Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Boeing ::
WarpedGone je izjavil:
Lahko tale pissing contest odneseta kam drugam? Hvala.
Pa lep pozdrav iz Milana. S še ne bo moj, bo pa jutr v njem moja rit:)
Welcome to the club.
Model S sem si sposodil prejšnji mesec za en popoldan, ko sem bil v LA. Se strinjam s tvojim opicom dogajanja in vožnje, z razliko, da mi je bila večina lastnosti štromarjev znana že od prej (pač, hibridar).
Je za met, ni pa za kupit (še). Gen 2 oz. najkasneje gen3, pa bo, tako kot si napisal, povsem ekonomsko upravičena in tehnološko superiorna napram limuzinam za tiste brez domišljije.
Imam pa od prejšnjega tedna na razpolago (a ni moj, da ne bo pomote) novega električnega smarta. Cenovno v rangu bolje opremljenega priusa, približno isti so pospeški in enostavnost vožnje, vse ostalo pa dolgočasna špartanska nemškost.
Mi je všeč, ker je električen, sicer pa nezanimiv, a uporaben za drajsanje po mestu.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
SplitCookie ::
V čem je točno prednost takega vozila, napram el. skuterju + dizelaš v garaži za daljše razdalje ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
SplitCookie ::
Hkrati lahk še tisti skuter furaš v gepeku dizelaša, varianta bi bila da bi ga še filal med vožnjo na regen.
Kaj točno je sploh prednost el. vozila, katera bi opravičevala ceno ?
Kaj točno je sploh prednost el. vozila, katera bi opravičevala ceno ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Boeing ::
SplitCookie je izjavil:
V čem je točno prednost takega vozila, napram el. skuterju + dizelaš v garaži za daljše razdalje ?
Prednosti je toliko, da jih vidi (in jih je pripravljeno plačati) več kot 20.000 kupcev modela S na leto.
20.000 avtov letno je pa že omembe vredna prodaja.
V bistvu je to polovica vse letne prodaje avtomobilov v SLO za lani.
A bo ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
SplitCookie ::
Ne, ne bo.
Kaj se gre pri modelu S, je kaj ekologije in prihranka ali je to samo šminka ?
Kaj se gre pri modelu S, je kaj ekologije in prihranka ali je to samo šminka ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Boeing ::
A pri novih superšajni A6/bmw5/mb-e, a je tam kaj ekologije in prihranka (ki ga tako besno oglašujejo), ali je to samo že desetletja trajajoča, vsakih 5 let updejtana šminka ?
20.000 kupcev na leto misli, da se model S splača kupit.
They put their money where their mouth is.
20.000 kupcev na leto misli, da se model S splača kupit.
They put their money where their mouth is.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
SplitCookie ::
Potem je to vse skupaj samo prestiž
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Utk ::
Vsak avto razen dacie sandero ali tate nano je samo prestiž, ker je znanstveno dokazano, da se tudi z njima pride povsod kamur lahko pride mercedes S.
SplitCookie ::
tata nano ni vreden naziva 'avto', in ne, ni point v 'priti povsod'
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
Utk ::
Ne povsod, samo tam, kamur se z avtom da. Noben avto ni racionalen. Morda maximalno clio, če že res sploh nujno rabiš avto.
SplitCookie ::
Če se že plačuje registracija je bolje voziti dober avto kakor pa najosnovnejšo šajtrgo. Stane isto, hrbet in rit pa sta ti hvaležna
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
SplitCookie ::
Ne vidim samo pointa vlagati ekstra 60k€, da se zamenja ICE -> EE
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Utk ::
Jaz pa ne vidim pointa vlagat 50,000 €, da se voziš v audiju A8 namesto v laguni. Ampak s tem ne težim naokoli.
SplitCookie ::
Ima smisel se peljati v dobrem vozilu.
Večje udobje za enako ceno vzdrževanja in registracije. To je cel point.
Večje udobje za enako ceno vzdrževanja in registracije. To je cel point.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Matev ::
Večje udobje za enako ceno vzdrževanja in registracije.
a ti smisliš da imajo vsi avtomobili enako ceno vzdrževanja?
Nikec3 ::
Ne razumem teh debat. Stvari so jasne. Osnovna naloga avtomobila je, da te pripelje od točke A, do točke B. Vse kar je več od tega je luksuz.
Zato pa -> vsi dragi avtomobili se kupujejo zaradi luksuza in ne zaradi potreb. Ni važno ali je električen ali ne.
Zato pa -> vsi dragi avtomobili se kupujejo zaradi luksuza in ne zaradi potreb. Ni važno ali je električen ali ne.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Truga ::
Upam da bo ICE kmalu protizakonit, da se znebimo tega prekletga smoga ze enkrat. Glede na to kako se razvija elektrika bi to lahko bilo ze v roku 10 let.
Ko smo ze glih pr luksuzu.
Ko smo ze glih pr luksuzu.
nekikr ::
Ne razumem teh debat. Stvari so jasne. Osnovna naloga avtomobila je, da te pripelje od točke A, do točke B. Vse kar je več od tega je luksuz.
Zato pa -> vsi dragi avtomobili se kupujejo zaradi luksuza in ne zaradi potreb. Ni važno ali je električen ali ne.
Se vidi, da ne razumeš. S čimer ni v bistvu nič narobe. Dokler si povprečen delavec, ki ima povprečno službo oddaljeno nekaj kilometrov (ali nekaj 10) in zasluži povprečno plačo je stvar jasna in drži kot praviš. 5 let star Clio je že več kot rabiš. Ko pa presežeš te okvire in delaš daljše poti in si lahko privoščiš, da tvoja hrbtenica ne trpi in da na cilj prideš spočit, je pa stvar drugačna. Želim ti, da bi nekoč razumel to debato in prerasel svojo povprečnost.
Boeing ::
Za take razdalje obstajajo vlaki in avijoni, ki so neprimerno bolj udobni od avtov.
Se strinjam, ampak pozimi in ekstremno slabem vremenu žal ne morem leteti, zato grem na pot z avtom.
Vlak je super za daily job commute in turiste, eventuelno za poštukat kak kilometer od letališča, potem se pa neha.
in to debato smo že imeli....
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Nikec3 ::
Želim ti, da bi nekoč razumel to debato in prerasel svojo povprečnost.
Zakaj si ljudje želijo imeti Model S? Ker je kul, seksi in ker ga ima malo ljudi. Zakaj želim imeti najboljši telefon? Ker je samo en najboljši, ker je kul in ker ga drugi nimajo. Zakaj bi kupil Hugo Boss obleko za 1000 €? Ker je kul in seksi.
Gonilo kapitalizma. Žal me ne boš prepričal, da si ljudje Model S kupujejo zato, ker ga potrebujejo, ali pa zaradi težav s hrbtom.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Okapi ::
Vlak je super za daily job commute in turiste, eventuelno za poštukat kak kilometer od letališča, potem se pa neha.Vlak je odlična zamenjava za letalo na razdaljah do recimo 1000 km. Pod pogojem seveda, da je vlak hiter in je sposoben teh 1000 km narediti v 4 urah. Pariz-London ali Pariz-Bruselj je recimo vlak bolj priročen kot letalo.
O.
Utk ::
Ne razumem teh debat. Stvari so jasne. Osnovna naloga avtomobila je, da te pripelje od točke A, do točke B. Vse kar je več od tega je luksuz.
Zato pa -> vsi dragi avtomobili se kupujejo zaradi luksuza in ne zaradi potreb. Ni važno ali je električen ali ne.
Se vidi, da ne razumeš. S čimer ni v bistvu nič narobe. Dokler si povprečen delavec, ki ima povprečno službo oddaljeno nekaj kilometrov (ali nekaj 10) in zasluži povprečno plačo je stvar jasna in drži kot praviš. 5 let star Clio je že več kot rabiš. Ko pa presežeš te okvire in delaš daljše poti in si lahko privoščiš, da tvoja hrbtenica ne trpi in da na cilj prideš spočit, je pa stvar drugačna. Želim ti, da bi nekoč razumel to debato in prerasel svojo povprečnost.
Ma dej no dej, hrbtenica (lahko) manj trpi v nekem pežoju 508 za 23 jurjev kot v audiju za 80 jurjev, pa zato nekdo, ki razmišlja o audiju, ne bo niti pomotoma kupil pežoja. Nobenega racionalnega razloga ni za petkrat dražji avto nad nekim avtom srednjega razreda. Ljudje jih kupiju samo zato, ker jih hočejo. Tudi povprečen delavec si kupi raje golfa namesto cliota, ali pa kie, čeprav za to nima nobenega racionalnega razloga - plačevat par jurjev za "občutek v ovinku" je pri slovenski povprečni plači popolna norost. Ljudji si v normalnem svetu kupijo avto za par plač, ne pa da bojo dali par plač za boljšo plastiko. Ko pa enkrat greš nad te avte, ima cena samo še manj veze s pametjo, udobjem, varnostjo ali čimerkoli. Saj si niti 50 colske televizije nihče ne kupi, ker jo rabi, ampak ker jo hoče. S tem ni čisto nič narobe, jaz delam enako, ampak potem tu razpravljat koliko se splača tesla proti bmw-ju 5 ali škodi octaviji je pa totalna bedarija.
WarpedGone ::
Zakaj si ljudje želijo imeti Model S? Ker je kul, seksi in ker ga ima malo ljudi.
Da ga ima malo ljudi mogoče še drži trenutno, kaže pa da ne bo več dolgo:
Tesla Motors Inc (TSLA) Model S Sells More Than Mercedes And BMW
In the first quarter of 2013, Tesla Motors Inc (NASDAQ:TSLA) delivered more than 4,750 Model S vehicles in the United States according to the company's own numbers. In the same vehicle category, none of the more traditional luxury car brands came even close.
The Bayerische Motoren Werke 7-Series sold 2,338 models in the first quarter, and the Mercedes-Benz S-Class sold 3,077 in the same three months. Other competitors also came in behind Tesla Motors Inc in the "large luxury" segment. The Audi A8 sold 1,462 and the Lexus sold 2,860.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Za take razdalje obstajajo vlaki in avijoni, ki so neprimerno bolj udobni od avtov.
Iz česar lahko sklenem, da še nisi šel večkrat z vlakom na sever Nemčije ali pa z letalom nekam v okolico Dortmunda. Oboje je namreč počasneje in neprimerno manj udobno od enega boljšega avtomobila.
Pariz-London ali Pariz-Bruselj je recimo vlak bolj priročen kot letalo.
Jeba je, ker živimo v Sloveniji. Ljubljana-KarKoli je ekstremno počasi in neudobno. Če nisi ravno študent z ruzakom, se razume. Za Parižane pa seveda velja, kar si napisal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
celada ::
WarpedGone je izjavil:
Zakaj si ljudje želijo imeti Model S? Ker je kul, seksi in ker ga ima malo ljudi.
Da ga ima malo ljudi mogoče še drži trenutno, kaže pa da ne bo več dolgo:
Tesla Motors Inc (TSLA) Model S Sells More Than Mercedes And BMW
In the first quarter of 2013, Tesla Motors Inc (NASDAQ:TSLA) delivered more than 4,750 Model S vehicles in the United States according to the company's own numbers. In the same vehicle category, none of the more traditional luxury car brands came even close.
The Bayerische Motoren Werke 7-Series sold 2,338 models in the first quarter, and the Mercedes-Benz S-Class sold 3,077 in the same three months. Other competitors also came in behind Tesla Motors Inc in the "large luxury" segment. The Audi A8 sold 1,462 and the Lexus sold 2,860.
A lahko podatke za Mercedes, Audi, BMW in Lexus na svetovni ravni glede na to, da oni prodajajo po celem svetu? ;)
nekikr ::
WarpedGone je izjavil:
Zakaj si ljudje želijo imeti Model S? Ker je kul, seksi in ker ga ima malo ljudi.
Da ga ima malo ljudi mogoče še drži trenutno, kaže pa da ne bo več dolgo:
Tesla Motors Inc (TSLA) Model S Sells More Than Mercedes And BMW
In the first quarter of 2013, Tesla Motors Inc (NASDAQ:TSLA) delivered more than 4,750 Model S vehicles in the United States according to the company's own numbers. In the same vehicle category, none of the more traditional luxury car brands came even close.
The Bayerische Motoren Werke 7-Series sold 2,338 models in the first quarter, and the Mercedes-Benz S-Class sold 3,077 in the same three months. Other competitors also came in behind Tesla Motors Inc in the "large luxury" segment. The Audi A8 sold 1,462 and the Lexus sold 2,860.
Ker še nikoli nisi bil v Ameriki verjameš tej PR zgodbi v celoti. Če bi bil kdaj tam bi videl, da so razni BMWji in podobno čisti outsiderji, ki jih na cesti praktično ni. Ker imajo raje svoje avtomobile višjega razreda in "svoj" Tesla. Tudi Škoda ni najbolje prodajan avto, pa čeprav se na češkem prodaja najbolje...
Nikec3 ::
Creating an autopilot for cars at Tesla is an important, but not yet top priority. Still a few years from production.
Tesla priority is electrification of cars, so priority is Model S, Model X, then mass market third gen vehicle & truck
- Elon Musk
Me zanima kako bo to zgledalo
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
Boeing ::
Me zanima kako bo to zgledalo
Tako, kot z modelom S. Prodajali bojo kot utrgani, old boysi avtoindustrije pa bojo presenečeno stali ob strani in si mislili what the fuck ?!
:)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
SplitCookie ::
Nekikr
Exactly
Ko pa presežeš te okvire in delaš daljše poti in si lahko privoščiš, da tvoja hrbtenica ne trpi in da na cilj prideš spočit, je pa stvar drugačna.
Exactly
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Zakaj si ljudje želijo imeti Model S? Ker je kul, seksi in ker ga ima malo ljudi.
Da ga ima malo ljudi mogoče še drži trenutno, kaže pa da ne bo več dolgo:
Tesla Motors Inc (TSLA) Model S Sells More Than Mercedes And BMW
In the first quarter of 2013, Tesla Motors Inc (NASDAQ:TSLA) delivered more than 4,750 Model S vehicles in the United States according to the company's own numbers. In the same vehicle category, none of the more traditional luxury car brands came even close.
The Bayerische Motoren Werke 7-Series sold 2,338 models in the first quarter, and the Mercedes-Benz S-Class sold 3,077 in the same three months. Other competitors also came in behind Tesla Motors Inc in the "large luxury" segment. The Audi A8 sold 1,462 and the Lexus sold 2,860.
Ko sem pred kakimi šterinajstimi dnevi naletel na ta članek, sem si rekel: Če bo Warpi to videl, bo sigurno prilepil na Slo-tech.
bdoxx ::
Ker še nikoli nisi bil v Ameriki verjameš tej PR zgodbi v celoti. Če bi bil kdaj tam bi videl, da so razni BMWji in podobno čisti outsiderji, ki jih na cesti praktično ni. Ker imajo raje svoje avtomobile višjega razreda in "svoj" Tesla. Tudi Škoda ni najbolje prodajan avto, pa čeprav se na češkem prodaja najbolje...
bla bla bla ne na pamet,
bmw in mercedezi so vse prej kot redkost na usa ulicah...
vsi hvalite 20.000 prodanih tesl
BMW v usa proda mesečno ~30k vozil, za mercedes pa nevem podatka, bi pa od oka reko da malo majn + vsako leto se jih proda vedno več
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bdoxx ()
nekikr ::
bmw in mercedezi so vse prej kot redkost na usa ulicah...
Ko sem bil nazadnje tam, pred nekaj meseci, so bili kar konkretna redkost. Dvomim, da se je od takrat to spremenilo.
J.McLane ::
Redkost v USA so tudi Tesle, redkost so tudi hibridi, ampak je trg tako velik da to še zmeraj predstavlja kar konkretne številke. Mesečne podatke o prodaji se da spremljati tule, za Teslo so sicer ocene ker ne poročajo mesečno:
http://www.hybridcars.com/march-2013-da...
- Delež hibridov med vsemi prodanimi avti v Ameriki je zgolj 3,2 % (46.327 na mesec)
- Delež električnih in plugin hibridov skupaj je zgolj 0,5 % (7.632 na mesec)
- Delež Tesle Model S je 0,13 % (1.950 na mesec)
- Delež dizelskih avtov je zgolj 0,77 % (11.163 na mesec)
Ima kdo podatke za Evropo, oziroma ali sploh obstajajo?
http://www.hybridcars.com/march-2013-da...
- Delež hibridov med vsemi prodanimi avti v Ameriki je zgolj 3,2 % (46.327 na mesec)
- Delež električnih in plugin hibridov skupaj je zgolj 0,5 % (7.632 na mesec)
- Delež Tesle Model S je 0,13 % (1.950 na mesec)
- Delež dizelskih avtov je zgolj 0,77 % (11.163 na mesec)
Ima kdo podatke za Evropo, oziroma ali sploh obstajajo?
nekikr ::
- Delež dizelskih avtov je zgolj 0,77 % (11.163 na mesec)
Ker je bencin smešno poceni. Marsikatera pumpa sploh nima dizla ampak točijo le 3 vrste bencina. Zgolj kot zanimivost :)
SplitCookie ::
+ imajo nekvaliteten dizel
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
nekikr ::
Tudi bencin je precej slab. Pri nas je 95 oktanski nek standard, tam je to ultra premium stvar. Najbolj pogost je kar 87-90 oktanski.
celada ::
Tudi bencin je precej slab. Pri nas je 95 oktanski nek standard, tam je to ultra premium stvar. Najbolj pogost je kar 87-90 oktanski.
oni malo drugače merijo oktane če se prav spomnim.
SplitCookie ::
njihovih 87 je naših 95.
89 je cirka 98-100.
89 je cirka 98-100.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
nekikr ::
SplitCookie je izjavil:
njihovih 87 je naših 95.
89 je cirka 98-100.
Se posipam s pepelom. Pozabil na RON, MON, PON... :/
J.McLane ::
Njihov dizel je ca. 10 % dražji od bencina.
Pa če hočeš prodajat avto v zvezni državi, ki ima CARB zahteve (California, New York ...), pomeni da morajo biti emisije že od leta 2004 naprej podobne kot so naše EURO 6, kar pa v praksi pomeni izredno malo ponudbe motorjev in obvezno točenje sečnine za zniževanje NOx. Mislim da bodo kmalu (naslednje leto?) zahteve tam še strožje.
Jaz že pri zdajšni razliki v ceni bencina in dizla nebi razmišljal o nakupu dizla, če bi bil pa dizel dražji za 5-6% od bencina, kar bi bil če bi imeli trošarino po CO2 ali po energijski vrednosti, pa niti približno nebi povohal dizelskega avta.
Pa če hočeš prodajat avto v zvezni državi, ki ima CARB zahteve (California, New York ...), pomeni da morajo biti emisije že od leta 2004 naprej podobne kot so naše EURO 6, kar pa v praksi pomeni izredno malo ponudbe motorjev in obvezno točenje sečnine za zniževanje NOx. Mislim da bodo kmalu (naslednje leto?) zahteve tam še strožje.
Jaz že pri zdajšni razliki v ceni bencina in dizla nebi razmišljal o nakupu dizla, če bi bil pa dizel dražji za 5-6% od bencina, kar bi bil če bi imeli trošarino po CO2 ali po energijski vrednosti, pa niti približno nebi povohal dizelskega avta.
Nikec3 ::
http://blogs.wsj.com/corporate-intellig...
Se pa dejansko malo bojim, da imajo rahle težave s prodajo Model S.
- Elon Musk
In pa delnice so danes doživele rekordni skok, vrednost se je v zadnjih 2 mesecih približno podvojila.
Consumer Reports went big on the Tesla Model S today, announcing the car had scored 99/100 on its rating system - the highest rating of any vehicle the magazine has ever tested.
Se pa dejansko malo bojim, da imajo rahle težave s prodajo Model S.
Supporters of the company may not be too concerned about the disappearance of the reservation data. They may interpret it as a sign that the company is managing to sell a substantial number of cars soon after they come off the production line. In other words, Tesla is moving into a sweet spot, where its factory is keeping up with strong demand.
But the skeptics may conclude that the decision to pull the reservation data is a sign that new orders aren't coming in at a strong rate. Reducing disclosure has never been a positive when it comes to public companies, they might argue.
There is a way for the Tesla Model S to be recharged throughout the country faster than you could fill a gas tank.
- Elon Musk
In pa delnice so danes doživele rekordni skok, vrednost se je v zadnjih 2 mesecih približno podvojila.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
There is a way for the Tesla Model S to be recharged throughout the country faster than you could fill a gas tank.
Ja, okol tega je divja debata kaj skrivajo v rokavu.
Najbolši kandidat je trenutno *možnost* uporabe MetalAir modulov kot neke vrste solid-state onboard generatorja. To je podkrepljeno z novicami okol izraelskega Phinery podjeta, ki zadevo že nekaj časa razvija in dejstvom, da je Tesla Motor v zadnjem času prijavil nekaj patentov na temo takih modulov. To naj bi bili ali aluminij-zrak al pa zink-zrak moduli, ki se po izrabi zamenjajo, ponujajo pa precejšno energetsko gostoto, za velikostni razred več kot LiIon baterije i.e. nekaj (deset?) kWh/kg. Ljudje že brskajo po sprednjem in zadnjem prtljažniku Model S, kje bi lahk bil vnaprej predviden plac za tak modul. Kandidatov je kar nekaj.
Drugi najbolši kandidat je najava možnosti menjave baterij. Model S je tega sposoben a je stroškovno gledano infrastruktura predraga, da bi kdo upal stavit na to. SuperChargerji košatjo po četrt milijona USD na komad, menjavanje bi koštalo še vsaj parkrat več. Je pa tudi tuki en plus: TM je mal nazaj najavil NoFail garancijo glede baterij. Tut če nikol ne prebereš navodil in dobesedno zlorabljaš baterijo do meje crkjota, dobiš drugo brezplačno. Ne novo ampak drugo ki je vsaj tolk dobra kot tvoja pred crkojtom. To v primeru menjavanja baterij precej ukine skrb glede kvalitete baterije katero boš dobil v avto. Če bo že precej švoh, bo pač garancija priskrbela drugo.
Lahko je pa seveda nekaj čisto tretjega.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Definitvno je prihodnost v bateriji kjer zamenjaš samo elektrolit in ne cele baterije (teža, cena, enostavnost). Eos Zinc air ima že en tak koncept baterije (flow battery).
Aluminij kot tak je tudi varianta, ker aluminij dejansko je shranjena elektrika. Za pridobivanje aluminija se porabi 12.8 kW?h/kg, koliko energije je možno pridobiti v obratnem procesu?
Jasno je tudi, da se boš šel to menjavo elektrolita samo občasno na dolgih vožnjah, ker bo cenovno to vseeno dražje.
Vodik in gorivna celica pa sta mrtva.
Aluminij kot tak je tudi varianta, ker aluminij dejansko je shranjena elektrika. Za pridobivanje aluminija se porabi 12.8 kW?h/kg, koliko energije je možno pridobiti v obratnem procesu?
Jasno je tudi, da se boš šel to menjavo elektrolita samo občasno na dolgih vožnjah, ker bo cenovno to vseeno dražje.
Vodik in gorivna celica pa sta mrtva.