» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
112 / 1133
»»

Brane22 ::

Končno prvi zanimiv zelen Prius:

Prius Solution


>:D

jype ::

Men zgleda super, sam ker priusa ne nucam, tut tega ne bom kupu :)

Boeing ::

Očitno se tudi v us of a, tako kot pri nas, nekateri ne morejo sprijazniti z dejstvom, da je toyota s hibridi pač zadela žebljico na glavico, da so dobri, da jih noro dobro prodaja in da jih imajo ljudje radi.

Get over it, it's just a car...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

WarpedGone ::

Originally Posted by audience member :
Honda, Mercedes have both said that they clearly feel that hydrogen fuel cells are the the future [Elon scoffs], but I believe strongly in batteries (I know!). Why do you think that they are so committed to hydrogen as the next step, whereas batteries, I really feel like we could make this happen?


Elon Musk:
I don't really know, because the math is so super-obviously in favor of batteries, that it's like staring facts in the face and saying they're not true.

If you take the best-case scenario for a fuel cell -- assume it's fully optimized, so you envelope it from a physics standpoint, and give it the best-case situation -- how does that compare to state-of-the-art lithium-ion, or current lithium-ion in production?

It loses.

So it's like, success is not one of the possible outcomes, why embark upon that? It's crazy.

I think they felt for a long time that there was this need to be doing something, and since fuel cells were 10 years in the future and always would be, then they could always say that they were working on fuel cells, and that would always satisfy people.

Tesla called it "fool cells".


Ko vam bo naslednjič kdo prodajal, da je vodik tehnologija prihodnosti, da boste razumel kaj hoče res povedat -
"za tale vodik folk verjame da je kul, zato pač pobiram dnar, katerga nam države mečejo v obraz"
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Aja, tole zgoraj je iz precej zanimivga interviewa z Elonom Muskom.

Če bomo mel res velko srečo, bo tipu poleg osvojitve marsa uspelo vzpostavit tudi čistotapravo omrežje visokohitrostnih vlakov v vakumskih ceveh. O tem smo govorili že tudi tu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Samo ne v naslednjih 30 letih. S tem da hodit na Mars je itak samo brezvezno zapravljanje denarja, ker nismo ničesar gor pozabili.;)

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

Razen za ljudi z okvarjenimi sklepi ipd - kjer 100kg človek tehta le 38kg.

Plus, Who the hell are you to stop other people from going to mars?
Se povsem strinjam, da se državni proračuni ne smejo mešat zraven, če pa hoče kdo to privat narest - please do.

Nedumljivo za totalitariste po srcu in duši.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Tudi zasebniku imam pravico povedati svoje mnenje, da zapravlja denar. Lahko mu celo svetujem, za kaj bi ga bilo bolje porabiti. Če pa ti v mojem pisanju kje vidiš kakšno zapovedovanje, je to izključno posledica tvojega totalitaristično-desničarskega načina razmišljanja, ki ga sicer na vse pretege poskušaš skriti, ampak ne gre.>:D

O.

Boeing ::

Okapi je izjavil:

Samo ne v naslednjih 30 letih. S tem da hodit na Mars je itak samo brezvezno zapravljanje denarja, ker nismo ničesar gor pozabili.;)

O.


Pozabli sicer res ne, je pa gor ogromno stvari (oz. snovi), ki bi nam prišle precej prav. In to v velikih količinah.

Enivej, se pa sicer strinjam z Muskom. Fuel-cell je navadno sranje za farbat množice, spodbujajo pa ga naftni lobiji. Ne pozabit, naftarji hočejo da avto natankate (s čim točno pa jim je, dokler oni dobavljajo, čisto vseeno), ne napolnite.

Kul ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

WarpedGone ::

Đankiju je največja groza misel, da ne bo več dobival šusa po ustaljeni poti. It goes deep.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Zdaj pa si predstavljal, da bi živeli na planetu, kjer bi ne poznali bencina. Imeli bi avte na elektriko. Ljudje bi se pač sprijaznili, da so akumulatorji dragi in težki, da jih je treba za 2 uri vožne 8 ur polnit ... Potem bi pa nekdo odkril bencin in naredil bencinski motor. Prava revolucija, tankaš 5 minut in se voziš 12 ur, začetni strošek nakupa avtomobila je pol nižji ... Na alternativnem slo-techu bi sigurno nastala tema zakaj so bencinski avtomobili prava stvar, na tistem planetu pa bi se bencinski avti sigurno prijeli 10x hitreje, kot se električni na našem.

Pozabli sicer res ne, je pa gor ogromno stvari (oz. snovi), ki bi nam prišle precej prav. In to v velikih količinah.
Zdaj pa še povej eno tako.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

SmeskoSnezak ::

Okapi je izjavil:

Zdaj pa si predstavljal, da bi živeli na planetu, kjer bi ne poznali bencina. Imeli bi avte na elektriko. Ljudje se ne bi pač sprijaznili, da so akumulatorji dragi in težki, da jih je treba za 2 uri vožne 8 ur polnit ... in bi težili k temu, da tehnologijo izpopolnijo. Baterije postanejo lažje in avti se zelo pocenijo, začnejo masovno izdelovati. Odkrije se tudi način takojšnega "tankanja" v manj kot minuti in z dodatno tehnologijo poveča doseg. Potem bi pa nekdo odkril bencin in naredil bencinski motor. Prava revolucija, tankaš 5 minut in se voziš 4 ure ter tako onesnažuješ okolje, začetni strošek nakupa avtomobila bi bil vsaj dvakrat večji na začetku, saj gre za novo odkritje in bi moral vse ljudi privabiti, itd. ... Na alternativnem slo-techu bi sigurno nastala tema zakaj so bencinski avtomobili prava stvar, na tistem planetu pa se nikoli ne bi bencinski avti prijeli, kot se trenutno električni na našem.

O.


Tako, sem popravil tvojo zgodbo, da bo bolj pravilna.
@ Pusti soncu v srce... @

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Mogoče v tvoji domišljiji.>:D

O.

SmeskoSnezak ::

Ne, kvečjemu v tvoji čudni logiki :P
@ Pusti soncu v srce... @

Pyr0Beast ::

1-minutno tankanje is never gonna happen, razen če hočeš za sabo potegniti celotno elektroenergetsko omrežje :)
Al se boš pa kar direkt na daljnovod priklopil ?
1MW :)

Also: Kaj več od litijevih baterij prišli ne bomo. To je nekak to - the end
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

jype ::

Pyr0Beast> 1-minutno tankanje is never gonna happen

Bencin je treba vozit okol pol planeta, pa zgleda to nenadoma ni več tak problem kot je bil leta 1850.

Okapi ::

pa zgleda to nenadoma ni več tak problem kot je bil leta 1850.
Seveda ni. Poglej malo, s kakšnimi parniki so se vozili pred 150 leti in kakšne supertankerje imamo danes. + večtisoč kilometrski naftovodi.

1-minutno tankanje is never gonna happen, razen če hočeš za sabo potegniti celotno elektroenergetsko omrežje
To sicer ne drži, ker še vedno mislim, da se bo slej ko prej standardizirane akumulatorje menjalo na "črpalkah".

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

Okapi, realnost se nate ne ozira.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Ja, realnost tebe vpraša, kako bo.>:D

O.

WarpedGone ::

Nekatere ideje so tako očitno brezvezne, da ji ni treba.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Okapi je izjavil:

1-minutno tankanje is never gonna happen, razen če hočeš za sabo potegniti celotno elektroenergetsko omrežje
To sicer ne drži, ker še vedno mislim, da se bo slej ko prej standardizirane akumulatorje menjalo na "črpalkah".

O.

Kar misli. Not gonna happen. Še za plin imaš mislim da like 5 različnih standardov črpalk IN priključkov.

Pyr0Beast ::

No vidiš kok so črnuhi (ICE) v tem boljši. One size fits all !

Sam da je luknja pa se nafila.

Ne pa miljavžnt različnih priključkov pa konektorjev.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Wrong, poskus tankat nafto na pumpi namenjeni tovornjakom.
Ne gre not.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Če avtobus tanka na benzinski - I don't see an issue.

Poleg tega je narediti luknjo malo večjo - pie easy
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

M-XXXX ::

WarpedGone je izjavil:

Wrong, poskus tankat nafto na pumpi namenjeni tovornjakom.
Ne gre not.

Ubistvu gre, vsaj na Trebanskem OMW-ju:P

jype ::

Sej pr štromu je tut sam plus pa minus, kva trabunjate.

Pyr0Beast ::

jah od česa se bodo pa đankiji zadeval pol če ne od benza ?

Viš, izgubljena poslovna priložnost
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

spet je čas da nekdo reče da ni proste vtičnice v povprečni garaži za ev vozilo

CoolBits ::

Pr meni je ni... niti garaže.

Pyr0Beast ::

Matev je izjavil:

spet je čas da nekdo reče da ni proste vtičnice v povprečni garaži za ev vozilo


Who cares. tak ko so potegnili optiko bodo potegnili še štrom do teh vozil.

Sam če si bodo zmišljevali pa da bo vsak dripec imel svoj kabel pač ne bo šlo
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dzinks63 ::

Razvoj baterij gre naprej, tudi IBM dela na tem,

!

v prihodnje se obljublja baterije s keterimi bo možno prevoziti v enem kosu 800km, zadeva je v preizkušanju, masovno pa bi prišle v avtomobile leta 2020+, enako pravi VW, očitno se bo po letu 2020 zaćela masovna preobrazba voznega parka.

800km dosega obljubljajo tudi z Fuel cell

The combined concept with fuel cells solution in a battery electric vehicle will bring significant end-user and customer benefits in comparison with existing diesel generators and lead-acid battery solutions:

A range of at least 800 km - 4 times longer than the average electric vehicle.
A refueling time of less than 3 minutes - similar to gasoline cars today.
Possibility to utilise the existing Energy infrastructure and distribution system - enabling a low cost introduction and an overall cost effective fuel economy.
Highly valuable waste heat for cabin heating/cooling with a combined efficiency above 80 %.
A longer lifetime of the batteries due to a more stable State Of Charge (SOC).


Dogaja se in to na polno, elektrika je vir prihodnosti in to v vseh pogledih, današnja tehnologija se bo preselila v muzeje.

CoolBits ::

Cimprej kupujte EV, da cene ostalih goriv padejo.

Pyr0Beast ::

Vir?

Li-air je fail zaradi ogromne količine kisika ki ga rabiš. Pa še CO2 ti verjetno ubije vse skupaj.
Da ne omenimo morebitne inhibicije vse skupaj s kakšnim žveplom ali čim podobnim. Laboratorjiski pogoji, tam bo lavfalo. Cesta - težka.

Sploh pa so reakcije oksidacije in redukcije blazno neučinkovite. So tiste s premetavanjem litijevih ionov mnogo boljše.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

CoolBits ::

Vir?? Logika, ce se bo manj goriva prodalo zaradi EV, mu bo cena padla.

pegasus ::

Daedalus ::

Še malo (delno) offtopic (se opravičujem, če je bilo že omenjeno, temo spremljam bolj kampanjsko) - električni dirkalnik Nobuhira "Monster" Tajime, s katerim je hotel porušiti lasten rekord pri vzponu na Pikes Peak... sicer mu ni uspelo, ker se je med vožnjo EV samozažgal.

Je pa vseeno fino gledat onboard s kvalifikacij.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

gensi ::

Očitno v prihodnje lahko pričakujemo tudi zares hitro polnjenje baterij: http://www.racunalniske-novice.com/novi... . Šibki člen polnjenja torej ne bo več baterija.

WarpedGone ::

Šibki člen polnjenja še nikoli ni bila baterija.
3kW je samo 3kW.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

100kWh je nujna zaloga energije za EV z neproblematičnim dosegom (> 600km).

Da to nafilaš v eni minuti, potrebuješ 6 megawatni priključek. Ker pa takšno poljnjenje nikakor ni brez izgub, se pod 10 MW priključkom nimaš kaj pogovarjat. EV se pač nikakor ne bodo polnili na enak način kot tankaš bencin - da zapelješ v neko svetišče in v par minutah zadevo nafilaš iz 0 na 600km dosega. Al pa jurja, če maš dizla.

EVje se bo polnilo "počasi", takrat ko ga pač ne boš potreboval, ko te bo čakal na parkirplacu ali še raje v domači garaži. Predvsem pa s polnjenem ne boš odlašal do lučke za rezervo, tko kot delaš z bencinarjem/dizlom - ker je obisk tankštele motnja, katere se izogibaš dokler se le da. Polnil boš sproti vsako noč in/ali vsak obisk trgovinskega centra, kinodvorane, službe, itd.
Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

Vsakdo, kateri se ima vsaj malo rad in se nekajkrat na leto odpravi na daljše potovanje si ga razdeli na etape. Voziš cca 2x po 2 uri in si vsakič privoščiš 10-15 min počitka. Pri tretjem postanku greš kaj pojest zato je počitek tam 30-45 min. Torej med dvema postankoma narediš tam 300 km. V 15 minutah se pa baterija dopolni s kar nekaj energije.

Ko bodo spravili dejanske dosege elktričnih avtomobila tam na 400...500 km in namestili zadostno število polnilnih postaj se bodo z ogljikovodičnimi avtomobili vozili le še v državah tretjega sveta, saj bo razviti svet podobno kot kajenje prepovedal uporabo ogljikovodikov v vozilih.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

nekikr ::

Kar sanjaj. To so tvoje izkušnje, meni se je pa "mudilo" in sem brez problema prišel na švedsko z dvema postankoma po 10 minut. Tudi na madžarsko in naprej na češko in nazaj sem že prišel s samo enim obveznim postankom. Sedaj, ko so avtomobili precej dobri in udobni ni neke potrebe po daljših postankih. Ja, seveda, saj pride prav, ampak 300km dometa in potem _obvezno_ polnjenje pa ni nobena alternativa. Ko bo zadeva boljša potem pa bo kot praviš. Ampak kdaj bo to je pa veliko vprašanje.

WarpedGone ::

Če bi se ti res mudilo, bi šel z letalom.
Ko bo zadeva boljša potem pa bo kot praviš.

Bolša je že danes, sam ti nimaš dost dnarja da bi si to lahko privoščil.
Zbogom in hvala za vse ribe

bluefish ::

Toliko o alternativi.

Daedalus ::

Sedaj, ko so avtomobili precej dobri in udobni ni neke potrebe po daljših postankih.


Avto je boljši, ti si pa isti...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

Če bi se ti res mudilo, bi šel z letalom.
Ko bo zadeva boljša potem pa bo kot praviš.

Bolša je že danes, sam ti nimaš dost dnarja da bi si to lahko privoščil.


Veš poba, včasih ne dobiš letalskega prevoza iz danes na jutri. Kaj pa če imam dovolj denarja, pa nisem tako neumen, da bi za malo daljši eco-penis preplačal prevozno sredstvo za faktor vsaj 20 (če govoriva o avtomobilu, ki bi bil resnično alternativa)?

WarpedGone ::

Se pravi, se voziš v vsaj 10 let starem malčku za 5 jurjev (nove cene)?
Če se voziš v čemurkoli dražjem, si plačal za macho-penis.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Do sedaj se je prodalo vse kar se je naredilo na el. pogon. Prvi kateri ima probleme je Mitsubishi z proizvodnjp dvojćkov Citroenov C-Zero in Peugeotov iOnov. Torej trg je postal previdnejši, izbićnejši, saj se vidi kaj ponuja konkurenca. Potrebno bo odreagirati malo drugače, ne pa kar na horuk, saj trg pokupi vse.

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

Se pravi, se voziš v vsaj 10 let starem malčku za 5 jurjev (nove cene)?
Če se voziš v čemurkoli dražjem, si plačal za macho-penis.

Čeprav bi si lahko privoščil kaj boljšega, se vozim v povsem preprostem avtomobilu višjega srednjega razreda. Zakaj nimam Panamere? Ker se mi zdi potrata denarja. Zakaj nimam takega avtomobila kot praviš ti? Zaradi daljših službenih poti. Če greš torej od neprimernega malce gor in od preveč razkošnega malce dol, si tam kjer je neko ravnovesje in kar dejansko potrebuješ. Če mi pa za ta denar pripelješ alternativni električni avtomobil, ga pa vzamem takoj. Pa ne samo enega.

WarpedGone ::

Zaradi daljših službenih poti.

Na katere s kliotom nikakor ne moreš, ker crkne pred ciljem al kaj?
Tvoja izbira je glih enako subjektivna kot od kolega, ki za službene poti krvavo potrebuje omenjeno panamero, karkoli cenejšega zanj ni OK. Na koncu smo spet pri kislem grozdju, da 40.000 EUR pač ne daš za EV, čeprav za kako benflo nebi mel takih zadržkov.

Nič narobe s tem, sam lepo je če naglas priznaš, da izbira avta ni le rezultat objektivnih številk (rezultat česa je lahko se splača/se ne splača) ampak nanjo MOČNO vplivajo želje, kaj bi sploh rad imel in kaj se ti dopade, kaj pa ne. Zraven dodaš še inherentno nagnjenost za/proti novostim pa maš rezultat.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

100kWh je nujna zaloga energije za EV z neproblematičnim dosegom (> 600km).

Da to nafilaš v eni minuti, potrebuješ 6 megawatni priključek. Ker pa takšno poljnjenje nikakor ni brez izgub, se pod 10 MW priključkom nimaš kaj pogovarjat. EV se pač nikakor ne bodo polnili na enak način kot tankaš bencin - da zapelješ v neko svetišče in v par minutah zadevo nafilaš iz 0 na 600km dosega. Al pa jurja, če maš dizla.

EVje se bo polnilo "počasi", takrat ko ga pač ne boš potreboval, ko te bo čakal na parkirplacu ali še raje v domači garaži. Predvsem pa s polnjenem ne boš odlašal do lučke za rezervo, tko kot delaš z bencinarjem/dizlom - ker je obisk tankštele motnja, katere se izogibaš dokler se le da. Polnil boš sproti vsako noč in/ali vsak obisk trgovinskega centra, kinodvorane, službe, itd.

Tudi bencinarja/dizla ne zapelješ na svetišče. Ga pa zapelješ na črpalko, če želiš tankati. Če je pa črpalka zate svetišče, si pa nekje po poti v glavi nekaj pomešal in ne veš, katero stran zagovarjaš.

WarpedGone je izjavil:

Zaradi daljših službenih poti.

Na katere s kliotom nikakor ne moreš, ker crkne pred ciljem al kaj?
Tvoja izbira je glih enako subjektivna kot od kolega, ki za službene poti krvavo potrebuje omenjeno panamero, karkoli cenejšega zanj ni OK. Na koncu smo spet pri kislem grozdju, da 40.000 EUR pač ne daš za EV, čeprav za kako benflo nebi mel takih zadržkov.

Nič narobe s tem, sam lepo je če naglas priznaš, da izbira avta ni le rezultat objektivnih številk (rezultat česa je lahko se splača/se ne splača) ampak nanjo MOČNO vplivajo želje, kaj bi sploh rad imel in kaj se ti dopade, kaj pa ne. Zraven dodaš še inherentno nagnjenost za/proti novostim pa maš rezultat.

Ne, ker je vožnja s 5+ metrsko limuzino bistveno bolj udobna. BISTVENO bolj udobna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()
««
112 / 1133
»»