Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
TribesMan ::
Ubistvu je izkoristek kake 2-3% nižji kot recimo med "normalno" vožnjo... no biggie.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
SplitCookie ::
Sploh ne, ko toplotne izgube povečaš za 2x
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
fpbs ::
S popolnoma OK izkoristkom, 90+%.
In tako delovanje je lahko kar pogosto v avtu.
Če ne razumeš kako deluje elektromotor in regulacija raje preskoči debato.
Če se ne motim, tema poteka o inWheel motorjih in krmilnikih. Ti imaš v mislih DC motor s krmilnikom, ki ni nič drugega, kot DC/DC pretvornik z regulacijo izhodne napetosti. Temu jim je tudi primerna cena.
Jaz pa mislim, da so v namen inwheel motorja veliko bolj primerni AC, oziroma PMAC motorji, ki pa zahtevajo AC krmilnike.
SplitCookie ::
lol what ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
TribesMan ::
ROFLOL...
DC v pogonskih sistemih nima kej iskat. Tukaj noben ni pomislil na DC, kaj šele da bi se o njem pogovarjal.
DC v pogonskih sistemih nima kej iskat. Tukaj noben ni pomislil na DC, kaj šele da bi se o njem pogovarjal.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
dzinks63 ::
Prve lastovke so bile drage kot žafran, se pa je že začelo dogajati, Nisan bo Leafu močno spustil ceno v Ameriki. Tam bo stal upoštevajoč subvencije cca 14K€, kar pa je zelo prepričljiva cena, vendar to je šele začetek, ko se bodo el. avtomobili na široko razmahnili, bodo cenejši od sedanjih klasičnih avtomobilov.
Okapi ::
Ob tem Nissan ponuja tudi možnost najema - za manj kot 200 dolarjev mesečno lahko američani sklenejo triletni najem, ki že zajema tudi vse dajatve.Tole je imho bolj zanimiv del novice, ker je v teh 200 dolarjev mesečno v bistvu všteto tudi gorivo. Recimo da sicer daš 100 dolarjev mesečno za benz, imaš najet avto za 100 dolarjev na mesec.
O.
sidd ::
Takoj podpišem takole ponudbo. Kak mesec ne rabiš avta - ni stroškov!
no idea for signature
signed
I
signed
I
TESKAn ::
Tri leta, 7.200 $ ali 5.400 €. Tudi če ga ne moreš dat za en mesec nazaj, še zmeraj ugodno. Sploh če delaš veliko kilometrov, ti po treh letih vsak avto zgubi vsaj toliko vrednosti, s tem da pri najemu ga samo vrneš in najameš novega.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Valvoline ::
Prve lastovke so bile drage kot žafran, se pa je že začelo dogajati, Nisan bo Leafu močno spustil ceno v Ameriki. Tam bo stal upoštevajoč subvencije cca 14KEUR, kar pa je zelo prepričljiva cena, vendar to je šele začetek, ko se bodo el. avtomobili na široko razmahnili, bodo cenejši od sedanjih klasičnih avtomobilov.
Komunizem. Jaz bi vsem ekofašistom nabil 3x znesek za elektriko da oni pokrijejo preseravanje z sončimi elektrarnami,ne pa da jim še električnih avtov subvencioniram. Sramota. Če so sposobni naredit spodobn EV ki se bo prodajal brez subvencij in z plačanim DDVjem naj ga naredijo,če ne pa naj pocrkajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
WarpedGone ::
Dokler se voziš na cviček, si neverodostojen. Lopov, ki zahteva pravično državo. Yeah, right.
Too good to be true. Neke pomembne podrobnosti so se izgubile s prevodom.
Kater idiot bo kupoval nove avte in jih izposojal za njižje nadomestilo, kot pa je izguba vrednosti oz. amortizacija? Le tisti, ki hoče iz velikega bogastva naredit majhno i.e. delat veliko zgubo.
Tak ekonomski nonsense se dogaja le v komunizmu, v sferi privat podjetij pa le tu in tam, tik pred propadom takšnega dobrotnika.
Tri leta, 7.200 $ ali 5.400 €. Tudi če ga ne moreš dat za en mesec nazaj, še zmeraj ugodno. Sploh če delaš veliko kilometrov, ti po treh letih vsak avto zgubi vsaj toliko vrednosti, s tem da pri najemu ga samo vrneš in najameš novega.
Too good to be true. Neke pomembne podrobnosti so se izgubile s prevodom.
Kater idiot bo kupoval nove avte in jih izposojal za njižje nadomestilo, kot pa je izguba vrednosti oz. amortizacija? Le tisti, ki hoče iz velikega bogastva naredit majhno i.e. delat veliko zgubo.
Tak ekonomski nonsense se dogaja le v komunizmu, v sferi privat podjetij pa le tu in tam, tik pred propadom takšnega dobrotnika.
Zbogom in hvala za vse ribe
dzinks63 ::
Na zmanjšanju porabe delajo vsi, VW ima obetaven proojekt z XL1 kateri bi naj porabil cca 1l/100km
The production version of the innovative concept that measures 3,888 mm (158-inches) long tipping the scales at a healthy 795kg or 1,752 lbs, is motivated by a 47hp (48PS) 0.8-liter turbocharged twin-cylinder diesel engine coupled to a 27HP electric motor, a 7-speed dual-clutch transmission (DSG) and a lithium-ion battery.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Okapi ::
Too good to be true. Neke pomembne podrobnosti so se izgubile s prevodom.Ena omejitev dejansko je - 10.500 milj na leto smeš prevozit, kar znese 30 na dan. Se pravi 50 km, od oka. Ampak v bistvu kaj dosti več z električnim avtom itak ne moreš.
Drugače pa očitno podatek drži in Američani ugotavljajo:
in California particularly, the first year of driving comes close to being effectively free.
O.
SplitCookie ::
USA is by all means effectively broke as fuck
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
dzinks63 ::
Bosch je pričel z reorganizacijo obratov za proizvodnjo litij-ionskih akumulatorjev. Torej Bosch je zraven, lahko pričakujemo kakšen red na tem področju, zadeve se bodo standardizirale, tipizirale, načrtovanje bo eneostavnejše, vse skupaj se bo pocenilo.
Razvoj na omenjenem področju lahko pripelje do občutnih izboljšav z vidika časa in kakovosti polnjenja, kar sta odločilna dejavnika za uspeh vozil na električni pogon. To je eden od razlogov, da se je Daimer odločil za uporabo Boschevih sistemov za upravljanje z akumulatorjem v avtomobilu Smart EV.
Bosch kot eden od vodilnih svetovnih proizvajalcev delov in opreme za motorna vozila na trgu akumulatorske tehnologije za hibridna in električna vozila zaseda najboljši položaj. Za to skupina Bosch Group vsako leto nameni 400 milijonov evrov le sektorju elektromobilnosti. Bosch na omenjenem področju trenutno zaposluje več kot 1.100 ljudi, vključno s približno 500 strokovnjaki za akumulatorje v Nemčiji, ZDA in na Kitajskem. Prisotnost po vsem svetu za Bosch pomeni tesen stik z odjemalci na najpomembnejših svetovnih trgih e-mobilnosti.
sidd ::
dzinks63, hvala za tole! Sem že pred časom bral obsežen članek o tem, ter njihovih načrtih, pa ga več ne najdem. Torej so le nadaljevali zadevo, in ni vse propadlo. Zdaj pa se bodo nemara tudi nemški dinozavri malce bolj zganili ...
no idea for signature
signed
I
signed
I
PrimozR ::
Prve lastovke so bile drage kot žafran, se pa je že začelo dogajati, Nisan bo Leafu močno spustil ceno v Ameriki. Tam bo stal upoštevajoč subvencije cca 14KEUR, kar pa je zelo prepričljiva cena, vendar to je šele začetek, ko se bodo el. avtomobili na široko razmahnili, bodo cenejši od sedanjih klasičnih avtomobilov.
Komunizem. Jaz bi vsem ekofašistom nabil 3x znesek za elektriko da oni pokrijejo preseravanje z sončimi elektrarnami,ne pa da jim še električnih avtov subvencioniram. Sramota. Če so sposobni naredit spodobn EV ki se bo prodajal brez subvencij in z plačanim DDVjem naj ga naredijo,če ne pa naj pocrkajo.
Okej, resno, kakšno vezo ima uporaba električnih avtov s popularnostjo sončnih celic?
Problem elektrike je itak enostavne, folku je treba dopovedat, da so nuklearke načeloma varne (kar so, ampak je cel halo, ko eno ponesreči raznese), treba je graditi bolj varne (ki so praktično že zasnovane, le zgrajene še ni nobene) ter folku dopovedati, da so nujno zlo, pa naj jim bodo všeč ali pa ne. Potem problemov s sončnimi celicami kar naenkrat ne bo več.
Ostal bo pa samo še en problem. Baterije. :P
WarpedGone je izjavil:
Dokler se voziš na cviček, si neverodostojen. Lopov, ki zahteva pravično državo. Yeah, right.
Good point akšully :>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Black Dragon ::
Ker nimam časa, da preberem celotno tematiko in nevem če je bilo o temu že govora bom kljub temu linkal. Če je že bilo se opravičujem.
Skratka firma Better Place je naredila v Izraelu preizkus izmenjevalnic baterij + infrastrukturo za parkerne prostore z polnilniki. Torej avto kupiš brez baterije in z leti ohrani ceno, ker je obraba električnega motorja v primerjavi z klasičnim, ki ima 6000 več delov zanemarljiva in 8letih v primerjavi z ele. avtomobili, ki imajo integrirano baterijo (v temu primeru "mrtvo"), je avto z izmenjljivimi kot rabljen dost bolj zaželjen za novega kupca. Kupuješ kilometre in ne litre bencina, ki mu cena konstantno raste, medtem ko se baterijam kapaciteta konstantno veča. Koncept izmenjave baterij so vzeli iz letalstva, kjer so menjali bombe na lovcih Menjava baterije traja 1 minuto in cena je odvisna od naročnine podobno kot pri mobitelih, za cenejši avto dobiš avto celo zastonj. Zakupiš za 5-6 let kilometre, ker se baterijam kapaciteta konstantno veča boš lahko za isto ceno vsako leto dobil več kilometrov kar prinese firmi od naročnikov dobiček, ki lahko pokrije ceno vozila, spet podobno kot naročnina pri mobitel operaterjih, ki ti nudijo "zastonj" telefone. Najprej so storitve drage in potem vse cenejše. V predavanjih je omenil problematiko električnega omrežja.
Koncept in upam da implementacija na naših tleh (evropa) teh postaj, ki s pomočjo robota menja avtomobilsek baterije v 1min. bo presekala potrebo po fosilnih gorivih za klasične avtomobile na vsa (upam)polovico do leta 2030. Cena nafte vedno raste in kapaciteta baterij se konstantno veča, vse več kilometrov bomo lahko naredili z električnim avtomobilom napravm klasičnemu za isto ceno / kilometer. Upam da evropejci nebomo zaspali v tej tekmi, kjer so kitajci in korejci že dobro ogreti.
Spletna stran: http://www.betterplace.com/How-it-Works
Predstavitev na predavanjih:
Skratka firma Better Place je naredila v Izraelu preizkus izmenjevalnic baterij + infrastrukturo za parkerne prostore z polnilniki. Torej avto kupiš brez baterije in z leti ohrani ceno, ker je obraba električnega motorja v primerjavi z klasičnim, ki ima 6000 več delov zanemarljiva in 8letih v primerjavi z ele. avtomobili, ki imajo integrirano baterijo (v temu primeru "mrtvo"), je avto z izmenjljivimi kot rabljen dost bolj zaželjen za novega kupca. Kupuješ kilometre in ne litre bencina, ki mu cena konstantno raste, medtem ko se baterijam kapaciteta konstantno veča. Koncept izmenjave baterij so vzeli iz letalstva, kjer so menjali bombe na lovcih Menjava baterije traja 1 minuto in cena je odvisna od naročnine podobno kot pri mobitelih, za cenejši avto dobiš avto celo zastonj. Zakupiš za 5-6 let kilometre, ker se baterijam kapaciteta konstantno veča boš lahko za isto ceno vsako leto dobil več kilometrov kar prinese firmi od naročnikov dobiček, ki lahko pokrije ceno vozila, spet podobno kot naročnina pri mobitel operaterjih, ki ti nudijo "zastonj" telefone. Najprej so storitve drage in potem vse cenejše. V predavanjih je omenil problematiko električnega omrežja.
Koncept in upam da implementacija na naših tleh (evropa) teh postaj, ki s pomočjo robota menja avtomobilsek baterije v 1min. bo presekala potrebo po fosilnih gorivih za klasične avtomobile na vsa (upam)polovico do leta 2030. Cena nafte vedno raste in kapaciteta baterij se konstantno veča, vse več kilometrov bomo lahko naredili z električnim avtomobilom napravm klasičnemu za isto ceno / kilometer. Upam da evropejci nebomo zaspali v tej tekmi, kjer so kitajci in korejci že dobro ogreti.
Spletna stran: http://www.betterplace.com/How-it-Works
Predstavitev na predavanjih:
Time will tell.
Okapi ::
Koncept je bil že omenjen, tudi predebatiran. Jaz recimo mislim, da je menjava akumulatorjev odlična ideja, ki reši en kup stvari (ima sicer tudi par pomanjkljivosti, ampak bilanca je pozitivna), je pa tudi nekaj takih, ki ti bodo sedaj razložili, da je to še večja neumnost kot motorji v kolesih.
O.
O.
Valvoline ::
Vse dokler bo spodobna baterija z vsaj 300km dometa stala 25kE+ je vsaka debata okrog EVjev odveč.Pr cenah baterij se zgodba takoj konča. Brez debelih subvencij EV enostavno nima nobenih šans za preboj na trgu. Čeb E.Musk vložil svojo energijo v razvoj hibrida Ev-metan z vsaj 1/2 cene ev modela S bi že imel prodajni hit in dobiček v žepu. Če ne druga bi lahko oboje razvijal,EV in hibridno varijanto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
WarpedGone ::
Ej, vloži svoj denar in nared, kar mislš da je pravilna reč.
Jokcanje, kako je grozdje kislo, je le jokcanje.
Jokcanje, kako je grozdje kislo, je le jokcanje.
Zbogom in hvala za vse ribe
gzibret ::
Zajadrali ste offtopic. Tole sem naredil:
(a) podtemo o subvencijah sem prestavil v temo o subvencijah Subvencije v kapitalizmu da/ne
(b) podtemo o avtomobilih na stisnjen zrak sem izbrisal v celoti, saj je nekdo odprl identično temo v istem oddelku (merge žal ne deluje). Prosim, da o avtomobilih na stisnjen zrak razpravljate tam: Hybrid Air compressed cars
Ta tema je o električnih avtomobilih.
(a) podtemo o subvencijah sem prestavil v temo o subvencijah Subvencije v kapitalizmu da/ne
(b) podtemo o avtomobilih na stisnjen zrak sem izbrisal v celoti, saj je nekdo odprl identično temo v istem oddelku (merge žal ne deluje). Prosim, da o avtomobilih na stisnjen zrak razpravljate tam: Hybrid Air compressed cars
Ta tema je o električnih avtomobilih.
Vse je za neki dobr!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
sprasujem ::
Precej resna konkurenca za moje pojme električnim hibridom. Pa tudi smešen video.
http://screen.yahoo.com/hybrid-car-runs...
http://screen.yahoo.com/hybrid-car-runs...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sprasujem ()
Brane22 ::
Precej resna konkurenca za moje pojme električnim hibridom. Pa tudi smešen video.
No, točno to ( =tako rešitev, ne točno ta model) sem mel v mislih, ko sem reku, da je regenerativno bremzanje ziher izvedljivo tudi s "klasičnim" ICE...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
Brane22 ::
Eh, tudi avto na drva ej v bistvu klasičen pogon na plin.
Argument je bil, da so hibridi komplicirani in da imajo več različnih, zelo povezanih sistemov.
In da, če je že rekuperacija ta holy grail, jo lahko dosežeš tudi brez jebade s štromom.
Recimo takole kot ta Citroen/Peugeot.
Argument je bil, da so hibridi komplicirani in da imajo več različnih, zelo povezanih sistemov.
In da, če je že rekuperacija ta holy grail, jo lahko dosežeš tudi brez jebade s štromom.
Recimo takole kot ta Citroen/Peugeot.
sprasujem ::
Še en video s principom delovanja. Sicer pa kako bi blo s hibridom elektrika-zrak? Je to sploh smiselno glede na to da lahko regeneriraš z bremzanjem nazaj v elektriko?
http://www.ibtimes.com/peugeot-citroen-...
http://www.ibtimes.com/peugeot-citroen-...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sprasujem ()
WarpedGone ::
Še en video s principom delovanja. Sicer pa kako bi blo s hibridom elektrika-zrak? Je to sploh smiselno glede na to da lahko regeneriraš z bremzanjem nazaj v elektriko?
Možno? Ja.
Smiselno? Ne.
Zakaj? Za regeneracijo pri AC gnanem EV ne potrebuješ *nobenega* dodatnega HW, niti SW da stvar dela v povratni smeri i.e. zavira. Vse kar je nek parameter, katerega pri pogonu držiš v neki pozitivni vrednosti, pri regeneriranju daš na negativno vrednost in se hoče motor vrtet počasneje kot pa trmarijo kolesa. Posledično gre motor hitreje od zahtevanega in voila generiran električni tok na enaki učinkovitosti, kot pa jo maš pri 'pozitivni vrendosti'. I.e. če maš pogon v povprečju 80% učinkovit, maš tut regeneracijo 80% učinkovito. Perfekcija.
Za regeneracijo na stisnjen zrak pa nucaš zraven še zračno črpalko, ki lahko deluje tudi kot motor in imaš dodatno težo, mehansko obrabo, gretje in učinkovitost na ravni ICE motorja. Mizerija.
Učinkovitost AC pogona je ultimativna. Ničesar mehanskega se ji ne mora niti približat, kaj šele presečt.
Povsem druga pesem pa je, če se stisnjen zrak uporabi poleg oz v ICE motorju, ki je že itak 'navadna' plinska črpalka. Dodat je treba "le" nekaj ventilov in nekaj litrski hranilnik stisnejega zraka. To je bistveno cenejše in lažje od dodatnega elektromotrja in baterij. Kakšna ideja, zakaj se to ne uporablja v širšem obsegu? 5% višja učinkovitost med vožnjo je razlika med 7 in 6,5 porabe, največ pripomore v slower/faster režimu vožnje, ki prevladuje v mestih.
Tkole na suho ima tak hibrid bistveno več smisla in elegance kot ICE + EM variante.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
CaqKa ::
WarpedGone je izjavil:
Povsem druga pesem pa je, če se stisnjen zrak uporabi poleg oz v ICE motorju, ki je že itak 'navadna' plinska črpalka. Dodat je treba "le" nekaj ventilov in nekaj litrski hranilnik stisnejega zraka. To je bistveno cenejše in lažje od dodatnega elektromotrja in baterij. Kakšna ideja, zakaj se to ne uporablja v širšem obsegu? 5% višja učinkovitost med vožnjo je razlika med 7 in 6,5 porabe, največ pripomore v slower/faster režimu vožnje, ki prevladuje v mestih.
Tkole na suho ima tak hibrid bistveno več smisla in elegance kot ICE + EM variante.
pa koga imaš ti za norca?
najprej se hočeš skregat ker ni kabla, ki bi ga lahko potegnil od motorja čez roko do krmilnika...
potem zastopaš mnenje, kako je pogon ki dela na 300bar stisnjenega zraka neprimeren in češ da ni takih ventilov...
potem pa obrneš igro pa je zadeva kar naenkrat "le nekaj ventilov in nekaj litrski hranilnik stisnejnega zraka"
WarpedGone ::
Če ti ni nič jasno, ti pač ni nič jasno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: SmeskoSnezak ()
dzinks63 ::
Kar nekaj mest je že izbralo električna vozila za taksije, tudi Švicarji v Zürichu so se odločili za Nissan Leaf .
Na začetku bo za taksi prevoze namenjenih deset vozil Nissan LEAF. Že sredi leta 2013 se jim bo pridružilo še deset. Od leta 2015 pa bo vsaj 15 odstotkov taksijev v Zürichu električnih. Do takrat bo po mestu dodobra razvejano omrežje hitrih polnilnih naprav, ki zmorejo prazne akumulatorje napolniti od 30 do 80 odstotkov polnosti v pičlih 15 minutah. Med poglavitne cilje vzpostavljanja voznega parka zelenih vozil sodi poleg zmanjšanega izpusta CO2 v sektorju taksi vozil, tudi prikaz in potrditev, da so električna vozila že na voljo kot učinkovita alternativa konvencionalnim avtomobilom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
WarpedGone ::
Kar nekaj mest je že izbralo električna vozila za taksije, tudi Švicarji v Zürichu so se odločili za Nissan Leaf .
Taksi službe in podobni intenzivni in organizirani prevozni sistemi, bi si kljub vsem minusom samega principa lahko omislili menjavanje baterij in od tega imeli korist. Flota vozil je (lahko) precej uniformna, menjalne postaje zadostujejo v glavni bazi/servisu oz ene par njih v večjih mestih/predelih.
Še vseeno je pa smotano vsakih 130km (Leaf) hodit po drugo baterijo (Leaf tega sploh sposobn ni). Teslin Model S z 60kWh baterijo in 300km dosega zgleda bol primeren za tako zgodbo. Je pa začetna investicija v vzpostavitev flote absurdno velika, ne vem pa kako absurdno velike cifre taksiji plačuje za bencin/nafto v mestni stop-n-go vožnji s super učinkovito porabo 10+ l/100km.
Zbogom in hvala za vse ribe
dzinks63 ::
Problem menjave baterij so rešili s hitrim polnjenjem.
Tudi če bi menjavali baterije, to traja nekaj časa, zahteva še bolj kompleksno infrastrukturo kot hitro polnilne postaje z elektično energijo. Švicarji so se pač odločili v sedanjem času za najoptimalnejšo rešitev, v prihodnje bo mogoče drugače, ko bodo baterije kot standardne za vse avtomobile in se jih bo lahko na hitro menjavalo bp.
bo po mestu dodobra razvejano omrežje hitrih polnilnih naprav, ki zmorejo prazne akumulatorje napolniti od 30 do 80 odstotkov polnosti v pičlih 15 minutah.
Tudi če bi menjavali baterije, to traja nekaj časa, zahteva še bolj kompleksno infrastrukturo kot hitro polnilne postaje z elektično energijo. Švicarji so se pač odločili v sedanjem času za najoptimalnejšo rešitev, v prihodnje bo mogoče drugače, ko bodo baterije kot standardne za vse avtomobile in se jih bo lahko na hitro menjavalo bp.
WarpedGone ::
Problem menjave baterij so rešili s hitrim polnjenjem.
Daleč od tega.
Hitro polnjenje == hitra smrt baterij == občutna podražitev celega sistema.
P.S.
Hitro polnjenje je uporabno nekako tako kot rezervna guma. Ko zagusti, je fino da obstaja možnost.
To počet nekajkrat dnevno pa ni sprejemljivo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Gregor P ::
Najbolj optimalna in najhitrejša, vsaj kratkoročna rešitev za taksiste je, da vozila predelajo na plin
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
SplitCookie ::
Zakaj? Za regeneracijo pri AC gnanem EV ne potrebuješ *nobenega* dodatnega HW, niti SW da stvar dela v povratni smeri i.e. zavira. Vse kar je nek parameter, katerega pri pogonu držiš v neki pozitivni vrednosti, pri regeneriranju daš na negativno vrednost in se hoče motor vrtet počasneje kot pa trmarijo kolesa. Posledično gre motor hitreje od zahtevanega in voila generiran električni tok na enaki učinkovitosti, kot pa jo maš pri 'pozitivni vrendosti'. I.e. če maš pogon v povprečju 80% učinkovit, maš tut regeneracijo 80% učinkovito. Perfekcija.
Lol what ?
Asinhronc ne bo pola kurca šljivil tvoje logike o regeneraciji če mu gor ne pritisneš napetosti, s katero boš induciral napetost v ostalih navitjih iz katerih potem pumpaš ven štrom.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
WarpedGone ::
Pozabil si dodat še, da je voda mokra...
Zakaj tratiš svoj in naš čas s povsem irelevantimi pripombami?
Zakaj tratiš svoj in naš čas s povsem irelevantimi pripombami?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: CaqKa ()
SplitCookie ::
Because your reasoning is stupid, that's why
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
WarpedGone ::
I rest my case.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: CaqKa ()
TribesMan ::
Split... toliko časa beri post od Warpeda, da boš dojel, kaj je napisal.
Po informacijah mojega strica, ki opravlja tako službo v Ljubljani, je poraba 8l. Merc E220 W212 Automatik.
ne vem pa kako absurdno velike cifre taksiji plačuje za bencin/nafto v mestni stop-n-go vožnji s super učinkovito porabo 10+ l/100km
Po informacijah mojega strica, ki opravlja tako službo v Ljubljani, je poraba 8l. Merc E220 W212 Automatik.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)