» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
176 / 1234
»»

Nikec3 ::

Mislim da je realna opcija zaslon na dotik + gumbi na volanu za vse pomembnejše funkcije (lahko jih je tudi več kot običajno). Ne razumem pa, kako se lahko zdi komu realno, da bi stiskali po vetrobranskem steklu? Projektiranje nanj že, stiskanje po njem pa po mojem nikoli.

Tesla Wins Technology Of The Year Award
Its Supercharger Network is a game changer, panelists said

http://autos.aol.com/article/tesla-wins...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

PrimozR ::

Gregor P je izjavil:

Meni so tudi neki robustni gumbi ipd. ustrezne rešitve (popolnoma nesprejemljivi so bili recimo tisti majhni gumbki v novejšem obdobju "fensi" avtoradiov; ko si med vožnjo pritisnil kake tri naenkrat;((); nikakor se ne branim velikih zaslonov na dotik ipd. ampak ne brez konkretnih fizičnih gumbov (stikal, ročk itd.).8-)

To je pa zlo morja funkcij v eni DIN reži. Vgradni avtoradiji so dandanes v veliki večini 2DIN oz. celo veliko bolj integrirani v armaturko (ne glede na negodovanje car HIFI folka :D)

WarpedGone ::

Oboje je podoben fail, ne moreš v avtu mahat po luftu, je zadeva preveč dinamična, da bi bila lahko natančna.

Povsem odvisno od izvedbe samga UIja.
Če je narejen glubo in moraš zade 5x5mm veliko področje je to seveda fejl. Pa ne samo zarad mahanja po zraku.
Če prime 5x5cm pa to nekak ni več problem.

Določene stvari je treba enostavno sprobat da izkusiš a so al niso problem. V debati o trenutni porabi goriva so mi ljudje utrujal naj raje spremlam cesto kot pa tisto cifro na armaturki. Kot da se oboje nekak izključuje. Morda v njihovi glavi, v moji praksi ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

BYDov E-avtobus uspešen v New Yorku:

http://finance.yahoo.com/news/byd-york-...

jebiveter2 ::

The average speed of electric bus was ~4 miles per hour under Manhattan's heavy traffic


*clap clap clap*

celada ::

jebiveter2 je izjavil:

The average speed of electric bus was ~4 miles per hour under Manhattan's heavy traffic


*clap clap clap*



Kaj ma to veze z pogonom tega vozila?

dzinks63 ::

Seveda je ta električni bus povsem normalno vozen pri višjih hitrostih, na Manhattnu se pač ne da hitreje , na strehi ima celo sončne celice.

WarpedGone ::

na strehi ima celo sončne celice.

Tle se je končalo zanimivo in začelo bla bla bla.
Zbogom in hvala za vse ribe

M-XXXX ::

WarpedGone je izjavil:

na strehi ima celo sončne celice.

Tle se je končalo zanimivo in začelo bla bla bla.

Se pa dobro sliši folku :)

Matev ::

The average speed of electric bus was ~4 miles per hour under Manhattan's heavy traffic



*clap clap clap*


aha
bencinski bi pa švignil po isti relaciji

jebiveter2 ::

Pri 4mph je poraba energije res minimalna. Za kaj takega bi bil zadosti že 10kW dizelski agregat s n-DPF-i.

Tlačiti tu notri precenjen električni agregat je ena večjih gluposti.

Hkrati pa subway ali pa tramvaj rešitve potolčejo tak avtobus v vsakem aspektu

Avtobusi in vlaki kot jih poznamo so rešitve iz prešnjega stoletja za težave prejšnjega stoletja.

Matev ::

Pri 4mph je poraba energije res minimalna. Za kaj takega bi bil zadosti že 10kW dizelski agregat s n-DPF-i.

Tlačiti tu notri precenjen električni agregat je ena večjih gluposti.


4mph je bilo povprečje

saj je mislim da brezveze da bi ti razlagal kaj to pomeni

PrimozR ::

jebiveter2 je izjavil:

Pri 4mph je poraba energije res minimalna. Za kaj takega bi bil zadosti že 10kW dizelski agregat s n-DPF-i.

Tlačiti tu notri precenjen električni agregat je ena večjih gluposti.

Hkrati pa subway ali pa tramvaj rešitve potolčejo tak avtobus v vsakem aspektu

Avtobusi in vlaki kot jih poznamo so rešitve iz prešnjega stoletja za težave prejšnjega stoletja.

Kaj pa je prava rešitev?

fpbs ::

PrimozR je izjavil:

jebiveter2 je izjavil:

Pri 4mph je poraba energije res minimalna. Za kaj takega bi bil zadosti že 10kW dizelski agregat s n-DPF-i.

Tlačiti tu notri precenjen električni agregat je ena večjih gluposti.
Hkrati pa subway ali pa tramvaj rešitve potolčejo tak avtobus v vsakem aspektu
Avtobusi in vlaki kot jih poznamo so rešitve iz prešnjega stoletja za težave prejšnjega stoletja.

Kaj pa je prava rešitev?

Ja "pipi", tega ti pa "jebiveter2" ne bo izdal. "Neumni" so BYDovi strokovnjaki, ki razvijajo in zelo uspešno prodajajo E-buse po vsem svetu.
Župani največjih mest sveta se zanje dobesedno pulijo, zgleda, da vsi hočejo nazaj v prejšnje stoletje.

jebiveter2 ::

Kaj pa je prava rešitev?

subway in štrom trola
Ni vzdrževanja baterij, kar je največji strošek takega vozila. Je pa potrebno vzdrževati omrežje tako da spet nisi nič naredil.

Ja "pipi", tega ti pa "jebiveter2" ne bo izdal.

You should think before you speak

"Neumni" so BYDovi strokovnjaki, ki razvijajo in zelo uspešno prodajajo E-buse po vsem svetu.

1200 komadov, v enem letu se je v braziliji prodalo 139.000 tovrnjakov in busov.

Razen fensi šmensi šminke da se furaš na elektriko, neke vrednosti nimajo.

Enak in boljši performans imajo busi na plin in so nekje enako čisti, vendar nekajkrat cenejši.

Župani največjih mest sveta se zanje dobesedno pulijo, zgleda, da vsi hočejo nazaj v prejšnje stoletje.

Folku se da prodati pijačo z okusom scalnice, pa jo bodo z veseljem pili, če to počno vsi ostali.

Daleč ste prišli v sto letih:




Izumljanje tople vode

Hkrati bi tak bus utrpel huge performance loss pozimi v naših krajih, če bi moral gret s štromom in ne s fosilnimi gorivi zlobnih korporacij

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

PrimozR ::

jebiveter2 je izjavil:

Kaj pa je prava rešitev?

subway in štrom trola
Ni vzdrževanja baterij, kar je največji strošek takega vozila. Je pa potrebno vzdrževati omrežje tako da spet nisi nič naredil.

Ja "pipi", tega ti pa "jebiveter2" ne bo izdal.

You should think before you speak

"Neumni" so BYDovi strokovnjaki, ki razvijajo in zelo uspešno prodajajo E-buse po vsem svetu.

1200 komadov, v enem letu se je v braziliji prodalo 139.000 tovrnjakov in busov.

Razen fensi šmensi šminke da se furaš na elektriko, neke vrednosti nimajo.

Enak in boljši performans imajo busi na plin in so nekje enako čisti, vendar nekajkrat cenejši.

Župani največjih mest sveta se zanje dobesedno pulijo, zgleda, da vsi hočejo nazaj v prejšnje stoletje.

Folku se da prodati pijačo z okusom scalnice, pa jo bodo z veseljem pili, če to počno vsi ostali.

Daleč ste prišli v sto letih:




Izumljanje tople vode

Hkrati bi tak bus utrpel huge performance loss pozimi v naših krajih, če bi moral gret s štromom in ne s fosilnimi gorivi zlobnih korporacij

E-bus je isti kot štrom trola, sam da nimaš infrastrukture. Pa ne vem kako se boš s podzemno pa štrom trolo peljal z Jesenic v LJ.

jebiveter2 ::

PrimozR je izjavil:

jebiveter2 je izjavil:

Kaj pa je prava rešitev?

subway in štrom trola
Ni vzdrževanja baterij, kar je največji strošek takega vozila. Je pa potrebno vzdrževati omrežje tako da spet nisi nič naredil.

Ja "pipi", tega ti pa "jebiveter2" ne bo izdal.

You should think before you speak

"Neumni" so BYDovi strokovnjaki, ki razvijajo in zelo uspešno prodajajo E-buse po vsem svetu.

1200 komadov, v enem letu se je v braziliji prodalo 139.000 tovrnjakov in busov.

Razen fensi šmensi šminke da se furaš na elektriko, neke vrednosti nimajo.

Enak in boljši performans imajo busi na plin in so nekje enako čisti, vendar nekajkrat cenejši.

Župani največjih mest sveta se zanje dobesedno pulijo, zgleda, da vsi hočejo nazaj v prejšnje stoletje.

Folku se da prodati pijačo z okusom scalnice, pa jo bodo z veseljem pili, če to počno vsi ostali.

Daleč ste prišli v sto letih:




Izumljanje tople vode

Hkrati bi tak bus utrpel huge performance loss pozimi v naših krajih, če bi moral gret s štromom in ne s fosilnimi gorivi zlobnih korporacij

E-bus je isti kot štrom trola, sam da nimaš infrastrukture. Pa ne vem kako se boš s podzemno pa štrom trolo peljal z Jesenic v LJ.


Torej:

Kaj pa je prava rešitev?

PrimozR ::

Jah ne vem, sam ti si tukaj zdisal vlake in e-buse na celi črti, češ podzemna pa elektro trola sta zakon. Sta, če si v mestu, kjer nimaš placa za železnico (in je smiselno kopanje, ker se ti bo investicija pokrila) ter če že imaš po luftu napeljane kable za trolo. Če kablov nimaš, je e-bus dobra alternativa. Ja, plin je čistejši od dizla, ampak vseeno imaš izpuste v mestu ter je težje carbon neutral (za e-bus daš pač jedrsko energijo pa je problem rešen). Pa podzemna železnica med Jesenicami in Ljubljano tudi ne pride v poštev, vsaj iz tvojega posta je bilo slutiti, kot da je lahko zamenjava. No way. Že tako nam železnice tolčejo minus.

Verjemi, tudi v mestih bi raje imeli nadzemno železnico, a za to ni prostora.

jebiveter2 ::

Nadzemni promet mora biti rezerviran samo za pešce.

Kolesarji in podobna avtomobilska zalega naj se vozijo pod površjem.

Prednost podzemne je očitno zmanjšanje hrupa kot tudi izogib vsem zastojem. Bolje kot to ne moreš.

Magic1 ::

Sej imamo rdeči "tramvaj" na elektriko že nekaj desetletij, ki pelje iz Jesenic v Lj ter obratno pa še marsikam.

Magic

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

jebiveter2 ::

To so jajca. Ta bi moral iti samo v staro železo

PrimozR ::

Glede na razrukanost še za staro železo ne vem če bi jih sprejeli (od osmih fur na teden jih je nekje pol na gomulki).

Truga ::

jebiveter2 je izjavil:

Pri 4mph je poraba energije res minimalna. Za kaj takega bi bil zadosti že 10kW dizelski agregat s n-DPF-i.


In pol mas tole.

Dej mal premisl predn postas. Also, z ne s.

fpbs ::

Tesla ima težave s hišnimi polnilci:

http://www.autoblog.com/2014/01/14/tesl...

WarpedGone ::

LOL @ fpbs in novinarji ...

Vsi lastniki Model S bodo prejeli brezplačni konektor z vgrajenim temperaturnim stikalom (vrednost ~50 USD).
Zadeva je namenjena zaznavanju segrevanja vtičnice.

Kar je direkten posmeh električnim standardom, ki takšne zadeve ne zahtevajo.
Zbogom in hvala za vse ribe

_Tom_ ::

Vsi vemo, da je bilo samo vprašanje časa....:

LINK

jebiveter2 ::

Kar je direkten posmeh električnim standardom, ki takšne zadeve ne zahtevajo.

Kar je pravtako posmeh teslinem inžiniringu.

Truga je izjavil:

jebiveter2 je izjavil:

Pri 4mph je poraba energije res minimalna. Za kaj takega bi bil zadosti že 10kW dizelski agregat s n-DPF-i.


In pol mas tole.

Dej mal premisl predn postas. Also, z ne s.



Tole imaš zaradi kolma za proizvodnjo štroma, nekaj kar se z EV avti ne da rešit.

Dej mal premisli predn trobiš.

Also, blow my windfarm.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Kar je pravtako posmeh teslinem inžiniringu.

Teslin inženiring odnaša riti drugim šalabajzerjem.
Ne da se pa vseh šalabajzerjev porihtat čez noč.
Zbogom in hvala za vse ribe

mn ::

Kar je pravtako posmeh teslinem inžiniringu.


Daj mi razloži kako je lahko slaba električna napeljava v hiši problem Teslinih inženirjev? Tukaj so namreč problem hišna stikala, ki ne prenesejo obremenitev za katere so certificirana, da naj bi jih prenesla. Ta stikala bi se ravno tako pregrevala, če bi nanje priklopil močan elektromotor za dalj časa.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

LOL @ fpbs in novinarji ...

Vsi lastniki Model S bodo prejeli brezplačni konektor z vgrajenim temperaturnim stikalom (vrednost ~50 USD).
Zadeva je namenjena zaznavanju segrevanja vtičnice.
Kar je direkten posmeh električnim standardom, ki takšne zadeve ne zahtevajo.

Zopet te moram opozorit, da se bolj kulturno obnašaš in ne žališ.
Pa ja ne misliš, da bodo dobili ta brezplačni konektor zaradi Tesline dobrodušnosti?
http://www-odi.nhtsa.dot.gov/owners/Sea...
Vgrajevanje temperaturne varovalke v konektor, ki naj bi zdržal 50A a v praksi jih pa za daljše delovanje zdrži pol manj je popoln nesmisel.
Preprosto se lahko softwersko omeji poraba iz konektorja na max 20-30A, kar zgleda, da so tudi storili.

Truga ::

jebiveter2 je izjavil:

Tole imaš zaradi kolma za proizvodnjo štroma


Aha, ko grem skoz lublano pozim tud komi diham, ne zarad dizlov, ampak zarad premoga iz sostanja.

WarpedGone ::

Vgrajevanje temperaturne varovalke v konektor, ki naj bi zdržal 50A a v praksi jih pa za daljše delovanje zdrži pol manj je popoln nesmisel.

Čisto nič ti ni jasno.

So why the melting or the garage fire? Because of faulty wiring inside the house. Since Tesla can't control the wiring in your house, they are trying to do their part to protect the customer (and ultimately their image... because there is a lot of negative press here) by putting in additional safegards to try to prevent your faulty house wiring from melting the cables or burning down your house.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

Če je krivo ožičenje hiše, zakaj so potem od 29000 Teslinih konektorjev morali zamenjat 2,7%, to je cca 780 konektorjev?
Mislim, da je že po 10 zamenjanih konektorjih bilo jasno, da so preobremenjeni in da morda zdržijo samo 20A daljše obremenitve.

jebiveter2 ::

Truga je izjavil:

jebiveter2 je izjavil:

Tole imaš zaradi kolma za proizvodnjo štroma


Aha, ko grem skoz lublano pozim tud komi diham, ne zarad dizlov, ampak zarad premoga iz sostanja.


Ali pa iz kurjenja premoga v vaši priljubljeni toplarni.

Imajo seveda diseasli velik vpliv, sam kar si linkal, nima veze z dizli oz. avti

WarpedGone je izjavil:

Kar je pravtako posmeh teslinem inžiniringu.

Teslin inženiring odnaša riti drugim šalabajzerjem.
Ne da se pa vseh šalabajzerjev porihtat čez noč.


S čim pa so jim odnesli rit ?

Kot da imajo nekaj posebnega v hlačah, ker se jih od spredaj in zadaj futra s kešom.

WarpedGone je izjavil:

Vgrajevanje temperaturne varovalke v konektor, ki naj bi zdržal 50A a v praksi jih pa za daljše delovanje zdrži pol manj je popoln nesmisel.

Čisto nič ti ni jasno.

So why the melting or the garage fire? Because of faulty wiring inside the house. Since Tesla can't control the wiring in your house, they are trying to do their part to protect the customer (and ultimately their image... because there is a lot of negative press here) by putting in additional safegards to try to prevent your faulty house wiring from melting the cables or burning down your house.


Vedo za take težave in so se jih tudi šli lotevat. Samo dokler tega ni pogruntalo vodstvo, da je treba, so jih ignorirali do zadnjega možnega.

Termična zaščita konektorjev ni nič novega in je pri takih obremenitvah nekaj samoumnevnega.

Kaj je naprej od polnilca je pa stvar upravljalca hiše in tu s takimi patetičnimi varnostnimi ukrepi nimaš kaj delat.
Inštalacija mora biti porihtana v 0, če ni, je samo vprašanje časa, kdaj bo še kaj drugega zagorelo.

Nihanje napetosti in podobni SW triki ti ne bodo pokazali težav.

Poleg tega pa je pri 100kEUR za avto se skeširat 1kEUR za dobro napeljavo očitno preveč.

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

http://avto.finance.si/8355029/%C4%8Ce%...

Češka se poteguje za proizvodnjo električnih Tesel

Češka vlada si na vse kriplje prizadeva, da bi v državo privabila znanega proizvajalca električnih avtomobilov Tesla Motors. Ta v Evropi pospešeno išče primerno lokacijo za novo tovarno, kjer bi proizvajali nove modele.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Ta v Evropi pospešeno išče primerno lokacijo za novo tovarno, kjer bi proizvajali nove modele.

Nekdo je spet slabo poslušal.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Teslin inženiring odnaša riti drugim šalabajzerjem.
Ne da se pa vseh šalabajzerjev porihtat čez noč.

Tukaj se vidi, kako se je prežgal Teslin konektor:

http://www.teslamotorsclub.com/showthre...

Kolikor vem je Warpi stalni gost Teslinega foruma in je bil že pred tremi meseci seznanjen s šalabajzarstvom
Teslinih štekarjev, a je o tem modro molčal. Baje pa, da so za tako pregorevanje štekarjev krive hišne inštalacije.
No,vsaj toliko časa so bile, dokler se ni vmešala NHTSA.

TESKAn ::

WarpedGone je izjavil:

LOL @ fpbs in novinarji ...

Vsi lastniki Model S bodo prejeli brezplačni konektor z vgrajenim temperaturnim stikalom (vrednost ~50 USD).
Zadeva je namenjena zaznavanju segrevanja vtičnice.

Kar je direkten posmeh električnim standardom, ki takšne zadeve ne zahtevajo.

Pregreva se Teslin adapter:
Slika skurjenega adapterja
Kje lahko adapter kupiš
Glede na to, kako se zadeva priklopi (slika) ni druge variante, kot da se pregreva Teslin adapter. Zato je temperaturno stikalo namenjeno zaznavanju pregrevanja Teslinega adapterja.

So why the melting or the garage fire? Because of faulty wiring inside the house. Since Tesla can't control the wiring in your house, they are trying to do their part to protect the customer (and ultimately their image... because there is a lot of negative press here) by putting in additional safegards to try to prevent your faulty house wiring from melting the cables or burning down your house.

BS. Kako lahko zanič napeljava skuri en jeben adapter (+za 45$ bi pričakoval takega, ki ga 50A ne bo skurilo)?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Zato je temperaturno stikalo namenjeno zaznavanju pregrevanja Teslinega adapterja.

Trikrat naglas preberi in se nasmeji neumnosti takega pristopa.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

WarpedGone ::

BS. Kako lahko zanič napeljava skuri en jeben adapter (+za 45$ bi pričakoval takega, ki ga 50A ne bo skurilo)?

Si štromar?
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Verjetno bi bila najboljša rešitev, da odstraniš utičnico, ter da kabel polnilca direktno zvežeš in to obvezno z dvema, ali tremi spojkami na vsako žico. Na tak način sigurno nebi prihajalo do pregrevanja. Samo, s tem bi verjetno zgubil garancijo za polnilec. Poleg tega se pa poveča nevarnost, da kje drugje v hišni
inštalaciji pride do pregrevanja, ali celo požara. V takem primeru bi se celo izgovarjali, da je vzrok požara odstranitev Teslinega štekarja iz napeljve, ker drugače bi ta pregorel.
Kakor koli že, so američani glede omrežne napetosti 120/240V, in skromne poddimenzionirane inštalacijske opreme, precej na slabšem, kot mi s trofaznim 220/380V omrežjem.

TESKAn ::

WarpedGone je izjavil:

Zato je temperaturno stikalo namenjeno zaznavanju pregrevanja Teslinega adapterja.

Trikrat naglas preberi in se nasmeji neumnosti takega pristopa.

Vem, da je neumen. Pravi pristop je da narediš adapter, ki bo zdržal nazivno obremenitev in ga ta ne bo skurila.

WarpedGone je izjavil:

BS. Kako lahko zanič napeljava skuri en jeben adapter (+za 45$ bi pričakoval takega, ki ga 50A ne bo skurilo)?

Si štromar?

Ni ti treba bit štromar, da ti je to jasno.

fpbs je izjavil:

Verjetno bi bila najboljša rešitev, da odstraniš utičnico, ter da kabel polnilca direktno zvežeš in to obvezno z dvema, ali tremi spojkami na vsako žico. Na tak način sigurno nebi prihajalo do pregrevanja. Samo, s tem bi verjetno zgubil garancijo za polnilec. Poleg tega se pa poveča nevarnost, da kje drugje v hišni
inštalaciji pride do pregrevanja, ali celo požara. V takem primeru bi se celo izgovarjali, da je vzrok požara odstranitev Teslinega štekarja iz napeljve, ker drugače bi ta pregorel.
Kakor koli že, so američani glede omrežne napetosti 120/240V, in skromne poddimenzionirane inštalacijske opreme, precej na slabšem, kot mi s trofaznim 220/380V omrežjem.

Najboljša rešitev je, da tvoji izdelki zmorejo to, kar oglašuješ. Kar danes (žal) ni več samoumnevno.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Dvakrat sm že spisal traktat o segrevanju električnih konektorjev in je obakrat izpuhtel v dev/null. Hebene web tehnologije ...
Še tretji poskus - za vse ki ste prešpricali fiziko v OŠ:

Električni vodniki se segrevajo zaradi lastne upornosti, ki povzroči padec napetosti in sproščanje toplotne energije - segrevanje.
Moč segrevanja je odvisna od upornosti materiala in preseka skozi katerega teče tok. Ter seveda količine toka (kvadratno sorazmerje).
Upornost materiala tipično ni problem - pač se vzame material z dovolj nizko upornostjo, recimo baker, včasih aluminij ali kaka litina.
Presek vodnika tudi načeloma ni problem - pač se vzame dovolj debele žice.
Dokler se jih ne cvikne oz. stisne imajo po vsej dolžini dovolj preseka, da ni omembne vrednih lokalnih povečanj upornosti, so OK.

Problem so lahko mesta kjer je potrebno žico pritrditi na vodnik kakšne drugačne oblike in/ali materiala. Tu bo tok tekel skozi površino obeh vodnikov in je nujno poskrbeti da bo površina stika dovolj velika. Kjer so v igri nizki tokovi se takšne stike lota, kjer so v igri višji tokovi pa je nujno vijačenje oz. kakšno drugačno mehansko 'stičenje', ki je čimbolj odporno na segrevanje.

50A kabli niso neka posebna znanost - dovolj debele bakrene žice in si dober. Če zaHebeš pri povezavi žice z 'nogicami' znotraj konektorja in se zato zadeva segreva na tem mestu in talijo ohišja in si takšne kose že talal ljudem, jih moraš dobit nazaj ker predstavljajo direktno nevarnost požara. Tle nimaš kaj zraven tlačit toplotnih stikal itd - popravi osnovni zaHeb, poskrbi da problematičnih konektorjev ni več zunaj in bo vse OK. Če maš probleme pri povezavah žice na nogice znotraj konektorja, bo teh problemov z dodanimi toplotnimi stikali samo še več - v konektorju bo namreč še več stikov med različnimi deli in še več priložnosti za gretje. Zadeva bo varna, ker praktično ne bo delala sploh.

'Žal' pa se električni stiki s tem ne končajo. Nogice konektorja se usedejo v vtičnico in skozi nje teče ravno enako velik tok kot po žicah. Če je med neko nogico in ležiščem v vtičnici manjša površina kot bi morala bit by-design, se bo tam kovina segrevala. Toplota se bo po kovini prenašala na vse strani. Kaj se bo najprej stalilo, zasmrdelo, vžgalo je odvisno od posameznih materialov, bo pa komplet zadeva topla/vroča. Če bo manj sreče, pa še svetla in kadeča.

Tle je moja zamera električnim standardom, ki pri takih konektorjih večjih moči ne zahtevajo kakršnekoli detekcije segrevanja. Standardi predpisujejo samo kako mora bit zadeva narejena, da dela OK, ko je cel sistem še OK. Ko pa nek del popusti, pa drugi pogledajo stran - "not my problem", čeprav gre lahk vse skupaj v dim in ogenj. Hišne napeljave, povezave in vtičnice so marsikje cela veselica. Dokler so obremenjene z < 10% oglaševanih sposobnosti še nekak gre i.e. se problema ne opazi. Ko pa se jih obremeni na nazivno obremenitev je pa lahko hitro konec heca.

Teslino toplotno stikalo ni dodatek k obstoječemu konektorju ampak je njegova zamenjava. Kupci obdržijo in lahko še vedno uporabljajo obstoječ konektor, le brezplačno prejemajo še enega, ki je bol pameten - če se preveč segreje, prekine stik. Če bi z obstoječim bilo kaj narobe, bi ga blo nujno vrnit / ne uporabljat - i.e. Tesla bi se na veliko drl. 'DON'T USE IT'.
To nebi bilo prvič - Imeli so težave s hišnimi polnilnimi postajami, neki z prešibko varovalko zaradi defekta v proizvodnji - dokler nisi zamenjal postaje, se avto ni hotu filat na max polnilni moči.

Avto med polnjenjem ves čas spremlja napetost linije. Če ugotovi nihanja, ki se mu zdijo prevelika ali pa je napetost predaleč pod nazivno, zmanjša moč polnenja in sproži alarm. Če nihanja ne izginejo, prekine polnenje. To lahko pomaga oz. prepreči kakšno nevarno situacijo, žal pa je ne more rešit v kompletu. "Prava rešitev" je ornk električna napeljava, ki se žal ne zgodi sama od sebe ampak je treba nanjo mislit in intervalno preverjat in jo vzdrževat.

Verjetno bi bila najboljša rešitev, da odstraniš utičnico, ter da kabel polnilca direktno zvežeš in to obvezno z dvema, ali tremi spojkami na vsako žico. Na tak način sigurno nebi prihajalo do pregrevanja. Samo, s tem bi verjetno zgubil garancijo za polnilec. Poleg tega se pa poveča nevarnost, da kje drugje v hišni
inštalaciji pride do pregrevanja, ali celo požara. V takem primeru bi se celo izgovarjali, da je vzrok požara odstranitev Teslinega štekarja iz napeljve, ker drugače bi ta pregorel.
Kakor koli že, so američani glede omrežne napetosti 120/240V, in skromne poddimenzionirane inštalacijske opreme, precej na slabšem, kot mi s trofaznim 220/380V omrežjem.

Privijačene zadeve so sigurno bolj zanesljive, kot pa tiste ki se samo tiščijo skupaj zaradi elastičnih sil (vtičnice) a žal dokler se avto fila preko kabla to ni možno narest v 100%. To bo možno z brezžičnimi polnilci, kjer bo zadeva brezproblema nonstop fiksno povezana v omrežje (ok ... preko relejev) hkrati bo pa še kurila moči, ki so bliže običajnim kuhinjskim (par kW namesto par 10kW).
Zbogom in hvala za vse ribe

TESKAn ::

Skurjen konektor


Problem na stiku konektor polnilca - NEMA14-50 adapter. Oba by Tesla. In če s posodobitvijo firmwarea znižaš polnilni tok, zmanjšaš segrevanje na problematičnem stiku in ti ni treba zganjat panike.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

What Tesla is replacing is the NEMA 14-50 adapter that works with the UMC. A NEMA 14-50 runs @ 200-240V at up to 40A on a 50A circuit. It's the same type of 50A plug used for RVs. The replacement NEMA 14-50 adapter that Tesla is mailing out to owners will have thermal fuse that shuts down if the adapter overheats. This can happen if the wiring inside the wall plug or the adapter has a poor connection.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Tole bo po novem vsebovalo termično varovalko:

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

fpbs ::

TESKAn je izjavil:

 Skurjen konektor

Skurjen konektor


Problem na stiku konektor polnilca - NEMA14-50 adapter. Oba by Tesla. In če s posodobitvijo firmwarea znižaš polnilni tok, zmanjšaš segrevanje na problematičnem stiku in ti ni treba zganjat panike.

Iz te slike je popolnoma jasno razvidno, da je edini vzrok slab spoj v samem konektorju. Vidi se, da je do šmelcanja prišlo med kontaktoma, ki povezujeta
obe 120V fazi, ki skupaj tvorita napetost 240V.
Verjetno so na osnovi tega izboljšali nov konektor. Ni mi pa jasno kakšno toplotno varovalko so vgradili, ker mora ta varovalka imeti vsaj en kontakt, ki lahko preklaplja 50A, in če so to stlačili v konektor, bodo verjetno težave še večje. V primeru, da se bo ta konektor pregreval lahko ta varovalka postane neke vrste
časovni rele, ki se bo v nekem zaporedju vkljapljav in izlkjapljav.

jebiveter2 ::

Jajca as said before.

Kjer so v igri nizki tokovi se takšne stike lota, kjer so v igri višji tokovi pa je nujno vijačenje oz. kakšno drugačno mehansko 'stičenje', ki je čimbolj odporno na segrevanje.

Vijačenje (brez vzmetne podložke) je slabše od spoja kjer povezavo zagotavlja 'vzmet' oz. pritisk le te.

Kakorkoli že

Z razlogom so 3 fazni štekarji na gradbiščih tako debeli in imajo ogromne kontakte, pa so rated na 20A-32A

Ta miniaturen kontakt za 50A ... nikdar in nikoli.

Ni mi pa jasno kakšno toplotno varovalko so vgradili, ker mora ta varovalka imeti vsaj en kontakt, ki lahko preklaplja 50A, in če so to stlačili v konektor, bodo verjetno težave še večje.

Varovalka se bo sama še dodatno grela v kolikor jo bodo dali serijsko z napajanjem

Hkrati pa bo ob odklopu naredila samomor.

Če so dali samo signalno pa bo nekaj celo preživelo.


Pač, ena slaba rešitev se rešuje z drugo.

In ja, nimajo pojma.

This can happen if the wiring inside the wall plug or the adapter has a poor connection.

This can happen if the designers of the plug were drunk and had a poor understanding of requirements for proper connection.

PR pranje

Ne samo da niso stestirali tako kot bi morali, tako sranje so celo dali na trg.

Zgodovina sprememb…

umexteacher ::

Če je to edini problem tega avta, so odlični.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Tole bo po novem vsebovalo termično varovalko:


Jaz dvomim v to termično varovalko. So pa izboljšali konektor, in verjetno ni več tistih vmesnih kontaktov, zaradi katerih ja prihajalo do šmelcanja in pregrevanja.
Drugače pa cena 45$, po moji oceni vrednost cca 1,5$.
««
176 / 1234
»»