Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

WarpedGone ::
Ptički čivkajo, da bo TM jutri zjutraj demonstriral zamenjavo baterije v 45ih sekundah.
Nikomur ni potrebno izstopiti iz avta. Zraven bojo mel še ena hitro bencisko pumpo, da bo očitno da je tankanje bencina počasnejše kot zamenjava baterije.
So pa končno objavli nekaj dodatnih detajlov glede filanja na tej strani luže. Zarad nekaj višje standardne napetosti, bo standardni polnilec v Evropi 11kW, dvojni pa 22kW (v USA 10 / 20 kW). Uporaba dvojnega polnilca je aktualna predvsem v domači garaži če si nabaviš in zmontiraš HPWC.
Charging
Prava novica bo, ko bojo najavili možnost brezžičnega polnjenja.
Nikomur ni potrebno izstopiti iz avta. Zraven bojo mel še ena hitro bencisko pumpo, da bo očitno da je tankanje bencina počasnejše kot zamenjava baterije.
So pa končno objavli nekaj dodatnih detajlov glede filanja na tej strani luže. Zarad nekaj višje standardne napetosti, bo standardni polnilec v Evropi 11kW, dvojni pa 22kW (v USA 10 / 20 kW). Uporaba dvojnega polnilca je aktualna predvsem v domači garaži če si nabaviš in zmontiraš HPWC.
Charging
11 kW capable on-board charger with the following input compatibility: 85-265 V, 45-65 Hz, 1 phase 40A or 3 phase 16A
(Optional 22 kW capable Twin Chargers increases three phase input to 32A and single phase input compatibility to 80A)
Peak charger efficiency of 94%
11 kW capable Universal Mobile Connector, IEC 60309 5 PIN Red 16A/3-phase (400 V) or IEC 60309 3 PIN Blue 32A/single-phase (240 V) adapter
A choice of adapter is available at time of purchase
Prava novica bo, ko bojo najavili možnost brezžičnega polnjenja.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

Invictus ::
WarpedGone je izjavil:
Zelokul™.
Tule so specifikacije. Zadeva naj bi prenašala celih 3kW moči, kar je plenty. Ni pa najdit podatka, kolk od tega pride do baterije. Če vsaj kakšna polovica, je stvar že uporabna glede na svoj namen = enostavnost.
Če zgubiš 50% energije pri prenosu, potem to bolj obremenjuje okolje kot bencin ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

TESKAn ::
Če gre 1,5 kW (polovica) v luft, bolje za njih, da zadevo predstavijo kot zanimiv koncept, neuporaben v RL. Kurit tolk energije (80 kWh na polnjenje, če maš 80 kWh baterijo?) v luft je najmanj neodgovorno - 80 kWh ti poganja hišo vsaj en teden, če ne dlje. In metat 80 kWh stran samo zato, ker se gospodi ne da prijet enga štekerja in ga zadegat v odprtino v avtu (kar ti vzame celih 10 sekund življenja)...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Nikec3 ::
In metat 80 kWh stran samo zato, ker se gospodi ne da prijet enga štekerja in ga zadegat v odprtino v avtu (kar ti vzame celih 10 sekund življenja)...
Se strinjam. Sicer je še vedno čisteje kot bencin (glede na izkoristke motorja), a vseeno brezvezno metanje energije skozi okno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()

fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Zelokul™.
Tule so specifikacije. Zadeva naj bi prenašala celih 3kW moči, kar je plenty. Ni pa najdit podatka, kolk od tega pride do baterije. Če vsaj kakšna polovica, je stvar že uporabna glede na svoj namen = enostavnost.
Če bi bil samo 50% izkoristek, potem je to neuporabno. Samo, kolikor je meni poznano se dosega veliko večji izkoristek 85% in več. Nekateri celo trdijo, da njihove naprave dosegajo 95% izkoristek.

WarpedGone ::
Hollier than thouh, huh?
Ne pljuvat čez tuj luksus če tujec svoj luksus pošteno plača. Teh bajeslovnih 80kWh je vrednih morda 8 EUR in čisto nič več. V najslabšem primeru podvoji ceno energije, ki je še vedno bakšiš. Naj prvi vrže kamen, ki lahko s čisto vestjo zase trdi, da ne troši energije za luksus.
Mu bom reku ovedal da je ali lažnivec ali bedak.
Sploh ker je WiCh:
a) opcija in ne nujnost
b) nujno počasnejše kot žično polnjenje in bo v uporabi le kadar ne bo potreb po hitrem polnjenju
Opletanje z 80kWh le kaže na totalno nerazumevanje za kaj se tle sploh gre.
Da z 3kWh WiCh enoto z mizerno 1/2 učinkovitostjo stran vržeš 8EUR, moraš čakat več kot 2 dni skupaj.
Sploh vas je pa lahko precej sram - nisam ćit'o ali osudjujem? 50% učinkovitost sm dal kot spodnjo mejo za v konceptu sprejemljivo zadevo. Konkretna enota naj bi imela učinkovitost čez 90%. Dejte si kej prebrat predno otresate oslarije.
Sploh pa učinkovitost žičnega polnjenja pada z močjo/hitrostjo.
Kdo od vas protestira proti hitremu polnjenju ker da je "to metanje energije skozi okno"?
Povsem komot linkana WiCh enota stran zmeče manj energije kot SuperCharger, ki ti v 20 minut v baterijo porine 40kWh.
Ne pljuvat čez tuj luksus če tujec svoj luksus pošteno plača. Teh bajeslovnih 80kWh je vrednih morda 8 EUR in čisto nič več. V najslabšem primeru podvoji ceno energije, ki je še vedno bakšiš. Naj prvi vrže kamen, ki lahko s čisto vestjo zase trdi, da ne troši energije za luksus.
Mu bom reku ovedal da je ali lažnivec ali bedak.
Sploh ker je WiCh:
a) opcija in ne nujnost
b) nujno počasnejše kot žično polnjenje in bo v uporabi le kadar ne bo potreb po hitrem polnjenju
Opletanje z 80kWh le kaže na totalno nerazumevanje za kaj se tle sploh gre.
Da z 3kWh WiCh enoto z mizerno 1/2 učinkovitostjo stran vržeš 8EUR, moraš čakat več kot 2 dni skupaj.
Sploh vas je pa lahko precej sram - nisam ćit'o ali osudjujem? 50% učinkovitost sm dal kot spodnjo mejo za v konceptu sprejemljivo zadevo. Konkretna enota naj bi imela učinkovitost čez 90%. Dejte si kej prebrat predno otresate oslarije.
Sploh pa učinkovitost žičnega polnjenja pada z močjo/hitrostjo.
Kdo od vas protestira proti hitremu polnjenju ker da je "to metanje energije skozi okno"?
Povsem komot linkana WiCh enota stran zmeče manj energije kot SuperCharger, ki ti v 20 minut v baterijo porine 40kWh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::
WarpedGone je izjavil:
Pojasni prosim, cifre na mizo.
Najboljše elektrarne imajo izkoristek tam nekje 40 - 45%. Če temu dodaš še približno 15 - 20 % izgubo elektrike na daljnovodih in 50% pri polnjenju, prideš nekje na slabih 20% izkoristka.
Bencinski motorji imajo tam od 25 - 30% izkoristek.ž
Seveda pa večini ni jasno kaj se zgodi ko po kablu steče par 100 Amperov toka. Zadeve se začnejo kar precej greti. Če nafilaš 80KWh baterijo v 15 minutah, to pomeni da rabiš moč 240 KW (240.000 Wattov za nepoznavalce). To pri 220V napetosti pomeni tokove 1000 Amperov ... To bo pa vsak štromar povedal da s tem ni šale. Zdaj pa daj v roke to eni tetici ... Sicer mogoče idealno za koga ki bi rad kaj podedoval, ampak za praktično vsakdanjo rabo je pa to še malo off ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()

WarpedGone ::
Bencinski motorji imajo tam od 25 - 30% izkoristek.
Bencin se pa na petrolu pojavi iz lufta?
Kaj pa poraba enrgije za distribucijo bencina? Pa za njegovo proizvodnjo?
Če gledaš celo verigo za štrom iz kolma, jo glej še za bencin.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::
No, pol pa še ti vračunaj koliko bo stalo postavljanje celotne infrastrukture, ki zdaj za bencin že obstaja.
In koliko novih elektrarn bo treba postavit zaradi električnih avtomobilov, ko pa že zdaj skoraj poka vse po šivih ...
Ne vem če imajo danes elektrarne 10% rezerve ...
In koliko novih elektrarn bo treba postavit zaradi električnih avtomobilov, ko pa že zdaj skoraj poka vse po šivih ...
Ne vem če imajo danes elektrarne 10% rezerve ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::
Se že umikaš in menjaš temo? Tudi na tala tvoja dimna vprašanja/FUD so že podani odgovori tudi v tej temi. Več kot enkrat.
'Jedro spora' je metanje energije stran z brezžičnim polnjenjem.
Dobro jutro v realnem svetu, kjer vsaka pretvorba pomeni metanje energije stran. In vsaka taka pretvorba ima svojo ceno, ki jo nekdo plača.
Laufaš klimo? Mečeš stran energijo!
'Jedro spora' je metanje energije stran z brezžičnim polnjenjem.
Dobro jutro v realnem svetu, kjer vsaka pretvorba pomeni metanje energije stran. In vsaka taka pretvorba ima svojo ceno, ki jo nekdo plača.
Laufaš klimo? Mečeš stran energijo!
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Nikec3 ::
Seveda pa večini ni jasno kaj se zgodi ko po kablu steče par 100 Amperov toka. Zadeve se začnejo kar precej greti. Če nafilaš 80KWh baterijo v 15 minutah, to pomeni da rabiš moč 240 KW (240.000 Wattov za nepoznavalce). To pri 220V napetosti pomeni tokove 1000 Amperov ... To bo pa vsak štromar povedal da s tem ni šale. Zdaj pa daj v roke to eni tetici ... Sicer mogoče idealno za koga ki bi rad kaj podedoval, ampak za praktično vsakdanjo rabo je pa to še malo off ...
Če se pravilno spomnim, imajo superchargerji 480V, največja moča pa je 120 kW, kar pomeni, da je maksimalen tok 250 A. Še vedno veliko, a vseeno ni 1000 A.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::
Petkovo jutro je potrdilo napovedi/strahove in pustilo kisel priokus.
Zamenjava baterije traja ~ minuto in pol, v USA košta tolk kot 60l bencina (60 USD, 100 EUR :).
Maš šanso pridit nazaj po svojo (in še enkrat plačat zamenjavo) al pa obdržat zamenjano baterijo in doplačat razliko v vrednosti. Cifre niso naglas povedal ampak je lahko tut petmestna (~100 EUR na mesec razlike v statosti baterij). Niso prepričan, da bo stvar dejansko uporabna, to delajo predvsem ker je folk strah 'počasnega' polnjenja. Sprva bojo zmnotiral te menjalnice ob SuperChargeje v kaliforniji in še eni avtocesti (i.e. ene par postaj).
Hkrati niso prepričan, da bo čez 5 let stvar sploh še aktualna, ko pridejo novejši modeli avtomobilov in baterij. Skratka neodgovorjenih je cel kup v praksi zelo pomembnih detajlov, kar le potrjuje da z zadevo ne mislijo resno.
Delajo se, da delajo, tolk da jamračem glede počasnega polnjenja lahk v obraz reče - baterijo lahk zamenjaš hitrej kot nafilaš bencin.
Aja, seveda nobene besede o takih postajah izven USA. Vse je zavito v "če se bo pokazala potreba".
Ko so najavili in pokazali SuperChargerje ni bilo nobene takšne negotovosti. Vse je blo jasno, tut namen da pokrijejo celo ameriko in ostali svet.
Menjavanje baterij: Dead On Arrival.
Zamenjava baterije traja ~ minuto in pol, v USA košta tolk kot 60l bencina (60 USD, 100 EUR :).
Maš šanso pridit nazaj po svojo (in še enkrat plačat zamenjavo) al pa obdržat zamenjano baterijo in doplačat razliko v vrednosti. Cifre niso naglas povedal ampak je lahko tut petmestna (~100 EUR na mesec razlike v statosti baterij). Niso prepričan, da bo stvar dejansko uporabna, to delajo predvsem ker je folk strah 'počasnega' polnjenja. Sprva bojo zmnotiral te menjalnice ob SuperChargeje v kaliforniji in še eni avtocesti (i.e. ene par postaj).
Hkrati niso prepričan, da bo čez 5 let stvar sploh še aktualna, ko pridejo novejši modeli avtomobilov in baterij. Skratka neodgovorjenih je cel kup v praksi zelo pomembnih detajlov, kar le potrjuje da z zadevo ne mislijo resno.
Delajo se, da delajo, tolk da jamračem glede počasnega polnjenja lahk v obraz reče - baterijo lahk zamenjaš hitrej kot nafilaš bencin.
Aja, seveda nobene besede o takih postajah izven USA. Vse je zavito v "če se bo pokazala potreba".
Ko so najavili in pokazali SuperChargerje ni bilo nobene takšne negotovosti. Vse je blo jasno, tut namen da pokrijejo celo ameriko in ostali svet.
Menjavanje baterij: Dead On Arrival.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

J.McLane ::
Ok malo so pretiravali saj je un natankal kar 23 galonov v Audija, to je 87 litrov kar zadostuje za 1.000 km, sveža baterija je pa za 400 km. Kako je pa urejeno plačilo, ker ni nič videti da bi voznik potegnil kakšno kreditno.

Gregor P ::
Morda tako, da itak popolnoma sledijo voznikom Tesel in imajo vedno vse njihove osebne podatke kadarkoli želijo na voljo, tako da lahko tudi plačilo sprovedejo povsem avtomatično

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PrimozR ::
Ok malo so pretiravali saj je un natankal kar 23 galonov v Audija, to je 87 litrov kar zadostuje za 1.000 km, sveža baterija je pa za 400 km. Kako je pa urejeno plačilo, ker ni nič videti da bi voznik potegnil kakšno kreditno.
Ja v katerem svetu je že to dovolj za 1000 km? Zadeva je bla, če sem prav videl, nekaj v rangu A6, če ne celo A8. Dizel ZIHER ni bil ('Murica pa to), tko da pod 10 l/100 km se ne pogovarjamo. Raje več. Tko da nekje do 800 km je realnih. Potem pa upoštevaš, da so pri Tesli baterijo zamenjali dvakrat v krajšem času iiiiin... Si na istem? :D
EDIT: A8ka. Pa zadeva je (spet, 'Murica) precej verjetno V8. 800 km torej lahko sanjaš :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

Invictus ::
Seveda se bodo baterije kar same razvozile okoli ...
Tako kot bencin ...
Tako kot bencin ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

Gregor P ::
Pač malo večji "bicikelj" sistem

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

nekikr ::
Ok malo so pretiravali saj je un natankal kar 23 galonov v Audija, to je 87 litrov kar zadostuje za 1.000 km, sveža baterija je pa za 400 km. Kako je pa urejeno plačilo, ker ni nič videti da bi voznik potegnil kakšno kreditno.
Ja v katerem svetu je že to dovolj za 1000 km? Zadeva je bla, če sem prav videl, nekaj v rangu A6, če ne celo A8. Dizel ZIHER ni bil ('Murica pa to), tko da pod 10 l/100 km se ne pogovarjamo. Raje več. Tko da nekje do 800 km je realnih. Potem pa upoštevaš, da so pri Tesli baterijo zamenjali dvakrat v krajšem času iiiiin... Si na istem? :D
EDIT: A8ka. Pa zadeva je (spet, 'Murica) precej verjetno V8. 800 km torej lahko sanjaš :D
No, no. Ko smo se pogovarjali o tankanju (3min) vs. filanju baterije (ure in ure) je bilo tako merjenje smiselno. Ko pa pridemo na minute v obeh primerih pa lahko rečemo, da je to pa že enako. Meni bi tole recimo prav prišlo in bi tudi koristil ta sistem. Če že rabiš to hitro dodatno "razdaljo" in zato plačaš le ekvivalent stroška bencina je to kar win-win zadeva.

WarpedGone ::
Par detajlov:
Medtem ko hranijo tvojo baterijo jo uporabljajo za pogon SuperChargerjev in/ali prodajanje balansiranja električnega sistema (aka "Grid Storage"). Nazaj jo dobiš seveda lepo nafilano (na 90%).
Kot je zastavljeno plačaš 2 ali trikratnik stroška bencina/nafte. Če maš ta krompir da je postaja že postavljena točno ob tvoji poti, če zarad menjave delaš še dodatne ovinke, rata vse skup megleno.
1. Swapping will be started in the CA corridor by the end of the year and then out to the East Coast after that
2. Charge will be based on 15 gallons of gas at the prevailing price and will be charged to your credit card (on file)
3. You will need to pick up your battery on the return trip OR have it shipped back to you (for a price) OR pay the difference in the battery life (cost yet to be determined)
Medtem ko hranijo tvojo baterijo jo uporabljajo za pogon SuperChargerjev in/ali prodajanje balansiranja električnega sistema (aka "Grid Storage"). Nazaj jo dobiš seveda lepo nafilano (na 90%).
Če že rabiš to hitro dodatno "razdaljo" in zato plačaš le ekvivalent stroška bencina je to kar win-win zadeva.
Kot je zastavljeno plačaš 2 ali trikratnik stroška bencina/nafte. Če maš ta krompir da je postaja že postavljena točno ob tvoji poti, če zarad menjave delaš še dodatne ovinke, rata vse skup megleno.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::
Ja, definitivno. Odvisno je kolikokrat to sploh rabiš. In če je cena 2-3x višja kot bencin še vedno ni tako huda katastrofa. Moraš vzeti v zakup, da tega pač ne rabiš vsak dan in da se takrat, ko tega ne rabiš (večino časa), voziš skoraj da zastonj.

Nikec3 ::
Kaj pa je s scenarijem, da imaš Teslo Model S 8 let, ter že precej načeto baterijo, nakar se odločiš, da boš prvič v življenju menjat baterijo, ter dobil novo? Vem da je potrebno nekaj dodatno plačati, ampak verjetno ne 12.000 $, kot stane nova baterija?
Sicer pa Musk tudi sam pri sebi verjetno ne verjame, da bi tak sistem lahko množično deloval. Bolj kazanje mišic.
Sicer pa Musk tudi sam pri sebi verjetno ne verjame, da bi tak sistem lahko množično deloval. Bolj kazanje mišic.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

PrimozR ::
3. You will need to pick up your battery on the return trip OR have it shipped back to you (for a price) OR pay the difference in the battery life (cost yet to be determined)

Nikec3 ::
OK, na prezentaciji zgleda stvar veliko bolj kul, kot sem si predstavljal. Tudi če nad zadevo ne bo navdušenja (kar verjetno ne bo), si je Tesla s tem naredila samo korist. Lahko bi denar metali v klasično promocijo podjetja, namesto tega pa so se odločili za razvoj nove tehnologije, sedaj pa se o Tesli piše, govori, denar kroži...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::
......namesto tega pa so se odločili za razvoj nove tehnologije, sedaj pa se o Tesli piše, govori, denar kroži...
To je nekaj podobnega, kot ko so pred kakšnim tednom stlačili 16 vrtičkarjev v avto. http://cleantechnica.com/2013/05/24/16-...

Nikec3 ::
......namesto tega pa so se odločili za razvoj nove tehnologije, sedaj pa se o Tesli piše, govori, denar kroži...
To je nekaj podobnega, kot ko so pred kakšnim tednom stlačili 16 vrtičkarjev v avto. http://cleantechnica.com/2013/05/24/16-...
Ja, le da je battery swap malo dražja promocija.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

settler ::
3. You will need to pick up your battery on the return trip OR have it shipped back to you (for a price) OR pay the difference in the battery life (cost yet to be determined)
Tole se mi pa zdi malo butasto. Pač ko kupiš avto dobiš svoj paket, tako kot vsi ostali kupci. Zdaj pri menjavi bi pa pač paketi krožili okoli. Zaračunavanje menjave paketa bi moralo biti na kWh + obraba.

PrimozR ::
Pomojem boš dobil novo baterijo. Ker imaš, kot vidiš, na izbiro da svojo staro (originalno) vzameš nazaj oz. plačaš razliko. Bolj ko je original obrabljen, več plačaš.
A resno ne znate prebrati napisanega?
A resno ne znate prebrati napisanega?

Lonsarg ::
Obračunavanje baterij na tak način individualen način prinese preveč stvari za konstantno mislit na to..., lahko je tak način kot "backup plan". Drugače pa kaj drugega kot zaračunavanje na kWh ni praktično za masovno uporabo, potem pa se v to ceno vključi še vse ostale stroške.

Gregor P ::
Saj praktično bi se ves čas ene in iste baterije menjavale, nove pa pridejo z novimi vozili, tako da so vse te že plačane z nakupom vozila oz. glede na to koliko takšno vozilo stane je v bistvu že vse plačano (tudi dodatne nove baterije na postajah). Z dobrim računalniškim sistemom pa se da vse v trenutku izračunati individualno do potankosti, če se res hoče (katera baterija, kdaj, koliko km, stanje, način vožnje uporabnika in vpliv na baterijo itd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

Lonsarg ::
Ne štekaš, kaj sem povedal. Individualnost vsake menjave betarij je kompliciranje, ki je 99% ljudi ne bo preneslo niti slučajno. Menjavanje mora imeti enako ceno, ne glede na to, kako baterijo si pripeljal in kakšno odpeljal. Vzdrževalec pa naj sam poskrbi, da bo slabe betarije izločeval iz menjalnega sistema, vse to uporabniku nevidno, ker bo plačal zgolj na kWh, enako kot danes na liter bencina.

Gregor P ::
Mar ni to (pri takšnem sitemu) logično, da se slabe baterije izločuje?
Sam "individualnost" povezujem z višino cene; to se namreč čisto lepo da zaračunati glede na množico podatkov, ki jih imajo na voljo (o vozniku, vozilu, bateriji itd.).

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

Lonsarg ::
A sem kje rekel, da se ne da izračunat, sploh me ne bereš. Rekel sem, da uporabniki NE BODO HOTELI individualnega izračuna za vsakič, ko se ustavijo na pumpi, enkrat bo -553€, drugič pa +463€, če se ne vrnemo po svojo baterijo(kar je spet komplikacija, vračanje na isto črpalko v 21. stoletju halo), ker bo pač različno obrabljena.

Gregor P ::
Brez panike; vsekakor se strinjam, da je za uporabnika najbolj prijazno cena na kWh in vozi dalje

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::
Kot smo že omenili. To ne bo šlo skozi za kaj drugega kot marketing.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::
En konkreten primer, da ne bo samo teoretiziranja. Na Hrvaškem je en pred nekaj leti na elektriko predelal trabanta.
- 3 leta star rabljen enosmerni elektromotor (45V 7,5kW 197A) od viličarja znamke Indos (100 evrov).
- Kontroler Altrax 4845M, 24-48V 400A, (250 evrov).
- 8 rabljenih akumulatorjev Power Safe 6V 160A (svinčevi, z gelom), skupna teža 280 kg.
Vse skupaj je predelava stala okoli 3000 evrov. Pri mestni vožnji je doseg z enim polnjenjem 50 km (nima nobene regeneracije in podobnih naprednih trikov), največja hitrost 60 km/h, akumulatorji se polnijo 10 ur.
http://udruga-kameleon.hr/tekst/1839/
- 3 leta star rabljen enosmerni elektromotor (45V 7,5kW 197A) od viličarja znamke Indos (100 evrov).
- Kontroler Altrax 4845M, 24-48V 400A, (250 evrov).
- 8 rabljenih akumulatorjev Power Safe 6V 160A (svinčevi, z gelom), skupna teža 280 kg.
Vse skupaj je predelava stala okoli 3000 evrov. Pri mestni vožnji je doseg z enim polnjenjem 50 km (nima nobene regeneracije in podobnih naprednih trikov), največja hitrost 60 km/h, akumulatorji se polnijo 10 ur.
http://udruga-kameleon.hr/tekst/1839/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()

M-XXXX ::
Kaj zmore Tesla v snegu in mrazu: http://gas2.org/2013/06/25/video-norweg...
Hehe, primerjava z američani zmaga :D

WarpedGone ::
A to mate kak fetiš na objavljanje že objavljenih zadev (16. jun 2013, 10:04:12)?
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::
Nissan pripravlja za naslednji 24h Le Mans 2014 Električni dirkalni avtomobil v kategoriji posebno inovativnih tehnologij, kot nadaljevanje projekta DeltaWing project car:
Nissan unveils world's fastest electric car
ZEOD RC (Zero Emission On Demand Racing Car)
Nissan unveils world's fastest electric car
ZEOD RC (Zero Emission On Demand Racing Car)
The unique Nissan ZEOD RC is an innovative test bed for electric technologies. This is a seriously cool-looking car, and it produces zero emissions and goes faster than 300 kilometers per hour
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

PrimozR ::
V bistvu ni to nadaljevanje, Delta Wing so prodali Panozu, Nissanov avto je 'popolnoma nova pogruntavščina', ampak po drugi strani so 'kupili' originalnega dizajnerja Delta Winga, po enem letu umaknili podporo (Nissan je poleg denarja dobavljal motor), enako pa je storil Michelin, ki se je povezal z Nissanom. Za oba je s predsatvitvijo postalo jasno, zakaj so odstopili od Deltawinga :D
