» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
210 / 1218
»»

J.McLane ::

Nakupna cena EV pri nas je z DDV. Torej je cena kot taka direktno primerljiva in ne vem od kje ti ideja, da Model S nebi stal manj kot 100k €? Mogoče zaradi davka na kubaturo (luksuz) in CO2 (DMV)?

Ugodnosti pri EV so:
- subvencija 5.000 €
- letna dajatev (62 € do 565 €)
- redni servis
- davščine na gorivo (pri 5l dizla/100 km je razlike 3,2 €/100 km)

Te ugodnosti naredijo EV, ki stane 30k € (Leaf) stroškovno enakega kot dizel, ki stane 15k € (v 5 letih pri 20k km/letno strošek ca. 22 €/100 km). Če vse te davčne ugodnosti EV črtamo (tako da država pobere enako) pa je EV za 30k € primerljiv dizlu za 26k €. Zakaj misliš da v prihodnosti nebi prišli enkrat na tako razliko?

Glede CNG, v vozilu kot je UP, ki bencina pokuri 5,5 l/100 km, je temu ekvivalent 3,6 kg CNG/100 km (na spritmonitor enako razmerje), kar pri 1,223 EUR/kg pomeni 4,4 €/100 km, pa vseeno skuriš še nekaj bencina zraven. Glede na to da je v linku testni primerek, lahko dobiš testnega UP-a z enako opremo za 8.500 €, torej za CNG doplačaš kar 4.000 €. Državo pa vseeno prikrajšaš za nekih 3 €/100 km prihodkov (od oka, ker ne dobim podatkov).

-valvoline- ::

J.McLane je izjavil:

Nakupna cena EV pri nas je z DDV. Torej je cena kot taka direktno primerljiva in ne vem od kje ti ideja, da Model S nebi stal manj kot 100k EUR? Mogoče zaradi davka na kubaturo (luksuz) in CO2 (DMV)?

Ugodnosti pri EV so:
- subvencija 5.000 EUR
- letna dajatev (62 EUR do 565 EUR)
- redni servis
- davščine na gorivo (pri 5l dizla/100 km je razlike 3,2 EUR/100 km)

Te ugodnosti naredijo EV, ki stane 30k EUR (Leaf) stroškovno enakega kot dizel, ki stane 15k EUR (v 5 letih pri 20k km/letno strošek ca. 22 EUR/100 km). Če vse te davčne ugodnosti EV črtamo (tako da država pobere enako) pa je EV za 30k EUR primerljiv dizlu za 26k EUR. Zakaj misliš da v prihodnosti nebi prišli enkrat na tako razliko?

Glede CNG, v vozilu kot je UP, ki bencina pokuri 5,5 l/100 km, je temu ekvivalent 3,6 kg CNG/100 km (na spritmonitor enako razmerje), kar pri 1,223 EUR/kg pomeni 4,4 EUR/100 km, pa vseeno skuriš še nekaj bencina zraven. Glede na to da je v linku testni primerek, lahko dobiš testnega UP-a z enako opremo za 8.500 EUR, torej za CNG doplačaš kar 4.000 EUR. Državo pa vseeno prikrajšaš za nekih 3 EUR/100 km prihodkov (od oka, ker ne dobim podatkov).

Ne vem kolk je prodajna cena pr nas,oz ce je sploh ksno zastopnistvo. Drgac pa kar se cene tice evo en citat:

...... V marcu je bila Tesla celo najbolje prodajano vozilo znotraj meseca v zgodovini Norveške, kljub relativno visoki nakupni ceni. Osnovni model sicer stane okoli 60.000 evrov, a bi bila cena brez upoštevanja olajšav praktično podvojena.......

Subvencije in davcne olajsave pri samem proizvodnem procesu da ne omenjamo.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Ti si pisal na splošno, za Norveško to drži, drugje ne.

Kakšne pa so subvencije in davčne olajšave pri proizvodnem procesu? Razsvetli nas.

-valvoline- ::

J.McLane je izjavil:

Ti si pisal na splošno, za Norveško to drži, drugje ne.

Kakšne pa so subvencije in davčne olajšave pri proizvodnem procesu? Razsvetli nas.

Tesla se prodaja izkljucno zarad subvencij in davcnih olajsav. En clanek na netu je govoril o tem kaksen nesmisel so EVji, ker se v ZDA in po svetu slepajo na *green* zakonodajah o proizvodnji kao okolju prijaznih izdelkov po katerih vlecejo milijarde davkoplacevalskega denarja prek subvencij in davcnih olajsav. Poisci sam na netu pa bos videl.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Troli so nepremagljivi, J.McLane. Izcuzajo ti vso energijo s tem, ko se ti trudiš bit racionalen, njemu pa to sploh ni treba. Just ignore.

Novica leta, če ne nekaj zadnjih let, na EV sceni je Tesla picks Nevada for battery 'Gigafactory'.
Že prej je postalno znano, da bo Tesla priskrbel lokacijo, postavil zgradbe in infrastrukturo, Panasonic bo pa zgradbo opremil in sprožil proizvodnjo.
Planirana kapaciteta tovarne je 35GWh baterij letno - to je ~500.000 baterij letno, ki vsaka zadoščajo za +400km dosega. Skupaj s superchargerji to niso več "mestni avtomobili za 40k EUR" ampak povsem ornk avtomobili, brez izgovorov.

Gigafactory.pdf
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

http://www.realclearmarkets.com/article...
Musk je navadna pijavka, upam da se bo vsaj EU cimprej streznila in prenehala z EV socijalizmom.
Ameriska *khm* GigaMura....
:);((

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Eni govorijo, drugi delajo:

Gigafactory 2020



NY Times: Nevada a Winner in Tesla's Battery Contest
Dober članek, večji feler je le poudarjanje LiIon kemije. V prvih 10letih delovanja tovarne je predvidenih naslednjih 5 milijard za nadgradnjo opreme.

Zgleda da bodo v Gen3 povečali format celic iz zdajšnjih 18650 nekam okrog 22700.
Zakaj še vedno cilindrične? Ker:
"Identical electrodes wound in both a cylindrical and a prismatic configuration provided different capacity fade rates. At the completion of 300 cycles with a C/2 charge and 1C discharge, the prismatic cells faded 24% and the cylindrical cells faded 16%. In the cylindrical-type cell, the fade was primarily caused by a reduction in the capacity of the cathode. The higher fade rate in the prismatic cell was attributed to lower cell stack pressure which resulted in more anode swelling during cycling."

Cilinder je enostavno bol statično stabilna oblika, kar pomeni počasnejše propadanje baterij. Cegli propadajo hitreje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

fpbs ::

Tesla Motors' Gigafactory Will See More Than 50% Overcapacity in its Li-ion Production:

http://www.luxresearchinc.com/news-and-...

7982884e ::

vse to temelji na predpostavki da leta 2020 ne morejo na letni ravni prodat 500k avtomobilov
sej vem da te, ki so to ocenjeval, niso kar eni, ampak tud te pri tesli, ki so si stvar zamislili, niso nekej v tri krasne sanjali

Okapi ::

V človeški naravi je precenjevanje lastnih sposobnosti ali kvalitet. Na 10 primerov, ko neko podjetje preceni svoje potenciale, pride eno, ki jih oceni pravilno, in eno, ki jih podceni.

Samo en mali z električnim prevozom povezan primer - pri Segwayu so leta 2001 napovedali, da pričakujejo prodati 50.000 do 100.000 kosov v prvem letu. V resnici so jih v šestih letih prodali 30.000.

O.

fpbs ::

LG Chem je imel skoraj 2 leti zgrajeno tovarno baterij v Michiganu. S proizvodnjo niso pričeli zaradi potreb, ampak da so se izognili plačilu kazni:

http://insideevs.com/lg-chem-battery-pl...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fpbs ()

WarpedGone ::

Dizl se naj bi splačal glede na bencin če delaš nekje okrog 25k km letno ali več.
Pri kakšni kilometraži se splača Tesla, ki omogoča brezplačno polnjenje in ima 8 let garancije na baterijo brez omejitve prevoženih km? Pridvidimo pretežno filanje na brezplačnih superchargerjih in le drobiž filanja s plačljivo elektriko.

Recimo da Tesla košta 80k EUR in je v konkurenci z limuzino podobnih dimenzij in performans za 40k EUR. Namenoma pretiravam ker nič podobnega ne obstaja za 40k EUR ampak naj bodo cifre pesimistične.

Ergo je razlike 40k EUR.

Limunizina za 40k EUR ima servisni interval 20k km ki stane recimo 300 EUR, porabi v povprečju 6L/100km dizla, ki stane 1,3 EUR. Prevoženih 20k km tako stane 1560 EUR za nafto in še 300 EUR za nujen redni servis ergo skupaj 1860 EUR.

Kolk takih intervalov stlačimo v 40k EUR razlike v nabavni ceni? 21 oz cca 430k km.
400k prevoženih je veliko ampak časa imamo 8 let, kar stvar spravi na 53k letno.

Veliko, ampak avto.net je poln avtomobilov, ki so nardil več kot 50k letno.

Ko pride Gen3 za 40k in je recimo cenovni pribitek le še 10 jurjev glede na 30k dizl limuzino, bodo mejni km spuščeni na 13k letno. Če delaš manj, vzemi dizl, sicer vzemi štrom. U bistvu se stvar fundamentalno spremeni - dizl bo zastarel. Al boš vzel simpl bencinarja za mal dnarja al pa ornk štromarja za neki več dnarja. Dizl se v splošnem ne bo splačal več v nobenem scenariju.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

Še vedno nisi odgovoril na vprasanje kdo bo futral drzavne parazite. 2/3 cene goriv oz min 5e na 100km gre za *demokraticni socijalizem*.
Edino smiselno in pravicno bi bilo da lastniki EVjev letno placajo *demokraticni davek* na prevozene km,in to v znesku najmanj 5e za 100km. Pa naj lovijo neplacnike tega davka tako kot lovijo tistih k se furajo na kurilc. Zame ni razlike.
Tako kot je situacija danes, je EV prav zarad tega mocno mocno subvencioniran ker lastnik EVja nic ne prispeva v skupno malho. Pa se povrh je mocno subvencioniran pri nakupu,ponekod za vec kot 50% realne cene. Glede na to da je povprecen kupec tesle pricakovano premozenjsega sloja, je vse skp eko nateg in svinjarija.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

http://www.petrol.si/na-poti/za-vozilo/...
prodajna cena brez dajatev 0.63e z dajatvami 1.44

dzinks63 ::

Nekateri se zelo trudijo, da bi bilo na cestah čim več električnih vozil. Nizozemci so v samem vrhu: Nissan Leaf za podjetnike stane samo 7450 €

dstr17_ ::

valvoline, teh 0.63e gre v Rusijo in na bližnji vzhod, če se pa voziš na elektriko pa ostanejo tukaj.

M-XXXX ::

Pri kakšni kilometraži se splača Tesla, ki omogoča brezplačno polnjenje in ima 8 let garancije na baterijo brez omejitve prevoženih km? Pridvidimo pretežno filanje na brezplačnih superchargerjih in le drobiž filanja s plačljivo elektriko.

Tole je tako kičasto idealen primer, ki je mogoče dosegljiv za koliko? 0.01% ljudi...
Če recimo delaš 50 000k km na leto to nanese recimo 200 na dan (odštejemo vikende,...) Približno.

No uglavnem, da filaš zastonj na superchargerju imaš samo dve možnosti: ali ga imaš direktno pri delovnem mestu ali pa ga imaš direktno doma pri bajti. Vse ostalo lahko na zastonj filanje praktično pozabitš.

TribesMan ::

Recimo da Tesla košta 80k EUR in je v konkurenci z limuzino podobnih dimenzij in performans za 40k EUR. Namenoma pretiravam ker nič podobnega ne obstaja za 40k EUR ampak naj bodo cifre pesimistične.


Če se že greš take primerjave, je dobro začet z vsaj približno primerljivim avtom, recimo nekaj o čemer bi hipotetičen kupec razmišljal za primerjavo, kak A6 3.0 TDI quattro avtomatik? 55.000€ po ceniku, poraba 8l dilza. Povprečen kupec tesle za 80k€, pač ne gleda glih Passata 2.0 TDI a ne?

Pridvidimo pretežno filanje na brezplačnih superchargerjih in le drobiž filanja s plačljivo elektriko.


Realno, bo velika večina filanj opravljena s plačljivo elektriko doma ali na nekem parkingu (pred šoping centrom/službo), in občasno ko boš nujno rabil it na daljšo pot, ki bo daljša od zmogljivosti baterije, boš filal na superchargerjih (če bodo glih slučajno ob poti kjer boš peljal). Tako da prištej ene 500€ za elektriko vsakih 20.000km.

Limunizina za 40k EUR ima servisni interval 20k km ki stane recimo 300 EUR,


A Tesla nima servisnih intervalov? Kaj je pa pol tole:
http://www.teslamotors.com/service#/ser...
600$ na vsakih 12.500milj (20.000km)? Čisto primerljivo povprečnim limuzinam ranga A6, itd.

Brake even kilometrina je tako realno okoli dobrih 300.000km? Right?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Okapi ::

Pa stroške financiranja je treba vključit, ker ni vseeno, ali plačaš vso gorivo vnaprej, ali ga sproti plačuješ. 40.000 posojila na 5 let te stane 45.000 evrov.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

-valvoline- ::

dstr17_ je izjavil:

valvoline, teh 0.63e gre v Rusijo in na bližnji vzhod, če se pa voziš na elektriko pa ostanejo tukaj.

Vseeno.
Skoraj 1e davkov na liter goriva poberejo *demokraticni socijalisti*. Tudi zato da idioti subvencionirajo bogatunom zastojnsko voznjo in dragih elektricnih igrac.
Voznik tesle pac ne prispeva nic za *skupno dobro*. Na 300.000km se pravi je subvencioniran 15.000 evrov, tole bodo castili nizji sloji z vedno visjim davkom in trosarinam na goriva.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Pridvidimo pretežno filanje na brezplačnih superchargerjih in le drobiž filanja s plačljivo elektriko.


Vcasih razlagas kako se bo polnilo itak doma, cez noc, zdaj pa predvidevas, da bo vecina filanja na super chargerjih? Plus tega smo govorili o neodvisnosti od 'crpalk' in superchargerji so nekaksne crpalke, ceprav so (vsaj zaenkrat) se zastonj.

-valvoline- je izjavil:

Voznik tesle pac ne prispeva nic za *skupno dobro*.


To je spet trapasto posplosevanje. Voznik Tesle pac ne placa davka ob gorivu. Ampak ker je nesramno bogat, pa placuje visje davke pri svojem delu. :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WarpedGone ::

No uglavnem, da filaš zastonj na superchargerju imaš samo dve možnosti: ali ga imaš direktno pri delovnem mestu ali pa ga imaš direktno doma pri bajti. Vse ostalo lahko na zastonj filanje praktično pozabitš.


Ko boš delal 10k letno, to drži.
Ko delaš 50k letno, je to v povprečju vsaj +200km dnevno. Danes je SC v ljubljani, drug let takle čas se boš mogu že potrdit da boš naredu 200km brez da bi se peljal mimo vsaj enega. Lahko seveda filaš doma in plačaš in jamraš da se ne splača. Lahko pa filaš na SC in se splača. Če se že sekiraš al se splača al ne.

Če se že greš take primerjave, je dobro začet z vsaj približno primerljivim avtom, recimo nekaj o čemer bi hipotetičen kupec razmišljal za primerjavo, kak A6 3.0 TDI quattro avtomatik? 55.000€ po ceniku, poraba 8l dilza. Povprečen kupec tesle za 80k€, pač ne gleda glih Passata 2.0 TDI a ne?

Višja cena "konkurenta" samo zmanjša razliko in zniža mejno količino kilometrov, ko se štrom začne direkt splačat. Zato sm reku, da gledam pesimistično.

A Tesla nima servisnih intervalov? Kaj je pa pol tole:
http://www.teslamotors.com/service#/ser...

Ja, ma *priporočene* servisne intervale kjer dolijejo tekočino za brisanje stekel in uredijo zavore. Nobena od teh zadev ni takšna, katere manjko bi vplival na garancijo al pa celo povzročil crkjot avtomobila. Kot recimo velja za nemenjavo olja pri konkurenci.
Neki je priporočilo za mirno vesto, drugo pa nujnost da stvar ne zariba.

Vcasih razlagas kako se bo polnilo itak doma, cez noc, zdaj pa predvidevas, da bo vecina filanja na super chargerjih? Plus tega smo govorili o neodvisnosti od 'crpalk' in superchargerji so nekaksne crpalke, ceprav so (vsaj zaenkrat) se zastonj.

One shoe does not fit all.
Oboje je možno, kdor hoče lahko fila doma in neki malga da za štrom. Kdor hoče, lahko fila izključno na superchargerjih (in drugih zastonj polninicah) in ne plača ničesar za štrom.
Na razpolago je OBOJE. Če se gre kaj se splača, potem se splača supercharger. Če se gre kaj je bol simpl, je bol simpl filanje doma, ki pa ni brezplačno. Stvar posameznika kaj izbere. Če se gremo kaj se splača ob ogromno prefuranih km, je predpostavka o polnjenju na SC povsem na mestu.

Plus tega smo govorili o neodvisnosti od 'crpalk' in superchargerji so nekaksne crpalke, ceprav so (vsaj zaenkrat) se zastonj.

Ne vidim problema. Sej ti ni *treba* filat na superchargerjih. Komot jih nikoli sploh ne povohaš, lahko pa filaš izključno na njih al pa le deloma. Povsem tvoja izbira. Odvisno kolk daš na "se splača".

Brezplačnost polnjenja je točka "make it or break it".
Kdor bo hotu zaračunat štrom na polnilnih postajah se bo ustrelu v nogo in propadu. Al bo filanje brezplačno al ga pa sploh ne bo. Njegovo financiranje pride iz drugih virov - al direkt predplačniško kot pri tesli al skozi ceno drugih storitev v okolici polnilnic.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Če se gre kaj se splača, potem se splača supercharger.
Takšno "brezplačno" polnjenje te z vožnjo vred (če nimaš polnilca ravno pred službo ali domom) stane najmanj eno uro časa. Če je polnilcev toliko, da ti ni treba čakati v vrsti. Koliko je vredna ura časa, si mora pa vsak sam izračunati.

O.

Brane22 ::

alexa-lol je izjavil:


CNG/LPG popolnoma lepo pije vodo.

http://www.siol.net/avtomoto/zanimivost...

Razlika med CNG in LPG
http://www.diffen.com/difference/CNG_vs...

Fiat in CNG
http://www.treehugger.com/cars/fiat-bet...


Poglej si še cene CNGja pri nas. Ko sem nazadnje delal primerjavo, je bil praktično na ceni LPGja.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:


Kdor bo hotu zaračunat štrom na polnilnih postajah se bo ustrelu v nogo in propadu. Al bo filanje brezplačno al ga pa sploh ne bo. Njegovo financiranje pride iz drugih virov - al direkt predplačniško kot pri tesli al skozi ceno drugih storitev v okolici polnilnic.

Normalno, da se bo štrom zaračunal, potrebno bo zaračunat tudi čas polnenja, ker drugače bodo nekateri kar parkirali na polnilnici.
Zelo hitro narašča število CCS polnilnic. Pred dobrim mesecem jih je bilo 205, danes jih je že 368.

http://ccs-map.eu/

Brane22 ::

Glede Gigafactoryja, "analitiki" IMHO tri čiste nimajo.

Precej sem prepričan da Muskov team gleda na stvar tudi iz drugih vidikov.

Un tam v članku nabija, da konspiratorji kao upajo, da bodo naredili _malo_ boljše celice.

PO moje jih bodo optimizirali za avte, verjetno bo šlo brdo keša v nabijanje števila ciklov.

Poleg tega ni vseeno kakšno notranjo upornost ima celica. Če jo uspejo bistveno znižati, bo bistveno manj izgub v celicah, kar poleg same izgube skrajšuje njihovo življenjsko dobo ( gretje) ali zahteva močnejše hlajenje.

Precej ziher sem, da so javno izrečeni cilji precej konzervativni.

Matev ::

Pri kakšni kilometraži se splača Tesla, ki omogoča brezplačno polnjenje in ima 8 let garancije na baterijo brez omejitve prevoženih km?


dejte n orazumet da človek ki da 80k evrov za avto pa res ne bo gledal kaj se mu splača

on kupi tak avto zato ker ga lahko

ti ga pa ne moreš - in njemu je to všeč in zadosten razlog

J.McLane ::

Sploh ni res, zakaj se toliko dražjih vozil proda dizlov?

Se morda prodajajo zaradi dizelskega zvoka?
Morda zaradi zamaščane ročke na črpalki?
Morda zaradi porabe? Bingo.

-valvoline- ::

J.McLane je izjavil:

Sploh ni res, zakaj se toliko dražjih vozil proda dizlov?

Se morda prodajajo zaradi dizelskega zvoka?
Morda zaradi zamaščane ročke na črpalki?
Morda zaradi porabe? Bingo.

Zato ker dizelski avto drzi ceno navkljub kilometrini, in zato ker bolje potegne.

J.McLane ::

Morda je ta stereotip res še prisoten, ampak niti približno ni resničen.

BigWhale ::

-valvoline- je izjavil:

Zato ker dizelski avto drzi ceno navkljub kilometrini


A ljudje v resnici kupujejo avtomobile s to predpostavko?

"Morm kupit neki kar bo drzal ceno!"

Men se najbrz vidi, da sem tajkun. Ker kupim avto in ga vozim dokler ne zacne razpadati, potem pa kupim novega. :D

Truga ::

To pomoje delajo vsi normalni ljudje.

nekikr ::

Meni se zdijo pa ravno ti nenormalni. Kaj boš pa zdaj? Da bi se v podrti kanti vozil? Kako nenormalen moraš biti? :)

Truga ::

BigWhale je izjavil:

dokler ne zacne razpadati, potem pa kupim novega.


Zacne razpadati, ne ko neha.

msjr ::

J.McLane je izjavil:

Morda je ta stereotip res še prisoten, ampak niti približno ni resničen.


Pri golfu bi mogoče še šlo, en random search Mercedeza S klase pa pokaže da razlike niso tako blazne, da bi vplivale na nakup.

-valvoline- ::

msjr je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Morda je ta stereotip res še prisoten, ampak niti približno ni resničen.


Pri golfu bi mogoče še šlo, en random search Mercedeza S klase pa pokaže da razlike niso tako blazne, da bi vplivale na nakup.


Malo smo OT pa vendar....
s500 nov stane preko 100k, 320cdi pa 60-70k. Zdej se pa vprasaj kateri izmed omenjenih avtov v oglasih se bo prej prodal,in kateri bo nabiral prah v nekem kotu (vse dokler ne bodo ceno znizal vsaj za polovico ce men vprasas).

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

J.McLane je izjavil:

Sploh ni res, zakaj se toliko dražjih vozil proda dizlov?

Se morda prodajajo zaradi dizelskega zvoka?
Morda zaradi zamaščane ročke na črpalki?
Morda zaradi porabe? Bingo.

če bi imel ta trenutek 10mio€ bi nabavil Maseratti Quattroporte dizel, čeprav je počasnejši od bencinarja. Zakaj? ker naredi z enim tankom 2x več Km, kar pomeni, da bom 2x manj rabil tankati. pa sploh ne zaradi denarja. zato se proda ogromno dizlov, tudi ljudem ki jim denar sploh ni važen.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

7982884e ::

model x ima že 20 000 rezervacij
http://cleantechnica.com/2014/09/07/tes...

bluefish ::

http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...

Da vidimo.
Glede na povešenost zadka se mi le zdi, da je celice stlačil v kufer.

Malajlo ::

Ja, fedre bi res lahko dal trše. A je sploh varno voziti tako neenakomerno obtežen avto?

WarpedGone ::

Pri 40kmh naravnost (vorodravno in navpično) ni neke sile. V splošnem je pa to obup od dinamike vozila.
Zbogom in hvala za vse ribe

Oldi ::

bluefish je izjavil:

http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...


Zopet zavajanje, navaja samo ceno elektrike, obrabo baterije, ki je bistveni strošek pa ne in več kot ima baterij, dražje / km so, saj je staranje vse bolj ključen strošek.
Na pamet bi rekel, da je za majhno kilometrino km s takim avto 5 x dražji od bencinarja.

Malajlo ::

Oldi je izjavil:

bluefish je izjavil:

http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...


Zopet zavajanje, navaja samo ceno elektrike, obrabo baterije, ki je bistveni strošek pa ne in več kot ima baterij, dražje / km so, saj je staranje vse bolj ključen strošek.
Na pamet bi rekel, da je za majhno kilometrino km s takim avto 5 x dražji od bencinarja.

To pa res. Na pamet.
Če to misliš ceno pri 243 km na leto, je definitvno EV dražji, se strinjam. Če stoji, je neskončno dražji.

WarpedGone ::

Zopet zavajanje, navaja samo ceno elektrike, obrabo baterije, ki je bistveni strošek pa ne in več kot ima baterij, dražje / km so, saj je staranje vse bolj ključen strošek.

Wrong. Padec cene baterije se upošteva ko primerjaš TCO, ne pa ceno prevoženga kilometra.
Drugo je če maš mizerijo od EV, kjer morš že po par letih na lastne stroške zamenjat baterijo z drugo manj zdelano.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gavran ::

ali ima kdo podatek o ceni take baterije in številu ciklusov, ki jih zdrži brez izgube kapacitete?
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

WarpedGone ::

Kot prvo "cikel" tle ne pomeni nič uporabnega. Naredi si uslugo in nehaj razmišljat v okvirih tega nonsensa. V primeru avtomobilov sta merodajni metriki prevožena razdalja in starost.

Kot drugo "cena" tle ne pomeni nič pametnega. Ti ne greš v trgovino in ne kupiš 10 kosov po neki ceni in če ti cena ne paše ne greš drugam po cenejšo robo. Tle dobiš cel avto za neko ceno. Kar je edino merodajno je številka, ki jo firma zahteva za zamenjavo. Kar je pa zopet merodajno le če garancija zadeve ne krije.
Baterija z dosegom 100km je pol cenejša od baterije z dosegom 200km, ta bo pol cenejša od tiste za 400km. Ampak kljub nizki ceni je 100km neuporabno in bi lahko bilo tudi brezplačno pa bi bilo še vedno neuporabno.

Kot tretje podatki o kondiciji baterij skozi čas obstajajo za 10 let stare baterije. Podatki o današnji robi bodo zanesljivo točni čez 10 let. Danes obstajajo le trenutna opažanja ki povejo kako se stvar spreminja od rojstva do danes, kaj to pomeni za naslednjih N let je pa bol ali manj "izobraženo ugibanje".
Poleg tega pa različne firme uporabljajo različne baterije in z njimi različno ravnajo, ergo so rezultati različni.
Teslini roadsterji izpred 6 let danes opažajo cca 10% upada kapacitete.
 Tesla Roadster

Tesla Roadster


Nissan Leaf na drugi strani je že doživel tožbo zaradi absurdne degradacije baterij - praktična smrt po treh letih.

Kot četrto "brez izgube kapacitete" ne obstaja. Vsaka baterija nonstop spreminja svoje parametre če le dovolj natančno meriš.
So le boljše in slabše baterije, baterije ki so bol odporne na visoke nizke temperature od drugih ki so manj itd.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

China's version of the Tesla Model S:

http://evobsession.com/denza-ev-product...

hojnikb ::

0 to 100 KPH, or 62 MPH, takes a yawn-inducing 14 seconds. Speed is not the Denza's strong point, I think it's safe to say.

Yikes. To je že skor SDI nivo pospeševanja :))
#brezpodpisa

TribesMan ::

S tem da pri SDIju so redki vozniki, ki so sposobni izvest to v tovarniško specificiranem času (kjer je treba vmes šaltat, pa tudi sklopko je treba znat spustit, da je štart perfekten), pri EVju pa je tak štart sposobna izvest vsaka babica, ki ima 14s časa. Vsakič...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Nikec3 ::

Ne najbolj vzpodbudne novice:

http://www.latimes.com/business/autos/l...

Sales of all electrified cars totaled 408,516 vehicles between January and August, down just a tick from the 408,694 vehicles sold during the same period last year.

Of that total, the bigger percentage gain came in plug-in hybrids, which grew from 28,241 vehicles sold to 40,748. Battery-powered EVs -- with no gas engine at all -- also grew, from 29,917 vehicles sold to 40,349.


http://www.bloomberg.com/news/2014-09-1...

Why Musk Is Building Batteries in the Desert When No One Is Buying
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
210 / 1218
»»