Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Wiki pravi da bo baterija 16kWh, le prototip je mel 22kWh.
RangeExtender bo opcija pri nakupu - vzameš z ali vzameš brez in z nekaj več prtljažnika.
Boljši deal kot ampera? Zakaj?
RangeExtender bo opcija pri nakupu - vzameš z ali vzameš brez in z nekaj več prtljažnika.
Boljši deal kot ampera? Zakaj?
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Boljši deal (za isto ceno) če bi bil 22 kWh, boljše zmogljivosti, več prostora, boljši materiali ... V resnici sta mi oba krepko predraga
Drugače pa na Wiki nikjer ne piše da naj bi bila zgolj 16 kWh baterija, na uradni strani še vedno piše 130-160 km dosega, verjetno še sami ne vejo kaj bodo dali v produkcijo.
Drugače pa na Wiki nikjer ne piše da naj bi bila zgolj 16 kWh baterija, na uradni strani še vedno piše 130-160 km dosega, verjetno še sami ne vejo kaj bodo dali v produkcijo.
WarpedGone ::
Tule piše:
Glavni cilj je očitno teh 100 milj ... baterij bo glih tolk, da bojo lahk napisal to cifro.
The i3 will feature four doors and seating for four occupants with dimensions being slightly larger than the MINI Cooper and BMW 1 Series but smaller than the BMW 3 Series. The i3 will be powered by a newly developed powertrain consisting of a 134 horsepower electric motor running on lithium-ion batteries and driving the rear axle.[9] BMW is aiming to achieve a range of 160 km (100 mi), the same range that was expected for the BMW ActiveE, but in order to reduce weight with a battery capacity of 16 kWh instead of the ActiveE's 30 kWh.[5]
Glavni cilj je očitno teh 100 milj ... baterij bo glih tolk, da bojo lahk napisal to cifro.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Konkurenca medtem javnost vznemirja z:
Divja živa debata kaj majo v mislih.
Kandidatov je precej, najbol kontroverzna je dobila zanimiv twist - zgornji sliki je uradno ime battswap-hero_732_448.png ( )
Divja živa debata kaj majo v mislih.
Kandidatov je precej, najbol kontroverzna je dobila zanimiv twist - zgornji sliki je uradno ime battswap-hero_732_448.png ( )
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Nikec3 ::
Graditi polnilne postaje in postaje za menjavo baterij je bedarija.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Bedarija je mislt, da je to reč možno spravt skozi hkrati uporabno, poceni in brez bankrota.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Saj tudi če Tesla propade na koncu, so naredili izjemno delo, ki bo lahko v pomoč naslednikom
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
nekikr ::
Graditi polnilne postaje in postaje za menjavo baterij je bedarija.
Morda, čisto morda, pa lahko recimo ponudijo klasično polnjenje zastonj in pač čakaš tam in gledaš v zrak, lahko pa za ceno enega tanka bencina zamenjaš battery pack v minuti in se pelješ dalje. Prejšnji teden, ko sem v dveh dneh naredil 1950km bi bilo to precej ok in sprejemljivo. Če bi imel obe opciji, potem bi morda že pomislil o taki električni igrači (dokler sama kapaciteta baterij pač ni zadovoljiva).
WarpedGone ::
Na zadevo poglej skozi stroške.
Si prepričan da bi 80EUR na zamenjavo zadoščalo za postavitev in obratovanje dovoljšnega števila takih postaj? Dovoljšnje = tudi tam, kjer jo ti nucaš.
In da bi se dovolj ljudi odločilo plačat tako ceno, da bi mel dovolj denarnega toka za pokrivanje investicije in stroškov?
Biznis je hudič. Ni dost, da je nekaj možno, ni dovolj da je nekaj fajn, mora še generirat dost denarja da vsaj pokrivaš stroške.
Si prepričan da bi 80EUR na zamenjavo zadoščalo za postavitev in obratovanje dovoljšnega števila takih postaj? Dovoljšnje = tudi tam, kjer jo ti nucaš.
In da bi se dovolj ljudi odločilo plačat tako ceno, da bi mel dovolj denarnega toka za pokrivanje investicije in stroškov?
Biznis je hudič. Ni dost, da je nekaj možno, ni dovolj da je nekaj fajn, mora še generirat dost denarja da vsaj pokrivaš stroške.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
No, to najbrž že vedo, kaj lahko in kaj ne. Saj tu se ne gre za to, da bi iz nule postavljali tisoče "črpalk" za nekaj tisoč avtomobilov, ampak da bi na obstoječe kaj dogradili ali pa se morda povezali s kom drugim. Če Petrolu znese s procenti na gorivo, ki jih dobijo, potem bi z nekaj deset procenti čistega zaslužka morda lahko tudi njim. Elektrika je pač cenejša stvar. Ne pravim, da je no-brainer, samo da je morda lahko možno tudi kaj v tej smeri. PR bi bil zelo dober, argument kapacitete baterij odpade v trenutku (sedaj nimaš izbire, s tem pa bi jo imel). In kar je najpomembnejše, jaz bi postal potencialni kupec :)
WarpedGone ::
Verjamem ampak obstaja alternativa ki je
- cenejša in hitrejša za postavit
- cenejša za vzdrževat
- ceneješa za uporabnike
- se ji (v principu) ni treba prilagajat posameznim modelom avtomobilov
Njen minus je le, da ni tako zelo hitra kot bi bila menjava baterije. Še vedno zahteva pavzo ranga obiska WCja in spitja kave oz. je čas čakanja sorazmeren s količino energije, katero bi rad mel. Morda nucaš sam nekaj kWh in ne boš čakal cele pol ure ampak morda le 5 minut in gremo naprej. Npr. 5 minut pri 120kW pomeni 10kWh oz ~50 km dodatnega dosega - to je že lahko povsem uporabno.
Glavni problem vseh teh 'naprednih' sistemov je, da imajo hudo močno konkurenco - domače električno omrežje in si enostavno ne morejo privoščit ljudem zaračunavat 'previsokih' cen za svojo storitev. Mnogim zadeva postane predraga in je ne kupijo ter lepo filajo doma ...
Superchagerji so lahko brezplačni ravno zato ker niso ultra hitri - stranke 'prisilijo' da se zadržijo na neki lokaciji nekaj časa. Pomeni, da imajo kafiči,trgovine, ... na tisti lokaciji šanso od stranke potegnit nekaj denarja. Pomeni, da imajo interes so/financirat tisto polnilno postajo in častit strošek same energije, ki je v celi sliki zanemarljiv glede na pozitiven PR.
Omrežje postaj za menjavanje baterije z gostoto današnjih bencinskih pump pa finančno ne zdrži. Će nebi bilo električnega omrežja potem bi stvar se mogoče pobrala, z domačim omrežjem kjer te kWh košta 0,1 EUR pa nimajo šanse zaživet.
- cenejša in hitrejša za postavit
- cenejša za vzdrževat
- ceneješa za uporabnike
- se ji (v principu) ni treba prilagajat posameznim modelom avtomobilov
Njen minus je le, da ni tako zelo hitra kot bi bila menjava baterije. Še vedno zahteva pavzo ranga obiska WCja in spitja kave oz. je čas čakanja sorazmeren s količino energije, katero bi rad mel. Morda nucaš sam nekaj kWh in ne boš čakal cele pol ure ampak morda le 5 minut in gremo naprej. Npr. 5 minut pri 120kW pomeni 10kWh oz ~50 km dodatnega dosega - to je že lahko povsem uporabno.
Glavni problem vseh teh 'naprednih' sistemov je, da imajo hudo močno konkurenco - domače električno omrežje in si enostavno ne morejo privoščit ljudem zaračunavat 'previsokih' cen za svojo storitev. Mnogim zadeva postane predraga in je ne kupijo ter lepo filajo doma ...
Superchagerji so lahko brezplačni ravno zato ker niso ultra hitri - stranke 'prisilijo' da se zadržijo na neki lokaciji nekaj časa. Pomeni, da imajo kafiči,trgovine, ... na tisti lokaciji šanso od stranke potegnit nekaj denarja. Pomeni, da imajo interes so/financirat tisto polnilno postajo in častit strošek same energije, ki je v celi sliki zanemarljiv glede na pozitiven PR.
Omrežje postaj za menjavanje baterije z gostoto današnjih bencinskih pump pa finančno ne zdrži. Će nebi bilo električnega omrežja potem bi stvar se mogoče pobrala, z domačim omrežjem kjer te kWh košta 0,1 EUR pa nimajo šanse zaživet.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Zanimiv eksperiment povezan s priganjanjem avtomobila in regeneracijo:
1/4 milje je ~400m, končna poraba energije je bla ~0,5 kWh se prav je avto sposoben odfurat ~60 km ob maksimalnem priganjanju. To je garantirani minumum na ravnem dirkališču.
Precej zgovorna je tudi počasnost padanja hitrosti kljub 60kW regeneraciji.
1/4 milje je ~400m, končna poraba energije je bla ~0,5 kWh se prav je avto sposoben odfurat ~60 km ob maksimalnem priganjanju. To je garantirani minumum na ravnem dirkališču.
Precej zgovorna je tudi počasnost padanja hitrosti kljub 60kW regeneraciji.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Če prav razumem, je 60 kW tudi največja možna regeneracija?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
EVjem se pogosto "očita" upad dosega pozimi, ko zarad potreb po ogrevanju, grši cesti, ... ta nekaj pade.
In ker si redkoko predstavlja kako velik je ta "nekaj", iz tega sledi FUD in strašenje brez konkretnih številk.
Če mora koga skrbet doseg v zimskih razmerah, so to Norvežani, ki so kljub temu pomisledu že rezervirali/vplačali več kot 2000 vozil MS, dobave se začno ta mesec.
En tipo je na YT objavil 'reallife' test: vožnja od Osla do Geila, 270km zimskih razmer + nekaj zabave + naključnih dogodkov.
Tesla Model S Cold Weather Range Test Norway ENGLISH SUB
In ker si redkoko predstavlja kako velik je ta "nekaj", iz tega sledi FUD in strašenje brez konkretnih številk.
Če mora koga skrbet doseg v zimskih razmerah, so to Norvežani, ki so kljub temu pomisledu že rezervirali/vplačali več kot 2000 vozil MS, dobave se začno ta mesec.
En tipo je na YT objavil 'reallife' test: vožnja od Osla do Geila, 270km zimskih razmer + nekaj zabave + naključnih dogodkov.
Tesla Model S Cold Weather Range Test Norway ENGLISH SUB
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
The Renault Zoe is one of the best electric cars so far, but we'd still have a plug-in hybrid...
http://www.topgear.com/uk/renault/zoe/r...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
Ampak v oči bode to:
290 kg za 22 kWh, kar znese 76 Wh/kg. To je ultra slabo. Pri takšni energijski gostoti, bi Tesla Model S baterije tehtale 1120 kg!
Because the Zoe was designed as an electric car, Renault has been able to mount the batteries under the floor. This means that all 290kg of them are nice and low, which helps the centre of gravity, but, equally, there's no getting away from the fact that they weigh 290kg.
290 kg za 22 kWh, kar znese 76 Wh/kg. To je ultra slabo. Pri takšni energijski gostoti, bi Tesla Model S baterije tehtale 1120 kg!
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
Gregor P ::
Top Gear (dinozavri) zagotovo ne more(-jo) biti referenca za oceno EV
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Nikec3 ::
Top Gear (dinozavri) zagotovo ne more(-jo) biti referenca za oceno EV
To je res, ampak podatki o teži baterije pa verjetno držijo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Matev ::
top gear je tko kot da bi zapriseženega mesojedca vprašal kaj misli o zelenjavni juhi
skratka brezveze so oni
skratka brezveze so oni
WarpedGone ::
Zaenkrat nobenih besed o kakih postajah oz. kakršnih koli detajlih.
Razen tega kar je že znano precej let - da je Model S narejen z mislijo na relativno enostavno zamenjavo baterije.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Nikec3 ::
Upam da bo to služilo samo temu, da se bodo pohvalili, da lahko menjajo hitreje kot natankaš avto. In upam da ostane pri tem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
PrimozR ::
Kaj pa če je to mišljeno bolj v stilu da ti bodo v primeur težav z baterijo le-to lahko hitro zamenjali? Pač, pripelješ se na servis, avto dvignejo, pošravfajo 5 minut in se odpelješ. Nekako tako, kot da bi menjal gume.
WarpedGone ::
Če bi mogu stavit, bi stavu na nekaj temu podobnega - pač demonstracija česa je avto že sposoben.
Mogoče še kakšna 'storitev' za povrh npr. najem večje baterije kot pa jo maš v avtu, s katero se manj nežno ravna in tako iz nje potegne nekaj več dosega.
Da jim pa rata dvignit BetterPlace princip enostavno ne verjamem - finance v tem grdem svetu, kjer nihče noče nič zastonj narest in vsi hočejo šparat, ne gredo skozi. Že to, da ponujajo brezplačno filanje na SuperChargerjih (potem, ko plačaš 2000 USD vstopnine v klub) je na meji vnaprej verjetnega.
Tut Elon ma svoje meje. V petek zjutraj bo jasno, kaj je zdej naumil.
Mogoče še kakšna 'storitev' za povrh npr. najem večje baterije kot pa jo maš v avtu, s katero se manj nežno ravna in tako iz nje potegne nekaj več dosega.
Da jim pa rata dvignit BetterPlace princip enostavno ne verjamem - finance v tem grdem svetu, kjer nihče noče nič zastonj narest in vsi hočejo šparat, ne gredo skozi. Že to, da ponujajo brezplačno filanje na SuperChargerjih (potem, ko plačaš 2000 USD vstopnine v klub) je na meji vnaprej verjetnega.
Tut Elon ma svoje meje. V petek zjutraj bo jasno, kaj je zdej naumil.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Q: .....
Elon: "Depending upon what the level of demand is for battery pack swap, we'll have swap capability everywhere where we have SuperChargers"
Q: How much would it cost:
Elon: Can't let the whole cat out of the. Talk about the economics about this Thursday night. I think it will be compelling?
Q: Will this represent a substantial capital investment for Tesla?
Elon: It will cost a few hundred million dollars to roll this out across the whole country. So it's not substantial but not pocket change.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Cat is out of the bag... Elon hoče narest to, česar Shai Aggasi ni uspel. Postavt namerava menjalnice baterij po celi Ameriki.
Ni pa še pricurljalo, kdo bo vse skup plačal.
Ni pa še pricurljalo, kdo bo vse skup plačal.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Kar sem že pred časom omenjal kot rešitev problema prekratkega dometa, pa so modreci s slotecha popljuvali kot kolosalen fail.
WarpedGone ::
Še vedno trdim da to je kolosalen fejl, ki lahko pokoplje tudi Elona.
Al pa mi pokaži številke, po katerih se to splača brez da upoštevaš Dedka Mraza.
Že v sami prvi izjavi hint, da bo zadeva jako redka:
SuperChargerjev je v dolgoročnem planu cca 200 po celi ameriki.
Je tut ocena stroška: 100M USD. V 10ih letih bo morda v S ameriki cca 200k vozil, ki bi lahko to uporabla. To je še vedno $500 vozilo za samo postajo, potem pride še cena dodatnih baterij in vzdrževanja. Pa recimo, da se stvar uporablja vsak drugi voznik (kar je še vedno hudo visoka ocena) in strošek gre v absurd.
Moja stava je, da je tole marketing gimmick. Delal se bojo da resno mislijo, na konc pa rekl ... sej vidte, da ni povpraševanja, SuperChargeji so dovolj.
Al pa mi pokaži številke, po katerih se to splača brez da upoštevaš Dedka Mraza.
Že v sami prvi izjavi hint, da bo zadeva jako redka:
Depending upon what the level of demand is for battery pack swap, we'll have swap capability everywhere where we have SuperChargers
SuperChargerjev je v dolgoročnem planu cca 200 po celi ameriki.
Je tut ocena stroška: 100M USD. V 10ih letih bo morda v S ameriki cca 200k vozil, ki bi lahko to uporabla. To je še vedno $500 vozilo za samo postajo, potem pride še cena dodatnih baterij in vzdrževanja. Pa recimo, da se stvar uporablja vsak drugi voznik (kar je še vedno hudo visoka ocena) in strošek gre v absurd.
Moja stava je, da je tole marketing gimmick. Delal se bojo da resno mislijo, na konc pa rekl ... sej vidte, da ni povpraševanja, SuperChargeji so dovolj.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Kar sem že pred časom omenjal kot rešitev problema prekratkega dometa, pa so modreci s slotecha popljuvali kot kolosalen fail.
Bo kolosalen fajl. Če bi imel delnice bi jih prodal. Battery swap postaj ne moreš imeti brez osebja, medtem ko Superchargerje lahko imaš. Vsaj večino časa. Meni menjava baterij ne gre skupaj iz čistega psihološkega vidika. Če si jaz kupim avtomobil, želim da je v celoti moj, ne pa da ga pol menjavam.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
nekikr ::
Lahko pa država uvede še kakšen eko bonbonček in se jim bo izplačalo. Saj do sedaj tudi samih avtomobilov ne delajo s plusom, pa jih to, ko jih zasipavajo z državnim denarjem, prav nič ne moti.
fpbs ::
Lahko pa država uvede še kakšen eko bonbonček in se jim bo izplačalo. Saj do sedaj tudi samih avtomobilov ne delajo s plusom, pa jih to, ko jih zasipavajo z državnim denarjem, prav nič ne moti.
O moti jih, moti! http://www.forbes.com/sites/patrickmich...
TESKAn ::
Battery swap postaj ne moreš imeti brez osebja,
Če lahko naredimo robota, ki ti sam pomolze kravo, potem res ne vem, zakaj naj bi bila avtomatska menjava baterije tak nepremostljiv problem. Zadeva je komot (in po mojem mnenju tudi bo) povsem avtomatizirana in na koncu hitrejša, kot je klasično tankanje goriva.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
nekikr ::
Lahko pa država uvede še kakšen eko bonbonček in se jim bo izplačalo. Saj do sedaj tudi samih avtomobilov ne delajo s plusom, pa jih to, ko jih zasipavajo z državnim denarjem, prav nič ne moti.
O moti jih, moti! http://www.forbes.com/sites/patrickmich...
Pravilno preberi. Tesle prav nič ne moti, da jih zasipavajo z denarjem. Poleg tega je tudi Elon pošteno zaslužil z zadnjo prodajo delnic, ki so bile tako "drage" tudi ali pa predvsem zaradi zasipavanja z državnim denarjem. Ali bo financiral sam, preko pravkar teh podarjenih delnic, ali pa z državnim denarjem...
WarpedGone ::
Postaja jasno, da gre za marketing / PR.
Demonstriral bojo, da je zamenjava baterije možna v par minutah, hitreje kot se natoči poln tank. Pokazal bojo mašinerijo, ki zadevo spelje.
"Kdaj in Kje" bo pa bodo ostali v nedoločnikih i.e. brez napovedi masovne realizacije. Uradna pozicija bo "demand driven", par vzročnih/testnih postaj in bo to to.
Mogoče še kak 'program', da majo recimo dostop do zadeve tisti, ki danes plačajo $12.000 za novo baterijo čez 8 let.
Demonstriral bojo, da je zamenjava baterije možna v par minutah, hitreje kot se natoči poln tank. Pokazal bojo mašinerijo, ki zadevo spelje.
"Kdaj in Kje" bo pa bodo ostali v nedoločnikih i.e. brez napovedi masovne realizacije. Uradna pozicija bo "demand driven", par vzročnih/testnih postaj in bo to to.
Mogoče še kak 'program', da majo recimo dostop do zadeve tisti, ki danes plačajo $12.000 za novo baterijo čez 8 let.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Gregor P ::
Dejansko bodo oni ta PR znali obrniti v profit (oz. v + blagovne znamke), medtem ko so pa drugi z enako idejo propadli.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
CaqKa ::
Bo kolosalen fajl. Če bi imel delnice bi jih prodal. Battery swap postaj ne moreš imeti brez osebja, medtem ko Superchargerje lahko imaš. Vsaj večino časa. Meni menjava baterij ne gre skupaj iz čistega psihološkega vidika. Če si jaz kupim avtomobil, želim da je v celoti moj, ne pa da ga pol menjavam.
zakaj menjava baterije ne bi mogla potekati brez osebja? kakšna svetovna znanost je menjava baterije, ki jo ne bi uspeli naredit z avtomatizacijo?
a to samo zato ker ti misliš da menjava akumulatorja na avtu pomeni, odpret havbo, odšraufat dva šraufa za aku, odšraufat še dva šraufa za kleme, klemena razen držat in dvignit aku iz avta?
Nikec3 ::
K menjavanju baterij sodi tudi transport le-teh na želene lokacije - Ne gre brez osebja. V vsakem primeru bo vzdrževanje menjalnic veliko dražje kot je vzdrževanje superchargerjev.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
CaqKa ::
zadevo lahko tako avtomatiziraš, da imaš zraven superchargerja shrambo za akumulatorje. akuje sproti polniš in potreba po osebju ki jo omenjaš odpade.
bencin je takšen, ki ga moreš iz vrtine na novo pridelat/rafinirat... elektrika bo pa po kablu prišla in jo ni treba da jo nek človek okoli vozi.
bencin je takšen, ki ga moreš iz vrtine na novo pridelat/rafinirat... elektrika bo pa po kablu prišla in jo ni treba da jo nek človek okoli vozi.
Gregor P ::
Če so takšne menjalnice npr. na obstoječih bencinskih črpalkah, potem tam osebje je na voljo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Pretepate mrtvega konja ... tehnično je stvar izvedljiva, brez ali z ljudmi.
Problem je cena najema. Tuki nucaš dedka mraza, da gre stvar skozi.
Problem je cena najema. Tuki nucaš dedka mraza, da gre stvar skozi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Če so takšne menjalnice npr. na obstoječih bencinskih črpalkah, potem tam osebje je na voljo.
Ja, ki ga je potrebno plačati.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
Gre itak za ekskluzivno zadevo, marketing, tako da imeti takšne postaje je bolj reklama.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
J.McLane ::
Tudi neke velike zaloge baterij ni potrebno imeti, ker to praktično nihče ne bo koristil. En izrabljen pack bo pa poln v 20 min in spet pripravljen na menjavo.
BTW, kako je pa rešeno hlajenje baterije, a ni vodno? To še dodatno zakomplicira menjavo, ali ne?
BTW, kako je pa rešeno hlajenje baterije, a ni vodno? To še dodatno zakomplicira menjavo, ali ne?
WarpedGone ::
Na YouTube že več kot pol leta visi predavanje inženirja, ki se je podpisal na mnogo kosov, ki sestavljajo Model S.
Stanford Seminar - Dave Duff, Tesla Motors
Stanford Seminar - Dave Duff, Tesla Motors
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Bosh ponuja brezžično polnenje za Leafa in Volta: http://www.engadget.com/2013/06/14/bosc...
WarpedGone ::
Zelokul™.
Tule so specifikacije. Zadeva naj bi prenašala celih 3kW moči, kar je plenty. Ni pa najdit podatka, kolk od tega pride do baterije. Če vsaj kakšna polovica, je stvar že uporabna glede na svoj namen = enostavnost.
Tule so specifikacije. Zadeva naj bi prenašala celih 3kW moči, kar je plenty. Ni pa najdit podatka, kolk od tega pride do baterije. Če vsaj kakšna polovica, je stvar že uporabna glede na svoj namen = enostavnost.
Zbogom in hvala za vse ribe
dzinks63 ::
Tudi naši (Gemmotors) se trudijo pri elektrifikaciji pogona za vozila prihodnosti.
Novi elektromotorji, ki so zasnovani tako, da so lahko vgrajeni neposredno v kolo, so zaradi novih rešitev, ki so jih tudi patentirali, za okoli 10 do 15 odstotkov bolj učinkoviti od dosedanjih rešitev, ob tem pa tudi tehnično manj zapletena (krmilnik, na primer, je integralni del motorja in ne ločen od njega, kot je to v navadi pri večini ostalih rešitev), hkrati pa deluje s precej nižjo napetostjo kot sedanje rešitve. Motor razvijajo oziroma pripravljajo za proizvodnjo v treh različicah: 4, 7,5 in 15 kilovatov.