» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
203 / 1220
»»

alexa-lol ::

Opel Ampera ni dodelan avtomobil. Naredili so ga bolj zato da lahko rečejo da so ga.

Prihajajoči Golf GTE je veliko boljša zadeva.
http://www.volkswagen.si/novice/aktualn...

Za vse "all-electric" fane bo bil pa tudi e-Golf ki bo samo na elektriko.

Cene:
Golf GTE - cca. 28.000 funtov
e-Golf - cca. 25.000 funtov

To bo šele prva prava generacija hibridov in cene bodo v naslednjih 10 letih še padle. Plug-in hibrid je veliko bolj prilagodljiv z le nekaj večjim CO2 footprintom od all-electric zadev.

Ko greš do BTCja v nakupe sta plug-in hybrid in all-electric enakovredna.
Razlika je večja le če greš do morja, večina ljudi pa ne gre vsak teden 2x na morje in ne potrebuje takega dosega.
V tem primeru je vožnja verjetno 10€/100km dražja ampak greš pa lahko s plug-in hybridom tudi do Milana in ti ni potrebno vmes filat baterij pol ure, le natankaš in greš (max 10 min).

energetik ::

nekikr je izjavil:

Ker ima praktično vsaka družina že vsaj drugi avto, če ne že tretjega. In zakaj bi imel 2 z dosegom 1000 kilometrov ali neke hibride, če pa rabiš enega z dosegom 1000 in drugega z dosegom 30? Vsaj dva sta pa vedno pri hiši.
In večina teh vozil je vredna tam nekje 2000-6000€/komad. Smešno je razmišljati, da se bodo potem mali EV "za do štacune" kupovali za 20k€+.
Folk si za 2.(3.) avto nabavi nekaj rabljenega za do 6k€. Vsaj večina. In dokler bo standard pri nas tak kot je, se bodo EV šteli v posameznih primerkih, po mojem še vsaj v rangu 20 let.
V blokovskih naseljih pa tudi ne bodo pričarali prostora za parkirna mesta s polnilnicami.

Tudi meni se zdi plug-in hibrid kot je Prius zanimiva in uporabna zadeva.

nekikr ::

Smešno je razmišljati, da se bodo potem mali EV "za do štacune" kupovali za 20k€+.

Čuden smisel za humor imaš. Medtem se kar nekaj žen/punc znancev vozi v "trgovine" z avtomobili dražjimi od 20k€.

Folk si za 2.(3.) avto nabavi nekaj rabljenega za do 6k€. Vsaj večina.

Evo, pa si dojel. Večina gre in kupi nekaj takega za nekaj jurjev, da. In EV proizvajalci, ki hočejo prodati svoj "drugi" avto za 30k€, ciljajo na tiste, ki niso v večini. Tako kot tudi Audi ne cilja na večino, ki komaj spravi skupaj za Dacio.

In dokler bo standard pri nas tak kot je, se bodo EV šteli v posameznih primerkih, po mojem še vsaj v rangu 20 let.

Če imajo sedaj gospe in gospodične BMW X1, BMW 3, Audi A1/A3 itd. za drugi avto, zakaj potem ne bi mogle imeti Tesle III? Ceste so polne tudi dobrih avtomobilov, ne nasedaj 24ur, ker potem imaš res (lažen) občutek, da ljudje od lakote množično umirajo na cestah. Ne cedita se ravno med in mleko, ampak dobrih avtomobilov je še precej.

Tudi meni se zdi plug-in hibrid kot je Prius zanimiva in uporabna zadeva.

Ker ga še nisi peljal očitno. Jaz sem ga in slabšega avtomobila še nisem peljal, pa sem jih peljal že precej.

WarpedGone ::

Panasonic se je uradno usedu na Gigafactory vlak. Strah, da bo vlak odpeljal brez njih je bil večji kot žalost, da ne bodo strojevodja.

... the Gigafactory represents a fundamental change in the way large scale battery production can be realized. Not only does the Gigafactory enable capacity needed for the Model 3 but it sets the path for a dramatic reduction in the cost of energy storage across a broad range of applications."


The Gigafactory will produce cells, modules and packs for Tesla's electric vehicles and for the stationary storage market. The Gigafactory is planned to produce 35GWh of cells and 50GWh of packs per year by 2020

35GWh letno je dovolj za 410.000 baterij za MS85 oziroma 580.000 za MS60. To poleg trenutne proizvodnje celic po drugih fabrikah.
Ker bo panasonic (in drugi) še vedno prispeval svoj del celic iz drugih fabrik, se bo sestavljajo do 50GWh baterij. To je 500.000 baterij za avtomobile s čez 500km dosega po EPA testu. Na leto.
Nekaj teh (žal verjetno precej manj od 100kWh) baterij bo tudi za mercedes in toyoto, ki sta že izrazila interes po večji količni baterijh ampak ga trenutno še ni možno izpolnit. Kjer ni, še vojska ne vzame.
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

In 2012, for the first time in history, over 60 million cars passenger cars will be produced in a single year (or 165,000 new cars produced every day).


.. ampak važn da bojo ljudje do 2020 spoznali superiornost all-electric vozil in se bodo samo še to kupovali.

Ta kapaciteta bo ravno dovolj da bodo plug-in hybridi zaživeli ko bodo veliki fantje zraven stopili.

mn ::

alexa-lol je izjavil:

In 2012, for the first time in history, over 60 million cars passenger cars will be produced in a single year (or 165,000 new cars produced every day).


.. ampak važn da bojo ljudje do 2020 spoznali superiornost all-electric vozil in se bodo samo še to kupovali.

Ta kapaciteta bo ravno dovolj da bodo plug-in hybridi zaživeli ko bodo veliki fantje zraven stopili.


In kdo trdi, da bodo ljudje do 2020 samo še all-electric kupovali? To tovarno dela Tesla predvsem za svoje potrebe.

WarpedGone ::

Tko kot je zaživela Opel Ampera. Tko kot so veliki fantje sestavili skropucalo od i3.
Še najbliže avtomobilu pride mercedesov B. Katerega pa slučajno ne bojo prodajal vsem ampak le kjer so politiki dost tečn.

Vera v velike fante je močna. Razlogov za to vero pa jako malo.
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

Veliki fantje imajo v 1 letu toliko dobička kot bo Tesla mela prihodkov v naslednjih 5 letih.

A resno misliš da en Daimler ne more enega velikega skateboarda narest pa gor mal oblike prilimat? Tega ne naredijo ker za to ni trga.
Tesla proda 25.000 avtov na leto, Daimler samo z modelom E poseka Teslo.
In the first quarter, Mercedes-Benz handed over 62,169 E-Class sedans and estate to customers worldwide


Enako je za BMW 5 in AUDI A6.

V naslednjih četrtletjih bodo kupcem predstavili plug-in hibride in tako se bo začel gradualen prehod na vedno bolj all-electric vozila kjer bo možno samo z baterijo prevoziti vedno več kilometrov.. in na koncu bodo le odstranili motor.


V Kaliforniji je trg all-elextric sedanov že zasičen: http://www.siliconbeat.com/2014/02/13/a...
.. zgleda da Tesla le ni tako superiorna, druga možnost je da je 99% ljudi bebcev, ki tega ne dojame čeprav ima to pred očmi.

Big_Al ::

auto motor und sport, test par modelov EV

http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mo...

WarpedGone ::

Veliki fantje imajo v 1 letu toliko dobička kot bo Tesla mela prihodkov v naslednjih 5 letih.

And therin lies the core problem. Preberi si Inventors dilema. Velikim fantom je kristalno jasno kaj se dogaja ampak kljub temu niso sposobni tankerja obrnit.
Veliki fanjte obvladajo ICE mašino, vse ostalo kupujejo pri podizvajalcih. Elektropogon v avtu je povsem isto kot SSD za Seagate, WesternDigital, Maxtor, Conner, ... in druge dinozavre HDD technologije.
Kdo so danes šefeti za SSD? Tisti ki so že pred SSDji, delal pomnilniške čipe. Nekateri veliki fanje sveta HDDjev se trudijo s hibridi katerim del trga naseda, večina pa razume da je to le flika na rano in zadnja brca crkajočega konja.
Pri avtomobilih se zna zgodit podobno - "elektrovelikan" sesatvi ornk elektronki pogonski sklop, vse ostalo kar gre v avto pa kupi na prostem trgu in začne odžirat trži delež. Da je kaj takega sploh možno pa elektrovelikanu pokaže nek mulo, ki v garaži sestavi super EV. Mal karikirano ampak precej značilen vzorec, ki se ponavlja že 200 let.

Glede zasičenosti - trg je zasičen, ko že narejeni avtomobili čakajo na kupca. Če hočeš v evropo dostavit 1000 avtomobilov, jih boš v ameriko dostavil 1000 manj.
Svet je sposoben letno absorbirat nekje med 50k in 100k Model S, mogoče na začetku tudi nekaj več.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Včeraj so predstavili zaslužek v Q2 (Earnings report). Povzetek:
o Site preparation started in June for a potential Gigafactory location
o Record Q2 Model S deliveries of 7,579 vehicles
o Record Q2 Model S production of 8,763 vehicles
o Net income of $16M and $0.11 EPS (non-GAAP), loss of $62M and $(0.50) EPS (GAAP)
o New Model S/Model X assembly line planned to begin operation next week
o On track for more than 35,000 deliveries in 2014
o During Q 2, we achieved a non-GAAP automotive gross margin of 26.8 %,and 26.9% on a GAAP basis

Provided that we execute well and there are no serious macroeconomic shocks, Tesla's annualized delivery rate should exceed 100,000 units by the end of next year.

Kar pomeni:
they are saying that by the end of the year they will be producing 2000 vehicles a week. Likely sales next year are around 50-60,000.


Model S orders, and thus demand, continue to grow even in our most established markets. In both North America and Europe, Q2 Model S orders increased sequentially at a much faster rate than for the rest of the automotive industry. Accordingly, we believe these markets remain under-penetrated.


Ne le da je rast močna ampak še pospešuje. Kaj je storiti velikim fantom? Dom za ostarele jih čaka.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

PDF s "pismom delničarjem".

V Nemčiji včeraj vklopili nov SuperCharger - Muhldorf.
Kar trenuten status spremeni v:
- North America: 103 stations
- Europe: 45 stations
- Asia: 9 stations

Trenutno:



Plan čez eno leto:



Zakaj bi kupu BMW z 300km dosega če lahk za isto ceno dobim Teslo s 300km dosega in možnostjo brezplačnega polnjenja?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

alexa-lol ::

Daimler ne gre delati all-electric avtomobila zato ker ve da ne bi mogel zagotoviti baterij za vsa vozila.

Q2 Model S orders increased sequentially at a much faster rate than for the rest of the automotive industry


Ja ni čudno. Pred 5 leti je mel model S prodajo 0, Audi A6, BMW 5, MB E pa 60.000 vsak.

To je tako kot ta famozna gospodarska rast v Sloveniji. Mi smo meli 4% pri x BDP, Avstrijci pa 2.5% pri 2x BDP. All in all veliki fantje še vedno bolj povečujejo prodajo in to kljub njihovi "zastareli" tehnologiji.

Svet je sposoben letno absorbirat nekje med 50k in 100k Model S, mogoče na začetku tudi nekaj več.

In to ti prodajaš kot revolucijo? Get fuckin' real, svetovni trg je velik 60 mio avtomobilov na leto.

Ti govoriš da avtomobilski proizvajalci znajo narest le motor, ostalo pa kupijo od podizvajalcev. Če je temu tako potem lahko tudi Tesla kupi notranjost avtomobila od istega podizvajalca kot Porsche in izgleda bolj kakovostno. Glede na 30% marže, ki jih omenjaš bi se spodobilo, ampak zgleda so naredili izračun in jim je jasno da bodo eko-hipiji Tesele kupovali tudi če izgledajo enako dovršene kot Toyote za 20.000$. Namesto kvalitetne notranjoti jim daš en 19'' zaslon kateri se valajo v skladiščih že od leta 2006 in to prodajaš kot nasledenji korak v digitalizaciji notranjosti avtomobila.

WarpedGone je izjavil:

PDF s "pismom delničarjem".

V Nemčiji včeraj vklopili nov SuperCharger - Muhldorf.
Kar trenuten status spremeni v:
- North America: 103 stations
- Europe: 45 stations
- Asia: 9 stations

Trenutno:



Plan čez eno leto:



Zakaj bi kupu BMW z 300km dosega če lahk za isto ceno dobim Teslo s 300km dosega in možnostjo brezplačnega polnjenja?


Recimo 1 razlog je to da je ceneje, drugi da je bolj priročno.
Nekateri modeli i3 bodo meli notr range extender, to bo 650 kubični agregat iz BMWjevih motociklov z 9l rezervoarjem za bencin.
Torej ko boš šel na Krk se boš prvih 130km vozil na elektriko (kot Tesla), potem za preostanek potibo energijo priskrbel range extender. Če se boš na poti premislil in boš želel do Dubrovnika se boš moral vsaki 2 uri vstaviti za 5min da doliješ 9l bencina. V primerjavi s Teslo kjer bi moral čakati 30min za dodatnih 250km.

In ko v celi življenski dobi sešteješ stroške si še vedno krepko pod ceno Tesle.

PS tudi zgleda fajn

BMW i3



PSS to "brezplačno" polnjenje je tako brezplačno kot so tiste minute, ki jih dobiš pri operaterjih... jih 3x plačaš, so pa brezplačne.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

TribesMan ::

Vlečt vzporednice med SSDji in električnimi avti je brezveze.

Pogonski sklop je samo en element v zelo zakompliciranem sistemu, ki se mu reče avto. Zraven pogona je še mnogo drugih stvari, ki jih je treba naredit, da je avto nečemu podoben (šasija, podvozje, notranjost, varnostni sistemi, zavore, entertainment,...)

Kot drugo, večino delov pogonskega sklopa avtomobila ne proizvajajo sami proizvajalci avtomobilov, ampak jih samo načrtujejo in sestavljajo. Kompleten vbrizg goriva, elektroniko, praktično vse dele razen golega bloka motorja, delajo zunanji proizvajalci (Bosch, Mahle, Continental, Delphi, Denso, Siemens, Valeo, Pierburg...)
Te dele potem v tovarnah samo skupaj zlagajo.

Kar se bo spremenilo pri uvedbi električnih avtov je to, da se bodo zamenjali dobavitelji komponent, namesto zgoraj omenjenih boš verejtno videl Infineon, Semikron, Danfoss, Panasonic, Mitsubishi, Bosch, Siemens...
Tem podjetjem ni v interesu izdelovat kompletnih avtomobilov, ampak prodajat stvari, ki jih obvladajo, elektromotorji, inverterji, baterije, bms...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Kako gre tole:
Daimler ne gre delati all-electric avtomobila zato ker ve da ne bi mogel zagotoviti baterij za vsa vozila.

skupaj z:
V naslednjih četrtletjih bodo kupcem predstavili plug-in hibride in tako se bo začel gradualen prehod na vedno bolj all-electric vozila kjer bo možno samo z baterijo prevoziti vedno več kilometrov.. in na koncu bodo le odstranili motor.


Baterije ne bodo zrastle na drevesih ampak bo za njih treba najprej postavit velike fabrike.
Mercedes recimo da se bo lahko mal šlepal na teslini GF. Mogoče tut Toyota. Ker sta oba mala solastnika Tesle in kot takšna mal bliže koritu.
Nissan ima fabrike v katerih nja bi bili sposobni narest nekaj manj baterij kot jih skonzumira Tesla že sedaj.

Tesla bo čez 5 let imel na trgu EV s 350km dosega za ~40k EUR, z možnostjo polnjenja na SuperChargerjih, ki bo zgledal kot ornk avto, prostor za vsaj 5 potnikov, 2 prtljažnika, dobri pospeški in dobre vozne lastnosti.
Z letno proizvodnjo ~150k vozil. Iz čigave riti bodo veliki fanjte potegnili konkurenco?
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

WarpedGone je izjavil:

Kako gre tole:
Daimler ne gre delati all-electric avtomobila zato ker ve da ne bi mogel zagotoviti baterij za vsa vozila.

skupaj z:
V naslednjih četrtletjih bodo kupcem predstavili plug-in hibride in tako se bo začel gradualen prehod na vedno bolj all-electric vozila kjer bo možno samo z baterijo prevoziti vedno več kilometrov.. in na koncu bodo le odstranili motor.


Baterije ne bodo zrastle na drevesih ampak bo za njih treba najprej postavit velike fabrike.
Mercedes recimo da se bo lahko mal šlepal na teslini GF. Mogoče tut Toyota. Ker sta oba mala solastnika Tesle in kot takšna mal bliže koritu.
Nissan ima fabrike v katerih nja bi bili sposobni narest nekaj manj baterij kot jih skonzumira Tesla že sedaj.

Tesla bo čez 5 let imel na trgu EV s 350km dosega za ~40k EUR, z možnostjo polnjenja na SuperChargerjih, ki bo zgledal kot ornk avto, prostor za vsaj 5 potnikov, 2 prtljažnika, dobri pospeški in dobre vozne lastnosti.
Z letno proizvodnjo ~150k vozil. Iz čigave riti bodo veliki fanjte potegnili konkurenco?


To gre popolnoma lepo skupaj... če daš v avto namesto 85kWh baterij samo 10kWh jih lahko narediš 8.5x več.
To vmesno obdobje dokler ne bodo baterije napredovale do zadovoljivih zmogljivosti bomo na tem, ko pa bodo baterije zadovoljivo delovale bodo samo predstavili all-electric model. S tem ko se bo zmogljivost baterij večala se bodo večale tudi potrebe trga in s tem povpraševanje, temu pa bo sledila ponudba. Economy101

Danes na svetu ni zmgoljivost da bi lahko Daimler kupil 500.000 baterij s kapaciteto 85kWh.

Tesla bo čez 5 let imel na trgu EV s 350km dosega za ~40k EUR, z možnostjo polnjenja na SuperChargerjih, ki bo zgledal kot ornk avto, prostor za vsaj 5 potnikov, 2 prtljažnika, dobri pospeški in dobre vozne lastnosti.
Z letno proizvodnjo ~150k vozil. Iz čigave riti bodo veliki fanjte potegnili konkurenco?


BMW bo to z i3 imel že od novembra naprej, prav tako VW z Golfom GTE.

S plug-in hibridom dobiš 75% varstva okolja, ki ga ponuja all-electric ob tem pa se ne odrečeš nobenim prednostim ICE, npr. doseg in 5 minutno tankanje na nekaj 1000 črpalkah v Evropi.

Ne obstaja noben način da bi obrnil 30 minuten obvezen postanek vsake 3 ure v nekaj dobrega. It sucks and you know it.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

BMW bo to z i3 imel že od novembra naprej,

Slabo bereš?
ki bo zgledal kot ornk avto, prostor za vsaj 5 potnikov, 2 prtljažnika

i3 ni nič od tega.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Drugače pa mal pozno a morda še ne prepozno: Fully Charged Model S Tour 2014 - brezplačne pol urne testne vožnje z Model S.
Nam najbližje bodo v Veldnu v avstriji ob vrbskem jezeru, dobra ura iz ljubljane. Začnejo se v sredo 6.8. in trajajo do sobote 9.8.2014.
zahteva se veljavno vozniško dovoljenje, s sabo lahko pripeljete še tri prijatelje, ki bodo zasedli zadnjo klop. Vozili boste vi, kot sovoznik bo uslužbenec tesle. Lahko se boste tudi menjali za volanom.
Za termin se prijavite na zgornji strani.
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

WarpedGone je izjavil:

BMW bo to z i3 imel že od novembra naprej,

Slabo bereš?
ki bo zgledal kot ornk avto, prostor za vsaj 5 potnikov, 2 prtljažnika

i3 ni nič od tega.


i3 fali samo pri tem da ima 4 sedeže. Zgleda veliko bolj dovršeno od Toyote S in ima dva prtlažnika.

Golf GTE -> Octavia je narejena na osnovi Golfa in OCtavia je ornk auto



Veliko bolj od Spačka S

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

7982884e ::

Veliko bolj od Spačka S

bravo, kam se je ta tema razvila
2 redna uporabnika
eden pravi, da je vse, kar ni model s, šala in zanič
drugi pravi, da je model s spaček in drek in da bo tesla propadla

WarpedGone ::

eden pravi, da je vse, kar ni model s, šala in zanič

Zelo zelo bom vesel, ko se bom motil.
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

7982884e je izjavil:

Veliko bolj od Spačka S

bravo, kam se je ta tema razvila
2 redna uporabnika
eden pravi, da je vse, kar ni model s, šala in zanič
drugi pravi, da je model s spaček in drek in da bo tesla propadla


Kaj ti pričakuješ v tej temi znanstveno konferenco o osnovnih načelih vesolja?

Tema se s časom razvija, tako kot se s časom veča entropija sistema, .. in ta tema se je razvila do te mere da na koncu ven padejo samo bistvena dejstva.
Če odstranimo mnenje WarpedOne - ki je očitno biased - ostane le eno dejstvo - resnica.

Zgodovina sprememb…

Mufasa ::

500km na otto in 100km na elektro bi bil dreamcar. Za sub 30k€ seveda.

Ako bo kak tak golf obstajal cez 3 leta ga gotovo kupim.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

gensi ::

Mufasa je izjavil:

500km na otto in 100km na elektro bi bil dreamcar. Za sub 30k€ seveda.

Ako bo kak tak golf obstajal cez 3 leta ga gotovo kupim.


VW vlaga v zadnjem času precej velike napore v razvoj elektro/hibridna vozila.
Glede na razvoj baterij: http://www.monitor.si/novica/preboj-na-... bi dejal, da bo čez 3,4 leta takšen avto že na trgu.

Aktualni Golf GTE ima še malce premajhen doseg.

7982884e ::

sicer pa je že skoraj malo prepozno, da bi se tesli smejali, kako bo propadla, ker da je velikim proizvajalcem enostavno naresti ekvivalenten avto. to je bilo smiselno leta nazaj, ko je vse, kar je imela tesla za pokazat, bil roadster ki so ga prodajali v simboličnih številkah. v letu 2014 so na dobri poti, da prodajo 35000 avtov, v par letih in s cenejšim modelom bo šla cifra v nekaj sto tisoč. to pa ni več posmeha vredno.

tesla je na umestitvi na trg nekaj let za spacexom, bratskim podjetjem, ki so se mu tudi vsi posmehovali desetletje nazaj, ko so jim crkovali falconi 1. danes pa delajo rakete ceneje kot kitajci in jih, tko, mimogrede, še pristajajo na vodi, koncem leta pa še na kopnem. retorika ULA, največjega izstreljevalca za ameriško vlado, je bila 10 let nazaj posmehljiva, 5 let nazaj so se hvalili, kako so oni naredili 100 picture perfect izstrelitev in kako tesla nima še nobene, danes, po 10/10 uspešnih izstrelitvah falcona 9, pa so zreducirani na medijsko blatenje in zagovarjanje pred kongresom, zakaj si sploh še zaslužijo 4x višje zneske za isto storitev. in danes si elon musk upa reči, da arianespace, največji komercialni izstreljevalec, "nima nobenih šans za biti konkurenčen".

ne primerjam trga raketnih izstrelitev in avtomobilskega trga. ampak samo povem, da je situacija tako s stališča kritik kot s stališča umestitve v trg, zelo podobna, vsaj za zdaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Baterije ne bodo zrastle na drevesih ampak bo za njih treba najprej postavit velike fabrike.

Precej velika verjetnost je, da bodo "zrasle" na grmovju.

WarpedGone ::

to je bilo smiselno leta nazaj, ko je vse, kar je imela tesla za pokazat, bil roadster ki so ga prodajali v simboličnih številkah.

Audi se je neki napihoval z R8-eTron in fejlal.

danes pa delajo rakete ceneje kot kitajci in jih, tko, mimogrede, še pristajajo na vodi, koncem leta pa še na kopnem.

Ta "konec leta" se je zgodil že lani, 7. oktobra:
Zbogom in hvala za vse ribe

7982884e ::

to ni raketa za v orbito, mislil sem dejanske falcon 9v1.1 rakete, ki bodo koncem leta poskušale pristajati na kopnem. f9r je bil testni poligon za prave rakete.

WarpedGone ::

Drži.
As of May 2014, the FAA permit to fly the Falcon 9 Reusable Development Vehicle in Texas is open until February 2015.[15]
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

Celoten koncept all-electric vozila je zgrešen ker trenutno baterije še niso dovolj dobre. Plug-in hybrid ti da vse prednosti all-electric vozila brez pol urnega obveznega čakanja da se baterija napolne.
Tesla ima samo to hibo da je to avto za 30.000$, ki ima 20.000$ baterij, konkurira pa v srednjem segmentu vozil npr. Mercedes Benz E, BMW 5 in Audi 6. Kot bi Octavia konkurirala Mercedes Benz E... ne gre. Da za 30.000$ vreden avto plačaš 60.000$ se zdi OK le WarpedOne, ki je eko-hippy in je biased.


[random number]e nevem iz kje si zdaj rakete potegnil. SpaceX in Tesla si delita točno 0 tehnologije, edino lastnika imata istega. To ima enak smisel kot da bi rekel: "V NEK imajo dobre strokovnjake saj nuklearka že leta obratuje brez težav. Iz tega razloga bom jeseni pri njih naročil novo kuhinjo."

trololo2 ::

alexa-lol je izjavil:

Celoten koncept all-electric vozila je zgrešen ker trenutno baterije še niso dovolj dobre. Plug-in hybrid ti da vse prednosti all-electric vozila brez pol urnega obveznega čakanja da se baterija napolne.


Pa zraven super zakompliciran drag in pokvarljiv avto. Ravno Tesla demonstrira da baterije so dovolj dobre že zdaj, edina cokla je cena. Ta pa bo šla vztrajno dol.

gensi ::

alexa-lol je izjavil:

Celoten koncept all-electric vozila je zgrešen ker trenutno baterije še niso dovolj dobre. Plug-in hybrid ti da vse prednosti all-electric vozila brez pol urnega obveznega čakanja da se baterija napolne.
Tesla ima samo to hibo da je to avto za 30.000$, ki ima 20.000$ baterij, konkurira pa v srednjem segmentu vozil npr. Mercedes Benz E, BMW 5 in Audi 6. Kot bi Octavia konkurirala Mercedes Benz E... ne gre. Da za 30.000$ vreden avto plačaš 60.000$ se zdi OK le WarpedOne, ki je eko-hippy in je biased.


[random number]e nevem iz kje si zdaj rakete potegnil. SpaceX in Tesla si delita točno 0 tehnologije, edino lastnika imata istega. To ima enak smisel kot da bi rekel: "V NEK imajo dobre strokovnjake saj nuklearka že leta obratuje brez težav. Iz tega razloga bom jeseni pri njih naročil novo kuhinjo."


Morda je Tesla res precenjena, a prodaja se odlično. To je bistveno.
Tudi sicer je potrebno Tesli priznati, da so naredili preboj na področju. Brez njih, bi šel razvoj električnih vozil veliko počasneje.

Sicer se poraja vprašanje katera tehnologija bo dolgoročno prevladala. Če uspe zadovoljivo rešiti problem shranjevanja, bo to verjetno vodik (ravno zaradi pomanjkanja litija).

7982884e ::

alexa-lol je izjavil:


[random number]e nevem iz kje si zdaj rakete potegnil. SpaceX in Tesla si delita točno 0 tehnologije, edino lastnika imata istega. To ima enak smisel kot da bi rekel: "V NEK imajo dobre strokovnjake saj nuklearka že leta obratuje brez težav. Iz tega razloga bom jeseni pri njih naročil novo kuhinjo."

tesla in spacex tehnologije res nimata skupne, pa imata vseeno veliko skupnega in to ne vključuje samo muska. ena izmed njih je način vstopa na trg in odziv na to.
fora je, da bo tesla za vedno spremenila avtomobilski trg. tudi če propade, kot je rekel sam musk. in all-electric avti morda so še nekoliko nedozorela stvar zaradi kapacitet baterij, ampak sem prepričan da slej ko prej bodo zavzeli večino celotnega trga, nikoli vmes pa ne bodo zatonili v senci hibridov. no, bomo videli. me zanima, kako se bo v naslednjih petih letih spreminjalo razmerje med vsemi all-electric avti in vsemi hibridi.

fpbs ::

gensi je izjavil:


Sicer se poraja vprašanje katera tehnologija bo dolgoročno prevladala. Če uspe zadovoljivo rešiti problem shranjevanja, bo to verjetno vodik (ravno zaradi pomanjkanja litija).

Vodik bo prevladal edino pod takimi pogoji:
http://insideevs.com/japanese-governmen...
Litija ne bo tako hitro zmanjkalo, pa tudi na vidiku je veliko materialov, ki nudijo izdelavo boljših baterij od litijevih.

Nikec3 ::

Tesla ima samo to hibo da je to avto za 30.000$, ki ima 20.000$ baterij, konkurira pa v srednjem segmentu vozil npr. Mercedes Benz E, BMW 5 in Audi 6. Kot bi Octavia konkurirala Mercedes Benz E... ne gre. Da za 30.000$ vreden avto plačaš 60.000$ se zdi OK le WarpedOne, ki je eko-hippy in je biased.

To preprosto ni res. Nekako vsi pozabljate na performance, kjer Tesla pokosi vse ostale konkurente v enakem denarnem razredu. Avta, ki bi bi imel 4,2 s do 100 km/h pač ne dobiš za 30.000 $.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Kdor je prepričan da je Tesla Model S precenjen ima super šanso da si to tudi dokaže v praksi - še enkrat link na prijavo za polurno testno vožnjo ker se ta puding poskusi prvoosebno: Experience Model S in Velden. Košta vas par ur časa in par 10 EUR za bencin/nafto do gor in nazaj. Pol boste vsaj približno vedeli o čem govorite.
Velden je mesto v avstriji, direkt skozi karavnški predor, tko da oddaljenost ni izgovor.

Se pa lahko zgodi, da bo kdo mogu spremenit svoje "mnenje".

Avta, ki bi bi imel 4,2 s do 100 km/h pač ne dobiš za 30.000 $.

In hkrati še brezstopenjski avtomatski menjalnik, 0 "turbo laga", vedno na razpolago ves navor, itd itn. Seznam prednosti je tako dolg, da je edini način da najdeš pomanjklivost da izbrskaš nekaj kar nima in tisto ponavljaš v nedogled.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

alexa-lol ::

7982884e je izjavil:

alexa-lol je izjavil:


[random number]e nevem iz kje si zdaj rakete potegnil. SpaceX in Tesla si delita točno 0 tehnologije, edino lastnika imata istega. To ima enak smisel kot da bi rekel: "V NEK imajo dobre strokovnjake saj nuklearka že leta obratuje brez težav. Iz tega razloga bom jeseni pri njih naročil novo kuhinjo."

tesla in spacex tehnologije res nimata skupne, pa imata vseeno veliko skupnega in to ne vključuje samo muska. ena izmed njih je način vstopa na trg in odziv na to.
fora je, da bo tesla za vedno spremenila avtomobilski trg. tudi če propade, kot je rekel sam musk. in all-electric avti morda so še nekoliko nedozorela stvar zaradi kapacitet baterij, ampak sem prepričan da slej ko prej bodo zavzeli večino celotnega trga, nikoli vmes pa ne bodo zatonili v senci hibridov. no, bomo videli. me zanima, kako se bo v naslednjih petih letih spreminjalo razmerje med vsemi all-electric avti in vsemi hibridi.


Enkrat v prihodnosti bo vse na elektriko.
Danes je pa elektrika še vedno kr neki. Baterije z dovoljšno kapaciteto so drage in težke, proizvodnjih zmogljivosti ni dovolj niti za 1% avtomobilske industrije.

Osnovni razlog za električne avtomobile so emisije CO2.

Če to povežemo z povprečno dolžino poti 25-35km je popolnoma jasno da za večino električnih poti zadostuje baterija do 10kWh, za vse ostale slučaje pa ICE.
Kar hoče Tesla naresti je z elektriko pokriti vse slučaje kar vodi v to da je baterija velika, težka in draga.

Z globalnega vidika je veliko bolje če se proda milijon plug-in hibridov ki zmanjšajo emisije za 40%, kot pa 30.000 Tesel ki emisije zmanjšajo za 60%. Da dosežeš tistih dodatnih 20% prihranka moraš s seboj voziti drago in težko baterijo, kar pa ni ekonomično. ICE je sicer težek ni pa ne vem kok drag ker je v osnovi le kos kovine, vsekakor cenejši po kg od baterij. Glavna cena ICE pride iz razvoja, baterije pa iz samega tehnološkega postopka izdelave.

Z 10% napora dosežeš 66% prihranka. -> 25-35km plug-in hybrid je tisti sweet spot med ceno/težo baterije in okoljsko spremenljivostjo.. pa še fajn je ker lahko 500km pot opraviš le z enim tankom, nič čakanja pol ure da se baterija napolni do 85%

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Električna era je na pohodu, vlaki so že lep čas, avtomobili se sedaj prebujajo in čez čas bodo tudi kamioni , ladje in letala na električni pogon. Baterije in čas polnjenja se bo manjšal, kapaciteta višala, tudi sami elektromotorji in elektronika se bo izpolnjevala, sedaj smo pravzaprav v času, ko je Ford z modelom T spravil v množično uporabo klasične avtomobile, čez 100 let bodo električna vozila sanjska za današnje čase, nikoli več se ne bomo vrnili nazaj. In CO2 ni izgovor za prehod na električna vozila, enostavno prišel je njihov čas.

trololo2 ::

Hehe ravno berem malo o tej prihajajoči gigafactory, plan proizvodnje baterij (iz ene tovarne!) za leto 2020 je enak kot današnja kumulativna proizvodnja na celem svetu >:D.

Okapi ::

Vlaki so po svetu pretežno hibridi, ladje z elektromotorji pa prav tako (in bodo take tudi ostale). Velika letala ne bodo nikoli električna, razen če ne bo neke strašne revolucije na področju akumulatorjev (mogoče je celo kakšna teoretična fizikalna omejitev, koliko elektrike je največ mogoče shranit v 1 kg).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

bambam20 ::

Lahko, da je Tesla precenjena. Ena stvar je zagotovo. V Tesli si na cesti opazen. Ljudje se ozirajo za Teslo.

Lani sem jo videl v BTC-ju in nisem bil edini, ki si jo je podrobneje pogledal.

vostok_1 ::

Jaz pa še vedno moram vsak dan polnit mobi.
Daj, nehite tako dramatizirat.

fpbs ::

trololo2 je izjavil:

Hehe ravno berem malo o tej prihajajoči gigafactory, plan proizvodnje baterij (iz ene tovarne!) za leto 2020 je enak kot današnja kumulativna proizvodnja na celem svetu >:D.

To je pravzaprav smešna primerjava. Tudi drugi proizvajalci bodo do leta 2020 močno povečali svojo proizvodnjo, samo da bodo to storili prevdarno glede na potrebe in na razvoj tehnologije. Kaj pa če bodo Li-ion baterije leta 2020 že zgodovina?

Magic1 ::

In koliko se je spremenilo na področju baterij v zadnjih petnajstih letih, da bi lahko govorili o kaki "vse električni" bližnji prihodnosti? Nekaj let nazaj je bilo tukaj na slo-techu vsak teden par novic o neki novi revoluciji baterij, a so že par let nazaj pogruntal, da slabo kaže in so nehal...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

7982884e ::

7-8 procentov letno v kapaciteti.
kar je kljub majhnosti še vedno eksponentna rast in zadost da se kapaciteta v desetih letih poveča dvakratno. tud nekaj let nazaj model s še ni bil možen.
je pa IMO safe to say da bo rast vsaj konstantna še naprej, če ne še višja.
že sedaj imaš eksperimentalne breakthrough tehnologije za 2x-3x višjo kapaciteto: http://www.extremetech.com/computing/18...
še bolj pomembno pa je dejstvo, da je večja kapaciteta baterij danes precej bolj pomembna kot je bila zgolj 10 let nazaj, ko ni bilo ne smartphonov, ne EVjev. in kadar je demand, trg delivera.

Magic1 ::

Ahh here we go again, članek o breaktrough tehnologijah... v realnosti se pa je v zadnjih 15 letih glih komaj podvojila kapaciteta (vsaj kar se v večini uporablja).
Sam poglej največje firme na svetu, sedijo na stotinah miljard!!! $ in njihov telefon zdrži komaj en dan. A misliš da bo tesla kaj dosti spremenila, vse druge bencinske firme ziher ne bodo.
Če ne bo prišlo kje ponesreči do kakšnega preboja, smo še za kar nekaj časa obsojeni na podoben suffer, kot ga imamo.
Magic

dzinks63 ::

Nekaj se sigurno dogaja, Audi je recimo dal R8 na stranski tir, sedaj pa že sanja o 500-700km dosega.
Audi kontert gegen Tesla

Pro_moted ::

AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

7982884e ::

Magic1 je izjavil:

Ahh here we go again, članek o breaktrough tehnologijah... v realnosti se pa je v zadnjih 15 letih glih komaj podvojila kapaciteta (vsaj kar se v večini uporablja).
Sam poglej največje firme na svetu, sedijo na stotinah miljard!!! $ in njihov telefon zdrži komaj en dan. A misliš da bo tesla kaj dosti spremenila, vse druge bencinske firme ziher ne bodo.
Če ne bo prišlo kje ponesreči do kakšnega preboja, smo še za kar nekaj časa obsojeni na podoben suffer, kot ga imamo.

kaj je tvoj problem?
nalimal sem ti link, ki nakazuje, da napredek je mogoč.
v zadnjih 15 letih se je sicer bolj potrojila kot podvojila kapaciteta, kar gre lepo z eksponentno rastjo 7-8 procentov. in v večjem delu zadnjih 15 let ni bilo zelo velike potrebe po večjih kapacitetah. zdaj je drugače, za večje kapacitete je tako komercialen interes kot tudi interes vladnih programov.

fpbs ::

7982884e je izjavil:


že sedaj imaš eksperimentalne breakthrough tehnologije za 2x-3x višjo kapaciteto: http://www.extremetech.com/computing/18...

Za to, kar si ti prilimal zgoraj bo potrebno še najmanj 10-15 let do realizacije.
Dual karbonske so razvite in preizkušene do take mere, da se proizvodnja lahko prične:
««
203 / 1220
»»