» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
129 / 1139
»»

Daedalus ::

To je pa pač odločitev posameznika. Jaz verjamem, da ni. Preberi celoten post, pa pol sklepaj.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

TribesMan ::

Dejstvo je da so jokice stokice...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Daedalus ::

Prej je dejstvo, da imajo podatke, ki kažejo na novinarski nateg. Če jih hočejo predstaviti javnosti, tudi prav. NYT ni neka obskurna publikacija in verjetno se hočejo izogniti namerni slabi publiciteti. S stališča biznisa, čisto logično. Miti in ljudske resnice so trdovratna zadeva.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedGone ::

Predvsem je dejstvo, da se bo sedaj cel kup ljudi spravilo replicirat novinarjev podvig.
In jim bo gladko uspelo brez težav.
Prirejena telemetrija in 200 lažnjivcev ali še en novinar, ki je plačan po odzivu in resnica ni njegova Prime Directive?
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane22 ::

Ali pa začetni glitch, za katerega je nekdo rabil kritje, dokler ne uštima zadeve ?

WarpedGone ::

Ciljaš na kaj?
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane22 ::

Na to,d a bi to jaz lahko uporabil kot "resurs" na njegovem mestu.

Če se je na negativen članek zgodil pretiran odziv ( delnice) itd, bi komot uporabil tudi telemetrijo kot argument, tudi če ne gre za to.

Res je, da bito lahko bil lahko samo kredit, s katerim bi trenutno pridobil nekaj časa, a tudi to je zadosti, če ocenjujem da si bom s tem časom lahko pomagal.

Ne bi bilo prvič, da lastnik govori natanko to, kar si javnost ( gledano skozi delnice in naročila) želi slišati.

bluefish ::

WarpedGone je izjavil:

Predvsem je dejstvo, da se bo sedaj cel kup ljudi spravilo replicirat novinarjev podvig.
In jim bo gladko uspelo brez težav.
V čem je potem problem?

WarpedGone ::

O moči četrte veje oblasti se ti zgleda ne sanja.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Drugo leto prihaja v EU novost, zanimiv manjši električni avtomobil: Chevroletov Spark EV




Njegovo ubrzanje te okretni moment od 542 Nm čine Spark EV malenim automobilom s ugodnom dinamikom vožnje. Srce pogonskog sustava automobila Spark EV sastoji se od GM-ovog električnog motora s trajnim magnetima. Razvija više od 130 KS (100 kW) te postiže ubrzanje 0-100 km/h za manje od 8,5 sekundi.

Spark EV će biti opremljen litij-ionskim baterijom s više od 20 kWh koja radi pomoću aktivnoga tekućeg sustava hlađenja i grijanja. Zahvaljujući sofisticiranoj akumulatorskoj tehnologiji, očekuje se da će Spark EV postići električnu autonomiju među najboljima u svojoj klasi. Baterijski sustav je projektiran na način koji omogućava brzo punjenje kako na običnoj izmjeničnoj struji (AC) tako i na istosmjernoj struji (DC).

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Gregor P ::

Čim slišim besedo Chevrolet me vozilo (katerokoli) ne zanima; kar v bistvu praktično velja za vsa ameriška vozila ... saj ne rečem, morda čisto po krivici; v bistvu sploh ne vem, zakaj imam takšen negativen odnos do njih, čeprav nisem še nobenega zares dlje časa vozil, nekako sem si ustvaril mnenje, da so zanič vozila (napram konkurenci; zastarela potratna tehnologija itd.):8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Elon se je odzval v dolgem blogu, vključno z podatki telemetrije.

http://www.teslamotors.com/blog/most-pe...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

bluefish ::

WarpedGone je izjavil:

O moči četrte veje oblasti se ti zgleda ne sanja.
Se mi.
Hkrati pa od ljudi, ki kupujejo avto tega cenovnega razreda, pričakujem, da pred nakupom dejansko izvedejo testno vožnjo ali pa si preberejo oz. ogledajo test v mediju primarno posvečenem avtomobilom.
Vsekakor se strinjam z odzivom firme, da pojasni okoliščine. Drugo pa je spuščanje v tožbe.

J.McLane ::

Gregor P, kaj pa na besedo Opel?

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Brane22 ::

Se pravi, čisto možno da gre za planiran odziv, da ustavijo nihanje delnic itd.

Pač, prišlo je do "nesporazuma".

Vožnjo bodo ponovili, ko bo kakšna pumpa več pa kakšna stopinja več... :))

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

Gregor P, kaj pa na besedo Opel?
Zanimivo isto ... slišim Opel in ne kupim, sploh ne vem zakaj:D


P.S.: saj imam tudi pozitivne primere kot npr. slišim Škoda in kupim, nekaj kar pred desetletji zagotovo ne bi storil:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Gregor P ::

Brane22 je izjavil:

Se pravi, čisto možno da gre za planiran odziv, da ustavijo nihanje delnic itd.
Pač, prišlo je do "nesporazuma".
Vožnjo bodo ponovili, ko bo kakšna pumpa več pa kakšna stopinja več... :))

Iz tega kar je novinar razložil je pač razvidno, da moraš biti očitno za vožnjo Tesle posebej usposobljen in ozaveščen voznik (torej vozilo še ni namenjeno povprečnim voznikom).8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Predvsem ne smeš bit nepismen idiot. Takim načeloma tut izpita ne dajo ampak novinarji so zgleda izjema.

.. alternately slow down and speed up to take advantage of regenerative braking.

Resno ... kater razumen človek špara energijo tako da pospešuje in zavira?
Če mi kdo to reče, bo moj prvi odziv "oprosti, a si res reku to kar se mi zdi da si reku? To namreč nima smisla!"

Tip enostavno laže, da bi se nekak izvlekel iz dreka v katerega je zabredu.
Večina bralecv je itak glupih in nimajo lastnih izkušenj z avtomobilom ter berejo brez nekega razmišljanja bodo njegovim glupostim gladko verjeli.

Koliko od vas je opazilo da je tip v osnovnem članju negiral samga sebe? Napiše kaj je na sliki, na sliki je pa neki druzga? Je kdo ujel to?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Random odzivi random voznikov Model S na broderjeva "pojasnila":

It a load of crap. I have almost 5000 miles. I drive anywhere from 40 miles in a day to 220. I have done 220 on a regular charge a few times. I also have driven 160 miles in a morning and come home for a long lunch adding 45 miles over 90 minutes and then have driven another 80-90 miles. The NYT reporter is either an idiot who cannot read a gauge or has an agenda. Interestingly, he may simply be an idiot. I have managed to drive almost 5000 miles and have not needed to call customer support.


The fact that this "journalist" claims that the Model S' cruise control varies as the car goes up an down hills indicates that he is lying. Either he never set the cruise control or he never used it on a hill.


John Broder's backfilling would sound plausible to anyone but a Model S owner. The holes in his story are apparent to those of us who actually drive the car, but that is a tiny fraction of the people who will read some portion of this he said/she said clash and wonder where the truth lies. His editors are not among that fraction, so I suspect we will be dissatisfied with the NYT's official position when this is over.


It’s a question I first thought of when reading Mr. Broder’s response. He is yo-yo driving, lost in a parking lot, taking detours, not fully charging at stops, not charging overnight, quitting charging when range says 30 and he needs to go 60. Also, blaming Tesla for miscommunication about time needed to charge.
After reading his response, I realize this wordsmith is pretending to be “Joe the plumber” out for a first long range drive. Everyone loves a story where reality and fiction intermingle.


So the guy thought slowing down and speeding up would conserve energy? And his is who they have writing energy and environment stories?


Po drugi strani pa CNN pristavlja svoj lonček: Test drive: DC to Boston in a Tesla Model S
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Ampak če prebereš njegova pojasnila ne gre za to, da bi pisalo "imaš še za 30km elektrike". Preberi tisti linkan članek, da boš sploh vedel kje je problem.
Resnica je kakopak nekje vmes, a vseeno je tako, da so tile električarji le za specifične ljudi. Nikakor pa alternativa ali kakšna podobna beseda.

Gregor P ::

Recimo da novinar popolnoma laže, da bi prišel do dobre zgodbe. Zagotovo kaj takšnega ne bi bilo prvič.

Kljub vsemu so vsa ta navodila, ki naj bi se jih držal, daleč preveč za neko normalno vožnjo. Zato pač menim, da moraš v primeru Tesle dosti bolj poznati svoje vozilo in dejansko paziti na malenkosti, ne samo to, dejansko vedeti, kje so posebne polnilne postaje za njega (nekje lahko polniš hitreje, drugje spet ne) ipd. skratka vse načrtovati do potankosti, da imaš "udobno" (no to v bistvu ne, če moraš zmanjšati sredi zime temperaturo v kabini za ohranjanje baterije itd.) oz. bolje rečeno čim manj težavno vožnjo.:(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Nikec3 ::

Če lahko Tesla naredi avto s 300 konjskimi močmi, s pospeškom do 100 v 4,5 sekunde, ter dosegom 450 km, potem sem prepričan da lahko naredijo tudi avto s 150 konjskimi močmi, ki lahko naredi 600 km. Takšni avtomobili bi se lahko prodajali v Evropi. Ampak očitno (še) ni njihov namen, da bi delali avtomobile za vsakogar.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Okapi ::

V bistvu je ta test zelo dober opis stanja, kaj bi bilo, če bi take avte v roke množično dobili povprečni vozniki/voznice. Tisti, ki iščejo gumb Any na tipkovnici. Vlečne službe bi si mele roke:D

O.

WarpedGone ::

nekikr:
Ampak če prebereš njegova pojasnila ne gre za to, da bi pisalo "imaš še za 30km elektrike". Preberi tisti linkan članek, da boš sploh vedel kje je problem. Resnica je kakopak nekje vmes, a vseeno je tako, da so tile električarji le za specifične ljudi. Nikakor pa alternativa ali kakšna podobna beseda.

Njegova pojasnila so potegnjena iz riti, tvoj zaključek je pa točno njegov namen. Na silo hoče prikazat kako je stvar komplicirana in težka in oh in sploh.
Da to dokaže, tip na 30m dolgem parkir placu potrebuje 20 krogov ker kao ne najde polnilne postaje. In ti temu rečeš da avto ni za vsakogar? Spadaš v njegovo kategorijo nesposobnosti? Jaz ne.

kaj bi bilo, če bi take avte v roke množično dobili povprečni vozniki/voznice.

Očitno povprečni vozniki nonstop ostajate brez bencina, ker ne kapirate kaj pomeni tista lučka na armaturi.
In klicarte proizvajalce/prodajalce kolk časa morate čakat na bencinski pumpi, da boste mel dost bencina za vožnjo domov.
In krožite po bencinskih pumpah ter iščete kater šlauh paše v vaš avto.

In bencin šparate tako da tiščite gas in bremzo hkrati.

Vas ni sram takšenga intelektualnega nivoja?
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Gregor P je izjavil:

Recimo da novinar popolnoma laže, da bi prišel do dobre zgodbe. Zagotovo kaj takšnega ne bi bilo prvič.

Kljub vsemu so vsa ta navodila, ki naj bi se jih držal, daleč preveč za neko normalno vožnjo. Zato pač menim, da moraš v primeru Tesle dosti bolj poznati svoje vozilo in dejansko paziti na malenkosti, ne samo to, dejansko vedeti, kje so posebne polnilne postaje za njega (nekje lahko polniš hitreje, drugje spet ne) ipd. skratka vse načrtovati do potankosti, da imaš "udobno" (no to v bistvu ne, če moraš zmanjšati sredi zime temperaturo v kabini za ohranjanje baterije itd.) oz. bolje rečeno čim manj težavno vožnjo.:(

No saj točno to. Zunaj je bilo -12°C, nasvet Tesle pa je bil, naj zmanjša ali izključi gretje, da bo prišel do naslednje postaje. Ja, ok, ampak to je potem čisto nerealen test. Če moraš v avtu zmrzovati in imeti na telefonu ekipo, ki ti govori koliko še do naslednje pumpe in kaj vse naredi, da boš prišel do tja. Če bi po istem postopku ocenjevali vse ostale stvari, potem je bila Apollo 13 v bistvu zelo uspešna misija, brezhibna. Če odštejemo, kaj vse so naredili, da so dejansko prišli nazaj :)

WarpedGone ::

Evo ti intelektualni nivo...

"Lahko izklopiš gretje" enačite z "moraš izklopt gretje".

V EV imaš to PREDNOST, da lahko gretje izklopiš in s tem profitiraš nekaj dosega. To ni MINUS ampak PLUS. V bencinarjih, ko začne zmanjkovat goriva, ne pomaga niti če se uščiješ v tank. Broder je bil idiot in je delu paniko in so mu seveda svetovali še ta trik, ker je pač na mizi.

Ni pa nobene nujne da se gretje izklaplja če iz sebe ne delaš opice. Ampak opice tega seveda ne razumejo...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Pa tudi če pogledaš povsem iz varnostne plati, kaj se vam zgodi v običajnem vozilu, če sredi zime pri minus temperaturi izključite gretje v vozilu? In s tem ne mislim zgolj to, da vas zebe.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Warped: Povej mi nekaj, kdaj si bil nazadnje v Ameriki? Si preštel pumpe in kje so? Koliko so med seboj oddaljene? No, pa veš kje in koliko narazen so električni polnilci? Ne moreš primerjati rumene lučke v bencinarju in električarju. Kot drugo pa preberi že enkrat članek. Tip je pri enem postanku polnil več kot bi sicer moral, pa je zaradi mraza baterija čez noč izgubila precejšno zalogo. Točno take stvari bi se dogajale povprečnemu Janezu, če bi si omislil "alternativo".

Še zmeraj je konstruktivna kritika boljša od zaslepljene in brezpogojne hvale. Tile električarji imajo svoje prednosti, kot rečeno že tisočkrat, nikakor in pod nobenim pogojem pa niso masovna alternativa ICE. Niti niso tako oh in sploh super, kot hočeš prikazati ti. Nekoč morda, danes niti slučajno).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WarpedGone ::

Zjutraj mu je na armaturi pisalo: predviden doseg 32milj, njegov cilj je bil 62 milj daleč.
Jaz sebe ne vidim na njegovem nivoju - jaz tega pač nebi mogu ignorirat in NEBI sploh štartal.

Kdor sebe vidi tolk "pametnega", da bi to ignoriral (in hkrati to vidi kot normalno), mu pa ne morem pomagat.
Pa čimprej naj vrne izpit, ker to zbuja dvom da zna odčitat merilec hitrosti in razumet njegov pomen glede unih črnih številk na beli podlagi in obkroženih z rdečo, ki stojijo ob cestah.

Sm že linkal pa veselo ignorirate, ker pač pravi da je zadeva simpl: Test drive: DC to Boston in a Tesla Model S
In the end, I made it -- and it wasn't that hard.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

V bencinarjih, ko začne zmanjkovat goriva, ne pomaga niti če se uščiješ v tank.
Ne preveč nakladat. Lahko izklopiš klimo in zelo pomaga. Lahko gledaš na števec, ki ti kaže porabo in prilagodiš hitrost na najmanjšo porabo.

O.

WarpedGone ::

Ampak pravš da je to ultratežko in da normalni ljudje tega niso sposobn.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Kar pa ne pomeni, da ni mogoče.

O.

Daedalus ::

Ne preveč nakladat. Lahko izklopiš klimo in zelo pomaga. Lahko gledaš na števec, ki ti kaže porabo in prilagodiš hitrost na najmanjšo porabo.


Očitno to ne gre, če si novinar NYT>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Okapi ::

Odvisno, kako se lotiš testa. Imaš različne pristope. Eni se postavijo v kožo strokovnjaka in delajo vse po predpisih, upoštevajo navodila za rabo in podobno, eni pa se postavijo v kožo povprečnega neizobraženega uporabnika in zadevo zlorabljajo na vse možne načine (kot si lahko predstavljaš, da se bo dogajalo v real lifu), da vidijo, kje se zatakne. Ne piše Amerom zaman na vzvratnih ogledalih, da so predmeti v njih bližje, kot se zdi.>:D

O.

Gregor P ::

Za po Ljubljani oz. verjetno kar po Sloveniji s takšnole Teslo verjetno ni večjih težav; saj konec koncev če mraz čez noč vzame baterijo, greš pač na taksi, avtobus, ali vlak (več kot 2 uri zamude verjetno ne bo - in če imaš 100.000 evrov za avto, imaš tudi za taksi ali karto ter morebitno vleko). Drugačna je pa situacija, če si na kakšni daljši poti (kjer celotna vožnja traja najmanj 15 ur in ti ni povsem vseeno, da moraš nekje stati vsaj eno uro, razen če ni ravno čas kosila, počitka, spanca ipd.), kje so že samo bencinske postaje kakšnih 50km narazen ter je le nekaj izmed njih opremljenih z ustrezno polnilno postajo.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Brane22 ::

.. alternately slow down and speed up to take advantage of regenerative braking.

Resno ... kater razumen človek špara energijo tako da pospešuje in zavira?
Če mi kdo to reče, bo moj prvi odziv "oprosti, a si res reku to kar se mi zdi da si reku? To namreč nima smisla!"


Njemu je bilo svetovano da na ta način poskusi pogreti baterije. Kar se zdi ne tako nerazumno koneckoncev.

Poženi tko skozi akupack in ta se bo segrel zaradi notranje upornosti.

WarpedGone ::

Eni se postavijo v kožo strokovnjaka in delajo vse po predpisih, upoštevajo navodila za rabo in podobno, eni pa se postavijo v kožo povprečnega neizobraženega uporabnika in zadevo zlorabljajo na vse možne načine

Eni se pa čelno zaletijo v zid in jamrajo da je avto sedaj popraskan.
Resnica? Ja.
Primer realne uporabe? Vsaj po moje ne.

koncev če mraz čez noč vzame baterijo

Neumnost 1
Mraz ničesar ne vzame - mrzlo baterijo je težje ocenit kot "toplo" koliko boš še dobil ven.
Iz tistih ocenjenih 32milj je broder na koncu potegnu 51 milj. Kljub absurdnim pospeševanjem in zaviranjem

le nekaj izmed njih opremljenih z ustrezno polnilno postajo.

Neumnost 2
Vsaka hiša z elektriko je ustrezna polnilna postaja. Če ni panike seveda ne boš težil če lahk filaš. Če bo alternativa teženje al pa klicanje vlečne službe, bi vsaj jas lepo težil in spil še kako kavo, reku kakšno o stvari itd.

Njemu je bilo svetovano da na ta način poskusi pogreti baterije. Kar se zdi ne tako nerazumno koneckoncev.

Stvar je povsem nerazumna. Baterija se dovolj hitro in dovolj ogreje ob normalni vožnji. Karkoli dodatnega pomeni le kurjenje energije za brezveze.

Ta broder je drugače kao nek "energetski strokovnjak", piše članke o teh temah. Fuj in fej.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

Stvar je povsem nerazumna. Baterija se dovolj hitro in dovolj ogreje ob normalni vožnji. Karkoli dodatnega pomeni le kurjenje energije za brezveze.


Ampak on tega kot stranka ni mogel ali moral vedeti. Ne vidim zakaj bi bilo nemogoče,d a bi mu kdo svetoval tak quick-fix v posebej mrzlih razmerah.

Gregor P ::

V bistvu bi tole bila sedaj odlična priložnost za kakšno našo tehnično fakulteto, da strokovno oceni dane podatke in ekspertizo javno objavi; svetovna reklama zagotovljena;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Eni se pa čelno zaletijo v zid in jamrajo da je avto sedaj popraskan.
Resnica? Ja.
Primer realne uporabe? Vsaj po moje ne.
Za crash teste si že kdaj slišal?>:D

O.

black ice ::

Nikec3 je izjavil:

Če lahko Tesla naredi avto s 300 konjskimi močmi, s pospeškom do 100 v 4,5 sekunde, ter dosegom 450 km, potem sem prepričan da lahko naredijo tudi avto s 150 konjskimi močmi, ki lahko naredi 600 km. Takšni avtomobili bi se lahko prodajali v Evropi. Ampak očitno (še) ni njihov namen, da bi delali avtomobile za vsakogar.

Avtomobili za vsakogar so tretja faza.

J.McLane ::

Nikec3 je izjavil:

Če lahko Tesla naredi avto s 300 konjskimi močmi, s pospeškom do 100 v 4,5 sekunde, ter dosegom 450 km, potem sem prepričan da lahko naredijo tudi avto s 150 konjskimi močmi, ki lahko naredi 600 km. Takšni avtomobili bi se lahko prodajali v Evropi. Ampak očitno (še) ni njihov namen, da bi delali avtomobile za vsakogar.


Ne moreš zmanjšati moči elektromotorja in pričakovati da bo doseg večji na isti bateriji, to ni ICE avto, kjer je izkoristek močno pogojen z dimenzijo stroja in njegovo obremenitvijo.

Torej tehnično podobno izveden EV s 300 konji bo imel z enako kapaciteto baterije na testnem ciklu zelo podoben doseg kot EV s 100 konji. Seveda pa to ne bo res na dirkališču oz. pri visokih hitrostih katere s 100 konji sploh nebi dosegel. Ravno zaradi tega so te vrste "prestižnih" EV dobra tržna niša. 100 konjski EV je cenejši samo toliko kolokor je cenejši manjši elektromotor, cenejša baterije kar se tiče oddajanja trajne moči (kapaciteta mora biti), cenejši inverter (spet moč) potem se pa počasi neha.

CaqKa ::

Gregor P je izjavil:

Brane22 je izjavil:

Se pravi, čisto možno da gre za planiran odziv, da ustavijo nihanje delnic itd.
Pač, prišlo je do "nesporazuma".
Vožnjo bodo ponovili, ko bo kakšna pumpa več pa kakšna stopinja več... :))

Iz tega kar je novinar razložil je pač razvidno, da moraš biti očitno za vožnjo Tesle posebej usposobljen in ozaveščen voznik (torej vozilo še ni namenjeno povprečnim voznikom).8-)

Ja avto ti napiše da moreš it tankat, ti pa kličeš na pumpo ali pa k proizvajalcu avtu in pol onemu verjameš ko ti še reče da se še brez problema lahko pelješ nadaljnih 30km...

ker to je tako vsakdanje da se kliče na pumpo, kolko km ti še bo zdržal avto.
če lahko bencinarja, ki mi analogno z cajgerjem pokaže kolko še imam bencina vozim in uspem na podlagi tega podatka tankat še predno mi zmanjka bencina, zakaj potem z avtom , ki mi natančno izpiše kilometri ne bi bil sposoben?

nekikr ::

Brane22 je izjavil:

Stvar je povsem nerazumna. Baterija se dovolj hitro in dovolj ogreje ob normalni vožnji. Karkoli dodatnega pomeni le kurjenje energije za brezveze.


Ampak on tega kot stranka ni mogel ali moral vedeti. Ne vidim zakaj bi bilo nemogoče,d a bi mu kdo svetoval tak quick-fix v posebej mrzlih razmerah.

To so mu svetovali Teslini strokovnjaki.

Gregor P ::

Ne vem, mene je bencinar (sicer več kot dve desetletji nazaj) že pustil na cedilu ker cagar ni kazal pravilno (nisem pa bil pozoren na prevožene kilometre); danes si sicer tega ne znam predstavljati ker ima večina vozil dva plovca v tanku (oz. dva merilnika - poleg tega da dandanes bolj točno spremljamo število prevoženih km).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

CaqKa ::

nekikr je izjavil:

Ampak če prebereš njegova pojasnila ne gre za to, da bi pisalo "imaš še za 30km elektrike". Preberi tisti linkan članek, da boš sploh vedel kje je problem.
Resnica je kakopak nekje vmes, a vseeno je tako, da so tile električarji le za specifične ljudi. Nikakor pa alternativa ali kakšna podobna beseda.

pa če mi avto napiše da imam za 32 km, zakaj bi pri zdravi pameti klical customer support?
namen članka kolkor sem razbral je bil testiranje mreže za polnjenje. zakaj pri hudiču testira avto namesto mreže za polnjenje? zakaj se ni vnaprej pozanimal kje so bencinske.

jaz če grem na daljšo turo, mi je logično da bom pogledal kolko imam bencina in da morem tankat. zdaj je samo še vprašanje ali bom tankal prej ali pa med potjo. in če bom med potjo, je povsem logično da si bom pogledal kje so pumpe. ne me fucking jebat da rabim za to klicat customer support.

Če pa nisi ciljal na to... glej potem pa napiši na kaj si ciljal in ne da si naj preberemo da je resnica nekje vmes in da si naj to v članku preberemo.

Gregor P ::

Če greš po avtocestah po celotni EU, ti je brez kakršnegakoli načrtovanja jasno, da bodo bencinske postaje vsaj na vsakih 50 km, ali morda kje dejansko ni tako v EU?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

M-XXXX ::

Ko vidiš, da ti zmankuje goriva greš na najbližjo pumpo tankat (tudi če to pomeni, da se obrneš in pelješ nazaj) ali greš na najbližjo na poti proti cilju (ali pa celo ne na najbližjo) in tudi kakšno spustiš in greš do tiste do katere boš prišel (ali pa bi moral, da drugače rečem)?

Gregor P ::

Sicer pa od naprednega EV za 100.000 ali več evrov (torej vozila prihodnosti) dejansko pričakujem, da bo imel v svojem potovalnem računalniku seznam vseh polnilnih postaj v regiji (seznam lahko posodabljajo preko interneta, na servisu, ali kakorkoli že) ter me bo nemudoma opozoril, da moram iti in kam moram iti polniti:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()
««
129 / 1139
»»