Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Ker slepo verjameš marketinšekmu BS, brez drobtinice razumevanja kaj se dogaja in zakaj.
Ali mogoče kaj veš o tem, zakaj ima i3Rex zelo majhen tank za gorivo, in zakaj ima za evropski trg večjega kot za ameriški trg?
J.McLane ::
fpbs, če znaš angleško potem boš tole znal prebrati:
http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?...
Drugače je pa v grobem CARB rangira vozila v:
- ZEV
- PZEV
- SULEV
nima pa to dosti veze ali avto imenuje hibrid ali range extender EV
http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?...
Drugače je pa v grobem CARB rangira vozila v:
- ZEV
- PZEV
- SULEV
nima pa to dosti veze ali avto imenuje hibrid ali range extender EV
WarpedGone ::
Še manj pa s tem, kaj zadeva dejansko je. EV 'tanka' samo elektriko in ničesar druzga. ICE tanka naftni derivat in ga v energijo pretvarja na 'internal combustion' način.
Hybrid je sposoben obojega.
Bol kot greš v detajle, bol si na sivem področju in manj smisla ma sploh stvari razvrščat v neke 'abstraktne' kategorije, ker hito v neko kategorijo paše le še en model avtomobila in vse skup zgubi smisel.
Tko kot razlikovanje serijski/paralelni hibrid. Nekateri so le prvo, nekateri le drugo, nekateri pa oboje hkrati.
BMWjev i3 z ICE v riti je serijski hibrid. Citroenov Hybrid4 je paralelni hibird. Volt/ampera je serijski/paralelni hibrid. Toyota je serijski/paralelni hibrid z drugačno izvedbo seštevanja pogonov. i3 brez ICE v riti je EV.
Ampak vse skup je akademsko nabijanje - namen avta je da te čimbolje in s čimmanj omejitvami prepelje od A do B. Če je med omejitvami tudi smešno kratka radalja je to mizerija, ki se morda delno skompenzira z morebitno nizko ceno.
Hybrid je sposoben obojega.
Bol kot greš v detajle, bol si na sivem področju in manj smisla ma sploh stvari razvrščat v neke 'abstraktne' kategorije, ker hito v neko kategorijo paše le še en model avtomobila in vse skup zgubi smisel.
Tko kot razlikovanje serijski/paralelni hibrid. Nekateri so le prvo, nekateri le drugo, nekateri pa oboje hkrati.
BMWjev i3 z ICE v riti je serijski hibrid. Citroenov Hybrid4 je paralelni hibird. Volt/ampera je serijski/paralelni hibrid. Toyota je serijski/paralelni hibrid z drugačno izvedbo seštevanja pogonov. i3 brez ICE v riti je EV.
Ampak vse skup je akademsko nabijanje - namen avta je da te čimbolje in s čimmanj omejitvami prepelje od A do B. Če je med omejitvami tudi smešno kratka radalja je to mizerija, ki se morda delno skompenzira z morebitno nizko ceno.
Zbogom in hvala za vse ribe
RedDrake ::
Kar se tice "... ICE crkne po par sekundah na 100% obremenjenosti ..." in podobnih fam.
Vecina serijskih vozil je sposobnih furat izjemne razdalje na ali blizu 100% zmogljivosti.
Recimo Mazda 6 5340km v 24ih urah s povprecno hitrostjo 221km/h.
Je kje kak EV ki pride vsaj na 50% tega dosezka?
Vecina serijskih vozil je sposobnih furat izjemne razdalje na ali blizu 100% zmogljivosti.
Recimo Mazda 6 5340km v 24ih urah s povprecno hitrostjo 221km/h.
Je kje kak EV ki pride vsaj na 50% tega dosezka?
RedDrake ::
Ja pozabil si povedat, da se že po 3 minutah maximalne obremenitve preklopi v "reduced power mode"3 min je več kot dovolj. Naši iceti praktično nikoli, kot tudi Tesla ne, niso na 100% obremenjenosti, ko pa so, je to kratek čas, ki se meri v sekundah, če pa traja kaj dlje, pa so tako ali tako na robu, da se jim kaj zakuri, pregreje, odpove, stopi kakšen bat itd.
To, da lahko ICE gre 24 ur na 100% zmogljivosti (po definiciji, ce so ga tiscali do konca - kar so ga) brez da se je stopil kaksen bat, brez reduced power mode-a, ipd ...
EV fanatiki ste pac verniki, jaz samo izpostavljam vase zablode (kjer so).
Disclaimer: z veseljem bi uporabljal EV avto, ce bi bil karavan, cca 4.5m in imel avtonomijo kot Tesla. Verjetno se bom pa se nacakal kako desetletje ...
Brane22 ::
Pa saj elktro motor bo temu še toliko lažje ustrezal.
A je problem naredit elektromotor, ki lahko dolgo dela blizu omejitev ?
A je problem naredit elektromotor, ki lahko dolgo dela blizu omejitev ?
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Še manj pa s tem, kaj zadeva dejansko je. EV 'tanka' samo elektriko in ničesar druzga. ICE tanka naftni derivat in ga v energijo pretvarja na 'internal combustion' način.
BMWjev i3 z ICE v riti je serijski hibrid. Citroenov Hybrid4 je paralelni hibird. Volt/ampera je serijski/paralelni hibrid. Toyota je serijski/paralelni hibrid z drugačno izvedbo seštevanja pogonov. i3 brez ICE v riti je EV.
Kolikor je meni poznano, mora EV z range extenderjem izponjevati nekaj pogojev, da se ga ne šteje med hibride.
- elekrični doseg mora biti večji od tistega, ki ga nudi range extender. Zato je omejitev tanka pri i3 v Ameriki na cca 7 litrov, in v Evropi na 9 litrov.
- range extender ne sme služiti kot pogon vozila, ampak samo za filanje baterije.
In zakaj je pomembno, da je neko vozilo priznano kot EV z range extenderjam in ne hibrid?
Večina držav nudi precej višje subvencije za EV, kot za hibride.V Sloveniji 5000Evrov za EV in mislim da 3000 za hibrida.
RedDrake ::
Elektromotor ni problematicen del EV-ja.
Zagotvaljanje energije je tisti del, ki zaradi povsem fizikalnih omejitev se nekaj casa ne bo dorasel ICE principu.
Zagotvaljanje energije je tisti del, ki zaradi povsem fizikalnih omejitev se nekaj casa ne bo dorasel ICE principu.
telexdell ::
Malo zoprno je, zelo tvegano in nevarno, če se preklopi v "reduced power mode" sredi prehitevanja kolone, ali nekega daljšega tovornjaka.
A ti preden začneš prehitevati stopiš iz avta in ga peš porivaš, da tovornjak prehitevaš 3 minute
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
fpbs ::
Malo zoprno je, zelo tvegano in nevarno, če se preklopi v "reduced power mode" sredi prehitevanja kolone, ali nekega daljšega tovornjaka.
A ti preden začneš prehitevati stopiš iz avta in ga peš porivaš, da tovornjak prehitevaš 3 minute
A bi ti po dolgotrajni vožnji, vožnji v klanec, v precejšnji vročini, vedel, da ti bo mogoče čez nekaj trenutkov preklopilo na "reduced power mode", in mogoče ravno med prehitevanjem?
WarpedGone ::
Kolikor je meni poznano, mora EV z range extenderjem izponjevati nekaj pogojev, da se ga ne šteje med hibride.
- elekrični doseg mora biti večji od tistega, ki ga nudi range extender. Zato je omejitev tanka pri i3 v Ameriki na cca 7 litrov, in v Evropi na 9 litrov.
- range extender ne sme služiti kot pogon vozila, ampak samo za filanje baterije.
In zakaj je pomembno, da je neko vozilo priznano kot EV z range extenderjam in ne hibrid?
Večina držav nudi precej višje subvencije za EV, kot za hibride.V Sloveniji 5000Evrov za EV in mislim da 3000 za hibrida.
Birokratska gnojnica.
V to zgodbo ne grem.
A bi ti po dolgotrajni vožnji, vožnji v klanec, v precejšnji vročini, vedel, da ti bo mogoče čez nekaj trenutkov preklopilo na "reduced power mode", in mogoče ravno med prehitevanjem?
Čista laž dostojna fpbsju.
Zbogom in hvala za vse ribe
Brane22 ::
Elektromotor ni problematicen del EV-ja.
Zagotvaljanje energije je tisti del, ki zaradi povsem fizikalnih omejitev se nekaj casa ne bo dorasel ICE principu.
Torej bi s takim testiranjem na EVju prej trčil ob omejitve tanka ? Kaj je potem tvoj point ?
Koga je RES briga za to, da rotor Tesle vzdrži samo 3 min takega tempa ?
Saj stvar ni bila narejena za bolide, ki se bodo podili po oval progi cel dan z njo.
In tudi če bi, kaj naj bi to povedalo o zanesljivosti motorja ?
Saj ga ne raznese, le pride do termičnih limitov, ko se vklopi zaščita, potem pa je ta moč spet na voljo.
Nisem slišač nikjer da bi izgubil garancijo na elektromotor, če bi ga tiščal do konca.
RedDrake ::
Amm, jaz nisem govoril o tem da ima Tesla tezave, ampak sem negiral trditev da ICE "ni zmozen vec kot par sekund na 100% brez da se mu stopijo bati".
To pa da Tesla ne more pokazati takega rezultata, je pa stvar tega da se baterije polnijo nekajkrat dlje kot traja dolivanje 20 litrov dizla ob vsaki menjavi voznikov in ne tega da mora motor teci na 50% zaradi pregretja - ker je ze tistih 50% vec kot ima tisti Mazda ICE moci.
EV pac se ni enakovreden ICE v vseh pogledih, cetudi je boljsi v nekaterih use-caseih.
To pa da Tesla ne more pokazati takega rezultata, je pa stvar tega da se baterije polnijo nekajkrat dlje kot traja dolivanje 20 litrov dizla ob vsaki menjavi voznikov in ne tega da mora motor teci na 50% zaradi pregretja - ker je ze tistih 50% vec kot ima tisti Mazda ICE moci.
EV pac se ni enakovreden ICE v vseh pogledih, cetudi je boljsi v nekaterih use-caseih.
WarpedGone ::
To pa da Tesla ne more pokazati takega rezultata, je pa stvar tega da se baterije polnijo nekajkrat dlje kot traja dolivanje 20 litrov dizla ob vsaki menjavi voznikov in ne tega da mora motor teci na 50% zaradi pregretja - ker je ze tistih 50% vec kot ima tisti Mazda ICE moci.
Jah, če se že gremo 'bragging rights', je tesla povsem sposoben v podobnih pogojih doseči boljši rezultat kot ta mazda.
V principu je možno baterijo direkt zamenjat kar se izvede hitreje kot filanje tanka z običajno pumpo - kaj je počela ekipa mazde na dirkališču je svoja pesem.
Ampak vse skup je besides the point.
"ni mozen vec kot par sekund na 100% brez da se mu stopijo bati".
Tle je neki pretiravanja, hkrati pa tudi prikazan 'dokaz' ni ravno dober dokaz.
Pričakovana življenska doba ICE motorja je vsaj 300k, če ne kr 500k km brez odpiranja motorja.
Da je stvar preživela 5k km o celi zadevi ne pove drugega kot da je preživela teh 5k km, ko je bilo vse dobro ogreto in delovalo pod precej 'enakomernimi' obremenitvami. Pospeševanje o 0 do maks, furanje na max kakšno uro in bremz na 0.
Max obremenitev motorja, je še marsikaj drugega, kar tak scenarij ne zajame. Poskus narest 500k km pri povprečnih 200kmh. To bo precej močnejši 'dokaz' pa še vedno bo le delni.
Največja obremenitev ICE motorja se dogaja ob spreminjanju režima delovanja i.e. močna pospeševanja, prestavljanja, ogrevanje, ohlajanje motorja, ...
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Kolikor je meni poznano, mora EV z range extenderjem izponjevati nekaj pogojev, da se ga ne šteje med hibride.
- elekrični doseg mora biti večji od tistega, ki ga nudi range extender. Zato je omejitev tanka pri i3 v Ameriki na cca 7 litrov, in v Evropi na 9 litrov.
- range extender ne sme služiti kot pogon vozila, ampak samo za filanje baterije.
In zakaj je pomembno, da je neko vozilo priznano kot EV z range extenderjam in ne hibrid?
Večina držav nudi precej višje subvencije za EV, kot za hibride.V Sloveniji 5000Evrov za EV in mislim da 3000 za hibrida.
Birokratska gnojnica.
V to zgodbo ne grem.
A bi ti po dolgotrajni vožnji, vožnji v klanec, v precejšnji vročini, vedel, da ti bo mogoče čez nekaj trenutkov preklopilo na "reduced power mode", in mogoče ravno med prehitevanjem?
Čista laž dostojna fpbsju.
Birokratska gnojnica. V to zgodbo ne grem.
Pomembno je, da si končno po tolikih postih skapiral, v čem je razlika med EV range extenderjem in hibridom. Verjamem, da ko boš kupoval nov avto, ki bo verjetno EV, ne boš zaprosil za subvencijo, ker se iz ponosa ne boš spuščal v to gnojnico.
Čista laž dostojna fpbsju.
Kako more biti to laž, saj je šlo za vprašanje in ne trditev. Saj vem, da ne moreš iz svoje kože.
J.McLane ::
fbps, ti pa nisi skapiral (si sploh prebral kar sem prej napisal), da je tudi za Američane EV z extenderejem še vedno plug-in hibrid. Troej sploh mi ni jasno kaj hočeš tu dokazat.
hojnikb ::
Pričakovana življenska doba ICE motorja je vsaj 300k, če ne kr 500k km brez odpiranja motorja.
linkz pls do tega motorja.
#brezpodpisa
fpbs ::
RedDrake ::
Naj naredijo raje Cee'da ali Hyundai i30 s tem pogonskim sklopom, dvojnim dosegom in imajo stranko.
Ta avto je grd za umret.
Verjetno pa cakajo novejsi battery tech, podobno kot ostali.
Ta avto je grd za umret.
Verjetno pa cakajo novejsi battery tech, podobno kot ostali.
fpbs ::
Če vam KIA ni všeč, potem, Renault To Sell Zoe, Twizy In Slovenia Starting In Spring 2015:
http://insideevs.com/renault-to-sell-zo...
http://insideevs.com/renault-to-sell-zo...
telexdell ::
A bi ti po dolgotrajni vožnji, vožnji v klanec, v precejšnji vročini, vedel, da ti bo mogoče čez nekaj trenutkov preklopilo na "reduced power mode", in mogoče ravno med prehitevanjem?
In kje imaš pri nas kakšen tak klanec, da bi moral po njem voziti več kot 3 minute, na njem poteka tovorni promet in imaš dovolj prostora, da lahko prehitevaš tovornjak?
PS- kaj pa, če ti po taki vožnji v klanec, v precejšnji vročini med prehitevanjem tovornjaka zakuha bencinar?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
WarpedGone ::
Ne eno ne drugo ni realen problem, s katerim se bi splačalo ukvarjati.
Je redek kot kačje noge, ni nenaden ampak gradualen, zmanjšanje moči je napol teoretično - ja, max cifra je manjša, to kar preostane je še vedno veliko - 160kW.
Avto se iz superšportne limuzine prelevi v športno limuzino.
To ni blank out / crkjot, kot se fpbs trudi sugerirat, avto ne izgubi vse moči. Le da namesto njavečjih možnih 40kg potiska v rit pri pedalu na podnu, občutiš "le še" 20kg potiska, avto pa še vedno pospešuje.
Je redek kot kačje noge, ni nenaden ampak gradualen, zmanjšanje moči je napol teoretično - ja, max cifra je manjša, to kar preostane je še vedno veliko - 160kW.
Avto se iz superšportne limuzine prelevi v športno limuzino.
To ni blank out / crkjot, kot se fpbs trudi sugerirat, avto ne izgubi vse moči. Le da namesto njavečjih možnih 40kg potiska v rit pri pedalu na podnu, občutiš "le še" 20kg potiska, avto pa še vedno pospešuje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
fpbs ::
Disclaimer: z veseljem bi uporabljal EV avto, ce bi bil karavan, cca 4.5m in imel avtonomijo kot Tesla. Verjetno se bom pa se nacakal kako desetletje ...
Točno na nekaj takega čakam tudi jaz. Manjši karavan, doseg 300km + range extender. Upam, da ne bo potrebno čakati desetletje.
lufthammer ::
Točno na nekaj takega čakam tudi jaz. Manjši karavan, doseg 300km + range extender. Upam, da ne bo potrebno čakati desetletje.
To temo spremljam že od začetka (2006), to je 8 (osem!!) let, pa se ni zgodilo nič bistveno novega. Malo več polnilnih postaj in nekaj poskusov obupno grdih (tu je Tesla izjema) Ev-jev. Kaj delajo Italijani?
In kaj ima gonjenje avta po ovalnem dirkališču skupnega z realnostjo?
Iz Munchna moram po robo v Nurnberg, kar mi vzame uro vožnje in deset min postanka, letim nazaj v Munchen - spet eno uro in po krajšem postanku naprej v Ljubljano, kar traja max 4 ure. Se oglasim pri trgovcu, skočim še na črpalko (cca 5 min. - bo kdaj možno menjat baterijo v petih minutah? kdo ve) in podaljšam na Dunaj. Skupaj cca 10 ur vožnje. To je realnost. (Naši trgovci z rabljenimi avtomobili prodajajo nemce s 150k in več prevoženimi km v enem letu.) Ko mi bo EV za 25 jurjev, kolikor sem dal za avto to omogočil, ga takoj kupim a se bom še načakal oz. bom prej v penzjonu. OK, dam še baterijo za 17 jurjev zraven, EV za 42 jurjev za 800 km in po par minutah pripravljen za novih 800......malo morgen.
fpbs ::
lufthammer je izjavil:
To temo spremljam že od začetka (2006), to je 8 (osem!!) let, pa se ni zgodilo nič bistveno novega. Malo več polnilnih postaj in nekaj poskusov obupno grdih (tu je Tesla izjema) Ev-jev. Kaj delajo Italijani?
Ja pred 8 leti ni bilo ne Modela S, ne Leafa, ne Volta, ne.....Res je, da se skoraj vsi stari proizvajalci avtomobilov delajo, kot da nekaj delajo na EV in se držijo v ozadju in čakajo na pravi trenutek vstopa v EV proizvodnjo.
S polnilnimi postajami se je malo čakalo na sprejem ustreznega standarda. Sedaj pa praktično ne mine mesec, da v Evropi nebi bilo postavljenih vsaj 100 CCS polnilnih postaj. Trenutno jih je 522. Zaenkrat še ni nobene v Sloveniji. Toda z najavo Kie, da še ta mesec prične s prodajo Soula v Sloveniji, po novem letu tudi Renaultovega Zoeta, in verjetno Twiziya, pričakujem drugo leto ob tem času najmanj 10 CCS postaj v Sloveniji, mogoče celo 30.
telexdell ::
grem v službo 5 km v eno stran. Skočim v trgovino 500 m. Grem v kakšno trgovino s pohištvom ali nakupovalni center 12 km. Obiščem sorodnike 80 km. Grem v kakšne toplice, da si pregrejem kosti 120 km (tako pri sorodnikih in kot v toplicah lahko avto napolnim).
Torej tam 200 km je realnost za večino folka. Le cene so še malo svinske.
PS- do Brnika 100 km. Tam bi morali narediti nekaj parkirni mest s polnilnimi postajami, pa mogoče kak servis, da ti poln avto premaknejo medtem, ko se potapljaš v Rdečem morju.
Torej tam 200 km je realnost za večino folka. Le cene so še malo svinske.
PS- do Brnika 100 km. Tam bi morali narediti nekaj parkirni mest s polnilnimi postajami, pa mogoče kak servis, da ti poln avto premaknejo medtem, ko se potapljaš v Rdečem morju.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: telexdell ()
vostok_1 ::
Za slovenijo tak domet sploh nikoli ni bil pod vprašajem. Sem prepričan, da večino slovencev dnevno ne prevozi več kot 50km.
Ampak ja...cena je BISTVENI(!!!)...del.
Jaz hočem supermini claso EVja, z dometom do 100km in opcijski emergency ICE...za 15k€. Is that really too much to ask? Aja...pa naj ne bo grd ko smrt prosim.
Ampak ja...cena je BISTVENI(!!!)...del.
Jaz hočem supermini claso EVja, z dometom do 100km in opcijski emergency ICE...za 15k€. Is that really too much to ask? Aja...pa naj ne bo grd ko smrt prosim.
TESKAn ::
Ampak ja...cena je BISTVENI(!!!)...del.
Nihče pač ne upošteva razlike v ceni energenta in servisiranja EV in ICE avtov. Recimo cena bencina za ~230k km pri zmerni porabi = 16.000 €. Elektrika bi bila cenejša.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
fpbs ::
Za slovenijo tak domet sploh nikoli ni bil pod vprašajem. Sem prepričan, da večino slovencev dnevno ne prevozi več kot 50km.
Ampak ja...cena je BISTVENI(!!!)...del.
Jaz hočem supermini claso EVja, z dometom do 100km in opcijski emergency ICE...za 15k€. Is that really too much to ask? Aja...pa naj ne bo grd ko smrt prosim.
Tu imaš superminija: http://www.hybridcars.com/no-one-wants-...
fpbs ::
LG Chem officially breaks ground for China EV battery plant:
http://www.lgchem.com/global/lg-chem-co...
http://www.lgchem.com/global/lg-chem-co...
Truga ::
Jaz hočem supermini claso EVja, z dometom do 100km in opcijski emergency ICE...za 15kEUR. Is that really too much to ask?
Yaris hibrid? V mestu bos vecino casa na bateriji, "emergency" dometa mas kokr ces ker je hibrid, kosta pa manj ko 15k.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
vostok_1 ::
Jaz hočem supermini claso EVja, z dometom do 100km in opcijski emergency ICE...za 15kEUR. Is that really too much to ask?
Yaris hibrid? V mestu bos vecino casa na bateriji, "emergency" dometa mas kokr ces ker je hibrid, kosta pa manj ko 15k.
Nope. Hočem fully electric z emergency ICE polnilnikom. To pomen, da ne služi kot extender, ampak v primeru, da imaš res slab dan in si pozabil polnit ter ostaneš na kaki avtobusni postaji.
IMO kak 20kW motorček z 5-10l rezervoarjem bi bil čisto dovolj za kaj takega. Se ustaviš. Počakaš 20min da ti malo napolne in se zapelješ do bližnje postaje.
Sicer IMO skoraj nikoli ne bi pozabil polnit, ker najbrž bi te kak sistem opozarjal, ampak just in case, bi vseeno rad imel last resort varjanto.
fpbs ::
vostok_1 ::
Ok, semantika. Ampak ni mišljeno, kot da boš to trošil za daljše fure. To je "emergency!".
TribesMan ::
100 kil s seboj vlačit za "emergency" je bedarija...
Za emergency je hitro polnjenje.
Za emergency je hitro polnjenje.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
vostok_1 ::
100kg?
En sodoben agregat ne bi smel biti težji od 20kg.
Drugače, kje boš hitro polnil če ti crkne sredi vožnje na poti med recimo velenjem in SG?
En sodoben agregat ne bi smel biti težji od 20kg.
Drugače, kje boš hitro polnil če ti crkne sredi vožnje na poti med recimo velenjem in SG?
WarpedGone ::
Drugače, kje boš hitro polnil če ti crkne sredi vožnje
Opravilno nesposobne osebe nimajo izpita.
Opravilno sposobne pa znajo predvidet kako ukrepat.
Le kako vam uspe najt pot iz spalnice do WC? Se ne izgubite?
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Manjši 2 kW generatorji tehtajo ca. 30 kg + gorivo, s tem da takega verjetno ne moreš vtaknit v avto ker je vprašljiv izpuh torej dodaj zraven še katalizator. Potem imaš samo 2 kW kar pomeni da se bo tvoj EV premikal nekje z 20 kmh (ob predpostavki 10 kWh/100 km), ali pa boš čakal par ur da se boš lahko normalno peljal 50 km.
WarpedGone ::
"Hibrid" s precej več smisla: Electric Superchargers - the Next Big Thing for the Automotive Industry
Baterija za pogon superchargerja najverjetneje ne bo multi-kWh zadeva, zato odpade njeno polnjenje iz stene in s tem tut legitimen naziv Hibrid.
Je pa vseeno to smiselna uporaba elektromotorjev v ICE mašinah - pomaga tam kjer so superchargerji in sploh turbochargerji zelo šibki in kjer hkrati zelo švica tudi ICE sam - nizki RPM - speljevanja in pospeševanja v "napačni" prestavi.
Baterija za pogon superchargerja najverjetneje ne bo multi-kWh zadeva, zato odpade njeno polnjenje iz stene in s tem tut legitimen naziv Hibrid.
Je pa vseeno to smiselna uporaba elektromotorjev v ICE mašinah - pomaga tam kjer so superchargerji in sploh turbochargerji zelo šibki in kjer hkrati zelo švica tudi ICE sam - nizki RPM - speljevanja in pospeševanja v "napačni" prestavi.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
P85D je začel 'kapljat' na ceste, v roke so ga dobili pri MotorTrendu - 2015 Tesla Model S P85D First Test:
Namerili so 3.1 sekunde od 0 do 100, hitreje od xyz.
Insane, Defined:
1. Cannot distinguish fantasy from reality; subject to uncontrollable impulsive behavior
2. Mentally deranged
3. Tesla Model S P85D
The quickest-accelerating sedan in the world isn't German anymore
Namerili so 3.1 sekunde od 0 do 100, hitreje od xyz.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Electric Supercharger ni nobena revolucionarna zadeva kar se tiče izkoristka, dokaz za to je Toyota TS040, ki brez te navlake premaguje Porscheja z E-Turbo v prvenstvu WEC, kjer je edina pomembna omejitev poraba in pretok goriva.
Je pa res to kar pišeš, da zmanjšuje turbo-lag in izboljša karakteristike pri absurdno nizkih vrtljajih, ampak nekih čudežev res ni pričakovati, še vedno boš potreboval 1. prestavo za speljat in še vedno bo pri 1.000 obratih na voljo kvečjemu 20% celotne moči motorja.
Edit: Audi R18, ne uporablja e-turbo. Dejstvo je da če imaš učinkovit motor potem enostavno ne ostane več toliko pritiska v izpuhu, da bi ga lahko izkoriščal.
Je pa res to kar pišeš, da zmanjšuje turbo-lag in izboljša karakteristike pri absurdno nizkih vrtljajih, ampak nekih čudežev res ni pričakovati, še vedno boš potreboval 1. prestavo za speljat in še vedno bo pri 1.000 obratih na voljo kvečjemu 20% celotne moči motorja.
Edit: Audi R18, ne uporablja e-turbo. Dejstvo je da če imaš učinkovit motor potem enostavno ne ostane več toliko pritiska v izpuhu, da bi ga lahko izkoriščal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
TribesMan ::
e-turbo se uporablja zaradi voznih lastnosti, ne zaradi izkoristka ali moči.
Je pa zadeva že v prodaji. Tko da, lanski sneg...
Je pa zadeva že v prodaji. Tko da, lanski sneg...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Kakšen link na konkretno reč bi bil dobrodošel.
Can I buy a car with an e-supercharger now?
Only if you have enough money to buy a Formula 1 racer, unfortunately. The only way to go is to get an aftermarket electric supercharger off eBay, but we'd rather not recommend enhancing your car this way. Why? Because most e-superchargers kits are just glorified fans that don't offer any extra oomph.
Zbogom in hvala za vse ribe