Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Eden izmed patentov: http://www.freepatentsonline.com/201300...
Omenja se 8 kWh/kg (aluminija), skupaj z vodo pa okrog 1,5kWh/kg.
10 kil Alu in 50l vode za 500km poti. Po volumnu in teži je to že v rangu bencina.
Za pridobivanje aluminija se porabi 12.8 kW?h/kg, koliko energije je možno pridobiti v obratnem procesu?
Omenja se 8 kWh/kg (aluminija), skupaj z vodo pa okrog 1,5kWh/kg.
10 kil Alu in 50l vode za 500km poti. Po volumnu in teži je to že v rangu bencina.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Nasploh so njihovi patentni zanimivo branje.
Seznam njihovih patentov glede metal-Air baterij obsega kar 27 zadev.
Seznam njihovih patentov glede metal-Air baterij obsega kar 27 zadev.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
S temi patenti meni nekaj ne štima. Ne razumem, zakaj nebi izraelci sami tega patentirali.
http://www.phinergy.com/
http://www.phinergy.com/
Okapi ::
Drugi najbolši kandidat je najava možnosti menjave baterij.A to je tisto, kar so eni modreci Slo-techa že pred časom razglasili za kolosalen fail?
O.
WarpedGone ::
Ker tudi je in kar je pokazala že tudi praksa - project Better Place se utaplja.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Something is cooking: Tesla files Metal-Air Battery Patents
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Menjavanje baterij ne bo nikoli zaživelo. Ni variante. Tudi osebno nikoli ne bi kupil avtomobila, pri katerem se baterije menjavajo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
Sem si prebral nekaj stvari o teh metal-air baterijah. Polnjenje bo moralo biti izpopolnjeno, ker se menjavanje baterij na "črpalkah" po mojem enostavno ne bo obneslo. Sicer pa vseeno ne verjamem, da bi lahko bil 3-Gen Teslin avtomobil že narejen s temi baterijami. Tehnologija še sploh ni razvita, vsi pa vemo kako dolga je pot od prototipa, pa do komercialne rabe.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
MetalAir še precej časa ne bodo v vlogi glavne in edine baterije, nebi pa bil presenečen če se bi jih ponudilo kot zamenljive module (~80khw, ~10kg, nekaj njih) vmes pa parkrat dotankaš vodo. Glavna baterija bi še vedno bila klasična LiIon v rangu 50kWh z ~300km dosega, kar povsem pokrije dnevne potrebe, omogoča domače/nočno polnjenje in regeneracijsko zaviranje.
Takšna reč je dovolj majhna in enostavna, da ni vezana le na enega proizvajalca/model avtomobila. Vsak avto je še vedno primarno gnan s svojo lastno BigBattery, ki mu zagotavlja moč kadar in kolikor jo pač potrebuje. MetalAirRangeExtender (MARE) pa je tam le zato, da ko primarni bateriji dost zmanjka sape al pa na komando al pa ... jo začne filat on the fly z neko relaitvno nizko močjo v rangu par kW. Ko nimaš v planu it kamorkoli, se furaš z energijo shranjeno v glavni bateriji, ko pa te potegne da bi šel na morje, nabaviš nekaj teh ceglov in jih zaliješ z nekaj 10 litri vode. Tole je dost enostavno, da bi lahko zaživelo.
Glavni pogoj je, da LiIon ne bo preveč in prehitro napredoval. Če/ko spleza na ~1kWh/kg, ni več prave potrebe po MARE.
Takšna reč je dovolj majhna in enostavna, da ni vezana le na enega proizvajalca/model avtomobila. Vsak avto je še vedno primarno gnan s svojo lastno BigBattery, ki mu zagotavlja moč kadar in kolikor jo pač potrebuje. MetalAirRangeExtender (MARE) pa je tam le zato, da ko primarni bateriji dost zmanjka sape al pa na komando al pa ... jo začne filat on the fly z neko relaitvno nizko močjo v rangu par kW. Ko nimaš v planu it kamorkoli, se furaš z energijo shranjeno v glavni bateriji, ko pa te potegne da bi šel na morje, nabaviš nekaj teh ceglov in jih zaliješ z nekaj 10 litri vode. Tole je dost enostavno, da bi lahko zaživelo.
Glavni pogoj je, da LiIon ne bo preveč in prehitro napredoval. Če/ko spleza na ~1kWh/kg, ni več prave potrebe po MARE.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Glavni pogoj je, da LiIon ne bo preveč in prehitro napredoval. Če/ko spleza na ~1kWh/kg, ni več prave potrebe po MARE.
Ja, ravno to. Li-ion so že danes precej konkurenčne, do leta 2017, ko je recimo prav možnost uporabe metal-air, pa bodo še malo napredovale. Tako da nekako dvomim, da bi to uspelo. Sicer pa sem malo gledal še baterije Li-polymer, ki imajo tudi dobre lastnosti. Mogoče bi lahko postale kdaj konkurenčne. Energijsko gostoto imajo malo manjšo, kot Li-oin, imajo pa zato veliko manjši "Self-discharge rate" in boljšo "Charge/discharge efficiency". Wikipedia pravi tudi, da jih lahko večkrat napolnimo.
Li-ion @ Wikipedia
Li-polymer @ Wikipedia
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Glavni pogoj je, da LiIon ne bo preveč in prehitro napredoval. Če/ko spleza na ~1kWh/kg, ni več prave potrebe po MARE.
Saj tudi, če Li-ion ne napreduje zelo hitro, je v igri še cela vrsta drugih baterij. Precej se dela raziskav na litij-žveplenih, Li-S,ki naj bi dosegale 2600Wh/kg, pa tudi število polnenj, kar je bil do sedaj problem, jim je uspelo spravit na 1400.
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Glavni pogoj je, da LiIon ne bo preveč in prehitro napredoval. Če/ko spleza na ~1kWh/kg, ni več prave potrebe po MARE.
Saj tudi, če Li-ion ne napreduje zelo hitro, je v igri še cela vrsta drugih baterij. Precej se dela raziskav na litij-žveplenih, Li-S,ki naj bi dosegale 2600Wh/kg, pa tudi število polnenj, kar je bil do sedaj problem, jim je uspelo spravit na 1400.
Kako pa bo s tem pri ekološkem vidiku? Proizvajalci EV se namreč radi pohvalijo, da so njihovi avtomobili prijazni do okolja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
dstr17_ ::
Nissan Leaf 2. najbolje prodajan avto med vsemi, ne le električnimi, v aprilu na Norveškem.
http://cleantechnica.com/2013/05/11/nis...
http://cleantechnica.com/2013/05/11/nis...
Nikec3 ::
Končno sem našel soliden graf, ki prikazuje napredovanje Wh/kg, Wh/l, ter ceno.
Wh/kg se (kot že prej omenjeno) podvoji približno na vsakih 10 let. Padanje cen je tudi zelo dobrodošlo.
Wh/kg se (kot že prej omenjeno) podvoji približno na vsakih 10 let. Padanje cen je tudi zelo dobrodošlo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
fpbs ::
Nissan Leaf 2. najbolje prodajan avto med vsemi, ne le električnimi, v aprilu na Norveškem.
http://cleantechnica.com/2013/05/11/nis...
Letošnji model ima kar precej izboljšav:
http://www.treehugger.com/cars/2013-nis...
WarpedGone ::
Še vedno je to praktična mizerija, žal:
oz po slovensko:
To je enkrat iz Lj v Mb, če se zjutraj fejst naješ krompirja, cena pa okrog 35k EUR.
Stvar bi imela **bistveno** več uporabnosti in smisla če bi bila nekaj jurjev dražja z nekaj deset km več dosega, tam čez 200 vsaj.
If that's the case, the official EPA rating should go from 73 miles to 83.2 miles.
oz po slovensko:
Če bo to držalo, se bo uradni EPA doseg povečal iz 116km na 135km
To je enkrat iz Lj v Mb, če se zjutraj fejst naješ krompirja, cena pa okrog 35k EUR.
Stvar bi imela **bistveno** več uporabnosti in smisla če bi bila nekaj jurjev dražja z nekaj deset km več dosega, tam čez 200 vsaj.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Form 10-Q Quarterly Report:
Zakaj?
Ergo, hitro menjavanje baterije bo v principu možno ampak žal ne v mojem mestu, se bo treba preselit v kalifornijo v pravo mesto. Ampak države pri talanju subvencij takšni detajli ne zanimajo, pomembna je le birokratska kljukica.
Še vedno ne verjamem, da bojo šli v fullscale infrastrukturo po celem svetu (tako kot to nameravajo in delajo s SuperChargerji). Stroški in zahteve so enostavno prevelike in preneumne, da bi zadeva lahko bila delujoča, uporabna in zanesljiva v praksi.
- our capability to rapidly swap out the Model S battery pack and the development of specialized public facilities to perform such swapping, which do not currently exist but which we plan to introduce in the near future;
Zakaj?
1) It gives Tesla access to 7 ZEV credits per car rather than 4 credits per car because battery swap would satisfy the fast refueling requirements necessary to get full credits.
2) It'll shut up the last naysayers who say supercharging still isn't fast enough and it's useful PR. The fact that it's very hard to make it work in the practical world has little to do with how convincing the idea is to the public (see hydrogen and Better Place).
Ergo, hitro menjavanje baterije bo v principu možno ampak žal ne v mojem mestu, se bo treba preselit v kalifornijo v pravo mesto. Ampak države pri talanju subvencij takšni detajli ne zanimajo, pomembna je le birokratska kljukica.
Še vedno ne verjamem, da bojo šli v fullscale infrastrukturo po celem svetu (tako kot to nameravajo in delajo s SuperChargerji). Stroški in zahteve so enostavno prevelike in preneumne, da bi zadeva lahko bila delujoča, uporabna in zanesljiva v praksi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Menjavanje baterij je bedarija. Nissan Leaf je pa glede na specifikacije močno predrag.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Utk ::
Nissan Leaf 2. najbolje prodajan avto med vsemi, ne le električnimi, v aprilu na Norveškem.
http://cleantechnica.com/2013/05/11/nis...
Ker si ti pozabil napisat, te bom dopolnil. Golf je na Norveskem kar nekaj drazji od leafa, zaradi razlicnih davkov in subvencij. Se clio najbrz ni cenejsi. Da ne bo kdo mislil, da se ev kje splaca brez subvencij, jasno pa da jih bitudi pri nas kar nekaj prodali, ce bi stal 12 jurjev.
fpbs ::
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Še vedno je to praktična mizerija, žal:
If that's the case, the official EPA rating should go from 73 miles to 83.2 miles.
Stvar bi imela **bistveno** več uporabnosti in smisla če bi bila nekaj jurjev dražja z nekaj deset km več dosega, tam čez 200 vsaj.
Tu je neka zmešnjava z miljami. Kolikor je meni poznano, se bo v Evropi prodajal Leaf model 2013 s 124 miljami dosega, to je 200 Km.
Magic1 ::
Ma kaj sanjaš, sem ravnokar pogledal za 2013 model in ima dekleriranih do 75milj(PS. za Evropo 15% več, kar je daleč od 124). Pa še to je po moje tako kot imajo vsi novejši avti kombinirano porabo pod 4l/km... Dost neuporabno za tak denar.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
dstr17_ ::
Zmešnjava je z razlikami v testnih krogih: po ameriškem testnem krogu (EPA) ima doseg 75 milj (121km), po evropskem testnem krogu (NEDC) pa 120 milj (200km).
Magic1 ::
Torej v Ameriki naredijo s enim polnenjem 75 milj, v Evropi pa z istim avtom 120 milj? Kaj ga dajo v vakumsko tubo v Evropi? Izgleda zelo podobno testiranju porabe pri bencinarjih, nategovanje za 40%.
Magic
dzinks63 ::
Z-nissan-leafom-od-kopra-do-ljubljane
Glede na to, da je uradni doseg več kot 160 kilometrov, da naj bi bil (napol uradno) vsakdanje uporaben doseg okoli 130 kilometrov in da je do Kopra okoli 110 kilometrov in da gre pri vožnji v to smer Leafu v prid še 300 metrov višinske razlike, je jasno, da s tem ni bilo težav. Po stari cesti in z zmerno vožnjo, seveda, pri avtocestnih hitrostih bi bila stvar drugačna.
Ampak: kaj pa v nasprotno smer? Skupaj 300 metrov višinske razlike navzgor, in z vožnjo, ki bi bila normalna za navaden avtomobil. Po omejitvah torej, a brez varčevalno majhnih hitrosti in z normalno zmernimi pospeševanji?
fpbs ::
Ma kaj sanjaš, sem ravnokar pogledal za 2013 model in ima dekleriranih do 75milj(PS. za Evropo 15% več, kar je daleč od 124). Pa še to je po moje tako kot imajo vsi novejši avti kombinirano porabo pod 4l/km... Dost neuporabno za tak denar.
Tu piše drugače: http://green.autoblog.com/2013/02/28/20...
Gregor P ::
Ok ta EV ni za nikamor oz. povedano drugače, res samo (izključno) za po mestu, kar iz njega naredi zelo drago igračko
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Magic1 ::
Jaz sem šel na uradno Ameriško stran od Nissana, na kateri je pod specifikacijami pisalo do 75milj za 2013 letnik. Izgleda, da nas na Evropskem trgu zopet nategujejo s prirejanjem. Oklestijo avto na minimum, izklopijo vse kar ni potrebno za vožnjo, polimajo špranje, trde in ozke gume ter furajo v idelanih razmerah.
Magic
WarpedGone ::
Nobenega nategovanja in priprejanja ni, le dejstvo da različna vožnja zahteva različno količino energije in da posledično tut dva avta nimata točno enake porabe, ker jih furajo različni ljudje, po različnih cestah pod različnimi pogoji. V ameriki se objavljajo rezultati EPA, ki ima svoje standardne teste, v evropi NEDC, japonci so pa svoja precej optimistična zgodba po kateri za Leaf obljubljajo 200km dosega.
Leaf ima 24kWh baterijo == mizerija, splošna uporabnost se začne okrog 40kWh.
Tut iz Leafa se da potegnit 300km dosega ampak to je daleč od 'normalnega' načina vožnje. Tak doseg se zgodi ob povprečni porabi 80 Wh/km kar je v rangu povprečne porabe lahkih električnih motociklov. Sam naj si sam predstavlja kako moraš peljat avto da bo v povprečju porabu tolk kot lahek motocikel.
Leaf ima 24kWh baterijo == mizerija, splošna uporabnost se začne okrog 40kWh.
Tut iz Leafa se da potegnit 300km dosega ampak to je daleč od 'normalnega' načina vožnje. Tak doseg se zgodi ob povprečni porabi 80 Wh/km kar je v rangu povprečne porabe lahkih električnih motociklov. Sam naj si sam predstavlja kako moraš peljat avto da bo v povprečju porabu tolk kot lahek motocikel.
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Kako ni prirejanja, če avto raztavijo opreme, odklopijo vso ne nujno potrebno elektroniko, dajo ozke nestandardne, preveč napumpane gume, polimajo špranje na koroseriji...
Od kje pa ti fizika dopušča, da ti tono težak avto ponuca toliko kot 50kg motocikel?
Od kje pa ti fizika dopušča, da ti tono težak avto ponuca toliko kot 50kg motocikel?
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Magic1 ::
WarpedGone je izjavil:
Nikjer nism reku da pri enaki vožnji.
Potem je kakršnakoli primerjava brezpredmetna. Vsak avto lahko vozi z 0W moči, po klancu navzdol. Popolnoma neuporaben podatek.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
WarpedGone ::
Testom nimaš kaj za verjet al pa ne verjet, rezultati testov so pravilni, kaj pomenijo točno zate si moraš pa sam zračunat.
Dobra ocena čez prst za avto je 200Wh/km.
Lahko se porabi tut pol več ali pol manj. Ocena je dost groba, da lahk razlike med avti zanemariš, so itak v rangu do max 1/3.
Teh 200Wh/km dopušča nekaj avtoceste, klime, gretja, hribov in ne predvideva 'šparovne vožnje'.
24kWh tako čez prst zadostuje za 120km, lahko tud samo 90, lahko tut za 180 ampak sredna in Dobra Ocena (tm) je 120km.
60kWh precej zanesljivo zadostuje za 300km, 85kWh pa za 420km.
Magic, ko boš iskreno hotel razumet, se oglasi.
Dobra ocena čez prst za avto je 200Wh/km.
Lahko se porabi tut pol več ali pol manj. Ocena je dost groba, da lahk razlike med avti zanemariš, so itak v rangu do max 1/3.
Teh 200Wh/km dopušča nekaj avtoceste, klime, gretja, hribov in ne predvideva 'šparovne vožnje'.
24kWh tako čez prst zadostuje za 120km, lahko tud samo 90, lahko tut za 180 ampak sredna in Dobra Ocena (tm) je 120km.
60kWh precej zanesljivo zadostuje za 300km, 85kWh pa za 420km.
Magic, ko boš iskreno hotel razumet, se oglasi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
To razumem, a če prozvajalec navaja podatke, katere ne more nihče dosežt pri normalnih pogojih, potem je to zavajanje, ker podatki ne služijo ničemur. Ker je potem samo folk neki brezveze navdušen nad dosegom 200km+(nekaj postov zgoraj), ki pa so nerealni.
Torej bo za teh 24kW kar držalo ameriških 75 milj in ne Evropskih 120 milj. 120km dosega je pa po moje zelo premalo za 40k€ vreden avto.
Torej bo za teh 24kW kar držalo ameriških 75 milj in ne Evropskih 120 milj. 120km dosega je pa po moje zelo premalo za 40k€ vreden avto.
Magic
Nikec3 ::
Ti testi nekaj pomenijo samo, če primerjaš avtomobile med seboj. Torej Leaf EPA test proti Renault Zoe EPA testu (naprimer). Sicer pa je imel stari Leaf po EPA oceni doseg 73 milj, 2013 verzija pa ima 75. Glede na to kaj vse so izboljšali je to res slab napredek. Opazil sem tudi, da je po karakteristikah Leaf najslabši EV na trgu. Zoe je boljši, i3 bo boljši, Golf bo boljši...
Ene stvari še pa vseeno ne razumem. Tesla je dokazala, da imajo ljudje radi avtomobile z dolgim dosegom (prodaja 40kWh verzije Model S je bila zanemarljiva), firme še pa kar naprej štancajo jajce z 22 ali pa 24 kWh. Sej ne zahtevam 85 kWh, ampak kakšnih 40 bi pa res lahko dali notri, da bi bilo možno narediti 200 km.
Ene stvari še pa vseeno ne razumem. Tesla je dokazala, da imajo ljudje radi avtomobile z dolgim dosegom (prodaja 40kWh verzije Model S je bila zanemarljiva), firme še pa kar naprej štancajo jajce z 22 ali pa 24 kWh. Sej ne zahtevam 85 kWh, ampak kakšnih 40 bi pa res lahko dali notri, da bi bilo možno narediti 200 km.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
To je zato tako, ker so očitno ugotovili (ali pa so vsaj takšnega mnenja), da bodo ljudje kupovali tudi ta "jajca"
P.S.: sicer če bi to bila kakšna poceni manjša vozila za po mestu, bi se dalo še nekako razumeti.
P.S.: sicer če bi to bila kakšna poceni manjša vozila za po mestu, bi se dalo še nekako razumeti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
WarpedGone ::
To je zato tako, ker so očitno ugotovili (ali pa so vsaj takšnega mnenja), da bodo ljudje kupovali tudi ta "jajca"
Temu se reče molzenje črede. Leaf je najslabša možna verzija, ki je še imela nekaj šanse da se po celem svetu proda v nekaj 10k primerkih. Čez par let, ko to ne bo šlo več, bojo baterijo povečal na ~28 in ponovili molžo. Stari kupci Leafov bodo pa ugotovili, da nekaj 10 dodatnih kilometrov dosega sploh nebi blo švoh in bojo zamenjal kišto. Takšno politiko si lahko privoščijo stari igralci, ki 90% svoje proizvodnje prodajo na podlagi imiđa - nissan je velik, nissan je uveljavljen, bla, bla, bla ergo bo Leaf čist OK nakup. Novi igralci na sveni morajo manjko corporate image nadomestit s toliko bolšim produktom. Ergo, Leaf je ~ minimum kar se še da prodajat, Model S je ~ maksimum kar se še da prodajat.
Glede vseh tistih izbolšav in samo 2milj več v EPA dosegu za Leaf'13 - to pokaže kolk majhen vpliv imajo vsa ta palamudenja in kompliciranja z raznimi (dragimi) podsistemi v avtu. Na papirju se slišu super in pametno in ohinsploh, v praksi pa je od cele zadeve skoraj nič. KISS zmaga, kWh so the name-of-the-game.
Zbogom in hvala za vse ribe
Matev ::
ah
pretiravate
nekje je optimum za današnjo tehnologijo
ti lahko večaš baterijo a se potem njena teža pozna kot nadležnost
150km oziroma kolikor leaf zmore je za tiste ki jim to dnevno zadostuje... če se ti voziš vsak dan več kot 100km
potem leaf ni zate
konec zgodbe
pretiravate
nekje je optimum za današnjo tehnologijo
ti lahko večaš baterijo a se potem njena teža pozna kot nadležnost
150km oziroma kolikor leaf zmore je za tiste ki jim to dnevno zadostuje... če se ti voziš vsak dan več kot 100km
potem leaf ni zate
konec zgodbe
fpbs ::
ah
pretiravate
nekje je optimum za današnjo tehnologijo
ti lahko večaš baterijo a se potem njena teža pozna kot nadležnost
150km oziroma kolikor leaf zmore je za tiste ki jim to dnevno zadostuje... če se ti voziš vsak dan več kot 100km
potem leaf ni zate
konec zgodbe
Točno tako, se pa lahko o molženju pogovarjamo pri Tesli.
Daedalus ::
Morgan Stanley: The Tesla Debate Has Changed. Zna biti kr hud udarec za "Tesla je modna muha" skeptike.
"The Tesla debate has moved on from questions of viability to measuring the success and sustainable competitive advantage of the business, triggering a dramatic compression of the stock's implied risk premium," said Morgan Stanley's Adam Jonas in a note to clients today.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
WarpedGone ::
Zbudu se je tut Renault in povohal kavo glede menjavanja baterij: Renault boss weakens the Better Place model (Google Translate)
"When you look at the overall trends, we must conclude that the replaceable batteries no longer the main track for electric vehicles. The main trail is flat batteries in cars with charging. We believe that people want flexibility in the technology, and we can see that demand is rechargeable standard batteries, "said Carlos Ghosn, CEO of Renault-Nissan Alliance and CEO of Renault, the Energy Watch.
Fluence model will still be produced, but future electric vehicles from Renault-Nissan Group will be fixed batteries.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Nekaj dni nazaj smo se pogovarjali, da bi bilo možno, da bi Tesla delala na zamenljivih baterijah. To nekako dvomim, tudi zaradi tega twitta:
Očitno so delnice ta teden že dovolj rasle, zato bodo udarne novice prihranili za naslednji teden.
Supercharger announcement pushed to next week. Something else this week.
- Elon Musk
Očitno so delnice ta teden že dovolj rasle, zato bodo udarne novice prihranili za naslednji teden.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
fpbs ::
Mitsubishi najavlja nove močnostne IGBT module za EV: http://www.mitsubishielectric.com/news/...
TribesMan ::
Nič novega na zahodu.
Take stvari delajo vsi. Semikron, Infineon, Danfoss, Fuji Electric, ...
Take stvari delajo vsi. Semikron, Infineon, Danfoss, Fuji Electric, ...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
CNN je objavu lušten prerez pravega EV: What's different inside the Tesla Model S
Glede na cel avto komaj najdeš baterijo in motor, ogromno praznega prostora, ki je namenjen osnovni funkciji - prevoz potnikov in prtljage.
Sidenote:
Zgleda da bojo v enem koraku odplačal komplet kredit ($492M) za odprtje fabrke v FreeMontu. Dnar bo pršu od prodaje delnic, trenutna cena se suče že zelo blizu $100.
Drugi startup, ki je stavil na 'konkurenčno' idejo, da je prava pot v hibridih (fisker) pa je že propadel in državni kredit 529MUSD (dejansko porabljenega ~$192M) vrgu skozi okno.
Glede na cel avto komaj najdeš baterijo in motor, ogromno praznega prostora, ki je namenjen osnovni funkciji - prevoz potnikov in prtljage.
Sidenote:
Zgleda da bojo v enem koraku odplačal komplet kredit ($492M) za odprtje fabrke v FreeMontu. Dnar bo pršu od prodaje delnic, trenutna cena se suče že zelo blizu $100.
Drugi startup, ki je stavil na 'konkurenčno' idejo, da je prava pot v hibridih (fisker) pa je že propadel in državni kredit 529MUSD (dejansko porabljenega ~$192M) vrgu skozi okno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
TribesMan ::
Glede na cel avto komaj najdeš baterijo in motor, ogromno praznega prostora, ki je namenjen osnovni funkciji - prevoz potnikov in prtljage.
Tolk prostora da niso mogl najt prostora niti za eno piškavo rezervno gumo :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Nikec3 ::
Sidenote:
Zgleda da bojo v enem koraku odplačal komplet kredit ($492M) za odprtje fabrke v FreeMontu. Dnar bo pršu od prodaje delnic, trenutna cena se suče že zelo blizu $100.
Drugi startup, ki je stavil na 'konkurenčno' idejo, da je prava pot v hibridih (fisker) pa je že propadel in državni kredit 529MUSD (dejansko porabljenega ~$192M) vrgu skozi okno.
Ena stvar je tukaj, ki prevlada. Elon Musk je podjetniški mastermind, zelo verjetno pa tudi inženirski. Uspeva v kategoriji, kjer je komercialni uspeh za začetnike verjetno drugi najtežji nasploh (avto industrija). Najtežji je pa v vesoljski industriji (SpaceX).
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"