Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Pro_moted ::
WarpedGone je izjavil:
Treba je pravilno razumet kaj točno mislijo s "prodaja" - novo naročilo, dostavljen avtomobil, plačan avtomobil al registriran avtomobil?
Če mislijo na dostave vozil (delieveries), je to kein problem - sedaj ko so porihtal čakalno vrsto na Norveškem.
Pri celi zgodbi je najpomembnejši del ta, da bo panasonic dvignil proizvodnjo celic in s tem omogočil večje proizvodne številke.
Kaj ti nuca avto za 30k EUR, če zaradi "pomanjkanja" celic nanj čakaš 5 let?
Nemška javnost je električnim avtomobilom naklonjena veliko manj, kot Nemška politika.
Seeing is believing. Neki je bit ne/naklonjen električnim skropucalom, neki druzga pa ne/naklonjen električnim mašinam ki na cesti raztrgajo nemški ponos.
Realy ? V čem že raztrgajo ( razen v ekologiji, pa če to je odvisno kako je elektrika pridobljena) ? Edino če je glavno merilo, cifra od 0 do 100.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
gensi ::
WarpedGone je izjavil:
Ja, really. Prepričaj se sam v živo.
Ne dvomim, da ne bi znali Nemci narediti avtomobila na nivoju Tesle.
Ampak oni želijo dokler je mogoče prodajati bencinske in naftne stroje. Zakaj ne bi "molzli krav", dokler se prodajajo.
Tudi BMW I3 ni niti pretirano lep, niti zelo poceni. A takšen je namen proizvajalcev. Čez čas bo vse drugače. Vprašanje je le kdaj? Čez 10, 15 let? Morda celo prej.
Do takrat pa nam bodo veselo ponujali še razne super športne, udobne, varčne, hibridne modele. Čim dalj.
Tako bodo tudi dalj služili s servisi. Roko na srce, prodaja nafte je zelo ustrezna tudi za polnjenje proračunov držav.
Elektro avto je po svojem bistvu zelo enostaven. Ker se obstoječi proizvajalci nočejo odločiti za cenejše modele, bodo verjetno kmalu glavno vlogo prevzeli kitajski proizvajalci.
WarpedGone ::
Elektro avto je po svojem bistvu zelo enostaven
V enako abstraktnem bistvu je ICE avto glih enako enostaven.
Hudič se skriva v detajlih izvedbe, tako pri ICE kot pri EV. In tega hudiča bolje obvladuješ, ko maš več izkušenj z njim. Tko da, lahk se tolažimo z "sej znajo ampak nočejo" ampak to na koncu dneva čisto nič ne spremeni slike - ornk EV avtomobila nemci še niso naredil.
BMWjev i3 je preveč mešano na žaru, da bi lahk mirne vesti reku da je to ornk avto.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
V Evropi je tak performance avto brez nekih davkov na CO2 in na prostornino motorja, še veliko bolj zanimiv kot v USA. Zato mi res ni in nikoli ne bo jasno zakaj Evropski (pa tudi vsi ostali) proizvajalci delajo EV samo v razredu malih mestnih avtov, čisto sfalena strategija, za to okolje, ki so si ga izmislili EU birokrati.
Kaj pa kupiti, če hočeš nadpovprečne zmogljivosti?
- BMW M5 za 130k €, čeprav nočeš nekega luksuza?
- Chevrolet Camaro/Ford Mustang, da najprej plačaš davek na luksus in potem še vsako leto 565€ za takso in imaš 14 l porabo, po 5 letih se ga pa ne boš znebil za pameten dnar zaradi teh dveh razlogov?
Še kakšen predlog?
Kaj pa kupiti, če hočeš nadpovprečne zmogljivosti?
- BMW M5 za 130k €, čeprav nočeš nekega luksuza?
- Chevrolet Camaro/Ford Mustang, da najprej plačaš davek na luksus in potem še vsako leto 565€ za takso in imaš 14 l porabo, po 5 letih se ga pa ne boš znebil za pameten dnar zaradi teh dveh razlogov?
Še kakšen predlog?
Pro_moted ::
WarpedGone je izjavil:
Elektro avto je po svojem bistvu zelo enostaven
V enako abstraktnem bistvu je ICE avto glih enako enostaven.
Hudič se skriva v detajlih izvedbe, tako pri ICE kot pri EV. In tega hudiča bolje obvladuješ, ko maš več izkušenj z njim. Tko da, lahk se tolažimo z "sej znajo ampak nočejo" ampak to na koncu dneva čisto nič ne spremeni slike - ornk EV avtomobila nemci še niso naredil.
BMWjev i3 je preveč mešano na žaru, da bi lahk mirne vesti reku da je to ornk avto.
BMW je svoj prvi poskus EV delal že leta 1971, ko še za Teslo niti približno nismo vedeli.
Prvi čistokrvni EV je BMW naredil leta 1991:
http://www.caranddriver.com/news/bmw-e1...
Tako da če bi res hotli za vsako ceno naredit dober čistokrvni EV, bi ga verjetno z lahkoto. Ampak v tem trenutno ni zaslužka, sploh pa za podjetje kot je BMW, ki ni priključena nobenemu koncernu in ji s tem vsak klavrni poskus lahko pomeni rdeče številke.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Nikec3 ::
V Evropi je tak performance avto brez nekih davkov na CO2 in na prostornino motorja, še veliko bolj zanimiv kot v USA. Zato mi res ni in nikoli ne bo jasno zakaj Evropski (pa tudi vsi ostali) proizvajalci delajo EV samo v razredu malih mestnih avtov, čisto sfalena strategija, za to okolje, ki so si ga izmislili EU birokrati.
To sem se tudi jaz spraševal dalj časa, na koncu pa sem sklenil, da je večja možnost, da Nemški proizvajalci enostavno ne znajo narediti avta v rangu Tesle (100 000 €, 450 km dosega, 4 sekunde do 100 km/h, varnost, vozne lastnosti...), kot da so popolni ekonomski idioti.
Tako da če bi res hotli za vsako ceno naredit dober čistokrvni EV, bi ga verjetno z lahkoto. Ampak v tem trenutno ni zaslužka, sploh pa za podjetje kot je BMW, ki ni priključena nobenemu koncernu in ji s tem vsak klavrni poskus lahko pomeni rdeče številke.
Malo čudna izjava. Kaj naj potem rečejo pri Tesli?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
pegasus ::
nekikr ::
da Nemški proizvajalci enostavno ne znajo narediti avta v rangu Tesle (100 000 €, 450 km dosega, 4 sekunde do 100 km/h, varnost, vozne lastnosti...),
Tudi Tesla tega ne zna, zato pa delajo minus z vsakim avtomobilom.
Jaz bi šel v lekarno vprašat, kaj imajo za zmanjšat testosteron.
I second that :)
Nikec3 ::
Tudi Tesla tega ne zna, zato pa delajo minus z vsakim avtomobilom.
Tretje četrtletje zapored bodo imeli minimalni profit. To pa jim je tudi cilj. Izgovori, da jim država subvencionira avtomobile itd. ne zdržijo, ker imajo vsi ostali proizvajalce enake pogoje, pa še vedno niso spravili ven nič pametnega.
Skromnost je lepa čednost.
Bedarija. Če imaš denar, je za gospodarstvo najbolje, da ga zapravljaš, investiraš... V skromnosti ni nič dobrega, razen nekega imaginarnega občutka moralnosti in sočutja do tistih, ki denarja nimajo.
(btw, tudi jaz menim, da ne potrebuješ avtomobila, ki ima max hitrost 250 km/h. Je pa vseeno kul, če ga imaš. :))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
Pro_moted ::
Tudi Tesla tega ne zna, zato pa delajo minus z vsakim avtomobilom.
Tretje četrtletje zapored bodo imeli minimalni profit. To pa jim je tudi cilj. Izgovori, da jim država subvencionira avtomobile itd. ne zdržijo, ker imajo vsi ostali proizvajalce enake pogoje, pa še vedno niso spravili ven nič pametnega.
Skromnost je lepa čednost.
Bedarija. Če imaš denar, je za gospodarstvo najbolje, da ga zapravljaš, investiraš... V skromnosti ni nič dobrega, razen nekega imaginarnega občutka moralnosti in sočutja do tistih, ki denarja nimajo.
(btw, tudi jaz menim, da ne potrebuješ avtomobila, ki ima max hitrost 250 km/h. Je pa vseeno kul, če ga imaš. :))
Preberi članek:
http://www.forbes.com/sites/patrickmich...
potem ga preberi še enkrat.
Potem pa komentiraj tvoje nebuloze. Pa kaj vi res mislite da je Tesla EDINO podjetje na planetu, ki mu z majhnim številom prodanih 100.000 evrov vrednih avtov, pa še to samo en model, uspeva delat bogastvo ?
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
nekikr ::
Ker smo o tem debatirali že na prejšnjih straneh. Balončkov tudi ne more biti neomejeno (kar priznava tudi Elop). Če ti uspe narediti avtomobil za 100 enot in prodati za 110 potem delaš profit. Če ga narediš pa za 130 enot, država ti jih primakne 30 (ampak ne v nedogled) potem pa prodaš za 110 se pa ne moreš ravno trkati po prsih kako ti je edinemu ratalo spravit skupaj nekaj zaslužka. Zanimivo bo kaj se bo zgodilo, ko Tesla ne bo več prodajala tistih kuponov ostalim (kar naj bi se zgodilo do konca leta). Po njihovih in zunanjih računicah spet en minus. So pa imeli srečo s tem, da so vmes napihnili vrednost delnice (spet besede Elopa).
WarpedGone ::
V vsakem stvaku vsaj dve izmišljotini/laži/bedarije/pretiravanja. No point debating.
Zbogom in hvala za vse ribe
imagodei ::
Ne dvomim, da ne bi znali Nemci narediti avtomobila na nivoju Tesle.
Ampak oni želijo dokler je mogoče prodajati bencinske in naftne stroje. Zakaj ne bi "molzli krav", dokler se prodajajo.
Nikoli nisem razumel tovrstne argumentacije v podporo nafti in ICE avtomobilom.
Edino merilo je (potencialno) povečanje zaslužka. Če kapitalist vidi trg in oceni, da bo lahko služil, bo razvil in tržil nek izdelek. Ne pa zaviral razvoj tega, ker ima pač že razvit nek (podoben) izdelek.
Enako - teoretiki zarote strešajo nesmisle, da naftna industrija zavira razvoj avtomobilov na alternativna goriva: bulšit. Naftni mogotci so ravno tako na trgu. Če ne bodo uporabne alternative razvili prav oni, jo bo pa nekdo drug. Če ne danes, pa jutri ali pojutrišnjem. Glede na to, da imajo naftarji praktično neomejene količine denarja, je njim prej v interesu, da bodo nekoč v prihodnosti udeleženi pri dobičku, ki ga bo generirala prodaja el. vozil, kot pa da pasivno čakajo, kdaj bo bencin postal tako drag, da se nikomur več ne bo splačalo vozit z ICE avtom.
Skratka, kako se "molzenje krav, dokler se prodajajo" izključuje s tem, da razvijaš tudi el. vozilo?
- Hoc est qui sumus -
Nikec3 ::
Preberi članek:
http://www.forbes.com/sites/patrickmich...
potem ga preberi še enkrat.
Potem pa komentiraj tvoje nebuloze. Pa kaj vi res mislite da je Tesla EDINO podjetje na planetu, ki mu z majhnim številom prodanih 100.000 evrov vrednih avtov, pa še to samo en model, uspeva delat bogastvo ?
1. Sem prebral že pred štirimi meseci. Sej nihče ne pravi, da Tesla ne izkorišča subvencij. Jih izkorišča in to najbolje od vseh. Vse kar jaz pravim je, da so vse te subvencije na voljo tudi ostalim avtomobilskim firmam, pa jih ne znajo (po tvoje - nočejo) izkoriščati. Tesla je edino podjetje na svetu, ki lahko s prodajo EV-jev dela profit. In ja, subvencije jim pomagajo.
2. Tesla ne dela bogastva. Delajo minimalni profit, ki jim omogoča, da se kot podjetje normalno širijo, ter obstanejo. Zaenkrat.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Skratka, kako se "molzenje krav, dokler se prodajajo" izključuje s tem, da razvijaš tudi el. vozilo?
Hja, tehnično ne sploh. Psihološko, kulturno, operativno, finančno, ... pa zelo.
Preštudiraj Innovators dilemma al pa vsaj krajši blogpost na to temo The Tesla Competition.
Zbogom in hvala za vse ribe
imagodei ::
Bom prebral, hvala. Vseeno si bom, brez da bi prebral objavljene linke, drznil napisat tole (pa upam, da ne brcam v temo):
Po moje tvoja premisa ("Psihološko, kulturno, operativno, finančno, ... pa zelo.") za konkretni primer zdrži, če bi bili zdajle nekje 70. - 90. leta, bencin poceni, alternative bizarno drage. V tem trenutku je pa jasno, da cene goriva počasi, a vztrajno rastejo in da brez kakšnih izjemnih dogodkov ni realno pričakovat, da bo liter bencina še kdaj stal 1 EUR (v naših koncih). Ne samo zaradi politike. Črpanje na pol praznih podzemnih rezervoarjev nafte bo vse dražje, potrošnja raste. Tisto, kar je bilo 10 let nazaj eksotika, danes postaja ekonomsko zanimivo. Trend kaže, da bo (tudi če se tehnologija el. vozil ne bo bistveno pocenila), kurjenje bencina postajalo vse dražje in bo torej TCO ICE avtomobilov postajal vse višji.
Na neki točki vendarle morajo klikerji lastnikov avtomobilske industrije preklopit in zamenjat način razmišljanja. Če ne prej pa takrat, ko se pojavi kak Tesla.
Po moje tvoja premisa ("Psihološko, kulturno, operativno, finančno, ... pa zelo.") za konkretni primer zdrži, če bi bili zdajle nekje 70. - 90. leta, bencin poceni, alternative bizarno drage. V tem trenutku je pa jasno, da cene goriva počasi, a vztrajno rastejo in da brez kakšnih izjemnih dogodkov ni realno pričakovat, da bo liter bencina še kdaj stal 1 EUR (v naših koncih). Ne samo zaradi politike. Črpanje na pol praznih podzemnih rezervoarjev nafte bo vse dražje, potrošnja raste. Tisto, kar je bilo 10 let nazaj eksotika, danes postaja ekonomsko zanimivo. Trend kaže, da bo (tudi če se tehnologija el. vozil ne bo bistveno pocenila), kurjenje bencina postajalo vse dražje in bo torej TCO ICE avtomobilov postajal vse višji.
Na neki točki vendarle morajo klikerji lastnikov avtomobilske industrije preklopit in zamenjat način razmišljanja. Če ne prej pa takrat, ko se pojavi kak Tesla.
- Hoc est qui sumus -
TESKAn ::
Ne dvomim, da ne bi znali Nemci narediti avtomobila na nivoju Tesle.
Ampak oni želijo dokler je mogoče prodajati bencinske in naftne stroje. Zakaj ne bi "molzli krav", dokler se prodajajo.
Nikoli nisem razumel tovrstne argumentacije v podporo nafti in ICE avtomobilom.
Edino merilo je (potencialno) povečanje zaslužka. Če kapitalist vidi trg in oceni, da bo lahko služil, bo razvil in tržil nek izdelek. Ne pa zaviral razvoj tega, ker ima pač že razvit nek (podoben) izdelek.
Enako - teoretiki zarote strešajo nesmisle, da naftna industrija zavira razvoj avtomobilov na alternativna goriva: bulšit. Naftni mogotci so ravno tako na trgu. Če ne bodo uporabne alternative razvili prav oni, jo bo pa nekdo drug. Če ne danes, pa jutri ali pojutrišnjem. Glede na to, da imajo naftarji praktično neomejene količine denarja, je njim prej v interesu, da bodo nekoč v prihodnosti udeleženi pri dobičku, ki ga bo generirala prodaja el. vozil, kot pa da pasivno čakajo, kdaj bo bencin postal tako drag, da se nikomur več ne bo splačalo vozit z ICE avtom.
Skratka, kako se "molzenje krav, dokler se prodajajo" izključuje s tem, da razvijaš tudi el. vozilo?
Saj se ne izključuje. Resno kdo misli, da današnji resni igralci na avtomobilskem trgu ne dajo na stran par deset inženirjev (od deset tisoč, kolikor jih imajo zaposlenih), da delajo na razvoju elektro alternativ? Če tega ne obešajo na veliki zvon (ker nekdo na neki slovenski strani misli, da bi moral) še ne pomeni, da na tem ne delajo.
Za konec, cirkus okrog tega, kaj razvijajo, morajo delat male ribe, kot je Tesla. Da privabijo investitorje. Da pumpajo ceno delnice. Skratka, da sfinancirajo celotno operacijo. Če pa ti ustvariš par milijard profita letno s tvojim trenutnim biznisom, ti tega ni treba.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Magic1 ::
Pozabljate na to, da vsak ki se ukvarja z zadevami na nafto zaveda, da bo cena nafte še zelo dolgo ostala na trenitnih nivojih(+-20%). Ta pa je še vedno prenizka za ekonomičnost EV pri trenutnih tehnologijah. Nafte s trenutno vrednostjo imamo še za mnogo,mnogo let. Malo držje nafte pa lahko takoj dobimo še za kako stoletje. Tako da ne računajte na rast cene nafte, temveč samo na razvoj baterij in fuzije. Do takrat bomo pa kar na naftnih derivatih.
Magic
Pro_moted ::
Pozabljate na to, da vsak ki se ukvarja z zadevami na nafto zaveda, da bo cena nafte še zelo dolgo ostala na trenitnih nivojih(+-20%). Ta pa je še vedno prenizka za ekonomičnost EV pri trenutnih tehnologijah. Nafte s trenutno vrednostjo imamo še za mnogo,mnogo let. Malo držje nafte pa lahko takoj dobimo še za kako stoletje. Tako da ne računajte na rast cene nafte, temveč samo na razvoj baterij in fuzije. Do takrat bomo pa kar na naftnih derivatih.
Pozablja se tudi na to da ti , ki si lastijo sedaj nafto, si bodo v prihodnosti lastili tudi druge energente za masovno potrošnjo.Tako da se nič sekirajo kaj sedaj tesla dela, ko bo pravi čas, bodo naenkrat začeli vsi s tem ali onim. Sam mislim da če se ne bodo pojavili akumulatorji, ki bodo napolnjeni na postaji v maksimalno 5 minutah za nadaljnih PRAKTIČNIH 500km, potem se v taki obliki EV ne bodo prijeli trga. Mislim da je vsem v interesu da napredujemo in ne nazadujemo v smislu udobja in praktičnosti.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
mn ::
Pozablja se tudi na to da ti , ki si lastijo sedaj nafto, si bodo v prihodnosti lastili tudi druge energente za masovno potrošnjo.Tako da se nič sekirajo kaj sedaj tesla dela, ko bo pravi čas, bodo naenkrat začeli vsi s tem ali onim. Sam mislim da če se ne bodo pojavili akumulatorji, ki bodo napolnjeni na postaji v maksimalno 5 minutah za nadaljnih PRAKTIČNIH 500km, potem se v taki obliki EV ne bodo prijeli trga. Mislim da je vsem v interesu da napredujemo in ne nazadujemo v smislu udobja in praktičnosti.
Napredek je v tem, da ti ni treba več na črpalko. Samo doma priklopiš kabel. Pol ti je pa vseeno koliko časa potrebuje. Zjutraj bo že poln.
WarpedGone ::
Samo doma priklopiš kabel
Še bol udobno in praktično je brezžično polnenje ... zapelješ v garažo in zapustiš avto.
Nobene režije / ubadanja s potrebami avtomobila sploh. Max udobno.
Čez noč se v baterijo nakaplja tja do 150km dodatnega dosega. Če nisi ravno hiperkilometraš je to Good Enough, sicer ti še vedno ostane kabl al pa dvojni WiCh modul, ki natoči do 300km/noč.
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
W1 se res ne spozna na štrom, on bi kar brezžično velike količine prenašal štrom je zgleda zastonj.
Magic
M-XXXX ::
WarpedGone je izjavil:
Samo doma priklopiš kabel
Še bol udobno in praktično je brezžično polnenje ... zapelješ v garažo in zapustiš avto.
Nobene režije / ubadanja s potrebami avtomobila sploh. Max udobno.
Čez noč se v baterijo nakaplja tja do 150km dodatnega dosega. Če nisi ravno hiperkilometraš je to Good Enough, sicer ti še vedno ostane kabl al pa dvojni WiCh modul, ki natoči do 300km/noč.
Bodmo realni 3000$ samo zato, da ti ni treba zvečer kabla notri, zjutraj ven. Plus še večje izgube? Totalna bedarija in razmetavanje denarja.
Okapi ::
Problem električnih avtov za širšo javnost v resnici ni počasnost polnjenja, ampak predvsem cena akumulatorjev. Če bi bili akumulatorji 10x cenejši, bi se nihče ne pritoževal zaradi omejenega dosega ali da jih moraš vsako noč polnit. Verjetno bi se že pri 3x nižji ceni večina nehala pritoževati.
O.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Mipe ::
Bencin? Plin? Elektrika? Hibrid? Pozabite nanje, zdaj je zrak IN. En evro za 200km pri zmogljivosti 70km/h?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
TESKAn ::
Problem električnih avtov za širšo javnost v resnici ni počasnost polnjenja, ampak predvsem cena akumulatorjev. Če bi bili akumulatorji 10x cenejši, bi se nihče ne pritoževal zaradi omejenega dosega ali da jih moraš vsako noč polnit. Verjetno bi se že pri 3x nižji ceni večina nehala pritoževati.
Ni problem cena akumulatorjev, ampak to, da jih je treba plačat naenkrat. Če bi moral ob nakupu avta plačat še za bencin za 100.000 km, pa bi bila cena avta za ene 10 jurjev višja. Za ta denar pa dobiš že spodobno baterijo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
WarpedGone ::
W1 se res ne spozna na štrom, on bi kar brezžično velike količine prenašal štrom je zgleda zastonj.
Če te je strah, te noben ne sili zraven. Stvar pač enostavno dela, kup si jo tist, ki ima denar. Reveži hodite peš.
Totalna bedarija in razmetavanje denarja.
Tako kot Bose avtoradijo ;)
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Magic1 ::
Preseravanja ne sodijo v to temo in brezžično polnenje je točno to, kot Bose avtoradijo. Enostavnost/avtomatičnost priklopa/odkolpa se lahko naredi na tudi drug način in bi ziher tudi ceneje prišlo.
Magic
gensi ::
Bencin? Plin? Elektrika? Hibrid? Pozabite nanje, zdaj je zrak IN. En evro za 200km pri zmogljivosti 70km/h?
Lepo bi bilo, če bi bilo to res, a se bojim, da ni.
Poglej datum zadnje novice: http://www.mdi.lu/english/actualite.php .
Če bi bilo vse top, bi se zadeva že zdavnaj premaknila v velike serije, a se ne.
Sicer dotični primer spremljam že nekaj let, a preboja kljub velikim obljubam ni bilo. Le datumi se prelagajo vnaprej.
Kmalu pa bo Citroen zares uporabil stisnjen zrak kot energent nekakšnega hibridnega pogona. To pa se se zna uveljaviti - morda bo za nekaj časa celo boljše od elektro pogona (dokler se ne poveča kapaciteta el. akumulatorjev).
M-XXXX ::
Totalna bedarija in razmetavanje denarja.
Tako kot Bose avtoradijo ;)
Slaba primerjava, pri boljšem radiju je vsaj nekaj razlike, tukaj pač ne..
Vendar ja, vem kam si ciljal.
fpbs ::
Preseravanja ne sodijo v to temo in brezžično polnenje je točno to, kot Bose avtoradijo. Enostavnost/avtomatičnost priklopa/odkolpa se lahko naredi na tudi drug način in bi ziher tudi ceneje prišlo.
Brezžično polnenje ni nikakršno preseravanje, in ne glej v bodočnost z očmi sedanjega stanja tehnike.
M-XXXX ::
Brezžično polnenje ni nikakršno preseravanje, in ne glej v bodočnost z očmi sedanjega stanja tehnike.
Kako, da ni preseravanje? Njena ČISTO in SAMO EDINA PREDNOST je to, da si lahko bolj len (ni potrebno kabel ven/notri). Zdaj pa povej kako ni to preseravanje? Da ne bo pomote se strinjam, da je to komot preseravanje in ubistvu odlična zadeva. Vendar je absolutno leno pretiravanje. Ko pogledaš, da je celotnemu sistemu pade še izkoristek glede na kabel, potem pa še ceno (link zgoraj je bil 3000$)...
Vendar če imaš dost keša super zadeva :D Vendar to še ne pomeni, da je blizu kakšne koli smiselnosti. No po drugi strani saj večino stvari, ki jih kupimo ni smiselnih, vendar je ta pač daaaleč zadaj na repu smiselnosti.
Nikec3 ::
Kako, da ni preseravanje? Njena ČISTO in SAMO EDINA PREDNOST je to, da si lahko bolj len (ni potrebno kabel ven/notri). Zdaj pa povej kako ni to preseravanje?
Ves smisel tehnološkega razvoja je v omogočanju lenobe. Vsa tehnologija gre v to smer, tudi na drugih področjih.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Magic1 ::
Me prav zanima, koliko vas tanka v Italiji na tistem delu črpalke,kjer vam zaposlen natanka bencin.
Magic
WarpedGone ::
Brezžično polnjenje je ena taka reč, da dokler ga nimaš v njem vidiš preseravanje in stran vržen denar.
Ko ga enkrat imaš, ne znaš več živet brez njega. Podobno velja za vse tehnološke novotarije, ki pomembno spremenijo življenje.
Jamrarija okrog izkoristka je neumnost. Zakaj ni nobenega jamranja o izkoristku hitrega polnjenja? Kr tiho privzamete da je enak kot pri "počasnem" polnjenju? Narobe.
Hkrati pozablate da je "počasno" polnjenje kar brezžično nujno je, bistveno bol nežno do baterije in zato direkt idealno za redno "vsakdnevno" čez-noč polnjenje.
Edini minus je dodaten striošek, ki pa je skor direkt enak kot dvojni onboard polnilec v ModelS. Al pa doplačilo za lederzice...
Redno ubadanje s kablom ni le delo ampak tudi umazanija, spotikanje, nevarnost, ...
Ko ga enkrat imaš, ne znaš več živet brez njega. Podobno velja za vse tehnološke novotarije, ki pomembno spremenijo življenje.
Jamrarija okrog izkoristka je neumnost. Zakaj ni nobenega jamranja o izkoristku hitrega polnjenja? Kr tiho privzamete da je enak kot pri "počasnem" polnjenju? Narobe.
Hkrati pozablate da je "počasno" polnjenje kar brezžično nujno je, bistveno bol nežno do baterije in zato direkt idealno za redno "vsakdnevno" čez-noč polnjenje.
Edini minus je dodaten striošek, ki pa je skor direkt enak kot dvojni onboard polnilec v ModelS. Al pa doplačilo za lederzice...
Redno ubadanje s kablom ni le delo ampak tudi umazanija, spotikanje, nevarnost, ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Ma dej ne bluzi, za vsaj pol manj narediš inštalacijo pod avtom, ki se sama priklopi, ko zapelješ avto v garažo. Za bonus lahko lahko še z lahkoto dodaš elektroniko, s katero nastaviš kako hitro se avto polni. Vse brez nepotrebnih izgub, tvojega vsakodnevnega dela dela in velikega stroška. A glede magnetnega osnaževanja se noben ne pritožuje?
Eno je polnit mobitel, kateri se polni s mA, čist drugo je pa avto v katerega tečejo A...
Eno je polnit mobitel, kateri se polni s mA, čist drugo je pa avto v katerega tečejo A...
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
WarpedGone ::
za vsaj pol manj narediš inštalacijo pod avtom, ki se sama priklopi, ko zapelješ avto v garažo.
In ti men naj ne bluzim....
Over with you.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Tesla Gives German Owners Free Tuning for the Autobahn
Detajli še niso javni, bi pa upal stavit da gre za dodatno, bol trdo nastavitev zračnega vzmetenja, ki se samodejno aktivira pri hitrostih, katerih v USA na javnih cestah ni.
Dodaten cukerček je, da bodo evropski Superchargerji za 10% močnejši od ameriških - zaenrkat do 132kW. To je skoraj nujna posledica močnejšega EU omrežja in načina izdelave teh močnih polnilcev.
To take advantage of those small unrestricted sections of Autobahn, Tesla CEO Elon Musk announced to a packed audience at Tesla's Munich service center on Monday that Model S customers in Germany would be offered free custom tuning so that the car feels "really great at top speed."
Detajli še niso javni, bi pa upal stavit da gre za dodatno, bol trdo nastavitev zračnega vzmetenja, ki se samodejno aktivira pri hitrostih, katerih v USA na javnih cestah ni.
Dodaten cukerček je, da bodo evropski Superchargerji za 10% močnejši od ameriških - zaenrkat do 132kW. To je skoraj nujna posledica močnejšega EU omrežja in načina izdelave teh močnih polnilcev.
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
WarpedGone je izjavil:
za vsaj pol manj narediš inštalacijo pod avtom, ki se sama priklopi, ko zapelješ avto v garažo.
In ti men naj ne bluzim....
Over with you.
Lej, če nimaš pojma o štromu, ekonomiji, avtomatiki, fiziki,..., potem se ne delaj, kot da si ena avtoriteta v sekciji znanost in tehnologije.
Magic
WarpedGone ::
Lej, če nimaš pojma o štromu, ekonomiji, avtomatiki, fiziki, ...
za vsaj pol manj narediš inštalacijo pod avtom, ki se sama priklopi, ko zapelješ avto v garažo.
Kje je kak idiot filter?
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
Ma dej ne bluzi, za vsaj pol manj narediš inštalacijo pod avtom, ki se sama priklopi, ko zapelješ avto v garažo. Za bonus lahko lahko še z lahkoto dodaš elektroniko, s katero nastaviš kako hitro se avto polni. Vse brez nepotrebnih izgub, tvojega vsakodnevnega dela dela in velikega stroška. A glede magnetnega osnaževanja se noben ne pritožuje?
Eno je polnit mobitel, kateri se polni s mA, čist drugo je pa avto v katerega tečejo A...
Right. A si že videl kdaj parkirat žensko? Jaz imam resne probleme z mati, ki ne zna avta vtakniti pod streho, tako da se v drugega občasno komajda zbašem. In potem bo tak človek še ciljal postajo za priklop kabla?
Aja, pa magnetno onesnaževanje imaš pri popolnoma vsakemu kablu. Tudi tistemu, ki ga vtakneš v avto.
Res mi ni jasno zakaj forum nima filtra za nazaželene persone.
Narediš javascript, ki ignorira username? Obstajajo takšne skripte ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
mn ::
Ma dej ne bluzi, za vsaj pol manj narediš inštalacijo pod avtom, ki se sama priklopi, ko zapelješ avto v garažo. Za bonus lahko lahko še z lahkoto dodaš elektroniko, s katero nastaviš kako hitro se avto polni. Vse brez nepotrebnih izgub, tvojega vsakodnevnega dela dela in velikega stroška. A glede magnetnega osnaževanja se noben ne pritožuje?
Eno je polnit mobitel, kateri se polni s mA, čist drugo je pa avto v katerega tečejo A...
Ogromno pove že dejstvo, da se brezžično polnjenje že da kupiti. Mi lahko pokažeš primer inštalacije pod avtom ki jo bi lahko kupil za električni avto? Po možnosti takšno za katero proizvajalec garantira?
Magic1 ::
Sej nisem mislil majhno stikalce, za katerga bi bilo treba parkirat na centimeter Tranvaji tudi ne potrebujejo kakšne hude tehnologije za obratovanje pa še gibljejo se.
EV je še prestiž, Bose pa take fore, kar smo že zgoraj omenjali. Ne rabi bit ravno ekonomično. Samo tudi pretirano rezširjen ne bo, dokler ne bo računice.
EV je še prestiž, Bose pa take fore, kar smo že zgoraj omenjali. Ne rabi bit ravno ekonomično. Samo tudi pretirano rezširjen ne bo, dokler ne bo računice.
Magic
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Dodaten cukerček je, da bodo evropski Superchargerji za 10% močnejši od ameriških - zaenrkat do 132kW. To je skoraj nujna posledica močnejšega EU omrežja in načina izdelave teh močnih polnilcev.
In kaj pomeni ta močnejši Supercharger, če baterije S modela dopuščajo samo polnenje do 40kW.
Maestral ::
Ja, zanimiva tema. Že vsaj 120 let je večini jasno, da je elektromotor absolutni zmagovalec v primerjavi z katerokoli znano izvedbo ICE, in to na vseh možnih področjih. Jasno kot beli dan.
Problem je pa seveda skladiščenje energije za pogon, saj takšnih baterij kot je npr. tank bencina še nekaj časa ne bo... Ali pa?
Ampak bo nekaj ratalo, prej ali slej, brez skrbi. Če pogledate razvoj baterij v zadnjih 50 letih, je kar vzpodbudno... Še posebej v zadnjih 20 letih.
Takoj, ko se bo na področju elektro skladiščenja zgodil revolucionarni premik, bodo motorji z notranjim zgorevanjem le še zgodovina.
Problem je pa seveda skladiščenje energije za pogon, saj takšnih baterij kot je npr. tank bencina še nekaj časa ne bo... Ali pa?
Ampak bo nekaj ratalo, prej ali slej, brez skrbi. Če pogledate razvoj baterij v zadnjih 50 letih, je kar vzpodbudno... Še posebej v zadnjih 20 letih.
Takoj, ko se bo na področju elektro skladiščenja zgodil revolucionarni premik, bodo motorji z notranjim zgorevanjem le še zgodovina.
Okapi ::
Samo to revolucijo pa tudi že čakamo 40+ let (od prve prenosne elektronike dalje). In vsaki dve leti napovejo revolucionarne nove baterije, telefon je pa treba polnit vsak dan (pred 10 leti je bilo pa dovolj enkrat na teden)
O.
O.