» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
101 / 1199
»»

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Alternativa je praktično samo Tesla
In 10.000 vnaprejšnjih vplačil po 40.000 USD tut ne.

Kako je lahko to alternativa?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

@valvolajn:
Sicer pa kaj to vam razlagat. Pametni razumejo, ostali ne boste nikoli.


Nasmešek na koncu tvojega prispevka ne uspe skrit dejstva, da nimaš pojma o čem nalagaš.
Zbogom in hvala za vse ribe

bluefish ::

Kot rečeno, tudi super-športnike za milijonček prodajo brez problema, pa to ni merilo za uspešnost prodaje vseh ICE vozil.
Cilja publika za Teslo je folk, ki ima v garaži že potratnega SUV-a in kakega kabria, sedaj pa za potešitev eko vesti kupuje nekaj zelenega, ker Prius ni več kul.

WarpedGone ::

Kako je lahko to alternativa?

Alternativa BMW seriji 5, MB razredu E, Audiju A8, Maserratijem, Aston Martin Rapidom, Porsche Panamerici, itd zelo zelo komot. Po poročanjih ZELO dobra in poceni alternativa.

Če se furaš z 10 let staro škodo pa seveda to še ni alternativa zate.
Zbogom in hvala za vse ribe

bluefish ::

Alternativa za te modele bi bila, če bi lastniki dejansko menjali, ne le dodali v vozni park.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

WarpedGone ::

Non sequitor.
Zbogom in hvala za vse ribe

bluefish ::

Tvoj problem.

jype ::

PIPI> je to dobro. Vključno s plug-in hibridi. Razen Toyotinih. Ti so pač fashion statement, sploh Prius.

Saj smo rekli, da gre za čustven odziv - kislo grozdje!

Gregor P ::

O čem gre torej ta tema? O "čustveni alternativi" za naše "12-cilndrske merčke", ali o "praktični alternativi" za MNZ vozila na splošno svetovno gledano; ki si jo bo lahko privoščil vsaj povprečen državljan neke povprečno razvite države, ki si danes lahko privošči zgolj neko skromno MNZ vozilo za osnovna opravila?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Gregor P> o "praktični alternativi" za MNZ vozila na splošno svetovno gledano; ki si jo bo lahko privoščil vsaj povprečen državljan neke povprečno razvite države, ki si danes lahko privošči zgolj neko skromno MNZ vozilo za osnovna opravila?:|

Komot si kupiš praktično električno vozilo že danes. Vsaj meni rata zguglat vse živo, od električnega skuterja do električnih tovornjakov.

Gregor P ::

Čudno potem, da se že vsi ne vozijo naokoli s to "alternativo"?8-O

Čemu neki le?8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

To je zelo enostavno pojasniti: Bojijo se biti drugačni. Tudi Linux je bistveno boljši od vsega ostalega, pa si ga le redki upamo uporabljat.

Gregor P ::

Bojim se, da je težava le nekje drugje:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Rad bi se prepričal v to, očitno. Pa ne drži, sicer moji sodelavci ne bi že skoraj vsi zamenjali motornih vozil za električna.

Gregor P ::

Bojim se, da tvoj argument ne odraža splošnega prepričanja.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

@valvolajn:
Sicer pa kaj to vam razlagat. Pametni razumejo, ostali ne boste nikoli.


Nasmešek na koncu tvojega prispevka ne uspe skrit dejstva, da nimaš pojma o čem nalagaš.

Da me(nas) ne boš narobe razumel w1,nikakor nismo proti napredku sploh pa proti EV,ampak malo bolj realno gledamo na dejansko stanje.
Bistvo problema pri EV: Za fosilno gnan avto tank stane zanemarljiv odstotek celotne cene,recimo 50-100e,vseeno o kakšem avtu se pogovarjamo,poceni liliputančka ali avtu za milion evrov. Najdražji del *fosilnih* avtov bo vedno motor. Pri EVju je fakt da najcenejši še uporaben battery pack z sprejemljivim kapacitetom stane 30kE za liliputančka,pa tam do 50kE+ za neki bolj resnega če bi rad EV limuzino. In nikakor ne moreš mimo tega dejstva. Pa tudi ni za videt da se bo kaj spremenilo.
Zato bo EV ostal primeren in rezerviran za *bogatuni only* razred,v nobenem primeru kot neka res uporabna zadeva ampak izključno kot modni dodatek.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gregor P> Bojim se, da tvoj argument ne odraža splošnega prepričanja.

Prepričanja so prepričanja, dejstva so pa dejstva. Marsikaj je boljše, zmogljivejše, kvalitetnejše, cenejše, hkrati pa tudi manj popularno.

-valvoline-> Pri EVju je fakt da uporaben battery pack stane 30kE za liliputančka

Abejžno. Čemu bi pa takšno neumnost zapisal?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gregor P ::

Boš naštel nekaj povprečnemu Slovencu na našem trgu dostopnih EV alternativ (zmogljivejše, kvalitetnejše, cenejše), klasičnim rešitvam; ceni in vzdrževanju primerno?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Gregor P> Boš naštel nekaj povprečnemu Slovencu na našem trgu dostopnih EV alternativ (zmogljivejše, kvalitetnejše, cenejše), klasičnim rešitvam; ceni in vzdrževanju primerno?:|

Linux.

Gregor P ::

Linux je električno vozilo?8-O

No, potrudi se malo, saj ne more biti tako težko, če pa samo "zgooglaš" pa takoj najdeš; sploh ti ni treba iti na google, samo naštej recimo EV vozila, ki jih uporabljajo tvoji sodelavci (morda še koliko stanejo nova, koliko stane vzdrževanje oz. kje jih vzdržujejo in pa koliko elektrike porabijo ipd.)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Tribes, ne vem kaj se usajaš. Če bi dost pozorno bral bi razumel, da je pipi citiral test, kjer je bil čas 90 minut in se delal norca češ da je tak zaključek na podlagi desetminutne nadzorovane vožnje.
Enak čas je dobil še Yahoojev tester in IRC še wired, ostala čreda so mel na razpolago po 10 minut.

20.000 letno propad na dolgi rok?
Ja, itak. Če ne prej čez 5 milijard let ko celo zemljo pogoltne sonce.

FYI, če tesla uspe prodat vse kar so sposobni zaenkrat nardit, bojo začel delat profit že naslednje leto.
Potem boš reku pa kaj? Bil pametno tiho al še naprej stresal 'modrosti'.

Nekaj časa nazaj je bil azrael (al brane) ful pameten, kako baterije v roadsterju nikakor ne morjo zdržat in delat tako kot je tesla obljubljal, in da je vse skup samo nateg in da bo stvar itak crkovala in da bojo propadl čez pol leta.

Pljuvat je enostavno. Na srečo napredek ni odvisen od foruskih pljuvalnikov.

Tesla jim da 10 minut. Rečejo 'če ne boste napisali, da je bil uro pa pol, ne dobite niti enega testa od nas več'. Problem potem napisati, da so se vozili uro pa pol?

Pa tudi ura in pol je v avtu točno nič. To je first impression. 10 minut pa rajcanje na suho. Avte se testira vsaj par dni, še najbolje pa long term. V uri in pol ne izveš niti kako se avto pelje (zdaj lahko rečem, da me puntič po cirka dveh letih oz. po nekih 25.000 km, ki so bili precej hitri, ne preseneča več bistveno v kakšni bolj kritični situaciji), kaj šele da bi našel vse napake, probleme, itd. in bi ga lahko objektivno ocenil.

Glede baterij, in crkovale so :D

WarpedGone je izjavil:

Količina proizvedenih kosov je direkt nepomembna, vse kar je pomembno je, al zaslužiš dovolj da pokriješ stroške in narediš nekaj profita glede na vložek.

Ekonomija, prva lekcija, prvo poglavje, prvi odstavek.

Če bi Saab proizvajal kaj, kar bi si kdo celo želel imet, nebi imel finančnih težav. Če pa proizvajaš zadeve, katere noben noče met za takšno ceno, pol ti pa tut 2 milijona proizvedenih kosev nič ne pomaga.

ICE avtomobile delajo skoraj vsi in imajo resne težave te dinozavre še komu prodat. Alternativa je praktično samo Tesla in ni videt, da bi imel težave s prodajo.

Vaše bajanje kako tega nihče ne mara, ne gre skup z odzivom po svetu. In 10.000 vnaprejšnjih vplačil po 40.000 USD tut ne.

Sicer pa kaj to vam razlagat. Pametni razumejo, ostali ne boste nikoli.

Brane, lepo da vsaj priznaš, da si krepko streljal mimo.

Govorimo o avtomobilski industriji. Ki ima ogromne stroške razvoja. Res, ogromne. Zahteve za vse dele so brutalne. Torej razni lifetime testi aktuatorjev in podobnih enot. Temperaturna nihanja zelo 'lepa'. Varnost mora biti visoka, če ne propadeš že zaradi tega. Razvoj iam torej neke fiksne, visoke stroške. Z njimi imajo probleme že butični proizvajalci, ki dejansko razprodajo proizvodnjo za par let vnaprej. Pa ne prodajajo subvencioniranih avtomobilov za 90k USD z bleeding edge tehnologijo, temveč veliko bolj zgolj adaptirajo obstoječe, dobro poznane tehnologije (saj v bistvu so tudi EV in baterijske tehnologije poznane, s to razliko, da so neprimerno bolj nepoznane v avtomobilski sferi).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Kako je lahko to alternativa?

Alternativa BMW seriji 5, MB razredu E, Audiju A8, Maserratijem, Aston Martin Rapidom, Porsche Panamerici, itd zelo zelo komot. Po poročanjih ZELO dobra in poceni alternativa.

Če se furaš z 10 let staro škodo pa seveda to še ni alternativa zate.

Cenovno ja. Kar se tiče notranjosti, mogoče. Ampak po drugi strani pa dobiš za 90 jurjev lepo 535d Touringa, ki je neprimerno bolj praktičen, po možnosti varčen tam-tam, naredi pa ~1000 km ane nem tanku. Ki ga nafilaš v 5 minutah (če se obiraš). ALternativa? I think not. (jebat ga, serija 5 je autobahn cruzer, to pomeni dolgo časa na cesti, to pomeni dolge razdalje, kjer EV odpade)



EDIT (zgornjega posta ne morem več popraviti): pa takšni dinozavri so, da vsako leto prodaja avtomobilov raste. In postavljajo nove tovarne bližje nekaterim trgom (ZDA, Kitajska, evropske znamke npr.), da imajo cenejši in hitrejši turnover. Po drugi strani imamo pa tamle sramežljive prve poizkuse masovno izdelanih EV-jev, ki dejansko končno izgledajo lepo in na pol uporabno (domet in podobni problemi odmišljeni) in ne kot ena fiberglass škatla, ki bi se je sramoval še forever alone.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Pyr0Beast ::

jype je izjavil:

To je zelo enostavno pojasniti: Bojijo se biti drugačni. Tudi Linux je bistveno boljši od vsega ostalega, pa si ga le redki upamo uporabljat.


Ne, razlog je v temu da je to vse skupaj za en dr*k

>ICE avtomobile delajo skoraj vsi in imajo resne težave te dinozavre še komu prodat. Alternativa je praktično samo Tesla in ni videt, da bi imel težave s prodajo.

Zato ker ima že vsak enega, če ne 2.

Poleg tega imaš cel avto.net poln teh jajčkov. Za 2 jurja dobiš že solidno zadevo. Pa če ga vsako leto menjaš je to še vedno ceneje kakor te stane degradacija baterij in nakup nove.

>Pa tudi ura in pol je v avtu točno nič. To je first impression. 10 minut pa rajcanje na suho. Avte se testira vsaj par dni, še najbolje pa long term. V uri in pol ne izveš niti kako se avto pelje (zdaj lahko rečem, da me puntič po cirka dveh letih oz. po nekih 25.000 km, ki so bili precej hitri, ne preseneča več bistveno v kakšni bolj kritični situaciji), kaj šele da bi našel vse napake, probleme, itd. in bi ga lahko objektivno ocenil.

Za avt rabiš vsaj kakšno leto da se ga 'navadiš' in greš z njim skozi vse letne čase. Karkoli je manj v raportu = jajc in nevredno tvojega časa

>Govorimo o avtomobilski industriji. Ki ima ogromne stroške razvoja. Res, ogromne.
Ogromne ? U srs ?

Renault clio. 1.4 mašina je še od R5 dalje. To je od leta 1972 pa do 1994.
Z nekaj modifikacij in ekstra pritiklinami za nadzorovanje emisij je ista mašina šla še do leta 2005 in do 2010

Enako je s šasijo cliota. Sedaj sam še druge maske gor filajo, karoserija pa ista. Jaka muda.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

WarpedGone je izjavil:


Sicer pa kaj to vam razlagat. Pametni razumejo, ostali ne boste nikoli.

Brane, lepo da vsaj priznaš, da si krepko streljal mimo.


Stari, to da si pameten, ker sam trdiš tako je ene tolk vredno kot self-signed certifikat.

Dajn nam vpogled v razlog, da nam tu "držiš predavanja". Kaj te dela tako posebnega ? Želja, da bi imel elektoravto ? Želja, da bi ga naredil ?

Ali mogoče to,d a si se ga spravil delat iz gotovih LEGO kock ? Kje je ta tvoj inventive part, skozi katerega si ustvaril nekaj, kar ostalim ni bilo očitno, pa vseeno zaželjeno ?

Blo je nekaj govora o 3D printerju in modelih. Nato je tudi to potihnilo.

WarpedGone ::

Bistvo problema pri EV: Za fosilno gnan avto tank stane zanemarljiv odstotek celotne cene,recimo 50-100e,vseeno o kakšem avtu se pogovarjamo,poceni liliputančka ali avtu za milion evrov. Najdražji del *fosilnih* avtov bo vedno motor. Pri EVju je fakt da najcenejši še uporaben battery pack z sprejemljivim kapacitetom stane 30kE za liliputančka,pa tam do 50kE+ za neki bolj resnega če bi rad EV limuzino. In nikakor ne moreš mimo tega dejstva. Pa tudi ni za videt da se bo kaj spremenilo.
Zato bo EV ostal primeren in rezerviran za *bogatuni only* razred,v nobenem primeru kot neka res uporabna zadeva ampak izključno kot modni dodatek.


Takoj ko začneš po EVjih pljuvat izključno zaradi cene, si se ustrelil v lastno nogo: 99,99% ICE vozil je neumno predragih. Tale Tesla Model S je vsaj priližno enako neumno predrag kot direktna konkurenca.

In kaj sedaj?

Bomo jamral kako so avtomobili predragi nasploh al pa cene pač ne bomo vlačl na mizo ker v iskreni debati propade kot resen argument.

Cena je važna le pri vprašanju: A imam dovolj v žepu? Če nimam, ni debate, če mam gledam kaj za to dobim.

Še ta miljavženkrat: avto se ti splača le v enem primeru: da si taksists in na avto.net kupš 15 let staro kanto, ki glih tolk da še pelje. Takšna reč se ti lahk splača, vse ostalo so različno velike izgube oz. cena užitka. Če EV omogoča meni več užitka v vožnji kot Audi A8 primerljive cene - pol se enostavno splača.

Da se pa s tem ne bodo na zemlji dokončno končale vse vojne, odpravila lakotoa in iztrebile vse bolezni ... kolk ste stari, da sploh še svet dojemate tako otročje?

Brane, čist slučajno sm precej bol na tekočem o vseh problemih glede tesle kot ti. Čist samo to je zvrhano dovolj, da znam ocenit 'težo' tvojih strahov. Razlogi so na netu, predelvat namesto tebe jih pač ne morm.
Sploh pa neki pogosto vlačeš ven na mizo to mojo lastno persono. Nimaš ničesar bol relevantnega?

I really like reading people's comments on articles and reports but the Yahoo ones make me want to punch something. At least one in 10 asks "But how long does it take to charge?" You're on the god damn internet, are there really so many dumb people that can't go to the tesla website or just google it?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

WarpedGone je izjavil:


Brane, čist slučajno sm precej bol na tekočem o vseh problemih glede tesle kot ti. Čist samo to je zvrhano dovolj, da znam ocenit 'težo' tvojih strahov. Razlogi so na netu, predelvat namesto tebe jih pač ne morm.
Sploh pa neki pogosto vlačeš ven na mizo to mojo lastno persono. Nimaš ničesar bol relevantnega?


1. Mogoče si bolj na tekočem, mogoče nisi. Vse, kar je videti, so tvoje trditve.

2. Vsaj po slednjih sodeč si bolj na tekočem od samega Elona. Ta je vedno bistveno bolj skromen in umirjen, pa če gre za avte ali rakete.

3. Poleg tega, tudi sam ELon ne predava drugim o masovni proizvodnji in globalni rešitvi. Zaveda se, da je zavzel le eno, zaenkrat še skrajno majno tržno nišo in da je v njej uspešen. Ko gre za avte, priznava da je bil na robu propada, ko gre za rakete, da brez NASAe in njenih "malih ljudi" ni bi šlo niti v sanjah tako kot je šlo.

Kaj te torej postavlja kilometer nad tega tipa ? Google ?

Mislim, štekam entuzijazem pa to. Verjamem,d a si mogoče vložil nekaj in naredil kak model/ček ( v merilu ) itd.

Ampak smanji doživljaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

Bistvo problema pri EV: Za fosilno gnan avto tank stane zanemarljiv odstotek celotne cene,recimo 50-100e,vseeno o kakšem avtu se pogovarjamo,poceni liliputančka ali avtu za milion evrov. Najdražji del *fosilnih* avtov bo vedno motor. Pri EVju je fakt da najcenejši še uporaben battery pack z sprejemljivim kapacitetom stane 30kE za liliputančka,pa tam do 50kE+ za neki bolj resnega če bi rad EV limuzino. In nikakor ne moreš mimo tega dejstva. Pa tudi ni za videt da se bo kaj spremenilo.
Zato bo EV ostal primeren in rezerviran za *bogatuni only* razred,v nobenem primeru kot neka res uporabna zadeva ampak izključno kot modni dodatek.


Takoj ko začneš po EVjih pljuvat izključno zaradi cene, si se ustrelil v lastno nogo: 99,99% ICE vozil je neumno predragih. Tale Tesla Model S je vsaj priližno enako neumno predrag kot direktna konkurenca.

In kaj sedaj?

Bomo jamral kako so avtomobili predragi nasploh al pa cene pač ne bomo vlačl na mizo ker v iskreni debati propade kot resen argument.

Cena je važna le pri vprašanju: A imam dovolj v žepu? Če nimam, ni debate, če mam gledam kaj za to dobim.

Še ta miljavženkrat: avto se ti splača le v enem primeru: da si taksists in na avto.net kupš 15 let staro kanto, ki glih tolk da še pelje. Takšna reč se ti lahk splača, vse ostalo so različno velike izgube oz. cena užitka. Če EV omogoča meni več užitka v vožnji kot Audi A8 primerljive cene - pol se enostavno splača.

Da se pa s tem ne bodo na zemlji dokončno končale vse vojne, odpravila lakotoa in iztrebile vse bolezni ... kolk ste stari, da sploh še svet dojemate tako otročje?

Brane, čist slučajno sm precej bol na tekočem o vseh problemih glede tesle kot ti. Čist samo to je zvrhano dovolj, da znam ocenit 'težo' tvojih strahov. Razlogi so na netu, predelvat namesto tebe jih pač ne morm.
Sploh pa neki pogosto vlačeš ven na mizo to mojo lastno persono. Nimaš ničesar bol relevantnega?

I really like reading people's comments on articles and reports but the Yahoo ones make me want to punch something. At least one in 10 asks "But how long does it take to charge?" You're on the god damn internet, are there really so many dumb people that can't go to the tesla website or just google it?

Ne niso. V Sloveniji npr 95% prodanih novih avtov je srednjega in nižjega razreda z cenami 7000-15000 evrov. Na zahodu je tut neki podobnega,mogoče malo več srednjega razreda,tam jih tudi kriza tolče. Za 15k EVja pač ne dobiš. Celo za 30k ga ni.
Neka standardna fosilna limuzina npr a4 ali passat ki stane 25-30k bi stala 100k v EV varijanti.Mislim da je povsem jasno da EV nima za burek.

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Slovenija je poseben trg, v svetovnem merilu praktično zanemarljiv. Na svetovnem nivoju je drugače, npr Aurisa se pri nas proda zelo malo, v svetovnem merilu pa je na vrhu.

Prodaja avtomobilov na svetu za leto 2011


Električna vozila bodo rabila še zelo zelo dolgo, da se bodo prebila na vrh, bodo pa se, to ni dvoma.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

EV Passat za 100k? Pa kje jih jemljete, ...

Vidm, da mamo tudi že namenski slovenski portal Elektro vozila, seznam obstoječih vozil je precej bogat, debata na forumu pa žal nič kaj bolj 'bogata' kot tu.

Se pa en član hvali da je hibridnega aurisa predelal, da ga lahko polni v domači garaži. Povprečna poraba na njegovi relaciji je tako le 1,9 l/100km, če se pelje do službe skozi ljubljano in ne po AC obroču.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Auris je na elektriko.

Me je W1 prehitel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gregor P ::

Saj teh portalov z EV je v Sloveniji več mislim, tako da nisi/nista odkrila nič novega; kar pa nisi/nista naredil/-a je, povedal/-a kakšne EV vozijo tvoji/vajini sodelavci, ki so "zmogljivejši, kvalitetnejši, cenejši" od primerljive klasične alternative:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

jype ::

Kolega je avto zamenjal za električni skuter. Ostali pridemo peš, s kolesom, z vlakom ali avtobusom, le eden pa se mora vozit z avtomobilom, ker se prevozi 100km na dan, ker se ne želi preseliti v Ljubljano.

Po tem torej lahko sklepam, da so obstoječa električna vozila primerna za vsaj polovico prebivalstva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gregor P ::

Si pa rabil čas, da si potem podal popolnoma irelevanten komentar LOL:))

Skuter namesto avtomobila, ali pa kar peš ipd. ... no saj, ne morem reči, da to ni "alternativa" ha ha:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Gregor P> Skuter namesto avtomobila, ali pa kar peš ipd. ... no saj, ne morem reči, da to ni "alternativa" ha ha:)

Ne, ne moreš, ker je spodoben skuter 50 evrov + gorivo na leto, spodoben avto pa 3k + gorivo na leto.

Kljub temu bi lahko kupil bencinski skuter, pa ga ni, ker je električni boljši in cenejši.

Gregor P ::

Bencinski morda ne bi bil "futurističen" bi pa verjetno bil za enako ceno zmogljivejši (večja hitrost, daljši domet, cenejše vzdrževanje ipd.) od novega električnega.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Gregor P> Bencinski morda ne bi bil "futurističen" bi pa verjetno bil za enako ceno zmogljivejši (večja hitrost, daljši domet, cenejše vzdrževanje ipd.) od novega električnega.8-)

To drži zgolj zato, ker vozniki ne plačujete obremenjevanja okolja, ki ga z bencinskimi vozili povzročate.

TribesMan ::

Tko kot vozniki EV (še) ne plačujejo za obtremenjevanje cest...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Gregor P ::

Podobno na drugi strani; poleg različnih subvencij, ki jih prejemajo vozniki EV, manjka pri teh cenah (ki že tako ne odražajo resnične) še davek za vso ekološko škodo (tudi življenja ljudi), ki nastane pri samem proizvodnem procesu teh vozil, običajno v kakšni tretji državi (kjer jim ni treba spoštovati toliko pravil) + škoda, ki nastane po prenehanju življenjske dobe takšnega vozila ... in še marsikaj bi se verjetno dalo dodatno obdavčiti;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Tko kot vozniki EV (še) ne plačujejo za obtremenjevanje cest...

Dokler tovorni promet plačuje 100.000x premalo, prosim da tega ne omenjaš več. Ni etično. Deal?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Torej potem se tudi vi vzdržite nekih dodatnih obdavčevanj klasični vozil ... deal?8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Gregor P> davek za vso ekološko škodo (tudi življenja ljudi), ki nastane pri samem proizvodnem procesu teh vozil

Ne ga lomt, sine.

Enačit proizvodnjo, ki jo lahko opravljaš v ustrezno opremljenih prostorih, pri kateri so izpusti škodljivih snovi lahko praktično neobstoječi in promet, ki vsak dan spušča v urbano atmosfero na tone izjemno strupenih snovi, je najmanj nesramno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gregor P ::

Edina razlika je, da v tvoji različici pač umirajo daleč proč od tebe, še vedno pa umirajo (če se gremo pač te "zelene" statistike umiranja):|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Gregor P> Edina razlika je, da v tvoji različici pač umirajo daleč proč od tebe, še vedno pa umirajo (če se gremo pač te "zelene" statistike umiranja):|

Edina razlika je, da jih umre približno sto tisočkrat manj.

Gregor P ::

Trdiš ti (po mojem se na koncu te "zelene" številke kar lepo najmanj izenačijo) ... praktično neobstoječi izpusti škodljivih snovi bi lahko bili tudi pri klasičnih vozilih, če bi kdo to zares hotel (pa ne, kakor tudi nimajo tam "doli" ustrezno opremljenih prostorov, ker jih ne rabijo imeti; da sploh ne izgubljam besed, da morajo sestavni elementi tudi nekako priti do teh "šajni" prostorov).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

jype ::

Gregor P> po mojem se na koncu te "zelene" številke kar lepo najmanj izenačijo

Se motiš, a s tem ni nič narobe.

Gregor P> praktično neobstoječi izpusti škodljivih snovi bi lahko bili tudi pri klasičnih vozilih, če bi kdo to zares hotel

Vsi, ki živimo v mestih in se soočamo z boleznimi dihal zaradi zastrupljenega ozračja, si to želimo, brez skrbi. V Ljubljani zaradi onesnaženega zraka predčasno (prej kot bi, če bi živeli v hribih) umre 200 ljudi na leto.

Gregor P> da sploh ne izgubljam besed, da morajo sestavni elementi tudi nekako priti do teh "šajni" prostorov).

Pri tem predvidevaš, da za "navadne" avtomobile teh elementov ne potrebuješ, kar je tudi neumnost.

Gregor P ::

Na tem svetu je vse kar lepo v nekem ravnovesju (in ko je nekaj prelepo, da bi bilo res, potem nekaj resno ne drži), tako da boš kar lepo dokazal, kako se jaz motim (to je, da bi pri proizvodnji tolikšnega števila EV vozil, kolikor je sedaj na cesti klasičnih vozil, bilo "zeleno" število umrlih toliko manjše oz. ekološko gledano toliko boljše - gledano na splošno za cel svet; ne kako bi bilo boljše in manj mrtvih pri tebi doma v garaži), ni pa seveda nič narobe, če ne boš;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TribesMan ::

Tisti ki živijo v Šoštanju/Velenju in Trbovljah tudi verjetno ne dihajo enako kvalitetnega zraka kot nekdo iz bele krajine... Če te take stvari motijo se moraš pač preselit.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

jype ::

Gregor P> tako da boš kar lepo dokazal, kako se jaz motim (to je, da bi pri proizvodnji tolikšnega števila EV vozil, kolikor je sedaj na cesti klasičnih vozil, bilo "zeleno" število umrlih toliko manjše oz. ekološko gledano toliko boljše - gledano na splošno za cel svet; ne kako bi bilo boljše in manj mrtvih pri tebi doma v garaži), ni pa seveda nič narobe, če ne boš

A se ti samo delaš neumnega, ali resno misliš, da je razpršeno onesnaževanje po vsem svetu enako škodljivo kot onesnaženje, ki je geografsko zelo jasno omejeno?

TribesMan> Tisti ki živijo v Šoštanju/Velenju in Trbovljah tudi verjetno ne dihajo enako kvalitetnega zraka kot nekdo iz bele krajine... Če te take stvari motijo se moraš pač preselit.

Mhm, samo avtomobili pridejo za tabo, termoelektrarne pa načeloma niso na koleščkih, poleg tega da so filtri, ki jih je treba vozit s seboj precej bolj neučinkoviti od filtrov, ki se jih postavi v veliko bajto.

Gregor P ::

V bistvu je manj nevarno za ljudi na splošno gledano, če je vse skupaj razpršeno, kot pa če umirajo na veliko na lokacijah zgoščenega onesnaževanja, kjer se te nevarne zadeve proizvajajo brez upoštevanja kakršnikoli ekoloških pravil.

Življenje pač ni pravljica, nekdo bo vedno plačal "ceno":'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

jype ::

Gregor P> kot pa če umirajo na veliko na lokacijah zgoščenega onesnaževanja, kjer se te nevarne zadeve proizvajajo brez upoštevanja kakršnikoli ekoloških pravil.

Aha, v resnici je tvoj argument da "ker se nekje nekdo ne drži pravil, je nesmiselno, da pravila sploh so, naj bo raje free for all" ?

Krasen argument.
««
101 / 1199
»»