Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Okapi ::
Očitno povprečni vozniki nonstop ostajate brez bencina, ker ne kapirate kaj pomeni tista lučka na armaturi.Drugih statistik nisem iskal, ampak na enem samem majhnem koščku Avstralije (Sunshine Coast, severno od Brisbanea) sta lani v povprečju vsak dan dva klicala avtomobilsko pomoč, ker sta ostala brez goriva.
AN INCREASING number of people are finding themselves stuck on the side of the road out of fuel, statistics from the RACQ show.
Figures released to The Daily by the state's peak motoring group has found in the year to date, 578 motorists had to call for roadside assistance after running out of fuel in the Maroochydore, Nambour and Caloundra areas.
http://www.sunshinecoastdaily.com.au/ne...
WarpedGone ::
Ampak on tega kot stranka ni mogel ali moral vedeti. Ne vidim zakaj bi bilo nemogoče,d a bi mu kdo svetoval tak quick-fix v posebej mrzlih razmerah.
Ker ni absolutno nobenega profita od tega ampak direktna škoda. Skratka neumnost.
Sicer pa od naprednega EV za 100.000 ali več evrov (torej vozila prihodnosti) dejansko pričakujem, da bo imel v svojem potovalnem računalniku seznam vseh polnilnih postaj v regiji (seznam lahko posodabljajo preko interneta, na servisu, ali kakorkoli že) ter me bo nemudoma opozoril, da moram iti in kam moram iti polniti
Seveda, in to zadeva ima in še marsikaj zraven ampak uporaba tega zahteva opravilno sposobnost.
Za idiote tak avto pač ni (kot noben drug tut ne).
To so mu svetovali Teslini strokovnjaki.
Ob njegovi izkazani debilnosti in nesposobnosti tega pač ne moreš trdit.
Komot mu je reku, da naj naredi A on je pa razumel in trdi da so mu rekl B.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Seveda, in to zadeva ima in še marsikaj zraven ampak uporaba tega zahteva opravilno sposobnost.
Za idiote tak avto pač ni (kot noben drug tut ne).
Oprosti, ampak z drugimi vozili ima tudi "idiot" očitno dosti manj težav; ob tem, da ga bolj zanesljivo pripeljejo na cilj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Brane22 ::
Ker ni absolutno nobenega profita od tega ampak direktna škoda. Skratka neumnost.
In kje piše, da bi stranka to morala vedeti ?
WarpedGone ::
Oprosti, ampak z drugimi vozili ima tudi "idiot" očitno dosti manj težav; ob tem, da ga bolj zanesljivo pripeljejo na cilj.
Sej je očitno - "hidden agenda".
Vsako zadevo se da prikazat kot neuporabno če imam tak namen. 20 krogov po 30m velikem parkirplacu ni nesposobnost ampak namen.
In kje piše, da bi stranka to morala vedeti ?
Odloči se kaj te sploh skrbi. Da je stvar brezveze al da ni brezveze.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
20 krogov po 30m velikem parkirplacu ni nesposobnost ampak namen.A je to tvoje pretiravanje namen ali nesposobnost?
O.
Nikec3 ::
Ne moreš zmanjšati moči elektromotorja in pričakovati da bo doseg večji na isti bateriji, to ni ICE avto, kjer je izkoristek močno pogojen z dimenzijo stroja in njegovo obremenitvijo.
Torej tehnično podobno izveden EV s 300 konji bo imel z enako kapaciteto baterije na testnem ciklu zelo podoben doseg kot EV s 100 konji. Seveda pa to ne bo res na dirkališču oz. pri visokih hitrostih katere s 100 konji sploh nebi dosegel. Ravno zaradi tega so te vrste "prestižnih" EV dobra tržna niša. 100 konjski EV je cenejši samo toliko kolokor je cenejši manjši elektromotor, cenejša baterije kar se tiče oddajanja trajne moči (kapaciteta mora biti), cenejši inverter (spet moč) potem se pa počasi neha.
Ne vem kako točno je s tem, ampak zagotovo porabiš manj energije če pospešuješ počasi. In če ima avto maksimalen pospešek do 100 km/h 8 sekund, ti pač ne bo uspelo porabiti enako energije kot če ga pospešiš v 4,5 sekunde. Edini problem EV so baterije. Doseg 450 km je malo premalo, 600 bi bilo lepo, sploh glede na to, da z današnjimi bencinarji narediš 1000 km z enim tankom.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
CaqKa ::
Ne vem, mene je bencinar (sicer več kot dve desetletji nazaj) že pustil na cedilu ker cagar ni kazal pravilno (nisem pa bil pozoren na prevožene kilometre); danes si sicer tega ne znam predstavljati ker ima večina vozil dva plovca v tanku (oz. dva merilnika - poleg tega da dandanes bolj točno spremljamo število prevoženih km).
če pride do napake senzorja ti ne pomaga strokovni nasvet nobenga mojstra.
ob zaznani okvari se avto pelje na servis, če pa gre za predvidljivo napako, pa se lahko delaš šarlantana in tako kot jaz veš nelinearnost cajgerja. meni tudi prva četrtina po cajgerju drži 170km, druga in tretja po malo manj kot 100, zadnja pa dobrih 50 km... če se bo plovec pokvaril in bo cajger kazal drugače je logično da se bom nekje zakalkuliral...
nekikr ::
To so mu svetovali Teslini strokovnjaki.
Ob njegovi izkazani debilnosti in nesposobnosti tega pač ne moreš trdit.
To lahko trdim, ker sem za razliko od tebe dejansko šel prebrat vse. Za to, da lahko komentiram glede na zapisano (iz vseh strani) in ne iz svoje riti, kot to počneš ti. Sedaj pa pojdi že prebrat vse skupaj, ker se drugače poteguješ za nekaj, kar se ti samo dozdeva, da je tako, ker si tako prebral nekje v dveh stavkih, pa ti je bilo všeč. Predvidevam, da si po istem kopitu tudi granitne kocke metal? Saj veš, če so povedali dva všečna stavka, potem je pa sigurno tudi vseh ostalih 5000 resničnih!!!!enaenadva
Brane22 ::
Odloči se kaj te sploh skrbi. Da je stvar brezveze al da ni brezveze.
Ne eno ne drugo. Samo odzval sem se na trditev,d a je očitno da tester laže, ker Musk pa ima telemetrijo za pokazat.
CaqKa ::
Ne vem kako točno je s tem, ampak zagotovo porabiš manj energije če pospešuješ počasi. In če ima avto maksimalen pospešek do 100 km/h 8 sekund, ti pač ne bo uspelo porabiti enako energije kot če ga pospešiš v 4,5 sekunde. Edini problem EV so baterije. Doseg 450 km je malo premalo, 600 bi bilo lepo, sploh glede na to, da z današnjimi bencinarji narediš 1000 km z enim tankom.
daj naštej 10 takih bencinarjev :) pa po možnosti naj imajo pospešek kot tesla model s :)
glede na to da na naših poročilih govorijo o tem da povprečen avto tank vsebuje cca 50L, to potem pomeni da iščemo avte s porabo pod 5L/100km.
Na rahlo majavih tleh smo: http://www.poraba.com/average_car.php?s...
WarpedGone ::
Okapi:
Over half a mile : več kot 800m
Broder se je izgubil na tem parkirplacu:
Kdo je tle nesposobn in kdo pretirava?
Bralno razumevanje torej ne sploh:
A je to tvoje pretiravanje namen ali nesposobnost?
Instead of plugging in the car, he drove in circles for over half a mile in a tiny, 100-space parking lot.
Over half a mile : več kot 800m
Broder se je izgubil na tem parkirplacu:
Kdo je tle nesposobn in kdo pretirava?
To lahko trdim, ker sem za razliko od tebe dejansko šel prebrat vse.
Bralno razumevanje torej ne sploh:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
J.McLane ::
Ne vem kako točno je s tem, ampak zagotovo porabiš manj energije če pospešuješ počasi. In če ima avto maksimalen pospešek do 100 km/h 8 sekund, ti pač ne bo uspelo porabiti enako energije kot če ga pospešiš v 4,5 sekunde. Edini problem EV so baterije. Doseg 450 km je malo premalo, 600 bi bilo lepo, sploh glede na to, da z današnjimi bencinarji narediš 1000 km z enim tankom.
No sedaj govoriš o načinu vožnje, jaz sem hotel povedat da je doseg ki ga nekdo ugotovi z nekim testiranjem na nekem testnem ciklu dokaj enak neglede na to ali gre za 300 konjski ali 100 konjski EV z enako kapaciteto. In tudi dejansko v prometu na cesti ne boš s 300 konjskim avtom divjal ves čas, za 5s pehitevanja pa ni omembe vredno energije. Ne pozabi ta Model S stane 100.000 $, ne moreš pričakovati da bo 100 konjski EV potem 20.000 $
Nikec3 ::
daj naštej 10 takih bencinarjev :) pa po možnosti naj imajo pospešek kot tesla model s :)
glede na to da na naših poročilih govorijo o tem da povprečen avto tank vsebuje cca 50L, to potem pomeni da iščemo avte s porabo pod 5L/100km.
Verjetno sem malo pretiraval, ampak 800 km pa jih dosega veliko. Tanki s 50L so danes redki, skoraj vse je več. Navaden Renault Traffic ima 80L tank. (vem da je na pol kombi). Pospešek pa tukaj ni važen, ker govorim o tem, da bi potrebovali večji doseg kot 450 km za masivno prodajo električnih avtomobilov. Pri avtomobilih "za rajo" pa pospešek res ni pomemben.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
Dejansko si tukaj (pri EV) odvisen povsem od izračuna računalnika, ne moreš računati tako "na oko" enostavno kor pri bencinarjih/naftaših (npr. 1.8 motor, 65 litrov bencina, 700 km bolj mestna vožnja, 800 km dosega po avtocesti; in je to praktično skoraj vedno isto oz. so razlike minimalne tudi ob drugačnih vremenskih razmerah). Pri EV pa je lahko danes 300 km dosega, jutri le še 50 km (brez da bi storil karkoli), ali iz ure v uro drugačno, sedaj 100, nato 50 itd. (odvisno od X dejavnikov, ki vplivajo na stanje baterije).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Okapi ::
Over half a mile : več kot 800mJa, in po njem je naredil tri kroge. Ti si napisal 20 krogov po 30 metrskem parkirišču, v resnici so bili pa 3 krogi po 100 metrskem parkirišču.
Broder se je izgubil na tem parkirplacu:
Kdo pretirava in kdo je nesposoben?
O.
WarpedGone ::
Ja, in po njem je naredil tri kroge.
Podatki govorijo nekaj drugega. Ni dovolj da laže broder, moraš še ti?
Kdo pretirava in kdo je nesposoben?
Tisti, ki palamudi po parkirplacu sm in tja in hoče dosečt, da se avto ustavi še predno "pride do štekarja". In tisti, ki takim bedakom drži štango.
Dejansko si tukaj (pri EV) odvisen povsem od izračuna računalnika
V praksi ni tolk hudo - ljudje, ki so si že kupli EV z dosegom oz. ocenjevanjem al bo šlo al ne nimajo težav. Probleme majo ljudje, ki EVjev še nimajo, ker si hočejo na suho predstavljat kako bo stvar v praksi špilala.
Fakt je, da ni možno vnaprej narest zanesljive in točne ocene, kolk energije bo neka pot pobrala dokler te poti dejansko ne spelješ. Velja za EV natanko enako kot za ICE. Skozi prakso pa vidiš, da se v večini primerov da oceno spravit pod 10% odstopanja. Sploh ko enkrat spoznaš svoj način vožnje in kako posamezne zadeve vplivajo na doseg.
Glavna reč katere se je pri EVjih treba odvadit je razmišljanje v stilu: Ah, baterije je še 15% to je ene 30km, js grem pa 20km daleč torej mora bit dost.
Ja, v ene 80% primerih bo to dost, v petini primerov pa ne bo in se boš ustavu ob cesti. Take reči počneš zato le kadar nimaš druge šanse (== si sredi ničesar), če pa jo maš (i.e. nekje blizu gori žarnica) pa lepo stvar všekaš in si nardiš nekaj več bufferja.
Z drugimi besedami EVjev ne prazniš do konca in se ne zanašaš na ocene ampak filaš vedno kadar lahko. Bol ko greš h koncu, manj hazardiraš, ker ne veš kaj te na cesti čaka. Bencin lahk prineseš v kantici, štroma ne morš.
Sploh pa:
Ocena je bila 32 milj, cilj je bil 61 milj daleč, avto je naredu 51 milj.
Torej je dosegu 160% ocenjene poti, a kaj ko je idiot od njega zahteval 200% ocenjenega dosega.
Na nasvet, da v dani situaciji lahko nekaj energije prihrani z izklopom gretja (ker je pač rinu z glavo skozi steno) je idiot gretje še ojačal.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Okapi ::
Podatki govorijo o bistveno več krogih oz. palamudenju sem in tja.Podatki govorijo o približno 1 km vožnje po parkirišču. Če pogledaš na sliko, vidiš, da je približno kvadrat s 100 m dolgimi stranicami. Model je rekel, da je ponoči iskal neosvetljeno polnilno postajo in je precej bolj verjetno, da je to res počel, kot da bi hotel do konca spraznit akumulator. Ker če bi ga res hotel spraznit - zakaj ni naredil 10 krogov?
Druga stvar je tisto polnjenje, ki je trajalo 58 ali 47 minut. Kdo tu laže, ne moremo vedeti, je pa od novinarja vsekakor bedasto (oziroma - lahko bi zapisal, da je to naredil namenoma, ker bi tako naredila tudi njegova žena ), da je polnil samo 58 minut (ali 47), čeprav je na števcu videl, da se v tem času akumulator ni napolnil do konca, ampak do 72%.
O.
WarpedGone ::
Še boljša slika:
Ja, je kvadrat s ~100m dolgo stranico, a parkirplaci so le ob dveh stranicah tega kvadrata.
Očito se je fural tam okol med kamioni in čez samo bencinsko pumpo in tam iskal polnilno postzao. Je bilo preveč očitno, da je polnilna postaja na prvih dveh parkirplacih takoj na vogalu ko prideš notr, direkt pred zgradbo. Če nisi opravilno nesposobn se tuki pač ne zgubiš, broder se je ... kar niti ni presenetljivo ob vseh drugih idiotizmih, ki jih je zganjal.
Ja, je kvadrat s ~100m dolgo stranico, a parkirplaci so le ob dveh stranicah tega kvadrata.
Očito se je fural tam okol med kamioni in čez samo bencinsko pumpo in tam iskal polnilno postzao. Je bilo preveč očitno, da je polnilna postaja na prvih dveh parkirplacih takoj na vogalu ko prideš notr, direkt pred zgradbo. Če nisi opravilno nesposobn se tuki pač ne zgubiš, broder se je ... kar niti ni presenetljivo ob vseh drugih idiotizmih, ki jih je zganjal.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Nikec3 ::
Moram se smejati kako daleč je prišla ta "vojna" med Muskom in New York Times. Na koncu bo vse skupaj itak močno koristilo Tesli. Drugi novinarji delajo iste poti, da bi preverjali, če so zapisi resnični, v vseh medijih je omenjena Tesla, vsi tehnološki forumi, blogi se pogovarjajo o tem, obstoječi lastniki pišejo zgodbe o svojih S-ih itd.
Perfekten marketing.
Perfekten marketing.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Je bilo preveč očitno, da je polnilna postaja na prvih dveh parkirplacih takoj na vogalu ko prideš notr, direkt pred zgradbo. Če nisi opravilno nesposobn se tuki pač ne zgubiš, broder se je ...Kako to misliš očitno; vozil je ponoči in prvič v življenju iskal to polnilno postajo, ki bi lahko očitno bila prav na vsakem mogočem parkirišču naokoli; kakšno je bilo vreme takrat ponoči? Sam pričakujem, da bi se večina povprečnih voznikov izgubila tam oz. bi kar nekaj časa iskala točno specifično parkirno mesto v takšnih pogojih
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
SplitCookie ::
Očito se je fural tam okol med kamioni in čez samo bencinsko pumpo in tam iskal polnilno postzao. Je bilo preveč očitno, da je polnilna postaja na prvih dveh parkirplacih takoj na vogalu ko prideš notr, direkt pred zgradbo. Če nisi opravilno nesposobn se tuki pač ne zgubiš, broder se je ... kar niti ni presenetljivo ob vseh drugih idiotizmih, ki jih je zganjal.
lol
Ker te polnilne postaje noben ne bo zaparkiral, like ever. Plac je rezerviran samo zate
Na nasvet, da v dani situaciji lahko nekaj energije prihrani z izklopom gretja (ker je pač rinu z glavo skozi steno) je idiot gretje še ojačal.
Višja temperatura v kabini != ojačanje gretja
FYI temperatura v prostoru lahko še vedno narašča tudi po izklopu gretja, odvisno od tega kje je senzor postavljen.
In glede na to, da tipo verjetno tega avta še nikoli ni vozil so ga z vseh strani nafutrali s traparijami, tako da je kakršnokoli moraliziranje tule preprosto odveč.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
PrimozR ::
Recimo da novinar popolnoma laže, da bi prišel do dobre zgodbe. Zagotovo kaj takšnega ne bi bilo prvič.
Kljub vsemu so vsa ta navodila, ki naj bi se jih držal, daleč preveč za neko normalno vožnjo. Zato pač menim, da moraš v primeru Tesle dosti bolj poznati svoje vozilo in dejansko paziti na malenkosti, ne samo to, dejansko vedeti, kje so posebne polnilne postaje za njega (nekje lahko polniš hitreje, drugje spet ne) ipd. skratka vse načrtovati do potankosti, da imaš "udobno" (no to v bistvu ne, če moraš zmanjšati sredi zime temperaturo v kabini za ohranjanje baterije itd.) oz. bolje rečeno čim manj težavno vožnjo.
Po drugi strani je bila zgodba podobna na začetku dobe avtomobila. Gospa Benz je npr. bencin morala kupiti v lekarni, kjer so ga imeli, na njeno srečo (takrat je bilo to zdravilo proti ušem).
Če lahko Tesla naredi avto s 300 konjskimi močmi, s pospeškom do 100 v 4,5 sekunde, ter dosegom 450 km, potem sem prepričan da lahko naredijo tudi avto s 150 konjskimi močmi, ki lahko naredi 600 km. Takšni avtomobili bi se lahko prodajali v Evropi. Ampak očitno (še) ni njihov namen, da bi delali avtomobile za vsakogar.
Max power ima veze s porabo v resničnem svetu bolj ali manj fsck all. Če ne voziš kot budalo oz. si veliko na AC.
Recimo da novinar popolnoma laže, da bi prišel do dobre zgodbe. Zagotovo kaj takšnega ne bi bilo prvič.
Kljub vsemu so vsa ta navodila, ki naj bi se jih držal, daleč preveč za neko normalno vožnjo. Zato pač menim, da moraš v primeru Tesle dosti bolj poznati svoje vozilo in dejansko paziti na malenkosti, ne samo to, dejansko vedeti, kje so posebne polnilne postaje za njega (nekje lahko polniš hitreje, drugje spet ne) ipd. skratka vse načrtovati do potankosti, da imaš "udobno" (no to v bistvu ne, če moraš zmanjšati sredi zime temperaturo v kabini za ohranjanje baterije itd.) oz. bolje rečeno čim manj težavno vožnjo.
No saj točno to. Zunaj je bilo -12°C, nasvet Tesle pa je bil, naj zmanjša ali izključi gretje, da bo prišel do naslednje postaje. Ja, ok, ampak to je potem čisto nerealen test. Če moraš v avtu zmrzovati in imeti na telefonu ekipo, ki ti govori koliko še do naslednje pumpe in kaj vse naredi, da boš prišel do tja. Če bi po istem postopku ocenjevali vse ostale stvari, potem je bila Apollo 13 v bistvu zelo uspešna misija, brezhibna. Če odštejemo, kaj vse so naredili, da so dejansko prišli nazaj :)
Daleč od brezhibne, zelo uspešna pa, če gledamo od eksplozije LO2 tanka naprej. Posadke niso izgubili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Gregor P ::
Kar ni bilo popolnoma nič narobe, če je bil avto takrat zgolj neka luksuzna moderna tehnična igrača za tedanje petičneže in ne reklamiran kot povsem običajno regularno vozilo (oz. zamenjava dosedanjih prevoznih sredstev) za v vsako garažo povprečnega voznika.
Po drugi strani je bila zgodba podobna na začetku dobe avtomobila. Gospa Benz je npr. bencin morala kupiti v lekarni, kjer so ga imeli, na njeno srečo (takrat je bilo to zdravilo proti ušem).
Namreč tako čisto po geekovsko se mi zdi kakšna Tesla odlična igrača za eksperimentiranje (in definitivno je zaželeno, da se jo razvija dalje in izboljšuje).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Gregor P ::
Poudarek je bil, da ni nikakršna dobra zamenjava za običajna vozila, ki so lahko tudi 200.000 ali več evrov, ali pa manj, v bistvu kateregakoli cenovnega ranga
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Nikec3 ::
Osnovni model S stane 50.000 $. Danes ko je € visoko, to sploh ni tako grozno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
TribesMan ::
Tesla is giving the Model S vehicles earmarked for the Netherlands a base price of about $96,000 and a Performance version of about $129,000.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
CaqKa ::
Pri EV pa je lahko danes 300 km dosega, jutri le še 50 km (brez da bi storil karkoli), ali iz ure v uro drugačno, sedaj 100, nato 50 itd. (odvisno od X dejavnikov, ki vplivajo na stanje baterije).
iz 100 na 50 v eni uri... pa recimo da še kupim... iz 300 na 50 v eni noči? prosim vir :) (pa avto naj bo izklopljen oziroma na standby, pa da nima kak mulc na baterijah boomboxa priklopljenega in se gre disko na parkirišču)
Malajlo ::
Če je parkirišče kje na dolenjskem, je čist možno. Kaj pa Cigo ve, da akumulatorji niso svinčeni ;)
Jaz bi z eno Teslo čisto enostavno preživel. Do Paga me zategne, tam se fila, za nazaj pa tudi ostane.
Samo za eno nulo se mi zdi avto "predaleč"...
Jaz bi z eno Teslo čisto enostavno preživel. Do Paga me zategne, tam se fila, za nazaj pa tudi ostane.
Samo za eno nulo se mi zdi avto "predaleč"...
PrimozR ::
Do Paga? Bi se moral pa že malce šparovno potruditi IMO ;)
EDIT: aja, ne, do Paga je samo dobrih 300 km, ne 500. My bad.
EDIT: aja, ne, do Paga je samo dobrih 300 km, ne 500. My bad.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Gregor P ::
Kjer bi se avto cvrl na soncu
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Nikec3 ::
Sej je kul, samo dokler ne bo na vsaki bencinski tudi Tesla Supercharger, se ti avti v komercialnem smislu ne morejo prijeti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Matev ::
Sej je kul, samo dokler ne bo na vsaki bencinski tudi Tesla Supercharger
ne sekiraj se
kupci tesel imajo dosti denarja da avto ne uporabljajo primarno za vožnjo od točke a do b
Nikec3 ::
Sej je kul, samo dokler ne bo na vsaki bencinski tudi Tesla Supercharger
ne sekiraj se
kupci tesel imajo dosti denarja da avto ne uporabljajo primarno za vožnjo od točke a do b
Zato sem pa napisal v komercialnem smislu.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
Sploh ni enostavno, nikjer nobene table, lahko bi bilo kjerkoli nekje na desni (ali pa naprej, ali pa že prej desno itd.). Seveda sedaj, ko točno vsi vemo kje je, jo najdemo nemudoma
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Nikec3 ::
En odgovor: Imaš vso pravico, da EVjev ne maraš. Ampak ne prodajat laži in idotizmov za resnico, ker te bom razgalil kot idota.
V bistvu sem velik navdušenec nad EV, Teslo, SpaceX in Muskom.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
Sam pa pravim, da imajo povprečno ljudje težave z navigacijo na splošno, tudi ob pomoči navigacijskih naprav.
In mimogrede vse kar je rekla naprava je "your destination is on the right" (katera desna, bilo jih je namreč več) in potem ko je dejansko prišel poleg polnilcev "you have reached your destination". Torej če je šel takoj prvo desno, je naprava že rabila nekaj časa za izračun nove poti, ali pa mu je lahko celo rekla, da je dosegel cilj, čeprav je bil 10m višje na drugi desni itd. ... sicer ne vem, kako superiorna je navigacijska naprava v Tesli, vendar se jaz na mojega garmina ne morem 100% zanesti ker ima svoje muhe, ki jih dandanes seveda dodobra poznam (pomeni, da če bi se vedno ravnal po njemu, mi marsikatero kroženje ne uide).
Kot rečeno, danes vsi (torej tudi novinarji, ki so šlo ponovno enako pot) točno vemo, kje so ti polnilci.
In mimogrede vse kar je rekla naprava je "your destination is on the right" (katera desna, bilo jih je namreč več) in potem ko je dejansko prišel poleg polnilcev "you have reached your destination". Torej če je šel takoj prvo desno, je naprava že rabila nekaj časa za izračun nove poti, ali pa mu je lahko celo rekla, da je dosegel cilj, čeprav je bil 10m višje na drugi desni itd. ... sicer ne vem, kako superiorna je navigacijska naprava v Tesli, vendar se jaz na mojega garmina ne morem 100% zanesti ker ima svoje muhe, ki jih dandanes seveda dodobra poznam (pomeni, da če bi se vedno ravnal po njemu, mi marsikatero kroženje ne uide).
Kot rečeno, danes vsi (torej tudi novinarji, ki so šlo ponovno enako pot) točno vemo, kje so ti polnilci.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
CaqKa ::
kaj ti avti, ko jih kupiš že imajo navigacijsko napravo in v njej označene te superchargerje?
Gregor P ::
Verjetno da imajo, konec koncev bi od naprednih tehnoloških vozil, kaj takšnega pričakoval (sploh če so odvisni od tistih nekaj polnilnih postaj v državi) ... po drugi strani pa so recimo originalni navigacijski sistemi recimo v kakšnem dragem "klasičnem" mercedesu največ povprečni (a zato zelo dragi). Vsak garmin je boljši.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
WarpedGone ::
kaj ti avti, ko jih kupiš že imajo navigacijsko napravo in v njej označene te superchargerje?
Majo še vse marsikaj druzga a je treba bit funkcionalno pismen in opravilno sposoben da dojameš kaj ti avto želi dopovedat.
Imajo npr. avtomatski update firmware-a, direktno linijo s 'servisnimi centri' in lahko klicarijo domov. Servis se lahko izvede brez da bi kamorkoli avto peljal, al pa ti komplet diagnostiko nardijo preko informacijskih povezav in ti sam do servisa pripelješ, kjer le zamenjajo del, za katerega se že ve da ne deluje in te čaka. Pozabte na OBD-II kode, Model S je čisto drug svet. Že Roadster si je zapomnil GPS lokacijo vsake postaje, kjer si polnil in kako hitro polnjenje si tam izbral. Če si vštekal pri sosedu v garaži, si je zapomnu da je tam le dobr kW priključek, če si vštekal
Broder je dokazal neki, kar ni hotu dokazat: Model S je že tako dober, da si je treba njegove napake izmislit, ker enostavno dela.
Njegov namen je bil kao da preveri uporabnost hitrih polnilnih postaj na dolgih vožnjah. In če nebi namenoma zaHebal zadev in gladko lagal, kaj je res počel, bi mu lepo uspelo. Ampak potem nebi blo članka in moral bi spremenit lasten pogled na EVje.
da pa nimaš odgovora na njegove trditve :)
Tisto niso trditve ampak troll bluz, tip nima pojma kaj nabija.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Hehe, broder je že v slovarj: Urban Dictionary: Broder
Broder
to waste time and/or energy in an attempt to fail at some task
1. I didn't want to go to the meeting so I Brodered back and forth between my office and the lunch room for 15 minutes until it started. Then I didn't go because it would have been rude to show up late.
2. I didn't want to have hamburgers again today, so last night I Brodered all the propane away by leaving the barbeque running after I was done cooking.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Ah daj no. Broder je moral napisati članek in ga je malo napihnil kot to počnejo čisto vsi novinarji povsod. Po drugi strani je kakšna stvar vseeno resnična. Ti sam si iz sebe naredil norca, ko si max. 2 kroga po parkirišču označil za kar 30. Če tistega parkirišča ne poznaš, potem se lahko zgodi, da pač v prvo ne boš našel, če ni primerno osvetljeno, postavljena tabla itd. Razen, če trdiš, da si prevozil že precej kilometrov po raznoraznih državah (vključno z Ameriko) in se niti enkrat nisi zmotil, ko si kaj iskal? Pusti Ljubljano, to je vas (pa že tu se lahko zmotiš), pojdi na počitnice v Miami in poročaj, kako se je izšlo.
In še enkrat, preden dobiš tvoj izpad, resnica je nekje vmes. Goreči nasprotniki EV bodo vsako njegovo besedo vzeli za svojo, goreči zagovorniki (ala ti) bodo naredili prav nasprotno. Ampak vse pa le ni tako črno belo, nekaj stvari je na mestu.
In še enkrat, preden dobiš tvoj izpad, resnica je nekje vmes. Goreči nasprotniki EV bodo vsako njegovo besedo vzeli za svojo, goreči zagovorniki (ala ti) bodo naredili prav nasprotno. Ampak vse pa le ni tako črno belo, nekaj stvari je na mestu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
WarpedGone ::
Od kje ti ideja da sta bla max 2 kroga? Ker se to teb tako zdi oz. ker to broderja prikaže v lepši luči?
Vztrajam na svojih nekaj deset krogih. Stranica je 100m, po parkirplacu se vozi počasi, ergo ti navigacija po par 10m metrih zajamra da si falil in da obrni.
Ko pripelješ par m do pred polnilno postajo, ti navigacija reče "You have reached your destination".
Iz riti vleteče izgovore kako bi lahko broderjeva laž in bluzenje bila resnica. Kaj je broder reku o svojem bluzenju po parkirplacu? Nič. Ostal je tiho, njegov izgovor je le 'neosvetljenjost'. Poglejte YouTube video, kolk je na tem resnice in si v obraz rečte, da je tisto neosvetljeno in težko najt.
Če bi blo kej na tem, bi broder moral sam reč - zanašal sem se na navigacijo, ki me je furala okrog po parkirplacu. In bi bil case closed.
Ti si idiot. Ne razburjaj se, sm samo malo prikrojil resnico.
Get the point?
Vmes med čim? Da stvar ne dela in da dela?
Ne, resnica ni nič vmes - resnica je, da stvar dela. Laž pa je to, kar je broder objavil kot resnico.
Vztrajam na svojih nekaj deset krogih. Stranica je 100m, po parkirplacu se vozi počasi, ergo ti navigacija po par 10m metrih zajamra da si falil in da obrni.
Ko pripelješ par m do pred polnilno postajo, ti navigacija reče "You have reached your destination".
Iz riti vleteče izgovore kako bi lahko broderjeva laž in bluzenje bila resnica. Kaj je broder reku o svojem bluzenju po parkirplacu? Nič. Ostal je tiho, njegov izgovor je le 'neosvetljenjost'. Poglejte YouTube video, kolk je na tem resnice in si v obraz rečte, da je tisto neosvetljeno in težko najt.
Če bi blo kej na tem, bi broder moral sam reč - zanašal sem se na navigacijo, ki me je furala okrog po parkirplacu. In bi bil case closed.
in ga je malo napihnil
Ti si idiot. Ne razburjaj se, sm samo malo prikrojil resnico.
Get the point?
In še enkrat, preden dobiš tvoj izpad, resnica je nekje vmes
Vmes med čim? Da stvar ne dela in da dela?
Ne, resnica ni nič vmes - resnica je, da stvar dela. Laž pa je to, kar je broder objavil kot resnico.
Zbogom in hvala za vse ribe
CaqKa ::
tisti video zgoraj... jasno kaze da je navigacija pomanjkljiva, ker lahko vsaj dvakrat zavijes na desno. ko mu navigacije rece da je na cilju, sele desno zavije. zelo tezko bos tukaj kogarkoli preprical da voznik v tistem avtu ni vozil na pamet. verjamem pa nekaj... vozniki teh avtov, kako zgledajo te postaje ze vedo, ker so se verjetno ze na marsikateri ustavli. nekdo ki ne ve kako zgledajo se bo mimo peljal. in ne, postaja ni bila dovolj dobro oznacena da bi jo kar tako nasel. pocakajmo kak mesec da vidimo ce bo kaksna dodatna osvetlitve v v kratkem na njej. ce bo.... potem vemo da nekaj z njeno vidljivostjo ni najbolj ugodno.
skratka... navigacija je za to postajo v zgornjem videu falirana.
skratka... navigacija je za to postajo v zgornjem videu falirana.
WarpedGone ::
Hvala.
Ko najdem skrinšot prikaza zemljevida na 17" displayu sredi armaturke kam točno je treba zavit in kam ne, boste vidl, da ma Okapi prav.
Ko najdem skrinšot prikaza zemljevida na 17" displayu sredi armaturke kam točno je treba zavit in kam ne, boste vidl, da ma Okapi prav.
Zbogom in hvala za vse ribe
CaqKa ::
WarpedGone je izjavil:
Hvala.
Ko najdem skrinšot prikaza zemljevida na 17" displayu sredi armaturke kam točno je treba zavit in kam ne, boste vidl, da ma Okapi prav.
ja pa od kje naj mi vemo, da ima oni v avtu 17" monitor kjer ima označeno, kje se nahaja in kje je polnilna postaja?
ti govoriš o tem kaki idioti so nekateri pa sploh ne poveš vseh dejstev...
WarpedGone ::
Vsakemu posebej naj razlagam, kak avto Model S sploh je?
Kdor smatra da ve dost o EVjih, da tule pametuje (in zagovarja broderjeve fejle), bi lahk poznal vsaj nekaj faktov o najbolšem EVju v splošni prodaji, al pa bil raje tiho. Nisam čitao ali jih najoštrije osudjujem?
Nekaj slikc:
Edit za polpismene:
Na teh slikah NI parkirplac, kjer se je broder izgubil ampak je le prikaz navigacije na sredinskem zaslonu.
Na teh slikah tudi NI vse, kar navigacija zna prikazat. Prikaz je lahk tut na displayu za volanom s konkretnimi puščicami kam zavit itd.
Skratka, ta reč zna vse, kar moderna navigacija zna in še kaj zraven.
Kdor smatra da ve dost o EVjih, da tule pametuje (in zagovarja broderjeve fejle), bi lahk poznal vsaj nekaj faktov o najbolšem EVju v splošni prodaji, al pa bil raje tiho. Nisam čitao ali jih najoštrije osudjujem?
Nekaj slikc:
Edit za polpismene:
Na teh slikah NI parkirplac, kjer se je broder izgubil ampak je le prikaz navigacije na sredinskem zaslonu.
Na teh slikah tudi NI vse, kar navigacija zna prikazat. Prikaz je lahk tut na displayu za volanom s konkretnimi puščicami kam zavit itd.
Skratka, ta reč zna vse, kar moderna navigacija zna in še kaj zraven.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Gregor P ::
Počakaj malo, ali je to google maps (ali kaj podobnega ker zgleda res ceneno in načičkano vse skupaj)? Ker če je, potem ni nobena superiorna navigacija prihodnosti in izgubiti se, če ji zaupaš, je nekaj najbolj enostavnega
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()