» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
189 / 1213
»»

Gregor P ::

... itak ker njim je bilo vsa ta leta prav vseeno ker so vedno imeli nižje cene goriva od nas, ampak Američani so pač znani po tem, da se tisto sekundo prilagodijo (izkoriščajo do zadnjega), če se jim kaj spremeni na slabše npr. malo poveča cena goriva ... in oni so dejansko pripravljeni "čez noč" uvesti EV (kaj šele dizle), če se jim takšna računica bolj izide (čeprav so še do "včeraj" vozili potratne "tanke"); medtem ko mi v EU le radi veliko govorimo o tem, kaj bi bilo boljše oz. potrebno spremeniti (in se potem to vleče leta) ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Matev ::

američani razsipni

porabijo mnogo več kot ostali

Gregor P ::

... in to porabo oz. razsipnost tudi želijo ohraniti za vsako ceno, ali jo celo povečati, pa četudi s pomočjo dizelašov/EV (karkoli pač, ki jim to omogoča) ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Matev ::

še pred tem bodo kje kakp državo destabilizirali in povzročili vojno

toliko o američanih

Gregor P ::

... tako je da; njihove interese (npr. večjo porabo) bodo poskušali zaščiti v vsakem primeru.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Matev ::

ja
tudi tako da tebe ubijejo ali ti vzamejo še zadnjo kapljo krvi

krvavo in brez omahovanja

Gregor P ::

... ne vidim, kje sem karkoli zapisal o tem, kaj je dobro/slabo, le kakšna je realnost na tem svetu ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Ameriški trg je ogromen, ko pa pogledaš odstotke pa hitro postane jasno, da je stereotip o velikem potratnem avtu še zmeraj zelo resničen. Npr. klasični hibridi (brez priključka) dosegajo zgolj 2,7% prodaje novih avtomobilov.
EV in plug-in hibridi zgolj 0,6 %
Dizel (avtomobili) zgolj 0,8%

Dizel v EU je pa popularen zgolj zaradi umetno nižje cene v večini držav, v resnici je tržna cena dizla 5% višja kot cena bencina. In zaradi bolj ohlapnih EURO standardov v preteklosti, kar je pomenilo da je (bil) cenovno konkurenčen.

fpbs ::

bluefish ::

No, temu težko rečeš konkurenca.

WarpedGone ::

fpbs (in še mnogo podobnih inteligenc) lahko reče čemurkoli karkoli... from a falsehood, anything follows. Dodaš še ščepec navijaštva in se lahko samo čudiš in prikimavaš einsteinu (vesolje in človeška ne/umnost).

Še 1000ič: direktna primerjava prodajnih cifer ima nekaj smisla ko so vsi modeli v enakem položaju: i.e. čakajo na kupce. Pa še potem je priporočljivo bit previden in upoštevat tudi ceno. Ko morajo kupci čakat na avto se v prodajo na posameznih geografskih področjih vplete 1000 drugih faktorjev, ki iz primerjave dela burlesko.

Kje ste zdej inteligence, ki ste delal znanost iz treh nesreč na avtocesti?
V sloveniji je kar 5 MSov, in samo trije Leafi. To (po vaše) jasno pomeni da je Model S kar 66% bol zaželjen avto. Pa čeprav je 3x dražji. Boste priznali neumnost takšne statistike? Al je obakrat neumnost al pa nikol. oboje hkrati ne gre.

Še največ smisla ma delež prodaje v nekem cenovnem segmentu (po možnosti čimožjem intervalu). Vse ostalo je kurioziteta, ki ne pomeni nič konkretnega.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

The best is getting even better - prvi 135kW SC je bil opažen "v divjini", ni pa še priključen i.e. v uporabi.



Medtem pa BWM še vedno nima niti ustreznih nalepk ...

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

PrimozR ::

Kako je pa tole hibrid?? o_O Pa kakšne nalepke naj bi imel kater BMW?

WarpedGone ::

Story goes, da je v času prvih serijskih modelov BMW naroču dve Signature izvedbe i.e. VIN pod 1000. Hotl so tut da jim jih dostavijo direkt na sedež u nemčijo ampak so se moral kr sami pozabavat s transportom čez atlantik. Vsem je blo kristalno jasno, da gresta avtomobila v reverseinženiring, ker je stalna praksa v industriji. Drug del zgodbe je pa, da ma BMW take nalepke na svojih testnih zadevah in na vse kar ni ICEonly nalimajo ta Hybrid Test Vehicle napis.

Včasih zadeva izpade otročje smešno, kot naprimer zgoraj.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Jaz se pa sprašujem katera pravna oseba je porabila vsa sredstva eko sklada za letos. Sredstev je bilo 300k €, subvencija za EV pa je 5k € za plug-in hibride pa 3k €.

Torej katera firma je kupila (naročila) kar 60 EV oz. 100 plug-inov?

WarpedGone ::

Za letos i.e. 2014?
Dobro vprašanje, mogoče zna Supervizor kej namignit?
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Letošnji razpis za pravne osebe za nakup EV je pristal med zaključenimi:
http://www.ekosklad.si/html/razpisi/ind...

Edino, če je še kakšen drug vzrok, da se razpis predčasno zaključi? Dvomim.

Eko sklad pa transakcijo naredi več mesecev po odobritvi sredstev, tako da dvomim da je že kaj na Supervizorju.

tku009 ::

J.McLane je izjavil:

Jaz se pa sprašujem katera pravna oseba je porabila vsa sredstva eko sklada za letos. Sredstev je bilo 300k €, subvencija za EV pa je 5k € za plug-in hibride pa 3k €.
Torej katera firma je kupila (naročila) kar 60 EV oz. 100 plug-inov?

Baje rent-a-Tesla Avantcar, nekaj o tem piše na Alterju.

bluefish ::

Menda ja ne 60 Tesel? Trenutno imajo dve ali tri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

WarpedGone ::

Avantcar ima že vsaj tri, naročili naj bi jih 20.
Kolk je/bo zraven primaknil EkoSklad, ne vem.
Zbogom in hvala za vse ribe

bluefish ::

Mimogrede. Kje pa Avantcar skriva te Tesle? Na netu namreč niso navedene v voznem parku.

WarpedGone ::

Majo jih kot "posebno ponudbo": Program Tesla
Teslov Model S trenutno ponujamo v dveh oblikah:
- za potrebe dolgoročnega najema;
- za potrebe najema vozila z voznikom, ki je brezskrbna rešitev za prevoze na poslovne dogodke, službena potovanja, vožnje do letališč, prevoze poslovnih partnerjev ...

Za oboje jih moraš kontaktirat in se direkt zmenit kako in kaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Verjetno so s tem namenom tudi spremenili letošnji raspis, ki ni več posebej ločen za fizične osebe in za firme, kot je bil lani. Pa tudi ni več omejitve do
50 000 Evrov, kot je bila lani. Sem prepričan, da gre tu za nečiste posle.

J.McLane ::

Za fizične osebe je razpis posebej in sredstva so še vedno na voljo
http://www.ekosklad.si/html/razpisi/mai...

WarpedGone ::

Zakaj so te prodajne cifre po mesecih le zanimivost brez kakih dolgoročnih oz. širših implikacij?
Za ilustracijo:
Tesla is actually selling new cars just off the boat from the US here in Norway. These are actually cancellations, where the reservation holders have simply walked away. Tesla seems intent on delivering well over 1000 Model S in Norway this month, and if a mere 1% of buyers walk away - that's 10 Model S available with immediate delivery. Tesla is also selling all it's test drive cars, to boost numbers end-of-quarter.
Some interesting numbers:
- The number of registered cars monday: 95 (~100% of production in a given day!)
- The number of registered cars so far this month: 896
- The number of cars registered in January/February: 563

If they keep up the current registration rate, they'll end up with close to 1400 registrations. That's about 500 more than has been registered of any other car model in a single month in the last three years! Possibly the highest number ever! (With these numbers, Tesla will be the largest car manufacturer in Norway in March, the 5th largest car manufacturer in Norway YTD, and the Model S will be the most registered car model YTD.)

In to za avto z večkratnikom (med 65 in 130k EUR) "povprečne prodajne cene novga avtomobila", ki je na norveškem 32k EUR.
Bi se kak BMW branil takega 'uspeha'?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

A nismo rekli, da je Norveška edinstven, neprimerljiv primer (anomalija na trgu zaradi dajatev na MNZ vozila), ali sem kaj izpustil pri dosedanji debati?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Ignoriraš konkretne številke - še vedno je MS vsaj za pol do tri-krat dražji od "povprečne cene novega avtomobila", ki je ~42k EUR.
I.e. tista oprostitev absurdnih dajatev ni tako močna magična palčka, da bi z njo pojasnu kr vse.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Samo Tesla vsaj po tvojem naj ne bi bil povprečen, temveč nadpovprečen avto mar ne? In potem, da ti za nadpovprečen avto daš manj kot bi sicer dal za "navaden" nadpovprečen avto, tudi ni tako daleč od "magične palčke" mar ne (ko je izbira med ne bom plačal oderuške cene za povprečno vozilo in ...)?

Če malo karikiram, na Norveškem sploh nimaš izbire, ali kupiš Teslo ali pa kolo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

nekikr ::

Ti ignoriraš konkretne številke.

1. Povprečni avto je 42kEUR.
2. K temu potem letno dodaš en kup dajatev (odvisno od motorja in izpustov, ki so največje na svetu).
3. K temu dodaš letno registracijo.
4. Dodaš trajekte (ki jih na norveškem kar pogosto rabiš).
5. K temu dodaš najdražje gorivo na svetu za vsak prevožen kilometer.

Tesla nima nič od tega. To je idealni kraj za prodajo teh avtomobilov, nikjer na svetu ne najdeš niti podobnega scenarija. Kot da bi imel vas 50ih hipsterjev z milijoni in jim skušal prodati iPhone (ki ima zastonj klice, SMSe in internet), na drugi strani bi imeli pa Nokio 3310 s tarifo 1EUR/min. Da, točno tako je. Saj je super, da jih toliko prodajo, samo na penis mi gre, ko se norveško prodaja kot nek realen in vsakdanji trg, ker to niti slučajno ni (zato jim pa v Nemčiji nikakor ne gre, ker je malo bolj realni trg).

All told, the average annual cost of driving the average car in Norway now amounts to NOK 95,653 (NOK 89,259 for those driving diesel-fueled cars), or around NOK 300 every day.
36EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Invictus ::

Poleg tega ima Norveška presežek proizvodnje električne energije na vodni osnovi.

Če je kdo kdaj bi gor, in je šel malo v hribe, tam imaš cel kup akumulacijskih jezer, in spodaj elektrarno. Padci so pa tam precej veliki ...

Financirajo pa vse tako ali tako iz nafte, ki jo izvažajo ...

Za njih win-win situacija. Poleg seveda pametnega obvladovanja tveganj.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::

1. Povprečni avto je 42kEUR.
2. K temu potem letno dodaš en kup dajatev (odvisno od motorja in izpustov, ki so največje na svetu).
3. K temu dodaš letno registracijo.
4. Dodaš trajekte (ki jih na norveškem kar pogosto rabiš).
5. K temu dodaš najdražje gorivo na svetu za vsak prevožen kilometer.

Tvoj vir je kaj?

Js sklepam po temu:
Aftenposten reported that Norwegians now pay an average price of NOK 371,000 (USD 62,000) for a new car. The price is largely a result of taxes that roughly double what the car might have cost in, for example, a far more competitive and much lower-tax market like the US. Higher-end cars, like Volvos, for example, can cost well over the equivalent of USD 100,000 in Norway.

NIč ne omenja da je treva k tem še karkoli dodat.

Se bom popravu glede konkretnih cene v NOK:
MS60 : od 463.800 NOK / 55.700 EUR
MS85 : od 525.800 NOK / 63.100 EUR
MSP : od 610.600 NOK / 73.300 EUR
MSP+ : od 716.400 NOK / 86.000 EUR

Minimalni MS60 je samo tretjino dražji od "povprečne cene". MSP košta ~dvakratnik povprečne cene.
Še vedno govorimo o povsem nadpovprečnih cenah in kljub temu o prodajnih številkah ki presega tudi avte s podpovprečno ceno - tisti golfi za 32k recimo.
Težk rečem da je na norveškem trg avtov za 60k samo pol manjši od trga avtov za 30k.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Bodimo mal realni.

Teslo MS na Norveškem ne kupujejo kupci, ki bi drugače kupili Clia, ali Golfa TDI oziroma katerikoli drug povprečen avto. Ampak tisti, ki bi drugače pogledovali po Volvu S60, BMW 5, Merc E... Tak avto tam stane 100.000€+, pije gorivo, ki je bistveno dražje, je dražji za zavarovat itd...
Gledano iz tega stališča je MS dost logična izbira. Na Norveškem.

Trenutna visoka prodaja je pač posledica začetnega navala (tud v Apple storeu fanboyi stojijo v vrsti prvi dan).
Avto je novost na trgu in zato je naval bistveno večji kot na katerikoli drug avto.

Bomo videli kaj bo, ko bo začetni hype polegel. Če bi šla prodaja naprej s takim tempom, bodo hitro našli kakšno dajatev za EV.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

nekikr ::

Warped: internet je moj vir. Enega sem celo dodal, podobne številke so povsod.
Tudi, če ceno povprečnega avtomobila znižaš, to ne spremeni dejstva, da se zaradi dajatev in grozno dragega goriva (pa registracije in trajektov) Norvežanom Tesla za 60k€ izplača precej bolje kot Golf za 35k€. Nakup je malce dražji, potem pa letno prihranijo precej denarja. Vir zgoraj ti lepo razloži koliko stane povprečni avto letno, Tesla se temu izogne (ne vsemu seveda, večini pa).

TribesMan: narobe. Teslo kupijo tudi tisti, ki bi sicer kupili Golfa. Ker je cenejša. Prvo leto ne, v drugem si na istem, v tretjem imaš že plus. S tem da je Tesla vseeno precej boljša od usranega Golfa.

fpbs ::

Bosch, Daimler say Tesla's Supercharger strategy a disservice to EVs:

http://green.autoblog.com/2014/03/25/bo...

WarpedGone ::

Sigurno ja - mizeriji (vklučujoč mercedesov razred B ED) nastavlja ogledalo.
Konkurenca je kurba.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Jah tudi tukaj bo vojna standardov. Zmagal pa bo tisti, ki bo dobil večjo podporo...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Sigurno ja - mizeriji (vklučujoč mercedesov razred B ED) nastavlja ogledalo.
Konkurenca je kurba.

Tukaj ne gre za konkurenco, ampak za standard, ki bi ga morali začeti proizvajalci čimprej uveljaviti in ne čakati na leto 2017, kot je v Evropi predviden standardni konektor Combo 2 : http://bioage.typepad.com/.a/6a00d8341c...
Tudi Nissan bi moral v EV namenjena za Evropo čimprej opustiti Chademo konektor, da ne omenjam Tesle, ki vsiljuje nekaj svojega, ki ne odgovarja nobemnemu standardu. Vsekakor, ko bom kupoval EV, bo eden od pogojev konektor, ki odgovarja evropskemu standardu.

WarpedGone ::

Problem standarda se reši z adapterjem. Če jke seveda avto sploh sposoben absorbirat razpoložljivo moč.

Najprej in najbol važno je pri vsakem polnilcu je, kakšno moč zadeva LAHKO da od sebe. A je to stenskih 3kW, 7kW na L2, 'superduper' Chademo 50kW, SAE nikjer videnih 100kW oz trenuntnih 50kW al teslinih obstoječih 135kW oz. še kaj več v prihodnosti. Tesla Model S se lahko fila na vseh možnih zadevah z uporabo ustreznega adapterčka. Nima nikakršnega problema s standardi.

Ima pa problem konkurenca kateri noben adapter ne omogoča polnega izkoristka SuperChargerjev in s tem brezplačnega furanja na dolge proge ker njihova mizerija ni sposobna absorbirat niti polovico razpoložljive moči osnovnega SC.

Komentarji k zgornjem članku kjer se Mercedes cmeri so precej pomenljivi - folk povsem dobro kapira kako stvari stojijo:
Put your money where your mouth is. Build your own Supercharger network that works as well as the Tesla network but uses a "standard" connector. Then we can talk.


Didn't Tesla start it's own standard because the mainstream manufacturers were deliberately dragging their feet on standardizing a charger in the first place?
Just because they now have SAE . CHAdeMO as their "standard" doesn't mean that Tesla can't set their own "standard" too.
Tesla can license their standard to other manufacturers but given the fact that they are the only manufacturer who has bothered to roll out a full network of such chargers should give them the right to keep them for their own cars.
NOTHING stopped Daimler / Bosch rolling out a full SAE network YEARS AGO except their own politics and greed. They tried to push it on to local governments etc to pay for installations, again dragging their feet and prolonging the switch over to EV.


Glede Chademo mizerije:
Except that Tesla wanted their owners to be able to quickly charge their vehicles in 20-30 minutes using 120kW instead of having to wait over an hour with 50kW chargers.


I think we need to recognize that Tesla's 'standard' is truly USEFUL whereas the SAE and chademo standards can't provide what Tesla has determined is necessary for their vision.
No other standard is capable of allowing long distances since there are no corresponding cars to justify the engineering.
Anything besides what Tesla did would have precipitated a failure.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Problem standarda se reši z adapterjem. Če jke seveda avto sploh sposoben absorbirat razpoložljivo moč.

Osnovni namen standarda je, da ne vlačiš seboj polno raznih adapterjev, ki lahko povzročajo težave pri polnenju in pa njihova uporaba je lahko smrtno nevarna.

Gregor P ::

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Osnovni namen standarda je, da ne vlačiš seboj polno raznih adapterjev, ki lahko povzročajo težave pri polnenju in pa njihova uporaba je lahko smrtno nevarna.

FUD.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Osnovni namen standarda je, da ne vlačiš seboj polno raznih adapterjev, ki lahko povzročajo težave pri polnenju in pa njihova uporaba je lahko smrtno nevarna.

FUD.

Ja vem , da ti zagovarjaš Teslin sistem:
Tesla Model S se lahko fila na vseh možnih zadevah z uporabo ustreznega adapterčka. Nima nikakršnega problema s standardi.

Kar pomeni kupovanje močno precenjenih adapterjev. Tako naprimer Teslin Chademo adapter (tisti, ki liči na sesalec) stane 2900$. Njegova realna vrednost je pa manj kot 50$. Verjetno je tako nategovanje Tesle tudi vzrok neuporabe standardnega konektorja.

WarpedGone ::

Razlog je preprost - 135kW, danes tukaj:
 2,7x Chademo

2,7x Chademo



Chademo je obsojen na 50kW, ki morda zadošča za 20kWh mizerije, večje baterije pa si s 50kW nimajo kaj pomagat - čakanje par ur sredi poti med A in B?

Kdaj boš dojel da je smisel javne hitre polnilne postaje polnjenje na dolgi poti? Takarat je čas čakanja pač pomemben faktor. Pol ure čakanja (malica, WC, kava) je povsem neki druzga kot čakanje 4 ure za naslednjih 400km poti.
Omrežje SC postaj še raste in bo raslo dokler v ameriki, v Evropi, aziji, avstraliji oz. na vseh teslinih trgih ne bo dovolj gosto, da bo omogočalo dolga potovanja s polnjenem na SCjih. Chademo ne bo potreben/uporaben sploh.
Kdor hoče pa ima množnost dat tist drobiž (pol cene 21" felg) za adapter - ko voli nek izvoli.

Sploh pa - zakaj točno bi moral Tesla opustit lasten način polnjenja in svoje lastne polnilne postaje za katere plača točno Tesla Motors in nihče drug in preit na ***slabši*** standard.
Komu točno "škodi" s tem, da svojim kupcem prodaja bolšo storitev? Tesla naj opusti SuperChargerje, da bi EV mizerije drugih proizvajalcev zgledale mal manj mizerno? i.e. vse enako ubogo?

Majo ostali proizvajalci čist lepo možnost da skočijo na SC vlak in iz svojih EV mizerij naredijo zadeve, ki se lahk filajo tudi na SC - ampak bo treba v njihove EV mizerije dat vsaj 2x, če ne 3x večjo baterijo z vsaj 2x več dosega.

Česar pa zgleda enostanvo niso sposobni in jim preostane jamranje, kako ni fer, da konkurenca pa to lahko (zna).
Samo čakam, da se kaka oblast spomne in birokratsko prepove SC polnilne postaje.

fpbs bo srečen, ko bo najbolši EV na cesti postal še ena EV mizerija?
Zbogom in hvala za vse ribe

Lonsarg ::

Mene bolj zanima kdaj misli Tesla svoje superchargerje začeti primerjati z bencinarji in ne samo z to mizerno EV konkurenco.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Razlog je preprost - 135kW, danes tukaj:
 2,7x Chademo

2,7x Chademo



Chademo je obsojen na 50kW, ki morda zadošča za 20kWh mizerije, večje baterije pa si s 50kW nimajo kaj pomagat - čakanje par ur sredi poti med A in B?

Kdaj boš dojel da je smisel javne hitre polnilne postaje polnjenje na dolgi poti? Takarat je čas čakanja pač pomemben faktor. Pol ure čakanja (malica, WC, kava) je povsem neki druzga kot čakanje 4 ure za naslednjih 400km poti.
Omrežje SC postaj še raste in bo raslo dokler v ameriki, v Evropi, aziji, avstraliji oz. na vseh teslinih trgih ne bo dovolj gosto, da bo omogočalo dolga potovanja s polnjenem na SCjih. Chademo ne bo potreben/uporaben sploh.
Kdor hoče pa ima množnost dat tist drobiž (pol cene 21" felg) za adapter - ko voli nek izvoli.

Sploh pa - zakaj točno bi moral Tesla opustit lasten način polnjenja in svoje lastne polnilne postaje za katere plača točno Tesla Motors in nihče drug in preit na ***slabši*** standard.
Komu točno "škodi" s tem, da svojim kupcem prodaja bolšo storitev? Tesla naj opusti SuperChargerje, da bi EV mizerije drugih proizvajalcev zgledale mal manj mizerno? i.e. vse enako ubogo?

Majo ostali proizvajalci čist lepo možnost da skočijo na SC vlak in iz svojih EV mizerij naredijo zadeve, ki se lahk filajo tudi na SC - ampak bo treba v njihove EV mizerije dat vsaj 2x, če ne 3x večjo baterijo z vsaj 2x več dosega.

Česar pa zgleda enostanvo niso sposobni in jim preostane jamranje, kako ni fer, da konkurenca pa to lahko (zna).
Samo čakam, da se kaka oblast spomne in birokratsko prepove SC polnilne postaje.

fpbs bo srečen, ko bo najbolši EV na cesti postal še ena EV mizerija?

Tesla 135kW, Volkswagen 175kW, a ker za enkrat še ni potrebe po taki moči, samo 50kW
http://insideevs.com/volkswagen-unveils...
Še enkrat si oglej ta video, in si beleži čas in kW, in boš ugotovil, da bi z polnilcem moči 50kW, porabil samo cca 15min več časa za polnenje.

J.McLane ::

Potreba po taki moči je že danes, ampak baterija ne prenese ;)

WarpedGone ::

Tesla 135kW, Volkswagen 175kW,

Super, kdaj bo VW začel postavljat te 175kW polnilce vsaj na vsakih 200km po celi Evropi? Kakšna je njegova strategija?
Sploh pa je hitro konec VW veselja:
Like all CCS units, this VW version has the ability to charge at up to 170 kW, but likely only delivers the norm of 50 kW right now.

Skratka topel zrak. Da se sploh ne začnem smejat FrankenPlugu ki naj bi bil zmontiran na te zadeve:
 Muhahaha

Muhahaha



... porabil samo cca 15min več časa za polnenje.

To pravi teorija, ki eno prakso primerja z drugo teorijo in še sfali par zadev - na posnetku je MS60, ki omogoča polnjenje s tja do 105kW - omejitev zaradi 'čuvanja' baterij - 105/60 = 1.75C.
Na 85kWh je enaka obremenitev pri 150kW polnjenju. Večja baterija v MS85 se na istem SC polni z večjo močjo, tja do 120kW (na 120kW SCjih).

Tesla postavlja nove SC hkrati pa posodablja tehnologijo v obstoječih in še tehnologijo v samih avtomobilih. Ko so prišli SCji, so bili omejeni na ~90kW (za MS85, za MS60 nimam podatka), v prvi večji izbolšavi so to mejo dvignili na 120kW (105kW za MS60). Sedaj so začel montirat novo generacijo HW, ki uradno omogoča 135kW polnjenje. Beseda je, da to še ni konec višanja moči - kot cilj za MS se omenja 150kW. Ko bodo zunaj večje baterije, se bo sigurno dvignila tudi polnilna moč. In to vse z istim kablom, kjer ni nevarnosti zlomljene kosti, če ti pade na nogo.

Sploh pa kW gor/dol - na koncu šteje kolk stotin km se spravi v baterijo recimo v pol ure al pa 20 minut kar je še pogojno "kratek postanek". In kolk ur vožnje si dobil s tem postankom.
Primerjat čas polnjenja od praznega do polnega na hitrih polnilcih je v bistvu zgrešeno. Na zadosti veliki bateriji se lahko v teh 20minutah fila s C > 1 kar pomeni veliko km v malo časa.
Če maš švoh baterijo, si hitro v delu kjer je treba filat s C < 1 in čakaš in čakaš, kdaj se bo nakapljalo še nekaj 10km zraven.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Glede na to, da je očitno najbolj realno merilo, koliko prenese baterija, s koliko "C" lahko polnimo, baterije naenkrat postanejo precej manjša težava. Teoretično bi lahko pri dovolj veliki bateriji, pri enaki kemiji polnil hitreje (km/min) kot to gre pri ICE-jih. Seveda teoretično, a vseeno je za razmislit. Standardizacija polnilcev bo precej težka, ker je jasno, da standardne zadeve ne morejo biti dovolj dobre za Teslo, ker je tudi njihov Model S po velikosti baterije v čisto drugi ligi. Enostavno ni standardni EV, tako da ne moreš pričakovati, da bodo pristali na standardni polnilec.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Saj ima takšen standardni polnilec lahko programsko rešitev, da ob priklopu prepozna vozilo in pač temu ustrezno polni EV (konec koncev igrajo pri EV programske rešitve ogromno vlogo); edino okoli samega fizičnega priključka se verjetno morajo dogovoriti ali najti neko ustrezno rešitev (mogoče da imaš na voljo tri različice na vsaki polnilni postaji).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

In ko na neki postaji polomijo ravno tvojo različico? Kličeš avtovleko do naslednje postaje?
Al maš s sabo svojo 'rezervo' za katero veš da dela? Kar spet pomeni, da onih "skupnih" sploh ne nucaš.

'Rešitev' je ornk baterija, s katero pokriješ mnogo poti brez posebnega študiranja o polnenju. Ene 100kWh bo blizu temu optimumu.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
189 / 1213
»»