Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

dzinks63 ::
Še ena zanimiva novost na evropskih tleh se obeta, nova Opel Calibra, gene ima v Chevrolet Voltu in po slikah sodeč bo zelo všečen in poskočen avtomobil.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

Snohman ::
SmeskoSnezak je izjavil:
Da pregledamo, kaj se uresničuje.
Honda CR-Z gre letos v masovno proizvodnjo, cena bi naj bila okoli 25k€.
Kia eco_cee'dje bil potiho dodan lani.
BMW X5 vision efficientdynamicsbo v omejeni izdaji proizveden ćez dve leti.
Mistubishi i-EV letos začenja masovno proizvodnjo in se že predstavlja po Evropi.
Hyundai i-blueje z nami že od 2008, v Angliji za 13k funtov.
Od lani se tudi eksperimentira in vozi MINI E, več so napisali tukaj
Mislim, da sem zaenkrat dovolj napisal. Veselo branje! ;)
Čaki čaki;
Honda je avto z ICEjem, ki ima dodan EM, torej je povsem klasičen hibrid.
Kia Eco Ceed ni nič posebnega, dodali so ugašenje motorja, ko stojimo in odklapljanje alternatorja ko ni potreb po elektriki.
BMW; to sploh ni X5, pač pa nek športnik, ki je še daleč od uresničitve, predvsem pa bo drag kot žafran.
Mitshubishi; pravi električni avto, ki pa je tako drag, da ni za govorit.
Hyundai; lol, a ti sploh preberš kaj pišeš; ta avto ima samo podaljašan prestavna razmerja in nima veze z električnim avtom.
Mini-E; pravi električni avto, cena pa je tudi nenormalna, zato ga dajejo samo na neke vrste najem.
Na Zahodu nič novega!
Boljši primer bi bil Nissan Leaf, ki se bo začel prodajati letos, nažalost pa bo cena spet previsoka.

SmeskoSnezak ::
MihaJe
Dejansko nisi nič pametnega/novega napisal. Zakaj sploh repliciraš, če ne poveš nič novega? O teh avtih sem jaz že pisal pred časom, zdaj sem samo preveril kakšno je stanje...
Ko mi spet bo, bom nalimal nove informacije za druge avte, ki sem jih omenjal dolgo nazaj. Ker spremljam to in me zanima!
Bi te pa prosil za ceno za iMiev, jaz je nisem našel.
iBlue je bolj zelena serija avtov, če nisi bral takrat danega linka, isto lahko rečem za Hondo in Kio.
X5 sem res po pomoti napisal. A v takratnem linku je mel X5 vision efficientdynamics. Pardon!
Za Mini E pa sem napisal da je trenutno v eksperimentalni fazi.
YOUR POINT BEING?!? :)
Dejansko nisi nič pametnega/novega napisal. Zakaj sploh repliciraš, če ne poveš nič novega? O teh avtih sem jaz že pisal pred časom, zdaj sem samo preveril kakšno je stanje...
Ko mi spet bo, bom nalimal nove informacije za druge avte, ki sem jih omenjal dolgo nazaj. Ker spremljam to in me zanima!
Bi te pa prosil za ceno za iMiev, jaz je nisem našel.
iBlue je bolj zelena serija avtov, če nisi bral takrat danega linka, isto lahko rečem za Hondo in Kio.
X5 sem res po pomoti napisal. A v takratnem linku je mel X5 vision efficientdynamics. Pardon!
Za Mini E pa sem napisal da je trenutno v eksperimentalni fazi.
YOUR POINT BEING?!? :)
@ Pusti soncu v srce... @

Brane2 ::
MihaJe
imaš prav
bencinarjem je oklenkalo
Bencinarji so nehali klenkat že odkar imajo anti-knock senzor na motorju in elektroniko, ki v skladu s tem štela predvžig in real-time...
No, v bitvu še vedno semterja čisto malo klenkajo, če smo natančni, ker elektronika mora vedno testirat mejo, do koder gre lahko...

On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()

Snohman ::
SmeskoSnezak je izjavil:
MihaJe
Dejansko nisi nič pametnega/novega napisal. Zakaj sploh repliciraš, če ne poveš nič novega? O teh avtih sem jaz že pisal pred časom, zdaj sem samo preveril kakšno je stanje...
Ko mi spet bo, bom nalimal nove informacije za druge avte, ki sem jih omenjal dolgo nazaj. Ker spremljam to in me zanima!
Bi te pa prosil za ceno za iMiev, jaz je nisem našel.
iBlue je bolj zelena serija avtov, če nisi bral takrat danega linka, isto lahko rečem za Hondo in Kio.
X5 sem res po pomoti napisal. A v takratnem linku je mel X5 vision efficientdynamics. Pardon!
Za Mini E pa sem napisal da je trenutno v eksperimentalni fazi.
YOUR POINT BEING?!? :)
Point?
Kaj natančno pa imajo nekateri izmed the avtov z ELEKTRIČNIMI? Sploh recimo Hyundai in Kia.
iMiev je na Japonskem okoli 32.000€.

SmeskoSnezak ::
iMiev je na Japonskem okoli 32.000EUR.
Ja, to pa je res potem zelo drag avto, kajne?
Novi športni Ford Focus RS te pride tudi nad 32.000EUR.
Kot zanimivost ti povem, da razmišlajo celo o hibridnu. :))
Kaj natančno pa imajo nekateri izmed the avtov z ELEKTRIČNIMI? Sploh recimo Hyundai in Kia.
Če bi spremljal temo oz. moje prispevke, bi vedel, da sem v njih pisal tudi o alternativah že od nekdaj. ;)
p.s.:Kako bi lahko videl samo moje prispevke iz te teme? Se da to kako?
@ Pusti soncu v srce... @

Zheegec ::
A sem malo čuden, ali pa i-Miev in Focus RS niti nista podobna avtomobila?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

SmeskoSnezak ::
Ja, čuden si. Oba sta iz višjega cenovnega razreda. Audi A4 je tudi čisto drugačen avto, pa vsi vemo, da spada v višji cenovni razred.
@ Pusti soncu v srce... @

Zheegec ::
Torej, ko kupuješ avto gledaš samo ceno? Saj ne, da je razlika v velikosti, opremi, dometu, moči in vsem ostalim.
i-Miev je primerljiv z avtomobili, ki so malo večji od Smarta.
i-Miev je primerljiv z avtomobili, ki so malo večji od Smarta.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

SmeskoSnezak ::
Kaj pri hudiču tebe moti? Dejansko delaš totalnega bedaka iz sebe. Oh, wait!! To dejansko počneš že celotno temo...
Sortiraj avte po bilokaterih kriterijih, ki so ti tako blazno všeč. I made my point.
Sortiraj avte po bilokaterih kriterijih, ki so ti tako blazno všeč. I made my point.
@ Pusti soncu v srce... @

El Barto ::
Kera budalščina - mikro koreta, naj se primerja s RS Fokusom - mikro koreta pogori v miko kupček smeti.
A če je nekej eco, bio, elektro, ... je pa lahko blazno precenjeno in je OK?
In potem naj se taka krama primerja s vozili z ICE, yeah right.
Ko bo cena elekto korete enaka (brez nekih subvencij) z vozilom z ICE primerljivih dimenzij, opreme ter zmogljivosti, potem bo še kaj uspeha. Tako kot je pa sedaj, pa čeprav imaja tako sranje neke subvencije, so pa taka vozila domena preseratorjev s preveč denarja.
PS
Še ena na Priusa: That is not a car, that's a lunchbox. Did you know when you're going down the highway in the Prius and you put your hand out the window, the vehicle will tuuurn?
A če je nekej eco, bio, elektro, ... je pa lahko blazno precenjeno in je OK?
In potem naj se taka krama primerja s vozili z ICE, yeah right.
Ko bo cena elekto korete enaka (brez nekih subvencij) z vozilom z ICE primerljivih dimenzij, opreme ter zmogljivosti, potem bo še kaj uspeha. Tako kot je pa sedaj, pa čeprav imaja tako sranje neke subvencije, so pa taka vozila domena preseratorjev s preveč denarja.
PS
Še ena na Priusa: That is not a car, that's a lunchbox. Did you know when you're going down the highway in the Prius and you put your hand out the window, the vehicle will tuuurn?
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Zgodovina sprememb…
- spremenil: El Barto ()

SmeskoSnezak ::
Čaki malo...
Kolikor vem, je veliko pametnega že blo napisanega. Pa tudi dosti se ponavlja, če mogoče nisi opazil. In meni pač prekipi, ko se to ponavljanje pripeti... Sploh, ker to počnejo včasih kar enainisti uporabniki.
Jaz sn že dovolj velik, hvala za skrb. :)
In ponavljajo se tudi slabšalnice, saj se oba tukajšnja tabora obmetavata z njimi. Tak da tebe osebno nisem žalil. Ne zamerit... ;)
Kar se tiče zadnjega "prepira" bi bil z vami, če bi bila cena nad 50.000EUR recimo. Samo je 30.000EUR za ELEKTRIČNI MALČEK meni osebno razumljiva cena, če upoštevamo naslednje faktorje. Novost na trgu, alternativa/drugačnost in poslednji, a nič zanemarljiv, marketing.
In da se "prepirate" o rangiranju/sortiranju avtov je naravnost otročje. Kot sem rekel zgoraj, pričakuje se bolj pametne in argumentirane odgovore.
Kolikor vem, je veliko pametnega že blo napisanega. Pa tudi dosti se ponavlja, če mogoče nisi opazil. In meni pač prekipi, ko se to ponavljanje pripeti... Sploh, ker to počnejo včasih kar enainisti uporabniki.
Jaz sn že dovolj velik, hvala za skrb. :)
In ponavljajo se tudi slabšalnice, saj se oba tukajšnja tabora obmetavata z njimi. Tak da tebe osebno nisem žalil. Ne zamerit... ;)
Kar se tiče zadnjega "prepira" bi bil z vami, če bi bila cena nad 50.000EUR recimo. Samo je 30.000EUR za ELEKTRIČNI MALČEK meni osebno razumljiva cena, če upoštevamo naslednje faktorje. Novost na trgu, alternativa/drugačnost in poslednji, a nič zanemarljiv, marketing.
In da se "prepirate" o rangiranju/sortiranju avtov je naravnost otročje. Kot sem rekel zgoraj, pričakuje se bolj pametne in argumentirane odgovore.
@ Pusti soncu v srce... @

Snohman ::
32.000 EUR ti ni drago za avto velikosti Clia, Pola? Ki stanejo okoli 10.000EUR. S tem da je še krajši in ožji, posledično ima manj prostora tako za potnike kot prtljago. Imaš ti mogoče 10k EUR plače na mesec?
Zresni se, no.
Malo poračunaj koliko goriva in vzdrževanja opraviš s prihrankom 20.000 EUR.
Primerjava Focusa RS in iMieva je pa tako ali tako povsem nesmiselna. Primerjaj ga po velikost in namenu, ne pa po ceni.
Zresni se, no.
Malo poračunaj koliko goriva in vzdrževanja opraviš s prihrankom 20.000 EUR.
Primerjava Focusa RS in iMieva je pa tako ali tako povsem nesmiselna. Primerjaj ga po velikost in namenu, ne pa po ceni.

TESKAn ::
Samo je 30.000EUR za ELEKTRIČNI MALČEK meni osebno razumljiva cena, če upoštevamo naslednje faktorje. Novost na trgu, alternativa/drugačnost in poslednji, a nič zanemarljiv, marketing.
Aja? Za 10 jurjev dobiš novega pola. Za preostalih 20 jurjev imaš plačane servise in bencin za nadaljna 4 leta, če se _veliko_ voziš. Tako imaš bencinarja z večjim dosegom, več prostora, ...
Da ne omenjamo, da glede na podatke na uradni strani tega avtomobilčka pravijo, da te elektrika košta na km 1/3 bencinarja, vzdrževanje tudi ni zastonj, tako da bi k tistim 4 letom verjetno moral še kako prištet.
In da se "prepirate" o rangiranju/sortiranju avtov je naravnost otročje. Kot sem rekel zgoraj, pričakuje se bolj pametne in argumentirane odgovore.
No, argumentiraj, kako lahko fokusa RS primerjaš s tem malčkom, ki je primerljiv kvečjemu z VW polom.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Lonsarg ::
Zakaj 30 000EUR za električne malčke jao... Dosti kmalu bojo na trdu za 30k EUR veliki električni avtomobili z dobrih 50km dosega in z bencinskim dodatnim dosegom.
Pa še to bo morala cena pasti na kake 20kEUR, potem pa bo nakupovalna mrzlica.
Pa še to bo morala cena pasti na kake 20kEUR, potem pa bo nakupovalna mrzlica.

Zheegec ::
Aja? Za 10 jurjev dobiš novega pola. Za preostalih 20 jurjev imaš plačane servise in bencin za nadaljna 4 leta, če se _veliko_ voziš. Tako imaš bencinarja z večjim dosegom, več prostora, ...
Pozabljaš, da je ta "električni malček" izdatno subvencioniran - in kot subvencije za razvoj samega malčka (GM bi šel v stečaj, če ne bi dobil subvencij "za" Volt) in pri nakupu in registraciji (v UK je to cca 3000 funtov popusta pri ceni goriva), en Polo pa je izdatno obdavčen z DMV in gorivo je več kot 50% obdavčeno.
Torej, če ju damo na iste pogoje - iste obdavčitve in brez subvencij za oba - je razlika v ceni še dosti večja.
Torej, zakaj bi imel i-Mev, če dobim za to NAKUPNO ceno ali dosti cenejšega malčka z večjim dosegom in vsaj 5 let goriva (pa elektrika tudi ni čisto zastonj), ali pa dosti boljši, večji avto, pa še vedno mi ostane razlika v €€€.
Ima ta zadeva vsaj li-ion baterijo ali ima še vedno nikljeve?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

A. Smith ::
http://www.nytimes.com/2008/04/27/autom...
Mene ta članek ni prepričal, da bi se moral česarkoli bati. 135 miligaussov je enako 13,5 mikrotesel. Za primerjavo: magnetno polje pri električnem štedilniku in pralnem stroju znaša 50uT (mikrotesel), pri sesalcu do 800uT, pri brivniku 1500uT, pri sušilcu za lase pa do 2000uT.
Poleg tega si predstavljam, da so motorji s krmilno elektroniko pomaknjeni izven potniške kletke, kar pomeni, da je med šoferjem in oddajniki elektromagnetnih valov (sevanja) pločevina, skozi katero valovi ne morejo.
Je pa zanimivo videti, kako se ljudje (spet) bojijo neznanega.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Zheegec ::
A se nismo glede hibridov že zmenili, da so slabi za okolje, če imajo nikljevo baterijo in podobno dobri za okolje, kot večina avtomobilov istega cenovnega ranga (tudi dizli imajo za to ceno že serijsko DPF filter), če imajo litijevo baterijo!?
Tale članek je pa totalna neumnost, po mojem skromnem mnenju.
Tale članek je pa totalna neumnost, po mojem skromnem mnenju.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

SmeskoSnezak ::
Nov paket informacij, ker sem se lotil brskanja po spletu in naletel na nekatere avte, ki jih še nismo omenjali. :P
Tesla S (kot Sedan) bo se baje prodajal po ceni 40.000EUR.
Protoscar je že izdal Lampo 2.
Lightning GT bi naj od 0 do 100 kmh potreboval le 4 sekunde.
O Space Up! Blue nisn vedel, da so ga predstavili že leta 2007! Kot zanimivost povem, da ima na vrhu sončne celice.
Pininfarina Bluecar je kar lani že odšel na ceste. Prebral sn, da ima litij-metal-polimerske akumulatorje s super kondenzatorji.
iChange ima meni podobno obliko kot McLaren. Streha je še posebej zanimiva, vidim.
Dodge Circuit EV pa je očitno še en konkurent Tesli.
Benz Blue Zero predstavlja kar tri novosti : E-Cell, F-cell in E-cell Plus.
Lexus RX 450h pa prodajajo že nekaj mescov celo v Sloveniji.
Tesla S (kot Sedan) bo se baje prodajal po ceni 40.000EUR.
Protoscar je že izdal Lampo 2.
Lightning GT bi naj od 0 do 100 kmh potreboval le 4 sekunde.
O Space Up! Blue nisn vedel, da so ga predstavili že leta 2007! Kot zanimivost povem, da ima na vrhu sončne celice.
Pininfarina Bluecar je kar lani že odšel na ceste. Prebral sn, da ima litij-metal-polimerske akumulatorje s super kondenzatorji.
iChange ima meni podobno obliko kot McLaren. Streha je še posebej zanimiva, vidim.
Dodge Circuit EV pa je očitno še en konkurent Tesli.
Benz Blue Zero predstavlja kar tri novosti : E-Cell, F-cell in E-cell Plus.
Lexus RX 450h pa prodajajo že nekaj mescov celo v Sloveniji.
@ Pusti soncu v srce... @
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SmeskoSnezak ()

WarpedGone ::
Čestitam za dve leti staro "novico". Pa KTM sploh prvi ni, so že druge stvari na trgu.
Ampak če greš brat komentarje, te pa lahko samo srat pritisne. Folk jamra da stvar ne ropota dovolj :O
Bemumast, naj si zarinejo slušalke v ušesa in navijejo player na max in jim naj skuri ušesa in tisto praznino vmes, js v tistem trušču ne uživam niti minimalno. V smradu iz njihovih riti pa še manj, ehm auspuhov ...
Ampak če greš brat komentarje, te pa lahko samo srat pritisne. Folk jamra da stvar ne ropota dovolj :O
Bemumast, naj si zarinejo slušalke v ušesa in navijejo player na max in jim naj skuri ušesa in tisto praznino vmes, js v tistem trušču ne uživam niti minimalno. V smradu iz njihovih riti pa še manj, ehm auspuhov ...
Zbogom in hvala za vse ribe

gzibret ::
> Ampak če greš brat komentarje, te pa lahko samo srat pritisne. Folk jamra da stvar ne ropota dovolj :O
Ker sem bil tudi jaz med tistimi, se moram oglasit. Rekel sem, da je vožnja s tihim avtom bolj nevarna, kot z avtom na motor, in da pešci skačejo pred njega kot blesavi.
Vsaj zaenkrat. Ko bo pa zadeva prišla bolj v modo, pa se bodo že navadili tudi pogledat, ne pa se zanašat na sluh, in bo vsa stvar postala nenevarna. Zaenkrat pa to na žalost še ni.
Sicer pa.... a se spomnete, ko so SŽ uvedle nove Siemense in Pendoline, ki so bili dosti tišji od predhodnikov, in kako se je povečalo število nesreč na nezavarovanih prehodih? Sej zgodba tukaj je zelo podobna.
Ker sem bil tudi jaz med tistimi, se moram oglasit. Rekel sem, da je vožnja s tihim avtom bolj nevarna, kot z avtom na motor, in da pešci skačejo pred njega kot blesavi.
Vsaj zaenkrat. Ko bo pa zadeva prišla bolj v modo, pa se bodo že navadili tudi pogledat, ne pa se zanašat na sluh, in bo vsa stvar postala nenevarna. Zaenkrat pa to na žalost še ni.
Sicer pa.... a se spomnete, ko so SŽ uvedle nove Siemense in Pendoline, ki so bili dosti tišji od predhodnikov, in kako se je povečalo število nesreč na nezavarovanih prehodih? Sej zgodba tukaj je zelo podobna.
Vse je za neki dobr!

SmeskoSnezak ::
A ti povem zakaj si navajen hrupa od avtov? Ker se večina folka vozi z "starimi garami". Z zagotovostjo trdim, da že od leta 2002 izdelujejo zelo tihe motorje, in tudi zdi se mi, da bi statistika "letnikov avta" isto pokazala, torej da se vozimo z avti starejšimi več kot 10 let. :P
Že dolgo nismo več v starih 80' , ko so avti ropotali kot da prevažajo kladiva in si jih slišal že od daleč, čeprav ga nisi videl, ker se pelal tak počasi :D
Že dolgo nismo več v starih 80' , ko so avti ropotali kot da prevažajo kladiva in si jih slišal že od daleč, čeprav ga nisi videl, ker se pelal tak počasi :D
@ Pusti soncu v srce... @

Matev ::
Ker sem bil tudi jaz med tistimi, se moram oglasit. Rekel sem, da je vožnja s tihim avtom bolj nevarna, kot z avtom na motor, in da pešci skačejo pred njega kot blesavi.
kaj pa kolesarji
po tvoji logiki bi morali ljudje trumoma umirati zaradi trkov s kolesarji
bebček

Matev ::
in gluhi ljudje morajo imeti enega slišečega spremljavalca, da jih opozarja na avtomobile, ker jih sami ne slišijo
doh
doh

WarpedGone ::
gzibret:
Ne, ne, zgoraj sem pisal o debati na zadnjem linku kjer je predstavlen KTM-ov elektro enduro/cross motor in spodaj folk joka da to ni to, ker ne tuli.
Ropot avtomobilov je pa bol kot ne namišljen/teoretičen problem. Imamo več večjih nerešenih, kjer "rešitev" ne predstavlja nove neumnosti. Sploh pa, ker elektro zadeva na parih metrih razdalje NI neslišna. Pač ne boš zbudu cele soseske ob štartu, ampak kontroler/motor oddajata brnenje - tut elektro vlak pri speljevanju ni tiho. Predvidevam da si se že kdaj peljal s siemensom...
Ker sem bil tudi jaz med tistimi, se moram oglasit. Rekel sem, da je vožnja s tihim avtom bolj nevarna, kot z avtom na motor, in da pešci skačejo pred njega kot blesavi.
Ne, ne, zgoraj sem pisal o debati na zadnjem linku kjer je predstavlen KTM-ov elektro enduro/cross motor in spodaj folk joka da to ni to, ker ne tuli.
Ropot avtomobilov je pa bol kot ne namišljen/teoretičen problem. Imamo več večjih nerešenih, kjer "rešitev" ne predstavlja nove neumnosti. Sploh pa, ker elektro zadeva na parih metrih razdalje NI neslišna. Pač ne boš zbudu cele soseske ob štartu, ampak kontroler/motor oddajata brnenje - tut elektro vlak pri speljevanju ni tiho. Predvidevam da si se že kdaj peljal s siemensom...
Zbogom in hvala za vse ribe

gzibret ::
Današnje tihe motorje ni smiselno omenjat, ker niso neslišni. So tihi, ampak ne neslišni.
Gluhe tudi ne mešat sem. Gluhi so gluhi, to oni vejo, in zato uporabljajo oči (kar pa ne velja vedno za ne-gluhe).
Kolesarje pa tudi ne mešat not, ker očitno ne voziš kolesa, zato pa govoriš neumnosti. Naj ti povem to, da je zvonec na kolesu v mestu obvezna stvar (poleg dobrih zavor). Ker ti pešči skačejo pred kolo kot zmešani. Pa prosim brez neumnih replik tipa "zakaj pa se voziš po pločniku" ipd... Vsak, ki se vozi s kolesom ve, kaj mislim.
W1, ja, sem se peljal s Siemensom. Vlak res spušča zvok, ampak ko ne pospešuje, je tega zvoka preklemansko malo. Sicer pa, zdaj to niti ni več problem, ker se je folk že navadil, da so vlaki tišji in da morajo prej DOBRO POGLEDAT levo/desno, preden prečkajo nezavarovan prehod.
Gluhe tudi ne mešat sem. Gluhi so gluhi, to oni vejo, in zato uporabljajo oči (kar pa ne velja vedno za ne-gluhe).
Kolesarje pa tudi ne mešat not, ker očitno ne voziš kolesa, zato pa govoriš neumnosti. Naj ti povem to, da je zvonec na kolesu v mestu obvezna stvar (poleg dobrih zavor). Ker ti pešči skačejo pred kolo kot zmešani. Pa prosim brez neumnih replik tipa "zakaj pa se voziš po pločniku" ipd... Vsak, ki se vozi s kolesom ve, kaj mislim.
W1, ja, sem se peljal s Siemensom. Vlak res spušča zvok, ampak ko ne pospešuje, je tega zvoka preklemansko malo. Sicer pa, zdaj to niti ni več problem, ker se je folk že navadil, da so vlaki tišji in da morajo prej DOBRO POGLEDAT levo/desno, preden prečkajo nezavarovan prehod.
Vse je za neki dobr!

Pyr0Beast ::
Heh. S kolesom ti lahko pridem za hrbet pa še vedel ne boš, da sem tam. Načeloma pa jaz pazim na pešce, ker vem da me hitro spregledajo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::
če je problem zvok oziroma manjko zvoka
potem si lahko tisti ki ga to moti naveže par praznih piksen na tablico in bo imel luštno cingljanje pri vožnji
potem si lahko tisti ki ga to moti naveže par praznih piksen na tablico in bo imel luštno cingljanje pri vožnji

Daedalus ::
Vsaj zaenkrat. Ko bo pa zadeva prišla bolj v modo, pa se bodo že navadili tudi pogledat, ne pa se zanašat na sluh, in bo vsa stvar postala nenevarna. Zaenkrat pa to na žalost še ni.
Električni avto je nevaren, ker je folku težko 2x obrnit glavo preden zlavfajo čez cesto? Al pa ker se marsikdo sprehaja/bicikla s slušalkami v ušesih? Eni pa celo v enem ušesu slušalko, na drugem pa telefon in bla bla bla direkt čez cesto, brez da vsaj malo pogledajo naokoli?
Svašta.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Pyr0Beast ::
Električni avto je nevaren, ker je folku težko 2x obrnit glavo preden zlavfajo čez cesto?
Eh. Glavo lahko obračaš kakor hočeš ampak načeloma sfokusiraš vid na podlagi tega iz kje zvok prihaja in si samo tam pozoren.
Eh. Glavo lahko obračaš kakor hočeš ampak načeloma sfokusiraš vid na podlagi tega iz kje zvok prihaja in si samo tam pozoren.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dzinks63 ::
Zelo všečen Leaf v USA, prednaročila bodo začeli sprejemati 20. aprila. Vzpodbudne so številne davčne olajšave, zaradi katerih bo cena prav zanimiva.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

Snohman ::
Ne pozabi, da je treba za obvezen polnilec dodati 2200 $(kar ni malo denarja), ki ga bodo v USA sicer subvencionirali.
V Evropi bo stal krepko čez 30k EUR. Pravi doseg pa se bo šele pokazal. Nekateri omenjajo manj kot 100km v realnem okolju.
V Evropi bo stal krepko čez 30k EUR. Pravi doseg pa se bo šele pokazal. Nekateri omenjajo manj kot 100km v realnem okolju.

detroit ::
mene pa zanima kako bi se tole obnesl v gužvi, recimo da si v 30km koloni (slovenia in prometna organizacija ftw) a ta motor kuri tud ko ne laufa, si predstavljam da je skor nična uporaba v kolonah tole.
Skero

Pyr0Beast ::
Načeloma, ko stoji goriva smel porabljati nebi. Kako je pa z izkoristkom pri nizkih hitrostih, pospeševanju in zaviranju (regeneracija ne pride v poštev) pa pitaj boga.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

energetik ::
Ko boš pozimi prižgal gretje pa zraven še odmrzovanje zadnje šipe, pa kakšne meglenke bo pa akuje dobesedno izcuzalo.
Medtem ko pri ICE avtih z gretjem samo izkoristiš sicer izgubljeno energijo.
Medtem ko pri ICE avtih z gretjem samo izkoristiš sicer izgubljeno energijo.

WarpedGone ::
Ko boš pozimi prižgal gretje pa zraven še odmrzovanje zadnje šipe, pa kakšne meglenke bo pa akuje dobesedno izcuzalo.
Meglenke: 100 W
Odmrzovanje zadnje šipe: 100 W
Konstantna vožnja z 90km/h: 10.000 W
Tolk o tem kolk se splača sekirat zarad odmrzovanja šip in luči. Ena ura vožnje ustreza 100 uram prižagnih sekundarnih uporabnikov.
Gretje je rahlo druga zgodba, saj kuri nekje okrog 2000 W. Je pa tu več faktorjev v igri:
- mora bit fejst pasje mrzlo, da boš 2kW grelec laufal nonstop na maksimumu - čez čas se kabina ogreje in potrebna moč pade
- ogrevanje kabine preko ogrevanja zraka je precej neoptimalno početje, dobesedno razmetavanje z energijo. Precej bolj se splača ogrevat sedež in volan: potrebna moč je za velikostni faktor nižja, nudi pa še več ugodja. Ostane ti le sušenje šipe, za kar pa ne potrebuješ 2kW
- Webasto
Povzetek je, da je strašenje z blazno porabo sekundarnih porabnikov - le strašenje. Če uporabiš vsaj tri možganske molekule, se stvar spravi pod kontrolo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::
Poleg tega bodo vsi ti električni avtomobili čez noč tako ali tako v garaži, priključeni na štrom.
O.
O.

Pyr0Beast ::
Prištej še zadnje luči ~40W in nekaj porabe armature etc in si na 300W.
Kar še vedno ni ravno veliko v primerjavi s porabo energije za premikanje, nekaj pa je. Primerljivo s celotnimi izgubami v motorju.
- mora bit fejst pasje mrzlo, da boš 2kW grelec laufal nonstop na maksimumu - čez čas se kabina ogreje in potrebna moč pade
To je zelo odvisno tudi od tega ali greješ zunanji zrak ali pa vrtiš notranjega.
- ogrevanje kabine preko ogrevanja zraka je precej neoptimalno početje, dobesedno razmetavanje z energijo. Precej bolj se splača ogrevat sedež in volan: potrebna moč je za velikostni faktor nižja, nudi pa še več ugodja. Ostane ti le sušenje šipe, za kar pa ne potrebuješ 2kW
V bistvu niti ni, ker se ti v nasprotnem primeru rosijo šipe, dihati hladen zrak v avtu pa je rahlo neprijetno. Zebe te tudi v roke in v ledveni del.
Kar še vedno ni ravno veliko v primerjavi s porabo energije za premikanje, nekaj pa je. Primerljivo s celotnimi izgubami v motorju.
- mora bit fejst pasje mrzlo, da boš 2kW grelec laufal nonstop na maksimumu - čez čas se kabina ogreje in potrebna moč pade
To je zelo odvisno tudi od tega ali greješ zunanji zrak ali pa vrtiš notranjega.
- ogrevanje kabine preko ogrevanja zraka je precej neoptimalno početje, dobesedno razmetavanje z energijo. Precej bolj se splača ogrevat sedež in volan: potrebna moč je za velikostni faktor nižja, nudi pa še več ugodja. Ostane ti le sušenje šipe, za kar pa ne potrebuješ 2kW
V bistvu niti ni, ker se ti v nasprotnem primeru rosijo šipe, dihati hladen zrak v avtu pa je rahlo neprijetno. Zebe te tudi v roke in v ledveni del.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pyr0Beast ::
Poleg tega bodo vsi ti električni avtomobili čez noč tako ali tako v garaži, priključeni na štrom. O.
Če ti kdo ne zaparkira garaže
Če ti kdo ne zaparkira garaže

Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

energetik ::
W1, mislim da si malo podcenil moč za ogrevanje samo sedeža in volana. Z 200W ne boš kaj dosti naredil, poleg tega boš še vedno dihal leden zrak. Pa tudi ogrevanje šip (v tem primeru še prednje!) ni ravno 100W. Po prižigu gretja zadnje šipe motor precej bolj počepne kot pri prižigu samo luči (ki pocuzajo cirka 150 W). Bi rekel da gretje šipe porabi vsaj 200W. Če imaš 2 šipi ogrevani je to 550 W z lučmi. +vsaj 1kW za volan in sedež. In vsaj 2 meseca bo mela večina folka na poti v službo (recimo 5-10km) toliko porabnikov na polno.
Če upoštevaš pa recimo 4 potnike v avtu, moraš pa ogrevati 4 sedeže, kar še poveča porabo.
Bolj ekonomično bi bilo gnati električno klimo z velikim COP, pa lahko znižaš porabo za gretje vsaj 3-4x.
Če upoštevaš pa recimo 4 potnike v avtu, moraš pa ogrevati 4 sedeže, kar še poveča porabo.
Bolj ekonomično bi bilo gnati električno klimo z velikim COP, pa lahko znižaš porabo za gretje vsaj 3-4x.

Pyr0Beast ::
Toplotne črpalke so pri nizkih temperaturah silno neučinkovite.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

energetik ::
Imaš prav. Si pa pri -15°C še vseeno za par % bolj učinkovit, kot če bi uporovno grel kabino.

Okapi ::
In vsaj 2 meseca bo mela večina folka na poti v službo (recimo 5-10km) toliko porabnikov na polno.Čez noč bodo ti avti praktično vsi priklopljeni na štrom (če te možnosti nimaš, se za tak avto niti odločil ne boš), tako da boš v službo štartal v lepo ogretem avtu.
O.