» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
113 / 1139
»»

nekikr ::

No, če greva po tej poti, potem avta niti slučajno ne rabiš. Imaš noge, torej greš lahko kamorkoli. Če se naučiš še plavati ni noben kraj predaleč in vse kar je več od bose hoje je luksuz.

Da je pa vsaka izbira tudi precej subjektivna je pa seveda logično, nič novega. Tu je samo vprašanje, ali boš dal za eco-penis 20x več denarja kot za "identičen" ICE avtomobil. Naj te spomnim, da razlika v ceni med Cliom in luksuznim avtomobilom višjega srednjega razreda ni niti slučajno tako velika kot je, če primerjaš tale moj avtomobilček z električnim ekvivalentom. Preden spet začneš nekaj o BMWjih in kislem grozdju pa mi pokaži eno alternativo takemu avtomobilu o katerem je zdaj govora za 40.000€, da ne boš samo pametoval brez osnove, ker to pa ni lepo.

Nič narobe s tem, sam lepo je če naglas priznaš, da izbira avta ni le rezultat objektivnih številk (rezultat česa je lahko se splača/se ne splača) ampak nanjo MOČNO vplivajo želje, kaj bi sploh rad imel in kaj se ti dopade, kaj pa ne. Zraven dodaš še inherentno nagnjenost za/proti novostim pa maš rezultat.

Saj priznam, kako pa? Za vsako stvar priznam, da je posledica tega. Ampak še vedno ne spremeni dejstva, da za normalen denar nimaš alternative avtomobilu, ki sem ga omenil zgoraj. Heck, še alternative Cliu nimaš (ker 40k€ pač ni alternativa).

WarpedGone ::

Avtomobil ki smrdi, ropota in se nonstop trese ni sprejemljiv. Kaj mi torej preostane? EV.

Hec je samo to, da ste na določen nabor minusov tako zelo navajeni, da vam niso noben problem več in jih ne vidite.

Kako zelo smešen je kolesar, ki stoji pred semaforjem in vrti pedala samo zato, da bo lahko kasneje speljal? Absurd. ICE motor je ravno enak absurd a je ta vic že tako star, da se mu nihče več ne smeji. (Pravi) EVji niso dražji ampak boljši od ICE alternative.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Avtomobil ki smrdi, ropota in se nonstop trese ni sprejemljiv. Kaj mi torej preostane? EV.

Če so to tvoje prioritete, potem definitivno.

Hec je samo to, da ste na določen nabor minusov tako zelo navajeni, da vam niso noben problem več in jih ne vidite.

Če je minus ta, da ne morem uporabljati stvari za tisto za kar je namenjena, potem to ni neka navajenost ampak minus, ki onemogoči uporabljanje naprave za njen primarni namen. Najbrž ne bi kupil telefona, ki je sicer narejen iz lesa in je razgradljiv, če bi pa posledično z njim lahko govoril le 5 minut potem bi bil pa prazen.

(Pravi) EVji so močno preveč jebeno dražji (da bi bilo lahko govora o kakršnikoli alternativi za maso) in boljši od ICE alternative.

Popravljeno.

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Avtomobil ki smrdi, ropota in se nonstop trese ni sprejemljiv. Kaj mi torej preostane? EV.

Hec je samo to, da ste na določen nabor minusov tako zelo navajeni, da vam niso noben problem več in jih ne vidite.

Kako zelo smešen je kolesar, ki stoji pred semaforjem in vrti pedala samo zato, da bo lahko kasneje speljal? Absurd. ICE motor je ravno enak absurd a je ta vic že tako star, da se mu nihče več ne smeji. (Pravi) EVji niso dražji ampak boljši od ICE alternative.

Nope, bencinar ;)

Kolesar pa niti ni tako smešen. Poglej malo okoli sebe. Pred tekmami to počnejo celo brez semaforjev! :P

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

Avtomobil ki smrdi, ropota in se nonstop trese ni sprejemljiv. Kaj mi torej preostane? EV.

Konj. In instant vrnitev v stoneage.

Malajlo ::

Fant ima probleme s tem, da dobi 40k EUR vreden avto po 5 letih za 6k. In to potem primerja z novim priusom iz fabrike, ki je, kot tak predrag zanj.
Dizl je cenejši, pa sem svoji ženi kupil avto na metan, ker dela manj škode, pa na kratkih razdaljah otrokom prej piha topel zrak v noge kot pri dizlu. Tudi pri -15.
Pa če bi bi imeli tak kombi na elektriko, bi se še za kakega jurja, dva stegnil zraven. Ker občutek, da za tabo samo voda kaplja, je fajn.
Metan/dizl za ICE na dolge ture in e-xyz za po mestu tistih 50km na dan. A je to znanstvena fantastika? Jaz takoj vzamem za svoje.
(s tem da metana imamo za pol stoletja, olja pa precej manj)

PrimozR ::

Malajlo je izjavil:

Fant ima probleme s tem, da dobi 40k EUR vreden avto po 5 letih za 6k. In to potem primerja z novim priusom iz fabrike, ki je, kot tak predrag zanj.
Dizl je cenejši, pa sem svoji ženi kupil avto na metan, ker dela manj škode, pa na kratkih razdaljah otrokom prej piha topel zrak v noge kot pri dizlu. Tudi pri -15.
Pa če bi bi imeli tak kombi na elektriko, bi se še za kakega jurja, dva stegnil zraven. Ker občutek, da za tabo samo voda kaplja, je fajn.
Metan/dizl za ICE na dolge ture in e-xyz za po mestu tistih 50km na dan. A je to znanstvena fantastika? Jaz takoj vzamem za svoje.
(s tem da metana imamo za pol stoletja, olja pa precej manj)

Kako za tabo pri elektriki kaplja samo voda? Mešaš vodik in baterije, kajne?

Če se veliko voziš na kratke razdalje, je bencin/plin seveda BISTVENO boljša izbira. Pri 100 km na dan pa jasno ne več.

-valvoline- je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Avtomobil ki smrdi, ropota in se nonstop trese ni sprejemljiv. Kaj mi torej preostane? EV.

Konj. In instant vrnitev v stoneage.

Konj smrdi. In trese tudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

guest #44 ::

Avti na plin pa bi res lahko že enkrat prišli v veleuporabo. Zrak v mestih bi se ponovno precej izboljšal, pa tud katalizatorji IMO bi se manj obrabljali.

Malajlo ::

Kako za tabo pri elektriki kaplja samo voda? Mešaš vodik in baterije, kajne?

Mislil sem iz auspuha, ko se peljem na plin, ne na štrom. Urejanje teksta na telefonih je jajc.
(tudi co2 sem pozabil dodati)

nekikr ::

Fant ima probleme s tem, da dobi 40k EUR vreden avto po 5 letih za 6k. In to potem primerja z novim priusom iz fabrike, ki je, kot tak predrag zanj.

Zakaj si pa ti prvi, ki je omenil tako neumno primerjavo?

Sicer pa seveda, da je plin oz. tudi elektrika za kratke razdalje boljša izbira, nič novega. Problem je samo v tem, da rabiš imeti dva avtomobila, medtem ko pri ICE rabiš enega. Če bi bila cena tega drugega avtomobila primerna, potem ni problema. Če je pa cena drugega el. avtomobila 4x višja od enakega drugega ICE avtomobila je pa problem, ker si masa tega ne more privoščiti. In brez teh neumnih komentarjev, da prodajo vse kar izdelajo. Ja, ker je proizvodnja zelo majhna v primerjavi z ICE.

PrimozR ::

Malajlo je izjavil:

Kako za tabo pri elektriki kaplja samo voda? Mešaš vodik in baterije, kajne?

Mislil sem iz auspuha, ko se peljem na plin, ne na štrom. Urejanje teksta na telefonih je jajc.
(tudi co2 sem pozabil dodati)

Tako je, pa kaj drugega tudi. Plin je čistejši, ni pa magičen. 100% izgorevanje je v realnih pogojih nemogoče doseči.

Pyr0Beast ::

Plin je natanko ista packarija kakor bencin, dizel ali premog
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Malajlo ::

Iz CH4 pa O2 lahko dobiš samo co2 in H2O. Ne ostajajo še molekule benzena, recimo.
Tako je tudi e-avto ok, če ga futra vse drugo, samo TEŠ ne.
Če je smisel e- v tem, da ne onesnažujemo s samo vožnjo.

jype ::

Smisel je predvsem v tem, da je okolje manj obremenjeno tam, kjer je prometna obremenitev znatna in škodljivi vplivi trenutno ogromni.

WarpedGone ::

Iz CH4 pa O2 lahko dobiš samo co2 in H2O.

Sveta preproščina...
Dobiš še celo plejado drugih spojin v tekočem in trdnem stanju odvisno od parametrov izgorevanja. Plin se postavlja previsoko na piedestal čistosti. Sploh ker je še bolj neuporaben kot elektrika - doseg z enim polnjenjem je približno enak, polnilne postaje so pa zelo redke. Vsak drug dan ne mislim viset 15 minut na pumpi plina. Štrom pa lahk tankam vsako noč doma. Pa še marsikje drugje tudi.

Smisel je predvsem v tem, da je okolje manj obremenjeno tam, kjer je prometna obremenitev znatna in škodljivi vplivi trenutno ogromni.

Še bolj pa v tem da imaš enega namesto enega milijona filtrov, kar je za precej velikostnih razredov bolje obvladljiv problem. Posledično tudi njegova lokacija ni tako zelo pomembna ampak zaradi not-in-my-backyard refleksa se zadeve postavi "daleč stran". Obstaja razlog da z električnimi avomobili lahko furaš tudi tam, kjer s smrdljivimi ropotuljami ne smeš in to ni le politika.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Jype: tako je. Naj Kitajci crkujejo, ko jim prekopavajo državo zaradi kovin za baterije, ne pa da imamo mi tu slabši zrak. Ta ekološka osveščenost mi je en tako čuden pojav: če prevališ vse sranje na soseda, si kar naenkrat green in eco. Ampak zastonj kosila še nisem nikjer dobil :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

PrimozR ::

Malajlo je izjavil:

Iz CH4 pa O2 lahko dobiš samo co2 in H2O. Ne ostajajo še molekule benzena, recimo.
Tako je tudi e-avto ok, če ga futra vse drugo, samo TEŠ ne.
Če je smisel e- v tem, da ne onesnažujemo s samo vožnjo.

Če imaš samo CH4 in O2. Pa nimaš. Zrak je iz več kot dveh tretjin dušik, ki se na par 100 stopinjah lepo veže z drugimi elementi.

Malajlo ::

NOx te ne ubijejo. Nepopolno izgoreni ostanki težjih ogljikovodikov pač.

jype ::

nekikr> Jype: tako je. Naj Kitajci crkujejo, ko jim prekopavajo državo zaradi kovin za baterije

Misliš Kanadčani? Ne. Industrijo se lahko lokalizira in sanira, prometnih emisij se pa ne da.

Pyr0Beast ::

PrimozR je izjavil:

Malajlo je izjavil:

Iz CH4 pa O2 lahko dobiš samo co2 in H2O. Ne ostajajo še molekule benzena, recimo.
Tako je tudi e-avto ok, če ga futra vse drugo, samo TEŠ ne.
Če je smisel e- v tem, da ne onesnažujemo s samo vožnjo.

Če imaš samo CH4 in O2. Pa nimaš. Zrak je iz več kot dveh tretjin dušik, ki se na par 100 stopinjah lepo veže z drugimi elementi.


Tudi kisik se lepo veže z drugimi elementi ali pa kar sam s sabo. Tako pri izgorevanju v čistem kisiku dobiš ven ozon ki ni nič manj škodljiv.

jype je izjavil:

nekikr> Jype: tako je. Naj Kitajci crkujejo, ko jim prekopavajo državo zaradi kovin za baterije

Misliš Kanadčani? Ne. Industrijo se lahko lokalizira in sanira, prometnih emisij se pa ne da.


To da se lahko ne pomeni da se jo.

La Farge press
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

egonk ::

Ravnokar prišel iz mini road tripa po Estoniji. Sem na letališču opazil zanimiv reklamni Nissan Leaf in kolikor sem razumel, je šlo za neke vrste rent a car v stilu mestnih koles - 10 eur na uro, 59 eur na dan, 200km (polne baterije) zastonj. Naj bi bile polnilne postaje, kjer lahko avto pustiš, nisem pa preverjal kje in koliko je dejansko teh postaj. Zveni dokaj zanimivo, ker sem sam za tri dni plačal 123 eur za rohnečo zjahano octavio + 50 litrov 98 po 1.4 eur... Sicer 200km domet bi mi bil malo premalo, kakih 300-400km bi bilo že bolje, oz. če bi lahko preprosto (= poceni) zamenjal na postaji iztrošen avto s polnim.

Pyr0Beast ::

štrom avto pač rabi imeti 300km dosega
200km je premalo

Tako kot se z bencinarjem ne furaš na rezervi stalno

Pač se rabi da se pride iz enega do drugega konca Si v šusu

Res nočem doživljat živčnega zloma ko cuzam zadnje km iz baterije da se prpeljem v hrib do bajte
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

No, to ni čisto res. Za po večjih mestih (kar Ljubljana NI), je taka izposoja več kot dobrodošla in 200km dosega je dovolj. Še posebej, če lahko stvar menjaš kot ljubljanski bicikl. Za Slovenijo pa to ni, niti za okolice tujih večjih mest.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Pyr0Beast ::

če dosega zmanjka potem ga ni dovolj

Nekaj se da še skompenzirati s nižanjem osebnih zahtev, samo npr. če si slabo prištekal avto ali pa je varovalko ven vrglo si naslednji dan v riti.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

nekikr ::

Ne razumeš. Govorim o sistemu, ki ga je egonk opisal zgoraj. Da ga ne moreš imeti za primarni avto mi je jasno, tudi sam to govorim. Namesto bicikl sistema je pa sigurno čisto ok.

WarpedGone ::

So različni rangi uporabnosti. Včasih je že 50km dosega povsem dovolj in je brezveze plačevat za 150km dosega.
Drugič nucaš 150km in je brezveze plačat za 300km. Včasih pa nucaš vsaj 300 in plačaš za do 600km.

Sploh ker je ta doseg meglena reč in lahko varira tudi za faktor 2 v odvisnosti od konfiguracije cest, vremenskih razmer, količine prometa in načina vožnje. Povsem enako velja za bencinski tank - nobena težava ga ni spraznit v 300km čeprav običajno zadošča za 600km včasih pa tudi za 800km.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Namest bicikl maš ebicikl al pa eskate/skuter
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Okapi ::

Povsem enako velja za bencinski tank - nobena težava ga ni spraznit v 300km čeprav običajno zadošča za 600km včasih pa tudi za 800km.
Ena "drobna" razlika je. Pri bencinskem tanku ni panike, če se zmotiš in sredi poti ugotoviš, da brez tankanja ne boš mogel priti do cilja, pri akumulatorju je pa malce bolj nerodno, če se ti to zgodi.

O.

Matev ::

ovsem enako velja za bencinski tank - nobena težava ga ni spraznit v 300km čeprav običajno zadošča za 600km včasih pa tudi za 800km.


hmm

jaz recimo porabim približno enako vsakokrat

je pa res da enako tudi vozim

WarpedGone ::

Ena "drobna" razlika je. Pri bencinskem tanku ni panike, če se zmotiš in sredi poti ugotoviš, da brez tankanja ne boš mogel priti do cilja, pri akumulatorju je pa malce bolj nerodno, če se ti to zgodi.

Seveda, ker bencinska pumpa je v vsaki hiši, električni priključek pa le na posebnih postajah, max ene par v vsakem mestu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Ja, točno zaradi tega, kako si vedel?;((

O.

CaqKa ::

zato ko eni na 1000 in en nčin dramatizirate proti e-avtom.

Okapi ::

Da ni mogoče samo protiutež tistim, ki jih nekritično kujejo v nebesa?

O.

jype ::

V nebesih ni elektrike, tako da to res ni pametno.

Truga ::

Pyr0Beast je izjavil:

jype je izjavil:

nekikr> Jype: tako je. Naj Kitajci crkujejo, ko jim prekopavajo državo zaradi kovin za baterije

Misliš Kanadčani? Ne. Industrijo se lahko lokalizira in sanira, prometnih emisij se pa ne da.


To da se lahko ne pomeni da se jo.

La Farge press

Se pravi, ker se necesa trenutno ne dela, dejmo raje ostat na taki situaciji ko se necesa sploh ne da delat.

gensi ::

Doseg se povečuje, cena znižuje. Nissan Leaf: http://green.autoblog.com/2012/08/16/20...

OChack ::

WarpedGone je izjavil:

Razen za ljudi z okvarjenimi sklepi ipd - kjer 100kg človek tehta le 38kg.

Plus, Who the hell are you to stop other people from going to mars?
Se povsem strinjam, da se državni proračuni ne smejo mešat zraven, če pa hoče kdo to privat narest - please do.

Nedumljivo za totalitariste po srcu in duši.

luna je bližje :)
Int€l inside, IDIOT Outside

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Ena "drobna" razlika je. Pri bencinskem tanku ni panike, če se zmotiš in sredi poti ugotoviš, da brez tankanja ne boš mogel priti do cilja, pri akumulatorju je pa malce bolj nerodno, če se ti to zgodi.

Seveda, ker bencinska pumpa je v vsaki hiši, električni priključek pa le na posebnih postajah, max ene par v vsakem mestu.

Ma ne, si zamešal. Bencinskih pump je ene par, električni priključek pa v vsaki hiši, max ene par v mestu. Catch je, da so lokacije bencinskih pump dobro znane, električnih priključkov v random mestu pa ne verjamem da poznaš. Takisto s seboj nikoli ne voziš svoje hiše, ali pač?

WarpedGone ::

električni priključek pa v vsaki hiši, max ene par v mestu

Wot?

električnih priključkov v random mestu pa ne verjamem da poznaš.

Še v vseh mestih kjer sm bil tle okol, je električni priključek v čisto vsaki hiši.
Če v vašem mestu še nimate elektrike, potem razumem da je za vas EV rahlo problematična reč.

Predno pa privlečeš ven tist, da traja 10 ur da se zadeva nafila... uporabi tisto med ušesi in mal razmisli, kaj sploh trdiš, da je problem. Da dobiš izpit moraš dokazat tut nek minimum opravilne sposobnosti, ki vključuje tut sposobnost nekaj malega logičnega razmišljanja in planiranja vnaprej.

Pri mojih 300k prevoženih se mi še enkrat ni zgodilo, da bi me presenetilo pomanjkanje goriva, čisto vsakič mi je uspelo vnaprej predvidit kdaj bo treba it tankat da bo zadosti nafte do želenega cilja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Ja, ker je postanek dolg 5 minut (6,5 če vzameš še kavo za na pot). Če bi bil postanek dolg nekaj ur, potem se pa situacija malo spremeni kajne? Kako boš planiral pot do Splita? Boš vmes prespal v Kočevju?

jype ::

nekikr> Kako boš planiral pot do Splita? Boš vmes prespal v Kočevju?

Ane? Ane?

Kako pa zdaj planiraš pot do Sidneya? Prespiš v Bombaju?

guest #44 ::

Žrtvovat nekaj daljnoročne mobilnosti za boljši kakovostni standard v lokalnem okolju v katerem prebivam 95% časa je zame odličen trade-off.

O zagovornikih obratnega pa seveda nimam dobrega mnenja.

Utk ::

gensi je izjavil:

Doseg se povečuje, cena znižuje. Nissan Leaf: http://green.autoblog.com/2012/08/16/20...

Kaj pa tista dva, ki gresta iz proizvodnje?

gensi ::

Utk je izjavil:

gensi je izjavil:

Doseg se povečuje, cena znižuje. Nissan Leaf: http://green.autoblog.com/2012/08/16/20...

Kaj pa tista dva, ki gresta iz proizvodnje?


Očitno sta bila predraga in se nista dobro prodajala.
Saj verjetno misliš na "jajček" MITSUBISHI/CITROEN/PEUGEOT ?

Za moj okus je bil i-MiEV/iOn premajhen. Tudi doseg bojda ni bil kdo ve kaj prida.

Nissan Leaf je že druga zgodba. Če bo Renault modelu Zoe spustil ceno in povečal "dovoljene" kilometre, bi znal biti tudi uspešen.

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

električni priključek pa v vsaki hiši, max ene par v mestu

Wot?

električnih priključkov v random mestu pa ne verjamem da poznaš.

Še v vseh mestih kjer sm bil tle okol, je električni priključek v čisto vsaki hiši.
Če v vašem mestu še nimate elektrike, potem razumem da je za vas EV rahlo problematična reč.

Predno pa privlečeš ven tist, da traja 10 ur da se zadeva nafila... uporabi tisto med ušesi in mal razmisli, kaj sploh trdiš, da je problem. Da dobiš izpit moraš dokazat tut nek minimum opravilne sposobnosti, ki vključuje tut sposobnost nekaj malega logičnega razmišljanja in planiranja vnaprej.

Pri mojih 300k prevoženih se mi še enkrat ni zgodilo, da bi me presenetilo pomanjkanje goriva, čisto vsakič mi je uspelo vnaprej predvidit kdaj bo treba it tankat da bo zadosti nafte do želenega cilja.

*knock knock na radom hišo* živjo, a se vam lako priklopim z avtom za par ur, da ga nafilam? A mate podaljšek?

Tebi je ta scenarij realen? Cmooooooon...

nekikr ::

jype je izjavil:

nekikr> Kako boš planiral pot do Splita? Boš vmes prespal v Kočevju?

Ane? Ane?

Kako pa zdaj planiraš pot do Sidneya? Prespiš v Bombaju?

Je problem, ko zmanjka pametnih komentarjev ane? Saj te razumem, samo ne delaj se prevelikega bedaka. Jaz ne enačim tvojega kolesa s hitrim vlakom, zakaj potem ti delaš to? Včasih si bil še pameten, zdaj si ratal pa navaden bedast troll. Samo še superiornost linuxa potegneš na plan (po možnosti s tvojim kolesom) pa smo dobili še eno temo kjer si zmagal.

WarpedGone ::

Ne boš verjel, da zna biti zelo realna vsaj v začetku, ko še nima vsak neotesanec EVja in žica štrom. Zraven ti bojo postregli še z sokom in narezkom, če jim le razkažeš avto in daš testno vožnjo. Če jim pa obljubiš še nekaj drobiža za tistih nekaj kWh, bodo pa sploh veseli. Na tej strani alp smo ljudje prijazni do prijaznih ljudi.

V ameriki, kjer je tale reč mal bol uveljavljena že, so lastniki EVjev praktično že na ti. Večina njih, ki imajo doma inštaliran močan polnilec, pa to oglašuje po forumih, in ljudem omogoča priložnostno poljnjenje, ko/če si to kdo zaželi. Obstajajo tudi googlemaps lokacije, kje so ti ljudje doma.

Zgoraj nekoga skrbi kako priti v Split. Kako pa sedaj s svojim bencinarjem orješ njivo? Te neč ne skrbi, da bo nasedel?
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

gensi je izjavil:


Če bo Renault modelu Zoe spustil ceno in povečal "dovoljene" kilometre, bi znal biti tudi uspešen.

Točno to lahko reši renault. Ne moreš prodajat električnega avta in mu omejit kilometre na 15,000, kjer si ravno nekje na nuli proti bencinarju, in ravno ko bi začel kasirat, moraš spet doplačevat. Vprašanje pa če ni že to pod zgubo.
Bi znalo biti, da se Francija vmeša v ta šmorn in nekako pomaga renoju in psa-ju, da se s tem oživita. Drugače so jim leta šteta.

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Ne boš verjel, da zna biti zelo realna vsaj v začetku, ko še nima vsak neotesanec EVja in žica štrom. Zraven ti bojo postregli še z sokom in narezkom, če jim le razkažeš avto in daš testno vožnjo. Če jim pa obljubiš še nekaj drobiža za tistih nekaj kWh, bodo pa sploh veseli. Na tej strani alp smo ljudje prijazni do prijaznih ljudi.

V ameriki, kjer je tale reč mal bol uveljavljena že, so lastniki EVjev praktično že na ti. Večina njih, ki imajo doma inštaliran močan polnilec, pa to oglašuje po forumih, in ljudem omogoča priložnostno poljnjenje, ko/če si to kdo zaželi. Obstajajo tudi googlemaps lokacije, kje so ti ljudje doma.

Zgoraj nekoga skrbi kako priti v Split. Kako pa sedaj s svojim bencinarjem orješ njivo? Te neč ne skrbi, da bo nasedel?

A to ti živiš na Severni strani Alp? :D

Glede Splita, zakaj spet primerjaš japke in hruške? EV je avto. Bencinar/dizel je avto. Aja, itak, težko ti je priznati glavno pomankljivost EV-ja... Pa ne, s pravo izbiro avta ni skrbi, da bi nasedel med oranjem.

Daedalus ::

Žrtvovat nekaj daljnoročne mobilnosti za boljši kakovostni standard v lokalnem okolju v katerem prebivam 95% časa je zame odličen trade-off.


Se popolnoma strinjam. Elektrifikacija prevoza bi v mojem lokalnem okolju (Lj znotraj obvoznice/AC obroča) pomenila radikalno spremembo na boljše.


*knock knock na radom hišo* živjo, a se vam lako priklopim z avtom za par ur, da ga nafilam? A mate podaljšek?


Točno to narediš, ko ti v vokujebini sfali bencina. Tako da nič resnično novega, TBH.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
««
113 / 1139
»»