Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jebiveter2 ::
Sedaj mi je jasno, zakaj ti ne rabiš nobenih shem, ker poznaš:
Sej je v redu da razmišljaš. Vendar to kar ti misliš, da imam jaz v mislih, ni to. (Ker vem kaj misliš, da jaz mislim in je pač narobe)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jebiveter2 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
einstein :P ::
jebiveter2 je izjavil:
Prilagaja PWM width, ne napetosti.
Očitno zamenjuješ SMPS napajanje s tokovnim virom, ki ga lahko preprosto izdelamo s pomočjo tranzistorja, kot je recimo 2N3055.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jebiveter2 ::
einstein :P je izjavil:
jebiveter2 je izjavil:
Prilagaja PWM width, ne napetosti.
Očitno zamenjuješ SMPS napajanje s tokovnim virom, ki ga lahko preprosto izdelamo s pomočjo tranzistorja, kot je recimo 2N3055.
Seveda kot se spodobi si takšme napake, katero si jo ravnokar naredil, ne moremo privoščiti, zato jo lahko izvzameš iz lastne primerjave, ki je izključno tvoja in kot taka, naj tudi ostane, čeprav napačna.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
einstein :P ::
Primerjave? Kakšne primerjave? PWM regulacija je preprosto eden najpomembnejših delov SMPS napajalnika, če imaš pa kakšne dokaze, ki negirajo mojo trditev, pa prosim na plan z njimi.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
A to je zdej pissing contest v limanju linkov brez ene same pripombe?
Et tu, bluefish?
Et tu, bluefish?
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Tesla Model S Performance vs Dodge Viper SRT10:
Legende odhajajo v zgodovino, preostaja jim samo ropot.
Legende odhajajo v zgodovino, preostaja jim samo ropot.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jebiveter2 ::
Legende odhajajo v zgodovino, preostaja jim samo ropot.
Fejst da to zakljucis iz enega videa.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
TribesMan ::
Ja pa ja de:
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
49106 ::
Koliko kilometrov naredi v šusu, in še pomembneje, koliko časa se polni? Koliko kilometrov naredi v hladnih mesecih? Če se baterija izprazni ti ostane le avto-vleka, ja?
Kaj drugega kot nedeljski avto, ni.
Kaj drugega kot nedeljski avto, ni.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
J.McLane ::
EV s slabim dometom ravno za nedeljske daljše nepredvidljive vožnje ni, je avto za vsakodnevne predvidljive vožnje v službo.
S hladnimi meseci je pa tako, če imaš dometa na pretek imaš gretja tudi na pretek, če imaš dometa že za poleti ravno prav boš moral pozimi živeti brez gretja ali pa na avto-vleko.
S hladnimi meseci je pa tako, če imaš dometa na pretek imaš gretja tudi na pretek, če imaš dometa že za poleti ravno prav boš moral pozimi živeti brez gretja ali pa na avto-vleko.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
Pred mariborskim FERI-jem je bil parkiran Model S Signature z italijansko registracijo. Prvič sem ga videl v živo in moram reči, da zgleda veliko boljše kot na slikah, predvsem od zadaj.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
49106 ::
Kje si pa ti dobil daljše nepredvidiljive vožnje?
Nedeljski ali drugi avto ni namenjen dolgim, sploh pa ne nepredvidljivim vožnjam.
Nedeljski ali drugi avto ni namenjen dolgim, sploh pa ne nepredvidljivim vožnjam.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Če se baterija izprazni ti ostane le avto-vleka, ja?
Ne, lahko ga tudi rineš al pa polniš z bicikel-generatorjem.
Lahko pa seveda tut mal študiraš kaj delaš in se ti baterija ne izprazni. Še nism ostal brez nafte, nevem zakaj bi pa brez energije.
Prvič sem ga videl v živo in moram reči, da zgleda veliko boljše kot na slikah, predvsem od zadaj.
Men ravno zadnji del deluje nekolk škatlasto... stvar okusa.
Drugač si pa ujel precej poseben avto ... le 1000 kosov je in bo na tej strani luže.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
Men ravno zadnji del deluje nekolk škatlasto... stvar okusa.
Drugač si pa ujel precej poseben avto ... le 1000 kosov je in bo na tej strani luže.
Da ne bo pomote, sprednji del še vedno zgleda precej boljše od zadnjega, je pa zadnji v živo boljši kot na slikah.
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Najprej sem kot bedak iskal značko na zadnji strani, da bi videl kateri model je, nakar sem na sredini videl napis Signature.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
Cimos spada med ključne evropske razvojne avtomobilske dobavitelje. O sodelovanju pri razvoju električnega BMW i3 smo se pogovarjali z direktorjem področja Pogonski sistemi Miranom Purgarjem.
http://www.siol.net/avtomoto/zanimivost...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
In ta super firma bi brez državnih 35M crknila. Bolje bi storili, če bi ostali ponižno tiho.
Ker Cimos bankam pričakovano ne more vrniti likvidnostnega posojila, hočejo te unovčiti državno poroštvo. Toda namesto da bi jim nakazala 35 milijonov evrov, jih skuša država prepričati o podaljšanju roka za vračilo posojila in veljavnosti poroštva.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Pro_moted ::
Wav, 35 miljonov za firmo, ki nekaj pomeni je pljunek proti temu kar se daje za naše banke. A 500 miljonov posojila za TESLo pa si pozabil ?
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Zblojencem razlagat razliko med predčasno odplačanim posojilom in državno pomočjo (== darilo) nima smisla.
Sploh ker drugi deležniki posojila iz istega naslova še niso vrnili, na drugi strani pa stvar še posojilo ni ampak iz naših žepov ukraden denar.
Ampak zblojencem vam je to vse isto.
Sploh ker drugi deležniki posojila iz istega naslova še niso vrnili, na drugi strani pa stvar še posojilo ni ampak iz naših žepov ukraden denar.
Ampak zblojencem vam je to vse isto.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
Hja, kolikor je meni znano oz. je bilo na hitro objasneno je teh 35 mio posledica preteklih slabih odločitev. V vsakem primeru bi bil potop CIMOSa za Slovenijo in Slovensko industrijo, ki je že itak bolj boga, izredno hud udarec. S tem ne mislim na proizvodni del, temveč na razvojni del.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Verjamem da ma Cimos v slovenskem industrijskem okolju 'pomembno' vlogo in bi s sabo v brezno potegnu še koga.
Ampak če bi v evropskem/svetovnem pogledu res igral tako pomembno vlogo kot hoče ljudi prepričat zgornji članek, bi teh 35M 'zlahka' dobili pri bankah/skladih/privatnikih etc kot nov kredit. Ampak ker so tolk v buli kot so in čez mejo premalo pomembni, niso mogl niti obstoječih kreditodajalcev prepričat v dodatne kredite ampak jim je morala Mati Država curknit frišen denar v žilo. Za ilustracijo: teh 35M je približno tolk kot je država lani več pobrala z dvigom DDV.
Marc Tarpening je polovica začetne ekipe, ki je v domači dnevni sobi štartala firmo Tesla Motors, druga polovica je bil Martin Eberhard.
Tretja tretjina v podobi Elona Muska je kasneje primaknila svoje denarce in zadevo pomagala spravit v življenje.
Predavanje na temo osnovne premise te teme: Amplify Mentor Event: Marc Tarpenning
Ampak če bi v evropskem/svetovnem pogledu res igral tako pomembno vlogo kot hoče ljudi prepričat zgornji članek, bi teh 35M 'zlahka' dobili pri bankah/skladih/privatnikih etc kot nov kredit. Ampak ker so tolk v buli kot so in čez mejo premalo pomembni, niso mogl niti obstoječih kreditodajalcev prepričat v dodatne kredite ampak jim je morala Mati Država curknit frišen denar v žilo. Za ilustracijo: teh 35M je približno tolk kot je država lani več pobrala z dvigom DDV.
Marc Tarpening je polovica začetne ekipe, ki je v domači dnevni sobi štartala firmo Tesla Motors, druga polovica je bil Martin Eberhard.
Tretja tretjina v podobi Elona Muska je kasneje primaknila svoje denarce in zadevo pomagala spravit v življenje.
Predavanje na temo osnovne premise te teme: Amplify Mentor Event: Marc Tarpenning
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Posnetek je dolg dobro uro, najbol "boleča" tema se začne okol 50. minute.
V zadnjih nekaj desetletjih so se avtomobilske fabrike močno spremenile. Nekoč so bile močno "vertikalno integrirane" i.e. so izdelovale skorajda vse posamezne kose in imela lasten razvoj večine tehnologij. V zadnjem času pa so močno shujšale in ohranile le še lasten razvoj 'jedrne' tehnike - tipično motor. Vse ostalo pa je outsourcano zunanjim dobaviteljem, ki se grejo svoj lasten razvoj in nato prodajajo svoje produkte različnim avtomobilskim proizvajalcem. Še motorna elektronika je zunanja (npr. Bosch. Magneti Marelli, ...). Te firme tako praktično nimajo internega inženirskega znanja/kadra, sposobnega razvoja radikalno novega koncepta pogona. Posamezni 'koncepti' so tko plod parih solistov, ki so sfinanciran iz PR budgeta. Posledično so to samo kresničke ki zasvetijo na kaki razstavi in konec. Čas bo naredu svoje ampak v par letih se to pač ne da spremenit. Opažanje se povsem ujema z dogajanjem na trgu.
V zadnjih nekaj desetletjih so se avtomobilske fabrike močno spremenile. Nekoč so bile močno "vertikalno integrirane" i.e. so izdelovale skorajda vse posamezne kose in imela lasten razvoj večine tehnologij. V zadnjem času pa so močno shujšale in ohranile le še lasten razvoj 'jedrne' tehnike - tipično motor. Vse ostalo pa je outsourcano zunanjim dobaviteljem, ki se grejo svoj lasten razvoj in nato prodajajo svoje produkte različnim avtomobilskim proizvajalcem. Še motorna elektronika je zunanja (npr. Bosch. Magneti Marelli, ...). Te firme tako praktično nimajo internega inženirskega znanja/kadra, sposobnega razvoja radikalno novega koncepta pogona. Posamezni 'koncepti' so tko plod parih solistov, ki so sfinanciran iz PR budgeta. Posledično so to samo kresničke ki zasvetijo na kaki razstavi in konec. Čas bo naredu svoje ampak v par letih se to pač ne da spremenit. Opažanje se povsem ujema z dogajanjem na trgu.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dzinks63 ::
A bo tole še ena novinarska raca ali dejansko je nekaj na tem, bo Tesla prodana in kdo jo bo kupil? Je vse skupaj namenjeno propagandi in še dodatnemu dvigu vrednosti Tesle?
Ali General Motors kupuje Teslo?
Is General Motors thinking of buying Tesla? Financial analyst says ‘yes’
S tem bi ubili dve muhi na mah, znebili bi se konkurence in kupili vse znanje za naprej, cena za vse to ni mala in dlje kot se bo čakalo, večja bo.
Ali General Motors kupuje Teslo?
Is General Motors thinking of buying Tesla? Financial analyst says ‘yes’
S tem bi ubili dve muhi na mah, znebili bi se konkurence in kupili vse znanje za naprej, cena za vse to ni mala in dlje kot se bo čakalo, večja bo.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nikec3 ::
A bo tole še ena novinarska raca ali dejansko je nekaj na tem, bo Tesla prodana in kdo jo bo kupil? Je vse skupaj namenjeno propagandi in še dodatnemu dvigu vrednosti Tesle?
Ali General Motors kupuje Teslo?
Is General Motors thinking of buying Tesla? Financial analyst says ‘yes’
S tem bi ubili dve muhi na mah, znebili bi se konkurence in kupili vse znanje za naprej, cena za vse to ni mala in dlje kot se bo čakalo, večja bo.
Dokler o tem ne piše Bloomberg, govoric ne bom jemal resno. V primeru da so resne, pa samo prosim ne GM, ali Crysler, ali katera podobna predpotopna ameriška jajca. Sicer pa ponavadi je tako, da vse kar piše avtomanija, zagotovo ni res.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
Chrysler itak ne bo tisti, ker so ravno včeraj pri Fiatu objavili, da bodo dokončali prevzem.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Maestral ::
Chrysler itak ne bo tisti, ker so ravno včeraj pri Fiatu objavili, da bodo dokončali prevzem.
Glej glej, kako se - res! - časi spreminjajo..!?
Pred ene 25 leti smo tud' tukaj mi negodovali nad Fiatom, ampak sploh ne tako grdo, kot so se zgražali vseskozi tam čez lužo, veliki "Usanci".
"Fiat" (glej "fiat money", "fiat "car"",...) je bil pri njih (kar se tiče avto industrije, in celo financ) najhujša oznaka, ki jo je lahko (vsaj medijsko) "fasal" kakšen evropski proizvajalec (česarkoli)...
Ja, me prav veseli, da sedaj Fiat kupuje "Amerikance"... Zadnjih 15 let je pokazal, da ima pojma in lahko koga tudi kaj nauči.
So mu nekoč napovedovali (verjemite, zelo privoščljivo) crkavanje v agoniji, pa se je zgleda le malce drugače zasukalo.?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jest10 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
Ma, FIAT je pe vedno na trhlih nogah... Sergio je sam povedal, da gredo na vse ali nič, možna rezultata sta pa samo dva, popoln uspeh oz. popoln propad, v stilu Špartancev. S tem v mislih nameravajo predstaviti par modelov pri Alfi (govori se o skoraj 10-ih na vshe področjih, od takrat se je sicer že napovedalo, da gresta MiTo in Guilietta v pokoj, razvijajo pa bojda RWD platforme kot konkurenco Nemcem), ter mislim da nekih 5 modelov pri Masseratiju, kako je s samo znamko FIAT ne vem točno (trenutno izdelujejo le še Pando, 500 in 500L, mislim da nekaj malega še Punto in Bravo, a se zadevi bolj poslavljata, itd.
Bomo videli, za FIAT bo treba počakati še kaki dve leti, da se bo videlo, pri čem smo.
Bomo videli, za FIAT bo treba počakati še kaki dve leti, da se bo videlo, pri čem smo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
Aja, ko je bilo govora o energiji na vzmetenju, ena sama dušilka (komponenta amortizerja) je na hudem obremenilnem testu sposobna disipirati tudi 5 kW energije, običajne energije so pa tam okrog 50 W. 5 kW seveda težko dosežeš v avtu oz. dosežeš za le kratke čase, torej je končna energija še vedno reda nekaj do nekaj 10 J, ampak vseeno.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Ne čisto nepovezana novica (v tej gre za elektroniko v MNZ vozilih): Pannen wegen Autoelektronik stark gestiegen
... skratka vedno več vozil pusti lastnika na vozilu zaradi odpovedi elektronike; zanimivo je, da piše, da naj bi celo oddajniki za mobilno telefonijo negativno vplivali na to.
... skratka vedno več vozil pusti lastnika na vozilu zaradi odpovedi elektronike; zanimivo je, da piše, da naj bi celo oddajniki za mobilno telefonijo negativno vplivali na to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Hmnja ... crkne lahk samo to kar v avtu je. Če elektronike ni, ne more crknit.
Mogoče je vse skup mal presenetljivo ker smo vsaj tule vajeni da elektronika enostavno dela.
Sej dela ... napake so tipično na vhodno/izhodnih delih kjer se elektronika meša z mehaniko in močno toplotno obremenjenih delih kjer je krivec zopet mehanika.
Tudi v avtu velja da se softver ne stara.
Mogoče je vse skup mal presenetljivo ker smo vsaj tule vajeni da elektronika enostavno dela.
Sej dela ... napake so tipično na vhodno/izhodnih delih kjer se elektronika meša z mehaniko in močno toplotno obremenjenih delih kjer je krivec zopet mehanika.
Tudi v avtu velja da se softver ne stara.
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zheegec ::
Ma, FIAT je pe vedno na trhlih nogah... Sergio je sam povedal, da gredo na vse ali nič, možna rezultata sta pa samo dva, popoln uspeh oz. popoln propad, v stilu Špartancev. S tem v mislih nameravajo predstaviti par modelov pri Alfi (govori se o skoraj 10-ih na vshe področjih, od takrat se je sicer že napovedalo, da gresta MiTo in Guilietta v pokoj, razvijajo pa bojda RWD platforme kot konkurenco Nemcem), ter mislim da nekih 5 modelov pri Masseratiju, kako je s samo znamko FIAT ne vem točno (trenutno izdelujejo le še Pando, 500 in 500L, mislim da nekaj malega še Punto in Bravo, a se zadevi bolj poslavljata, itd.
Bomo videli, za FIAT bo treba počakati še kaki dve leti, da se bo videlo, pri čem smo.
ja v fiat grupi gre dobro v glavnem samo Ferrariju in Maserattiju...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
umexteacher ::
Ko smo že pri elektroniki:
Dvig volana in premik sedeža ima MB že leta 99 (mogoče že prej). Odtisi na steklu (sploh če poješ prej še kak burek) bodo priceless. Ekran na dotik ima že golf. Radar za pešce, parkiranje, dež - tudi nič novega. Ok, pač reklama za usa firmo texas instruments....
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Tač-skrin bo mogu ratat proksimiti-skrin ... prst držiš cca centimeter stran od ekrana, na točki zaznave pozicije pa laufa kurzor.
Predvsem zaradi svinjanja po steklu.
Je že kdo vidu kej podobnega kje?
Predvsem zaradi svinjanja po steklu.
Je že kdo vidu kej podobnega kje?
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
M-XXXX ::
Galaxy S4 ima recimo tako, da zazna cca 2cm nad ekranom kje imaš prste in se tudi temu prilagaja potem :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
WarpedGone je izjavil:
Tač-skrin bo mogu ratat proksimiti-skrin ... prst držiš cca centimeter stran od ekrana, na točki zaznave pozicije pa laufa kurzor.
Predvsem zaradi svinjanja po steklu.
Je že kdo vidu kej podobnega kje?
Oboje je podoben fail, ne moreš v avtu mahat po luftu, je zadeva preveč dinamična, da bi bila lahko natančna. Telefon gre, ker ga (ponavadi) držiš v isti roki, torej imaš lokalno stabilnost (palec ravno tako maha okrog, kot telefon). Prednost ugmbkov je, da jih lahko ošlataš, preden jih aktiviraš pa da so res chunky. Nekaj v stilu BMW-jevega iDrive (ali pa Mercovega Commanda, itd. itd.) je najboljša izbira, ampak razvoj tega stane tako denarno, kot časovno. Pa še neugoden je za nadgradnje, touchscreen je simpl za upgrade, samo nov software naložiš pa dobiš novo funkcionalnost.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
umexteacher ::
dvomim da bo prstne odtise bral na razdaljo par cm. Gumbi so za avto imho boljša varianta, ker ne rabiš tolk gledat kam boš pritisnil (ne jemlje pogleda s ceste toliko). Mal smo zašli offtopic,
kako kaj Pečjaku uspevajo novi projekti? Zakaj ne naredijo enega slovenskega el-avta, če imajo praktično že vse dele narejene v Sloveniji?
kako kaj Pečjaku uspevajo novi projekti? Zakaj ne naredijo enega slovenskega el-avta, če imajo praktično že vse dele narejene v Sloveniji?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Meni so tudi neki robustni gumbi ipd. ustrezne rešitve (popolnoma nesprejemljivi so bili recimo tisti majhni gumbki v novejšem obdobju "fensi" avtoradiov; ko si med vožnjo pritisnil kake tri naenkrat
); nikakor se ne branim velikih zaslonov na dotik ipd. ampak ne brez konkretnih fizičnih gumbov (stikal, ročk itd.).
![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
![8-)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cool.gif)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).