaga za to trditev? ker jaz jih komot vidim kot 10%+ delež vseh avtomobilov že v 10 letih

bMozart ::

driver_x je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

To je actually kar cool. Iz roba slovenije do ljubljane brez postanka, tam pa filanje 20 min. Solidno.


Ampak moraš upoštevati tudi to, da oglaševane razdalje veljajo le v idealnih pogojih. V praksi pa sem videl Teslo S, ki je v cca. 11 kilometrih ceste porabila za več kot 100km energije. S temi obljubljenimi kilometri je enako kot z oglaševano porabo.


Najlepši primer laži, ki se širi iz ust do ust, verjetno pa tale izhaja iz Top Gear-a. Kakorkoli eni se hitro učijo. Se morajo, sploh glede na to da verjetno gre za največje zaviranje konkurence v novejši zgodovini človeštva. Ampak gre počasi na bolje, eni so dojeli to da so električni avti super. Delajo na tem da bi tudi drugi videli vse prednosti le teh. Je pa Tesla Model S po mojem mnenju vsaj 5 let pred časom(ostalimi EV, kolikor sem proučil trg).

Svetujem da pogledate kako se Tesla Model S obnese v praksi. Fajn videi, kjer dobiš večina odgovorov, ki jih eni tukaj postavljate.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...
««
218 / 1197
»»