» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
156 / 1218
»»

WarpedGone ::

Ampak po drugi strani, če postaviš en supercharger blizu Ljubljane, se lahko pelješ iz MB na morje, ali pa proti Gorenjski brez težav. V nasprotno smer enako. Torej, en supercharger je teoretično dovolj, da se lahko z električnimi avtomobili (skoraj) brez težav voziš po vseh avtocestah Slovenije.

Za to ne potrebuješ SC sploh. 500km te v sloveniji pripelje daleč in nazaj.
SC potrebuje švaba, ki gre na hrvaško na morje al pa italijan, ki gre domov v romunijo. Pa kak ukrajinec na službeni poti ...
Slovenija še dolgo ne bo vidla SC, razen če si ga sama postavi na kar pa v luči naše domače inteligence ni ravno računat.
Lahko se bo zgodil kakšen kje na koroški čez 5 let ko bo Gen3 na cesti in v avstriji mal močnejše zastopstvo. Pa tamle okol trsta in južneje v dalmaciji, čez 10 let, ko/če veliki proizvajalci potegnejo glavo iz riti in pristopijo k SC "programu".
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Ni avtomobil, je Greyp G-12 gorsko kolo na električni pogon, katerega so razvili pri Rimac Automobili

Kolo ima ima nameščen 12 kilovatni elektromotor, s katerim kolo dosega najvišjo hitrost 65 km/h in brez poganjanja zmore prevoziti 120 km, medtem, ko polnjenje baterij (1,3 kWh litij-nanofosfatne) poteka 80 minut. Kot pravi Rimac je Greyp G-12 lahko samo kolo, ki ga uporabljamo za vsak dan in za vse potrebe, čeprav tehta 49 kilogramov, lahko pa je tudi motorno kolo. Inovacija je opremljena s posebnim sistemom za upravljanje na krmilu. Vse skupaj je moč aktivirati s pritiskom prsta na poseben čitalec prstnih odtisov, način vožnje pa bo odvisen s katerim prstom se uporabnik dotakne tega čitalca. V sistem je možno za različne režime vožnje shraniti največ pet prstov, kolo pa lahko uporablja 50 uporabnikov. Na primer, če se bo na zaslon na dotik pritisnilo s palcem, se bo vključil način vožnje Street, ki bo omogočil vožnjo na električni pogon zgolj do 25 km/h, v kolikor se na zaslon pritisne s kazalcem, se aktivira nov način, s katerim je možno dosegati hitrost do 65 km/h.




Se bo tole prijelo? , vse bo odvisno od prodajne cene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Okapi ::

kolo, ki ga uporabljamo za vsak dan in za vse potrebe, čeprav tehta 49 kilogramov, lahko pa je tudi motorno kolo.
V dobrih starih časih se je temu reklo moped. Izraz namreč pride od motor+pedal.

O.

mailer ::

Tole je pa vrhunski e-bike.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Gregor P ::

Tole bo kar drag e-moped, kakšna luč bi morda bila zaželena, pa blatniki itd.:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PrimozR ::

Pofl od 'kolesa'. Pa še kak hujši izraz od gorskega kolesa.

WarpedGone ::

Rimac je zabluzu. Žal.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Ti hibridi med kolesom in motorjem so bedarija. Za enak denar boš verjetno dobil dober krosar + dobro gorsko kolo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

PrimozR ::

Raje super bicikel. Al pa dva zelo dobra bicikla. Win-win v vsakem primeru torej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

jest10 ::

dzinks63 je izjavil:


Se bo tole prijelo? , vse bo odvisno od prodajne cene.

Ne bo se.
Cena, potreben izpit za motor(12kW in 65km/h)-vsak bo potem raje vzel nekaj konkretnejšega, poleg tega pa mu manjkajo luči.
(Če bi ga vsaj omejili na 45km/h, ter mu nataknili luči in smernike. Pa jasno vsaj prepolovili ceno)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

WaterBoy ::

Gregor P ::

Morda manj lepa "turbo" kolesa (ne s takšno opremo, vtičnico, verjetno ne tako dobro baterijo ipd. pač pa s podobno nameščeno baterijo ter dodatnim pospeškom pri poganjanju s pedali) so pri nas prodajali tudi v Hervisu pod 2000 evrov (če me spomin ne vara; so bila še dosti cenejša ob dodatnih popustih) ... ta zgoraj pa stane v ZDA $5,900 ...

... ampak tudi sicer mi ni čisto jasno, komu jih pravzaprav prodajajo ker navdušenim kolesarjem, športnikom zagotovo ne (jim je pod častjo, da bi "goljufali" takole):D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::



Recimo da je zanimivo. Uporabljajo kaj podobnega še kje drugje? Razen naši študentje na FERI-ju? :D
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

celada ::

Meni osebno deluje nepraktično.

Gregor P ::

Tukaj (v slovenski trgovini) je recimo e-kolo za 3.900 evrov (kot so tudi cenejša), KTM E LYCäN BIONX NABENMOTOR G3 - 250W, LCD, Motor 48V, Akku 39 cells = 6,6Ah = 317 Wh

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

clix ::

Tesla Model S vs Aston Martin Rapide S

Nikec3 ::

Danes sem se peljal s kolesom, nakar me je prehitela 70-letna babica z električnim kolesom.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

dstr17_ ::

Če bi bil praktično uporaben električni avto po konkurenčni ceni možen, bi jih že vsi delali in ne bi predstavljali 0,5% prodaje novih avtov, ampak vsaj 15.
6% v avgustu na Norveškem. Še kakšno leto ali dve pa bo prek 15%.
The latest data indicates that August was the most successful month for electric vehicle sales in Norway to date.

First of all, 700 passenger electric cars were registered last month, which is 272 more (63.6%) than in August of the previous year.

Under current market conditions, this uptick in sales was enough to take electric vehicles to 6.0% share in passenger cars in August!
http://insideevs.com/august-sets-electr...

fpbs ::

Prodaja EV v Avgustu: http://evobsession.com/electric-car-sal...
Nissan Leaf in Chevy Volt si izmenjujeta prvo mesto. Tesla na četrtem mestu.

Nikec3 ::

http://www.teslamotors.com/about/press/...

By the end of 2014, 100 percent of the population of Germany, the Netherlands, Switzerland, Belgium, Austria, Denmark and Luxembourg will live within 320 km of a Supercharger station, with about 90 percent of the population in England, Wales and Sweden living within the same distance of a charging station.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

LOL, Elon je priznal, da je trenutna vrednost delnic Tesle gleda na število avtomobilov, ki jih prodajo, previsoka. :))

http://evobsession.com/shocker-elon-mus...

But I really feel like the valuation we’ve gotten, that we have right now, is more than, is more than we have any right to deserve, honestly.”
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Pro_moted ::

Nikec3 je izjavil:

nekikr je izjavil:

Ne BMW, ne Audi in ne katerakoli firma ni sposobna narediti avtomobila, ki stane 100 000 €, ima od 0-100 kmh čas 3,9 sekunde, in ima realen doseg 450 km.

Tudi Tesla ne. Kaj točno si hotel povedati?

Natanko to zmore Tesla Model S


A ti misliš da če 20krat pospešiš s polno močjo da je doseg še vedno 450 km ?

Sicer pa, danes je BMW predstavil i8. Meni je zaenkrat dober hibrid veliko boljša izbira kot samo električen avtomobil. Predvsem pa bolj praktičen.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

fpbs ::

Nikec3 je zapisal:
"LOL, Elon je priznal, da je trenutna vrednost delnic Tesle gleda na število avtomobilov, ki jih prodajo, previsoka."

Po nekaterih ocenah se omenja, da je precenjena za 100$. Njena vrednost naj bi bila okrog 70$.

WarpedGone ::

Obstaja samo ena prava cena - tista, katero je kupec dejansko plačal.

Vse ostalo je bajanje butastih trolov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: fpbs ()

Okapi ::

Pametni pri nakupu delnic razmišljajo o njihovi ceni v prihodnosti. Koliko so zanje plačali ta hip, je v resnici precej manj pomembno (oziroma je pomembno samo v razmerju do cene v prihodnosti).

O.

dzinks63 ::

O el. Golfu smo že marsikaj rekli, poglejmo še uradni predstavitveni video:

fpbs ::

Pri e-Golfu in pri e-Up-u Volkswagen navaja izredno majhno porabo, to je e-Golf 12,7kWh/100km in e-Up samo 11,7kWh/100km.
Za primerjavo Leaf porabi 18kWh/100km, Tesla pa porabi enkrat več,to je 23,6kWh/100km.

WarpedGone ::

Nad tem si presenečen/navdušen lahko le, če ti ni nič jasno.
Primerjaj energetsko učinkovitost avtomobilov z enakim dosegom, komot je bit ultra učinkovit in met dosega dve ulici.
Pod črt: energetska učinkovitost je parcialna metrika, ki sama po sebi o zadevi pove točno nič in je neprimerljiva med različnimi avtomobili.

Tesla pa porabi enkrat več,to je 23,6kWh/100km.

Narobe. Sam sebi odgovori zakaj in kako.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Eno je govoriti o dosegu po NEDC, drugo je govortiti od dosegu po EPA, še tretje je pa govoriti o dosegu v praksi.

Če si za primerjavo dal Leafa ima ta po NEDC doseg 200 km (12 kWh/100km), po EPA 135 km (17,7 kWh/100 km), tista dva VW pa drugega kot NEDC nista še videla, zato tako nizka številka. Saj pri ICE je isto, isti avto (Prius) po NEDC porabi 3,8 l/100km po EPA pa 50 MPG (4,7 l/100km).

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Nad tem si presenečen/navdušen lahko le, če ti ni nič jasno.
Primerjaj energetsko učinkovitost avtomobilov z enakim dosegom, komot je bit ultra učinkovit in met dosega dve ulici.
Pod črt: energetska učinkovitost je parcialna metrika, ki sama po sebi o zadevi pove točno nič in je neprimerljiva med različnimi avtomobili.

Tesla pa porabi enkrat več,to je 23,6kWh/100km.

Narobe. Sam sebi odgovori zakaj in kako.

Ja nad tem sem presenečen. Drži, da pri Tesli polovica teže odtehtajo baterije, toda verjetno bo vzrok slabe energetske izkoriščenosti
še kje drugje. Morda, da ima motor tudi precej manjši izkoristek, ker naj nebi imel vgrajenih dragih kovin.
Drugače pa, kar se primerjave tiče, lahko vsak avto primerjaš z vsakim in tudi vsak avto v kakršni koli izvedbi je konkurenca drugemu avtomobilu.
Če vzameš naprimer, da ima nekdo namen kupiti Teslo, nazadnje pa ugotovi, da je bolje da za isti denar kupi dva Leafa (enega zase, drugega za ženo),
to pomeni, da je Leaf Tesli huda konkurenca.

WarpedGone ::

Ok, si se potrudu ... to ti štejem v plus :)
Razloži sedaj, zakaj je po tej zblojeni metriki kWh/100"km" MS60 ~10% bol učinkovit kot MS85?

MS85, 2108 kg
- 265 mi (426 km) (EPA) : 19,9kWh/100km
- 300 mi (480 km) (Tesla Motors) : 17,7kWh/100km
- 310 mi (500 km) (NEDC) : 17kWh/100km

MS60, 2060 kg
- 208 mi (335 km) (EPA) : 17,9kWh/100km - 10% bolje kot MS85
- 230 mi (370 km) (Tesla Motors) : 16,2kWh/100km
- 233 mi (375 km) (NEDC) : 16kWh/100km - 6% bolje kot MS85

Roadster (53kWh), 1.235kg
- 244 mi (393 km) (EPA) : 13,5 kWh/100km - 25 % bolje kot MS60 in 32% bolje kot MS85

Odogovor je dokaj enostaven a vseeno zelo barvit - faktorji ki vplivajo na kWh/100km so po padajoči pomembnosti:
- kakšnih je teh 100km sploh?
- teža vozila
- jakost pospeškov pri normalni vožnji (i.e. "normalen" pristik na pedalo rezultira v 1g ali 10g pospeška?)
- kotalni upor
- aerodinamika
- učinkovitost elektronike

MS60 in MS85 se razlikujeta predvsem v teži, pnevmatikah in jakosti normalnih pospeškov. Elektronski del je enak, razlika je v FW koliko soka si "upa" največ potegnit iz baterije. Elektronika v MS je kvečjemu boljša kot elektronika v Roadsterju pa vseeno po tej učinkovitosti grdo "popuši".

Primerjat kWh/100km je podobno zblojeno kot primerjat porabo bencina v l/100km med Smartom in M3.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Pri tem je še ena neznanka, po sami kapaciteti baterije je težko vedeti koliko te kapacitete elektronika dopušča (zaradi življenske dobe ni nujno da 100%) in po kapaciteti baterije ne vemo koliko je izgube s samim polnjenjem (naj bi bilo ca. 10%).

fpbs ::

Nikdar 100%, tako pri polnenju, kot pri praznenju. 100% praznenje -brickanje- je doživelo kar nekaj lastnikov Roadstarjev.
Rezultat tega je bila nujna menjava baterij in strošek 40 000$ na račun lastnika.
Moje mišlenje je, da bi moral biti avto izdelan in zavarovan tako, da do tega nebi moglo priti.

http://theunderstatement.com/post/18030...

WarpedGone ::

Pri tem je še ena neznanka, po sami kapaciteti baterije je težko vedeti koliko te kapacitete elektronika dopušča

Dodaten trik je še, da rekdokdaj veš 100% a je objavljena kapaciteta "max inštalirana" ali "max uporabljena".
Izgube s polnjenjem so tle irelevantne ker se kapaciteta baterije meri s tem, kolk energije dobiš ven in ne koliko si jo porinu not.

100% praznenje -brickanje- je doživelo kar nekaj lastnikov Roadstarjev.

Vsaka stvar (lahko) crkne, tudi VW dizl.
"Kar nekaj" == FUD.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Če operiramo s podatkom porabe kWh/100 km je edino pravilno, da se porabo meri na vtičnici torej vključno s polnilnimi izgubami. Jasno pa, da ta podatek nikogar ne zanima ker je elektrika poceni.

msjr ::

WarpedGone je izjavil:


100% praznenje -brickanje- je doživelo kar nekaj lastnikov Roadstarjev.

Vsaka stvar (lahko) crkne, tudi VW dizl.
"Kar nekaj" == FUD.


Tesla je prodal 2.400 roadstejev (2008 - Sep. 2012 - vir: Tesla Motors) @ Wikipedia, članek je napisan feb. 2012. V članku omenja 5 avtov.

Pa dajmo primerjat, v Sloveniji so v istem obdobju prodali približno 10.000 Golfov (vir: http://www.ads-slo.org/statistika/). Če povzamemo tvojo trditev, v Sloveniji obstaja vsaj 20 lastnikov Golfov, ki so ostali na cesti in so morali lastniki plačati za servis okoli 8.000EUR, da ne govorimo v evropskih merilih, cel kup besnih kupcev. Bi se hitro razvedelo.

Tesline avte občudujem, ampak zagovarjat za vsako ceno jih pa tudi ni treba.

p.s.: nisem fan VW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: msjr ()

WarpedGone ::

Your point being?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: fpbs ()

msjr ::

WarpedGone je izjavil:

Your point being?


ampak zagovarjat za vsako ceno jih pa tudi ni treba.

WarpedGone ::

Truth over bullshit, anytime, anywhere, anywho.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: fpbs ()

msjr ::

Ja, ampak kot rečeno ni treba Tesla Motors zagovarjat za vsako ceno in jim spregledati napak. So čisto navadna firma (ki slučajno dela revolucionarne avtomobile), ki ji je cilj profit. Če bi meni crknil del, ki stane skoraj pol avtomobila (ne glede na to da je to baterija) bi bil zelo besen. To se enostavno ne sme zgoditi, predstavljaj si da se ti to zgodi pri mobilcu za 600 eur, greš na počitnice, prideš nazaj, ne dela. Greš na servis, jebiga nisi polnil baterije, evo za 300 ti ga poštimamo da bo kot nov. Se ti ne zdi, da to ne spada v tvojo izjavo "vsaka stvar lahko crkne", a ne?

WarpedGone ::

Bullshit.

Kot prvo - baterija je v garanciji. Obstaja precej poimensko znanih lastnikov roadsterjev, ki so brezplačno dobili drugo baterijo za bistveno manjšo napako kot je mrtev avto.

Kot drugo - to kar zgleda kot brikjena baterija je baterija, ki noče več delovat, ker je vgrajena pamet ugovotila takšno napako, da delovanje ni več varno. Glej prvo.

Kot tretje: vsako baterijo lahko namenoma brikneš če zadevo sprazniš na minimum kolikor se pusti spraznit, potem pa stvar pustiš stat tolk let da interno samopraznenje napetost potegne pod minimum in gre vse v franže. Znotraj garancijske dobe se to ne zgodi, če je vse normalno i.e. celice niso okvarjene.

Kot četrto: roadster ima kar nekaj konstrukcijskih pomanjkljivosti, ki uporabnikom delajo bistveno večje probleme kot pa baterija. Baterija "just works", kakšno zračno hlajenje elektronike on the other hand ...

To se enostavno ne sme zgoditi, predstavljaj si da se ti to zgodi pri mobilcu za 600 eur, greš na počitnice, prideš nazaj, ne dela.

Se ni, pa ni važno kolk FUDsterji podpihujete strahove in širite laži.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

P.S
Kot peto: baterija v roadsterju je sestavljena iz 11ih modulov, katere je možno posamezno zamenjat odvisno od težave in situacije.
Kako točno se bo neko napako odpravilo in kakšne so možnosti pove servis.
Če nekdo z blatenjem v časopisih poskuša izsilit komplet novo baterijo to o sami bateriji ne pove ničesar.
Zbogom in hvala za vse ribe

msjr ::

Lej lohka se pingpongava do nezavesti in me žališ s fudsterjem in še kaj. Če ignoriraš fakte, je kakršnakoli debata brezpredmetna.

Mimogrede, s svojim odnosom pa žal delaš več škode kot koristi imidžu električnih avtomobilov.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Bullshit.


Kot prvo - baterija je v garanciji. Obstaja precej poimensko znanih lastnikov roadsterjev, ki so brezplačno dobili drugo baterijo za bistveno manjšo napako kot je mrtev avto.

Zanimivo, kako zagovarjaš to Teslo. Prečitaj svoje poste nekaj strani nazaj, kjer si zapisal da Tesla nima z baterijami nobenih težav, oziroma reklamacij.
Torej če " Obstaja precej poimensko znanih lastnikov roadsterjev,ki so brezplačno dobili drugo baterijo "to pomeni, da ni bilo samo tistih pet nesrečnikov, ki so imeli težave z baterijami, ampak jih je bilo precej več.

Kot tretje: vsako baterijo lahko namenoma brikneš če zadevo sprazniš na minimum kolikor se pusti spraznit, potem pa stvar pustiš stat tolk let da interno samopraznenje napetost potegne pod minimum in gre vse v franže. Znotraj garancijske dobe se to ne zgodi, če je vse normalno i.e. celice niso okvarjene.

Baterija mora biti tako zaščitena, da je vsako namensko brickanje onemogočeno. Verjetno si se tu zmotil, ko si zapisal: "potem pa stvar pustiš stat tolk let da interno samopraznenje napetost potegne pod minimum in gre vse v franže. ", ker baterija se že po enem mesecu mirovanja zaradi požrešne elektronike, oziroma "pameti", kot ti praviš, prekomerno izprazni.

Kot četrto: roadster ima kar nekaj konstrukcijskih pomanjkljivosti, ki uporabnikom delajo bistveno večje probleme kot pa baterija. Baterija "just works", kakšno zračno hlajenje elektronike on the other hand ...

Vidim, da veš veliko več od nas o teh "konstrukcijskih pomanjkljivostih", pa o tem molčiš. Ja FUDsterji povedo samo tisto, kar jim paše.

Se ni, pa ni važno kolk FUDsterji podpihujete strahove in širite laži.

In kdo je večji FUDster, kot je Teslin propagandni stroj. Vsaka novica se čez nekaj časa izkaže, kot samo delna resnica, zavajanje,vzbujanje pozornosti,ali popolna laž.

Baje so pri Tesli dosegli nov rekord na letošnjem sejmu v Frankfurtu: Od vseh rastavljalcev so imeli najmanši rastavni prostor.

http://www.automobilwoche.de/article/20...

WarpedGone ::

Mimogrede, s svojim odnosom pa žal delaš več škode kot koristi imidžu električnih avtomobilov.

Debata s funkcionalno nepismenimi pač ne vodi nikamor, črna lukna enerije.

Baterija mora biti tako zaščitena, da je vsako namensko brickanje onemogočeno.

Ko bomo znali energijo čarat ven iz vakuma in delat nepokvarljive avtomate, bo to možno. Do takrat je takšna zahteva čista hinavščina.
Obstaja nivo, ko so zadeve Good enough. Kje točno je meja, pokaže praksa - nekdo drug zadevo naredi bolje.

Vidim, da veš veliko več od nas o teh "konstrukcijskih pomanjkljivostih", pa o tem molčiš.

Tudi debata z direktnimi lažnjivci ne vodi nikamor.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: fpbs ()

TESKAn ::

Ko bomo znali energijo čarat ven iz vakuma in delat nepokvarljive avtomate, bo to možno. Do takrat je takšna zahteva čista hinavščina.
Obstaja nivo, ko so zadeve Good enough. Kje točno je meja, pokaže praksa - nekdo drug zadevo naredi bolje.

Uh, če ti lahko (glede na tu prebrano) zadeva parkirana tolk sprazni baterijo, da jo je treba zamenjat, potem je to daleč od "good enough" nivoja.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Evo, FUD efekt v praksi. Folk na hitro prebere in kr verjame/privzame, da se roadsterjem to dogaja v problematično velikem obsegu.
Se ne, spljoh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: msjr ()

TESKAn ::

Itak da se ne, če so skos priklopljeni na štrom.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Pol pa iskreno debatiraj s takimi troli ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: msjr ()

Nikec3 ::

Naredimo povsem objektiven test. Svojo Teslo Model S pustim 3 mesece stati. So kakšne težave, ko jo začnem čez 3 mesece spet uporabljati? Vem da se baterija sprazni. Jo lahko po treh mesecih normalno napolnim in se vozim dalje?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()
««
156 / 1218
»»