» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
99 / 1140
»»

Gregor P ::

Samo potem ne govorimo o nobeni alternativi, ampak dragi igrački za izbrane kupce.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

V albaniji in podobno bogatih pokraijnah gotovo.
V civilizaciji pa to ni nek resen problem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

V kateri civilizaciji to ni nek resen problem?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bluefish ::

Pa smo spet tam, ko je trenutna cena povprečnih avtomobilov kao 50k €.

PrimozR ::

Gregor P je izjavil:

V kateri civilizaciji to ni nek resen problem?8-O

Gregor ja kje, v Sloveniji! Kjer je povprečna plača 5 jurjev neto!

WarpedOne presenečen bi bil, kakšne avtomobile oz. kolk denarja majo ljudje v t.i. čebelnjakih. Pogosto več od folka z lastnimi hišami in garažami.

WarpedGone ::

In kje je pol problem sploh?
Kdor bi takšno reč rad imel, si bo uštimal primeren plac zanjga - to vključuje zaklenjeno garažo s polnilno postajo.

Preprosteži po umu so sposobn tuhtat le o idealnih zadevah. In jim "svaka dlaka smeta".

Napredek je v zamenjevanju neidealnih zadev z drugimi neidealnimi zadevami. A vseeno boljšimi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Mi izgubljamo čas s stebrički Japonci pa ...:D

Discovery News: Homes Get Power From Electric Cars

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

guest #44 ::

O fak s čim se ljudje tu obremenjujejo.

1. Slovenija ni primerno plodišče za električne avtomobile. To je ena mala zahojena državica, z zahojeno mentaliteto in zahojena bo bila še vsaj naslednjih 50 let (dokler ne pocrknejo zadnji vplivi socialistične mentalitete).
Zato ne, v Sloveniji električni avti res še dolgo časa ne bodo bili uporabni.

2. Premalo vtičnic...kak argument je to za božjo voljo? Zakaj bi rabli garažo za polnit? Kraja elektrike iz teh vtičnic?
A to, da bi na dvoriščih lastnik si postavil stebriček, ki bi bil vandal proof in onemogočal krajo (avtomatsko zaklepanje po določeni uri...). Podobno bi moral biti narejen tudi avtomobilski priklop.


Krneki argumenti res. Raje se ubadajte s tem, kako bomo nadomestili energijo, ki jo sedaj porabljamo z bencinom. Mislim, da drugi blok NEK bo daleč premalo.

Ca. 1.000.000 avtomovilov v SLO * pov. 80 kW = 80 GW

NEK = 696 MW

Pyr0Beast ::

>Krneki argumenti res. Raje se ubadajte s tem, kako bomo nadomestili energijo, ki jo sedaj porabljamo z bencinom.
S še več bencina
Ali pa s plinom

Is there an issue ?
Če maš keš za štrom avto imaš keš tudi za enega šparovnega dizla ranga C3 z 1.4HDi ali kaj je že tist jajc od mašine.

>Ca. 1.000.000 avtomovilov v SLO * pov. 80 kW = 80 GW
80GW peak ? 80GW krompirja ?

Dejanska poraba vseh goriv je 56000GWh (2k6)
Dejanska povprečna poraba je 153GW goriv (/366)

Ves promet pokuri 17000GWh
Kar je cirka 43GW
17MW/vozilo = 1700L letno - cirka 2400€ letno
Sam skurim 700L letno in strošek zavarovanja & cestnine & vzdrževanja > stroška goriva

Koliko to velja za avtomobile je pa drugo ...
Tovorni promet pokuri ohoho
S tem da italjani hodijo h nam tankat saj smo cenejši (mi pa veselo plačujemo CO2 takse wohoho)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

jverne> Zato ne, v Sloveniji električni avti res še dolgo časa ne bodo bili uporabni.

Bollocks. Folk se že vozi z njimi.

nekikr ::

Jp, vsi štirje!

imagodei ::

guest #44 je izjavil:

2. Premalo vtičnic...kak argument je to za božjo voljo? Zakaj bi rabli garažo za polnit? Kraja elektrike iz teh vtičnic?
A to, da bi na dvoriščih lastnik si postavil stebriček, ki bi bil vandal proof in onemogočal krajo (avtomatsko zaklepanje po določeni uri...). Podobno bi moral biti narejen tudi avtomobilski priklop.

Cena solidnega EV je že sedaj nekajkratnik cene solidnega ICE vozila in že zato ni alternativa za široke množice. Lahko je alternativa za nekoga, ki razmišlja, da bo za nov avto dal 40.000 EUR, ne pa za nekoga, ki kupuje avtomobile do vrednosti 15.000 EUR, kamo li za nekoga, ki kupuje 2-5 let stare rabljene avtomobile do max vrednosti 8.000 EUR. In to so ljudje, ki jemljejo kredite za avto.

Zdaj bo pa nekdo, ki je vzel kredit za 15.000 EUR vreden avto, urejal še soglasja na občini in Elektru za postavitev stebrička na parkirišču? Si prav predstavljam nekoga s Fužin, ki bo iz stanovanja potegnil kabel, razbil asfalt, skopal luknjo in potegnil kabel do svojega parkirišča. Ali pa uredil vse potrebno z Elektrom (dovoljenje, priklop, števec za odjemno mesto, ...), da si bo omislil lastno polnilno postajo.

Ja, seveda je možnost, da bi se stanovalci na Fužinah skupaj odločili, da bodo postavili za štart par 10 takih postaj in uredili vse z Elektrom tipi-topi po reglcih. Ampak - po drugi strani pa, če sami nimajo EV, zakaj bi plačevali za to? In imaš začaran krog, ki se bo odvrtel zelo zelo postopoma.

Super je, da se stvari spreminjajo in čez 10 let bo že boljše kot danes. Večja kapaciteta akumulatorjev, drugačne rešitve, več polnilnih mest. Zaenkrat so pa EV lahko kvečjemu igrača za premožne.
- Hoc est qui sumus -

jype ::

nekikr> Jp, vsi štirje!

Ja. Pa vsak dan je kšn več.

guest #44 ::

imagodei je izjavil:

guest #44 je izjavil:

2. Premalo vtičnic...kak argument je to za božjo voljo? Zakaj bi rabli garažo za polnit? Kraja elektrike iz teh vtičnic?
A to, da bi na dvoriščih lastnik si postavil stebriček, ki bi bil vandal proof in onemogočal krajo (avtomatsko zaklepanje po določeni uri...). Podobno bi moral biti narejen tudi avtomobilski priklop.

Cena solidnega EV je že sedaj nekajkratnik cene solidnega ICE vozila in že zato ni alternativa za široke množice. Lahko je alternativa za nekoga, ki razmišlja, da bo za nov avto dal 40.000 EUR, ne pa za nekoga, ki kupuje avtomobile do vrednosti 15.000 EUR, kamo li za nekoga, ki kupuje 2-5 let stare rabljene avtomobile do max vrednosti 8.000 EUR. In to so ljudje, ki jemljejo kredite za avto.

Zdaj bo pa nekdo, ki je vzel kredit za 15.000 EUR vreden avto, urejal še soglasja na občini in Elektru za postavitev stebrička na parkirišču? Si prav predstavljam nekoga s Fužin, ki bo iz stanovanja potegnil kabel, razbil asfalt, skopal luknjo in potegnil kabel do svojega parkirišča. Ali pa uredil vse potrebno z Elektrom (dovoljenje, priklop, števec za odjemno mesto, ...), da si bo omislil lastno polnilno postajo.

Ja, seveda je možnost, da bi se stanovalci na Fužinah skupaj odločili, da bodo postavili za štart par 10 takih postaj in uredili vse z Elektrom tipi-topi po reglcih. Ampak - po drugi strani pa, če sami nimajo EV, zakaj bi plačevali za to? In imaš začaran krog, ki se bo odvrtel zelo zelo postopoma.

Super je, da se stvari spreminjajo in čez 10 let bo že boljše kot danes. Večja kapaciteta akumulatorjev, drugačne rešitve, več polnilnih mest. Zaenkrat so pa EV lahko kvečjemu igrača za premožne.



Sej imaš prav, v Sloveniji res ne pričakujmo masovne uporabe EV, ker dokler se bo v Fužinah vrtel balkanski rap, EVjev ne bo.
Jaz sem slovenijo že odpisal za nadaljnih 50 let. Tu, še tako dober projekt gre po zlu.

jype ::

jverne> Tu, še tako dober projekt gre po zlu.

BicikeLJ ni šel, presenetljivo.

Okapi ::

Jaz sem slovenijo že odpisal za nadaljnih 50 let.
Kaj še delaš tu? A te nikjer nočejo?

O.

WarpedGone ::

imago:
Cena solidnega EV je že sedaj nekajkratnik cene solidnega ICE vozila in že zato ni alternativa za široke množice. Lahko je alternativa za nekoga, ki razmišlja, da bo za nov avto dal 40.000 EUR, ne pa za nekoga, ki kupuje avtomobile do vrednosti 15.000 EUR, kamo li za nekoga, ki kupuje 2-5 let stare rabljene avtomobile do max vrednosti 8.000 EUR. In to so ljudje, ki jemljejo kredite za avto.


Captain obvious to the rescue?
Tudi za to ne-premožno rajo je EV odlična alternativa: električni avtobusi, električni vlaki. In EVji na Prevoz.org.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Ah kje so ti časi:D

vir: Wikipedia
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

bluefish ::

Ja, alternativa je očitno to, da se bo raja vozikala z avtobusi, bogatuni pa bodo imeli lastna vozila. Hm, očitno nekatere nostalgija.

primar ::

Fantje, malo nivoja vam nebi škodilo. Ne-premožna raja? Mislim kaj zdaj se bo človeka okarakteriziralo kar po kešu ali kaj? Mislim res podn od foruma...

Magic1 ::

Če nimaš vsaj vsaj 2000€ na mesec, se sploh ne oglašaj na forumu:D
Ne vidim razloga zakaj bi dal 30k€ za električni avto, še.
Dobiš za 10k-15kEUR čist soliden nov avto s 5-6l na 100km. Preprosto še ni računice, niti 50%.

Če koga trese na elektiko, si naj nabavi električni skuter:D
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

energetik ::

Magic1 je izjavil:

Dobiš za 10k-15kEUR čist soliden nov avto s 5-6l na 100km. Preprosto še ni računice, niti 50%.
Dobiš ga lahko že od 7k€ naprej, odvisno od želja. Če ti zadostuje osnovna oprema (klima, 4xAB, CZ, ABS) in majhen avto, dobiš že za tako ceno spodoben avto. Recimo Kia Picanto ali kakšen Clio. In to mislim da je največja napaka proizvajalcev EV. Da delajo težke in velike krave z 30k€, namesto da bi najprej poizkusili z majhnim, lahkim mestnim avtom z ~150km dosega in ceno okoli 7k€. Marsikdo, ki ima že itak po 2 avta, bi razmislil, da bi ga vzel kot 2. avto.
EV za v službo v mestu in trgovino, večji avto za izlete, morje ali bolj oddaljeno službo.

dzinks63 ::

EV za v službo v mestu in trgovino, večji avto za izlete, morje ali bolj oddaljeno službo.

Ali pa kupiš Ampero in imaš vse v enem.

Gregor P ::

Kolikšna je cena Ampere?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Magic1 ::

Novi clio me je presenetil z velikostjo, komaj gre v garažo... Če mene vprašaš, čisti srednji klas. Pije pa tudi malo več.
Magic

energetik ::

dzinks63 je izjavil:

EV za v službo v mestu in trgovino, večji avto za izlete, morje ali bolj oddaljeno službo.

Ali pa kupiš Ampero in imaš vse v enem.
Za ceno Ampere dobiš Ceeda SW + teoretični mali EV za 7k€ + za 12k€ goriva. Računica? :|

PrimozR ::

imagodei je izjavil:

guest #44 je izjavil:

2. Premalo vtičnic...kak argument je to za božjo voljo? Zakaj bi rabli garažo za polnit? Kraja elektrike iz teh vtičnic?
A to, da bi na dvoriščih lastnik si postavil stebriček, ki bi bil vandal proof in onemogočal krajo (avtomatsko zaklepanje po določeni uri...). Podobno bi moral biti narejen tudi avtomobilski priklop.

Cena solidnega EV je že sedaj nekajkratnik cene solidnega ICE vozila in že zato ni alternativa za široke množice. Lahko je alternativa za nekoga, ki razmišlja, da bo za nov avto dal 40.000 EUR, ne pa za nekoga, ki kupuje avtomobile do vrednosti 15.000 EUR, kamo li za nekoga, ki kupuje 2-5 let stare rabljene avtomobile do max vrednosti 8.000 EUR. In to so ljudje, ki jemljejo kredite za avto.

Zdaj bo pa nekdo, ki je vzel kredit za 15.000 EUR vreden avto, urejal še soglasja na občini in Elektru za postavitev stebrička na parkirišču? Si prav predstavljam nekoga s Fužin, ki bo iz stanovanja potegnil kabel, razbil asfalt, skopal luknjo in potegnil kabel do svojega parkirišča. Ali pa uredil vse potrebno z Elektrom (dovoljenje, priklop, števec za odjemno mesto, ...), da si bo omislil lastno polnilno postajo.

Ja, seveda je možnost, da bi se stanovalci na Fužinah skupaj odločili, da bodo postavili za štart par 10 takih postaj in uredili vse z Elektrom tipi-topi po reglcih. Ampak - po drugi strani pa, če sami nimajo EV, zakaj bi plačevali za to? In imaš začaran krog, ki se bo odvrtel zelo zelo postopoma.

Super je, da se stvari spreminjajo in čez 10 let bo že boljše kot danes. Večja kapaciteta akumulatorjev, drugačne rešitve, več polnilnih mest. Zaenkrat so pa EV lahko kvečjemu igrača za premožne.

Hja, ampak kdor razmišlja o avtu za 40k, verjetno razmišlja o novem BMW-ju/Mercedesu/Audiju nižjega ranga oz. o enakih (ter podobnih) znamkah v nekoliko višjem rangu (as in večji avto), če govorimo o rabljenih avtomobilih. Takšnemu bo EV oz. hibrid za 30 jurjev verjetno premalo luksuzen (jebiga, Volt in Prius se primerjajo bolj z gajbicami za 20 jurjev, kot s tistimi za 40), torej višji standard kupcev ni dovolj dober razlog za nakup. Razen seveda za tistih par primerkov, ki resno palijo na EV-je. Takih je pa manj, kot tistih, ki palijo na firme.

jype ::

bluefish> Ja, alternativa je očitno to, da se bo raja vozikala z avtobusi, bogatuni pa bodo imeli lastna vozila. Hm, očitno nekatere nostalgija.

To pa ti neki narobe gledaš... Danes so bogatuni predvsem tisti, ki si lahko privoščijo bit brez avtomobila, ker se jim nikoli nikamor ne mudi.

PIPI> (jebiga, Volt in Prius se primerjajo bolj z gajbicami za 20 jurjev, kot s tistimi za 40)

Neumnost - boljši so od tistih za 40, pa cenejši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

egonk ::

Glede na cifre od Tesle S, se mi niti ne zdi tehnologija več tako absurdno neprimerna (razen cenovno jasno). Sam delam fure do 1100km za kar rabim recimo 11ur (torej povp. 100km/h vred s postanki). Takrat ko kinkam na bencinski, bi se avto polnil na fast chargerju (predpostavka, da bi to vse bencinske na poti imele)...

PrimozR ::

egonk tiste cifre so pri like 80 km/h na AC, brez klime, radia in podobnih porabnikov. Višja hitrost, klima in drugi porabniki domet seveda znižajo.

jype ::

PIPI> egonk tiste cifre so pri like 80 km/h na AC, brez klime, radia in podobnih porabnikov.

Tebe tolk boli, da so električni avtomobili boljši od bencinskih, da si pripravljen vztrajno ponavljat očitno laž, da bi ljudi odvrnil od nakupa?

WarpedGone ::

Glede na cifre od Tesle S, se mi niti ne zdi tehnologija več tako absurdno neprimerna (razen cenovno jasno). Sam delam fure do 1100km za kar rabim recimo 11ur (torej povp. 100km/h vred s postanki). Takrat ko kinkam na bencinski, bi se avto polnil na fast chargerju (predpostavka, da bi to vse bencinske na poti imele)...

Z "bencinske" si seveda mislu počivališča, kjer si privoščiš urco postanka, spiješ kafe, prebereš cajtng, pogledaš kak polcajt dobre tekme itd.
Teslini SuperChargerji bodo v Evropi še nekaj časa precej redka reč. Sigurno jih bodo imela vsa uradna predstavništva in servisni centri pol je pa počasi konec.

"Javna omrežja" teh zadev ob daljših hitrih prometnicah se bodo najprej gradila v Ameriki.
Za začetek bo to hkrati tut reklamna akcija - filanje na teh postajah bo brezplačno ker štrom časti Tesla Motors.

Trolebusi (i.e. električni avtobusi priključeni nad nadcestno električno omrežje) niso le 50 let stara zadeva, kot je prikazano na zgornji FUD sliki.
Stvar danes laufa recimo v Salzburgu. Lahko si poližeš prste - cesta ni popolnoma nič razbita (s tračnicami tramvaja), stvar je slišna le ko speljuje pol pa le še šum vetra, ko gre mimo tebe. Luksus na kvadrat kar se tiče javnega transporta v zgoščenih mestih.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

jype je izjavil:

PIPI> egonk tiste cifre so pri like 80 km/h na AC, brez klime, radia in podobnih porabnikov.

Tebe tolk boli, da so električni avtomobili boljši od bencinskih, da si pripravljen vztrajno ponavljat očitno laž, da bi ljudi odvrnil od nakupa?

Em... Kar ni res ne boli?

Pyr0Beast ::

Ljudi odvrača od nakupa predvsem in izključno cena

Ne skrbi, so že tako eko naspidirani in hipnotizirani da se jim sline cedijo že ob besedi 'eco-tec' ali zeleni nalepki na riti
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Žalosten Fact-Of-Life.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Katero, da jih odbija cena ali eko naspidirani in hipnotizirani? :D

Gregor P ::

... oz. da imamo opravka z ljudmi, ne "višjimi božanstvi"8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

guest #44 ::

Hibridi mi kar dišijo meni, sam kaj ki so vsi tako glomazni. Kaj pa kak fuel injection 2-taktni (morda dizel) z izpušnim ventilom?

Električni doseg 50 km (služba pa nazaj recimo) z podaljšanim dosegom (ICE) za občasna nujna poslovna potovanja v bližnje države, mesta.

Format velikosti...recimo Clio. Cena do 13k €. Jaz tak avto kupim takoj, opel ampero pa žal ne ker je čisto zgrešena logika IMO.

dzinks63 ::

Tesla S je tukaj, začela se je serijska proizvodnja.

Z enim polnjenjem akumulatorjev zmore Tesla S prevoziti dobrih 483 kilometrov (300 milj), medtem ko cena zanj v ZDA znaša 57.700 dolarjev


Welcome to “Inside Tesla.” This series of Tuesday updates is designed to take you behind the scenes of Model S production as we count down the days to our first deliveries.


http://vimeo.com/43997600#

Truga ::

jverne, prius ali yaris. Yaris je verjetno bolj clio varjanta, ne vem pa kako se obnese pri "obcasnih nujnih poslovnih potovanjih" ker je bl mejhen...

guest #44 ::

Ja sam to je ICE motor only. EV pa za dnevne zadeve zmaga. Nič več menjavanja, dobri pospeški in vozne lastnosti, tišina...
ICE doesn't come close. Jaz osebno bi bil zadovoljen če mibaterija znese 50 km pri povprečni hitrosti 65 kmh. Za avtocesto 110 kmh in ICE 2 taktni.

IMO izredno uporabna in tehnično izvedljiva kombinacija. Razmišljam, ali sem res tako majhen trg, da se proizvajalcem ne splača vložit v tako idejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: guest #44 ()

PrimozR ::

guest #44 je izjavil:

Hibridi mi kar dišijo meni, sam kaj ki so vsi tako glomazni. Kaj pa kak fuel injection 2-taktni (morda dizel) z izpušnim ventilom?

Električni doseg 50 km (služba pa nazaj recimo) z podaljšanim dosegom (ICE) za občasna nujna poslovna potovanja v bližnje države, mesta.

Format velikosti...recimo Clio. Cena do 13k €. Jaz tak avto kupim takoj, opel ampero pa žal ne ker je čisto zgrešena logika IMO.

Kaj pa Focus Energii? Okej, ni ga še na trgu, daleč od tega, da bo 13k, je pa tudi večji. Pa ne ve se še točno, katero mašino bo imel, C-Max ENergii baje 1.6 turbobencinarja. Ampak nekaj je. Pa še Prius ni! :D

Okapi ::

Razmišljam, ali sem res tako majhen trg, da se proizvajalcem ne splača vložit v tako idejo.
Ti si za proizvajalce nezanimiv trg zaradi te postavke.
Cena do 13k €


Lahko bi naredili idealen avto zate, pa ga ne bi kupil, ker bi bil 25k €.

O.

Truga ::

jverne, jaris in prius mata oba hibrid modele...

WarpedGone ::

yaris?
link?
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Lonsarg ::

guest #44 je izjavil:

Hibridi mi kar dišijo meni, sam kaj ki so vsi tako glomazni. Kaj pa kak fuel injection 2-taktni (morda dizel) z izpušnim ventilom?

Električni doseg 50 km (služba pa nazaj recimo) z podaljšanim dosegom (ICE) za občasna nujna poslovna potovanja v bližnje države, mesta.

Format velikosti...recimo Clio. Cena do 13k €. Jaz tak avto kupim takoj, opel ampero pa žal ne ker je čisto zgrešena logika IMO.


Čakam na isto zadevo, če me hočejo.

jype ::

Ko bodo na voljo taki z normalnim (sredinskim digitalnim) dashboardom bomo verjetno zamenjali obstoječ mali avto za malega hibrida.

guest #44 ::

Toti yaris hibrid zgleda super. Cena je sprejemljiva (na ravni dizel različice) in performanse so solidne za to kar rabim.
I'll keep an eye for it in the future.

Sicer moje mnenje je, da bi raje downsizali ICE mašino in dali gor recimo turbino kot na fiatu. Ta yaris ima 1.5 ccm, kar je za tak avto razmeroma veliko. Ima pa 100 hp kar je ponovno mal overkill. Dvo cilinderski + turbo bi pomojem zmanjšalo težo in imelo enake performanse. V tej smeri bi jaz to gledal.

Ampak ok, hibrid za ceno dizla ni slaba ponudba. Z nekaj konkurence in razvoja pomojem bi postal konkurenčen običajnim bencincem.

black ice ::

Odloci se kaj hoces. Dvocilinderski ali dvotaktni motor ali oboje.
««
99 / 1140
»»