Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
jype ::
Jaz sem se testno peljal s tem 100 konjskim yarisom in ker je CVT je tako kot vsi toyotini hibridi zelo len (no, razen če vključiš "pwr" način, pri katerem pokuriš trikrat več).
Če je treba na avtocesto in pritisneš do konca na plin, so pospeški precej močnejši od 90 konjskega dizla, očitno zaradi elektromotorja.
V ostalih pogledih zgleda tko kot vsak drug yaris, samo še malo grši se mi zdi.
Rumeni taksi, ki po Ljubljani že deset let vozi priuse sicer potrdi, da z baterijo prihrani ogromno goriva in se poraba giblje okoli 4l/100km bencina po mestu - pa sem se peljal z njim in vozi kot običajen taksist, ne kot človek, ki bi po vsej sili šparal bencin.
Če je treba na avtocesto in pritisneš do konca na plin, so pospeški precej močnejši od 90 konjskega dizla, očitno zaradi elektromotorja.
V ostalih pogledih zgleda tko kot vsak drug yaris, samo še malo grši se mi zdi.
Rumeni taksi, ki po Ljubljani že deset let vozi priuse sicer potrdi, da z baterijo prihrani ogromno goriva in se poraba giblje okoli 4l/100km bencina po mestu - pa sem se peljal z njim in vozi kot običajen taksist, ne kot človek, ki bi po vsej sili šparal bencin.
para! ::
pa sem se peljal z njim in vozi kot običajen taksist, ne kot človek, ki bi po vsej sili šparal bencin.
Vsi taksisti pr nas vozjo tko, da po vsej sili šparajo bencin. Opazuj jih malo pri speljevanju iz semaforjev in podobno, to je k po jajcih, da ne bi tist deci več u tanku zmankal.
lp
Death before dishonor!
WarpedGone ::
Službeno se ogromno prefuram s taksijem in še pri nobenem nisem mel občutka da kej posebej špara gorivo.
Če kej, vozijo bolj previdno kot civili.
Če kej, vozijo bolj previdno kot civili.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Renault je napovedal reklamno kampanijo za svojo Z.E. linjijo. Žal dvomim da bo na voljo tudi pri nas, če ja, bom si tole omislu:
Renault announce attractive EV Offer - 2 years free battery rental, 5 years unlimited warranty
Extended Test Drives Announced - experience Renault Z.E for up to one month and only pay for your charging
Pojavljajo se posamezni "usability" članki o tej liniji, npr. A week with the Renault Fluence Z.E.. Kot običajno produkt sam dela b.p., problem so pa zunanje storitve za katere je odgovorna *birokracija*.
Renault announce attractive EV Offer - 2 years free battery rental, 5 years unlimited warranty
Extended Test Drives Announced - experience Renault Z.E for up to one month and only pay for your charging
Pojavljajo se posamezni "usability" članki o tej liniji, npr. A week with the Renault Fluence Z.E.. Kot običajno produkt sam dela b.p., problem so pa zunanje storitve za katere je odgovorna *birokracija*.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
bluefish ::
Torej 22k € za avto in nato še 82€ na mesec za baterijo + stroški polnjenja?
To pomeni, da po x letih, ko je baterija zanič, dobiš brezplačno menjavo?
To pomeni, da po x letih, ko je baterija zanič, dobiš brezplačno menjavo?
mn ::
WarpedGone je izjavil:
Pojavljajo se posamezni "usability" članki o tej liniji, npr. A week with the Renault Fluence Z.E.. Kot običajno produkt sam dela b.p., problem so pa zunanje storitve za katere je odgovorna *birokracija*.
Hm, kakšna birokracija? Jaz sem videl samo tehnične težave s "charging pointi" in porazen doseg?
Torej 22k € za avto in nato še 82€ na mesec za baterijo + stroški polnjenja?
To pomeni, da po x letih, ko je baterija zanič, dobiš brezplačno menjavo?
Kakor jaz razumem to pomeni točno to. Baterija ni tvoja, torej te okvara in vzdrževanje baterije ne skrbi. Ampak 70EUR za baterijo ni malo. Sploh ker bo kakor vem število kilometrov, ki jih lahko narediš mesečno omejeno. Električni avti so definitivno prihodnost, danes so pa žal zgolj igračke za ljudi s preveč denarja.
Matev ::
danes so pa žal zgolj igračke za ljudi s preveč denarja. danes so pa žal zgolj igračke za ljudi s preveč denarja.
a zate so tudi drugi dragi avti igračke
recimo porš (audi a8, tesla, maserati itd...) wo zate igračka
ker od točke a do točke b te enako hitro pripelje tudi clio ali stoenka
WarpedGone ::
Hm, kakšna birokracija? Jaz sem videl samo tehnične težave s "charging pointi" in porazen doseg?
Te charging pointe je postavil kdo in kdo jih vzdržuje?
Nobena ni povsem privatna ampak zanje "skrbijo" občinarji direkt al pa posredno.
Tale "se ne splača" je res lakmusov test iteligence.
EVji se ne splačajo, medtem ko tega NIKOLI ne slišiš pri kakih klasičnih avtomobilih s ceno nad 30k EUR. Tam je pa samo slin slin slin...
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
WarpedGone je izjavil:
Hm, kakšna birokracija? Jaz sem videl samo tehnične težave s "charging pointi" in porazen doseg?
Te charging pointe je postavil kdo in kdo jih vzdržuje?
Nobena ni povsem privatna ampak zanje "skrbijo" občinarji direkt al pa posredno.
Tale "se ne splača" je res lakmusov test iteligence.
EVji se ne splačajo, medtem ko tega NIKOLI ne slišiš pri kakih klasičnih avtomobilih s ceno nad 30k EUR. Tam je pa samo slin slin slin...
Tam ni dvoma da se ne splačajo, te nihče ne preprečuje, da se. Za EV-je je seveda drugače.
WarpedGone ::
EV se splača na mnogo nivojih.
Le da nekateri določene nivoje cenimo in predstavljajo neko vrednost, drugi pa v tem pač ne vidite nobene vrednosti. In se vam kao ne splača.
Le da nekateri določene nivoje cenimo in predstavljajo neko vrednost, drugi pa v tem pač ne vidite nobene vrednosti. In se vam kao ne splača.
Zbogom in hvala za vse ribe
mn ::
a zate so tudi drugi dragi avti igračke
recimo porš (audi a8, tesla, maserati itd...) wo zate igračka
ker od točke a do točke b te enako hitro pripelje tudi clio ali stoenka
Seveda. To ne pomeni, da mi niso všeč. Pravzaprav padam na igračke. Ampak električni avti danes niso nič drugega. Lepota vsega tega je pa, da s temi igračkami ljudje plačujejo razvoj električnih avtov. Tako da naj jih kar kupujejo.
Tale "se ne splača" je res lakmusov test iteligence.
EVji se ne splačajo, medtem ko tega NIKOLI ne slišiš pri kakih klasičnih avtomobilih s ceno nad 30k EUR. Tam je pa samo slin slin slin...
Torej če ni argumentov nasprotnika obtožiš, da je enostavno neumen? Ni to lepo ;) Slin, slin je tudi pri električnih avtih (vsaj pri meni) - konec koncev zato berem to temo. In še enkrat, ja, trenutno so električni avti igrače. Tudi avti za 30k so za veliko njihovih večino kupcev igrače! Ampak z veseljem spremljam napredek teh vozil in upam, da bo moj naslednji avto električni. Če odmislim ceno so že danes precej blizu mojim potrebam!
Te charging pointe je postavil kdo in kdo jih vzdržuje?
Nobena ni povsem privatna ampak zanje "skrbijo" občinarji direkt al pa posredno.
Tukaj sem pa razočaran nad teboj. Privatne niso, ker trenutno ni načina da jih tržiš z dobičkom. Torej če ne bi bilo te tvoje "birokracije" bi se tale test končal drugi dan ko bi zmanjkalo "juice"-a.
bluefish ::
Jao, če imaš kup denarja, potem ni problem. Ob Aston Martinu lahko v garažo za potešitev eko vesti zapelješ še Teslo ali kak jajček.
Drugo pa so kupci v realnem svetu, ki jim že rabljeno vozilo nižje-srednjega ranga predstavlja višek. V tem cenovnem območju žal zaenkrat EV nima konkretne ponudbe.
Drugo pa so kupci v realnem svetu, ki jim že rabljeno vozilo nižje-srednjega ranga predstavlja višek. V tem cenovnem območju žal zaenkrat EV nima konkretne ponudbe.
mn ::
WarpedGone je izjavil:
EV se splača na mnogo nivojih.
Le da nekateri določene nivoje cenimo in predstavljajo neko vrednost, drugi pa v tem pač ne vidite nobene vrednosti. In se vam kao ne splača.
Seveda. Vsak nakup je nek kompromis med željami in zmožnostmi. Mene recimo električni avti "rajcajo". Recimo navor od ničih obratov, nič smrdenja za avtom, ... Hrup bom malce pogrešal sem in tja, ampak to je še najmanjši problem. Manj obratovalnih stroškov - odlično, nič več čakanja na črpalkah - fenomenalno. Prideš domov, vklopiš, zjutraj izklopiš in to je to. Ampak nisem pa pripravljen za to plačati 10-15k EUR kolikor je primerljiv električni avto dražji. Finančno že vemo, da nima smisla, čustveno pa vsak dela "računico" zase.
WarpedGone ::
Ko si ne moreš privoščit neki, kar bi si zelo rad, si lahk še bistveno bolj (negativno) čustven.
Kislo grozdje press...
Kislo grozdje press...
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Durgače pa glede Wireless polnjenja (WiCh). Kabl je ja čist simpl, le kaj gre lahko narobe, knede?
Evo, kaj gre v praksi zelo pogosto narobe in kakšne so cene:
GFCI pomeni Ground Fault Circuit Interupter, oziroma po "naše" RCCB - Residual Current Circuit Braker.
Še en razlog zakaj je Wireless charging na dolgi rok bol praktično - ni gibljivih delov oz. šlatanja potencialno "vročih" zadev.
Evo, kaj gre v praksi zelo pogosto narobe in kakšne so cene:
Thank goodness I found this thread. My 15A charger broke and Tesla said I could buy a new one for $600. Turned out it was just that the cable's GFCI had flaked due to being so frequently plugged into an outlet that was also GFCI. $4 in parts later and I'm back in business. I'll add that the cable's original GFCI housing was water proof, and that anyone who modifies their cable should consider using some silicone gel to seal it up.
GFCI pomeni Ground Fault Circuit Interupter, oziroma po "naše" RCCB - Residual Current Circuit Braker.
Še en razlog zakaj je Wireless charging na dolgi rok bol praktično - ni gibljivih delov oz. šlatanja potencialno "vročih" zadev.
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
WarpedGone je izjavil:
Ko si ne moreš privoščit neki, kar bi si zelo rad, si lahk še bistveno bolj (negativno) čustven.
Kislo grozdje press...
Prej nasprotno. Verjemi da si ne želim EV-ja in zato govorim da so slabi. Vse prej kot to. Marsičesa si ne morem privoščiti, ampak vseeno povem, da je to dobro. Vključno s plug-in hibridi. Razen Toyotinih. Ti so pač fashion statement, sploh Prius.
WarpedGone ::
Par ur nazaj se je zaključila javna predaja nekaj prvih vozil končnim kupcem. Trenutno ima ključe cca 10 končnih kupcev. Hkrati so razne revije dobile dovoljenje, da objavijo svoje teste, misli in izkušnje ob dejanski vožnji z Tesla Model S. Nekaj jih je članke že objavilo na netu, večina pa še pride.
MotorTrend: 2012 Tesla Model S First Drive
Fast Co.Exist: Inside The Tesla Model S
I can’t predict how well the car will do (though there are 10,000 reservations), but I can say this: it’s one of the most fun vehicles I’ve ever driven--and certainly the most exciting sedan.
c|net: Tesla Model S first drive: Quiet satisfaction
GigaOM: Video: We test drive Tesla's Model S electric car!
Wired: Driving the Tesla Model S Quickly, And Briefly
Yahoo!: Tesla Model S: First drive of the electric sedan that will change the world or die trying
Enadget: Tesla Model S first drive: the sports sedan goes electric
Autoweek: A missive from the Tesla factory grounds
Daily Kos: Tesla Model S Has Arrived: You Have a Duty to Buy One (If you can afford)
Road & Track: 2012 Tesla Model S - First Drive
MotorTrend: 2012 Tesla Model S First Drive
after a walk through the factory, a visit to a dealer showroom, and an hour-and-a-half spent driving the car on a mix of roads, my eyes are wide and my jaw has dropped
Fast Co.Exist: Inside The Tesla Model S
I can’t predict how well the car will do (though there are 10,000 reservations), but I can say this: it’s one of the most fun vehicles I’ve ever driven--and certainly the most exciting sedan.
c|net: Tesla Model S first drive: Quiet satisfaction
Body-flush door handles might seems like a styling gimmick, but they actually served the purpose of improving the car's aerodynamics. Tesla says the Model S makes an astoundingly good .24 coefficient of drag, better than even the Toyota Prius.
GigaOM: Video: We test drive Tesla's Model S electric car!
Wired: Driving the Tesla Model S Quickly, And Briefly
But if our brief seat time is any indication, Tesla hasn't just delivered a functional, all-electric sedan - it's made a luxury EV that can outpace and outclass the stalwarts of the premium sports sedan segment, while changing the perceptions of electric mobility.
It's also a complete hoot to drive.
So far, it feels better than the best small Bimmer.
Short seat time aside, it's obvious that Tesla hasn't simply made an electric appliance solely for commuter duty - it's made a credible driver's car with the eco-cred to match
Yahoo!: Tesla Model S: First drive of the electric sedan that will change the world or die trying
As the first journalist to test-drive one, I can report the Tesla Model S successfully challenges a century of assumptions about what a great car can be.
I've driven a score of electric cars like the Nissan Leaf, along with serial hybrids like the Chevy Volt and Tesla's start-up competitor of sorts, the Fisker Karma, so I had some idea what to expect when Musk handed me the sleek key fob for an hour-long stint. I was wrong: The Tesla Model S drives like none of them, or any gas-powered vehicle ever built.
For instance, the Subaru BRZ, equipped with a low-mounted boxer engine, is hailed for its 18-inch center of gravity, which bests those of Ferraris and Porsches. The Model S has a center of gravity just 16 inches high
The revelation of what Tesla has accomplished sunk in when I returned to a gas-powered vehicle. Other luxury cars will keep pace with the Tesla, but after driving the Model S, suddenly you notice the lag between accelerator and power, the exhaust noise, all the energy necessary to keep those parts hurtling forward. It makes a fossil fuel-powered car seem to be working so much harder than necessary. Which is the point.
It's a car that runs from the blocks with the Cadillac CTS-V, Mercedes-Benz E-Class, and Maseratis of the world, and it will be far easier for Tesla to close any gaps with the competition than vice versa. From behind the wheel of the Tesla Model S, you feel you're driving the future, instead of burning increasingly limited gallons of the past.
Enadget: Tesla Model S first drive: the sports sedan goes electric
So what's it like to drive the Model S? In a word: amazing. There's absolutely no doubt that this is a driver's car. It inherits most of the Roadster's performance DNA but wraps it in a significantly more practical and comfortable package.
If the Model S represents the future of the automobile, sign us up.
Autoweek: A missive from the Tesla factory grounds
It's not vaporware. The company's current turning out one vehicle per day, ramping up to 80 per day by the end of the year.
Daily Kos: Tesla Model S Has Arrived: You Have a Duty to Buy One (If you can afford)
It shreds the racetrack, makes little or no noise, drives hundreds of miles without a recharge, smooth as silk, roomy and comfortable, looks like pure sex, and you're saving the planet in the process.
Road & Track: 2012 Tesla Model S - First Drive
Sit in the driver's seat and the car turns itself on. The large 17-inch screen comes to life. It looks not unlike a giant iPhone, but this one has Google maps pulling live from the Internet
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
-valvoline- ::
Tesla 1 je totalni prodajni fail,finančne izgube so gromozanske,še dobr da E.Musk ma polno denarnico da luknjo veselo zapolni.
PrimozR ::
WarpedGone je izjavil:
Par ur nazaj se je zaključila javna predaja nekaj prvih vozil končnim kupcem. Trenutno ima ključe cca 10 končnih kupcev. Hkrati so razne revije dobile dovoljenje, da objavijo svoje teste, misli in izkušnje ob dejanski vožnji z Tesla Model S. Nekaj jih je članke že objavilo na netu, večina pa še pride.
MotorTrend: 2012 Tesla Model S First Drive
after a walk through the factory, a visit to a dealer showroom, and an hour-and-a-half spent driving the car on a mix of roads, my eyes are wide and my jaw has dropped
A to tisti dejanski vožnji, ki je bila omejena na 10 minut in ki je bila opravljena v spremstvu Tesline delegacije?
http://jalopnik.com/5918341/why-you-sho...
WarpedGone ::
Ne, ura in pol.
Ne premoreš trohice intelektualne iskrenosti da bi vsaj preberal linkan članek, predno začneš pametovat na suho.
Obstaja razlog, da jalopnika ni bilo zraven.
Isto pomanjkanje intelektualne iskrenosti.
Ne premoreš trohice intelektualne iskrenosti da bi vsaj preberal linkan članek, predno začneš pametovat na suho.
Obstaja razlog, da jalopnika ni bilo zraven.
Isto pomanjkanje intelektualne iskrenosti.
Zbogom in hvala za vse ribe
Ziga Dolhar ::
Eh, jebiga. PIPI tut veselo razlaga okoli, da se Tesla polni 8 ur, nato pa s polno baterijo prevozi 150 km.
https://dolhar.si/
Gregor P ::
Najprej hvala za vse te povezave
Iz opisanega sam razberem le, da gre za res odlično "classy" drago igračko (ob bok dragim bencinskim igračkam), ne pa neko alternativno vozilo prihodnosti
Iz opisanega sam razberem le, da gre za res odlično "classy" drago igračko (ob bok dragim bencinskim igračkam), ne pa neko alternativno vozilo prihodnosti
WarpedGone je izjavil:
one of the most fun vehicles ... the most exciting sedan.
a luxury EV that can outpace and outclass the stalwarts of the premium sports sedan segment ... a complete hoot to drive.
it feels better than the best small Bimmer.
it's obvious that Tesla hasn't simply made an electric appliance solely for commuter duty
Other luxury cars will keep pace with the Tesla ...
It's a car that runs from the blocks with the ... Mercedes-Benz ... and Maseratis of the world,
You Have a Duty to Buy One (If you can afford) ... looks like pure sex
It looks not unlike a giant iPhone
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
-valvoline- ::
Komi čakam da TG boysi še posebej Clarkson testira tole *čudo* od tehnike.
Kolk bo Tesla S zdržala z enim polnenjem. 10 krogov? Muahaha.
Kolk bo Tesla S zdržala z enim polnenjem. 10 krogov? Muahaha.
WarpedGone ::
Js bi raje videl kolk daleč se lahk pelje po morju.
Natanko enako pomemben podatek.
Future looks good to me. Valvolajn, na zdravje s cvičkom;)
Natanko enako pomemben podatek.
Future looks good to me. Valvolajn, na zdravje s cvičkom;)
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
WarpedGone je izjavil:
Js bi raje videl kolk daleč se lahk pelje po morju.
Natanko enako pomemben podatek.
Future looks good to me. Valvolajn, na zdravje s cvičkom;)
Jah subvencije za avto,subvencije za razvoj,gorivo(štrom) brez 100% nabitih dajatev..... Kak doug še?
OLE !!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Jaz v bližnji prihodnosti ne vidim električnih avtov,vidim pa polnilnice za metan in vodik.Seveda to ne pomeni da si bogatuni ne bodo mogl privoščit luksuznih električnih igrač,sploh pa raznorazni CEOjevci IT branže.
Okapi ::
Js bi raje videl kolk daleč se lahk pelje po morju.
Če bi mi dali na izbiro Teslo ali tegale, bi se 100% odločil za morje.
O.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Gregor P ::
Mislim da je v tem primeru odločitev res lahka
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
guest #44 ::
Ta model S se mi zdi velik fail. No sej ne rečem, kot igračka za bogate mogoče ni slaba, je pa vsekakor daleč od uporabnosti.
Če želijo razširit EV segment naj začnejo delat poceni uporabne avtiče.
Če želijo razširit EV segment naj začnejo delat poceni uporabne avtiče.
WarpedGone ::
Sploh pa take ki letijo!!!!1111 In še plavajo zraven...
Vaše modrosti imajo zelo enostaven test: Letna proizvodnja naslednje leto naj bi bila 20.000 vozil.
Če bodo uspeli prodat vsa, imate pač narobe in vaša presoja kaj se splača/da/je dobro pač smrdi oz. ni vredna pol dingovih ledvičk.
Če pa prodaja ne bo šla oz. bodo moral znižat proizvodnjo, ker bo čakalna vrsta dolga pol ure, pol ste pač imel prav in je še nekdo svoj denar pač zagonil sam v svoje sanje.
Zaenkrat vam slabo kaže, prodanih je bilo že cca 10.000 vozil, še preden je prvi kupec dobil stvar v roke.
Ja katerikoli drugi avtomobilski firmi že uspel kej podobnega?
Vaše modrosti imajo zelo enostaven test: Letna proizvodnja naslednje leto naj bi bila 20.000 vozil.
Če bodo uspeli prodat vsa, imate pač narobe in vaša presoja kaj se splača/da/je dobro pač smrdi oz. ni vredna pol dingovih ledvičk.
Če pa prodaja ne bo šla oz. bodo moral znižat proizvodnjo, ker bo čakalna vrsta dolga pol ure, pol ste pač imel prav in je še nekdo svoj denar pač zagonil sam v svoje sanje.
Zaenkrat vam slabo kaže, prodanih je bilo že cca 10.000 vozil, še preden je prvi kupec dobil stvar v roke.
Ja katerikoli drugi avtomobilski firmi že uspel kej podobnega?
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Ali pa celo načrtno omejujejo prodajo v imenu ekskluzivnosti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
-valvoline- ::
WarpedGone je izjavil:
Sploh pa take ki letijo!!!!1111 In še plavajo zraven...
Vaše modrosti imajo zelo enostaven test: Letna proizvodnja naslednje leto naj bi bila 20.000 vozil.
Če bodo uspeli prodat vsa, imate pač narobe in vaša presoja kaj se splača/da/je dobro pač smrdi oz. ni vredna pol dingovih ledvičk.
Če pa prodaja ne bo šla oz. bodo moral znižat proizvodnjo, ker bo čakalna vrsta dolga pol ure, pol ste pač imel prav in je še nekdo svoj denar pač zagonil sam v svoje sanje.
Zaenkrat vam slabo kaže, prodanih je bilo že cca 10.000 vozil, še preden je prvi kupec dobil stvar v roke.
Ja katerikoli drugi avtomobilski firmi že uspel kej podobnega?
In pri tej številki bo ostalo. Ampak da se finančna plat zgodbe izzide z uspehom oz da bo vsaj pozitivna 0 morajo prodat najmanj 50.000 vozil,čeprav kasirajo že itak velik kos državnih subvencij za razvoj in ostale ugodnosti.
Pyr0Beast ::
Al sam mene spomin jebe ali iz te teme sproti izginjajo sporočila, nazadnje je bilo nekaj glede dosega in 10 min. vožnje ?
Anyway - glede 200km dosega
Sam avto že kak mesec tankam ko skurim četrt tanka. ~200km
Se navadiš in res ni problem.
Rekorderji v tem so pa vsi ostali prebivalci slovenije ki se furajo stalno na rezervo, tudi če tank zdrži 700km, jih venomar uporabljajo le 100.
Glede tega res ne vidim več problema.
Mogoče je razlika edino v reasoning. Ker pri ICE veš da greš lahko natankat ko si prazen (in ga tako tudi voziš, do zadnje kaplje) ter veš da ima avto venomar še nekaj rezerve.
Anyway - glede 200km dosega
Sam avto že kak mesec tankam ko skurim četrt tanka. ~200km
Se navadiš in res ni problem.
Rekorderji v tem so pa vsi ostali prebivalci slovenije ki se furajo stalno na rezervo, tudi če tank zdrži 700km, jih venomar uporabljajo le 100.
Glede tega res ne vidim več problema.
Mogoče je razlika edino v reasoning. Ker pri ICE veš da greš lahko natankat ko si prazen (in ga tako tudi voziš, do zadnje kaplje) ter veš da ima avto venomar še nekaj rezerve.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
-valvoline- ::
Al sam mene spomin jebe ali iz te teme sproti izginjajo sporočila, nazadnje je bilo nekaj glede dosega in 10 min. vožnje ?
Anyway - glede 200km dosega
Sam avto že kak mesec tankam ko skurim četrt tanka. ~200km
Se navadiš in res ni problem.
Rekorderji v tem so pa vsi ostali prebivalci slovenije ki se furajo stalno na rezervo, tudi če tank zdrži 700km, jih venomar uporabljajo le 100.
Glede tega res ne vidim več problema.
Mogoče je razlika edino v reasoning. Ker pri ICE veš da greš lahko natankat ko si prazen (in ga tako tudi voziš, do zadnje kaplje) ter veš da ima avto venomar še nekaj rezerve.
To pa je zarad tega ker ni denarja,in to je dobra polovica folka,te pa njim prodaj avto za 40kE,navada gor dol.
No drugače povedano,kolk je potencijalnih retardirancev v Sloveniji ki bi bli pripravljeni odštet 30-40kE za EV v razredu micro liliputanec? No? Anyone?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Gregor P ::
Sam vedno natočim poln tank (je iz več razlogov koristno početje); izjemoma ga ne bi, če ne bi imel denarja, kar se lahko vsakemu od nas kaj hitro zgodi (vendar bi takrat tudi razmislil, če moram res nujno sploh imeti vozilo; odvisno od lokacije, dela itd.) ali pa sem na športni stezi in je vsak odvečni kilogram pomemben za boljši rezultat
P.S.: saj veš, da se vedno najde vsaj eden tu he he
P.S.: saj veš, da se vedno najde vsaj eden tu he he
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Pyr0Beast ::
Tudi če ne - JTD-ji kakor vidim so precej neobčutljivi na pomanjkanje goriva.
Tudi če vse crkne, natankaš sveže in se odpelješ.
Tudi če vse crkne, natankaš sveže in se odpelješ.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
TribesMan ::
WarpedGone je izjavil:
Ne, ura in pol.
Ne premoreš trohice intelektualne iskrenosti da bi vsaj preberal linkan članek, predno začneš pametovat na suho.
Obstaja razlog, da jalopnika ni bilo zraven.
Isto pomanjkanje intelektualne iskrenosti.
Nevem kdo tukaj ni intelektualno iskren, prebral sem praktično vse članke ki si jih linkal, v vsaj štirih je bilo omenjeno da je bil test drive ~10 minuten oziroma 6 milj... očitno niso imeli vsi novinarji uro in pol časa v avtu, a ne? Obnašaš se kot najbolj zaslepljeni Apple fan boyi.
Drugače pa zadeva zgleda dobro, očitno velik napredek od Roadsterja, ki je v primerjavi s tem brezvezna igračka.
Lepo da so v avto vtaknili tudi nekaj zvočne izolacije in dali precej povdarka na komfort, kar je mene v Roadsterju zelo motilo, saj je bil avto zaradi pomanjkanja le tega glasnejši kot večina ICE avtov.
Centralni zaslon na dotik zgleda dobro, ampak kot berem v večini člankov omenjajo da je zadeva na meji motečega. In to podnevi, kako se ta zdeva obnaša ponoči? Pa kakšna tipka ali vrtljiv gumb vseeno nebi škodila.
60 jurjev za 140 milj... ja, to bo odločalo na koncu...
In ja 20.000 avtov letno ni nič. To jih vodi v propad na dolgi rok. BMW, Merc ali Audi naredijo letno več top modelov kot 20.000 (to so 7, S in A8).
Obstaja kar nekaj proizvajalcev avtomobilov ki pri 200.000 letno prodanih avtih ne zmorejo preživet, in tudi Tesla ne bo če ne bo subvencij.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
WarpedGone ::
Tribes, ne vem kaj se usajaš. Če bi dost pozorno bral bi razumel, da je pipi citiral test, kjer je bil čas 90 minut in se delal norca češ da je tak zaključek na podlagi desetminutne nadzorovane vožnje.
Enak čas je dobil še Yahoojev tester in IRC še wired, ostala čreda so mel na razpolago po 10 minut.
20.000 letno propad na dolgi rok?
Ja, itak. Če ne prej čez 5 milijard let ko celo zemljo pogoltne sonce.
FYI, če tesla uspe prodat vse kar so sposobni zaenkrat nardit, bojo začel delat profit že naslednje leto.
Potem boš reku pa kaj? Bil pametno tiho al še naprej stresal 'modrosti'.
Nekaj časa nazaj je bil azrael (al brane) ful pameten, kako baterije v roadsterju nikakor ne morjo zdržat in delat tako kot je tesla obljubljal, in da je vse skup samo nateg in da bo stvar itak crkovala in da bojo propadl čez pol leta.
Pljuvat je enostavno. Na srečo napredek ni odvisen od foruskih pljuvalnikov.
Enak čas je dobil še Yahoojev tester in IRC še wired, ostala čreda so mel na razpolago po 10 minut.
20.000 letno propad na dolgi rok?
Ja, itak. Če ne prej čez 5 milijard let ko celo zemljo pogoltne sonce.
FYI, če tesla uspe prodat vse kar so sposobni zaenkrat nardit, bojo začel delat profit že naslednje leto.
Potem boš reku pa kaj? Bil pametno tiho al še naprej stresal 'modrosti'.
Nekaj časa nazaj je bil azrael (al brane) ful pameten, kako baterije v roadsterju nikakor ne morjo zdržat in delat tako kot je tesla obljubljal, in da je vse skup samo nateg in da bo stvar itak crkovala in da bojo propadl čez pol leta.
Pljuvat je enostavno. Na srečo napredek ni odvisen od foruskih pljuvalnikov.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Poanta je v tem, da lastniku teh vozil je prav vseeno, če baterija "crkne" ker mu bodo s helikopterjem dostavili novo in bodo vse skupaj na mestu "zrihtali" v Knight Riderjevemu tovornjaku ... sedaj pa se vrnimo k dejanskim alternativnim rešitvam za splošno prebivalstvo planeta Zemlje
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
dzinks63 ::
Plus tega Tesla ni sama, za njo stojijo, sodelujejo še vsaj dve zelo veliki korporaciji,
tovarne se povezujejo med sabo in prepletenosti takšne ali drugačne je vedno več.
tovarne se povezujejo med sabo in prepletenosti takšne ali drugačne je vedno več.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Brane22 ::
Nekaj časa nazaj je bil azrael (al brane) ful pameten, kako baterije v roadsterju nikakor ne morjo zdržat in delat tako kot je tesla obljubljal, in da je vse skup samo nateg in da bo stvar itak crkovala in da bojo propadl čez pol leta.
Pa saj so skoraj propadli.
Ne mi reč, da so bile te ocene tako mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
TribesMan ::
Warped še lažje pa je bit pameten o stvareh o katerih pojma nimaš po tem ko preberš wikipedio in dva testa na internetu...
No ja, glede dolžine testiranja:
Wired:
The road from inception to production is a long one, and we've covered the Model S extensively since its announcement. But today, we finally get to drive it. Albeit for a very specific "7 to 9 minutes."
Yahoo ima očitno neke privilegije, ker vsi ostali so se peljali po dirigiranem 6 milj dolgem krogu.
20.000 avtov letno je propad. Saab je naredil 30.000 v 2010 in vemo kam ga je to pripeljalo.
Avto je zanimiv, alternativa pa ni. Vsaj za 99% ljudi... sej veš... we are the 99%.
No ja, glede dolžine testiranja:
Wired:
The road from inception to production is a long one, and we've covered the Model S extensively since its announcement. But today, we finally get to drive it. Albeit for a very specific "7 to 9 minutes."
Yahoo ima očitno neke privilegije, ker vsi ostali so se peljali po dirigiranem 6 milj dolgem krogu.
20.000 avtov letno je propad. Saab je naredil 30.000 v 2010 in vemo kam ga je to pripeljalo.
Avto je zanimiv, alternativa pa ni. Vsaj za 99% ljudi... sej veš... we are the 99%.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
TribesMan ::
Seveda, problem je naredit ta 1%... to je tam nekje 600.000 avtov letno :D
20.000 pa je 0,3 promila.
20.000 pa je 0,3 promila.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
Količina proizvedenih kosov je direkt nepomembna, vse kar je pomembno je, al zaslužiš dovolj da pokriješ stroške in narediš nekaj profita glede na vložek.
Ekonomija, prva lekcija, prvo poglavje, prvi odstavek.
Če bi Saab proizvajal kaj, kar bi si kdo celo želel imet, nebi imel finančnih težav. Če pa proizvajaš zadeve, katere noben noče met za takšno ceno, pol ti pa tut 2 milijona proizvedenih kosev nič ne pomaga.
ICE avtomobile delajo skoraj vsi in imajo resne težave te dinozavre še komu prodat. Alternativa je praktično samo Tesla in ni videt, da bi imel težave s prodajo.
Vaše bajanje kako tega nihče ne mara, ne gre skup z odzivom po svetu. In 10.000 vnaprejšnjih vplačil po 40.000 USD tut ne.
Sicer pa kaj to vam razlagat. Pametni razumejo, ostali ne boste nikoli.
Brane, lepo da vsaj priznaš, da si krepko streljal mimo.
Ekonomija, prva lekcija, prvo poglavje, prvi odstavek.
Če bi Saab proizvajal kaj, kar bi si kdo celo želel imet, nebi imel finančnih težav. Če pa proizvajaš zadeve, katere noben noče met za takšno ceno, pol ti pa tut 2 milijona proizvedenih kosev nič ne pomaga.
ICE avtomobile delajo skoraj vsi in imajo resne težave te dinozavre še komu prodat. Alternativa je praktično samo Tesla in ni videt, da bi imel težave s prodajo.
Vaše bajanje kako tega nihče ne mara, ne gre skup z odzivom po svetu. In 10.000 vnaprejšnjih vplačil po 40.000 USD tut ne.
Sicer pa kaj to vam razlagat. Pametni razumejo, ostali ne boste nikoli.
Brane, lepo da vsaj priznaš, da si krepko streljal mimo.
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
WarpedGone je izjavil:
Količina proizvedenih kosov je direkt nepomembna, vse kar je pomembno je, al zaslužiš dovolj da pokriješ stroške in narediš nekaj profita glede na vložek.
Ekonomija, prva lekcija, prvo poglavje, prvi odstavek.
Če bi Saab proizvajal kaj, kar bi si kdo celo želel imet, nebi imel finančnih težav. Če pa proizvajaš zadeve, katere noben noče met za takšno ceno, pol ti pa tut 2 milijona proizvedenih kosev nič ne pomaga.
ICE avtomobile delajo skoraj vsi in imajo resne težave te dinozavre še komu prodat. Alternativa je praktično samo Tesla in ni videt, da bi imel težave s prodajo.
Vaše bajanje kako tega nihče ne mara, ne gre skup z odzivom po svetu. In 10.000 vnaprejšnjih vplačil po 40.000 USD tut ne.
Sicer pa kaj to vam razlagat. Pametni razumejo, ostali ne boste nikoli.
Brane, lepo da vsaj priznaš, da si krepko streljal mimo.
In tega EV nikoli ne bo omogočil,vsaj dokler na trgu po nekem čudežu ne pridejo baterije z energijsko gostoto 10x današnjih in z 1/10 cene.
Pri nekem Porcheju za 100k je morda tovarniška cena 20k,ostalo pa se porazdeli na razvoj,reklamo in profit,pri tesli(ali katerkoli poljubni model EVja) pa gre tako od cene 100k je morda 80-90k tovarniška cena,10k(al pa še tolk ne) gre za razvoj,reklamo in profit,in ni druge kot da se skozi fehta za davkoplačevalski keš,čeprav še to ne zadošča. Torej zaenkrat je EV še vedno pokopan,GM niso kar tako ukinil un taprvi projektni EV katerga tako vneto opevajo ekofašisti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()