» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
202 / 1220
»»

fpbs ::

Grey je izjavil:



To, da bojo zdaj šli razkopavat popolnoma vsa mesta zato, da lahko položijo kable ali pa na novo postavljat vse električne stolpe zato, da bodo vsi doma polnili kr pozabte. Zdajle bodo še pustili, da se tako dela, malo lupili ljudi z nekimi naročninami itd. ampak v prihodnosti bo točno tako - menjalne postaje. Menda ne mislite, da bodo Airbusa priklopili na elektriko in čakali 1 mesec, da se napolni?

Cene baterij pa ne bodo nikdar padle toliko, da bi se splačalo kupit jih zraven avta. Mogoče, če jo dajo za 1000EUR, ampak potem pa zračunajte, koliko bi stala ena celica v Tesli S za tak denar. Bakšiš (v prevodu, not going to happen). Tako, da cene celic bodo tam kjer so. Že sedaj se štancajo na veliko za letalske modele pa poglejte, koliko stanejo. Poleg tega bi elektrika bila precej dražja tudi zaradi tega, ker bi morali postavljati in posodabljati omrežje in postaviti nove elektrarne. V primeru menjalnih postaj je ta strošek bistveno nižji.

Cene baterij stalno padajo, nesmiselno je imeti rezervne baterije, da ti propadajo nekje v garaži. Današnje baterije se polnijo z 1C, najavljajo se baterije z možnostjo polnenja 20C, in možno bo napolniti tudi Airbusa s priklopom na elektriko.

dzinks63 ::

So že naleteli na enega neprizemljenega birokrata, ki je pravtako sanjaril o menjajočih baterijah. Čez 20 let mogoče, ampak Tesla rabi dobiček zdaj.


O tem se je že pisalo in tudi linkalo YT, že sedaj so naštudirane rešitve, prej se lahko zamenja baterijo , kot pa napolni oktansko gorivo v klasični avtomobil. Da osvežimo spomin:

spirit ::

pa sej baterije niso najete, baterijo ti dobiš ko kupiš avto, potem pa jo menjaš z drugo, mogl bi uvest standard parih baterih (taka pod zicom pa 2 za v prtlažnik..) pač da so različno velike in potem jo menjaš, je pa tako da ko doseže določen padec v zmogljivosti gre v ''reciklažo'', kar pomeni sigurno boljše izkoristke, manj polnenj ker je ne polniš pol prazne doma na navaden utikač ampak na za to namenjenih polnilcih. Vse to so plusi za vse uporabnike, ker slabe baterije niso njihov problem in imajo skos dobre baterije v avtu (seveda če je urejen nadzor nad slabimi) plačaš pa pač nek znesek, tako kot sedaj plačaš za bencin, je pa ta znesek seveda višji kot če polniš doma, to je jasno, tudi če bi lahko kupil cisterno bencina bi bil liter cenejši kot na bencinski, pa še cena se mu ne bi dvigovala... če želiš pa imeti dodatno baterijo (ala kantica bencina) jih bodo pa sigurno tudi imeli, seveda dražje kot baterije pri menjavi ampak vzameš jih lahko, pa seveda ne za 10k€.

Okapi ::

že sedaj so naštudirane rešitve, prej se lahko zamenja baterijo , kot pa napolni oktansko gorivo v klasični avtomobil.
Ja, teoretično, ker je Kalifornija dajala dodatne subvencije za hitro polnjenje oziroma menjavanje akumulatorjev. Junija lani so na predstavitvi obljubljali menjavo akumulatorjev na nekaterih postajah že do konca leta, pa ni bilo nič iz vsega skupaj. Vmes je Kalifornija to subvencijo ukinila in pri Tesli so nehali govoriti o hitri menjavi akumulatorjev.

O.

nodrim ::

Upam, da hitro polnjenje akumulatorjev čim prej pride na tržišče. Škoda pa je, da si z elektriko še vedno zelo omejen samo na relativno dobro razvita področja v svetu. Cisterne bencina in kantice so še vseeno neprimerno priročnejše za uporabo, transport in skladiščenje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nodrim ()

gensi ::

nodrim je izjavil:

Upam, da hitro polnjenje akumulatorjev čim prej pride na tržišče. Škoda pa je, da si z elektriko še vedno zelo omejen samo na relativno dobro razvita področja v svetu. Cisterne bencina in kantice so še vseeno neprimerno priročnejše za uporabo, transport in skladiščenje.


Je pa res, da elektriko lahko proizvajaš skorajda povsod (voda, sonce, veter).

Okapi ::

Elektriko sicer res lahko delaš kjerkoli, ampak sem precej prepričan, da se po Sahari še dolgo ne bo nihče vozil (izključno) na elektriko. Slikca je iz Nigra, ko smo šli pred leti gledati sončni mrk.;)

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

spirit ::

ne vem sicer kaj je point slikice, ampak tu je problem da čez dan ne moreš proizvesti toiko elektrike kot je potrebuješ za prevoz, ponoči je pa ne moreš proizvajati. morda pa naredijo tak izkoristek, da boš pri tako močnem soncu kot je v sahari lahko kar sproti proizvajala dovolj ali skoraj dovolj elektrike za prevoz :P

gensi ::

Okapi je izjavil:

Elektriko sicer res lahko delaš kjerkoli, ampak sem precej prepričan, da se po Sahari še dolgo ne bo nihče vozil (izključno) na elektriko. Slikca je iz Nigra, ko smo šli pred leti gledati sončni mrk.;)



Saj ni potrebno, da vozi.
Lahko se le postavijo polnilne postaje - podobno, kot danes bencinske črpalke.
Za divjino pa elektrika brez podpore agregatov ne bo najbrž nikoli primerna.

Matev ::

Ampak dejstvo, da se ga ne da v 5-10 minutah polno "natankat", je pač korak nazaj v primerjavi s praktičnostjo ICE, pa kakorkoli obrneš.


a mobitel pa lahko napolniš v petih minutah?

isto bo z avti

ko ga ne boš vozil se bo avto sam polnil i nbo vedno na razpolago

nobene črpalke več

fpbs ::

WarpedGone ::

Še uradno: Ljubljana SuperCharger

Odprto nonstop, 24/7
6 polnilnih priključkov
Pot za brdom 4, Ljubljana
Hotel Mons ob zahodnji ljubljanski obvoznici. Praktično direkt ob poti vseh ki grejo po AC skozi Slovenijo.

Ni še uradno odprto, so pa že delujoči:

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

gensi ::

WarpedGone je izjavil:



Lep pogled. :)
Upam, da bodo druge firme kmalu ponudile tudi električna vozila.

alexa-lol ::

Porsche Cayenne S eHybrid
http://www.latimes.com/business/autos/l...

BMW X5 eDrive
http://www.caranddriver.com/news/bmw-co...

etc...

V praksi je 30km dosega popolnoma dovolj za cca. 75% prevozov. Za ostalo imaš ICE. WIN-WIN

PS povprečna prevožena razdalja z avtomobilom v Nemčiji - 25-35km
vir: http://setis.ec.europa.eu/system/files/... stran 56

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Kolk je tesel v sloveniji?

WarpedGone ::

42
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Tolko?!

Kdo bi si mislil.

WarpedGone ::

Kdo bi si mislil, da ne boš ujel podtona.
Tule majo bazo prvih registracij vozil v Sloveniji (da jo vidiš, se morš registrirat).
Sodeč po njej je bilo med januarjem 2009 in junijem 2014 v sloveniji registriranih 14 tesel kot novo vozilo i.e. prva registracija in še 3 kot rabljeni i.e. prvič registrirane v tujini.

Časovnica pa gre takole:
Prvič registrirano v tujini:
2013/10 : 2
2014/06 : 1

Prvič registrirano pri nas:
2010/03 : 1 (Tesla Roadster)
2013/10 : 3
2014/01 : 2
2014/03 : 2
2014/04 : 5
2014/05 : 1

Ergo skupno ma/je melo slovensko registracijo 16 Model S in 1 Roadster. Če bo šla dinamika naprej podobno bo konca leta številka že ~25.
Zbogom in hvala za vse ribe

Alec999 ::

Uff zakon SC imam skoraj pred vrati. :)
Manjka mi samo še Tesla.

Nikec3 ::

Mene pa zanima kako to, da imamo v Sloveniji supercharger. Enostavno trenutno še ni logike, da bi ga. Imamo premalo registriranih Tesel, tranzitne vloge tudi nima, ker SC-ja še nima Italija in Hrvaška,...

Zakaj torej? Se je res naša politika dovolj zmenila s Teslo, kot se je pred kratkim hvalil Omerzel?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Odgovor je simpl - supercharger je "zunanji doseg avtomobila". 40k prodanih vozil x 2k USD članarine = 80 milijonov USD "nominallno" namenjenih za superchargerje.
En naj bi koštal ~$150k, ergo je plačanih že ~500, ˇže postavljenih pa ~120 lokacij.
SuperCharger v Sloveniji je predvsem zato, da bo švaba lahko šel enostavno in poceni na hrvaško morje, pa italijan enostavno in poceni na Dunaj, itd.
Smo pač na taki "zanimivi" lokaciji kjer se križajo močni prometni tokovi. Ultimativni cilj je pokritost celotne civilizirane zemeljske površine.

Pravo vprašanje je zakaj se še vedno nihče drug ni pofočkal za uporbo teh močnih polnilnih postaj in še vedno jokcajo kako so slabe baterije.
Sej odgovor je jasen, ampak je "neprijeten".
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

WarpedGone je izjavil:

Odgovor je simpl - supercharger je "zunanji doseg avtomobila". 40k prodanih vozil x 2k USD članarine = 80 milijonov USD "nominallno" namenjenih za superchargerje.
En naj bi koštal ~$150k, ergo je plačanih že ~500, ˇže postavljenih pa ~120 lokacij.
SuperCharger v Sloveniji je predvsem zato, da bo švaba lahko šel enostavno in poceni na hrvaško morje, pa italijan enostavno in poceni na Dunaj, itd.
Smo pač na taki "zanimivi" lokaciji kjer se križajo močni prometni tokovi. Ultimativni cilj je pokritost celotne civilizirane zemeljske površine.

Pravo vprašanje je zakaj se še vedno nihče drug ni pofočkal za uporbo teh močnih polnilnih postaj in še vedno jokcajo kako so slabe baterije.
Sej odgovor je jasen, ampak je "neprijeten".


Odgovor je jasen - povprečna dolžina poti je 25-35km (link je nekaj postov višje) zato so se proizvajalci odločili da bodo trgu ponudili avtomobile z dosegom 30km na baterije v kombinaciji z ICE. Če greš v službo je tistih 8 ur povsem dovolj da napolniš baterijo, za daljše poti pa verjetno uporabljaš avtocesto kjer je poraba nižja.

WIN-WIN z vidika ekologije in cene.

Proizvodnja baterij je umazan proces in z globalnega vidika je verjetno bolje da zmanjšaš emisije CO2 iz naslova kratkih poti za 50% (elektrarne še vedno proizvajajo CO2) kot pa da nudiš velik doseg a s tem veliko bolj onesnažuješ okolje s čim še bolj zahrbtnim, naprimer kobaltom.

vir: http://blogs.computerworld.com/node/3285
kobalt: Cobalt @ Wikipedia

msjr ::

WarpedGone je izjavil:

40k prodanih vozil x 2k USD članarine = 80 milijonov USD "nominallno" namenjenih za superchargerje.


Me zanima o kakšni članarini je govora?

WarpedGone ::

Enkratna članarina:
Tesla Superchargers are external chargers designed to replenish half of a charge in as little as 20 minutes. When enabled, there is no charge to use a Supercharger. This allows you to drive for free from coast to coast or anywhere our growing network of Superchargers will take you.
$2,000
Included with the 85 kWh battery
$2,500 after delivery

Pri MS85 je to že v osnovni ceni, pri MS60 je to $2000 opcija. Če kupiš brez in si zadevo zaželiš kasneje, košta $2500.

Odgovor je jasen - povprečna dolžina poti je 25-35km (link je nekaj postov višje) zato so se proizvajalci odločili da bodo trgu ponudili avtomobile z dosegom 30km na baterije v kombinaciji z ICE.

In trga je "navdušen" - Opel dropping Ampera, the European Chevy Volt, because of weak sales

The car was a relative hit back in 2012, when it was named the European Car Of The Year and sales topped 5,200 units.
Compared to 2012 numbers, which were good, Ampera sales dropped 40 percent to fewer than 3,200 in 2013 despite a massive price cut.
They are down another 67 percent so far in 2014 and the car has sold just 332 units through the end of May


Tolk o tem kolk ma povprečje opravit z upobno vrednostjo avtomobila.
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

WarpedGone je izjavil:

Enkratna članarina:
Tesla Superchargers are external chargers designed to replenish half of a charge in as little as 20 minutes. When enabled, there is no charge to use a Supercharger. This allows you to drive for free from coast to coast or anywhere our growing network of Superchargers will take you.
$2,000
Included with the 85 kWh battery
$2,500 after delivery

Pri MS85 je to že v osnovni ceni, pri MS60 je to $2000 opcija. Če kupiš brez in si zadevo zaželiš kasneje, košta $2500.

Odgovor je jasen - povprečna dolžina poti je 25-35km (link je nekaj postov višje) zato so se proizvajalci odločili da bodo trgu ponudili avtomobile z dosegom 30km na baterije v kombinaciji z ICE.

In trga je "navdušen" - Opel dropping Ampera, the European Chevy Volt, because of weak sales

The car was a relative hit back in 2012, when it was named the European Car Of The Year and sales topped 5,200 units.
Compared to 2012 numbers, which were good, Ampera sales dropped 40 percent to fewer than 3,200 in 2013 despite a massive price cut.
They are down another 67 percent so far in 2014 and the car has sold just 332 units through the end of May


Tolk o tem kolk ma povprečje opravit z upobno vrednostjo avtomobila.


Daješ napačne protiprimere.
Jaz govorim o prihajajočih modelih iz koncernov Daimler, BMW in Volkswagen (slikce nekaj postov višje).

Porsche Panamera S eHybrid


Only electric - tudi do 130km/h


Zavedam se da je Porsche zelo drag avtomobil ampak BMW X5 eDrive bo že bolj dostopen (cena menda okoli 70.000€), sčasoma pa bo ta tehnologija prispela tudi do avtomobilov, ki so veliko bolj dostopni širšim množicam, avtomobili kot so Volkswagen Passat in Golf, Škoda Octavia ...

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:


In trga je "navdušen" - Opel dropping Ampera, the European Chevy Volt, because of weak sales

New Opel EV Will Replace the Ampera:
http://gas2.org/2014/07/25/new-opel-ev-...
After the eventual run-out of the current generation Ampera, we’ll introduce a successor product in the electric vehicle segment. Our next electric vehicle will be part of our massive product offensive – with 27 new vehicles in the 2014-2018 time frame. We see eMobility as important part of the mobility of tomorrow and we will continue to drive down costs & deliver affordability.

WarpedGone ::

Porsche Panamera S eHybrid je še za rang večji fejl od Ampere. Njegov edini plus je zeleni ekotrip. V vseh lastnostih je slabši od bencinske variante.

New Opel EV Will Replace the Ampera:

Sm zasledil ampak zaenkrat je ta EV še čista megla. Če je sodit po ostali ponudbi bo le še ena mizerija v stilu i3.
Tut Chevrolet omenja EV. Roka v ognju da gre za praktično isto reč, podobno kot Volt-Ampera.
Kam bodo v tak avto stlačl baterij za 300km dosega, je misterija.
Z enostavnim odgovorom - od 300km jih bo ostalo 130.
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

WarpedGone je izjavil:

Porsche Panamera S eHybrid je še za rang večji fejl od Ampere. Njegov edini plus je zeleni ekotrip. V vseh lastnostih je slabši od bencinske variante.


Porsche Panamera S
Power 309 kW (420 hp) at 6,000 1/min
Acceleration from 0 - 100 km/h (0 - 62 mph) 5.1 s (Sport Chrono Package 4.8 s)
Top speed 287 km/h
Fuel Consumption/Emissions* Combined in l/100 km 8.7

Porsche Panamera S eHybrid
Power Comb.eng.: 245 kW (333 hp) El.mach.: 70 kW (95 hp) Tot.syst.: 306 kW (416 hp) at Comb.eng.: 5,500 - 6,500 1/min El.mach.: 2,200 - 2,600 1/min Tot.syst.: 5,500 1/min
Acceleration from 0 - 100 km/h (0 - 62 mph) 5.5 s
Top speed 270 km/h
Fuel Consumption/Emissions* Combined in l/100 km 3.1

Porsche Panamera Diesel
Power 221 kW (300 hp) at 4,000 1/min
Acceleration from 0 - 100 km/h (0 - 62 mph) 6.0 s
Top speed 259 km/h
Fuel Consumption/Emissions* Combined in l/100 km 6.4


eHybrid ima samo 0.5s počasnejši čas do 100km/h in ima top speed samo 270km/h .. ker vsi vemo da na poti do trgovine dirkaš od semaforja do semaforja.

WarpedGone ::

Fuel Consumption/Emissions* Combined in l/100 km 3.1

Se kdo spomni MIPSov? Iz katerega se je folk začel zezat, da pomeni Meaningles Indication Of Processor Speed?
Ta "Combined" poraba je še bol zblojena metrika kot MIPS. Ne da ni točna, direkt laže ko te gleda v oči.
Podobno tudi "Combined" moč ko direkt seštejejo max moč ICE in elektromotorja.
In direkt ignorirajo da v čisto nobenem trenutku sistem ni sposoben iz sebe dat tolk moči al bo dal max elektromotorja al pa max bencinarja, ne pa oboje hkrati.

ker vsi vemo da na poti do trgovine dirkaš od semaforja do semaforja.

Ker vsi vemo da si porša omisliš za hodit v trgovino in je pri avtu za 120k EUR res zelo pomembna poraba. Čisti Ekotrip.
Za isti denar dobiš P85 ki tega hibridnega porša posega v VSEM razen v tem da ni švaba.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Okay, lets break down the details shall we...?
$100K for the Panamera vs $100K for the Tesla Performance 85kWh
416HP (gas power) vs 416 (electric power) = Tesla Wins
435 Torque vs 443 Torque = Tesla Wins
8 speed slush box (not even a dual clutch) vs Direct drive instant response = Tesla Wins
Transmission fluid changes vs none = Tesla Wins
7 quarts of oil required (synthetic only) vs none = Tesla Wins
driving a brick wall around (radiator that requires flush maintenance) vs none = Tesla Wins
0-60 in 5.1s (motor trend tested) vs 0-60 in 3.9 (motor trend tested) = Tesla Wins
Quarter Mile 13.8s (MT tested) vs 12.3 (MT Tested) = Tesla Wins
18in Wheels vs 21in wheels = Tesla Wins
24 Miles vs 200 Miles + = Tesla Wins
Glass roof vs Giant glass roof = Tesla Wins
cD 0.29 vs cD 0.24 = Tesla Wins
Center of gravity = Tesla Wins
lame 4.8" LCD vs 17" LCD = Tesla Wins
Premium fuel vs None = Tesla Wins
HDD Based nav (which is out of date already) vs live Google Maps nav = Tesla Wins
oil changes vs none = Tesla Wins
6x spark plugs to change vs none = Tesla Wins
interior space = Tesla Wins (porsche has a crazy huge drive shaft tunnel going through the cabin)
trunk space = Tesla Wins
paying for gas vs paying for electricity = Tesla Wins
not available until NOV vs available now = Tesla Wins
30MPG vs 90+MPG = Tesla Wins (this alone puts tesla way above any ICE vehicle)
Interior customization = Tesla Wins (you can change gauges to display whatever you want, the porsche is just analog gauges)
access to free super charger network to go anywhere for pretty much free = Tesla Wins

Color selection = Porsche Wins
Wheel selection = porsche wins
braking 60-0 104ft vs 105ft = Porsche Wins

Fat ass vs Fat ass = tie (both of them are ridiculously heavy)
Top speed is nearly irrelevant, your range/gas millage will go to absolute crap, i have not known a person to utilize the top speed in their personal vehicle on a daily basis, but i have seen lots of people hit peak torque while merging and on the highway.

Porsche has the start/stop tech on the engine, most annoying thing ever created.

I dont know about you guys but i think hybrids are the biggest waste, with EVs you just have battery => Amp controller + computer => Motor
with a hybrid you have so much extra junk that you need to move around battery => Amp controller + computer => Motor + fuel tank => engine => transmission => drive shaft
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

Glede moči: The electric boost function helps here, in which the performance of the electric motor boosts that of the combustion engine.
Glede porabe: 30km na elektriko, 70km pri porabi 8.7l = 6.1l + regeneracija energije pri zaviranju = 3.1l (glede na metriko)

Spet si falil. Porscheja 911 kupiš za dirkanje, Panamera pa se postavlja ob bok Mercedes Benz S, Audi A8 in BMW 7. Ob tem imajo cel nabor modelov, od "navadne" Panamere, ki do 100 pospeši v 6.3s, do Panamere Turbo S, ki do 100 pospeši v 3.8s. Za bolj "varčne" voznike imajo Panamero Diesel in zdaj še Panamero eHybrid za okoljsko bolj ozaveščene voznike.

alexa-lol ::

Tesla S


Porsche Panamera



Tesla pač ni dovolj dodelana da bi lahko bila premium izdelek. Tesle zgledajo podobno dolgočasno kot Toyote. Function yes, form no.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

nekikr ::

Točno to. Ena siva je bila parkirana na morju zraven mojega. Sprednji del je všečen, zadnji je cenen, notranjost pa, z izjemo prevelikega zaslona, cenena in dolgočasna. Avto je že super, samo do premium značke mu manjka nekaj oblikovanja zunaj in ogromno, res ogromno oblikovanja znotraj.
Moj A6 je zraven izgledal (notranjost) kot da je 10x dražji od Tesle.
Sicer imajo vsake oči svojega malarja, ampak za tak denar bi res morali nekaj narediti z notranjostjo (očitno jim še ni treba, ker so kapacitete dovolj majhne, da jih zapolnijo s tistimi, ki jim je ostalo bolj pomembno od počutja znotraj).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WarpedGone ::

Tesla pač ni dovolj dodelana da bi lahko bila premium izdelek

Zakaj potem na silo primerjava zadev, kjer porš fejla? Ja, luksus je za rang višje, vse ostalo je slabše.
Zbogom in hvala za vse ribe

trololo2 ::

Tole tišanje elektromotorjev v klasičen ICE je srednja žalost kakorkoli obrneš. Na koncu pride drag zakompliciran in težak avto, ki z realno kombinirano porabo nikoli ne opraviči stroškov izdelave. Hkrati pa zgubiš najboljše kar ponuja električni avto, kar je natančno kontroliranje navora na vsakem kolesu posebej in max. vrednost le tega v trenutku.

gensi ::

trololo2 je izjavil:

Tole tišanje elektromotorjev v klasičen ICE je srednja žalost kakorkoli obrneš. Na koncu pride drag zakompliciran in težak avto, ki z realno kombinirano porabo nikoli ne opraviči stroškov izdelave. Hkrati pa zgubiš najboljše kar ponuja električni avto, kar je natančno kontroliranje navora na vsakem kolesu posebej in max. vrednost le tega v trenutku.


Elektromotorjev za navadna vozila verejetno ne bo nikoli v kolesu. Vzrok je čisto enostaven. Prevelika vzmetena masa.

trololo2 ::

Saj ni treba da je v kolesu, brez problema je v podvozju. Važno da odpade menjalnik in diferenciali.

WarpedGone ::

Jup, ultimativna konfiguracija - 4 motorji, 4 reduktorji, 4 polosi:



Za mal bol civilne zadeve maš prvi kompromis: 2 motorja, 2 diferenciala, 4 polosi:


Za civilne zadeve pa ultimativna enostavnost: 1 motor, 1 diferencial, 2 polosi:

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

gensi ::

Pri Rimac-u so res pravi "mački".
Imajo res veliko dobrih rešitev.
Zanimivo je tole: .
Čudno, da ni več govora o njihovih rešitvah za baterije.

TribesMan ::

Trenutno vsi proizvajalci ciljajo na to, da se namesto ločenega alternatorja in starterja vgradi močnejši elektromotor/generator ranga 5-20kW na mesto vztrajnika, ki nadomesti oba omenjena, hkrati pa deluje kot "mini hibrid" v kombinaciji z manjšim akumulatorjem. Princip, ki ga je prva predstavila Honda (IMA).

Ta trend se je začel s pametnimi alternatorji pred dobrimi 5 leti (efficient dynamics, blue motion, blue efficiency ipd.), in to bo zdaj naslednji korak.
Malo bolj kompleksne variante bodo omogočale tudi plug-in hibride (kar vidimo na Porschejih, BMWjih, Volvotih in podobnih dražjih kantah).

Zadeva ni totalen fail. Pri manjših avtih okoli 15k€, si pač 100% električnega pogonskega sklopka ne moreš privoščit. Pri večjih kračah pa bo zadeva pozitivno vplivala na porabo in onasneževanje v mestih, in vseeno omogočala enako uporabo kot pri današnjih bencinarjih.

Seveda je poraba pri takih avtih pljunek v morje, in težko odtehta vso ostalo svinjarijo, ki jo s takim sklopom navlečeš v avto, ampak tudi kompletni EV niso glih "zeleni".
Ampak mislim da je to čist brezveze debatirat.
Trenutno stanje industrije je tako, da pač ne moremo imeti super EVjev za 20k€ in to so pač prvi koraki proti elektrifikaciji, za firme ki zdaj delajo izključno ICE avtomobile.

In to je tudi to kar boste povprečni smrtniki videli od "električnega pogona" v avtu v bližnji prihodnosti.

Tam od 50k€ naprej se bo pa že dobilo kaj električnega.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

trololo2 ::

TribesMan je izjavil:


In to je tudi to kar boste povprečni smrtniki videli od "električnega pogona" v avtu v bližnji prihodnosti.

Tam od 50kEUR naprej se bo pa že dobilo kaj električnega.


Ehm kaj pa Tesla Model 3?
Tesla Motors @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trololo2 ()

TribesMan ::

Ja, sej to bo 50k€+ v Evropi.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

fpbs ::

TribesMan je izjavil:


Trenutno stanje industrije je tako, da pač ne moremo imeti super EVjev za 20k€ in to so pač prvi koraki proti elektrifikaciji, za firme ki zdaj delajo izključno ICE avtomobile.
In to je tudi to kar boste povprečni smrtniki videli od "električnega pogona" v avtu v bližnji prihodnosti.
Tam od 50k€ naprej se bo pa že dobilo kaj električnega.

To kar bomo povprečni smrtniki videli od "električnega pogona" v avtu v bližnji prihodnosti je predvsem odvisno od razvoja baterij in zadnje čase je kar nekaj spodbudnih novic. Mogoče pa vseeno v 2-3 letih dočakamo avto s 300km dosega za 30k€.

Matev ::

Mogoče pa vseeno v 2-3 letih dočakamo avto s 300km dosega za 30k€.


tudi 50-100km dosega bi se lepo prodajalo če bi bila cena primerna
za drugi avto v družini bi bil več kot ustrezen

alexa-lol ::

Matev je izjavil:

Mogoče pa vseeno v 2-3 letih dočakamo avto s 300km dosega za 30k€.


tudi 50-100km dosega bi se lepo prodajalo če bi bila cena primerna
za drugi avto v družini bi bil več kot ustrezen


To nima smisla.. Zakaj bi poleg "lagune" za dolge poti kupoval še "polota" za kratke. Kaj če dobiš "octavio" ki ima električen doseg 30km, da daljše ture pa varčen 1.6 TDI motor s porabo okoli 5l.

S tem ko greš all electric praktično nič ne pridobiš (v povprečju). Glavni cilj je zmanjšanje emisij in s tem ko se pokrije doseg 30km imaš pokritih večino voženj v realnem svetu.

To je tako kot da bi vsak dan dežnik okol nosil ker se bojiš dežja.

nekikr ::

Ker ima praktično vsaka družina že vsaj drugi avto, če ne že tretjega. In zakaj bi imel 2 z dosegom 1000 kilometrov ali neke hibride, če pa rabiš enega z dosegom 1000 in drugega z dosegom 30? Vsaj dva sta pa vedno pri hiši.

Utk ::

Ker ta drugi, nek twingo, corsa, sandero, stanejo 9-10 jurjev, in na njih ne porabiš 5 jurjev bencina prej kot v 10 letih, na takih relacijah. Potem mora bit električni avto prekleto poceni da se splača. Maksimalno 15 jurjev, morda 20, če je bolj fensi. Ne pa leaf, ki je plastična kanta, pa vseeno stane 35.

alexa-lol ::

nekikr je izjavil:

Ker ima praktično vsaka družina že vsaj drugi avto, če ne že tretjega. In zakaj bi imel 2 z dosegom 1000 kilometrov ali neke hibride, če pa rabiš enega z dosegom 1000 in drugega z dosegom 30? Vsaj dva sta pa vedno pri hiši.


Ker to da maš drugega z dosegom 30km stane 15.000€, to da maš pa "laguno" z majhno baterijo pa le 3.000€. Ob tem s to laguno večino poti lahko opraviš na elektriko, ko greš pa k sorodnikom na morje greš pa na bencin/diesel.

Plug-in hybrid ti prinese vse prednosti EV (nižje emisije CO2) brez njihovih slabosti (doseg).

WarpedGone ::

da maš pa "laguno" z majhno baterijo pa le 3.000

Kakšne sanje o treh jurjih? Opel Ampera košta 45.000 EUR.
Narejena na osnovi avta za 15.000 EUR. Posledično se pri vožnji ne obnaša bistveno bolje.

Plug-in hybrid ti prinese vse prednosti EV (nižje emisije CO2) brez njihovih slabosti (doseg)

Plača ga pa dobra vila. Pa prtljage ne nucaš nikoli in trije sistemi (ICE+EV+ EVICE) so bol zanesljivi kot en sam?

Kdor hoče šparat ima za drugi avto na razpolago nebroj vozil za 5 jurjev, ki imajo v sebi še mnogo življenja in več luksusa kot nov hibrid za 45.000. Al pa 35.000 (ceneje ne gre).
Komur pa EUR ni prvi kriterij ampak samo top limit, pa na avtu pogleda še kej druzga in hitro skapira da polovičarstvo ne more bit več kot AllIn.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
202 / 1220
»»